Nama penuh: Addison Rae Easterling
Umur: 20 tahun
Ketinggian 5 kaki 6 inci
Berat 55 kg
Profesion Bintang TikTok
Tempat lahir Lafayette, Louisiana
Kewarganegaraan Orang Amerika
Etnik Putih
Terkenal dengan Orang kedua yang paling banyak diikuti di TikTok

Addison Rae adalah bintang TikTok yang terkenal dan keperibadian media sosial. Dia memperoleh banyak pendapatan melalui video TikTok, saluran YouTube, dan catatan Instagramnya. Pada masa ini, nilai bersih Addison Rae adalah $ 5 juta.

Pengenalan:

Addison Rae Easterling adalah personaliti media sosial Amerika dan penari. Addison Rae adalah bintang TikTok yang berpendapatan tertinggi. Addison mendapat kemasyhuran dengan menyiarkan video tarian dan lip bibirnya di akaun TikToknya. Dia diikuti oleh lebih daripada 78 juta orang di TikTok. Addison adalah orang kedua yang paling banyak diikuti di TikTok tepat di belakang Charli D'Amelio. Dia beragama Kristian. Ibu bapa Addison, Monty Lopez dan Sheri Easterling, juga menggunakan TikTok dan mempunyai jumlah pengikut yang baik. Dia mempunyai dua saudara lelaki, Enzo Lopez dan Lucas Lopez. Addison Rae menjalin hubungan dengan Bryce Hall, personaliti media sosial. Pada usia 6 tahun, dia mula mengambil bahagian dalam pertandingan tarian. Dia juga berlatih gimnastik semasa kecilnya. Addison adalah ahli pasukan sorak di sekolah menengahnya. Dia mahu menjadi penyiar. Rae mendapat kemasukan ke Louisiana State University (LSU), di mana dia belajar sukan, tetapi dia berhenti dari LSU pada bulan November 2019, ketika pengikutnya mulai belajar di TikTok. Pada bulan Disember 2019, dia pindah ke Los Angeles bersama keluarganya.

Sebelum perbincangan lebih lanjut, kita harus mengetahui mengenai biografinya yang diberikan di bawah.

Kelahiran:

Addison Rae Easterling membuka matanya untuk pertama kalinya pada 6 Oktober 2000, di Lafayette, Louisiana, Amerika Syarikat.

Umur:

Dia berumur 20 tahun.

Tanda zodiak:

Orang yang dilahirkan pada 6 Oktober mempunyai tanda zodiak Libra. Addison Rae juga termasuk dalam kategori ini.

Warganegara:

Dia adalah orang Amerika.

Ukuran badan:

Addison mempunyai keperibadian yang sangat menawan dan luar biasa. Beberapa ukuran tubuhnya diberikan di bawah.

  • Tinggi: Addison setinggi 5 kaki 6 inci sama dengan 165 cm.
  • Berat: Beratnya kira-kira 55 kg yang sama dengan 121 lbs.
  • Warna mata: Warna matanya berwarna coklat.
  • Warna rambut: Warna rambut Addison berwarna coklat gelap.

Pendidikan:

Addison menghadiri sebentar Universiti Louisiana State (LSU). Dia belajar penyiaran sukan di LSU tetapi putus sekolah ketika pengikutnya mula menaikkan TikTok.

Profesion:

Dia adalah personaliti media sosial dan bintang TikTok.

Ibu bapa:

Nama ayah Addison ialah Monty Lopez dan nama ibunya adalah Sheri Easterling.

Adik beradik:

Dia mempunyai dua orang adik lelaki. Lucas Lopez dan Enzo Lopez adalah saudara lelaki Addison. Dia tidak mempunyai adik perempuan.

Status perkahwinan:

Addison Rae belum berkahwin.

Teman lelaki:

Addison Rae menjalin hubungan dengan Bryce Hall.

Kehidupan awal Addison Rae:

Addison Rae tinggal bersama keluarganya di Louisiana di pelbagai bandar termasuk Baton Rouge, Lafayette, dan Shreveport. Ibu bapanya Monty Lopez dan Sheri Easterling bercerai ketika dia masih muda. Mereka berkahwin semula pada tahun 2017. Addison Rae belajar di Calvary Baptist Academy di Shreveport, Louisiana. Dia juga merupakan ahli pasukan softball sekolah menengahnya "Lady Cavs" dan juga memenangi kejuaraan kelas 2A negeri 2016. Di sekolah menengahnya, dia juga mengambil bahagian dalam pertandingan bola sepak, besbol, dan bola keranjang. Dia berminat dengan gimnastik dan pada bulan Jun 2018, dia menghadiri perkhemahan All-American Universal Cheerleaders Association. Setelah menamatkan sekolah menengah, dia menghadapi dua pilihan, universiti negeri Louisiana di Baton Rouge dan University of Louisiana di bandar Lafayette. Addison mendaftar di universiti negeri Louisiana, LSU, di Baton Rouge untuk mendapatkan ijazah dalam komunikasi massa dan kewartawanan penyiaran tetapi berhenti kerana akaun TikTok. Antara lain, dia adalah seorang penari yang terlatih. Pada awal tahun2019, dia juga merupakan ahli Shreveport Dance Academy. 'Florence and the Machine' adalah kumpulan kegemarannya untuk menari. Sebelum menjadi bintang TikTok , Addison berada di bawah pengurusan Agensi Michael Turney. Ini terletak di Shreveport di Louisiana dan merupakan agensi pemodelan. Agensi ini mempekerjakan model setiap fizikal untuk pekerjaan pemodelan berbayar.

Apa itu TikTok?

TikTok adalah aplikasi perkongsian video. Aplikasi ini membolehkan pengguna membuat dan berkongsi video 15 saat mengenai topik apa pun. Penciptanya ialah ByteDance. Ketua Pegawai Eksekutif TikTok ialah Vanessa Pappas. Dia juga menjalankan versi aplikasi yang berbeza di China yang disebut Douyin. Kedua-dua versi TikTok menawarkan banyak pilihan suara dan lagu. Anda juga boleh menapis video anda. Anda juga dapat mengedit video anda kerana TikTok mempunyai banyak alat penyuntingan dan penyesuaian video. Kanak-kanak dan remaja menyukai aplikasi ini. Ini adalah cara baru untuk berkomunikasi dan berinteraksi dengan generasi. TikTok sangat popular kerana setiap klipnya sangat pendek dan anda tidak boleh bosan dengan video. Sekiranya anda tidak menyukai video, anda boleh pergi ke video seterusnya dengan mudah. Anda boleh mengikuti orang di TikTok. TikTok dipromosikan sebagai rangkaian sosial perkongsian video. Selepas Zoom dan Peacock, TikTok adalah aplikasi paling pantas berkembang pada tahun 2020.

Kehidupan pembawa dan profesional Addison:

Addison pertama kali bergabung dengan TikTok pada bulan Julai 2019. Dia memuat naik video tarian untuk lagu-lagu yang menjadi tren di TikTok. Sejak bergabung dengan TikTok, Addison telah bekerjasama dengan beberapa bintang dan selebriti TikTok termasuk Kourtney Kardashian, Jason Derulo, Charli D'Amelio, James Charles, Mackenzie Ziegler, dan David Dobrik. Dia menjadi sebahagian daripada kumpulan kolaborasi TikTok "The Hype House" pada bulan Disember 2019. Dia tidak tinggal di Hype House fizikal tetapi masih mengambil bahagian dalam video mereka. Pada tahun 2020, dikhabarkan bahawa Addison akan meninggalkan Hype House, tetapi dia masih menjadi anggota The Hype House. Hanya dalam beberapa bulan, Addison diikuti oleh lebih dari satu juta orang, dan kemudian dia keluar dari Louisiana State University pada bulan November. Pada April 2020, Addison mengatakan kepada Business Insider, "Saya ingat ketika itulah perubahan untuk saya". Rae mengatakan bahawa dia ingin mengambilnya dengan lebih serius dan ingin mengembangkannya di platform lain sehingga dia memuat naik videonya di YouTube. Dia aktif di Instagram. Kemudian pada Januari 2020, kejayaan Addison yang cepat membuatnya menandatangani kontrak dengan agensi bakat WME (William Morris Endeavour Entertainment), bersama dengan ibu bapanya. Pada bulan Julai 2020, dia menjadi rakan kongsi "American Eagle Outfitters, Inc." pada kempen jenama iklan #AExME Back to School '20, ketika kumpulan itu melakukan pemotretan pertama mereka yang merangkumi tembakan Addison di bilik tidurnya kerana wabak. Dia juga telah bekerjasama dengan syarikat seperti L'Oreal, Reebok, dan Hollister. Pada bulan Ogos 2020, Addison melancarkan barisan kosmetiknya sendiri yang disebut ITEM Beauty. Pada 11 Ogos, jenama bebas vegan dan kekejaman melancarkan enam produk solek pertama mereka termasuk maskara, eye shadow jeli, serbuk pencerah, bronzer, dan minyak bibir, dan penentu alis. Pada tahun yang sama - 2020, dia juga berperan sebagai pelakon suara, dalam film animasi "Spy Cat", untuk peranan utama Marnie Pada tahun 2020; dia mula menjadi tuan rumah bersama podcast mingguannya bersama ibunya, yang disebut "Mama Tahu Terbaik". Pada bulan September 2020, diumumkan bahwa dia akan membintangi film besar "Dia Semua Itu" yang akan datang dari komedi remaja tahun 1999 "Dia Semua Itu". Peranannya akan diilhamkan oleh watak Freddie Prinze Jr Zachary Siler dari filem asal. Dia adalah bintang TikTok dengan gaji tertinggi. Nilai bersih Addison Rae adalah $ 5 juta. Pada tahun 2020, dia juga dicalonkan untuk People's Choice Award dan Kid's Choice Award. Pada tahun 2020, Addison juga muncul dalam video musik "Obsessed".

Nilai bersih Addison Rae:

Addison Rae adalah personaliti media sosial Amerika yang mempunyai nilai bersih $ 5 juta. Dia adalah orang kedua paling popular dan kedua diikuti di TikTok. Pada tahun 2020, dia menjadi personaliti TikTok dengan bayaran tertinggi di dunia dengan pendapatan sebelum cukai $ 5 juta. Dia mengalahkan Charli D'Amelio, orang yang paling banyak diikuti di TikTok, sebanyak $ 1 juta. Pembayaran Addison berasal dari tajaan, barang dagangan, dan penawaran produksi. Dia mempunyai lebih daripada 78 juta pengikut di akaun TikToknya. Pada bulan Ogos 2020, Forbes menggunakan pendapatan sebelum cukai dari Jun 2019 hingga Jun 2020 untuk mengetahui bintang TikTok dengan bayaran tertinggi dan menyimpulkan bahawa Addison menghasilkan $ 5 juta dalam tempoh itu, menjadikannya bintang TikTok yang berpendapatan tertinggi. Ini adalah jumlah wang yang dia perolehi dari melakukan kandungan tajaan, dari Google Ad-Sense, sokongan jenama serta promosi berbayar, pemodelan dan banyak lagi.

Addison Rae di media sosial:

Addison Rae Easterling aktif di Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, dan Snapchat. Akaun media sosial Addison diberikan di bawah.

Akaun TikTok:

Nama pengguna akaun TikToknya adalah " @addisonre ". Dia mempunyai lebih daripada 78 juta pengikut di TikTok. Dia memperoleh kira-kira $ 15 ribu dari setiap video TikToknya.

Akaun mukabuku:

Addison Rae aktif di Facebook dan nama penggunanya adalah " @addisonraes ". Dia mempunyai 205,921 pengikut di laman Facebooknya. Halamannya disukai oleh 170,270 orang. Dia juga telah memberikan surat pertanyaan perniagaannya di Facebook.

Akaun Twitter:

Addison bergabung dengan Twitter pada 4 Ogos 2015. Nama akaun Twitternya adalah " @whoisaddison ". Addison Rae telah menyiarkan lebih dari 4 ribu tweet di akaun Twitternya. Dia diikuti oleh lebih daripada 4 juta orang di Twitter. Addison mengikuti 602 orang di Twitter. Kira-kira 2911 pengikut meningkat dengan frekuensi tweet rata-rata lapan tweet setiap hari pada rata-rata data hari sebelumnya.

Akaun YouTube:

Dia membuat saluran YouTubenya pada 28 Ogos 2016. Video pertama Addison adalah "Rutin rambut dan solek saya". Dia hanya memuat naik 16 video dan pelanggannya meningkat lebih daripada 4.6 juta. Dianggarkan bahawa dia mendapat sekitar 106.269.551 tontonan pada setiap video. Dia memperoleh sekitar $ 427 hingga $ 6.8 ribu dari saluran YouTube-nya.

Akaun Instagram:

Dia bergabung dengan Instagram pada Oktober 2014. ID Instagram Addison adalah " @addisonrae ". Dia telah memuat naik 380 catatan di Instagram. Dia telah memberikan tautan dan nama lagunya "obses", yang dirilis beberapa hari yang lalu, di bio Instagramnya. Dia diikuti oleh 36.7 juta orang di Instagram sementara dia mengikuti 537 akaun. Dia mendapat kira-kira 4,000,000 suka pada setiap catatan Instagramnya dan mendapat sekitar 25 ribu komen setiap siaran Instagram. Addison juga telah memberikan alamat e-melnya di akaun Instagramnya. Akaun Instagram Addison mempunyai kadar pengaruh 12.50% yang bermaksud catatan di akaunnya mempunyai penglibatan rata-rata sekitar 3 juta. Dia menerima sekitar $ 3k hingga 38k setiap pos.

Akaun Snapchat:

Akaun Snapchat Addison adalah "addison_e". Addison Rae mempunyai lebih daripada 13.6 juta pengikut di Snapchat.

Ringkasan: Addison Rae Easterling adalah pengaruh media sosial. Dia adalah orang kedua yang paling banyak diikuti di TikTok dan memulakan syarikat penerbangannya pada bulan Julai 2019, dengan video tarian. Dia bekerjasama dengan banyak jenama pada tahun 2020. Nilai bersih Addison Rae adalah $ 5 juta. Dia juga telah menggunakan platform media sosial lain seperti Instagram, Snapchat, Facebook, YouTube, dan Twitter. Dia juga memperoleh melalui semua akaun media sosialnya. *

Kehidupan Peribadi Addison Rae:

Kami akan membincangkan kehidupan peribadi Addison. Di sini kita tahu mengenai keluarganya dan status hubungannya.

Keluarga Addison Rae:

Addison Rae mempunyai ibu bapanya, Monty Lopez dan Sheri Easterling, dan adik-adiknya, Lucas Lopez dan Enzo Lopez dalam keluarganya. Dia tidak mempunyai adik perempuan.

Ayah Addison Rae, Monty Lopez:

Nama ayah Addison Rae adalah "Monty Lopez". Dia berumur 45 tahun dan dilahirkan pada 24 November 1975, di United State. Tanda zodiaknya Sagittarius. Dia bekerja sebagai Pengurus Besar di syarikat yang berbeza seperti Atchalaya Homes di New Iberia, Louisiana, Oak Creek Home Center, dan Clayton Homes. Sekarang dia adalah pelakon di William Morris Endeavour di Los Angeles. Dia juga aktif di Tiktok. Akaun TikToknya adalah, "MontyJLopez". Dianggarkan bahawa kekayaan bersihnya adalah $ 700 ribu. Dia diikuti oleh lebih daripada 5 juta orang di TikTok. Monty Lopez juga menunjukkan cintanya kepada anak perempuannya, Addison Rae, di akaun media sosialnya. Monty Lopez juga aktif di Instagram dan akaun Instagramnya adalah "montylopez". Dia juga memuat naik banyak gambar Addison sejak kecil. Monty pernah menghadiahkan Addison Tesla Model X yang dibalut dengan warna baru yang terang agar sesuai dengan keperibadian permen karetnya. Dia juga memiliki saluran untuk anak-anaknya bernama "The Lopez Boys".

Ibu Addison Rae, Sheri Easterling:

Nama ibu Addison Rea ialah Sheri Easterling. Sheri Easterling dilahirkan pada 4 September 1979. Dia berumur 41 tahun. Dia juga berada di TikTok. Nama pengguna akaun TikToknya adalah "sherinicolee", di mana dia mempunyai lebih dari 13 Juta pengikut, sementara dia mengikuti 559 orang di TikTok. Pada 21 Agustus, dia mengatakan dalam video TikToknya, "Dear Addison Rae ... Harap ingat untuk bersikap baik dengan mama anda, dia hanya satu klik saja dari menyiarkan tarian WAPnya." Setelah mendapat banyak dorongan, dia mengejutkan pengikutnya dan menyiarkan video di Tiktok yang menunjukkan tariannya di lagu WAP. Dia memakai gaun cetak macan tutul dan kasut bertumit tinggi dalam video itu. Addison Rae memberi komen kepadanya bahawa video TikTok, "bukan cetakan macan tutul"

Adik lelaki Addison Rae, Enzo Lopez:

Enzo Lopez adalah adik lelaki Addison Rae. Dia berumur 13 tahun dan dilahirkan pada 16 November 2007, di United State. Dia juga aktif di Instagram dan akun Instagramnya adalah "enzolopez". Dia telah memuat naik 47 catatan di Instagram. Dia mempunyai lebih daripada 405 ribu pengikut di Instagram. Dia mengikuti 61 orang di Instagram. Dia juga telah memberikan e-melnya di akaun Instagramnya. Dia juga telah memberikan pautan dan nama lagu baru Addison Rae di bio Instagramnya. Dia dilihat pada musim ke-7 siri TV Brat "Chicken Girls" yang popular pada tahun 2020. Dia juga aktif di TikTok dan menyiarkan video pertamanya pada 28 Disember 2020. Addison juga mendorong peminatnya untuk mengikuti saudara-saudaranya di TikTok dengan hashtag, " #TikTokExposed ".

Adik bongsu Addison Rae, Lucas Lopez:

Lucas Lopez adalah adik bongsu dari Addison Rae. Dia berumur 7 tahun dan dilahirkan pada 24 September 2013, di Houston, Texas, Amerika Syarikat. Ibunya, Sheri Easterling membuat akaun Instagramnya. Nama pengguna akaun Instagramnya adalah "Lucas Lopez". Sheri Easterling menggunakan akaun ini dan memuat naik 30 gambar hingga sekarang. Foto pertama di akaun itu dimuat naik pada 25 Mei 2020, yang merupakan gambar Addison Rae, Enzo Lopez, dan Lucas Lopez, berpose ketika matahari terbenam yang indah. Akaun ini diikuti oleh 348 ribu orang dan 9 akaun berikut.

Status hubungan Addison Rae:

Addison Rae berpacaran dengan Bryce Hall yang juga bintang TikTok.

Dewan Bryce:

Bryce Michael Hall dilahirkan pada 14 Ogos 1999. Dia dibawa oleh ibunya Lisa di Ellicott City, Maryland. Dia adalah bintang TikTok. Dia juga terkenal dengan saluran YouTubenya. Dia mempunyai 19.5 juta pengikut di akaun TikTok dan 3.55 juta pelanggan di saluran YouTubenya. Di Los Angeles, dia juga merupakan ahli Sway House. Pada usia 15 tahun, dia memulakan syarikat penerbangannya di YouNow (perkhidmatan penyiaran Amerika, di mana pengguna menyiarkan kandungan video langsung mereka atau berinteraksi dengan aliran video pengguna lain dalam masa nyata). Pada akhir 2014, dia menjadi terkenal di platform media sosial yang berbeza seperti Vine dan Musical. Dia mempunyai 30 ribu pengikut di Vine sebelum ditutup pada akhir 2016. Dia membuat saluran YouTubenya pada tahun 2015. Pada tahun 2018, dia berpindah ke Los Angeles, California. Sejak Oktober 2020, dia berpacaran dengan Addison Rae.

Dewan Addison Rae dan Bryce:

Status hubungan Addison Rae dan Bryce Hall sangat rumit. Peminat mereka terpaku pada hubungan Bryce Hall dan Addison Rae. Pada bulan Oktober 2019, mereka menyiarkan banyak video menari bersama. Juga, mereka memuat naik gambar yang dipenuhi PDA. Namun, mereka tidak pernah mengakui khabar angin mengenai hubungan mereka. Bryce tweet pada Januari 2020 bahawa, "Addison dan saya tidak berpacaran".

Tetapi, pada akhir Oktober 2020, setelah sekian lama, Addison memuat naik video TikTok tentang dia dan Bryce. Mereka berdua mengesahkan status hubungan mereka pada 30 November 2020. Addison juga menerima bahawa mereka menjalin hubungan pada Oktober 2019, yang bertahan dalam tiga hari. Mereka mengatakan bahawa perpisahan mereka saling berlaku kerana ingin memberi tumpuan kepada keluarga dan karier mereka. Dalam video Addison, "The Truth About Us", mereka berdua menjawab pertanyaan yang diajukan oleh peminat. Mereka bercakap mengenai hubungan mereka dalam video itu. Bryce mengatakan bahawa dia menyukai Addison sebaik sahaja bertemu dengannya. Sementara Addison Rae memberitahu bahawa dia tidak mempunyai perasaan terhadap Bryce pada pertemuan Pertama mereka dan dia berpendapat bahawa Bryce adalah playboy. Mereka secara rasmi memulakan hubungan mereka pada 13 Oktober 2020. Mereka juga merayakan Hari Valentine bersama-sama dan Bryce menghadiahkan bunga Addison dan kalung yang bernilai $ 70 ribu.

Ini adalah salah satu pasangan yang paling terkenal. Tetapi semuanya tidak pernah berjalan lancar, ketika Bryce dilihat berpegangan tangan dengan rakan bintang TikTok di khalayak ramai, khabar angin bermula bahawa Bryce menipu Addison. Tetapi Bryce tweet pada bulan Mac 2021, "Saya tidak menipu Addison". Melalui tweet ini, dia menutup mulut orang yang menyebarkan khabar angin mengenai hubungan Addison dan Bryce. Walaupun Addison tidak mengatakan apa-apa mengenai perkara ini, ini bermakna mereka masih bersama. Lebih-lebih lagi, Bryce menjadi sebahagian daripada keluarga Addison. Mereka berdua pergi ke Florida dan meraikan Krismas mereka bersama keluarga Bryce. Bryce juga memuatkan tembakan ketika mereka berdua tiba di balkoni tepi laut mereka dengan kapsyen "Florida dengan pemandangan". Mereka juga memuat naik gambar Krismas mereka, di mana Bryce mengubah dirinya menjadi pelawak dan Addison mengubah dirinya menjadi Harley Queen. Ibu Bryce juga memuat naik gambar terang mereka dan juga memuat naik gambar selfie dengan Addison.

Amal Addison Rae:

Nilai bersih Addison Rae adalah $ 5 juta. Dia sering menyumbangkan wang untuk amal. Pada tahun 2020, dia memenangi kejohanan Mario Tennis Aces yang bertaraf bintang yang dikenali sebagai Stay At Home Slam. Dia mendapat $ 1 juta sebagai jumlah hadiah. Dia menyumbangkan hadiah wang $ 1 juta, dari memenangkan Stay At Home Slam, kepada badan amal "No Kid Hungry". Keluarga Addison juga bekerjasama dengan Endeavour Foundation untuk menyokong usaha kebajikan .

Ringkasan: Nama ayah Addison Rae adalah Monty Lopez dan nama ibu Addison adalah Sheri Easterling. Dia mempunyai dua orang adik lelaki. Adiknya adalah Enzo Lopez dan adik bongsunya adalah Lucas Lopez. Bryce Hall adalah teman lelaki Addison. Bryce Hall juga merupakan bintang TikTok dan keperibadian media sosial. Nilai bersih Addison Rae adalah $ 5 juta dan dia menyumbangkan hadiah wang $ 1 juta, dari memenangkan Stat At Home Slam, kepada badan amal "No Kid Hungry".

Soalan Lazim (Soalan Lazim).

Mengapa nama belakang Addison Rae adalah Easterling?

Nama ayah Addison Rae adalah Monty Lopez dan nama adik-beradiknya adalah Lucas Lopez dan Enzo Lopez tetapi nama belakangnya adalah Easterling kerana nama belakang ibunya adalah Easterling, Sheri Easterling. Adakah sebilangan orang juga bertanya apakah itu ayah sebenar Monty Lopez Addison? Tetapi ini bukan persoalan peratusan. Monty Lopez adalah ayah kandung Addison dan dia juga berkongsi catatan mengenai anak perempuannya yang menunjukkan cintanya kepada anak perempuannya. Dia juga berkongsi beberapa gambar Addison dari masa kecilnya yang menunjukkan ikatan dan hubungan yang baik antara anak perempuan dan ayah.

Siapa orang paling popular di TikTok di dunia?

Charli D'Amelio adalah orang yang paling banyak diikuti di TikTok. Dia adalah seorang penari dan personaliti media sosial dan lebih daripada 107 juta pengikut di aplikasi video pendek. Addison Rae adalah orang kedua paling popular di TikTok di dunia dengan lebih daripada 75 juta pengikut.

Apa itu Rumah Hype?

Hype House adalah rumah besar gaya Sepanyol yang terletak di puncak bukit di jalan berpagar di Los Angeles. Ia dibentuk pada bulan Disember oleh beberapa bintang TikTok yang popular. Ini adalah lokasi fizikal pencipta kandungan baru, bintang Tiktok. Rumah ini mempunyai halaman belakang yang indah, kolam renang, dan dapur, tempat makan, dan tempat tinggal yang besar. Pada masa ini, 19 bintang TikTok adalah ahli Hype House.

Dalam beberapa hari, Hype House mendapat 100 juta tontonan mengenai TikTok. Anggota kumpulan itu mengedarkan kandungan mereka di antara tiga juta pengikut di TikTok hanya dalam masa satu setengah minggu. Anggota Rumah Hype mengikuti beberapa peraturan untuk tinggal di rumah tersebut.

Apakah peraturan untuk tinggal di Hype House?

Anggota Hype House harus mengikuti 5 peraturan untuk tinggal di dalamnya. Peraturan ini diberikan di bawah,

  • Anda mesti menghasilkan kandungan baru setiap hari.
  • Pesta tidak dibenarkan masuk ke Hype House.
  • Anda mesti berumur sekurang-kurangnya 18 tahun untuk menjadi ahli Hype House.
  • Anda harus membayar ganti rugi, yang mana anda bertanggungjawab.
  • Anda mesti muda, bertenaga, dan pelik untuk menjadi ahli Hype House.

Berapakah jumlah wang yang diperoleh Addison Rae dari TikTok?

Addison Rae memperoleh kira-kira $ 15 ribu wang dari setiap video TikToknya.

Berapakah nilai bersih Addison Rae?

Nilai bersih Addison Rae adalah $ 5 juta. Dia bekerja untuk banyak jenama Chantilly Boutique, Fashion Nova, Uptown, Cheapskate, dan McCary's Jewellers. Dia juga mempunyai produk penjualannya seperti hoodie, t-shirt, dan banyak lagi perkara. Dia juga mendapat bayaran dari saluran YouTubenya.

Mengapa akaun Addison Rae mendapat larangan dari TikTok pada bulan Ogos 2020?

Pada bulan Ogos 2020, akaun Addison Rae diretas dan kemudian dihapus kerana melanggar garis panduan komuniti. Kejadian ini membuatkan ramai peminatnya panik. Penggodam menukar nama pengguna akaun TikToknya menjadi " @ joeandzak1 ". Penggodam menyiarkan siri video pelik sehingga akaun itu dilarang. Pada 15 Ogos 2020, Addison menulis tweet bahawa "TikTok saya digodam". Tetapi setelah beberapa jam, akaunnya dipulihkan dengan semua pengikut dan pandangan asalnya ”.

Dari mana anda boleh membeli koleksi solek kecantikan ITEM Addison Rae?

Pada bulan Ogos 2020, Addison melancarkan barisan kosmetiknya sendiri yang disebut ITEM Beauty. Pada 11 Ogos, jenama bebas vegan dan kekejaman melancarkan enam produk solek pertama mereka termasuk maskara, eye shadow jeli, serbuk pencerah, bronzer, dan minyak bibir, dan penentu alis. Anda boleh membeli produk ini di laman webnya yang diberi nama ITEMBeauty.

Bilakah lagu debut Addison Rae "Obsessed" dilancarkan?

Lagu debut Addison Rae Easterling dirilis pada bulan Mac 2021.

Kesimpulan:

Addison Rae berusia 20 tahun TikTok bintang dan keperibadian media sosial. Dia bergabung dengan TikTok pada bulan Julai 2020 dan mendapat kemasyhuran dengan memuat naik video tariannya. Dia bekerja dengan banyak syarikat. Dia aktif di platform media sosial yang berbeza selain TikTok. Dia juga pernah bekerja sebagai pelakon suara dalam sebuah film animasi "Spy Cat" dan juga bekerja dalam sebuah film "Dia semua itu". Ibu bapanya, Monty Lopez dan Sheri Lopez, dan adiknya, Enzo Lopez, juga aktif di TikTok. Dia menjalin hubungan dengan Bryce Hall yang juga merupakan bintang TikTok dan personaliti media sosial. Nilai bersih Addison Rae adalah $ 5 juta.

Artikel berkaitan: