ALL AMERICAN FLAG MEANING

Semua makna bendera Amerika? Pasukan lawan menggunakan bendera hitam untuk memberi isyarat bahawa pejuang musuh akan dibunuh dan bukannya ditawan, yang merupakan kutub bertentangan dengan bendera putih yang digunakan untuk memberi isyarat penyerahan. Bintang dan jalur hampir tidak mungkin dibezakan pada kebanyakan bendera Amerika hitam kerana warnanya hitam sepenuhnya.

Bendera Amerika hitam pertama kali digunakan sebagai tanda pertahanan pada abad ke-18.

Akan tetapi, kerana penyokong Blue Lives Matter telah membuat gerakan mereka sendiri untuk mendelegitimasikan gerakan Black Lives Matter, penafsiran moden tentang perlambangannya telah tersasar dari makna asalnya. Sebilangan besar bendera Amerika hitam sama ada semuanya berwarna hitam tanpa tanda yang membezakan atau hitam dan putih dengan jalur hitam dan kotak biru sebagai ganti garis merah dan kotak biru.

Dalam beberapa tahun terakhir, bendera "Garis Biru Tipis" telah mendapat popularitas, yang identik dengan bendera Amerika hitam tetapi hanya memiliki satu jalur biru dan sebaliknya hitam dan putih.

  1. Dari mana asalnya? Bendera Amerika hitam pertama kali muncul semasa Perang Saudara Amerika, yang berlangsung dari tahun 1861 hingga 1865.

Anggota tentera gabungan mengibarkan bendera hitam bertentangan dengan bendera penyerahan putih. Bendera hitam, yang bermaksud pejuang bermusuhan akan dibunuh, menandakan penolakan unit itu untuk menyerah atau menyerah.

  1. Apakah maksud bendera Garis Biru Tipis? Bendera Thin Blue Line mewakili kerjasama polis. Semasa kemuncak gerakan Black Lives Matter, diklaim bahawa bendera itu adalah reaksi terhadap perjuangan untuk keadilan kaum. Bendera Thin Blue Line digunakan sebagai simbol oleh gerakan Blue Lives Matter.

Kerjasama polis dilambangkan dengan bendera Garis Biru Tipis.

Bendera itu dipercayai sebagai reaksi terhadap perjuangan untuk keadilan kaum semasa ketinggian gerakan Black Lives Matter. Pergerakan Blue Lives Matter menggunakan bendera Garis Biru Tipis sebagai simbol. 3. Penggunaan asal bendera hitam? Walaupun bendera hitam pada awalnya dimaksudkan untuk melambangkan tidak ada suku yang diberikan, atau tidak ada tahanan yang akan diambil, maknanya telah berubah secara dramatis dalam beberapa bulan terakhir. Pada masa ini, bendera Amerika yang sepenuhnya hitam telah mengambil simbolisme pemberontakan, berbeza dengan bendera garis tipis yang dihasilkan untuk semua pekerjaan dengan kadar bunuh diri yang paling besar. Ia biasanya digunakan oleh golongan sayap kanan, dan sering dikaitkan dengan gerakan boogaloo atau idea libertarian. Namun, kerana simbol-simbol libertarian sering kali berada di syarikat konservatif dan republik yang lebih autoritarian, ia semakin mendapat daya tarikan.

Akhirnya, jika komuniti ini percaya hak mereka dirampas, bendera menunjukkan kemungkinan revolusi ganas. Penggunaan strategi ini telah melonjak sejak komentar pindaan Biden dan penemuan kemungkinan larangan senjata perintah eksekutif.

  1. Bendera Amerika hitam di TikTok: Banyak orang menggunakan TikTok untuk mendidik orang lain mengenai pelbagai topik, dan platform ini telah terbukti menjadi alat pendidikan yang sangat baik pada abad ke-21. Sejarah adalah genre yang popular di TikTok, dengan lebih daripada 323 juta tontonan video dengan hashtag #historylesson . Orang telah mula mengibarkan Bendera Amerika Hitam di luar kediaman mereka dalam tren baru bulan ini, dan pengguna TikTok telah menjelaskan mengapa.

Ringkasan: Bendera Amerika Hitam identik dengan bendera Amerika biasa, tetapi berwarna hitam dan putih bukan merah dan putih. Bintang dan Jalur masih ada, tetapi bukannya merah, biru, dan putih, kini berwarna monokrom. Bintang-bintang dan garis-garis pada bendera ini berwarna putih dengan latar belakang hitam, dan ini penting dari segi sejarah.

  1. Penggunaan bendera Hitam: Bendera Amerika hitam dikibarkan pada masa perang untuk memberi isyarat "tidak ada tempat yang diberikan." Pengisytiharan ini bermaksud bahawa anda tidak akan menyerah, tidak akan ditawan, dan akan mati untuk tujuan anda. Ini digunakan dalam peperangan untuk menunjukkan bahawa konflik akan diperjuangkan hingga akhir dan bahawa tentera musuh akan dibunuh dan bukannya ditangkap. Bendera Amerika putih, yang menunjukkan penyerahan diri, adalah bertentangan kutub dari bendera Amerika hitam.

  2. DI TIKTOK, ORANG MELAYU MEREKA BUNGA AMERIKA HITAM. Dalam tren baru yang melintasi TikTok, orang memasang Bendera Amerika Hitam di luar kediaman mereka. Walaupun ada yang berspekulasi bahwa mereka menunjukkan ketaatan mereka terhadap perang Afghanistan, objektif khusus dari tindakan mereka masih belum diketahui. "Menelusuri TikTok selama 5 minit, TIGA POS RAKYAT MENGGANGGU FLAG HITAM," tulis seorang pengguna Twitter. Kami tidak berada dalam keadaan fizikal yang terbaik. "

  3. Apa maksud bendera hitam di halaman jiran saya: Dia mungkin goth, nihilist, atau punk anarkis jika semuanya hitam dan tidak ada tulisan di atasnya. Sekiranya terdapat banyak surat yang berlekuk-lekuk, dia boleh menjadi anggota ISIS atau al Qaeda. Dia mungkin didiskualifikasi karena pemanduan yang tidak betul jika dia memiliki kereta lumba di jalan masuknya. Sekiranya terbang ke belakang, dia mungkin berada dalam karantina kerana jangkitan kolera atau COVID-19. Sekiranya terbalik, dia adalah lanun Somalia.

8. Mengapa tentera AS memakai bendera ke belakang? Bendera Amerika terbalik pada seragam Tentera Darat bertujuan untuk memberi idea bahawa bendera itu berkibar di angin ketika askar memakainya. Semasa Perang Saudara, kedua-dua rejimen kavaleri dan infanteri yang dipasang menunjuk pembawa standard untuk membawa bendera ke pertempuran.

Beberapa soalan yang sering diajukan adalah:  Adakah bendera belakang tidak menghormati?  Apa maksudnya mempunyai bendera Amerika hitam dan kelabu?  Apa maksudnya jika bendera ke belakang?  Bolehkah orang awam memakai bendera terbalik?  Mengapa bendera mengundurkan helikopter presiden?  Mengapa bendera terbalik?  Mengapakah bendera mengundurkan topi renang?  Adakah Amerika Syarikat mempunyai dua bendera?