Nama penuh Angela Victoria Johnson
Kewarganegaraan Orang Amerika
Umur 52
Ketinggian 5 kaki 9 inci
Berat 60 kg
Warna rambut Coklat gelap
Warna mata Hazel
Etnik Afro-Amerika
Status perkahwinan bujang
Anak perempuan Chloe Chrisley
Nilai bersih Belum diketahui
Nama Ibunya Walnita Decuir Hatch
Nama Bapanya Bossie Badazz
Bintang Leo
Hari Lahir 26 September
Negara Lahir Amerika Syarikat

Angela Victoria Johnson sangat mudah didekati sebagai ibu kepada Chloey Chrisley dan dia juga dikenali sebagai bekas kekasih Kyle Chrisley yang merupakan anak kepada bintang jutawan sebuah rancangan TV realiti.

Angela Victoria Johnson:

Angela Victoria Johnson dibawa ke Limelight ketika orang ramai mencari siapa ibu kepada anak perempuan Kyle Chrisley, Chloe Chrisley. Peminatnya mendapati bahawa Kyle Chrisley telah menjadi bapa kepada bayi perempuan dari wanita tanpa nama pada tahun 2012. Kemudian, wanita misteri itu adalah Angela Victoria Johnson yang mendedahkan bahawa Chloe adalah anak perempuannya dari bekas kekasihnya Kyle Chrisley. Chloe Chrisley adalah bintang kecil terkenal di rancangan TV realiti "Chrisley Knows Best". Tidak ada bukti yang membuktikan bahawa Angela dan Kyle sudah berkahwin dan tidak ada yang mengesahkan bahawa mereka adalah suami dan isteri. Dia adalah salah satu daripada selebriti terkenal seperti Meltem Conant ” adalah.

Beberapa Fakta mengenai Angela Victoria Johnson

Berikut adalah beberapa fakta mengenai Angela Johnson yang dijelaskan di bawah.

Kelahiran:

Angela dilahirkan pada 26 September 1968 di Iva, South Carolina, Amerika Syarikat.

Umur:

Sehingga kini, Angela berumur 52 tahun.

Tanda zodiak:

Orang yang dilahirkan pada 26 September mempunyai tanda Zodiak Leo. Angela adalah salah satu daripadanya.

Ukuran badan:

Angela Johnson adalah wanita tinggi dengan keperibadian yang menawan.

:large_orange_diamond: Tinggi: Tinggi Johnson adalah sekitar 5 kaki 9 inci yang lebih tinggi daripada Gina Carano . :large_orange_diamond: Berat: Johnson berat badan adalah sekitar 60 kg. :large_orange_diamond: Warna rambut: mempunyai rambut coklat gelap. :large_orange_diamond: Warna mata: Warna mata Johnson adalah hazel.

Etnik:

Angela Johnson berketurunan Afro-Amerika.

Kewarganegaraan:

Dia mempunyai kewarganegaraan Amerika.

Status perkahwinan:

Angela Johnson kini masih bujang dan status Perkahwinannya ditunjukkan sebagai belum berkahwin.

Kanak-kanak:

Dia hanya mempunyai seorang anak perempuan, Chloe Chrisley.

Kehidupan awal Angela Victoria Johnson:

Victoria belum mendedahkan apa-apa mengenai kehidupan awalnya. Ibu bapa, adik-beradiknya, dan pendidikan awalnya masih belum selesai. Yang diketahui mengenai kehidupan awalnya adalah bahawa dia dilahirkan di South Carolina Amerika Syarikat . Lebih-lebih lagi, dia menjadi terkenal hanya kerana hubungannya dengan anak lelaki Todd Chrisley, Kyle Chrisley. Hingga saat itu, dia adalah orang biasa. Dia bukan bintang atau pengaruh.

Nilai Bersih Angela Victoria Johnson:

Masih pada tahun 2021 tidak ada yang diketahui mengenai nilai bersih Angela. Dia telah menulis di akaun Twitternya pada 6 Disember 2015 bahawa dia belajar kejururawatan. Jadi jika dia bekerja sebagai jururawat berdaftar di South Carolina, pendapatan tahunannya rata-rata adalah sekitar $ 6840. Begitu juga, pendapatan setiap jamnya adalah $ 31,17.

Sebaliknya, nilai bersih bekas kekasihnya adalah sekitar $ 300,000 setakat ini. Tidak syak lagi bahawa dia telah memperoleh sejumlah wang yang tinggi sepanjang kariernya. Dia juga pemilik sebuah rumah seluas 3000 kaki persegi di Atlanta Georgia.

Media sosial Angel Victoria Johnson:

Angela Johnson tidak terlalu aktif di akaun media sosialnya seperti Facebook, Instagram, dan Twitter.malaikat victoria Dia telah menyiarkan gambar terakhirnya di akaun Twitternya pada akhir tahun 2015 di mana dia menceritakan tentang kerjaya kejururawatannya. Sejak itu, tidak ada yang dikongsi mengenai dirinya di akaun media sosialnya.

Hubungan Angela Victoria Johnson dan Kyle Chrisley:

Pada masa ini, Victoria tinggal di Iva South Carolina dan Kyle Chrisley tinggal dua jam perjalanan dari kediamannya. Angela menunjukkan status hubungannya di media sosial sebagai tidak berkahwin dan masih bujang. Namun, dia telah terlibat dalam hubungan cinta jangka panjang dengan Kyle Chrisley. Angela dan Kyle selalu menjaga hubungan mereka sebagai kunci rendah sehingga tidak ada yang mendedahkan apa-apa walaupun mengenai pertemuan pertama mereka. Kedua-duanya belum mendedahkan sesuatu yang penting mengenai hubungan mereka dengan cara yang betul. Dan mereka selalu memastikan hubungan mereka sangat rendah.

Semuanya berjalan dengan sangat cantik dan lancar sehingga Kyle dan Angela mula menjalin hubungan yang buruk. Sebab ketoksikan dalam hubungan mereka yang sangat diketahui dan asli adalah Kyle Chrisley ketagihan dadah. Dia juga biasa mengancamnya untuk mengambil nyawanya. Semua perkara ini bertambah buruk dari hari ke hari untuk Angela dan dia sudah bosan dengan bertoleransi dengan semua perkara negatif dalam hidupnya. Oleh itu, hubungan mereka yang rendah telah berakhir dan Angela menyingkirkan ketoksikan hubungannya.

Hubungan lain Angela Johnson:

Tidak ada yang diketahui mengenai hubungan dan kekasihnya sekarang. Kerana dia jarang aktif di akaun media sosialnya. Namun, bekas kekasihnya telah berkahwin dengan Alexus Whilby pada tahun 2014.

Tuduhan undang-undang terhadap Angela Victoria Johnson:

Sejurus selepas perpisahan mereka, keluarga Chrisley mengajukan tuntutan mahkamah terhadap Angela Victoria Johnson pada 7 Oktober 2013. Dia menyangka bahawa dia akan mengambil alih hak penjagaan anak perempuannya tetapi malangnya, dia tidak dapat menyelesaikan tuduhan undang-undang terhadap keluarga Chrisley dan anak perempuan kesayangannya telah dilarikan dari dia oleh Kyle Chrisley semasa dia mendapat Custody. Sehingga kini, Todd Chrisley menjadi ibu bapa dan menjaga Chloe Chrisley sepenuhnya. Tetapi walaupun tinggal jauh dari Chloe, Angela Johnson selalu mengunjungi Chloe untuk menghabiskan masa ibu yang berkualiti dengan anak perempuannya.

Walaupun bertolak ansur dengan semua tuduhan undang-undang dan berkongsi hubungan beracun dengan Kyle, Angela Johnson tidak menyerah. Dia sepenuhnya fokus pada karier dan kehidupan masa depannya dan mengarahkan jalannya ke sektor kejururawatan. Menurut catatan di akaun Twitternya, Angela memuja kejururawatan tetapi bosan dan benci dengan ujian setiap hari.

Bekas Kekasih Angela Victoria Johnson, Kyle Chrisley:

Kyle Chrisley dilahirkan pada 29 Ogos 1991 dan merupakan anak sulung dari bintang TV realiti terkenal Todd Chrisley. Todd Chrisley adalah keperibadian TV Amerika yang terkenal yang mempunyai rancangannya sendiri di TV bernama "Chrisley Knows Best". Sekiranya kita bercakap mengenai kekayaan bersih Todd Chrisley, dia adalah seorang jutawan dan mempunyai pegangan yang ketat terhadap kewangannya. Tetapi ketika sampai pada anak-anaknya, mereka tidak seperti bapa mereka. Todd Chrisley mempunyai 5 orang anak dan mempunyai pengalaman buruk sebagai orang tua.

Kyle Chrisley adalah yang tertua di antara adik-beradiknya dan mendapat semua kemasyhurannya ketika dia muncul di rancangan TV keluarganya "Chrisley Knows Best". Acara ini ditayangkan pada tahun 2014 dan menampilkan kehidupan keluarga Chrisley. Kyle Chrisley muncul hanya pada musim pertama pertunjukan sebelum membuat ketagihan dadah dan kemudian sekali pada musim kedua.

Namun, pada tahun 2019 dia telah mendedahkan bahawa dia kembali tenang. Harus diingat bahawa pertunjukan ini telah berlangsung selama 8 musim hingga sekarang. Ketika berusia 27 tahun, Kyle Chrisley teruk terjerat dalam dadah dan mendapatkan rawatan di Rehab. Dia dilihat dengan seorang wanita yang sudah berkahwin dan kemudian dia dihantar ke Asia untuk kerja sosial. Kemudian, banyak perkara terungkap mengenai anak perempuannya dan hubungannya dengan Angela Victoria Johnson.

Anak perempuan Angel Victoria Johnson:

Angela Johnson telah melahirkan satu-satunya anaknya Chloe Chrisley. Chloe Chrisley mendarat di bumi pada 22 November 2012 di South Carolina, Amerika Syarikat. Pada masa ini, dia berumur 8 tahun. Chloe Chrisley adalah bahagian penting dalam keluarga Chrisley kerana dia adalah cucu lelaki Todd Chrisley dan anak perempuan Kyle Chrisley.

Dia adalah tanda terbesar cinta Kyle dan Angela. Ketika Chloe berusia hampir satu tahun, dia muncul dalam rancangan TV pertamanya "Chrisley Knows Best". Penampilannya di rancangan TV sangat dipuja dan dihargai oleh Penonton bahawa mereka selalu menginginkan Chloe dalam rancangan TV.

Sejak itu Chloe Chrisley telah menjadi bahagian penting dalam rancangan ini dan bintang rancangan TV realiti yang semakin meningkat. Dia selalu menjadi pusat cinta dan hiburan untuk penonton. Sejak kecil, Chloe tinggal jauh dari ibunya.

Chloe tinggal bersama ayahnya dan keluarganya di mana dia dijaga dengan teliti. Namun, ibunya sering mengunjungi Chloe dan memastikan menghabiskan masa yang baik dan berkualiti dengan anak perempuannya agar Chloe tidak merasakan kekurangan ibunya.

Chloe Chrisley adalah seorang gadis yang cantik dan berbakat dan tidak ada keraguan bahawa dia akan menjadi bintang TV yang berjaya di masa depannya. Walaupun, karena dia terlalu muda, kita tidak dapat mengharapkan apa-apa tentang kariernya sama ada dia akan menjadi bintang rancangan TV realiti atau dia akan memilih lakonan, nyanyian, atau model sebagai kariernya.

Ringkasan: :writing_hand: Angela Victoria Johnson menjadi popular setelah menjalin hubungan cinta dengan Kyle Chrisley dan menjadi ibu kepada Chloe Chrisley. Hubungan mereka putus kerana ketagihan Kyle terhadap dadah. Kyle Chrisley adalah anak lelaki Todd Chrisley. Chloe Chrisley juga merupakan sebahagian daripada rancangan realiti keluarganya "Chrisley Knows Best". Nilai bersih Angela belum diketahui. Dia tidak aktif di media sosialnya.

Soalan Lazim:

Berikut adalah beberapa soalan yang sering diajukan oleh peminat Angela dan ia adalah seperti berikut.

1. Adakah Chrisleys di penjara?

Menurut pejabat peguam Daerah Utara Georgia di Georgia, kedua-dua bintang televisyen Todd dan Julie Chrisley menyerah dan berada dalam tahanan mereka telah melakukan penipuan bank dan mereka juga merupakan penjenayah pengelakan cukai.

2. Siapa Chrisley terkaya?

Todd Chrisley bukan sahaja seorang Pengusaha Amerika tetapi juga dia adalah pemilik Chrisley Asset Management. Chrisley bersama seluruh keluarganya menjalani gaya hidup mewah kerana disiasat bahawa dia telah berjuang selama beberapa tahun. Dia memiliki nilai bersih $ 5 juta yang negatif.

3. apakah pendidikan Angela Victoria?

Angela Victoria Johnson lulus dalam bidang kejururawatan dan sudah 4 tahun Di Amerika Syarikat dia kini bekerja di hospital kerana Johnson mempunyai profil rendah di media sosial sehingga kami tidak dapat mengira gaji dan nilai bersihnya.

Secara amnya, gaji tahunan purata untuk jururawat yang didaftarkan adalah $ 73.550 yang dikira sebagai $ 6.129 sebulan.

Kesimpulan:

Angela Victoria Johnson telah melalui masa-masa yang sangat sukar dalam hidupnya. Dia mempunyai hubungan yang sangat beracun dengan bekas kekasihnya, Kyle Chrisley, yang ketagihan dadah dan sering mengancamnya untuk mengambil nyawanya. Angela tinggal jauh dari anak perempuannya yang merupakan pekerjaan yang sukar baginya tetapi dia tidak mempunyai pilihan lain.

artikel berkaitan

1. Ivy Ray Hatch

2. Isteri Hyun Bin

3. Charlie Puth

Chrisley Tahu Terbaik

Chrisley Knows Best adalah rancangan penyiaran tv tanpa skrip Amerika di Rangkaian USA. Ia berkisar tentang keberadaan pembesar tanah Georgia Todd Chrisley dan keluarganya yang kaya. Pertunjukan pada masa lalu berlaku di Roswell dan Alpharetta, keduanya dekat dengan Atlanta, sebelum berpindah pada dasarnya ke Nashville, Tennessee pada musim keempat. Musim kelapan memulakan debutnya pada bulan Julai 2020. Projek sampingan memusatkan perhatian pada Chase dan Savannah Chrisley, yang memukul Growing Up Chrisley, debut pada 2 April 2019.

Saudara-mara

Michael Todd Chrisley, dengan nama Todd, adalah tembakan besar yang dianggap oleh keluarganya sebagai pengawal, mudah diburukkan, dan sering tidak masuk akal. Todd adalah bakteria kuman dan berusaha mengelak perkara seperti bumi dan makhluk. Todd dibawa ke dunia di Georgia dan dibesarkan di Westminster, Carolina Selatan. Dia baru-baru ini bertugas dengan kekasih sekolah menengahnya, Teresa Terry, sebelum berkahwin dengan Julie pada tahun 1996. Dia mempunyai dua anak dengan Teresa dan tiga anak dengan Julie. Dia secara teratur bertindak balas terhadap lelucon keluarganya dengan gurauan, pernyataan aneh, atau kata-kata pepatah - sejumlah besar di antaranya disusun kembali melalui pengaturan dan digunakan untuk mengatur barang dagangan. Todd mengatakan bahawa dia telah menerima khabar angin yang tahan lama dan palsu bahawa dia adalah gay: Saya memuji bahawa individu-individu menganggap saya dapat menikmati kedua-dua penamat. Dengan cara ini, itu tidak menyusahkan saya [, dan] yang penting saya pasti dipuji kerana sebilangan lelaki memerlukannya separuh lebih baik kerana ada wanita. Keturunannya, John Wesley Chrisley, adalah pegawai Gabungan dalam Perang Saudara.

Julie Chrisley adalah separuh terbaik Todd yang menghargai masakan. Todd adalah pasangan Julie yang seterusnya, setelah sebelumnya bergabung dengan beau sekolah menengahnya. Dia juga berasal dari Carolina Selatan dan merupakan gadis seorang pendeta Baptis. Dia mempunyai tiga anak muda dengan Todd: Chase, Savannah, dan Grayson. Dia juga membintangi Apa yang Memasak dengan Julie Chrisley, susunan web yang dihantar di laman web USA Network.

Lindsie Chrisley Campbell adalah gadis kecil Todd dengan bekas Teresa Terry. Lindsie mencuri Will Campbell pada tahun 2012, tanpa mendapat sokongan ayahnya, walaupun pada hakikatnya dia akhirnya meminta maaf kepada Will. Lindsie dan Will sesaat terpencil pada tahun 2014, sebelum menampung. Mereka akhirnya berpisah dan mengajukan petisi untuk pemisahan hukum pada tahun 2016, walaupun dia percaya mereka dapat tetap berteman. Mereka kemudian menampung lagi dan mengeluarkan rakaman pemisahan. Mereka mempunyai seorang anak, Jackson. Lindsie muncul di musim 5. Sejak itu, dia dan individu yang berbeza dari keluarga Chrisley telah membuat tuntutan yang berbeza antara satu sama lain. Menurut peguamnya, Lindsie telah menjadi objektif kepalsuan, pemalsuan dan bahaya dari keluarganya dan seterusnya, telah memisahkan dirinya dari keluarga Chrisley sejak 2017.

Kyle Chrisley adalah anak Todd yang paling mapan dengan bekas Teresa Terry. Dia adalah ayah Chloe, dan merupakan seorang penyokong yang pulih dengan kekacauan bipolar. Dia muncul di musim pertama sebelum terlibat dalam beberapa ketika sekali lagi, dan baru saja dirujuk sekali dari saat itu, pada musim kedua. Dia melaporkan pada tahun 2019 bahawa dia kembali tenang.

Mengejar Chrisley adalah anak paling berpengalaman Todd dan Julie yang kadang-kadang digambarkan mengambil bahagian dalam penipuan wang mudah. Rakan-rakannya Parker, Elliott, dan Ronndell muncul di acara itu.

Savannah Chrisley adalah anak perempuan Todd dan Julie yang paling mapan. Dia adalah pesaing pameran yang menakjubkan dan memenangi gelaran Miss Tennessee Teen USA pada tahun 2016.

Grayson Chrisley adalah anak lelaki Todd dan Julie yang paling muda, yang menghargai sukan.

Chloe Chrisley adalah gadis kecil Kyle yang dibesarkan oleh datuk dan neneknya Todd dan Julie kerana masalah Kyle dengan penyalahgunaan bahan.

Caretaker Faye Chrisley adalah ibu Todd yang menghargai pertaruhan dan minum. Dia kesal dengan halangan Todd yang tidak henti-hentinya dengan pengaturannya, yang dia lakukan dengan tujuan akhir untuk memastikannya dan memastikannya tetap jelas. Walaupun sebahagian besar cucunya memanggilnya Pengasuh, Chase sana sini menyinggungnya sebagai Mo. Dia berasal dari Westminster, Carolina Selatan.

Todd Chrisley mungkin adalah bapa keluarga keluarga di Chrisley Knows Best, namun Chloe Chrisley yang sebenarnya merupakan jantung dari kumpulan Southern yang eksentrik, seperti yang diketahui oleh semua penggemar persembahan. Individu yang paling muda dari keluarga, Chloe terkenal kerana sering menawan dan memberi masalah kepada Todd (siapa yang tidak memakainya?), Dan muslihat bodohnya membuat semua orang tertawa. Ingat kembali masa dia memasuki gincu Savannah? Atau di sisi lain ketika dia memanggil kelawar Chase dan Savannah ** tidak gila? Perbincangan mengenai penentuan masa komedi!

Selain menarik dan menarik, Chloe juga menjadi pilihan utama semua orang dalam program ini. Dia sering dipandang idola oleh individu yang berbeza dari keluarga - biasanya Todd - namun memerhatikannya berlari ke Julie ketika tamat sekolah prasekolah sangat memberi inspirasi. Tidak kira sama ada drama TV tanpa skrip umumnya tidak 100% asli, pemujaan yang dimiliki Chrisley untuk Chloe nampaknya nyata dan dari hati.

Jadi apa lagi yang perlu difikirkan tentang Chloe Chrisley, yang tumbuh dewasa di depan mata semua orang? Teliti untuk mencari kebenarannya yang tidak terhitung.

Chloe Chrisley adalah anak perempuan Kyle anak Todd Chrisley

Bagaimana kalau kita mengatasi masalah yang jelas: Chloe Chrisley nampaknya unik dari keseluruhan orang yang berbeza dalam keluarga Chrisley. Ini dengan alasan bahawa dia biracial, separuh Hitam dan setengah putih, sementara bakinya Chrisleys sama sekali sepenuhnya Kaukasia. Gadis kecil anak sulung Todd, Kyle, dan Amber Johnson, Chloe adalah cucu lelaki Todd dan Julie, itulah sebabnya dia muncul di rancangan Chrisley Knows Best dekat mereka.

Sekiranya anda ingin tahu tentang kisah Kyle, atau mengapa dia berhenti tampil selepas musim utama, anda harus tahu bahawa ini adalah jalan yang keras. Untuk satu, seperti yang ditunjukkan oleh E! Berita, Kyle telah bertempur dengan kekacauan bipolar, dan, pada fokus tertentu, dia diduga tidak akan mengambil ubat yang seharusnya dia waras. Dia juga mempunyai masalah dengan penyalahgunaan zat, sesuatu yang dia akui di laman Facebooknya, yang telah mengganggu kemampuannya.

Mengenai ibu Chloe, dia telah mematuhi undang-undang, karena dia diduga ditangkap dan dituduh penyalahgunaan Medicaid, seperti yang ditunjukkan oleh Nyonya Suri Rumah Tangga.

Todd dan Julie Chrisley mempunyai kuasa Chloe Chrisley

Walaupun Todd dan Julie Chrisley bukan penjaga organik Chloe Chrisley, mereka diberi wewenang penuh wanita muda itu oleh pengadilan pada tahun 2014. Ini mengikuti anak Todd Kyle Chrisley menjadi gila, yang mungkin telah membahayakan Chloe. Pada masa ini, Chloe juga hilang dari Chrisley Knows Best kerana dramatisasi yang berterusan.

Walaupun begitu, bukan perintah pengadilan yang membuat Chloe tidak muncul di acara itu. Masalahnya adalah bahawa Kyle meminta uang tunai untuk penampilannya dan mengambil langkah untuk menuntut organisasi sekiranya mereka tidak setuju. Oleh itu, Todd memilih pilihan utama untuk membuat filem tanpa dia. Menjelang akhir hari, kami perlu melakukan yang terbaik untuk Chloe, katanya kepada Radar Online. Kami tidak ingin menyeretnya dan tidak ada kemungkinan bahawa kami merancang untuk membayar Kyle sesen pun.

Chloe Chrisley suka bahawa dia biracial

Setelah George Floyd meninggal kerana polis Minneapolis, dan sebagai datuk dan nenek dari seorang anak muda biracial, Todd Chrisley menyimpulkan bahawa ini adalah peluang yang ideal untuk mengadakan perbincangan mengenai perlumbaan di Amerika. Dengan mempertimbangkan itu, dia membawa ke Instagram untuk menyatakan bahawa dia, Julie Chrisley, dan Chloe Chrisley akan berdiri di siaran web Chrisley Confessions.

Semasa kejadian, Todd meneliti bagaimana dia sebagai datuk dan nenek melakukan Chloe bersedia untuk dunia. Chloe adalah 7, jadi Chloe harus terlibat dengan perbincangan ini pada 7, dia menjelaskan (melalui People). Dia harus sedar bahawa bangsa ini - dunia ini ketika mereka melihatnya - mereka akan menganggap anda sebagai wanita muda Hitam. Dia menambah bahawa, sejak dia memiliki Chloe dalam hidupnya, dia perlu mengajar dirinya tentang prasangka yang tenang, yang telah menjadi pengalaman belajar.

Chloe juga menyampaikan beberapa kata kepada anggota khalayak, menunjukkan bahawa dia telah diberi perhatian mengenai masalah ini. Saya mempunyai ibu berkulit hitam dan ayah berkulit putih dan saya suka cara Tuhan menjadikan saya, katanya.