Adakah anda mempunyai anak kecil di bawah 8 atau 10 tahun? Adakah mereka suka menikmati dan menonton kartun setiap hari? Mencari kartun terbaik untuk anak-anak dan membiarkan anak anda menonton iklan yang sesuai dengan etika mereka yang terbaik untuk ibu bapa. Kartun boleh mempengaruhi kanak-kanak. Oleh itu, memilih apa yang mereka tonton dan suka dilihat adalah mustahak bagi mana-mana ibu bapa.

Kartun Teratas untuk Kanak-kanak:

Tom & Jerry

Kartun malar hijau selama tiga dekad yang suka ditonton oleh kanak-kanak. Kisah satu tetikus, "jerry", dan satu kucing, "tom," sangat menarik untuk kanak-kanak. Persahabatan, pertengkaran, dan ikatan ditunjukkan dengan betul dalam siri animasi . Di sini tom bertengkar dan ingin makan jerry, tetapi apabila kesukaran datang, mereka saling menyelamatkan dan sangat peduli. Ini adalah kartun yang paling disukai untuk kanak - kanak dengan keseronokan, ketawa, dan pertengkaran antara dua saudara seperti rakan.

Doraemon

Kartun lain dengan watak malar hijau dan masih berjalan di rancangan TV dengan populariti dan TRP. Nobita dan Doraemon adalah dua rakan dengan beberapa rakan lain Shizuka, Suneo, Takeshi, Dorami, Hidetoshi, Sewashi, Tamako, dan beberapa lagi. Cerita ini berkisar pada Nobita - seorang budak malas yang menjerat dirinya dalam masalah setiap masa kerana kemalasannya dan meminta Doraemon untuk menolong. Doraemon membantunya setiap masa dengan alat menariknya.

Shinchan

Siri mega Jepun mencirikan budak nakal, "Shinchan," yang suka melakukan perkara lucu dengan rakan, ibu bapa dan gurunya. Dalam kartun itu, mereka memotret kehidupan seharian Shinchan yang penuh dengan keseronokan. Ini adalah siri yang popular di kalangan semua peringkat umur dan kartun kegemaran untuk kanak-kanak. Satu-satunya perkara yang harus dijaga oleh ibu bapa adalah tidak membenarkan anak anda melakukan perkara nakal yang dilakukan Shinchan kerana kadangkala boleh meninggalkan kesan yang salah pada anak-anak .

Encik Bean

Nama yang tidak dimaksudkan untuk dijelaskan tetapi tetap, jika kita ingin menerangkan, dapat menyebutnya sebagai watak terkenal di seluruh dunia. Karakter kegemaran kerana dia membuat setiap ketawa dengan mengolok-olok keperibadiannya. Terdapat siri TV dan versi animasi siri yang tersedia untuk kanak-kanak. POGO menayangkan siri ini di India selama beberapa dekad. Perkara yang mengagumkan mengenai watak itu adalah "dia tidak pernah mengucapkan sepatah kata pun tetapi tetap membuat orang tertawa terbahak-bahak." Ini menunjukkan tindakan mempunyai kekuatan untuk menyebarkan kebahagiaan.

Motu Patlu

Kartun India terkenal lain mencirikan dua watak, "Motu" dan "Patlu." Kelemahan Motu adalah makanan berminyak. Dia tidak dapat menahan diri dari makan setelah menontonnya. Di seberang Patlu suka makanan yang kurang berminyak dan elakkan makan berlebihan. Cabaran yang mereka lalui setiap hari digambarkan dalam siri kartun. Kanak-kanak suka menonton kartun berjam-jam tanpa merasa bosan. Seseorang juga dapat membaca majalah berdasarkan wataknya yang terdapat di kebanyakan perpustakaan atau kedai e-dagang dalam talian . Anak-anak pasti suka menonton watak yang hebat.

Kesimpulannya

Jadi, di sini kami telah mencadangkan kartun terbaik untuk kanak - kanak dengan senarai dan keterangan. Terdapat banyak lagi kartun yang ada yang membolehkan anak mereka menonton dan menikmati. Memilih kartun dan membiarkan mereka menonton pertumbuhan minda adalah hebat . Kami telah melihat banyak kanak-kanak suka komik di atas dan menikmatinya.

Menyebarkan tawa dan memberi peluang kepada anak-anak untuk menonton perkara-perkara baik sangat berguna bagi mana-mana ibu bapa . Seseorang dapat menonton beberapa episod dengan anak-anak dan menikmati kartun dengan pengalaman yang menyeronokkan dan hebat menghabiskan masa dengan rakan-rakan kecil. Anak-anak pasti menyukai gerak isyarat ini.

 Sofia the First is also an American animated series which was premiered on November 18, 2012, by Disney Television Animation1) RUGRATS ; The Rugrats is a television series for children created by Arlene Klasky, Gábor Csupó, The exhibition focuses on one group of toddlers, Tommy, Chuckie, twins Phil and Lil and Angelica, and their daily lives. and Paul Germain for Nickelodeon. The series was premiered on August 11, 1991, as the 2nd Nicktoon, after Doug, and before the Ren & Stimpy Show.

2) SOFIA PERTAMA untuk Disney Channel dan Disney Junior. Jamie Mitchell adalah pengarah dan penerbit eksekutif, dan Craig Gerber adalah pencipta, penerbit, dan penerbit. Ia mengikuti pengembaraan Sofia dengan Ariel Winter. Sofia menjadi puteri ketika ibunya, Miranda, menikah dengan Raja Roland II dari Enchancia. https://en.wikipedia.org/wiki/Sofia_the_First Satu siri televisyen animasi komputer untuk kanak-kanak Vampirina yang dicipta oleh Chris Nee. Satu lagi pilihan kanak-kanak. Dari siri buku Vampirina Ballerina yang ditulis oleh Anne Marie Pace dan disunting oleh Disney-Hyperion. https://en.wikipedia.org/wiki/Vampirina