Terlepas dari apakah kamera memiliki layar flip-out tidak tinggi pada jumlah kebutuhan individu kecuali jika mereka adalah videografer atau vlogger. Pendirian dan pengaturan yang baik sebelum menyiapkan pukulan dapat membuat Anda keluar dari banyak keadaan, namun ada kes-kes ketika layar flip-out bermanfaat bagi setiap pengambil gambar.

Contohnya, anda mungkin berada di ruang yang sedikit dan memerlukan lebih banyak ruang untuk membalik ke bawah. Mungkin anda cuba merakam gambar dari atas atau menggunakan pengaturan berdiri rendah. Atau di sisi lain mungkin anda telah mengatur pukulan pemenang kehormatan tetapi tidak dapat berpusat dengan cahaya matahari di mata anda. DSLR dengan flip screen membantu anda menjaga penguasaan gambar sambil mengembangkan peluang imaginatif anda.

1. Kumpulan EOS 80D

Group 80D adalah kamera yang sukar diresepkan kepada semua orang. Diilhamkan oleh videografi? Penyesuaian diri berlesen dan HDR menghasilkan hasil yang menakjubkan. Perlu merakam sekumpulan gambar satu demi satu? Pemproses tahap tinggi membolehkan anda merakam lebih dari 100 gambar JPEG atau 25 RAW tanpa mereda! Ia mungkin telah berjalan dalam beberapa tahun, namun 80D masih antara yang terbaik dalam kumpulannya. Itu bukan sebahagian kecilnya kerana skrinnya yang hebat dan hebat.

Ordinan merancang 80D untuk mengikuti ujian apa pun, yang menggabungkan improvisasi dalam keadaan iklim yang kejam. Kamera tetap iklim, dan badannya dihasilkan menggunakan magnesium amalgam yang tidak terlalu kuat dan cukup padat untuk menahan kesan sampingan. Hanya ada satu dail dan sedikit tangkapan sebenarnya, namun ini sukar dicapai dan akan menjadi pemandangan yang dapat dikenali oleh mana-mana individu yang menggunakan 70D.

Layarnya memiliki sayap 3 inci dan disiapkan oleh pivot tahan lama. Anda boleh mengeluarkannya sepenuhnya dan ekspresif untuk memenuhi keperluan anda. Pesanan kenalan disambut dengan reaksi cepat, dan sukar untuk sampai ke tempat yang anda cari untuk berterima kasih kepada menu Canon yang sangat terancang. Bahkan ada menu cepat untuk kemasukan sederhana ke tetapan yang paling banyak anda gunakan. Bahagian yang terbaik ialah LCD segar dan menunjukkan gambar dengan nada yang jelas. Ini memudahkan pengauditan gambar sebelum memindahkannya ke PC.

80D adalah penembak pantas kerana pemproses DIGIC 6 dan pengembangan menjadi 45 fokus AF dari 70D 19. Subjek juga diikuti dengan menggunakan kontras antara nada piksel, yang menjadikannya menjadi lebih pekat. Anda boleh menggunakan Canon Dual Pixel CMOS AF untuk gambar dan rakaman, yang menjamin bahawa pemandangan dalam keadaan pekat tanpa gagal.

2. Nikon D5600

Nikon D5600 adalah keputusan yang ideal untuk pelajar yang lebih suka tidak menggunakan kamera pertama mereka dalam beberapa bulan. Apa-apa tetapi sukar untuk ditangani, mempunyai konspirasi kawalan yang terputus, pendatang baru tidak akan menemui kebingungan, dan memamerkan kualiti tetap dalam julat nilainya. Tidak kira sama ada anda pengambil gambar amatur atau vlogger, 5600 telah membuat anda dilindungi.

Nikon merancang D5600 dengan mempertimbangkan kekompakan. Ini adalah antara kamera terkecil dan paling ringan dalam tinjauan kerana penggunaan bilik yang cerdik dan badan polikarbonat ringan. D5600 adalah kamera yang boleh anda bawa sepanjang hari dan tidak usang, yang merupakan sesuatu yang tidak dapat anda nyatakan untuk kebanyakan DSLR.

Kawalan sebenar tidak mencukupi dan mesra pelajar. Tidak ada LCD monokrom dengan maklumat penting mengenai tahap bateri atau tetapan ISO. Walau apa pun, anda mendapat semua data yang anda perlukan melalui skrin sentuh LCD 3.2-inci yang hebat dari kamera. Anda boleh menggunakannya untuk dengan cepat menemui mana-mana 35 pusat tumpuan yang dapat diakses atau membalikkannya untuk mengambil banyak gambar dan selfie.

D5600 adalah penembak yang baik. Ciri-cirinya menggabungkan jangkauan kuat dan keseimbangan warna yang tepat. Anda boleh menyerahkan diri ke kamera dan mendapatkan hasil yang berguna, atau bermain sendiri dengan pengenalan, ISO, dan tetapan yang berbeza. Pelaksanaan cahaya rendah boleh diterima dengan suara tidak muncul sehingga anda berada di ISO 1,600.

Seperti pemenang umum kami, video D56000 mencapai 1080p, 60fps. Nikon telah menambahkan slip tempoh dengan memasukkan yang membolehkan anda menggabungkan filem panjang menjadi genggaman pendek dan menakjubkan. Sebuah mikrofon luaran juga ditegakkan, walaupun kenyataan bahawa yang menghadap ke depan adalah memuaskan untuk kebanyakan rakaman pemula.

3. Pentax K-1 Mark II

Penekanan utama Pentax's K-1 adalah kamera luar biasa untuk mengambil gambar pegun, terutama dalam keadaan cahaya rendah. Namun, ia mempunyai komponen khas yang lain - layar artikulasi yang ditegakkan oleh para penipu yang tangguh. Mark II mengembangkan rancangan pertama sambil tetap sesuai dengan nama Pentax. Ciri-ciri yang jelas merangkumi penyesuaian gambar asas yang hebat, format kawalan yang dapat disesuaikan, dan menyokong tetapan ISO yang menggelikan. Tidak ada kamera filem dan penembak sukan akan melihat penggunaannya sedikit, namun setiap orang lain akan menemui Mark II yang padat dan mudah disesuaikan.

Tidak banyak yang berubah dalam rancangan umum kamera. Anda mempunyai badan yang sangat kuat yang tidak tahan terhadap sisa dan kelembapan dan senang dipegang. Alat kawalan sebenar disebarkan secara konsisten di bahagian atas dan belakang, dan kebanyakan diterangi oleh LED sehingga lebih mudah dibezakan dalam keadaan kabur.

Elemen menonjol di sini adalah roda kapasiti kamera yang terletak di sebelah kanannya. Anda menggunakan satu untuk mendapatkan pilihan seperti pusat, ISO, dan sebagainya, dan yang lain untuk memilih pelbagai alternatif dalam klasifikasi. Ini adalah kerangka semula jadi yang meluangkan banyak masa.

Pentax K-1 Mark II mempunyai skrin LCD 3.2 inci yang luar biasa. Swagger membenarkannya berpusing ke arah mana-mana jalan dalam mod pemandangan dan perwakilan. Oleh kerana pangsi tambahan, anda juga boleh meletakkannya secara merata, yang sangat berharga apabila anda perlu meletakkan semuanya di luar sana atau membiarkan kamera tetap rendah. Swagger menambah jisim pada kamera namun tetap kukuh sehingga anda dapat menyampaikannya dengan skrin LCD tanpa tekanan.

Kesimpulannya

Potret diambil pada 36 megapiksel dan memanfaatkan penyesuaian gambar 5-hub Mark II sama seperti Resolusi Pergeseran Pixel. Ini menjadikan gambar stabil dan tajam. Sekiranya anda menyukai fotografi surgawi, Mark II adalah keputusan yang luar biasa kerana kerangka Astrotracer. Komponen ini menggunakan GPS kamera untuk menebus giliran Bumi, yang membolehkan anda menangguhkan pengenalan dan mengambil gambar langit malam yang lebih pasti.