Komputer riba terbaik di bawah 200 bukan sahaja keajaiban di dunia masa kini tetapi juga sangat sukar dicari. Komputer riba adalah sesuatu yang lebih sesuai digunakan ketika dibandingkan dengan komputer. Dengan kemajuan teknologi, terdapat pelbagai jenis komputer riba yang tersedia antara 200 hingga $ 20000.

Jelas bahawa semakin banyak harga komputer riba, semakin baik pilihan yang paling maju di komputer riba. Juga, diperhatikan oleh syarikat penjualan komputer riba bahawa penjualan mereka meningkat pada tahun 2020 kerana konsep kelas dalam talian yang semakin meningkat.

LAPTOP TERBAIK DI BAWAH 200

Anda akan kagum melihat bahawa dengan harga di bawah 200 dolar, anda akan membeli komputer riba yang memenuhi semua kehendak anda dari mengikuti kelas dalam talian hingga bermain permainan. Sekiranya anda membuat pelajar dengan pendapatan sendiri dan tidak mempunyai bajet yang tinggi untuk dibelanjakan untuk membeli komputer riba maka ini adalah artikel menunggu lama yang akan anda cari, bukan hanya ini jika anda seorang yang suka bermain permainan gila dengan PUBG maka YA, anda berada di tempat yang tepat untuk memenuhi semua kehendak permainan anda. Tetapi tunggu adakah anda keliru bahawa jika saja saya dapat menonton Netflix dan bermain permainan, apa gunanya telefon bimbit di mana saya juga boleh melakukan semua perkara ini? Jadi, kawan saya, anda betul tetapi ada banyak lagi yang ditawarkan oleh komputer riba berikut kepada anda!

Dalam artikel berikut, saya telah mengumpulkan banyak komputer riba di bawah 200 dolar untuk kemudahan anda untuk memenuhi semua keperluan anda

HP CHROMEBOOK11

Salah satu komputer riba terbaik untuk dibeli adalah HP CHROME BOOK11. Terdapat beberapa sebab bahawa komputer riba ini adalah komputer riba nombor 1 saya dengan harga di bawah 200 dolar. Ia mempunyai skrin paparan yang bersemangat dan menunjukkan gambar 3d dengan sempurna dalam format 2d. Ingatannya sangat baik sehingga anda tidak akan pernah jemu memuat turun filem dan anda juga tidak boleh merasa senang dengan gaya komputer riba yang lama kerana ia mempunyai banyak ciri canggih di dalamnya dengan ukuran hanya 200 dolar yang sangat kecil tetapi sebenarnya penuh dengan kumpulan pilihan lanjutan. Akhir sekali jika anda seorang pekerja kemasukan data maka ini adalah komputer riba ajaib untuk anda. Papan kekuncinya responsif 1.5 x daripada papan kekunci komputer riba mahal yang lain.

SPESIFIKASI:

Anda akan kagum dengan berapa banyak spesifikasi yang akan ada dalam sesuatu yang kurang dari 200. Oleh itu, bukannya membeli sesuatu yang melebihi harga 200 dolar, anda harus membeli sesuatu yang bernilai harganya.

  1. Pemproses pusat Kapasiti unit: 1.6GHz Intel Celeron N3060

  2. Grafik : Intel HD Graphics 400

  3. RAM: 4 GB LPDDR3

  4. Paparan: 11,6 inci sudut ke sudut HD SVA Anti-silau WLED-diterangi

  5. Kapasiti: 16GB eMMC

HARGA: :money_mouth_face: Harganya lebih kurang US $ 189.99

PROS: :white_check_mark:

  1. Reka bentuk yang sukar

  2. Papan kekunci responsif

  3. Skrin bersemangat

  4. Hayat bateri tidak boleh dipercayai

  5. Kualiti pad jejak rendah

SAMSUNG CHROMEBOOK3

Adakah anda suka bekerja di dekat laut? Melihat langit biru, mendengar kicauan burung dan ombak laut biru? Sekiranya ya, maka Chromebook 3 ini adalah komputer riba yang sesuai untuk anda. Samsung telah memperkenalkan salah satu buku krom terbaik sepanjang masa dalam sejarah mereka hanya dalam 200 dolar. Ia bukan sahaja tahan air tetapi dibina dengan bahan yang keras jadi jika kebetulan anda memecahkan komputer riba maka jangan risau ia akan tetap berfungsi. Bukan hanya ini, tetapi Samsung juga Chromebook 3 mempunyai reka bentuk premium dengan skrin 11 inci dan jangka hayat bateri 11 jam. S, tunggu apa lagi? Pergi dan ambil Chromebook ini dengan harga kurang dari 2000 dolar.

SPESIFIKASI:

Terdapat banyak spesifikasi termasuk skrin nipis, papan kekunci responsif di komputer riba anda.

  1. Unit pemprosesan komputer: 1.6GHz Intel Celeron N3060

  2. Grafik: Intel HD Graphics 400

  3. Memori akses rawak: 4GB DDR3

  4. Skrin: 11.6 inci (1,366 x 768), 16: 9

  5. Kapasiti: memori kuat 16GB keadaan kuat

HARGA: :money_mouth_face: Harganya lebih kurang US $ 229.98

PROS: :white_check_mark:

  1. Tahan terhadap cecair

  2. Hayat bateri yang hebat

  3. Jalan pintas yang elegan

KEBURUKAN :negative_squared_cross_mark:

  1. Skrin melekit

  2. konsol berkualiti rendah

Dell Inspiron 11 3180

Sekiranya anda peminat Windows 10 dan ingin bekerja di bawah domain windows 10 maka ini adalah komputer riba terbaik untuk anda. Juga, ini adalah komputer riba multi-tasker, dan anda akan dapat melayari bersama bermain permainan dengan dell ini yang menginspirasi 11 3180. Bukan hanya ini jika anda lebih suka bekerja dalam sistem bukan OS, maka komputer riba ini paling sesuai untuk anda . Komputer riba ini mempunyai sistem operasi 10 s di dalamnya. Komputer riba ini mendapat kedudukan nombor 3 dalam senarai komputer riba terpantas. dengan komputer riba ini anda akan dapat menonton filem Netflix selama 17 jam minimum. ia mempunyai jangka hayat bateri yang terbaik. Ia mempunyai lebih dari satu port yang terpasang di komputer riba ini yang menawarkan anda untuk menonton filem dengan warna yang indah dengan hanya 2000 dolar

Buku krom Lenovo

Adakah anda bosan dengan komputer riba berat atau komputer riba yang mempunyai daya ingatan yang rendah? Sekiranya ya, maka Chromebook Lenovo adalah untuk anda. Ia dilengkapi dengan senarai ciri tetapi yang paling menonjol dari semua itu adalah bahawa mereka benar-benar ringan dan mempunyai memori yang sangat luas.

SPESIFIKASI

Spesifikasinya jauh lebih tinggi daripada komputer riba 1000 dolar, jadi selalu cari sesuatu yang sesuai dengan harganya.

  1. Unit pemprosesan komputer: Generasi ketujuh AMD A6-9220e

  2. Grafik: Reka bentuk bersepadu dengan AMD APU

  3. Memori akses rawak: 4GB DDR4

  4. Skrin: HD 11,6 inci (1,366 x 768)

  5. Pertunjukan IPS LED Latar Belakang Tanpa Sentuhan

  6. Kapasiti: 64GB eMMC

KEBURUKAN :negative_squared_cross_mark:

  1. Pelbagai bilangan port

  2. Skrin mempunyai masa tindak balas yang rendah

  3. Tidak sesuai untuk pengekodan geeks.

HARGA: Harganya lebih kurang US $ 399komputer riba

ASUS Vivo Book L203MA

Adakah anda bosan dengan komputer riba yang hodoh? Komputer riba yang lebih tebal? Kerana ASUS Vivi book s L203MA adalah semua yang anda perlukan untuk memenuhi keperluan anda. Ia dilengkapi dengan banyak ciri termasuk papan kekunci responsif dan pantas, engsel 180, lebih daripada 2 port untuk kemudahan anda, salah satu jangka hayat bateri terpanjang.

SPESIFIKASI: Ia mempunyai papan kekunci yang sangat gemuk dan responsif, bukan sahaja ia mempunyai spesifikasi yang disebutkan di bawah juga.

  1. Unit pemprosesan pusat: Pemproses Intel Celeron N4000

  2. Grafik: Intel UHD Graphics 600 Memori akses rawak: 4GB LPDDR4

  3. Skrin: Tayangan HD 11,6 inci (1,366 x 768)

  4. Kapasiti: 64GB eMMC

PROS :white_check_mark:

  1. Hayat bateri yang panjang

  2. Engsel 180 darjah

  3. Pelbagai pelabuhan

KEBURUKAN: :negative_squared_cross_mark:

  1. Papan kekunci ergonomik

  2. Kadang-kadang kelihatan murah

Ringkasan: Anda harus selalu membeli komputer riba yang memenuhi keperluan dan kehendak anda dan tidak mempunyai anggaran yang tinggi dan ingat bahawa komputer riba yang mahal tidak bermaksud ia tidak akan merosakkan kerana seiring dengan waktu, jangka hayat bateri komputer riba semakin berkurang.

Petua

semasa anda mencari untuk membeli komputer riba , anda mungkin selalu mempertimbangkan komputer riba skrin 10 inci dengan ciri-ciri canggih. Bahkan sekarang dengan jenis komputer riba terdapat pelbagai jenis komputer riba yang tersedia dalam lingkungan 200 dolar. Semasa membeli komputer riba, anda tidak boleh berfikir bahawa kurang wang bermaksud kurang ciri, bukan anda tidak betul, kerana terdapat pelbagai komputer riba yang terkenal di dunia yang mengandungi ciri-ciri yang lebih maju dengan harga yang lebih rendah juga. Sekiranya anda tidak tahu, apa yang harus dibeli maka anda harus selalu menggunakan skrin 13 inci.

LAPTOP TERBAIK DI BAWAH £ 200 UK

Masa telah berlalu di mana anda perlu menjimatkan sejumlah besar wang untuk membeli komputer riba apa pun, kerana dengan inovasi dalam teknologi semuanya hadir dengan pelbagai jenisnya.

Lenovo Idea pad 1

Lenovo Idea pad 1 direka secara eksklusif dengan mempertimbangkan keperluan dan kehendak era moden. Ia adalah PC Windows yang jika penuh dengan banyak ciri canggih yang merangkumi jangka hayat bateri yang panjang dan skrin sentuh yang bergaya dan responsif. PC diberi warna hitam yang memberikan PC ini seorang yang ahli dan kelihatan anggun. Tidak setebal satu inci dan beratnya sekitar 3 paun menjadikan PC ini sesuai untuk individu yang melakukan perjalanan hampir 20 hari dalam sebulan.

Ini memiliki konsol dengan kunci besar yang berbeza untuk Tyler yang anda ketikkan dengan cepat membunyikan layar dan ia juga mempunyai pad sentuh. Ia mengandungi pemproses AMD dan RAM 4GB. Ia menawarkan memori 64GB eMMC yang dapat ditambahkan lebih banyak dengan menggunakan ruang kad memori.

Dengan bateri selama 8 jam, PC windows ini adalah pilihan paling ideal di bawah $ 200 untuk sekolah, kolej dan sarjana.

Spesifikasi:

Spesifikasi komputer riba ini merangkumi ciri unik berikut.

  1. CPU: Pemproses 1.6 GHz

  2. RAM: 4GB

  3. Hayat bateri: 8 jam

  4. Berat: 4.4 lb

PROS: :white_check_mark:

  1. Hayat bateri yang panjang

  2. Sesuai untuk pelajar sekolah dan kolej **

  3. Ingatan panjang

KEBURUKAN: :negative_squared_cross_mark:

  1. Saiz standard yang kadang-kadang menjadikannya kelihatan kuno

Acer Aspire 1

Komputer riba ini adalah karya agung yang cantik dengan warna hitam dan skrin super nipis yang menambahkan keindahannya. Hanya 4.1 lb menjadikannya cukup mudah untuk membawanya. PC ini mendapat kuasa dari pemproses pusat dua kali ganda Intel Celeron N4020 yang mengendalikan semua kerja biasa dengan mudah pada PC ini. Memiliki 4GB RAM untuk memberikan kesempurnaan tambahan untuk tugas anda, dan juga memiliki 64GB yang dapat diperluas dengan menambahkan kad memori lain. Acer Aspire 1 adalah komputer riba terbaik dengan harga $ 200 pada masa ini dan seperti komputer riba windows terbaik yang boleh anda dapatkan sendiri dengan anggaran rendah anda.

Spesifikasi:

Ia merangkumi keunikan berikut dan salah satu spesifikasi terbaik sepanjang masa.

  1. CPU: Pemproses dwi teras

  2. RAM: 4GB

  3. Hayat bateri: 10 jam

  4. Berat: 4.1

PROS: :white_check_mark:

  1. Berat ringan

  2. Multitasker

KEBURUKAN: :negative_squared_cross_mark:

  1. Skrin tidak responsif dalam jangka masa panjang

PROTIP

Sebilangan besar orang berpendapat dan percaya bahawa membeli komputer riba tidak akan menimbulkan masalah kepada mereka dan ia akan berfungsi selama bertahun-tahun tanpa menghadapi masalah dengan bateri dan ingatannya. Pasti, anda betul tetapi sebahagiannya betul, kerana memori yang penuh dalam komputer riba selalu ada masalah dalam komputer riba sehingga menghabiskan sejumlah wang tidak akan menyelesaikan masalah anda.

Ringkasan; Ringkasan: Oleh itu, jika anda memprogram geek, anda harus selalu menggunakan komputer riba yang mahal tetapi jika anda mahukan komputer riba untuk tujuan bermain, anda pasti harus mempertimbangkan Laptop Terbaik di Bawah 200

. HARGA: :money_mouth_face: Harganya sekitar $ 293

Soalan Lazim

Adalah lebih bijak untuk berfikir dengan baik sebelum membeli apa-apa, jadi pastikan apa yang anda beli sesuai dengan harga anda, juga jika anda mempunyai pertanyaan lain, soalan berikut pasti akan membantu.

1 Jumlah RAM yang saya perlukan pada PC saya?

Sebilangan besar orang lebih suka mempunyai memori yang besar, jadi selalu disyorkan untuk anda mempunyai sekurang-kurangnya 4GB RAM pada PC anda. Walaupun terdapat juga komputer dengan RAM hanya 2GB dalam sistem mereka, tetapi ingatlah membelinya akan memberi anda masa yang sukar kerana mereka tidak bagus ketika anda ingin memuat turun filem berdurasi 2 jam, jadi selalu lebih baik mempunyai memori yang besar untuk projek. Bagi orang bebas atau graduan kolej yang menggunakan komputer riba mereka untuk memenuhi keperluan belajar iklan yang memerlukan banyak MB dalam memuat turun pdf atau dokumen yang memerlukan banyak RAM, PC 8GB akan menjadi keputusan terbaik.

2 Berapa jumlah yang harus saya keluarkan untuk membeli komputer riba? **

Sejujurnya anda selalu dapat menghabiskan 200 hingga 2000 untuk membeli komputer riba mengikut keperluan anda. Tetapi ini selalu bergantung pada keperluan anda. Sekiranya anda hanya akan menggunakan PC anda untuk menyusun laporan dan mencari internet untuk beberapa filem, jadi anda harus selalu mencari sesuatu yang di bawah anggaran $ 200. Masalahnya timbul di mana anda memerlukan komputer riba yang paling maju atau anda memerlukan sesuatu untuk memenuhi keperluan asas anda seperti melayari laman web. Sekiranya anda seorang geek pengaturcaraan yang perlu bekerja hampir 18 jam dalam sehari, maka anda mesti pergi ke komputer riba yang lebih mahal dengan ciri canggih

3 Adakah terdapat perbezaan dalam jangka hayat bateri atau kerja komputer riba jika saya membiarkan komputer riba disambungkan pada suis?

Salah satu kesalahan yang paling biasa dan bodoh yang dilakukan oleh orang-orang adalah membiarkan PC anda sentiasa dicas kerana bukan sahaja elektrik anda terbuang dengan cara ini tetapi juga jangka hayat bateri anda juga akan mengalami kerosakan dalam jangka masa panjang. Tetapi menurut beberapa pakar komputer riba, masalah ini sebenarnya tidak banyak masalah, dan ia seharusnya tidak memberi kesan pada jangka hayat bateri komputer riba anda. Walaupun begitu, komputer riba boleh menjadi terlalu panas, yang membahayakan kesihatan anda dan harus dielakkan.

KESIMPULAN

Terakhir, saya akan menyimpulkan bahawa wang selalu membelikan anda yang terbaik kadang-kadang. Sekiranya anda membeli komputer riba dengan berfikir bahawa anda tidak akan menghadapi masalah dengan penyimpanan dan skrin sentuhnya, maka anda salah. Ya, selalu disarankan untuk membeli komputer riba versi terkini kerana semakin maju bermaksud semakin banyak ciri dan harganya. Oleh itu, sebelum membeli komputer riba, selalu tuliskan keperluan anda dalam kertas dan lakukan melayari web dengan baik sebelum membeli komputer riba. Sekiranya anda seorang pelajar kolej, maka membeli sesuatu yang melebihi $ 200 dolar adalah pembaziran wang!

Kemajuan sedang dibuat, dan dengan kebebasan baru muncul stesen kerja yang menyokong dengan perbelanjaan yang lebih sedikit. Hari-hari itu berlalu apabila PC yang baik menelan belanja wang kerana sekarang pelbagai persatuan menawarkan PC di bawah $ 200. Stesen kerja ini mempunyai setiap spesifikasi bahawa keperluan individu dan julat perbelanjaan yang tepat. Oleh yang demikian, di sini kita akan membincangkan stesen kerja perbelanjaan terbaik di bawah 200, supaya semua orang boleh menyalahgunakan PC ini.

Stesen kerja seperti itu masuk akal untuk pelajar, perjalanan, atau pentadbir akaun sebagai hasil dari spesifikasi asas. Stesen kerja $ 200 dikawal rendah, dengan cara ini hanya terbaik untuk usaha pusat seperti pemeriksaan web, membaca mesej, menonton hiburan dan menyesuaikan laporan, dan lain-lain. Jangan mengharapkan perubahan media dan permainan di stesen kerja ini kerana mereka akan kendur, dan pengaturcaraan mogok dengan tiada isu.

Stesen kerja yang berbelanja di bawah 200 mempunyai spesifikasi tingkat kawasan yang hanya dapat menguruskan tugas yang terbatas, bagaimanapun juga dengan melihat gear ringan, kerangka ringan, dan PC memiliki daya tahan bateri yang lebih lama. Di bawah pengaturan wang, stesen kerja mempunyai keadaan ideal mereka dengan sedikit memperhatikan ciri-ciri sederhana, dan di bawahnya, anda dapat melihat apa yang ada dari Laptop $ 200.

Apa itu komputer riba?

Laptop adalah PC yang dicadangkan untuk mobiliti. Stesen kerja seluas kurang dari 3 inci, beratnya kurang dari 5 paun dan boleh dikekang oleh bateri. Oleh itu, Laptop diharapkan untuk penggunaan daya rendah dan digunakan secara rutin ketika ruang terbatas, misalnya, di dalam pesawat.

Laptop juga dipanggil pad nota

PC yang penting untuk monetari terbuka, IBM 5100, muncul pada tahun 1975. Seiring berjalannya waktu, kemajuan baru untuk beberapa tahap dan kekuatan perancangan menjadikan PC ini terus bermanfaat dan rasional. Walaupun begitu, stesen kerja lebih tinggi daripada PC kerana memerlukan bahagian yang jauh lebih tidak mengganggu, yang semuanya lebih mahal untuk dibuat.

Dengan menggunakan stesen dok, PC diubah menjadi PC. Semua peralatan periferi, misalnya, pencetak, pengimbas, dan pemacu luaran disambungkan dengan baik dengan stesen dok sehingga PC hanya perlu dihubungkan dengan stesen dan dihidupkan. Yang pasti, walaupun konsol dan rancangan biasa boleh digunakan dengan PC dengan rancangan perkakasan dan pengaturcaraan yang tepat. Berdagang antara PC dan PC lain menggunakan ciri yang setanding, yakinkan dan tetikus mungkin memerlukan menekan satu tangkapan sahaja.

Stesen kerja sekali-sekala menggunakan kemajuan layar yang tidak stabil di pentas mereka, yang diusulkan agar lebih hebat dan sesuai untuk dilihat pada fokus yang lebih ketara daripada skrin biasa. Stesen kerja menggunakan susunan alat penunjuk, misalnya tetikus, bola trek, pad kontak dan tongkat penunjuk. Kad PC mungkin menggunakan PC untuk dihubungkan dengan modem atau hubungan. Pemacu CD-ROM atau DVD boleh ditambah atau dilahirkan.

APAKAH DALAM LAPTOP DI BAWAH $ 200?

PC yang tidak mengganggu mendorong pergerakan perjanjian berkaitan dengan ciri. Semasa membeli PC di bawah 200, anda harus mengetahui spesifikasi ini yang biasanya ada di stesen kerja dengan perbelanjaan. Anda harus memahami bahawa anda tidak boleh mengharapkan banyak dari usaha pantas ini dan harus puas dengan spesifikasi yang sangat utama. Walau apa pun, ini benar-benar dapat menyelesaikan usaha anda dan dipersetujui untuk memberikan asas.

Pemproses dan RAM

Stesen kerja 200 dolar sebahagian besarnya akan dilengkapi dengan pemproses Intel Celeron atau Atom, dan ada yang mempunyai pemproses AMD. Lakukan apa sahaja tanpa mengharapkan pemproses i3 kerana harganya $ 200. Walau apa pun, tahap pemproses ini dapat dijalankan untuk menjalankan tugas yang lebih ringan tanpa masalah. Mengenai RAM, kebanyakan mereka mempunyai 2 GB, namun Chromebook pada umumnya datang dalam 4 GB dan beberapa PC juga mempunyai tindakan yang luar biasa. Pemproses tahap bahagian yang diselaraskan dengan RAM 4GB dijalankan dengan melakukan tugas yang berbeza dengan berkesan, dan anda dapat menyelesaikan kerja anda tanpa sebarang masalah.

Kapasiti

Limit bukanlah suite terbaik untuk menghabiskan PC. Anda mendapat pemacu kilat atau HDD dengan ruang 16 atau 32 GB. Anda tidak akan ketinggalan jika anda menggunakannya untuk menyesuaikan dan membentuk kerja, bagaimanapun juga, menyajikan usaha pengaturcaraan akan memerlukan lebih banyak ruang tambahan. Dalam Chromebook, anda boleh bergantung pada penyimpanan stok yang sesuai dan merancang semula pengalaman anda.

Tunjukkan

Dalam julat nilai ini, anda hanya akan mendapat PC 13 inci dengan ukuran pameran yang hampir sama jika bezel tidak terlalu tebal. Pelan ukuran yang lebih sederhana dan ringan memberi anda manfaat untuk menariknya dengan berkesan di dalam karung anda dan bermanfaat untuk digunakan. Pembentangannya mungkin sedikit tetapi tidak membuat kecewa dengan cara apa pun semasa anda melakukan tugasan setiap hari. Berkenaan dengan gol, ia adalah 720 atau smidgen lebih-lebih lagi adil untuk menonton pengalihan.

Bateri

Hayat bateri adalah baik kerana segmen kuasa rendah yang dimiliki oleh PC 200 dolar. Secara amnya anda dapat memperoleh masa pakai bateri selama 7-8 jam, namun Chromebook secara konsisten menawarkan lebih banyak masa dengan 10-11 jam. Walau apa pun keburukannya, jangka hayat bateri yang lama tidak mudah dibantah dan keperluan mutlak untuk menghabiskan PC.

Kerangka kerja

Anda mendapat kerangka kerja Windows atau Chrome dalam julat nilai ini. Windows mempunyai kelebihan dan kelebihannya, dan pada dasarnya anda boleh memuat turun apa sahaja yang ada di dalamnya. Sekali lagi, OS Chrome juga berguna untuk digunakan, sama seperti menggunakan program krom dan menawarkan banyak aplikasi android. Walaupun demikian, ia tidak membenarkan anda memuat turun aplikasi orang luar dan perlu tetap menggunakan aplikasi Google. Di samping itu, sangat sesuai untuk bekerja di web kerana semua aplikasi berfungsi dengan web. Sekiranya anda membuat banyak tugas pejabat dan memerlukan pejabat MS,

pada ketika itu Windows adalah pilihan yang paling ideal kerana mempunyai banyak alternatif, dan anda boleh bekerja terputus secara produktif.

GAMBAR TOP KAMI UNTUK LAPORAN ANGGARAN DI BAWAH $ 200

Spesifikasi di atas akan membantu anda memilih PC terbaik untuk diri anda kerana anda kini memahami apa yang dimiliki oleh PC di bawah 200. Semasa melihat panduan di atas, kami telah memasukkan PC perbelanjaan terbaik di bawah $ 200 untuk kesederhanaan dan penginapan anda. Anda akan melihat bahawa Chromebook memerintah pengundian kami kerana ia adalah keputusan yang paling ideal seperti di bawah 200 PC.

Laptop mungkin dihidupkan oleh satu atau bateri lain atau disambungkan ke mana-mana sumber elektrik 120 volt AC. Sumber AC biasanya mengecas bateri dalaman, yang kemudian dapat digunakan selama beberapa jam per pengisian bergantung pada penggunaan, merancang dan memaksa pengaturan eksekutif.

Chromebook Samsung 3

Samsung Chromebook 3 adalah PC berbelanja terbaik di bawah $ 200 dengan skrinnya yang sangat baik, jangka hayat bateri yang panjang, pelaksanaan yang lancar, dan undercarriage yang kuat. Ini adalah keputusan luar biasa untuk pelajar sekolah, peneroka berturut-turut, atau untuk menyelesaikan kerja pejabat atau menonton pengalihan.

Kualiti pemasangan boleh diterima walaupun terbuat dari plastik dan permukaan logam gelap semuanya selesai. Semuanya mempunyai permukaan matte dari penutup ke layar hingga ke dek selain pivot, yang berwarna perak dan refleks. Pivot cukup tegas dan lebih mudah disesuaikan, yang membolehkan anda berpindah pada tahap yang menyenangkan. Ukuran umum cukup selesa dan ringan, yang menjadikannya serba boleh dengan mudah.

Dell Latitud E6420

Stesen kerja seperti skop Dell tidak akan dikesampingkan namun membuat pengecualian untuk yang satu ini. Ia berbeza dengan yang lain kerana menjadi PC yang telah diubahsuai dengan pemproses i5. Tidak ada PC sederhana yang memiliki PC i5, namun kerana segmen yang dibentuk semula dalam kes serupa, ia mempunyai nilai yang cukup rendah, lebih dari $ 200. Selain itu, ia memberikan pelaksanaan yang luar biasa dan menawarkan badan yang kuat dan jangka hayat bateri yang normal.

Ia agak besar dan membebankan dengan beban melebihi 5 paun. Mengenai bahagian luar, cangkerang terdiri dari aluminium berus logam dan ke dalam dengan komposit magnesium, yang memberikannya kekukuhan, dan di dalam dek terdapat bahan elastik sentuhan yang halus.

Aliran HP 11

HP Stream 11 meletakkan stesen kerja Windows terbaik di bawah 200 dolar dengan semua sorotan penting. Dalam sedikit undercarriage, ia menawarkan jangka hayat bateri yang panjang, pelaksanaan yang padat, dan konsol yang luar biasa. Secara luaran dengan kerangka bayangan yang memuaskan, ia mungkin kelihatan memuaskan, namun mungkin ada beberapa masalah di dalamnya. Walau bagaimanapun, ia benar-benar membuat keputusan luar biasa untuk menghabiskan PC di bawah $ 200.

Ia mungkin kelihatan seperti mainan dengan variasi warna yang lain, tetapi di sini dalam kombo gelap dan perak, ia kelihatan lebih memuaskan. Rangka gelap matte sesuai dengan dek perak dan konsol. Walaupun undercarriage adalah plastik, sangat sukar dengan kelenturan skrin yang tidak ketara. Ini adalah PC yang luar biasa untuk pelajar yang memerlukan alat yang boleh diabaikan dan bermanfaat untuk peperiksaan mereka.

Chromebook Acer 11

Chromebook Acer 11 sama seperti bentuk R 11 yang lain tetapi juga sebaliknya. Ia tidak boleh ditukar, mempunyai undercarriage plastik dan kos rendah. Walaupun tetap membedakan pada titik tertentu, ia juga memiliki persamaan pada bateri yang tahan lama, rencana yang dikurangi, dan pelaksanaan yang dapat diandalkan.

Pelan umum menonton biasa tetapi juga berlaku di antara PC yang berbeza. Bahagian luar plastik putih yang sangat baik dihiasi dengan contoh batu permata miniatur yang memberikan genggaman tambahan dan mengelaknya menjadi rumit sambil mendekat. Ia mempunyai pivot aluminium yang padat dan menyimpan pameran di tempat, dan seperti yang dinyatakan sebelumnya, ia tidak dapat ditukar, jadi pivot berpusing ke titik tertentu.

Chromebook Lenovo 100E

Chromebook kadang-kadang menyaingi jurnal sejauh kos, namun terdapat banyak yang tetap rendah dan menawarkan kos sederhana. Lenovo 100 E Chromebook adalah salah satu Chromebook dengan harga yang sangat rendah namun dengan spesifikasi yang terhormat. Ia termasuk skrin 11-inci, pemproses Mediatek, port yang memuaskan, dan pelaksanaan umumnya. Kerana bingkai yang sukar, ia sangat sesuai untuk homeroom dan bergerak.

PC ini halus dan ringan dengan berat hanya 4 paun. Ia mempunyai kerangka yang kuat yang terbuat dari plastik yang kuat dan bayangan gelap yang agak kusam semuanya selesai. Pivot ganda tegas dan mudah disesuaikan hanya pada satu titik. Pada tampilan utama, PC kelihatan hebat, yang dapat bertahan dan jatuh dan memuaskan harapan, walaupun dengan kos yang rendah.

S VIVOBOO 14X409FA Sekiranya anda keliru antara komputer riba 15.6 inci dan komputer riba 11 inci, komputer riba 14 inci adalah pilihan yang sangat baik untuk anda. A sus Vivo Book 14X409FA-EK149T memberikan skrin HD nana tepi penuh 14 inci dengan pemproses yang baik yang mampu menangani semua aplikasi anda. Dengan perlindungan EAR HDD, bezel nipis, dan papan kekunci yang cekap, peranti ini menjaga keselesaan dan keselamatan anda serta memberikan pelbagai spesifikasi berguna. Spesifikasi  Paparan: 14 Display Paparan HD Penuh  Penyimpanan: SSD 256 GB  Resolusi: 1920 x 1080p  Memori: 8 GB  Pemproses: Kelebihan Intel Core i7 (8th Gen) 8565U  Skrin komputer riba dilengkapi dengan anti-silau teknologi yang menyelamatkan anda dari gangguan yang disebabkan oleh pantulan dari skrin.  Asus SonicMaster di komputer riba memberikan anda suara berkualiti dengan bunyi yang kurang dan kejelasan yang lebih baik. Beratnya hanya 1.6 kg yang menjadikannya cukup mudah alih.  Komputer riba mempunyai 2 port USB 3.1 dan 2 port USB 2.0. Oleh itu, bersama dengan Wi-Fi dan Bluetooth, anda mendapat rangkaian sambungan yang sangat luas dengan peranti ini.

Komputer riba HP CHROMEBOOK 14 a-na0003TU: KUASA UNTUK BEKERJA DAN BERMAIN SETIAP HARI: Segala daya yang anda perlukan untuk kekal produktif dan dilayan dengan pengalaman Chrome yang lancar dengan Hayat bateri sehingga 12 jam DOS HARIAN HIBURAN: Benamkan diri anda dengan dua pembesar suara dan Audio oleh B&O PLAY, dan bagikan skrin anda dengan mudah PEMBANTU GOOGLE: Pembantu Google yang Diaktifkan dengan Suara, berfungsi lebih pantas dan lebih pintar tanpa mengangkat jari atau menukar skrin. Kemukakan soalan, atur peringatan, mainkan video BOOTS SEC SECONDDS: Dikuasakan oleh Chrome OS dengan kemas kini perisian automatik supaya anda sentiasa mendapat perlindungan virus terkini. Ia dimulakan dalam masa kurang dari 10 saat, tetap cepat sepanjang hari, dan tidak akan menjadi perlahan sepanjang masa APPS: Akses ke aplikasi kegemaran dari Google Play seperti Google Drive, Gmail, YouTube, Amazon Prime, Evernote, Slack, Infinite Painter, Lightroom, Whatsapp, MS Office, dan banyak lagi PROSESOR: Intel Celeron N4020 (frekuensi asas 1.1 GHz, frekuensi pecah hingga 2.8 GHz, cache L2 4 MB, 2 teras) TAMPILAN: Skrin sentuh 14-inci HD SVA diagonal mikro-tepi WLED- lampu belakang (berbilang sentuhan) kaca tepi-ke-tepi (1366 x 768) MEMORI & PENYIMPANAN: 4 GB DDR4-2400 SDRAM | DRIVE KERAS: 64 GB eMMC | Boleh dikembangkan sehingga 256 GB | 100 GB storan Google Drive SISTEM OPERASI: JAMINAN OS Chrome: Komputer riba HP asli ini dilengkapi dengan jaminan domestik 1 tahun dari HP yang meliputi kerosakan pembuatan dan tidak melindungi kerosakan fizikal. ASUS VIVOBOOK

1. Chromebook Samsung 4

Bahagian luar komputer riba sepenuhnya terdiri daripada plastik, dan ini mempunyai penutup aluminium, memberikan penampilan premium, Tudungnya mengandungi kemasan yang sedikit kasar yang bukan hanya kelihatan baik tetapi juga membantu membawa komputer riba dengan keyakinan anda . Seperti kebanyakan komputer riba di bawah $ 200, Samsung Chromebook 4 juga mempunyai paparan 11-inci, dan spesifikasi perkakasannya juga hampir sama, ini dikuasakan oleh pemproses Intel Celeron yang dicatat pada masa 1.1 GHz, dan ia dilengkapi dengan RAM 4GB untuk menangani multitasking dengan lancar , ini mempunyai storan eMMC 32GB yang jumlahnya lebih kecil, tetapi anda akan dapat memasukkan kad memori untuk memperluas penyimpanan pada chromebook bajet ini di atasnya.

ini mempunyai semua port penting yang serupa dengan port USB 3.0 bersaiz penuh, port USB Type-C dan tiga, bicu audio 5mm jadi secara keseluruhan ini adalah komputer riba yang cukup bagus. Dengan bateri sekitar 12 jam dan berat hanya dua setengah paun, chromebook ini adalah yang terbaik untuk ahli perniagaan yang mencari komputer riba murah yang terbaik dan terbaik di bawah 200 dolar untuk mereka atau anda.

2. Lenovo Chromebook S330

Ini adalah komputer riba yang sangat langsing, jadi ia tidak mempunyai pemacu DVD tetapi ini mempunyai ruang yang cukup untuk memenuhi semua port yang diinginkan termasuk USB Type-C, USB 3.1, slot kad microSD dan jack audio dan pin. Komputer riba ini dikuasakan oleh pemproses MediaTek 1.7 GHz yang pantas dan juga menjimatkan bateri, ini mempunyai RAM 4GB yang menjadikan tugas seharian pada komputer riba komputer riba Lenovo ini lancar dan ia adalah storan flash dan cakera keras 32 GB yang terbina dalam. Ia boleh memakan masa sehingga lapan jam dengan sekali pengisian bateri penuh dan beratnya juga hanya 3 paun yang menjadikan komputer riba ini sesuai untuk penulis, pelancong yang kerap dan juga untuk pelajar sekolah atau pelajar kolej.

3. Acer Aspire 1

Komputer riba ini mendapat kuasa dari pemproses dual-core Intel Celeron N4020 yang mengendalikan semua kerja biasa dengan lancar pada komputer riba ini, ini mempunyai RAM 4GB untuk memberikan kelancaran tambahan untuk keperluan multitasking anda, dan ia dilengkapi dengan storan dalaman 64GB yang mungkin lebih jauh diperluas dengan memasukkan kad memori, The Acer Aspire 1 adalah komputer riba murah terbaik dengan julat harga $ 200 dengan segera, jadi jika anda tidak keberatan membelanjakan sedikit lebih dari $ 200, maka ini adalah komputer riba windows paling berkesan yang anda dapat dapatkan sendiri dengan anggaran kecil anda 200 dolar.

4. Lenovo IdeaPad 1

Ia mempunyai papan kekunci dengan kekunci yang cukup besar untuk menaip dengan mudah, dan ini juga mempunyai pad sentuh yang baik, ini dikuasakan oleh pemproses AMD dan 4GB RAM, Ia menawarkan penyimpanan eMMC 64GB yang dapat diperluas lagi melalui slot kad memori di atasnya.

5. Aliran HP 11

HP Stream 11 dilengkapi dengan papan kekunci gaya chiclet dan cukup selesa untuk sesi menaip panjang, Plus, ia juga mengandungi pad sentuh hebat yang responsif dan memberikan klik sentuhan yang bagus, ini dikuasakan oleh pemproses Intel Celeron dengan RAM 4GB, tetapi ini hanya mempunyai storan 32GB atau cakera keras. Namun, ia dilengkapi dengan slot kad SD mikro, yang menampung penyimpanannya yang rendah, dan ia juga mempunyai semua port dan slot yang diperlukan bertentangan di kedua-dua belah pihak. Selain itu, ini mempunyai semua pilihan sambungan tanpa wayar yang berkualiti seperti Wi-Fi dan Bluetooth dan banyak lagi.

6. Chromebook Acer 311

Ia mempunyai paparan LED definisi tinggi 11 inci yang tidak menahan mata semasa bekerja untuk jangka masa yang panjang, Papan kekuncinya bergaya chiclet dengan ruang rehat telapak tangan yang cukup, dan pad sentuhannya juga halus dan tepat, buku krom ini juga dikuasakan oleh Intel Celeron pemproses berdurasi 2.6 GHz dan 4 GB RAM, ini mempunyai storan dalaman 32 GB yang boleh dikembangkan melalui slot kad memori jika tidak, anda boleh menggunakan Google Drive untuk menyimpan semua fail dan folder anda, Dengan jangka hayat bateri yang tahan lama, reka bentuk ringan dan penyambungan wifi yang lebih pantas chromebook ini adalah salah satu dari setiap chromebook terlaris di pasaran dengan anggaran yang rendah.

7. ASUS C223 11 ″ Chromebook

OS Chrome sudah terpasang pada komputer riba ini, dan berjalan dengan lancar kerana pemproses Intel Celeron cukup kuat di dalamnya dipasangkan dengan RAM 4GB, Untuk penyimpanan data di luar talian, ia menyediakan penyimpanan eMMC 32GB, tetapi ini mempunyai slot kad memori untuk memperluas simpanannya dengan lebih jauh. dengan pengecualian itu, ia dilengkapi dengan langganan Stadia Pro percuma selama 3 bulan dengan chromebook ini, yang membolehkan anda menikmati semua tajuk AAA terbaru pada chromebook ini, Dengan pilihan sambungan tanpa wayar pantas, bateri tahan lama dan prestasi lancar Asus Chromebook C223 11 ″ akan membawa pengalaman kerja harian anda ke tahap seterusnya dan ini mempunyai hadiah rendah di pasaran.

8. Laptop 14 inci HP

Ia menjalankan sistem operasi Windows 10 dengan cepat berkat perkakasannya, ini mempunyai pemproses AMD Athlon 3000 di tengah RAM 4GB dan kad grafik Radeon bersepadu. Ia mempunyai 128 GB SSD yang sangat baik memandangkan semua komputer riba lain dalam julat harga $ 200 menawarkan ruang yang sangat sedikit untuk menyimpan dan mempunyai cakera keras yang besar. Selain itu, anda juga dapat memasukkan kad memori untuk memperbanyak penyimpanan pada komputer riba ini, dan anda akan dapat menggunakan perkhidmatan penyimpanan awan percuma seperti Google Drive, OneDrive atau Dropbox di atasnya.

9. Komputer riba ASUS VivoBook L203MA

Komputer riba dilengkapi dengan paparan LED anti-silau 11 inci yang mengurangkan ketegangan mata dan menjadi cukup terang untuk menggunakan komputer riba ini di luar rumah, ini mempunyai papan kekunci yang menyenangkan dengan kekunci besar dan ditempatkan dengan sempurna untuk menaip dengan mudah dan pad jejaknya menyokong isyarat berbilang jari yang membolehkan kawalan yang lebih baik terhadap windows 10 pada komputer riba ini. Komputer riba ASUS VivoBook L203MA juga dikuasakan oleh pemproses Intel Celeron yang mampu digunakan dan menghasilkan daya yang cukup untuk menahan setiap jenis pekerjaan harian tanpa masalah di dalamnya. Untuk multitasking, ini mempunyai RAM 4GB dan menawarkan cakera keras storan 64GB. Ia menyediakan semua port asas yang diperlukan seperti USB 3.0, Type-C dan HDMI sehingga tidak ada masalah penyambungan juga dengan komputer riba ini, Secara keseluruhan ini mempunyai komputer riba segar terbaik dari Asus yang mana anda dapat membeli dengan anggaran anda $ 200 dolar.

10. Chromebook HP 14a-na0010nr

HP seperti yang kita semua tahu mungkin merupakan jenama yang terkenal, dan komputer riba sentiasa mempunyai kualiti binaan yang unggul dengan semua teknologi terkini di dalamnya. Chromebook HP 14a-na0010nr yang dilancarkan baru-baru ini mungkin merupakan komputer sekunder yang sempurna untuk pelajar kolej memerlukan nota di sekolah dan bagi peniaga yang terpaksa bekerja dalam talian, ini mempunyai paparan HD 14 inci dengan kamera web HD terbina dalam, It mempunyai papan kekunci yang hampir sama dengan HP Stream 14 Notebook, tetapi seperti Chromebook, ini mempunyai kekunci kawalan yang sedikit berbeza, tanpa mengira saiznya yang lebih kecil, komputer riba ini mengandungi pad sentuh yang besar untuk melakukan tugas harian dengan mudah. ​​Ia tidak mempunyai pemacu DVD, tetapi ia mempunyai semua port dan slot yang ditentukan di atasnya.

ini mempunyai Wi-Fi 802.11ac yang pantas untuk sambungan internet yang lebih pantas di Chromebook ini, dan juga mempunyai Bluetooth 5 untuk menyambungkan peranti wayarles anda, ini dikuasakan oleh pemproses Intel Celeron dengan RAM 4GB yang memberikan prestasi yang cukup untuk keperluan asas anda seperti menyunting dokumen kata dan melayari dari internet mengenai perkara ini. Ini mempunyai storan eMMC 32GB yang dapat membantu anda menyimpan beberapa dokumen yang diperlukan di luar talian, dan anda juga akan mendapat 100 GB ruang Google Drive dan slot kad memori percuma untuk memperluas ingatannya dengan lebih jauh. Chromebook ini akan sesuai untuk ahli perniagaan dan pelajar pembelajaran dalam talian kerana berat badannya yang lebih rendah, bateri tahan lama, dan pembesar suara dan banyak lagi.

:star: Skrin sentuh 2-dalam-1 Komputer riba terbaik di bawah 200

Komputer riba yang boleh ditukar ganti

Laptop 2-in-1 juga dikenali sebagai "ultrabook". Komputer riba keluarga premium ini, pada asasnya tidak menghasilkan kos rendah. mereka sangat kurus dan ringan, memaksimumkan pergerakan sambil tidak mengorbankan prestasi. sepasang komputer riba dalam satu berfungsi sebagai alternatif masing-masing sebagai komputer riba biasa dan tablet lengkap. Mempunyai pilihan yang bagus, persembahan yang lebih tinggi, cukup imbas dan edit fail dan juga pilihan yang paling menarik perhatian adalah; simpan kawasan di dalam beg galas anda semasa dalam perjalanan. bagi pelajar kolej dan orang ramai Pertubuhan Kesihatan Sedunia dengan anggaran yang terperinci, komputer riba 2-dalam-1 boleh menjadi alternatif yang sangat murah.

Di sini berukuran kira-kira beberapa komputer riba terbaik 2-dalam-1 di bawah dua ratus

:star: Balik ASUS VIVOBOOK

skinnier 2-in-1 PC 11.6 HD DAN TABLET, Intel DOUBLE-Core MICROProcessor CELERON N3350, RAM 4GB, eMMC 64GB Storage inward, Windows ten in, persekitaran kerja 365-J202NA-DH01T.

Flip buku .ASUS VIVO, sepasang dalam satu komputer riba dengan jangka hayat bateri yang hebat. Direka dan dibentuk dengan sangat artistik agar pengguna dapat menikmati penampilannya

Di amazon, nilainya adalah $ 299.66

:star: Pil NUVISION 2-in-1 dan komputer riba dengan Windows 10 Home OS, Black, 11,6 in. (Diperbaharui)

NUVISI hibrid sepasang satu adalah satu di setiap komputer riba yang paling hebat. ia direkayasa dan dimuat dengan sebilangan besar pilihan yang anda harapkan dari komputer riba konvensional; ia membawa penggunaan pil yang menyeronokkan dengan produktiviti komputer riba. NUVISI adalah sepasang yang paling berkuasa pada komputer riba. melampirkan semua pilihan dan kesenangan pengangkutan dengan menggunakan komputer riba dengan pil.

Harga di Amazon ialah $ 169

:star: Buku ASUS antara-chaneable TP200SA-DHO1T-BL sebelas.6 inci. Menunjukkan komputer riba 2-IN-1 kurus dan ringan FULL HD

Walaupun, ASUS ini tidak mempunyai pilihan seperti semua komputer riba ASUS yang berbeza dan tidak mempunyai prestasi bermain yang signifikan seperti komputer riba ASUS yang berbeza

Tetapi ia memenuhi jangkaan anda bahawa anda dapat merealisasikan komputer riba 2-in1 di bawah $ 200.

Harga di Amazon ialah $ 349.99 **

Dengan adanya OS Chrome, tidak ada keinginan untuk Ms. Word. itulah sebab paling banyak ukuran komputer riba ini diraikan di kalangan pelajar.

Harga ialah $ 229.00

:star: Acer Chromebook 11, Celeron N3060, 11.6 INC HD, 4gb DDR3L, Penyimpanan Dalaman 16GB, CB3-132-C4VV Chromebook ACER sebelas, Celeron N3060, 11.6 "HD

Boleh ditukar dari kerang ke tablet, pilihan yang luar biasa walaupun dengan OS krom. Dengan tetingkap OS CHROME, tidak perlu memasang kata MS yang sebenarnya menjadi sebab mengapa pelajar lebih suka komputer riba 2-dalam-1 ini. Harga ialah $ 229.00

Komputer riba 2-in-1 terutamanya, komputer riba termudah di bawah dua ratus. yang bukan hanya murah tetapi mempunyai pilihan yang bagus dan merangkumi semua kesenangan yang dimiliki oleh komputer riba berjenama biasa.

Ini adalah berita besar bagi semua orang yang hanya dapat menghabiskan $ 200 untuk komputer riba, kini mempunyai pilihan yang jauh lebih baik daripada sebelumnya. Walaupun mesin ini tidak dihasilkan untuk permainan tegar atau penyuntingan video, ia cukup baik untuk melayari laman web dan menulis kertas.

Pada masa ini, komputer riba di bawah $ 200 biasanya dihantar dengan paparan HD, Windows 10 dengan dan storan dalaman yang mencukupi. Sebilangan dari mereka juga hadir dengan tahun Microsoft Office 365 percuma yang sesuai untuk pelajar yang mereka sasarkan.

Untuk mengetahui yang terbaik untuk lot yang berpatutan ini, kami meletakkan di sini model yang paling popular dengan siri ujian prestasi dan paparan di makmal canggih kami. Setelah ini mereka diuji, untuk mendapatkan nuansa untuk faktor dunia nyata termasuk nuansa papan kekunci, respons pad jejak, dan kualitas yang baik. Pada akhirnya kami dapat memberitahu anda dengan pasti jika anda mahukan komputer riba berpatutan terbaik yang ada hari ini, inilah yang perlu dibeli.

Asus E402SA

Asus E402SA juga dikenali sebagai EeeBook E402SA. Ia mempunyai skrin 14 inci. Dengan paparan 1366 x 768 piksel, ia berkilau dan kelihatan hebat sehingga tidak memberikan pengaliran bateri yang besar. Harga biasa adalah $ 249 MSRP yang sedikit di atas harga sasaran kami, tetapi dapat dilihat pada harga jualan serendah $ 179. E402SA mempunyai pemproses Intel Celeron N3050 yang sama seperti kebanyakan komputer riba terbaik di bawah $ 200, tetapi ia adalah salah satu daripada beberapa yang menawarkan kedua-dua jack VGA dan ethernet. Ia menyediakan slot kad memori SD bersaiz penuh dengan dua port USB. Pad treknya biasa, tetapi papan kekunci bersaiz penuh selesa untuk ditaip. Ciri yang paling digemari ialah pengembangan E402SA; putar satu skru untuk melepaskan panel bawah dan boleh meningkatkan simpanan anda dengan cakera keras komputer riba 2.5 inci atau SSD.

Dell Inspiron 11 3000 (2016)

Dell ini menawarkan reka bentuk yang menarik dengan kualiti binaan keras dan pilihan port yang diharapkan dari komputer riba baru pada masa ini. Berdasarkan pemproses dual-core Intel Celeron N3050, ia berfungsi sama seperti komputer riba lain di kelasnya. Ia juga dilengkapi pad trek yang baik, tetapi papan kekunci mereka terasa agak sesak

Inspiron 11 3000's dengan harga $ 180, kelemahan terbesarnya adalah merangkumi pemasangan McAfee, yang boleh menjadi sumber sebenar sistem sumber dan menjengkelkan dengan kerap muncul. Tetapi di atas semua, Dell menawarkan pakej yang berwarna-warni, moden, dan cukup pantas untuk kerja sekolah atau melayari laman web. Ini mungkin tidak memberi inspirasi, tetapi ini sepadan dengan harganya.

Lenovo Idea Pad 100s (Chromebook)

Sekiranya anda membeli buku Chrome, maka harga Lenovo Idea Pad 100s yang berpatutan iaitu $ 180 cukup lumayan. Walaupun anda tidak dapat menjalankan aplikasi Android, dengan hanya sekitar $ 175, itu tidak terlalu menyusahkan. Ia lebih mirip dengan Windows berdasarkan Idea Pad 100s yang kami uji untuk artikel ini, tetapi ia mempunyai pad jejak yang lebih baik dan, tentu saja, menjalankan ChromeOS Google.

. Tanpa membelanjakan lebih dari $ 200, itu adalah harga yang tepat untuk Chromebook sederhana, termasuk pemproses Intel N2840, RAM 2 GB, dan storan 16 GB.

Komputer riba terbaik di bawah 200 $ sekarang bukanlah sesuatu yang sangat sukar. Anda boleh mendapatkan banyak komputer riba yang bagus dalam rangkaian berikut. Anda akan kagum bahawa anda boleh melompat dengan sedikit atau tanpa kos. PC terbaik di bawah $ 200 mungkin mengecewakan sekiranya anda berharap dapat melakukan permainan luar biasa namun sekiranya anda hanya memerlukan beberapa keperluan asas PC, anda pasti tertarik dengan kualiti yang anda dapat. Sekiranya anda mempunyai rancangan kewangan yang agak besar, anda boleh menggunakan komputer yang lebih baik dengan harga di bawah $ 500.

Komputer riba terbaik:

Tidak kira sama ada anda mencari Chromebook terbaik atau mencari stesen kerja Windows, anda boleh menemui sesuatu yang sesuai untuk anda. Kami telah mengumpulkan komputer riba terbaik di bawah $ 200 untuk jumlah ini. Memikirkan nilainya, anda akan menemui alat yang tidak akan habis setiap sen terakhir.

Komputer riba terbaik di bawah $ 200

Sama seperti tahun lalu, beberapa komputer riba perbelanjaan terbaik pada tahun 2020 pasti akan menjadi lebih murah pada Black Friday dan Cyber ​​Monday. Sepanjang masa ini, anda pasti akan menemui komputer riba terbaik di bawah $ 200 pada jumlah ini untuk komputer riba yang jauh lebih murah.

Tidak kira sama ada anda mendapat komputer riba yang terbaik dengan harga di bawah $ 200 untuk anda atau sebagai hadiah untuk seseorang, adalah wajar untuk menunggu sehingga acara atau majlis khas tahun ini. Nasib baik, Black Friday dan Cyber ​​Monday bergerak menjelang akhir bulan November, jadi anda tidak perlu duduk lama.

Komputer riba terbaik di bawah $ 200 pada mulanya:

Chromebook HP 11

Sedikit, namun kuat

Pemproses pusat: 1.6GHz Intel Celeron N3060Graphics: Intel HD Graphics 400RAM: 4 GB LPDDR3Skrin: 11.6-inci askew HD SVA Anti-silau WLED-backlit Penyimpanan: 16GB eMMC

Komputer riba HP mungkin tidak banyak kelihatan, dan sekarang agak lama. Walau apa pun, anda pasti tidak akan menghakimi Chromebook ini dengan penutupnya yang sangat kecil. HP Chromebook 11 mendapat undian kami sebagai komputer riba terbaik di bawah $ 200 kerana beberapa sebab. Sebagai permulaan, untuk komputer riba yang sederhana, ia berfungsi sama seperti memamerkan konsol responsif dan pameran yang bertenaga.

Telah dilucutkan ke dalam, jelas, menjadi Chromebook, dan anda tidak boleh menjangkakan sejauh sorotan, semua perkara dipertimbangkan. Walaupun begitu, yakinlah bahawa pemproses Intel Celeron dan memori 4GB berada di atas dan di luar untuk mengawal kerangka kerja Chrome yang ringan - juga, untuk menangani keperluan internet anda yang teliti dan keperluan berasaskan web.

Chromebook Samsung 3

Keajaiban selamat air

Pemproses pusat: 1.6GHz Intel Celeron N3060 Grafik: Intel HD Graphics 400RAM: 4GB DDR3 Skrin: 11.6 inci (1,366 x 768), 16: 9 Penyimpanan: 16GB memori blaze keadaan kuat

Samsung Chromebook 3 yang sama kecil pada awalnya agak lebih dari $ 200, namun terdapat banyak unit di luar sana yang murah dengan harga yang jauh lebih rendah, baru dan diubahsuai. Oleh itu, betul untuk menambahkan Chromebook yang terkenal ini ke komputer riba terbaik kami di bawah $ 200, namun sekiranya anda memerlukan motivasi yang lebih baik untuk mempertimbangkan komputer riba ini selain daripada menjimatkan beberapa dolar, kami juga memilikinya.

Tidak kira sama ada ini adalah hasil daripada konsolnya yang selamat dari air - elemen pintar sekiranya anda mempunyai anak kecil di rumah - atau kerana kenyataannya ia memberikan jangka hayat bateri selama 11 jam, anda akan membelinya kerana ia Skrin komputer riba 11 inci. Lebih jauh lagi, itu adalah tanpa merujuk pada cara komputer riba yang unggul, dan terasa seperti komputer riba juga.

Dell Inspiron 11 3180

Untuk peminat OS bukan Chrome

Cip komputer: Generasi ketujuh AMD A6-9220eGraphics: Reka bentuk bersepadu dengan AMD APURAM: 4GB DDR4Skrin: HD 11.6-inci (1,366 x 768) TrueLife LED Backlight Paparan IPS Tanpa Sentuhan Penyimpanan: 64GB eMMC

Walaupun Dell's Inspiron Chromebook 11 3181 benar-benar menarik perhatian kami dengan menjalankan tugas dengan pelbagai kapasiti, ini adalah rakan Windows yang sangat berguna. Model Dell Inspiron 11 3180 jauh lebih murah, dan mempromosikan kerangka kerja Windows 10 S, yang sangat sesuai untuk peminat OS bukan Chrome atau individu yang ingin kekal dalam iklim Windows 10 semula jadi.

Sebenarnya, ini bukan komputer riba terpantas di luar sana, namun untuk pemprosesan yang mudah, ia tidak akan menggantung anda, terutamanya dengan jangka hayat bateri yang lebih baik daripada biasa. Ia juga mempunyai sejumlah port yang sangat mengagumkan, salah satunya adalah peruser kad microSD - yang tidak anda lihat secara kerap pada masa ini, dan skrin yang bertenaga. Rasanya juga kuat, jadi anda sedar ia akan mengalami banyak ketukan dan kejatuhan.

Kesimpulan:

Komputer riba di bawah $ 200 tidak semestinya terkini tetapi sekali lagi tidak diperlukan oleh setiap orang atau dapat menguruskan kos komputer riba yang paling terkini dan luar biasa di luar sana. Untuk tugas-tugas asas, misalnya, menjalankan aplikasi elektronik, misalnya, dokumen Google, menggunakan Internet atau menghantar e-mel, komputer riba yang terkawal dan bernilai rendah memiliki semua kualiti yang diperlukan.

Tidak lupa juga, anda mendapat apa yang anda bayar. Komputer riba yang murah sering menyertai spesifikasi yang lebih rendah: ruang pemacu, memori, dan pemproses yang sederhana. Anda tidak akan mempunyai pilihan untuk menggunakannya untuk menjalankan permainan PC reka bentuk yang paling baru, namun untuk memberi anak-anak anda akses ke web, menghantar remaja ke sekolah dengan PC untuk peperiksaan mereka atau untuk anda mengikuti- berkencan dengan Facebook, komputer riba yang lebih murah boleh menjadi pembelian yang ideal.

Komputer riba di bawah $ 200: komputer riba anggaran terbaik di sekitar

Anda akan terkejut dengan apa yang anda boleh lakukan sekecil mungkin. Komputer riba terbaik di bawah $ 200 mungkin mengecewakan sekiranya anda berharap dapat melakukan permainan yang luar biasa tetapi jika anda hanya memerlukan beberapa keperluan komputer riba yang penting, anda akan kagum dengan kualiti yang anda dapat. Sekiranya anda mempunyai wang yang mencukupi, anda boleh menggunakan PC terbaik dengan harga di bawah $ 500 . Tetapi jika anda tidak memerlukan grafik atau pemproses yang berat, komputer riba anggaran mungkin merupakan kaedah terbaik.

Anda tidak boleh menjatuhkan sejumlah besar wang dengan mudah untuk memastikan anda dapat melayari e-mel dan menonton beberapa Netflix. Perkara ini berlaku terutamanya untuk pelajar yang tidak mempunyai banyak perbelanjaan untuk komputer riba. Juga, jika itu semua yang anda perlukan dari komputer riba, di samping beberapa kerja penanganan dan kecekapan kata, pada ketika itu PC terbaik di bawah $ 200 harus memiliki semua kualiti yang diperlukan dengan senang hati.

Sama ada anda mencari Chromebook terbaik atau mencari PC Windows, anda boleh menemui sesuatu yang sesuai untuk anda. Saya telah mengumpulkan komputer riba terbaik di bawah $ 200 untuk jumlah ini. Memikirkan nilainya, anda akan menemui alat yang tidak akan habis setiap sen terakhir.

  • Chromebook HP 11
  • Chromebook Samsung 3
  • Dell Inspiron 11 3180
  • Chromebook Lenovo S330
  • ASUS VivoBook L203MA

1. Chromebook HP 11

Keistimewaan : Kecil, tetapi hebat

SPESIFIKASI

CPU: 1.6GHz Intel Celeron N3060

Grafik: Intel HD Graphics 400

RAM: 4 GB LPDDR3

Skrin : HD SVA pepenjuru 11.6 inci Anti-silau WLED-backlit

Storan: 16GB eMMC

Komputer riba kecil HP mungkin tidak kelihatan seperti banyak, dan ia agak lama ketika ini. Namun, anda akan bijak untuk tidak menghakimi Chromebook ini dengan sampul kecilnya. HP Chromebook 11 mendapat undian kami sebagai PC terbaik di bawah $ 200 kerana beberapa sebab. Sebagai permulaan, untuk komputer riba yang sederhana, ia berfungsi sepenuhnya seperti memamerkan papan kekunci responsif dan paparan yang bertenaga.

Tampaknya ia dilucutkan ke dalam, jelas, menjadi Chromebook, dan anda seharusnya tidak menjangkakan sejauh sorotan, dengan tanda yang sama. Namun, yakinlah bahawa pemproses Intel Celeron dan memori 4GB berada di atas dan di luar untuk mengawal sistem kerja Chrome yang ringan - juga, untuk menangani keperluan meneliti / melayari Internet dan keperluan berasaskan web anda.

2. Chromebook Samsung 3

Keistimewaan: Keajaiban tahan air

SPESIFIKASI

CPU: 1.6GHz Intel Celeron N3060

Grafik: Intel HD Graphics 400

RAM : 4GB DDR3

Skrin : 11.6 inci (1,366 x 768), 16: 9

Storan: keadaan pepejal memori kilat 16GB

Chromebook Samsung Mini 3 yang serupa pada awalnya agak lebih tinggi daripada $ 200, namun, terdapat banyak unit di luar sana yang ditandai dengan harga yang jauh lebih rendah, baru dan dipulihkan. Adalah betul, kemudian, untuk menambahkan Chromebook yang terkenal ini ke stesen kerja terbaik kami di bawah $ 200, namun sekiranya anda memerlukan alasan yang lebih meyakinkan untuk mempertimbangkan komputer riba ini selain menjimatkan beberapa dolar, kami juga memilikinya.

Sama ada ini hasil daripada konsol tahan airnya - komponen pintar jika anda mempunyai anak kecil di rumah - atau kerana kenyataannya ia menyajikan bateri selama 11 jam, anda akan dijual pada PC 11 inci ini. Lebih jauh lagi, itu tanpa merujuk kepada fakta bahawa komputer riba itu lebih unggul - dan terasa seperti komputer riba juga.

3. Dell Inspiron 11 3180

Keistimewaan: Untuk peminat OS bukan Chrome

SPESIFIKASI

CPU: Generasi ke-7 AMD A6-9220e

Grafik: Grafik bersepadu dengan AMD APU

RAM: 4GB DDR4

Skrin: 11,6 inci HD (1,366 x 768) TrueLife LED Backlight Non-Touch IPS display

Storan: 64GB eMMC

Walaupun Dell's Inspiron Chromebook 11 3181 benar-benar membuat kami kagum dengan kemampuannya melakukan pelbagai tugas yang terhormat, ini adalah rakan Windows yang sangat berguna. Model Dell Inspiron 11 3180 jauh lebih murah dan mempromosikan kerangka kerja Windows 10 S, yang sangat sesuai untuk peminat OS bukan Chrome atau individu yang suka kekal dalam Windows 10 semula jadi.

Tanpa keraguan, ini bukan PC tercepat di luar sana, namun untuk penggunaan pendaftaran yang mudah, ia tidak akan mengecewakan anda, terutamanya dengan jangka hayat bateri yang lebih baik daripada biasa. Ia mempunyai sejumlah port yang sangat dekat, salah satunya adalah pembaca kad microSD - yang tidak anda lihat secara kerap pada masa ini, dan skrin yang dinamik. Rasanya juga padat, jadi anda sedar ia akan mengalami banyak ketukan dan kejatuhan.

4. Lenovo Chromebook S330

Keistimewaan: Pesaing komputer riba ringan Lenovo

SPESIFIKASI

CPU: 2.1 GHz MediaTek_MT8127

Grafik: Grafik Mediatek Bersepadu

RAM : 4 GB DDR4

Skrin: Anti-silau HD 14-inci (1,366 x 768)

Storan: keadaan pepejal memori kilat 32GB

Lenovo adalah jenama termurah, terkenal dengan membina stesen kerja premium yang memberikan prestasi luar biasa dalam faktor struktur yang lancar. Namun, dari getaran Lenovo Chromebook S330, tidak mustahil untuk stesen kerja perbelanjaan luar biasa semua perkara dipertimbangkan. PC terbaik di bawah $ 200 untuk mempertimbangkan tahun 2020 ini, Chromebook ini ringan, padat dan tahan lama.

Dengan harganya, anda tidak boleh mengharapkan mesin yang hampir hebat, dan yang ini pasti tidak hampir dengan mesin itu. Grafiknya boleh menjadi lebih baik, misalnya, dua atau tiga puluhan tambahan dapat meningkatkan pameran 1080p. Walau apa pun yang ada, untuk apa yang ditawarkannya, ini memberikan nilai luar biasa yang tidak dapat dipertikaikan, dengan sorotan seperti poros 180 darjah, terhadap penutup silau di pameran dan susunan pembesar suara yang kuat. Lenovo Chromebook S330 adalah bantuan untuk peminat Lenovo yang memerlukan PC ringan untuk melakukan semua rangkaian pejabat Google mereka.

5. ASUS VivoBook L203MA

Keistimewaan: Kaya dengan ciri

SPESIFIKASI

CPU: Pemproses Intel Celeron N4000

Grafik: Intel UHD Graphics 600

RAM: 4GB LPDDR4

Skrin: Paparan HD 11,6 inci (1,366 x 768)

Mencari sesuatu yang lebih kurus dan lebih padat? Asus 'VivoBook L203MA mempunyai faktor struktur super tipis yang layak mendapat Ultrabook terbaik di luar sana. Tetapi, apa yang lebih ketara di sini adalah dengan kesan yang kecil terdapat PC kaya komponen yang dilengkapi untuk mengurus semua keperluan pendaftaran anda yang mudah, tidak kira sama ada itu adalah pengendalian kata atau teliti di web.

Selain daripada casing yang menarik, terdapat banyak sorotan berbeza yang akan anda hargai di sini: pivot 180 darjah, pameran dengan Tru2Life, konsol ergonomik, ruang tambahan yang lebih besar, dan pelbagai port yang menggabungkan USB-C dan HDMI. Individu yang tidak terbiasa dengan OS Chrome akan menghargai iklim Mod Windows 10 S PC ini, sementara individu yang suka menonton pertunjukan nombor satu mereka setelah melakukan usaha sepanjang hari akan menikmati jangka hayatnya. Sekiranya anda sedang mencari PC terbaik di bawah $ 200, ini adalah pilihan yang jelas.