Percutian terbaik tempat untuk pasangan. Tempat percutian sering dihubungkan dengan keluarga yang ditekan ke kenderaan dan rakan sekolah bergerak dari penginapan ke penginapan. Namun, secara progresif, lebih banyak individu membuang banyak usaha untuk menceburkan diri ke setiap bahagian dunia secara solo. Kuantiti individu yang melancong sendiri berlipat ganda di suatu tempat pada tahun 2012 dan 2014, seperti yang ditunjukkan oleh Visa Travel Intentions Study.

Kedudukan Negara - Negara Terbaik 2020 untuk Melancong Sendiri diambil dari gambaran keseluruhan berdasarkan pengiktirafan di seluruh dunia dan meletakkan negara bergantung kepada skor dari perhimpunan tujuh negara: sosial terbuka, menyeronokkan, mengundang, suasana yang indah, terlindung, megah dan menyendiri.Negara terbaik

Negara terbaik untuk pasangan yang dikunjungi pada tahun 2020:

1- Sepanyol:

Pelbagai autonomi alam menyertai pada tahun 1492 untuk memerangkap Kerajaan Sepanyol, yang terjalin sosial yang terus membentuk watak dinamik negara maju ini. Sepanyol merangkumi sebahagian besar Semenanjung Iberia, yang disebarkannya ke Portugal di pinggir barat daya Eropah. Ia juga mengingat Kepulauan Balear untuk Laut Mediterranean, Kepulauan Canary di Lautan Atlantik dan dua kawasan di Afrika Utara.

Kualiti lautan dan kelimpahan jemaah mengatur keadaan Sepanyol sebagai pelopor di seluruh dunia selama beratus-ratus tahun keenam belas dan ketujuh belas, sebuah kedudukan yang merosot ketika negara itu tertinggal di sebalik perkembangan dunia yang luar biasa, misalnya, kegelisahan moden. Perang bersama menjadikan Franco Franco berkuasa pada tahun 1939, dan setelah kematiannya pada tahun 1975, Sepanyol dapat memperoleh kekuatan untuk mencapai kemajuan dengan kemajuan di seluruh dunia.

Melangkah ke Kesatuan Eropah pada tahun 1986 adalah permulaan untuk pemodenan pendekatan asas, industri dan kewangan Sepanyol. Pertukaran yang lebih terbuka menarik minat untuk mengatur pelbagai tambang, termasuk bahan, kasut, perkakasan, zaitun dan anggur.

Diteruskan dengan pembangunan , industri pelancongan, penginapan dan perniagaan negara berkembang menjadi gelembung yang dalam jangka panjang meletus semasa kecemasan berkaitan wang di seluruh dunia, menjadikan Sepanyol mengalami kemerosotan monetari yang melampau pada tahun 2009. Walau bagaimanapun, pasaran tambang serba boleh, sama seperti usaha membina semula subsidi Union Union pada tahun 2014, telah membantu Sepanyol dalam pendekatannya untuk pemulihan. Usaha telah dilakukan untuk melaksanakan kerja, anuiti, kesejahteraan, penilaian dan perubahan arahan, namun pengangguran terus menyerang sekitar seperempat penduduk.

Sepanyol adalah pemerintah pemerintahan majoriti parlimen, dengan majlis yang terkenal yang dipilih oleh ketua pentadbir dan penguasa sebagai ketua negara. Walaupun demikian, setiap satu dari 17 daerah yang berkuasa sendiri di dalam Sepanyol mempunyai kedudukannya sendiri dan banyak yang memiliki bahasa mereka sendiri. Perkembangan pemberontak yang sedang berkembang, khususnya di daerah Basque di sebelah utara dan Catalonia di timur atas, yang menggabungkan Barcelona, ​​mencabar perpaduan masyarakat dan cerdas akan Kesatuan Eropah yang tidak dapat dinafikan.

Pencapaian sosial, dari dominasi kreatif Velazquez, Goya dan Picasso hingga novel terkenal di dunia "Wear Quixote" oleh Cervantes, dan adat istiadat seperti muzik dan tarian flamenco adalah sumber solidariti dan kebanggaan masyarakat. Sepanyol terlibat dengan Pertubuhan Perjanjian Atlantik Utara, dan seorang individu dari Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu, Pertubuhan Kerjasama dan Pembangunan Ekonomi, Majlis Kerjasama Euro-Atlantik dan Pertubuhan Perdagangan Dunia, antara lain.

2- Greece:

Terletak di Eropah tenggara, Yunani sebagai negara bebas masih muda, wujud sejak abad kesembilan belas. Kemajuan manusia, sesedikit mungkin, adalah salah satu sejarah yang paling berpengalaman dan umumnya menarik, dikreditkan dengan menjadikan idea pemerintahan popular seperti Sukan Olimpik kuno, dan mewujudkan kerangka kerja Barat dalam sains, ekspresi manusia dan penaakulan.

Yunani melibatkan bahagian paling selatan di Semenanjung Balkan Eropah, sama seperti kepulauan yang terdapat di lautan Aegean, Ionia dan Mediterranean. Pemandangan gunung, lereng dan garis pantai serta warisan sosialnya yang kaya menjadikannya salah satu negara yang paling banyak dikunjungi di planet ini.

Yunani berpisah dari Kerajaan Uthmaniyyah dan mengumumkan kebebasan pada pertengahan abad kesembilan belas. Pengajuan pada tahun 1974 membatalkan pemerintah dan menjadikan republik parlimen yang ada sekarang. Negara ini mempunyai ekonomi yang tidak terhad dengan beberapa persatuan pentadbiran. Bertenaga oleh industri pelancongan, pentadbiran melibatkan bidang kewangan terbesar di negara ini, baik untuk pekerjaan dan komitmen terhadap PDB Yunani. Penyampaian, penciptaan mekanikal dan agribisnis adalah bidang kritikal lain dalam ekonomi.

Berikutan keadaan darurat monetari di seluruh dunia, Yunani mengalami kemerosotan pada tahun 2009. Kemerosotan kewangan di seluruh dunia menemui jangka masa panjang perbelanjaan kekurangan kerajaan di negara ini, dan Dana Kewangan Antarabangsa dan kerajaan zon euro telah memberikan kumpulan panduan yang dilampirkan pada program kegelisahan yang tajam bagi orang Yunani kerajaan.

Darurat kewajipan Yunani yang berterusan membawa isu mengenai nasib zon Euro, Kesatuan Eropah dan masyarakat Yunani, yang menghadapi kehidupan yang panjang di bawah tindakan kejam. Di dalam Kesatuan Eropah, Yunani mempunyai salah satu kadar pengangguran yang paling terkenal - terutama bagi orang dewasa yang muda - sama seperti bahaya kemiskinan bagi penduduknya. Negara ini juga menjadi persimpangan yang signifikan bagi pelancong, namun banyak yang menghadapi penamatan dan keadaan hancur di kem.

Budaya Yunani telah menghasilkan keperibadian yang tidak dapat dibezakan dalam sains, ungkapan pengalaman manusia, sosiologi dan makanan. Yunani memunculkan drama dan teater, seperti kawalan, misalnya, teori politik. Ortodoksi Yunani adalah agama yang berlaku, namun tentangan keras dikodkan dalam perlembagaan negara. Yunani adalah individu dari persatuan global dan wilayah yang penting, termasuk Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu, Kesatuan Eropah, NATO, Pertubuhan Perdagangan Dunia dan Dana Kewangan Antarabangsa.

3- Vietnam:

Melarikan diri memberi jalan masuk untuk melepaskan diri dari tekanan dan melepaskan diri dari cara hidup yang monotonik itu dan terutama ketika anda bercuti di negara surga seperti Vietnam yang pasti anda alami untuk pengalaman yang sangat luar biasa. Vietnam adalah negara yang mempesona dan menjadi tempat tinggal pantai laut, jalan air, dan pulau yang paling biru.

Vietnam adalah negara yang sangat terlindung untuk masuk. Polisi menyimpan permintaan sosial yang sopan dan tidak banyak laporan mengenai penyelewengan, rompakan, atau serangan seksual. Trik dan gangguan memang bertahan, terutama di Hanoi, HCMC, dan Nha Trang.

Vietnam adalah tanah Asia Tenggara yang dianggap sebagai pantai laut, sungai, pagoda Buddha, dan kota-kota yang mengasyikkan. Hanoi, ibu kota, memberikan pengiktirafan kepada perintis terkenal di negara itu, Ho Chi Minh, melalui mercu tanda marmar yang luar biasa. Bandar Ho Chi Minh (sebelumnya Saigon) mempunyai majlis perbatasan Perancis, selain pertubuhan rekod Perang Vietnam dan tabung Củ Chi, yang berkaitan dengan pesaing Viet Cong.

4- New Zealand:

Bahasa Inggeris dan Polinesia memberi kesan melalui New Zealand yang indah, sebuah negara pulau di Lautan Pasifik di tenggara Australia. Jemaah haji Maori awal menyerah kepada penceroboh Britain dengan Perjanjian Waitangi pada tahun 1840, dan perintis Eropah meluap masuk. Hari ini, 70% orang Kiwi, istilah khas untuk orang-orang New Zealand setelah orang tempatan tanpa penerbangan, jatuh dari Eropah. Perasaan bangga telah meluap di kalangan Maori, jemaah haji pertama negara yang sekarang mewakili sekitar 14 persen, ketika keluhan negara menjadi lebih transparan. Terlepas dari kenyataan bahawa penguasa Britain tetap menjadi ketua negara, New Zealand telah bekerja di bawah pemerintahan popular parlimen bebas yang dipimpin oleh seorang PM sejak otonomi pada tahun 1907. Pada tahun 2017, Perdana Menteri Jacinda Ardern mendorong perhimpunan Buruh reformis untuk menang dan berubah menjadi perintis wanita paling muda di planet ini. Sebilangan besar penduduk New Zealand dipenuhi di pulau utara, dengan hampir 33% tinggal di Auckland sahaja. Walau bagaimanapun, ketebalan rendah dan penduduk yang hilang membuat penyelidikan yang tenang terhadap pergunungan terkenal di negara ini dan pantai yang rapi dari "Ruler of the Rings" yang terkenal dengan tiga filem terkenal. New Zealand menyaksikan perkembangan dan perubahan yang luar biasa dalam beberapa tahun berikutan autonomi. Pasar tambang, yang dipenuhi susu, domba, hamburger, unggas, produk organik, sayur-sayuran dan wain, dibuka setelah UK, dan pemasangan dan industri pelancongan diperluas. Bayaran per kapita tetap tinggi dan penggunaan arahan sebagai peratusan daripada jumlah pengeluaran negara mungkin yang paling tinggi di planet ini.

5- Portugal:

Melekat ke Lautan Atlantik di pinggir Semenanjung Iberia dan diapit oleh Sepanyol ke arah timur, Portugal adalah sebuah negara dengan pandangannya ke luar. Pengalamannya dipenuhi dengan pengungkapan dan penyelidikan, dimulai dengan perintis awal yang, setelah menyingkirkan jemaah Celtic dan Moor pada abad kedua belas, memusatkan perhatian untuk membangun wilayah mereka melewati pinggiran daratan.

Negara paling barat di daratan Eropah menggunakan perpaduan lautnya untuk menjajah dan menghasilkan jalur penghantaran ke India, China, Jepun dan tebing Afrika. Pelopor yang luar biasa seperti Bartholomeus Dias, Vasco da Gama, Christopher Columbus dan Ferdinand Magellan melayari tiang Portugis sepanjang ratusan tahun ke lima belas dan keenam belas, lawatan mereka disukai oleh penguasa yang didorong. Sebilangan besar penduduk Portugal sekarang adalah Katolik Roma.

The Discovery Age goliath dilemparkan ke dalam masalah kewangan setelah gegaran menyerang ibu kota, Lisbon, pada tahun 1755, kejatuhan yang tidak pernah disembuhkan sepenuhnya oleh Portugal. Umumnya tunduk pada pencapaian negaranya, ekonomi yang tertekan di negara itu mengalami kemerosotan yang lebih ekstrem dengan otonomi Brazil, penyelesaian terkaya, pada tahun 1823 dan lonjakan pelancong kembali ketika provinsi-provinsi Afrika dan Asia lain diserah pada abad berikutnya .

Kesusahan kewangan terus dikunjungi Portugal. Kekurangan perbelanjaan negara, sementara semakin berkurang, jauh melebihi kadar yang diakui oleh Kesatuan Eropah, dan bantuan belanjawan yang diperoleh dari Suruhanjaya Eropah dan Tabung Kewangan Antarabangsa pada tahun 2011 belum dibayar. Penilaian menunjukkan kewajiban awam Portugal akan turun menjadi 122 peratus daripada keseluruhan keluaran nasionalnya pada 2019, turun dari 130 peratus menjelang akhir 2016.

KDNK per kapita negara adalah yang paling minimum di antara negara-negara kaya, dan kadar pengangguran tinggi dalam ekonomi berasaskan pentadbiran yang kuat ini. Panjang pantai yang ketara, suasana yang tenang dan 15 Tapak Warisan UNESCO menjadikan Portugal sebagai tempat yang tidak dapat dinafikan untuk dikunjungi

Negara terbaik untuk dikunjungi di Asia untuk pasangan:

• Maldives. • Tokyo. • Phuket. • Bali. • Taman Negara Sagarmatha. • Hong Kong. • Chiang Mai. • Kyoto.

Soalan Lazim:

1- Negara mana yang paling kerap dilawati:

• Sri Lanka. • Belanda • Mexico • Myanmar • Perancis • India • Israel • Maghribi

2- Negara mana yang menjadi destinasi pelancongan No 1?

Indonesia adalah destinasi pelancongan nombor satu yang merangkumi semua faktor yang diperlukan oleh pelancong dan merangkumi semua aspek dan inilah sebab mengapa Indonesia kekal sebagai keutamaan bagi pelancong. Seiring dengan itu terdapat sebuah daerah di Asia yang disebut sebagai Pakistan yang mengembangkan pelancongannya dan akan menjadi negara pelancongan teratas hingga tahun 2030.

3- Apakah negara paling murah di dunia untuk dikunjungi?

  1. Negara Skandinavia Termurah: Denmark
  2. Negara Eropah Timur Termurah untuk Dilawati: Bulgaria
  3. Negara Asia Tenggara Termurah untuk Dilawati: Kemboja
  4. Negara Termurah di Asia: Nepal
  5. Negara Afrika Utara Termurah untuk Dilawati: Maghribi
  6. Negara Eropah Barat Termurah: Portugal
  7. Negara Amerika Selatan Termurah: Bolivia.

Kesimpulan:

Tempat percutian terbaik untuk pasangan. Dari Mesir ke Ekuador, Maghribi ke Madagaskar, kami sangat senang membantu anda melihat dunia dengan cara anda, membuka pemandangan dan pertemuan terbaik yang harus dihadapi dunia. Tidak kira sama ada anda menginginkan budaya, pengalaman, atau hanya perlu bersantai dan bersantai, pembantu kami yang sangat dekat membawa anda ke inti objektif anda dan menyampaikan pertemuan yang benar-benar sah.

Dengan tahun 2020, kami dan semua orang di sekitar kami menyusun rekod kontena tersebut untuk melihat di mana untuk menjelajah tahun ini, kami benar-benar menumpukan perhatian untuk menyusun bantahan utama kami yang kami anggap mesti anda kunjungi pada tahun 2020.

Santorini di Greece cadangan nombor satu saya #checkmybio #