Umur bts Korea adalah dari 23 tahun hingga 27 tahun. Manakala ketika anda berbicara mengenai usia dalam sistem antarabangsa itu adalah antara 21 dan 25 tahun . Pada dasarnya apabila kita membincangkan usia Korea maka terdapat 2 sistem kelahiran yang mungkin anda pertimbangkan! Salah satunya adalah sistem kelahiran antarabangsa yang merupakan sistem dunia. Seterusnya adalah sistem Korea yang hanya berfungsi untuk orang Korea. Orang Korea percaya bahawa ketika bayi dilahirkan, dia sudah berusia 1. Sedangkan dalam sistem antarabangsa penghitungan umur bermula setelah lahir!

usia bts

Pengenalan BTS:

:small_orange_diamond: BTS adalah kumpulan muzik Korea Kpop boy group yang pertama kali diperkenalkan pada tahun 2010. Big Hit Entertainment adalah syarikat yang menemui kumpulan komposer muzik berbakat terbaik ini. Kumpulan ini mengeluarkan lagu pertamanya dalam kumpulan yang terdiri daripada tujuh orang. Nama komposer terbaik terbaik ini ialah: Jin, Suga, Jungkook, J-Hopes, V, Jimin. "Wake-up" dan "Youth" adalah album Jepun mereka! Lebih banyak lagu termasuk: Tidak ada lagi impian, urusan Skool Luv, gelap dan liar, momen terindah dalam hidup, dll. Semua senarai lagu dan perincian akan diberikan pada akhir artikel.

Ahli BTS ARMY yang paling tua adalah Jangnam (jin) dan Jungkook (maknae) adalah orang termuda dalam pasukan! Kumpulan ini mempunyai vokalis utama, vokalis utama, rapper, pemimpin, dan penari. Setiap ahli menempati tempat yang istimewa dalam kumpulan ini dan mereka mempunyai peminat secara individu dan gabungan.

Berikut adalah peranan yang dimainkan oleh ahli bts di atas pentas!

1. Jungkook: vokalis utama pasukan. 2. Jimin: Dia adalah vokalis utama. 3. V (Kim Taehyung) : V memainkan peranannya sebagai vokalis. Vokal jarak yang sangat rendah 4. Kim Namjoon: Hemain adalah rapper dan pemimpin bts. 5. Jung Hoseok (J-hope) : Penari utama & rapper. 6. Suga: Dia baik sebagai rapper. 7. Kim Seokjin (Jin) : Seorang vokalis dan visual dalam satu pasukan!

umur dan hari lahir: :partying_face::partying_face:

Zaman bts mempunyai fakta yang menyeronokkan! RM adalah pemimpin kumpulan walaupun pada hakikatnya dia berada pada pertengahan skala kelahiran 7 orang. Skala usia bts dari yang termuda hingga yang paling tua akan menyukai ini: Jungkook, V, Jimin, RM, J-hope, Suga Jin! Kumpulan muzik bts adalah Korea sehingga mereka berumur 2 tahun. Yang satu adalah zaman Korea bts dan yang lain akan menjadi zaman antarabangsa anggota BTS!

PASUKAN :family_man_man_girl_girl: : Hari Lahir Bts:tada: : Zaman Korea bts:hash: Zaman bts antarabangsa :1234:
Jin 4 Disember 28 tahun 26 tahun
Suga 9 Mac 27 tahun 26 tahun
J-Harapan 18 Februari 26 tahun 25 tahun
RM 12 September 26 tahun 24 tahun
Jimin 13 Oktober 25 tahun 23 tahun
V 30 Disember 25 tahun 23 tahun
Jungkook 1 September 23 tahun 21 tahun

Ahli keluarga BTS:

:heavy_check_mark: Yoongi, Jin dan anggota bts yang lain, semuanya berkongsi gambar keluarga mereka di media sosial mereka! Sebilangan ahli mempublikasikan kehidupan peribadi mereka dengan peminat mereka melalui begitu banyak platform media dan ada di antara mereka yang suka berkongsi kehidupan peribadi yang tidak mengapa!

:heavy_check_mark: V: Kim Taehyung adalah anak sulung dalam keluarganya. Dia telah dibesarkan di bawah pengawasan datuknya yang merupakan seorang petani. Dia mempunyai seorang adik perempuan dan seorang saudara lelaki. Kim Jeon Gyu adalah nama saudara lelaki dan Kim Eun Jin adalah adik perempuan.

:heavy_check_mark: Suga (Yoongi): Dia hanya mempunyai kakak lelaki! Ayahnya adalah pemilik restoran.

:heavy_check_mark: Jin (Seokjin): Jin hanya mempunyai saudara lelaki bernama Kim Seok Jung. Dia adalah yang termuda dalam keluarganya. Jin dan kakaknya membuka restoran bernama Ossu Seiromushi!

:heavy_check_mark: Jeon Jungkook: Ibu bapanya berkahwin pada usia yang sangat muda dan mereka menetap dengan baik. Jeon Jung Hyun adalah saudara lelaki yang menyokong Jeon Junkook. Kook mendapat banyak ciri wajah yang serupa dari ayahnya.

:heavy_check_mark: RM (Kim Namjoon): Ibu bapa RM adalah penjaga yang bekerja dan mereka sangat gembira dengan minat muziknya! Dia mempunyai adik perempuan bernama Kim Jeong Min dan dia satu-satunya abang.

:heavy_check_mark: Jung Hoseok (J-Hope): Ayahnya adalah pensyarah mengikut profesion dan subjeknya adalah sastera. Lagu didedikasikannya "mama" untuk ibunya menunjukkan semua cinta yang dikongsi ibu dan anak ini! Dia mempunyai ikatan yang sangat penyayang dan penyokong dengan nama kakaknya: Jung Da Won dan mereka kelihatan serupa.

:musical_note: Senarai lagu BTS:

usia bts RM mengaku dalam temu bual bahawa kami yakin akan penerimaan diri. Mengikuti diri dan impian kita adalah satu-satunya perkara yang menjadi sebab pencapaian kita. Mencintai diri sendiri dan menjadi diri sendiri harus menjadi keutamaan nombor satu anda sebelum perkara lain. Itulah sebabnya lagu bts berdasarkan konsep kendiri dan penerimaan diri.

2013 adalah permulaan perjalanan muzik band bts. Selepas ini, mereka terus menggegarkan dunia dengan lirik, muzik lagu, lagu, dan produksi mereka. Lagu-lagu super itu adalah hasil koordinasi mereka antara satu sama lain. Senarai lagu BTS diberikan di bahagian album Korea dan Jepun ini:

  • Senarai album Korea:
  1. Momen Terindah Dalam Kehidupan Pt.1 dan 2
  2. Anda Tidak Pernah Berjalan Sendiri
  3. Sayangi Diri
  4. Peta Jiwa
  5. Soundtrack Asli BTS World
  6. Peta Jiwa: 7
  7. 2 Skool 4 Sejuk
  8. O! RUL8,2?
  9. WINGS
  10. Sayangi Diri
  11. Skool Luv Affair
  12. Gelap & Liar
  13. Sayangi Diri Anda: Jawapan
  14. Dinamit
  15. MENJADI
  16. Momen Terindah Dalam Hidup: Muda Selamanya
  17. WINGS
  18. Skool Luv Affair
  19. Momen Terindah Dalam Hidup: Muda Selamanya
  20. Sayangi Diri Anda: Air mata

Senarai lagu-lagu Japnese:

  • Belia
  • MIC DROP / CRYSTAL SNOW
  • UNTUK ANDA
  • JALANKAN
  • Hadapi Diri
  • Tiada Lagi Impian
  • Peta Jiwa 7: Perjalanan
  • Hadapi Diri
  • Bahaya
  • SAYA PERLUKAN AWAK
  • CINTA PALSU
  • Belia
  • BELI DALAM LUV
  • Lampu / Budak Dengan Luv
  • Peluh dan Air Mata Darah
  • Bangun

Apakah ketidakamanan anggota BTS?

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Setiap anggota pasukan bts menghadapi begitu banyak kesukaran bersama dengan hakikat bahawa usia bts baru berusia 23 atau 27 tahun. Bermakna mereka masih muda! Peminat suka apabila selebriti menjadi peribadi dan berkongsi pergolakan dengan orang ramai, berkongsi tempat ahli BTS juga berkongsi rasa tidak selamat mereka!

:one: Seojkin: Dalam banyak lagu, Seokjin menggunakan lirik yang menunjukkan harga diri dan imej dirinya yang rendah.

:two: Min Yoongi (Suga): Dia sangat tidak berpuas hati dengan penampilan dan penampilannya. Dia mengaku bahawa dia ingin kelihatan seperti lelaki tampan! Ini adalah jenis persepsi yang dia ada terhadap dirinya sendiri! Tetapi ya, dia menunjukkan keyakinan dan semangat penuh dalam lagu-lagunya.

:three: Hoseok (J-Hope): Dia benar-benar kesal ketika seseorang membuat lelucon tentang penampilannya!

:four: Taehyung V: Dia membatasi potensinya dengan menganggap bahawa dia telah melakukannya dengan semua potensi dan kemampuannya.

:five: Jungkook (Jungkook): Apabila kita melihat usia bts maka kita tahu bahawa Jungkook adalah ahli termuda! Inilah yang membuatnya tidak selamat! Dia mahu menjadi orang dewasa dalam pasukan.

:six: Namjoon RM: Dia kelihatan sangat tidak berpuas hati dengan penampilannya. Dia berpendapat orang Korea sangat cantik dan tidak dapat menandingi kecantikan Korea. Mungkin kompleks ini datang dari kritikan orang mengenai penampilannya. Selain itu, dia membuktikan dirinya sebagai pemimpin terbaik untuk kumpulannya.

Sepertinya dia memiliki masa lalu yang gelap di mana dia telah melakukan sesuatu yang sangat salah. Berkali-kali dia meminta maaf di depan umum atas kesalahan yang telah dilakukannya. Tetapi dia juga menerima bahawa dia telah banyak berubah daripada sebelumnya.

:seven: Park Jimin: Dia tidak begitu menghargai dirinya sendiri. Dia selalu mengecam usaha dan kerjanya. Ketidakselesaannya mengenai tubuh dan ciri-cirinya datang dari tekanan orang ramai. Dia mula berdiet dan mendorong dirinya untuk menjadikan tubuhnya sempurna seperti yang diinginkan oleh peminatnya.

Soalan Lazim:

Setelah merangkumi perkenalan, umur, anggota, dan usia bts dalam artikel ini, kami menjawab soalan yang sering diajukan yang mungkin anda ajukan! Di sini mereka:

Siapa dari keluarga miskin di BTS?

  • Oleh itu, setiap ahli BTS mempunyai kisah yang berbeza dan mereka semua dari pelbagai latar belakang. Apabila kita mendengar kisah hidup Suga maka kita dapat mengetahui bahawa ayahnya bekerja sebagai petani. Ditambah lagi kerana ayahnya tidak senang dengan minat Suga untuk muzik, dia meninggalkan rumahnya untuk mengejar impiannya. Untuk mencari nafkah dia biasa menjual liriknya dan hanya itu yang dapat dia lakukan. Apabila Soga berjaya, dia membeli sebuah apartmen untuk ibu bapa tersayang.

  • Ibu bapa anggota BTS V yang lain adalah kelas menengah dan ayahnya adalah seorang petani. Ayahnya banyak membantunya sepanjang perjalanannya. RM terpaksa menghadapi tentangan ibu bapanya terhadap minatnya terhadap muzik. Manakala Jin, J Hope, Jungkook, dan Jimin berasal dari keluarga yang sihat dari segi kewangan. Mereka semua mendapat sokongan besar dari keluarga mereka dan semua mempunyai keluarga yang penyayang dan bahagia.

Adakah BTS penuh Korea?

  • BTS bermaksud Bangtan Boys atau makna lain di luar tabir! Ia adalah kumpulan Korea yang mempunyai 7 ahli dalam satu pasukan. Tujuh anggota ini merangkumi: vokalis, rapper, penari! Mereka bukan pasukan Korea yang lengkap kerana mereka semua dari pelbagai latar belakang.

Adakah mana-mana anggota BTS menjalani pembedahan plastik?

  • Kita tidak boleh yakin 100% mengenai perkara ini. Di suatu tempat apabila anda melihat mata anda akan berfikir bahawa sebilangan anggota bts telah melakukan pembedahan plastik. Tetapi pada minit berikutnya, anda akan mengubah kenyataan anda. Oleh itu, anda perlu memerhatikan gambar mereka yang berbeza dan membandingkannya dengan usia bts anda akan mendapat idea!BTS

Adakah BTS V di Instagram?

:heavy_check_mark: Yes V (ahli BTS) mempunyai akaun Instagram. TAEHYUNG @btstae adalah akaunnya! Semua ahli bts mempunyai berjuta-juta pengikut. Mereka mempunyai akaun TikTok, Instagram, dan Twitter.

Apakah warna kegemaran V?

  • V telah memberitahu dalam banyak temu bual bahawa dia suka warna kelabu! Anggota bts yang lain juga berkongsi warna kegemaran mereka dalam banyak temu ramah. Putih adalah warna kegemaran Suga! Jin suka warna biru, RM suka ungu dan hitam. Jungkook suka hitam!

Pasangan ahli mana di BTS yang anda fikir paling hampir?

  • Pasukan BTS yang terdiri daripada 7 ahli bekerjasama selama 8 hingga 9 tahun. Ini menunjukkan bahawa mereka mesti mempunyai tahap ikatan antara satu sama lain. Jadi tidak ada petunjuk atau sumber yang mengatakan ahli pasukan tidak dekat antara satu sama lain.

Ahli BTS mana yang mempunyai masa lalu yang paling gelap?

  • Setiap ahli dari bts telah melalui banyak rintangan! Masing-masing mempunyai kisah unik dan inspirasi untuk diketahui. Kim Namjoon, Kim Seokjin, Min Yoongi, Jung Hoseok, Park Jimin, Kim Taehyung, Jeon Jungkook semuanya mempunyai kisah yang paling dalam.

Apakah umur Korea vs usia Amerika?

  • Zaman dijumpai oleh sistem Korea dan sistem Amerika! Umur anda mengikut bahasa Korea selalu lebih dari usia anda dalam sistem antarabangsa. Sistem Korea mengatakan bahawa anda sudah berumur 1 tahun semasa anda dilahirkan. Sebaliknya, sistem Amerika percaya bahawa anda akan berusia 1 tahun apabila anda menyelesaikan tahun anda selepas tarikh lahir anda.

  • Mengikut cara Amerika umur anda akan meningkat pada hari lahir anda. Semasa di Korea anda akan bertambah tua setahun setiap tahun baru! Untuk menjelaskan konsep usia Korea vs usia Amerika, anggaplah anda dilahirkan pada 3 Mac. Di sini usia Korea anda masih akan berubah pada hari tahun baru.

  • Sistem zaman Korea biasanya dipertimbangkan di Amerika Syarikat atau Eropah. Jika tidak, seluruh dunia menganggap sistem Amerika. Untuk mengira usia anda dengan cara Korea atau Amerika, gunakan 2 formula ini. Umur +1 anda akan sama dengan usia Korea pada tahun yang sama. Sekiranya satu tahun lagi telah bermula maka itu adalah: umur + 2 = usia Korea.

:heavy_check_mark: Artikel Keseluruhan:

Muzik termasuk dalam seni dan jenisnya. Bangtan Boys (BTS) telah menjadi sensasi media sosial kerana muzik hanya dalam beberapa tahun. Pasukan bts ditubuhkan pada tahun 2013. Mereka bergabung dengan syarikat bernama Big Hit Entertainment. Pasukan ini mempunyai 7 ahli dan masing-masing mempunyai tempat yang terpisah di hati peminat. Ini mungkin menjadi alasan bahawa setiap orang mempunyai keinginan untuk mengetahui tentang bts, usia bts, anggota, keluarganya, perjuangannya, perjalanan, kehidupan, naik turun. Pasukan 7 ahli termasuk: Suga, RM, Jimin, J-Hope, V, Jungkook. Kesemuanya memiliki tempat berasingan dalam kumpulan ini. Mereka adalah kumpulan rapper, vokalis, pemuzik.

Sebilangan besar pengikut di akaun sosial bts tidak hanya mendapat inspirasi dari permata ini hanya kerana bakat muzik mereka tetapi juga kerana perjuangan mereka. Peminat juga menyukai perbezaan yang dimiliki oleh ahli bts. Perbezaan kemahiran dan seni, perbezaan dalam perjuangan keluarga mereka, perbezaan sifat dan keperibadian mereka. Inilah perbezaan yang menjadikan mereka unik di antara 7 dan membantu menjadikan pangkalan peminat mereka yang terpisah. Kumpulan Korea ini menggegarkan dunia pada usia awal kerana yang sulung di antara mereka hanya berusia 27 tahun.

1 Suka

Bts berumur, ahli kumpulan bts Kim namjoon adalah 26 thn, Jung hoseok adalah 26 thn, min Yoon-gi adalah 27 thn, Jim adalah 28 thn dan V adalah 25 thn. Bts adalah kumpulan kanak-kanak kpop dari BigHit Entertainment.Bts menyiratkan Bulletproof Boyscoucts di korea namun mereka akhirnya menukar nama bahasa Inggeris mereka ke Beyond the Scene. Mereka mempunyai tujuh individu (3 rapper dan 4 penyanyi) dan muncul pada 12 Jun 2013. Mereka menjadi nama peminat adalah Army. Sejak itu mereka telah menyelesaikan banyak perkara. Salah satu perkara ini ialah mereka telah pergi ke pemberian Billboard di Amerika dan memenangi Anugerah Artis Sosial Teratas Bts Senarai berikut menunjukkan ahli kumpulan bts usia, hari lahir mereka, dan mengenai diri mereka sendiri.

1. RAP MONSTER: 26 tahun, 1 bulan

Nama Sebenar: Kim Namjoon Kedudukan: Rapper Utama, Pemimpin Hari Lahir: 12 September 1994 Tentang: RM memilih nama? Rap Monster? semasa zamannya sebagai pelajar simbol. Walaupun namanya menyiratkan bahawa dia "rap seperti binatang", ia benar-benar berasal dari ayat-ayat lagu yang disusunnya, didorong oleh San E's's Rap Genius ?. Ayat-ayat itu mengandungi bahagian di mana San E menyebut dia harus dikenali sebagai? Rap binatang? kerana dia? raps tanpa henti ?. Dia merangkul nama pentas sejak dia merasakan itu "keren". RM telah menggambarkan dirinya mempunyai hubungan penghinaan dengan nama itu, merasakan bahawa ia tidak dipilih kerana "bernilai luar biasa"? kepada dia.

Dia secara rasmi menukar nama pentasnya menjadi? RM? pada bulan November 2017, ketika dia menjumpainya? Rap Monster? tidak, pada ketika ini menggambarkan apa identiti dirinya atau muzik yang dibuatnya. Dalam pertemuan dengan Entertainment Tonight RM menyatakan bahawa? [Nama] boleh mewakili banyak perkara. Ia boleh mempunyai lebih banyak jarak. ? Asli saya? diberikan sebagai kepentingan semasa yang berpotensi.

2. J- HARAPAN: 26 tahun, 11 bulan

Nama Sebenar Jung hoseok Kedudukan: Rapper Utama, Penari Utama Hari Lahir: 18 Februari 1994. Mengenai: Jung Ho-seok (???), lebih dikenali dengan nama pentasnya J-Hope (???), juga diadaptasi sebagai j- kepercayaan, adalah penulis lagu, penulis dan pembuat lagu rapper Korea Selatan. Dia adalah rapper dan seniman BTS, selain itu dia mengagumkan atas sumbangannya yang besar dalam penulisan lagu dan penciptaan dalam diskografi dalam pertemuan itu.

Sebagai pengrajin bebas, dia telah menyampaikan mixtape Hope World pertama pada tahun 2018.

Jung Ho-seok dibawa ke dunia pada 18 Februari 1994, di Gwangju, Korea Selatan, tempat dia tinggal bersama orang-orangnya dan saudara perempuannya yang lebih mapan.

Dia adalah bahagian ketiga untuk menyertai perhimpunan sebagai pelajar setelah RM dan Suga.

3. SUGA: 27 tahun, 10 bulan

Nama Sebenar: Min Yoongi Kedudukan: Lead Rapper Birthday: 9 Mac 1993 Min Yoon-gi (???), lebih dikenali dengan nama pentasnya Suga (??, juga diadaptasi sebagai SUGA) dan Agust D adalah rapper Korea Selatan- pemuzik, penulis dan pembuat. Dia adalah rapper BTS, begitu juga dia mengagumkan kerana sumbangannya yang besar dalam penulisan lagu dan merupakan pembuat muzik penting antara individu-individu tersebut.

Sebagai pengrajin bebas, dia telah menyampaikan dua kompilasi: Agust D pada tahun 2016 dan D-2 pada tahun 2020. Pada tahun 2018, Suga ditingkatkan menjadi individu penuh dari Korea Music Copyright Association.

4. JIN: 28 tahun, 1 bulan

Nama Sebenar: Kim Seokjin Kedudukan: Vokalis, Ulang Tahun Visual: 4 Disember 1992 Mengenai: Kim Seok-jin (???), yang lebih dikenali dengan nama pentasnya Jin (?), Adalah pemuzik dan arranger vokalis Korea Selatan. Dia adalah salah satu pelakon dan visual dalam BTS.

Sebagai penyanyi bebas, dia telah menyampaikan dua lagu yang dibuat sendiri:? Malam ini? pada tahun 2019 dan? pada tahun 2020.

Jin dijelajahi oleh Big Hit Entertainment untuk penampilannya ketika berjalan-jalan di jalan. Pada ketika itu, Jin memeriksa lakonan dan tidak mempunyai asas dalam muzik

5. V: 25 tahun, 1 bulan

Nama Sebenar: Kim Taehyung Kedudukan: Vokalis Hari Lahir: 30 Disember 1995 Tentang: Kim Tae-hyung (???), yang lebih dikenali dengan nama pentasnya V (?), Adalah pemuzik artis, penari, pembuat dan penghibur Korea Selatan. Dia adalah salah seorang pelakon, artis utama dan visual BTS.

Sebagai tukang bebas, dia telah menyampaikan tiga melodi yang dibuat sendiri: "Lihat?," Beruang Musim Sejuk? dan? Malam yang manis ?.

Pada 13 Jun 2013, dia membuat persembahan sebagai individu dari BTS di Mnet's M Countdown dengan lagu? Tiada Lagi Mimpi? dari koleksi single pengenalan mereka, 2 Cool 4 Skool

6. JUNGKOOK: 23 tahun, 4 bulan

Nama Sebenar: Jeon Jungkook Kedudukan: Vokalis Utama, Penari Utama, Sub Rapper, Pusat / Wajah Kumpulan, Maknae Hari Lahir: 1 September 1997 Tentang: Jeon Jeong-guk (???), lebih dikenali dengan nama pentasnya Jungkook ( ??), juga disesuaikan sebagai Jung Kook, adalah pemuzik, penulis dan pembuat muzik vokalis Korea Selatan. Dia adalah penyanyi utama, fokus, artis utama, visual dan maknae BTS.

Sebagai tukang bebas, dia telah menyampaikan lagu buatan sendiri yang pertama? Masih Bersama Anda? pada tahun 2020.

7. TAMAN JIMIN: 25 tahun, 3 bulan

Nama Penuh: Park Jimin Kedudukan: Vokalis Utama, Penari Utama Hari Lahir: 13 Oktober 1995 Tentang: Park Ji-min (???), yang lebih dikenali dengan nama pentasnya Jimin (??), adalah penulis lirik artis Korea Selatan, arranger dan pembuat. Dia adalah penyanyi utama dan artis prinsip BTS.

Sebagai tukang bebas, dia telah menyampaikan dua lagu yang dibuat sendiri:? Jaminan? pada tahun 2018 dan? Cinta Krismas? pada tahun 2020.

Pada tahun 2018, dia dianugerahkan Hwagwan Order of Cultural Merit kelas lima oleh Presiden Korea Selatan bersama dengan individu yang berbeza dari perhimpunan tersebut.

Suga adalah yang seterusnya, pada usia 25 tahun. Rap Monster berumur 24 tahun atau J-Hope berumur 25 tahun. V atau Jiminy adalah kedua-duanya berusia 23 tahun, sementara Jung kook adalah yang termuda, pada usia 21. Melihat ketinggian setiap anggota BTS, kita dapat melihat RM ini menara kumpulan yang lain pada jarak 181.68 cm atau 5'11 "atau Jin pada saat kedua dengan jarak 179cm atau 5'10 ½.

Walaupun Jin adalah ahli tertua di BTS, dia adalah idola paling tua yang paling lama di dunia K-pop. Dalam kumpulan bernama Super Junior, bekas anggota Kingpin dilahirkan pada tahun 1985. Dia meninggalkan kumpulan itu awal tahun ini setelah menghabiskan 14 tahun di dalamnya. Hart untuk Bangtan Sonyeondan yang diterjemahkan ke Bulletproof Boy Scouts, BTS dibentuk pada tahun 2013 di Seoul, Korea Selatan melalui label hiburan Big Hit Entertainment. Awalnya dimaksudkan untuk menjadi kumpulan hip hop, visi untuk ensemble beralih atau dibuat untuk menjadi kumpulan idola yang tidak asing bagi semua orang. Dipimpin melalui Rap Monster, barisan ini merangkumi Jin, Suga, J-Hope, V, Jimin, atau Jung kook, atau tidak berubah sejak debut mereka. Pada asalnya menggunakan gaya hip-hop yang kuat dengan album single pertama boyband '2 Cool 4 Skool', rangkaian muzik mereka secara beransur-ansur berkembang untuk menyesuaikan pelbagai genre yang serupa dengan rock atau pop. Mengenai lirik atau tema, BTS telah memfokuskan pada komen sosial, membincangkan tema-tema mengenai buli, kesihatan mental, atau cinta pada diri sendiri, antara lain mengenai liriknya. Jimin sendiri menulis bahawa dia akan berkahwin "dalam sekitar 15 tahun". pada masa itu Jimin masih berusia 21 tahun, ini bermaksud niatnya untuk berkahwin adalah berusia sekitar 36 tahun. Kim Taehyung atau V, yang berusia 24 tahun, ingin berkahwin sebelum rakannya, kerana usia yang ideal untuk idola BTS adalah 30 tahun. Jimin BTS adalah bujang atau belum berkahwin hingga sekarang. Terdapat beberapa kaitan tetapi dia tidak berkahwin dengan siapa pun. Namun, ketika kumpulan boyband dengan yang terbaik atau Jimin menikmati pangkalan peminat yang besar di seluruh dunia, satu peminat hebat itu berkahwin dengan salah satu kadbod Jimin BTS. ini dilaporkan Taehyung ini menderita 'kebutaan monokromatik' yang bermaksud dia hanya dapat melihat warna kelabu atau serupa dengan melihat dunia melalui skrin televisyen hitam atau putih lama. Terdapat tiga jenis jenis buta warna atau subtipe tetapi tidak ada yang berlaku untuknya, menurut peminat. Jimin bukan satu-satunya anggota BTS yang memainkan lagu dengan kata-kata sumpah semasa siaran, tetapi dia menangani perkara ini dengan sangat berbeza daripada yang dilakukan J-Hope atau V! J-Hope melontarkan "X" melalui ScHoolboy Q, 2 Chainz dan Saudi, menari dengan lirik, "f k the up up, f k the place up, f ** k the place up". Pada masa ini, V secara rasmi adalah single paling sedikit, itulah yang telah ditunjukkan oleh pengurus V pada masa lalu. Jadi dari segi kisah "lurus", ini nampaknya serupa dengan dia di pasaran. sebenarnya, Hai atau V, seperti yang ditunjukkan oleh Big Hit Entertainment, hanyalah kawan baik. Jadi, ini kelihatan sama dengan V sama sekali tidak berada dalam hubungan. Taehyung telah kehilangan beberapa orang yang benar-benar dekat dalam hidupnya atau mungkin itulah sebabnya dia 'pendiam'. Menjadi idola tidak semestinya memberi anda masa untuk berduka, jadi ketika dia merasa sedih, dia tidak boleh mengambil wawancara atau pergi. Kemerosotan kesihatan mental Rika akhirnya memuncak dalam Rika menyalahgunakan V, memberinya cedera pada mata ini akhirnya akan membuatnya buta. tentu mereka akan! Sebilangan anggota mengatakan ras gadis mana yang mereka sukai, sama ada mereka lebih suka Amerika atau Korea, tetapi mereka juga mengatakan ini bahawa mereka lebih suka, bukan ini yang mereka cari sahaja. "Khabar angin mengenai Suga atau Suran tidak benar," kata mereka dalam kenyataan itu. "Saya tidak percaya bahawa kita boleh bertemu dengan seseorang," katanya. "Kami bahkan tidak sempat bertemu ahli keluarga kami." Dia menambahkan beberapa perkara itu, walaupun ahli BTS berkencan, mereka tidak akan pernah mempunyai hubungan tradisional. BTS bukan "hanya untuk kanak-kanak" tetapi adalah untuk semua orang tidak kira usia anda. Muzik mereka dikenali sebagai K-pop atau gabungan Korea atau Inggeris atau ini bukan masalah untuk peminat di seluruh dunia yang dikenali sebagai BTS Army. Pukulan besar telah mengesahkan bahawa kontrak ini akan tamat pada tahun 2026, dan bukannya pada tahun 2020. "Setelah perbincangan menyeluruh dengan bantuan tujuh anggota BTS, kami memutuskan untuk memperbaharui kontrak sebelum dunia dan banyak lagi lawatan untuk memastikannya lebih stabil, aktiviti jangka panjang, ”kata Big Hit dalam kenyataan itu.

Bts Berumur

BTS pada mulanya berubah menjadi perhimpunan melodi pada tahun 2013. Pada masa itu, mereka hanya tujuh remaja dari Korea Selatan yang gemar membuat muzik. Sejak masa itu, mereka segera meningkat dan mendapat pertemuan K-pop yang paling sayang di planet ini.

Grafik koleksi terbaik mereka, seperti Love Yourself: Tear and Love Yourself: Answer, telah memberi mereka semacam ketenaran yang baru saja kita lihat dengan beberapa pertemuan yang berbeza, serupa dengan The Beatles dan One Direction.

Jadi berapa umur setiap individu dari perhimpunan itu? Sekiranya anda tidak mengenali individu dari kumpulan ini, jangan takut. Kami mempunyai keseluruhan data mengenai setiap individu dari perhimpunan Korea Selatan yang terkenal ini, dan setelah anda membaca artikel ini, anda sebenarnya akan ingin menarik minat rakan anda dan membuat mereka merasa bahawa anda adalah master BTS.

Kenyataan yang menyeronokkan: Di Korea Selatan, mereka mengikut kerangka zaman Korea. Kerangka kerja ini jauh berbeda dengan "kerangka usia global" yang ada di seluruh dunia pekerjaan. Di Korea, ketika anda dikandung, anda dilihat berumur satu tahun. Mereka juga tidak menambah usia usia mereka pada hari lahir sebenar. Semua perkara dipertimbangkan, setiap orang menambah usia mereka pada tahun yang sama, iaitu 1 Januari. Seiring dengan itu, jika anda berjaya tinggal di Korea, bergantung pada musim apa, anda boleh dianggap satu hingga dua tahun lebih mantap daripada yang sebenarnya.

Berapa umur Jeon Jungkook?

Jeon Jungkook dibawa ke dunia di Busan, Korea Selatan pada 1 September 1997. Jungkook adalah individu yang paling muda dari BTS. Dia bergabung dalam perhimpunan ketika berusia sekitar 15 tahun, namun itu tidak menghalangnya untuk berubah menjadi pemain utama untuk perhimpunan itu. Dia mungkin masih muda, namun seperti yang ditunjukkan oleh Allkpop, dia memiliki kehadiran media berdasarkan web yang dinilai paling tinggi daripada bintang K-pop yang lain.

Berapakah umur V?

Nama asli V ialah Kim Taehyung. Dia dibawa ke dunia di Daegu, Korea Selatan pada 30 Disember 1995. Rakan-rakannya mempercayai dia sebagai yang "menyenangkan" dalam perhimpunan itu dan mengatakan bahawa dia "tidak keberatan untuk" menunjukkan perasaannya. "

V juga menyusun dan menyanyikan melodi bebas pertamanya bernama "Landscape." Lagu ini disukai oleh peminat dan mendapat lebih daripada 100 juta aliran dalam awal tidak beberapa minggu.

Berapakah umur Park Jimin?

Sekiranya ada satu individu dari perhimpunan yang dapat menempatkan "hati" dalam "Pemutus jantung Youngster," tidak diragukan lagi Park Jimin. Jimin dibawa ke dunia di Busan, Korea Selatan pada 13 Oktober 1995. Walaupun penggemar pergi jauh di mana sahaja dia berjalan di hadapan penonton, dia mengakui bahawa dia sebenarnya mempunyai kelemahan mengenai kemampuan vokalnya .

Rakan sebiliknya Jungkook telah mengatakan bahawa nyanyian Jimin telah bertambah baik sejak dia bermula. "Sekiranya Anda menyanyikan nyanyiannya sekarang, itu sudah berubah satu ton dengan yang sebelumnya. Dia bertanya banyak kepada saya mengenai bahagian vokal ... Dia merasa sedih setelah setiap pameran. Dia mengatakan bahawa dia tidak mempunyai idea foggiest bagaimana menggunakan baris vokalnya, ”Jungkook pernah mengatakan tentang temannya.

Berapa umur RM?

Kim Namjoon disebut sebagai sebilangan besar orang sebagai RM atau "Rap Monster." Dia dibawa ke dunia pada 12 September 1994. Oleh kerana dia hampir tidak ada apa-apa, dia suka mengambil kata-kata dan menyanyikannya bersama-sama. Pada ketika dia masih di sekolah rendah, dia telah memenangi beberapa hibah kerana kemampuan menyusun ayatnya yang luar biasa. Telah terkenal bahawa dia mengetahui cara berkomunikasi dalam bahasa Inggeris dari menonton rancangan TV, Friends. RM membesar dengan menyayangi Eminem. Dia telah melakukan beberapa usaha bersama melodi dengan simbol rap, Wale dan Warren G.

Berapa umur J-Hope?

Jung Hoseok dibawa ke dunia di Gwangju, Korea Selatan pada 18 Februari 1994. Selain menyanyi, dia juga terkenal dengan kemampuan bergerak yang sempurna. Dia telah dirasakan di mana-mana di dunia kerana kemampuan bergeraknya dan dia juga menduduki tempat pertama dalam pertandingan tarian umum sebelum dia bergabung dengan BTS. Seiring namanya, J-Hope membawa keinginan kepada sebilangan besar individu di seluruh dunia dan terkenal dengan hati empati. Sejak akhir-akhir ini, dia memberikan £ 65,000 kepada yayasan yang membantu dengan memberikan geran kepada pelajar perempuan yang tertindas.

Berapakah umur Jin?

Kim Seokjin dibawa ke dunia pada 4 Disember 1992, menjadikannya individu paling mantap dari BTS. Sebelum dia menyertai BTS, dia bertumpu untuk menjadi penghibur. Pada saat dia semakin dekat untuk bergabung dengan band, membuat muzik dengan mahir bukanlah sesuatu yang ada di radarnya. Walau apa pun, seseorang yang bekerja untuk organisasi pengalihan yang mengawasi BTS diduga melihatnya berjalan di jalan satu hari dan menganggap bahawa dia akan membuat pengembangan yang layak untuk perhimpunan bergantung pada ciri-cirinya yang menarik.

Berapakah umur Suga?

Nama asli Suga ialah Min Yoongi. Dibawa ke dunia pada 9 Mac 1993, Suga memulai perniagaan muzik dengan bekerja di studio akaun dengan penyelenggaraan yang rendah ketika dia masih muda. Dia pada mulanya menjumpai pekerjaan baru untuk Big Hit Entertainment sebagai pembuatnya, namun setelah bekerja dengan RM dan J-Hope selama beberapa tahun, dia secara sah menjadi individu yang tidak dapat dinafikan dari BTS.

BTS telah menyebut Seo Taiji and Boys, Nas, Eminem, Kanye West, Drake, Post Malone, Charlie Puth dan Danger sebagai motivasi melodi. Mereka juga menyebut Ratu sebagai kesan, dengan Suga mengatakan dia "dibesarkan menonton rakaman Live Aid." Semasa pertunjukan mereka di Stadium Wembley di London, Jin memberi penghormatan kepada Queen dengan mengemudi kumpulan itu dalam varian serenade "ay-gracious" Freddie Mercury dari pertunjukan Live Aid kumpulan ini.

Lagu Bts

BTS juga dipengaruhi oleh banyak media ilmiah, mental, kreatif, dan falsafah. Koleksi mereka Wings (2016) dimotivasi oleh novel peralihan Hermann Hesse, Demian. Melodi mereka "Kerja keras" (2016) memetik Friedrich Nietzsche's Thus Spoke Zarathustra, dan video muziknya menyoroti rujukan visual mengenai Herbert James Draper's Lament for Icarus, Pieter Bruegel's Landscape with the Fall of Icarus, dan Pieter Bruegel's The Fall of the Rebel Angels . Video muzik “Spring Day” (2017) mereka mengandungi rujukan merdu dan visual untuk cerpen Ursula Le Guin The Ones Who Walk Away from Omelas. Pengaturan Love Yourself pada dasarnya dipengaruhi oleh The Art of Loving karya Erich Fromm, sementara lagu mereka "Enchantment Shop" dari Love Yourself: Tear (2018) dimeriahkan oleh jurnal James R. Doty Into the Magic Shop. Koleksi 2019 mereka, Map of the Soul: Persona memperoleh namanya dari Murray Stein's Jung's Map of the Soul: An Introduction.

Gaya melodi bts

BTS menyusun dan menghasilkan hasil lot mereka sendiri. Sejak asal usul mereka, BTS telah menciptakan dan menyimpan gaya "muzik gabungan" dengan penekanan pada pantulan pinggul sebagai asas melodi mereka kerana pengaruh pengalaman RM dan Suga sebagai rapper bawah tanah dan pembuat utama mereka Pdogg. Daripada melekat pada jenis tertentu, BTS telah membawa komponen baru ke dalam koleksi suara dan melodi mereka dengan setiap penyampaian progresif. Bermula dengan lompat jauh sekolah lama di 2 Cool 4 Skool dan O! RUL8,2? Pada tahun 2013, BTS pada mulanya meneroka jalan yang berbeza mengenai R&B dan rock di Skool Luv Affair dan Dark and Wild pada tahun 2014; rentetan instrumental dan EDM dalam susunan koleksi Momen Terindah dalam Kehidupan Terindah (2015–16) moombahton, neo soul, dan injil di Wings (2016) dan You Never Walk Alone (2017); bass masa depan, pop Latin, dan jazz hip hop dalam susunan koleksi Love Yourself (2017-18); dan rap emosi, rap rock, Afro pop, nu-disco, funk, trap, pop stone dan pop rap dalam susunan koleksi Map of the Soul mereka (2019-20).

Menyokong

BTS telah menjalankan pelbagai tawaran sokongan di seluruh dunia dalam usaha yang berbeza sepanjang profesion mereka. Bekerjasama dengan Puma sejak 2015, BTS pada mulanya mengembangkan pakaian aktifnya sebagai wakil gambar Puma Korea sebelum melanjutkan menjadi menteri di seluruh dunia pada tahun 2018 dan memajukan remix garis "Turin" dan "Sportstyle" Puma di seluruh dunia. [Pada tahun 2019, BTS menyokong Fila menaja jamin pakaian aktifnya. BTS juga telah mengisi sebagai menteri jenama di seluruh dunia untuk LG LG LG G7 ThinQ 2018 LG, dan untuk SUV Hyundai Motors 2019 sebagai SUV elektrik "Palisade" dan unit tenaga hidrogen, "Nexo". Oleh kerana pengunderaitan BTS, Hyundai hampir dua kali ganda jumlah permintaan homegrown yang diharapkan untuk Palisade. BTS menjadi menteri di seluruh dunia mengenai susunan putaran jalan elektrik Formula E untuk memajukan bagaimana kenderaan elektrik dapat membantu memerangi perubahan persekitaran. Pada tahun 2020, BTS bekerjasama dengan Samsung Electronics, menyampaikan adaptasi bertema BTS Galaxy S20 + dan Galaxy Buds +. Sebagai kumpulan pop lelaki utama di mana sahaja untuk bekerjasama dengan Dior, BTS memakai kumpulan dari kumpulan Kim Jones 'Pra-Kejatuhan 2019' di pertunjukan mereka di Stade de France.

Peminat mencari produk BT21 di kedai Line Friends di Mapo-gu, Seoul.

Di kawasan pengalihan, BTS mengedarkan webtoons Hip Hop Monster dan We On melalui jalan masuk Nate Webtoon dan Save Me sebagai satu pasukan dengan LICO dan Line Webtoon. Dalam perniagaan mainan, Mattel membuat boneka yang dipamerkan dengan pakaian BTS dari video muzik "Symbol", Medicom Toy membuat " [dilindungi e-mel] ", kotak seperti mainan termasuk logo BTS dan aksen yang ditunjukkan selepas pakaian pentas BTS, dan Funko menyampaikan adaptasi BTS dari Funko Pops. BTS juga disatukan dengan aplikasi koresponden Korea utama Line, untuk membuat 'watak' Line baru yang disebut BT21. Kerjasama pada awalnya menyampaikan emotikon dan pelekat elektronik, namun kemudian diperluas untuk memasukkan pakaian gaya, kasut, frill, dan produk lain. Kedai pemimpin barisan dibuka di seluruh Seoul sebelum tersebar di seluruh dunia ke Jepun, Taiwan, Hong Kong dan Amerika Syarikat. Dalam perniagaan permainan, Nexon menyampaikan simbol watak yang bergantung pada BTS untuk permainan RPG mereka Elsword, dan BTS bekerjasama dengan DalcomSoft untuk menyampaikan permainan musikal Superstar BTS pada bulan Januari 2018, sama seperti Netmarble Games untuk permainan reaktif yang berasaskan cerita, BTS World dihantar pada bulan Jun 2019. BTS juga telah bekerjasama dengan Casetify ke seluruh dunia untuk menghantar pelbagai jenis teknologi dan organisasi tembikar Kwangjuyo untuk menyampaikan rangkaian seramik bertema BTS.

Di Asia , BTS telah mengisi sebagai jurucakap jenama untuk KB Kookmin Bank, salah satu daripada empat bank terbesar di Korea Selatan. Kerjasama mereka menghasilkan lebih dari 180,000 rekod, dan BTS memperluas perjanjian mereka dengan KB Kookmin Bank hingga 2019. Coca-Cola Korea menandakan BTS sebagai misi baru mereka.

Anggota BTS mempunyai usia berikut mengikut sistem antarabangsa dari 21 hingga 25 tetapi mengikut sistem korea BTS berumur antara 23 hingga 27 tahun.

Apa itu BTS?

  1. BTS bermaksud Bangton Boys adalah kumpulan yang berasaskan budak lelaki.

  2. Ia dari Seoul, Korea Selatan.

  3. BTS adalah kumpulan muzik K-Pop yang paling terkemuka dan terkenal di dunia dengan pengikut dari seluruh dunia.

  4. Terdapat 7 ahli dalam kumpulan mereka.

  5. Kumpulan ini ditubuhkan pada tahun 2010.

  6. Mereka membuat debut pada tahun 2013.

  7. Mereka telah memberikan 9 album studio juga 11 album kompilasi, 3 album tunggal dan 1 album soundtrack dan menerima banyak penghargaan.

  8. Kerana kemasyhuran mereka di seluruh dunia, lagu-lagu mereka didapati mempunyai sari kata bahasa Inggeris pada video muzik mereka.

  9. Peminat BTS digelar sebagai BTS Army di mana Army bermaksud Adorable Representative MC for Youth

  10. Salah satu sebab utama BTS menjadi terkenal adalah mesej sosial yang mereka sampaikan melalui lagu-lagu mereka. Mesej-mesej ini termasuk untuk memerangi buli, bunuh diri, pembebasan wanita, hak LGBT, kesihatan mental dan semua masalah sosial yang dilalui oleh remaja dan dewasa muda.

Apa itu sistem zaman Korea

  1. Cara paling mudah untuk memahami ini adalah dengan menambahkan 1 pada usia anda sekarang dan anda akan mendapat usia korea anda misalnya, Umur Semasa +1 = Zaman Korea

  2. Cara lain ialah anda mengurangkan 1 hingga tahun kelahiran anda dan anda akan mendapat usia korea anda.

    Contohnya, jika anda dilahirkan pada tahun 2001, tolak 1 daripadanya,

    2001 - 1 = 2000 adalah Tahun Kelahiran Korea anda dan tentunya orang Korea anda sesuai dengan itu yang bermaksud 1 tahun lebih tua dari usia anda sekarang.

  3. Dipercayai dalam bahasa Korea bahawa apabila anda dilahirkan, anda sudah berumur 1 tahun dan itulah sebabnya mereka mengira usia mereka secara berbeza.

Maklumat Umur Ahli BTS

Terdapat tujuh anggota BTS yang umurnya di sistem antarabangsa dan Korea dan tarikh lahir adalah seperti berikut.

 Member Names age (int) age (Korean) Date of Birth 1. Suga 26 27 9 March, 1993 2. RM 24 26 12 September 1994 3. Jin 26 28 4 December 1992 4. J-Hope 25 26 18 February 1994 5. V 23 25 30 December 1995 6. Jungkook 21 23 1 September 1997 7. Jimin 23 25 13 October 1995

Siapa BTS tertua hingga termuda?

Ahli BTS yang paling tua hingga termuda adalah seperti berikut.

  1. Suga dan Jin adalah yang paling tua dari semua ahli mengikut usia.

  2. Selepas mereka, J-Hope berada di tangga ke-2.

  3. RM adalah nombor ketiga yang berumur dalam kumpulan.

  4. V dan Jimin berumur sama dan kedua terakhir untuk anggota termuda dalam kumpulan.

  5. Ahli BTS termuda ialah Jungkook.

Pada usia berapa BTS akan berkahwin?

Berikut adalah usia di mana ahli BTS ingin berkahwin.

1. J-Hope

Dia tidak tergesa-gesa untuk berkahwin dan itulah sebabnya dia boleh berpakaian selama 100 tahun.

2. Jimin

Hampir dalam usia 35 hingga 36 tahun.

3. Jungkook

Seperti J-Hope dia menunggu selagi dia tidak tergesa-gesa untuk berkahwin.

4. Jin

Umur perkahwinan adalah 34 menurutnya.

5. Suga

Baginya itu 35.

6. RM

Baginya berumur antara 32 hingga 33 tahun.

7. V

Dia mahu berkahwin sehingga berumur 30 tahun.

BTS berumur ketika mereka memulakan debutnya

Umur anggotanya di mana mereka memulakan debutnya adalah seperti berikut.

 Member Name Debut Age Suga 20 RM 18 V 17 Jin 20 Jimin 17 J-Hope 19 Jungkook 15

Ahli mana yang paling tua hingga yang paling muda mengikut penyertaan BTS?

Berikut adalah senarai nama ahli BTS mengikut urutan ahli tertua hingga termuda yang menyertai BTS.

Tertua hingga Terendah

  1. Jin

  2. Suga

  3. J-Harapan

  4. RM

  5. Jimin

  6. V

  7. Jungkook

Apakah negara BTS yang paling dibenci?

Sekarang ini adalah China kerana komen RM di mana dia berkongsi pemikirannya mengenai masa yang sukar dan menyakitkan dalam perang Korea Selatan antara kedua-dua negara ini dalam era konflik 1950 hingga 1953.

Adakah BTS mempunyai teman wanita?

Pada masa ini mereka tidak mempunyai teman wanita tetapi mereka memberitahu bahawa mereka pernah mempunyai teman wanita ketika mereka masih muda.

Selain itu, khabar angin selalu menyebar mengenai mereka sebagai berpacaran dengan seseorang atau berpotensi mempunyai teman wanita.

Adakah BTS beragama?

RM dengan jelas menyatakan bahawa dia seorang ateis.

Selain daripadanya, tidak jelas agama apa yang mereka ikuti atau ateis tetapi walaupun mereka mempercayai agama tertentu, mereka tidak mengamalkannya.

Siapa ahli paling popular di BTS 2021?

Menurut hasil tinjauan Indeks Reputasi Jenama pada tahun 2021, selebriti yang paling terkenal dari semua ahli BTS adalah Jimin.

Adakah butiran warna BTS V?

Tidak, dia sama sekali tidak buta warna.

Adakah BTS membenci Blackpink?

Tidak ada kebencian antara mereka.

Sebilangan besar pengikut dan peminat blackpink dan BTS Army mempercayainya juga.

Pokoknya

  1. BTS adalah kumpulan lelaki dari Korea Selatan. Ia adalah salah satu kumpulan K-Pop yang terkenal.

  2. Oleh kerana ahli kumpulan pada asalnya adalah orang korea, itulah sebabnya usia mereka kadang-kadang terdapat dalam sistem korea dan kadang-kadang dalam sistem antarabangsa.

  3. Masing-masing daripada tujuh ahli kumpulan ini mempunyai usia yang berbeza di mana Jungkook menjadi yang termuda dan Jin yang paling tua dari semua ahli.

BTS (Bangtan Sonyeondan), juga dikenal sebagai Bangtan Boys , adalah sekumpulan tujuh anak lelaki Korea Selatan, yang menjadi kumpulan muzik pada tahun 2010. Di bawah hiburan hit besar, mereka melakukan anak pertama mereka pada tahun 2013. Pada masa itu mereka hanya tujuh ahli tetapi sekarang mereka adalah salah satu kumpulan muzik terkenal yang terkenal dengan nama dunia K-pop.

Album teratas carta mereka, seperti Love Yourself: Tear and Love Yourself: Answer, adalah beberapa album top-chart yang memainkan peranan penting dalam memberi mereka kemasyhuran.

Jadi berapa umur setiap individu dari kumpulan k-pop BTS ? Sekiranya anda belum pernah mendengar lagu k-pop, kami akan memberitahu anda tentang lagu-lagu mereka yang berbeza dan usia sebenar mereka. Kami mempunyai keseluruhan maklumat mengenai setiap individu dari kumpulan muzik Korea Selatan yang terkenal ini, dan setelah anda membaca artikel ini, anda akan ingin menarik minat rakan anda dan membuat mereka percaya bahawa anda adalah tuan BTS.

Bagaimana usia Korea dikira?

Mungkin anda tidak tahu ini, tetapi kaedah mengira usia di Korea tidak sama dengan "sistem usia antarabangsa". Mereka mengikuti "sistem usia Korea" mereka sendiri di mana semasa anda dilahirkan anda dianggap berumur satu tahun. Mereka juga tidak menambah usia umur mereka pada hari lahir mereka yang sebenar. Semua perkara adalah sama, setiap orang menambah usia mereka pada tahun yang sama, iaitu 1 Januari. Oleh itu, jika anda kebetulan tinggal di Korea, bergantung pada musim apa, anda boleh dilihat sebagai satu hingga dua tahun lagi mapan daripada anda.

(Tahun Semasa) - (Tahun Lahir) + 1 = Zaman Korea Anda

Apakah nama ahli kumpulan muzik?

  • Jin (진) - vokalis dan merupakan ahli tertua BTS
  • Suga (슈가) - rapper dan ahli tertua kedua BTS
  • J-Hope (제이 홉) - rapper, ahli ketiga tertua di BTS
  • RM - pemimpin, rapper, ahli tertua keempat BTS
  • Jimin (지민) - vokalis, ahli tertua keempat BTS
  • V (뷔) - vokalis, ahli BTS termuda kedua.
  • Jungkook (정국) - vokalis, ahli termuda BTS.

Nama, profil, dan fakta menarik ahli BTS:

Jin

Kedudukan: Vokalis

Nama sebenar: Kim Seok Jin

Tarikh lahir: 4 Disember 1992 Tempat Lahir: Gwacheon, Gyeonggi-do, Korea Selatan

Tinggi: 179 cm (5'10 "1/2)

Berat: 63 kg (139 paun)

Tanda zodiak: Sagitarius

Kumpulan darah: O

Pendidikan: Konkuk

Universiti; Ijazah Universiti Cyber ​​Hanyang: Seni dan lakonan (Universiti Konkuk) Nombor kegemaran: 4

Warna kegemaran: Kegemaran Biru

musim: Musim bunga

Makanan kegemaran: Lobster, Steak, dan mi sejuk Korea (Naengmyun).

Keluarga: Ibu bapa dan kakak lelaki Hobi: Memasak, bermain permainan video, bermain gitar, mengumpulkan gambar Polaroid

Fakta-fakta yang menyeronokkan

26 tahun, ahli tertua kumpulan ini juga diberi nama "momma" atau ibu oleh ahli kumpulan muzik yang lain. Kerana dia banyak membersihkan dan memasak untuk mereka.

Ketika pertama kali bergabung dengan tentera BTS, dia mendapat julukan " Worldwide handsome" oleh anggota kumpulan lain. Tidak dinafikan, Jin berusia 26 tahun tampan di luar negara asalnya Korea.

Pada usia muda 21 tahun, dia bergabung dengan Big Hit Entertainment melakukan latihan di sana selama satu tahun.

Bermula sebagai pelajar teater dengan fantasi untuk berubah menjadi penghibur, dia tidak mempunyai asas menyanyi sebelum BTS. Sejalan dengan itu, dia berusaha dengan ikhlas dan melakukan latihan suara untuk berubah menjadi persembahan untuk pasukan BTS. Dia mempunyai dua lagu terkenal termasuk ciuman terbang dan kecenderungan untuk mengeluarkan hati kertas dari poketnya.

Suga:

Kedudukan: Lead rapper

Nama sebenar: Min Yoon Gi

Tarikh lahir: 9 Mac 1993

Tempat Lahir: Buk-gu, Daegu, Korea Selatan

Tinggi: 174 cm (5'8.5 ″)

Berat: 59 kg (130 lbs)

Tanda zodiak: Pisces

Kumpulan darah: O

Pendidikan: Universiti Cyber ​​Global Ijazah: Major Liberal Arts

Nombor kegemaran: 3

Warna kegemaran: Kegemaran Putih

makanan: Daging

Keluarga: Ibu bapa dan kakak

Hobi: Mengambil gambar, tidak melakukan apa-apa (apabila ada masa lapang), dan melangkau kerja.

Fakta-fakta yang menyeronokkan

Dia menggunakan nama panggilan 'Agust D' dalam industri muzik.

Dia membuat nama panggilannya dengan membalikkan ejaan nama sebenarnya (SUGA - AGUS) maka ejaan yang lain adalah abjad awal kumpulan rapnya sebelum bergabung dengan BTS (D-Town atau Town Daegu).

Nama studionya adalah 'Genius Lab', di mana dia menyusun lagu dan lirik lagu bandnya.

Dia telah menghasilkan sekitar 70 lagu dalam karier muziknya hingga kini.

Anehnya, Dia menyusun satu melodi setiap hari, yang mengagumkan RM, kerana dia hanya membuat satu lagu dalam sebulan. Pada tahun 2017, dia memenangi kehormatan untuk menciptakan lagu " Wine " untuk vokalis Korea Suran dan telah mendapat tempat sebagai anggota sepenuh masa kumpulan muzik dari Korea Music Copyright Affiliation.

Dia adalah rapper, pada usia 18 tahun dia memenangi tempat ke-2 dalam audisi rap nasional di Korea, bahawa audisi benar-benar mengubah hidupnya. Kami mendapat perhatian Big Hit dan mereka menandatanganinya sebagai sebahagian daripada kumpulan rap.

Setelah bergerak dari adegan rap bawah tanah, dia mendapat reaksi yang tidak dapat dimaafkan dari anggota kumpulan sebelumnya dan banyak rapper bawah tanah. Dikenal sebagai menakutkan dan biadab, dia sangat tidak berhati-hati sehingga dia menangani kritikan itu dengan bijak.

RM

Kedudukan: Pemimpin, rapper utama

Nama sebenar: Kim Nam Joon

Tarikh lahir: 12 September 1994 Tempat Lahir: Ilsan, Gyeonggi-do, Korea Selatan

Tinggi: 181,68 cm (5'11 ")

Berat: 67 kg (147 paun)

Tanda zodiak: Virgo

Kumpulan darah: A

Pendidikan: Apgujeong

Sekolah Menengah; Nombor Kegemaran Universiti Cyber ​​Global: 1

Warna kegemaran: Ungu, hitam, dan merah jambu Makanan kegemaran : Daging (Samgyeopsal), dan mi Korea (Kalguksu).

Keluarga: Ibu bapa dan adik perempuan

Hobi: Melayari laman web

Fakta-fakta yang menyeronokkan

Sebagai anggota dan pemimpin pertama pasukan BTS, dia menangani kompromi antara perhimpunan dan dewan, sama seperti persoalan di dalam perhimpunan.

Sebilangan besar orang Korea tidak memahami dan bertutur dalam bahasa Inggeris, tetapi dari semua ahli dalam kumpulan itu, RM adalah satu-satunya ahli yang fasih berbahasa Inggeris. Semasa temu ramah dan perjumpaan, dia melakukan terjemahan untuk ahli kumpulan.

Dengan harga RM, dia mengetahui cara berkomunikasi dalam bahasa Inggeris dengan menonton rancangan Amerika yang paling terkenal "Friends". Selain bahasa Inggeris, dia juga fasih berbahasa Jepun dan sudah pasti dapat mempelajari bahasa yang tidak diketahui.

Dia adalah rapper yang baik, sebagai rapper dia menghadapi banyak kritikan untuk bergabung dengan BTS dan meninggalkan "hip-hop"

Sebagai komposer muzik, dia telah menyusun sekurang-kurangnya 100 lagu dalam kariernya.

Sebagai rapper dan komposer, dia telah bekerjasama dengan beberapa penyanyi antarabangsa juga termasuk; Warren G, Krizz Kaliko, Fall Out Boy, dan Wale.

J.Harapan

Kedudukan: Penari utama, rapper, sub vokalis

Nama sebenar: Jung Ho Seok

Tarikh lahir: 18 Februari 1994

Tempat Lahir: Gwangju, Jeolanamdo, Korea Selatan

Tinggi: 177 cm (5'10 ")

Berat: 65 kg (143 paun)

Tanda zodiak: Aquarius

Kumpulan darah: A

Pendidikan: Gwangju Global

Sekolah Menengah; Nombor Kegemaran Universiti Cyber ​​Global: 7

Warna kegemaran: Kegemaran Hijau

makanan: Kimchi

Musim kegemaran: Musim bunga

Keluarga: Ibu bapa dan kakak perempuan

Hobi: Membeli - belah tingkap dan mendengar muzik

Fakta-fakta yang menyeronokkan :

J-Hope adalah penari jalan bebas gaya terbaik di kotanya, sebelum bergabung dengan tentera BTS.

Sebagai seorang seniman, dia mempelajari langkah-langkah tarian lebih cepat daripada siapa pun dalam kumpulan ini dan biasanya menjadi ketua tarian. terlepas dari wataknya yang cerah, dia melakukan tugas mengajar tariannya dengan serius. Selain belajar dan melatih tarian, dia juga membuat koreograf beberapa tarian dalam lagu-lagunya yang menunjukkan kepakarannya sebagai seorang seniman.

V:

Kedudukan: Penari utama, vokalis, visual Nama sebenar: Kim Tae Hyung (김태형

Tarikh lahir: 30 Disember 1995

Tinggi: 178 cm (5'10 ″)

Berat: 62 kg (137 paun)

Tanda zodiak: Capricorn

Kumpulan darah: AB

Pendidikan: Sekolah Tinggi Seni Korea di Seoul, Universiti Cyber ​​Global

Nombor kegemaran: 10

Warna kegemaran: Kelabu

Makanan kegemaran: Japchae (Mi Kaca Korea) dan apa-apa jenis daging.

Musim kegemaran: Kejatuhan

Tempat Lahir: Daegu, Korea Selatan Keluarga:

Ibu bapa, adik perempuan, dan abang.

Fakta-fakta yang menyeronokkan:

Jimin:

Kedudukan: Penari utama, vokalis utama Nama sebenar: Park Ji Min

Tarikh lahir: 13 Oktober 1995

Hometown: Busan, Korea Selatan

Tinggi: 173.6cm (5'8.3 ″)

Berat: 61 kg (134 paun)

Tanda zodiak: Libra

Jenis darah: Pendidikan: Sekolah Tinggi Seni Busan; Universiti Siber Global

Nombor kegemaran: 3 Warna kegemaran: Biru, Hitam

Makanan kegemaran: Babi, itik, ayam, buah, dan rebusan Kimchi. Keluarga: Ibu bapa dan adik lelaki Hobi: Santai

JungKook

Kedudukan: Vokalis utama, penari utama, sub rapper, tengah

Nama sebenar: Jeon Jeong-guk

Tarikh lahir: 1 September 1997

Tempat Lahir: Busan, Korea Selatan

Tinggi: 178 cm (5'10 ")

Berat: 66 kg (145 lbs)

Tanda zodiak: Virgo Jenis darah: A

Pendidikan: Sekolah Seni Persembahan Seoul; Universiti Siber Global

Nombor kegemaran: 1

Warna kegemaran: Hitam

Makanan kegemaran: Pizza, mi, roti

Keluarga: Ibu bapa dan kakak

Hobi: Bersenam dan melukis

SOALAN YANG BANYAK DITANYA

1. Siapa ahli BTS tertua?

Tentera BTS dianggotai oleh tujuh orang anggota. Ini adalah senarai tentera BTS dari yang paling tua hingga yang paling muda. Jin , Suga, J-Hope RM, Jimin, V Jungkook

Umur di atas adalah dari ahli tertua hingga termuda.

2. Siapa isteri Jimmin?

Victoria Annunziato adalah seorang yang berpengaruh. Dia dilahirkan di Amerika Syarikat. Dia adalah isteri kepada Jimmin.

3. Adakah ahli BTS mempunyai teman wanita?

Jimin, Jungkook, RM, Suga, V, Jin dan J-Hope's, anggota tentera BTS hanya bersendirian, kerana mereka telah bertemu dengan banyak teman wanita ...

4. Berapakah usia tentera BTS?

28 tahun (4 Disember 1992): Jin

28 tahun (9 Mac 1993): Suga

27 tahun (18 Februari 1994): J-Hope

26 tahun (12 September 1994): RM

25 tahun (13 Oktober 1995): Jimin

25 tahun (30 Disember 1995): V

23 tahun (1 September 1997): Jungkook

5. Bagaimana orang Korea mengira usia?

Mereka mengikuti kalkulator umur yang berbeza dengan pengiraan umur negara lain.

(Tahun semasa) - (tahun kelahiran) + 1

BTS (Bangtan Sonyeondan, Bangtan Boys, atau Beyond The Scene) adalah boy band Korea Selatan yang dianggotai oleh 7 orang ahli.

Umur adalah faktor penting dalam masyarakat di Korea Selatan. Hasilnya, ramai orang berminat untuk mengetahui urutan kelahiran ahli BTS.

Kumpulan ini membuat debut pada tahun 2013, namun, mereka telah berlatih dengan Big Hit Entertainment selama beberapa tahun sebelum penerbitan album pertama mereka. Setiap anggota BTS dipilih sendiri untuk menyelesaikan kumpulan, yang terdiri daripada rapper, penari, dan vokalis.

Di sebalik pelbagai kemungkinan, ahli BTS telah berjuang dengan cara yang tersendiri untuk mencapai tempat mereka sekarang.

Setiap ahli mempunyai keperibadian dan bakat unik mereka, yang menyumbang kepada kejayaan luar biasa BTS! Teruskan membaca untuk mengetahui lebih lanjut mengenai setiap ahli BTS:

Umur Ahli BTS Ahli BTS berumur pada 2021 Hari Lahir Ahli BTS
1 Kim Seok-jin ( Jin ) 28 Tahun 4 Disember 1992
2 Min Yoon-gi ( SUGA ) 27 Tahun 9 Mac 1993
3 Jung Ho-seok ( J - Harapan ) 26 Tahun 18 Februari 1994
4 Kim Nam-joon ( RM ) 26 Tahun 12 September 1994
5 Park Ji-min ( Jimin ) 25 Tahun 13 Oktober 1995
6 Kim Tae-hyung ( V ) 25 Tahun 30 Disember 1995
7 Jeon Jung-kook ( Jungkook ) 23 Tahun 1 September 1997

Tinggi Anggota BTS

Tinggi anggota BTS: Sudah tentu, subjek ketinggian sering dibincangkan di kalangan ahli. Mereka suka mengejek satu sama lain mengenainya, walaupun pada hakikatnya mereka semua cukup dekat.

RM memang ahli BTS yang paling tinggi, sedangkan Jimin sebenarnya yang paling pendek, dengan hanya Suga yang sedikit lebih tinggi.

Dari tertinggi hingga terpendek, berikut adalah ketinggian ahli BTS:

  1. RM ialah 181 cm (5'11.3 ")

  2. Jin (5'10.5 "), 179 cm

  3. V (5'10.1 ′ ′) 178 cm

  4. Jungkook (5'10.1 "), 178 cm

  5. J-Hope (5'9.7 ") 177 cm

  6. Suga tingginya 174 cm (5'8.5 ′ ′), sementara Jimin tinggi 173 cm (5'8.1 ′ ′).

Jin adalah anggota tertua BTS, walaupun pada hakikatnya dia tidak selalu bertindak seperti itu. Dia terkenal dengan lelucon ayahnya, menyebut dirinya sebagai "tampan di seluruh dunia" ketika fotonya menjadi viral, dan tersenyum atau meniup ciuman ke kamera setiap kali ia terpaku pada dirinya.

Walaupun paling tua, Jin adalah salah seorang anggota yang mudah takut. Apabila dia ketakutan, dia boleh menjadi cukup dramatik, yang memberikan banyak hiburan yang menggembirakan bagi peminat kandungan video. Dia juga salah satu tukang masak terbaik kumpulan ini, dengan siri filem berjudul "Eat Jin" yang mencatatkan eksploitasi kulinernya.

Jin sebelum ini menyatakan bahawa dia menyertai BTS kerana ingin membuat keluarganya bangga. “Ketika saya masih kecil, ibu saya hanya akan duduk dan mendengar rakan-rakannya membual anak mereka. Dia hanya duduk di sana dengan senyap mendengar mereka. Oleh itu, saya memutuskan bahawa saya juga ingin menjadikan ibu saya bangga dengan anaknya, ”kata penyanyi itu semasa salah satu pertunjukan mereka.

Jin mungkin tampak yakin pada gambarnya, tetapi dia tetap sadar akan suara dan tariannya, yang harus dia kerjakan selama bertahun-tahun. Dia juga cukup prihatin dengan anggota yang lebih muda, dengan siapa dia menghabiskan banyak masa di luar pentas. RM, peneraju BTS, sebelum ini menyatakan bahawa dia mendapat banyak keselesaan untuk menyendiri

BTS adalah boy band tujuh anggota dari Seoul, Korea Selatan . BTS menyumbang $ 3.66 bilion untuk ekonomi Negara setiap tahun, serta lebih dari $ 1 bilion eksport pengguna . Bangtan Boys atau Bangtan Sonyeondan juga dikenali sebagai BTS

:eight_pointed_black_star: Fakta ringkas mengenai ahli BTS:

Band BTS memulakan debutnya pada tahun 2013, namun mereka telah belajar dengan Big Hit Entertainment selama beberapa tahun sebelum pelancaran album pertama mereka. Setiap ahli BTS, yang terdiri daripada rapper, penari, dan vokalis, dipilih sendiri untuk membuat kumpulan tersebut.

Sekiranya anda ingin mengetahui rakan sebaya BTS mana yang termuda hingga yang tertua, umur lelaki, ketinggian rakan kongsi, atau hari lahir mereka, anda boleh menggunakan laman web ini. Semua maklumat yang anda perlukan ada di hujung jari anda!

:small_red_triangle_down: Berita menarik:

Di Korea Selatan, orang dikelaskan mengikut umur mereka mengikut sistem usia Korea. Terdapat perbezaan yang signifikan antara sistem ini dan "sistem usia antarabangsa" yang digunakan oleh seluruh dunia. Di Korea , semasa anda dilahirkan, anda dianggap telah mencapai usia satu tahun.

:white_square_button: Ringkasan

Lebih-lebih lagi, pada hari lahir mereka yang sebenar, mereka tidak menambah satu tahun untuk usia kronologi mereka. Sebaliknya, pada 1 Januari, usia setiap orang meningkat satu tahun, seperti kebiasaan. Akibatnya, bergantung pada waktu tahun Anda tinggal di Korea, anda boleh dianggap satu hingga dua tahun lebih tua daripada yang sebenarnya, bergantung pada usia kronologi anda.

:eight_pointed_black_star: Dari ahli BTS yang tertua hingga termuda

Anggota kelab yang lebih muda sering dilihat menyokong anggota tua organisasi dalam tugas mereka. Kecuali para penatua mengabaikan usia peribadi mereka dan mengambil bahagian dalam pertukaran suka bermain dengan yang lebih muda.

Dari yang termuda hingga yang tertua, berikut adalah ahli BTS:

  • Jungkook adalah yang lebih muda dari setiap ahli BTS.

  • V adalah ahli termuda Bangton Boys ke-2.

  • Ahli termuda ke-3 adalah jimin.

  • Ahli BTS ke-4 termuda adalah RM.

  • Ahli BTS yang ke-3 tertua adalah J-Hope.

  • Ahli BTS yang tertua ke-2 ialah Suga.

  • Anggota tertua ialah Jin.

:eight_pointed_black_star: Umur ahli BTS:

Ahli BTS berbeza dari usia 28 ( antarabangsa ) hingga 23! Anggota BTS, sebaliknya sering tidak bertindak seusianya ... Jungkook, inti dari BTS, adalah yang lebih muda dari 7 anggota kumpulan itu.

Dari yang termuda hingga yang tertua, berikut adalah ahli BTS:

  • Jungkook -23 tahun

  • V -25 tahun

  • Jimin -25 tahun

  • RM -26 tahun

  • J-Hope -27 tahun

  • Suga -28 tahun

  • Jin -28 tahun

:eight_pointed_black_star: Hari Lahir ahli BTS:

Walaupun terdapat tujuh anggota BTS, hari lahir mereka sangat hampir bersama dalam kalendar. Dengan sebahagian besar hari lahir mereka jatuh pada musim luruh dan musim sejuk . Banyak ahli BTS juga mempunyai ulang tahun pada bulan yang sama!

Ahli BTS Tarikh lahir
Jungkook -Sekali dikenali sebagai Jungkook, dia dilahirkan di 1 September 1997.
V dilahirkan pada 30 Disember 1995
Jimin dilahirkan pada 13 Oktober 1995
RM lahir pada 12 September 1994
J-Hope dilahirkan pada 18 Februari 1994.
Suga dilahirkan pada 9 Mac 1993
Jin dilahirkan pada 4 Disember 1992

:eight_pointed_black_star: Ahli ketinggian BTS:

Subjek ketinggian sering dibincangkan di kalangan ahli. Mereka suka mengejek satu sama lain mengenainya, walaupun pada hakikatnya mereka semua cukup dekat. Cuma Suga agak tinggi dari RM. RM adalah lebih tinggi daripada anggota BTS yang lain , sementara yang paling pendek dari semua ahli adalah Jimin.

Dari yang paling pendek hingga tertinggi, berikut adalah ahli BTS:

Ahli BTS Ketinggian
Jimin (5'8.1 ″) -173 sentimeter
Suga (5'8.5 ") -174 sentimeter
J-Harapan (5'9.7 ") -177 sentimeter
Jungkook (5'10.1 ") -178 sentimeter
V (5'10.1 ") -178 sentimeter
Jin (5'10.5 ") -179 sentimeter
RM (5'11.3 ") -181 sentimeter

:eight_pointed_black_star: Keunikan BTS Di Kalangan K-Pop Boy Band:

Kerana majoriti boyband di Korea bergantung pada televisyen untuk populariti, mereka akan kehilangan kemungkinan publisiti jika mereka berada di televisyen Korea semasa melakukan lawatan atau persembahan di negara lain. Untuk kekal relevan, mudah diakses dan dilihat.

Di samping itu, kumpulan ini menguasai sepenuhnya platform media sosialnya, sering melakukan live streaming sesi mereka dan berinteraksi secara langsung dengan pengikut mereka, yang digelar Army. Perlu diingat bahawa tidak ada ahli kumpulan yang mendapat akaun sosial mereka sendiri dan sebaliknya menumpukan perhatian mereka pada satu akaun untuk setiap platform media sosial.

:white_square_button: Ringkasan

Artis K-Pop perlu tinggal di negara ini dan mengurangkan lawatan mereka. BTS melakukan sesuatu dengan cara yang berbeza kerana mereka memanfaatkan media sosial dan bergantung pada pangkalan peminat di seluruh dunia daripada memfokuskan secara eksklusif pada penampilan tv untuk peminat Korea.

Soalan Lazim - Soalan Lazim

Orang ramai bertanya banyak mengenai usia BTS. Kami membincangkan beberapa perkara di bawah:

:one: Siapa di Bangtan Boys (BTS) yang mempunyai IQ terendah?

RM, peneraju BTS, dipuja oleh peminat di seluruh dunia kerana bakat rapnya yang luar biasa dan sifatnya yang memikat. Namun, dia memiliki kualiti lain yang membezakannya sebagai artis yang luar biasa dan pemimpin yang cemerlang: IQ yang memalukan.

:two: Negara mana yang paling dibenci BTS?

Menurut banyak sumber, Filipina berada di kedudukan Negara Paling Dibenci BTS. Selain Filipina, warga negara seperti England, Amerika Syarikat , China, Korea Utara, dan India menghina Anggota BTS dengan pelbagai alasan.

:three: Bagaimana saya akan mengahwini Jungkook?

Jungkook membalas cadangan perkahwinan peminat dengan cara yang praktikal. Dia menyatakan bahawa jika ARMY ingin menikah dengannya, mereka mesti memberikan dokumen yang diperlukan dan bertemu dengan ibu bapa masing-masing. Jungkook mempertimbangkan keadaan sebentar, ketawa, dan kemudian beralih ke subjek seterusnya.

:four: Adakah Lisa Suka Jungkook?

Jungkook dan Lisa sangat ramah dan bertukar-tukar kenikmatan setiap kali mereka melintasi perjumpaan awam. Namun, tidak ada kenyataan dalam laporan tersebut, kerana itu hanyalah permintaan peminat.

:five: Dalam tahun Korea, berapa umur anda?

Di Korea, bukannya pada hari ulang tahun anda, anda "berumur" setahun setiap Tahun Baru. Setiap 1 Januari, tanpa mengira sama ada tarikh lahir anda tiba atau tidak, anda mendapat setahun di Korea. Itulah sebabnya anda menambah dua tahun ke zaman Kontemporari anda sebelum ulang tahun anda setiap tahun.

Kesimpulan:

Walaupun kumpulan ini sekarang terkenal dengan pangkalan peminat dan jangkauan seluruh dunia, ini tidak selalu berlaku. Walaupun menghadapi semua cabaran, setiap anggota BTS berjuang dengan cara tersendiri untuk mencapai tempat mereka sekarang. Setiap ahli mempunyai keperibadian yang unik dan kemahiran yang menyumbang kepada kejayaan BTS.

artikel berkaitan

1. Siapa tentera BTS? 2. Apakah Nilai Bersih BTS? 3. Nama Bts:

Jimin adalah penyanyi, penulis lirik, dan penari dari Korea Selatan. Nama sebenarnya adalah taman jimin. Dia membuat debut sebagai ahli BTS pada tahun 2013, di bawah syarikat rakaman Big Hit Entertainment. Park Jimin dilahirkan di Daerah Geumjeong Busan, Korea Selatan, pada 13 Oktober 1995. Park Jimin akan berumur 26 tahun untuk usia global atau 27 tahun untuk orang Korea.

Profil BTS Jimin secara terperinci :

Park Jimin, ahli Bangtan Sonyeondan ( BTS ) di bawah Big Hit Entertainment, juga dikenali dengan nama panggungnya Jimin. Dia adalah ahli termuda ketiga BTS. Sejak dibuka dengan rakan kumpulan BTS pada tahun 2013, dia telah aktif dalam industri hiburan Korea . Pada tahun 2012, dia berjaya lulus uji bakat untuk Big Hit Entertainment. Dia terkenal dengan gerakan tariannya yang luar biasa, yang telah memenangkan banyak peminat dan peminatnya.

Nama sebenar Taman Jimin
Nama pentas Jimin
Hari Lahir 13 Oktober 1995
Tempat ulang tahun Susan, Korea Selatan
Tanda zodiak Libra
Umur 26 (Antarabangsa), 27 (Korea)
Ketinggian 174 sm
Berat 58.6 kg

Kegemaran:

  • Nombor: Nombor Kegemaran Jimin ialah 3 dan 13.

  • Lagu: Jimin yang digemari lagu adalah 'pembohongan' dan 'serendipity'.

  • Warna: Warna Kegemaran Jimin berwarna biru muda, ungu dan hitam.

Fakta

Fakta mengenai Jimin:

  • Jimin adalah ahli BTS yang terakhir untuk bergabung.

  • Keluarga Jimin termasuk ayah, ibu, dan adiknya.

  • Kek beras Mang-gae adalah nama panggilan Jimin.

  • Jimin dulu menganggap dirinya "besar" dan sedar akan penampilan dan pipinya. Dia terjerumus ke dalam semacam kemurungan dan kelaparan ketika dia menyangka dia gemuk (sesuatu yang tidak lagi dia lakukan), hingga Jin membantunya keluar dari situ dan dia mulai makan secara teratur.

  • Babi, itik, ayam, buah, dan kimchi jjigae adalah antara hidangan kegemaran Jimin.

  • Jimin paling gembira apabila cuaca cerah dan sejuk.

  • Jimin terkenal dengan abs yang dipahat.

  • Sebagai cara untuk menunjukkan kesetiaan kepada sesama anggota, dia dengan humor menyerang mereka.

  • Dia akan mula menari di mana sahaja dia berada jika muzik dimainkan.

  • Apabila cuaca cerah dan sejuk, Jimin senang mendengar muzik yang membuatnya gembira semasa memakai earbud.

  • Setelah melihat Rain tampil, Jimin semakin berminat untuk meneruskan karier nyanyian .

  • Hujan, Taeyang, dan Chris Brown adalah peranan Jimin ini model .

  • Dia paling yakin pada pandangannya .

  • Dia menyesal memukul anggotanya semasa persembahan "No More Dream."

  • Dia suka membaca novel komik. Dia menyatakan bahawa komik mempunyai pengaruh yang signifikan terhadapnya.

  • Jimin adalah pemula diri yang biasanya mengatasi cabarannya sendiri. Sekiranya dia tidak dapat mengetahuinya, dia akan memberitahu V tentang hal itu dan meminta pertolongannya.

  • Jungkook terus mengolok-olok ketinggian Jimin.

  • Jimin bercita-cita menjadi vokalis hip yang gemar membuat persembahan di panggung dalam sepuluh tahun .

  • Cinta, wang , dan pentas, menurut Jimin, adalah tiga perkara yang harus dia bahagia .

  • Ketinggian Rap Monster, bakat dan sudut pandang V, kebersihan J, pengetahuan Hope dan luas Suga adalah semua perkara yang ingin dicuri oleh ahli lain.

  • Ketika Jungkook menilai dia terakhir dari segi penampilan, dia sedikit terluka . Jimin percaya yang pertama adalah Jin dan yang ketujuh adalah Suga.

  • Pada TC Candler's "The 100 Paling Tampan 2018," Jimin berada di kedudukan ke-25.

Ringkasan:

Itu semua yang perlu diketahui mengenai profil penuh Jimin dari BTS . Seperti apa pengalaman anda? Adakah itu cukup untuk menarik minat anda? Jangan risau jika anda masih mencari lebih banyak berita dan maklumat mengenai artis dan selebriti lain ! Kami akan memberi anda banyak artikel yang berkaitan dengan K-Pop dan K-drama, yang perlu anda ketahui di sini untuk membincangkannya.

Teman wanita Jimin :

  • Sebagai salah satu anggota BTS yang terkenal di dunia, kebanyakan orang biasa mengenali nama Jimin, terutama di kalangan pengikutnya, kerana BTS terkenal di Korea Selatan dan di peringkat global. Menjadi terkenal dan terkenal juga menyiratkan bahawa apa sahaja yang berkaitan dengan anda akan menarik perhatian orang , menyebabkan mereka ingin mempelajari semua yang mereka dapat mengenai anda. Jimin tidak terkecuali.

  • Bermula dengan fakta asasnya seperti identiti, hari lahir , jenis darah, makanan kegemaran, minuman, dan juga maklumat keluarganya, peminat dan orang awam berminat untuk mempelajari semua yang mereka dapat mengenai dirinya. Walaupun beberapa butiran tersebut bersifat peribadi dan harus dirahsiakan, peminat dan wartawan akan sentiasa bersemangat untuk mengetahui lebih banyak tentangnya kerana begitu banyak orang yang berminat. Salah satunya adalah mengenai kehidupan romantisnya , khususnya kekasihnya sekarang.

  • Walaupun subjek teman wanita sangat sensitif untuk pemuzik Korea Selatan, terutama kumpulan idola popular seperti Jimin, peminat dan wartawan tidak akan berhenti mencari maklumat mengenai perkara ini. Dan, pada tahun 2021, Jimin masih belum berkahwin dan tidak pernah menjalin hubungan cinta dengan sesiapa pun.

Pembedahan plastik

Pembedahan Plastik Jimin:

  • Pada pandangan pertama, pandangan Jimin tidak kelihatan aneh , tetapi perbandingan foto terbarunya dengan Jimin sebelum debut menunjukkan bahawa dia mempunyai pekerjaan hidung. Perbezaannya tidak begitu ketara (tidak seperti anggota BTS lain ), namun hidungnya kelihatan lebih kecil.

  • Saya juga berfikir dia akan mempunyai beberapa barangan yang dilakukan ke atas mereka mata . Dia tidak menjalani pembedahan kelopak mata ganda, namun penampilan matanya yang lebar menunjukkan bahawa dia mungkin pernah menjalani pembedahan memotong sudut, terutama pada bahagian mata.

Soalan Lazim (Soalan Lazim):

Orang biasanya bertanya banyak soalan mengenai jimin yang kami bincangkan di antaranya:

1. Adakah usia Jimin relevan?

Umur Jimin antara 1 hingga 2 tahun lebih tua hingga 1 hingga 5 tahun lebih muda. V setanding dengan RM kerana dia tidak mementingkan usia seperti RM, tetapi dia menyukai gadis yang lebih muda. Jungkook, ahli termuda kumpulan itu, menyukai gadis yang lebih tua kerana dia memulakan kerjayanya pada usia dini.

2. Berapakah umur Jimin di Amerika Syarikat?

Jimin adalah seorang lelaki berusia 25 tahun yang dilahirkan pada 13 Oktober 1995.

3. Semasa Jimin mengikuti uji bakat untuk BTS, berapa umurnya?

Jimin pada mulanya mengikuti audisi di Busan, Korea, sebagai penari terlatih. Dia pergi ke Seoul untuk bekerja sebagai pelatih setelah lulus uji bakat . Dia bermula sebagai pelatih pada pertengahan 2012, ketika berusia 16 tahun, menjadikannya anggota BTS yang menghabiskan masa paling lama sebagai pelatih dengan Big Hit Entertainment.

4. Kumpulan mana yang mempunyai pangkalan peminat, BTS atau Blackpink yang lebih besar?

BTS mempunyai sejumlah 33.10 juta pengikut dan lebih daripada 560 juta suka, sedangkan Blackpink mempunyai jumlah 22.70 juta pengikut dan 179.3 juta suka. BTS mempunyai jumlah keseluruhan yang lebih baik di semua platform, menjadikannya lebih terkenal daripada Blackpink.

Kesimpulan:

  • Pangkalan peminat dan pengaruh global kumpulan ini kini terkenal, tetapi sebenarnya tidak demikian. Sebelum BTS memulakan debutnya, Jimin mempunyai laluan yang lebih rendah sebagai pelatih dan hampir tidak berjaya.

  • Walaupun menjalani latihan menari yang ketat, dia tidak mempunyai pengalaman menyanyi sebelumnya dan harus bekerja keras selama bertahun- tahun untuk meningkatkan vokalnya. Dia nampaknya lebih bahagia dengan kemampuannya hari ini, dan dia tidak menghadapi masalah untuk memukul semua catatan yang sesuai secara langsung.

  • Walaupun ada rintangan, setiap lelaki BTS mengatasinya dengan cara khas mereka sendiri untuk sampai ke tempat band sekarang. Setiap ahli membawa keperibadian dan kemahiran masing-masing untuk kejayaan besar BTS.

Artikel berkaitan:

Pengenalan Umur BTS

Sekiranya anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai ahli BTS, berikut adalah melihat setiap lelaki di sebalik sensasi global dari Korea Selatan! Jinn, Sugar, J-Hope, RM, Jimin, V, dan Jungkook semuanya ada di sini! BTS (Bantam Sonyeondan, Bantam Boys, atau Beyond The Scene) adalah boy band Korea Selatan yang terdiri daripada tujuh ahli.

Sebagai sebuah kumpulan dan secara individu, BTS telah menjadi sensasi global, tetapi berapa umur bintang K-Pop? Berikut adalah perincian terperinci mengenai usia mereka. Sejak debut mereka, BTS dan anggotanya yang terkenal juga telah menyapu dunia dengan ribut. Peminat BTS mendesak TikTok untuk "mengambil tindakan undang-undang" setelah akaun kumpulan itu diretas. Semasa kumpulan ini dibentuk, ahli termuda mereka baru berusia 15 tahun.

Kumpulan ini membuat debut pada tahun 2013, namun mereka berlatih dengan Big Hit Enter pada masa itu. BTS dibentuk sebagai kumpulan muzik pada tahun 2013. Mereka hanyalah tujuh remaja Korea Selatan yang menikmati muzik pada masa itu. Sejak itu, mereka meletus dalam kemasyhuran, menjadi salah satu kumpulan K-pop yang paling digemari di planet ini. Album terlaris mereka termasuk Love Yourself, Tears dan Self-Love, mereka telah mencapai tahap kemasyhuran yang baru kita lihat dengan selebriti. BTS adalah boyband Korea tujuh anggota yang telah menakluki Amerika. Mereka telah mengambil alih YouTube, rancangan larut malam di Amerika Syarikat, dan senarai tren. Mari lihat ahli BTS dari yang tertua hingga yang paling muda. Kim Serkin, juga dikenali sebagai Kim Serkin, dilahirkan pada 4 Disember 1992. penulis lagu (Sub vokal). Korea Selatan: Semua lelaki Korea berusia antara 18 dan 28 tahun mesti berkhidmat dalam tentera selama sekitar 20 bulan, dan anggota BTS tidak terkecuali. Lihat juga: BTS ARMY Meraikan Ulang Tahun Satu Tahun Dynamite: "Lagu Ikon yang Menghancurkan Semua Rekod dan Peminat Bersatu". Ketidakpastian menggantung kumpulan K-pop yang popular kerana salah seorang anggotanya, Jinn, menghampiri ulang tahunnya yang ke-30 tahun depan. Pemilihan presiden Korea Selatan akan diadakan pada bulan Disember 2020. Ahli BTS Umur 2021, Berapa Umur Semua Anggota BTS Pada 2021? Berita »Hiburan» Ahli BTS Umur 2021, Berapakah Umur Semua Anggota BTS Pada 2021? Berapa Umur Semua Anggota BTS Pada 2021? Umur Ahli BTS 2021, Berapakah Umur Semua Anggota BTS Pada 2021? Ahli BTS pada tahun 2021: Umur ahli BTS pada tahun 2021, serta statistik menarik yang lain, disenaraikan di bawah.

Purata Umur BTS

Lihatlah perkara ini. Pada tahun 2021, berapa umur rata-rata semua ahli BTS? BTS adalah kumpulan yang paling terkenal dan berjaya di dunia, dengan berjuta-juta peminat. Lebih daripada 35 peminat BTS ada, dan mereka tidak sabar untuk menjadi sebahagian daripada cerita kumpulan ini. P. Claire Dodson adalah pengarang karya ini. Nan Paterson, 57, mengadakan pesta kebun untuk sekumpulan wanita berusia 26 hingga 57 tahun di rumahnya di California Selatan pada hari musim panas yang terik tahun lalu. Mereka pergi berenang, bermain permainan, menari, dan membuat T-shirt sendiri. Mereka menghabiskan sepanjang hari untuk mengejar dan berkongsi pengalaman dari kehidupan peribadi mereka, Bon Appetit.

Fakta Postage Of BTS Filipina

Fakta dan Kehidupan Paling Penting di Filipina Mengejutkan BERITA HIBURAN PH TERBARU - FILIPINA SHOWBIZ BERITA FAKTA DAN HACKS HIDUP DARI FILIPINA Nama sebenar, ketinggian, umur, dan nilai bersih anggota BTS 5:01 petang, Isnin, 19 April 2021 Postage Juan Paolo adalah ahli kumpulan K-pop idol Postage.

Kesimpulannya

BTS tidak hanya menguasai dunia muzik Korea, tetapi juga mencapai kemasyhuran global yang tiada tandingannya. Bantam Boys, atau BTS (Hangul:; RR: Bantam Sonyeondan), adalah boyband Korea Selatan yang dianggotai tujuh orang di Seoul pada tahun 2013. Pada bulan Julai 2017, istilah ini menjadi backronym untuk Beyond the Scene. Sebilangan besar karya septet ditulis bersama dan dihasilkan. Pendekatan muzik BTS telah berkembang untuk merangkumi spektrum genre yang luas, bermula dengan hip hop. Lirik mereka, yang sering tertumpu pada masalah peribadi dan sosial. BTS dengan cepat menjadi terkenal sebagai kumpulan paling popular di dunia, memecahkan rekod streaming, memperkenalkan K-pop kepada khalayak global, dan hampir mengatasi populariti pendahulunya boyband mereka, dengan pangkalan peminat mereka, yang disebut "Army," mengikuti mereka setiap pergerakan. Anda mungkin harus memanfaatkan pengetahuan BTS anda sekarang jika anda belum: Jinn, Sugar, J-Hope, RM, Jimin, V, dan Jungkook adalah ahli 'Jinn, Sugar, J-Hope, RM, Jimin, V, dan Jungkook.

Soalan Lazim

Selamat datang kembali kepada mereka yang pernah berkunjung sebelumnya, dan selamat datang kepada pembaca baru! Ini adalah analisis kedua saya, dan saya harap anda menghiburkannya! Dan, sebagai perhatian, harap meluangkan masa di sini kerana yang ini ada di semua tempat. Saya akan menjelaskan beberapa perkara mengenai analisis ini sebelum kita memulakannya. Sekiranya anda tidak berminat, anda boleh melangkau bahagian ini, walaupun mungkin berguna. Perkahwinan mungkin jauh dari fikiran BTS pada tahun 2020, dengan album baru dan rancangan untuk lawatan dunia bermula, tetapi mereka sebelumnya telah menjawab pertanyaan mengenainya. Ketika ditanya berapa umur yang dia ingin nikahi, setiap anggota menjawab seperti berikut. Jinn adalah nombor satu. Umur ketika berkahwin: 31, Gula adalah nombor dua, usia ketika berkahwin: 35. ARMY, pastikan jari keempat anda bebas! , J-Hope adalah nombor tiga., Umur ketika berkahwin: 100.

S: Berapa umur Jinn?

Q: Berapa umur id Jimin?

Q: Berapakah umur Jungkook?

S: Berapa umur J-Hope?

S: Berapakah umur RM?

S: Berapakah umur Gula?

Q: Berapakah umur V? Siapa peneraju BTS?

S: Berapa umur ahli BTS?

S: Inilah yang ditulis oleh setiap ahli BTS pada acara penggemar ketika seorang ARMY bertanya kepada mereka usia berapa mereka ingin berkahwin?

Umur BTS dalam sistem antarabangsa, julatnya adalah antara 21 dan 25. Ketika berkaitan dengan usia Korea BTS , ada dua sistem kelahiran yang perlu dipertimbangkan . Tetapi pengiraan umur bermula sejak lahir di sistem antarabangsa.

Umur BTS

BTS pertama kali menjadi perhimpunan melodi pada tahun 2013. Pada masa itu, hanya tujuh pemuda Korea Selatan yang suka membuat muzik . Sejak itu, mereka segera pergi dan mengadakan perjumpaan K-pop paling berharga di dunia.

Grafik mereka, termasuk Love Yourself: Tear and Love Yourself: Answer, telah menjadikan mereka reputasi yang baru saja kita lihat dengan beberapa pertemuan , seperti The Beatles dan One Direction.

Sebenarnya, mereka melalui kerangka zaman Korea di Korea Selatan. Struktur ini jauh berbeza dengan "kerangka usia global" dari pekerjaan dunia yang lain. Di Korea, anda dilihat berusia satu tahun ketika anda mengandung. Lebih-lebih lagi, pada hari ulang tahun mereka yang sebenar, mereka tidak menambah usia setahun.

Setiap orang menambah kira-kira masa yang sama satu tahun dengan usia mereka, iaitu 1 Januari. Sehubungan itu, jika anda berjaya tinggal di Korea, bergantung pada musim , anda dapat dilihat satu hingga dua tahun lebih lama daripada yang sebenarnya.

Ringkasan

Jadi berapa umur setiap orang dari mesyuarat itu? Sekiranya anda tidak begitu kenal dengan orang-orang kumpulan ini, jangan takut. Kami mempunyai semua maklumat mengenai setiap individu dari perhimpunan Korea Selatan yang luar biasa ini dan anda pasti ingin menarik minat rakan anda dan membuat mereka merasa bahawa anda adalah penguasa BTS setelah membaca catatan ini.

Pengenalan BTS:

BTS adalah kumpulan kpop boy band Korea yang pada awalnya ditubuhkan pada tahun 2010. Perniagaan yang menemui kumpulan komposer muzik 4 yang hebat ini ialah Big Hit Entertainment .

Kumpulan ini mengeluarkan lagu sulung mereka dalam kumpulan tujuh anggota. Komposer terbaik 9 diberi nama: Jin, Suga, Jungkook, J-Hopes, V, Jimin. Album Jepun adalah "Wake-up" dan "Youth!" Lebih banyak lagu adalah: Tidak ada lagi impian , urusan Skool Luv, gelap dan liar, masa terbaik dalam hidup, dll.

Jangnam (jin) adalah ahli tertua BTS ARMY dan Jungkook (maknae) adalah ahli termuda dalam pasukan! Kumpulan ini mempunyai vokalis utama, pemimpin vokalis, rapper, pemimpin dan penari. Setiap ahli mempunyai tempat yang istimewa dalam kumpulan ini dan mempunyai peminat dan penggemar gabungan.

Kemudian adalah peranan bts di atas pentas!

  1. Jungkook: vokalis utama pasukan.

  2. Jimin: Dia pemimpin vokalis.

  3. V (Kim Taehyung): Peranan vokalis V. Julat suara yang agak rendah

  4. Kim Namjoon: rapper dan pemimpin bts Hemain.

  5. Jung Hoseok: Penari & rapper utama.

  6. Suga: sebagai rapper, dia baik.

  7. Kim Seokjin (Jin): penceramah pasukan dan penonton!

Bagaimana usia Korea ditentukan?

Anda mungkin tidak menyedarinya, namun di Korea teknik pengiraan usia tidak sama dengan sistem usia antarabangsa. Mereka menggunakan "sistem usia Korea" mereka sendiri di mana anda dianggap berusia satu tahun semasa anda dilahirkan .

(Tahun Semasa) - (Tahun Kelahiran) + 1 = Zaman Korea Anda

Walaupun pada hari ulang tahun mereka yang sebenar, mereka tidak menambah usia seumur hidup. Setiap orang menambah usia seumur hidupnya pada waktu yang sama, 1 Januari . Semua perkara sama. Oleh itu, sekiranya anda tinggal di Korea, bergantung pada musimnya, anda boleh dilihat sebagai satu hingga dua tahun lebih tua dari anda.

Apakah nama ahli kumpulan itu?

Nama-nama Peranan dalam BTS
Jin (alias) - Ahli BTS vokalis dan tertua
Suga (bersendirian) - Rapper dan ahli BTS tertua kedua
J-Hope (ibu) - Rapper, ahli tertua ketiga BTS
RM - Pemimpin anggota BTS tertua keempat, rapper
Jimin (bersendirian) - Vokalis, ahli BTS V tertua keempat (bersendirian) - vokalis, ahli BTS termuda kedua.
Jungkook (jangan risau) - Vokalis, ahli BTS termuda.

Siapa dari keluarga BTS yang miskin?

Nah, setiap ahli BTS mempunyai kisah yang berbeza, dan semuanya mempunyai latar belakang yang berbeza. Semasa kita mengetahui kisah kehidupan Suga, kita tahu ayahnya adalah seorang petani.

Tambahan, kerana minat Suga untuk muzik tidak menyenangkan ayahnya, dia meninggalkan keluarganya untuk mengikuti cita-citanya. Dia menjual liriknya untuk membuat hidup, dan hanya itu yang dapat dia lakukan. Apabila Soga berjaya, dia membeli apartmen orang tuanya.

Anggota BTS yang lain Ibu bapa V adalah kelas menengah dan ayahnya adalah seorang petani. Ayahnya banyak memberi semangat sepanjang perjalanannya. RM terpaksa mengatasi kritikan ibu bapanya terhadap minatnya terhadap muzik .

Ringkasan

Manakala Jin, J Hope's, Jungkook dan Jimin adalah dari keluarga yang sihat dari segi kewangan. Mereka semua mendapat sokongan keluarga mereka yang sangat baik dan mereka mempunyai keluarga yang penyayang dan bahagia.

Soalan Lazim - Soalan Lazim

Ramai orang mengemukakan soalan mengenai usia BTS. Kami membincangkan beberapa perkara di bawah:

1 - Pasangan ahli BTS mana yang paling tidak anda minati?

Pasukan BTS yang terdiri daripada 7 orang telah bekerjasama selama 8 atau 9 tahun. Ini menunjukkan bahawa mereka mesti berhubung antara satu sama lain pada tahap seterusnya. Tidak ada petunjuk atau sumber yang menunjukkan ahli pasukan tidak ketat.

2 - Anggota BTS mana yang mempunyai masa lalu terburuk?

Setiap ahli bts telah mengalami banyak halangan! Masing-masing mempunyai kisah yang unik dan memberi inspirasi untuk diketahui. Semua kisah ini lebih mendalam dalam Kim Namjoon, Kim Seokjin, Min Yoongi, Jung Hoseok, Park Jimin, Kim Taehyung, Jeon Jungkook.

3 - Adakah BTS mempunyai teman wanita?

Mereka sekarang tidak mempunyai teman wanita , namun ketika mereka masih muda, mereka mengatakan bahawa mereka mempunyai teman wanita. Selain daripada itu, khabar angin sering muncul mengenai mereka sebagai seseorang yang berpacaran atau mungkin mempunyai teman wanita.

4 - Adakah BTS beragama? Adakah ia?

RM telah menyatakan secara terang-terangan bahawa dia seorang ateis. Selain dia, tidak jelas agama mana yang mereka ikuti atau yang ateis, tetapi mereka tidak mempraktikkannya, walaupun mereka mempercayai agama.

Kesimpulannya

Muzik dalam seni dalam semua bentuknya. Bangtan Boys (BTS) menjadi sensasi media sosial dalam masa yang singkat. Pasukan bts bermula pada tahun 2013. Mereka pergi ke Big Hit Entertainment. Ia merangkumi 7 ahli, masing-masing mempunyai tempat tertentu di hati peminat.

Mengapa orang mengambil berat tentang bts? Suga, RM, Jimin, J-Hope, V, Jungkook membentuk pasukan tujuh orang. Kedudukan untuk setiap kumpulan. Mereka adalah rapper, pemuzik, dan penyanyi. BTS boy band Korea Selatan Ini adalah kumpulan K-Pop yang terkenal.

Oleh kerana band ini Korea, zaman mereka kadang-kadang terdapat di Korea dan kadang-kadang di sistem antarabangsa. Jungkook adalah anggota termuda, sementara Jin adalah yang tertua.

artikel berkaitan

Bts mempunyai masa lalu yang paling gelap dalam hidup mereka. Kejayaan itu adalah hasil perjuangan pasukan Bts. Kerja berpasukan membawa mereka ke kedudukan ini . Team BT terdiri daripada 7 orang anggota dan semuanya telah bekerja keras untuk mencapai tahap tinggi dalam hidup mereka.

Masa Lalu Gelap BTS:

Anggota Bts terkenal dengan bakat dan popularitinya yang melampau walaupun mempunyai prestasi yang besar. Anggota Bts terkenal dengan keperibadian mereka yang baik dan rendah hati kerana tentera ini kadang-kadang merasa terdorong untuk mengetahui lebih banyak mengenai latar belakang budak lelaki itu dan bagaimana mereka menjalani zaman kanak-kanak dan remaja mereka.

Jin:

Kita akan mulakan dengan Jin yang berasal dari keluarga kaya. Ayahnya adalah CEO syarikat dan ibunya rindu Korea Selatan. Jyn juga bercakap tentang perjalanan ke banyak negara bersama keluarganya. Ayahnya juga mengajarnya bermain ski bermain golf.

Taehyung:

Taehyung tinggal di ladang dan datuk dan neneknya menjaganya sejak dia menghabiskan sebahagian besar hidupnya di kawasan luar bandar. Ibu bapanya terpaksa bekerja dalam bentuk keluarga. Dia juga menggambarkan keluarganya sebagai penyayang walaupun berasal dari latar belakang yang sederhana.

Jimin:

Jimin berasal dari keluarga kelas menengah. Dia pergi ke sekolah seni muzik dan tarian dan ayahnya mengantarnya ke audisi.

Jungkook:

Jungkook juga dikenali berasal dari keluarga kelas menengah. Keluarga Jungkook penuh dengan artis pada masa lalu. Jungkook sering mengatakan bahawa dia akan menjadi artis sekiranya bukan penyanyi.

RM:

RM juga berasal dari latar belakang yang kaya dan tidak ramai yang mengetahuinya kerana kami tidak benar-benar tahu apa pekerjaan ayahnya tetapi semasa wawancara mereka memberikannya kepada sebuah majalah Jepun pada tahun 2015. RM mengatakan bahawa dia tidak dapat memahami pandangan Jin dunia kerana pendidikan RM lebih memfokuskan kejayaan sedangkan Jin dibesarkan untuk lebih bahagia dengan hidupnya. RM adalah ketua tentera Bts. Dia berperanan besar dalam memberikan kejayaan besar dalam kumpulan. Sebagai pelajar dia suka menulis puisi dan pada usia 1. Dia jatuh cinta dengan hip hop dan mula menulis lirik tetapi ibu bapanya tidak pernah menyokong impiannya untuk menjadi seorang seniman dan mencari nafkah dari muzik.

Suga:

Suga dilahirkan dalam keluarga miskin. Dia tidak punya pilihan selain mencari pekerjaan untuk memenuhi keperluan asasnya kerana dia tergolong dalam keluarga yang miskin. Keadaan rumahnya tidak begitu baik. Dia ditipu ketika menjual muziknya. Dia mahu menjual muziknya tetapi orang tidak akan membelinya. Dia banyak mencuba. Muzik adalah minatnya. Dia seorang pelajar yang baik di sekolah tetapi dia biasa menulis lirik daripada memberi perhatian di kelasnya. Keluarga Suga miskin dan ibu bapanya tidak dapat menolongnya dari segi kewangan ketika meneruskan karier muzik. Sayangnya kerana mereka tidak dapat menolongnya, ibu bapanya berusaha meyakinkannya untuk berhenti muzik kerana keadaan sosial mereka untuk keluarga j-Hope. Ayahnya seorang guru dan ibunya bekerja dua pekerjaan untuk memenuhi impiannya untuk menjadi penari jadi, nampaknya dia berasal dari keluarga kelas menengah.

Ringkasan: Bts hari ini adalah fenomena yang diketahui di seluruh dunia dengan berbilion peminat di seluruh dunia tetapi tidak selalu berlaku bahawa ahli kumpulan k-pop yang menakjubkan ini mempunyai begitu banyak perjuangan dan kesukaran dalam perjalanan menuju kejayaan. Mereka mempunyai masalah harga diri yang sangat buruk ketika berusaha memenuhi penampilan idola yang sempurna. Mereka begitu tidak dihormati dan tidak disetujui. Itu menjadikan mereka lebih tidak yakin. Sebilangan dari mereka juga menghadapi kegelisahan dan kemurungan. Pada awalnya mereka begitu hancur sehingga bertahun-tahun mereka terpaksa berkongsi satu bilik. Anggota tentera Bts tidak mempunyai wang untuk memenuhi rasa laparnya. Mereka sering terpaksa meninggalkan kumpulan sebelum berjaya. Sebabnya ialah tidak ada wang yang mencukupi. Mereka dinilai buruk oleh rapper, kumpulan dan ejen lain.

Istilah Carian Populariti
V 100.00%
Jangkook 78.453%
Jimin 55.691%
Suga 22.413%
Jin 13.349%
J-Harapan 11.665%
RM 3.780%

Kejayaan BTS RM:

RM berada di kedudukan teratas 1 negara dalam peperiksaan sekolah menengahnya. Memiliki IQ 148 adalah perkara yang luar biasa dan sesuatu yang sangat jarang berlaku sehingga ibunya mahu dia fokus pada pelajarannya dan mempunyai pekerjaan yang stabil di masa depan. Jadi dia harus menyembunyikan liriknya untuk mengelakkan masalah dalam satu masa. Dia malah memecahkan mikrofonnya dan merosakkan komputernya agar dia dapat fokus pada pelajarannya tetapi dia tetap bersemangat dan keluarganya akhirnya menerima impiannya. Tetapi dia telah melakukan banyak perkelahian untuk mencapai impian itu sebagai rapper alternatif. Dia mendapat banyak kebencian dari orang kerana menyertai tentera Bts. Dia tergolong dalam keluarga petani yang miskin. Semasa dewasa dia tidak mempunyai jumlah wang yang mencukupi. Dia digagalkan oleh neneknya. Dia seperti ibu keduanya. Dia selalu percaya bahawa dia seharusnya menjadi petani seperti keluarganya. Dia tidak pernah melamun tentang apa-apa. Ketika dia mula belajar bermain saksofon, penglihatannya berubah dan ketika itu dia jatuh cinta dengan menari dan menyanyi di kelas 9. Dia memutuskan untuk mengikuti rakan-rakannya ke ujibakat untuk hit besar tanpa mengetahui bahawa tidak lama lagi hidupnya akan berubah selamanya. Ayahnya tidak pernah menyokong karier menari sehingga j-harapan tidak pernah dianggap sebagai pencapaian kepada ayahnya walaupun menyakitkan baginya kerana tidak mendapat sokongan terakhirnya. Dia sangat gembira dan bersyukur kerana ibunya tidak pernah berhenti mempercayainya. Dia sangat berterima kasih kepada ibunya sehingga dia bahkan menulis dan mendedikasikan keseluruhan lagu untuknya, dia selalu memberikan 100 dan dia sangat sempurna sehingga dia membuat dirinya sangat buruk dan benar-benar pengsan ketika membuat video muzik ketika anggota Bts mengejutkannya kerana ulang tahun dengan pesanan video khas dan penyayang dari pengurus. Anggota dan keluarganya sesuatu yang luar biasa berlaku j-harapan menahan air matanya sehingga ayahnya muncul di layar. Dia menjadi begitu sensitif. Dia mula menangis apabila merasakan kedua ibu bapanya sangat berpuas hati dengan anak mereka.

Kejayaan BTS Suga:

Suga meminati muzik dari usia yang sangat muda. Dia sangat gemar menulis lagu sehingga dia tidak mahu fokus pada pelajarannya. Impiannya hanya untuk membuat muzik. Jimin mempunyai etika kerja yang tidak siuman jika dia tidak berpuas hati dengan bagaimana dia melakukan koreografi. Dia akan berlatih berulang kali sekali. Dia berlatih dengan bersungguh-sungguh sehingga dia mendapat mimisan. Dia juga menentang isu-isu yang berkaitan dengan keyakinan dirinya. Bolehkah anda percaya bahawa orang memanggilnya gemuk sehingga dia selalu kelaparan untuk menurunkan berat badan tetapi sekarang dia menghindari diet yang sangat ketat dan kelihatan lebih bahagia dengan dirinya sendiri. Apabila orang biasa melepaskannya, itu bermakna mereka bertambah besar dari hati. Anda juga boleh mengecewakan banyak perkara dan ini meningkatkan semangat anda. Ini memberikan kebahagiaan dan rasa kebebasan juga melepaskan perkara buruk.

Kejayaan BTS Changkook:

Changkook adalah anak yang sangat pemalu ketika membesar. Dia tidak suka memberitahu orang tentang kehidupan peribadinya. Tetapi hanya yang dia ceritakan tentang kesusahan dan perjuangannya. Tidak ada yang boleh tidak peduli dengan emosi yang tulus. Changook yang telah menjadi sebahagian daripada Bts sejak dia berusia 15 tahun sangat menyukai kumpulannya dan sangat berterima kasih kepada mereka kerana anggotanya pada dasarnya membesarkannya. Dia tidak pernah berhenti mengambil berat dan bimbangkan mereka. Dia tidak pernah berhenti menolong mereka dan berada di sisi mereka dan dia sering menangis ketika melihat mereka bergelut. Dia begitu kagum dengan persembahan RM dan dia memutuskan untuk menyanyi dengan penuh sensasi.

Ringkasan: Anggota Bts menghadapi bahagian gelap dalam hidup mereka. Yang positifnya ialah mereka tidak pernah menyerah dan menghadapi setiap cabaran yang dilalui dengan penuh kebijaksanaan. Mereka mendapat kedudukan di dunia dan di hati orang kerana kerja berpasukan dan kerja keras mereka. Ini menjadikan mereka unik dan penyayang di antara orang. Anggota Bts harus bekerja keras dan berlatih siang dan malam untuk setiap kejayaan.

Kesimpulan:

Mereka ada sekarang ini adalah kisah kejayaan motivasi Bts bagaimana mereka bermula dari apa-apa dan mengambil alih dunia. Jimin adalah salah seorang anggota yang paling sukar bekerja dalam tempoh paling sukar dalam hidupnya. Perasaan saya tidak pernah salah banyak orang tidak percaya bahawa Bts dapat membuatnya tetapi Bts menggunakan ini sebagai motivasi untuk tidak menyerah. Mereka bermula dari apa-apa dan membuat sejarah mereka menjadi kekuatan kuat yang hanya terus berkembang. Bts mengajarkan kepada kita bahawa segala-galanya mungkin apabila kita percaya pada impian kita dan bekerja keras untuk mereka. Oleh itu, apabila anda merasa tersesat dalam hidup, tidak ada salahnya perjalanan ini jangan sekali-kali membiarkan pendapat orang lain menghentikan anda dan menjadi orang yang anda mahukan, jadi apa kisah anda.

Soalan Lazim:

1. Bts Army terdiri daripada anggota mana?

Tentera Bts terdiri daripada tujuh anggota yang mendaftar di sini: • V • Jungkook • Suga • RM • J-Hope • Jimin • Jim

2. Berapakah usia Bts Army?

Umur rata-rata setiap anggota tentera Bts adalah antara 23 hingga 27 tahun. RM adalah 26 tahun.

3. Mengapa jungkook paling terkenal di kalangan orang?

Jungkook dikenali sebagai anggota Bts berpangkat tinggi di Google. Jungkook membuktikan dirinya berharga dengan muzik dan kerja kerasnya. Dalam istilah carian dia mempunyai penilaian tinggi dengan populariti 100% di kalangan ahli Bts.

4. Adakah tentera Bts penuh Korea?

Anggota Bts milik Korea Selatan dan mereka terkenal kerana rap, muzik, vokal dan kerja berpasukan mereka.

Artikel berkaitan:

Bts mempunyai masa lalu yang paling gelap dalam hidup mereka. Kejayaan itu adalah hasil perjuangan pasukan Bts. Kerja berpasukan membawa mereka ke kedudukan ini. Pasukan Bts dianggotai oleh 7 orang anggota dan mereka semua telah bekerja keras untuk mencapai tahap tinggi dalam hidup mereka.

Masa Lalu Gelap BTS:

亗 Anggota Bts terkenal dengan bakat dan populariti yang melampau walaupun mempunyai prestasi yang besar. Anggota Bts terkenal dengan keperibadian mereka yang penyayang dan rajin. Mereka baik dan tidak pernah berputus asa dan tidak pernah lari dari rintangan. Mereka meninggalkan kehidupan yang gelap. Tentera BTS belajar mengatasi masalah kerana mereka banyak menghadapi masa remaja mereka.

Kerja berpasukan dan kerja keras:

  • Ini menjadikan mereka unik dan penyayang di antara orang. Anggota Bts harus bekerja keras dan berlatih siang dan malam untuk setiap kejayaan. Mereka tidak mempunyai ruang untuk hidup bahagia. Itu menjadikan mereka lebih tidak yakin. Sebilangan dari mereka juga menghadapi kegelisahan dan kemurungan. Pada mulanya tentera Bts telah hancur.
  • 亗 Hari Gelap:

    Anggota tentera Bts tidak mempunyai wang untuk memenuhi rasa laparnya. Mereka sering terpaksa meninggalkan kumpulan sebelum berjaya. Sebabnya ialah tidak ada wang yang mencukupi. Mereka dinilai buruk oleh rapper, kumpulan dan ejen lain. Mereka begitu tidak dihormati dan tidak disetujui.

    Jin:

  • Kita akan mulakan dengan Jin yang berasal dari keluarga kaya. Ayahnya adalah CEO syarikat dan ibunya rindu Korea Selatan. Jyn juga bercakap tentang perjalanan ke banyak negara bersama keluarganya. Ayahnya juga mengajarnya bermain ski bermain golf.
  • Taehyung:

  • Taehyung tinggal di ladang dan datuk dan neneknya menjaganya sejak dia menghabiskan sebahagian besar hidupnya di kawasan luar bandar. Ibu bapanya terpaksa bekerja dalam bentuk keluarga. Dia juga menggambarkan keluarganya sebagai penyayang walaupun berasal dari latar belakang yang sederhana.
  • Jimin:

  • Jimin berasal dari keluarga kelas menengah. Dia pergi ke sekolah seni muzik dan tarian dan ayahnya mengantarnya ke audisi.
  • Ungk Jungkook:

    Jungkook juga dikenali berasal dari keluarga kelas menengah. Keluarga Jungkook penuh dengan artis pada masa lalu. Jungkook sering mengatakan bahawa dia pasti menjadi artis sekiranya bukan penyanyi .

    RM:

  • RM juga berasal dari latar belakang yang kaya dan tidak ramai yang mengetahuinya kerana kami tidak benar-benar tahu apa pekerjaan ayahnya tetapi semasa wawancara mereka berikan kepada sebuah majalah Jepun pada tahun 2015.
  • Pandangan RM:

  • RM mengatakan bahawa dia tidak dapat memahami pandangan Jin tentang dunia kerana pendidikan RM lebih memfokuskan kejayaan sementara Jin dibesarkan untuk lebih bahagia dengan hidupnya. RM adalah ketua tentera Bts. Dia berperanan besar dalam memberikan kejayaan besar dalam kumpulan.
  • Cinta kepada ahli Bts:

  • Sebagai pelajar dia suka menulis puisi dan pada usia 1. Dia jatuh cinta dengan hip hop dan mula menulis lirik tetapi ibu bapanya tidak pernah menyokong impiannya untuk menjadi seorang seniman dan mencari nafkah dari muzik.
  • Suga:

  • Suga dilahirkan dalam keluarga miskin. Dia tidak mempunyai pilihan selain mencari pekerjaan untuk memenuhi keperluan asasnya kerana dia tergolong dalam keluarga yang miskin. Keadaan rumahnya tidak begitu baik. Dia ditipu ketika menjual muziknya. Dia mahu menjual muziknya tetapi orang tidak akan membelinya. Dia banyak mencuba.
  • Gairah Sug:

    Muzik adalah minatnya. Dia seorang pelajar yang baik di sekolah tetapi dia biasa menulis lirik daripada memberi perhatian di kelasnya. Keluarga Suga miskin dan ibu bapanya tidak dapat menolongnya dari segi kewangan ketika menuntut kerjaya muzik.

    Mengenai ibu bapanya:

    Sayangnya kerana mereka tidak dapat menolongnya, ibu bapanya berusaha meyakinkannya untuk berhenti muzik kerana keadaan sosial mereka untuk keluarga j-Hope. Ayahnya adalah seorang guru dan ibunya bekerja dua pekerjaan untuk memenuhi impiannya untuk menjadi penari jadi, nampaknya dia berasal dari keluarga kelas menengah.

    Ringkasan:

    Pada masa sekarang tentera Bts mempunyai banyak pengikut. Peminat tentera Bts tersebar di seluruh dunia. Sebab jutaan peminat adalah usaha dan kerja keras kumpulan K-pop. Tentera Bts bekerja untuk diri mereka sendiri dan menjadikan diri mereka ideal dan digemari peminat mereka.
    Istilah Carian Populariti
    V 100.00%
    Jangkook 78.453%
    Jimin 55.691%
    Suga 22.413%
    Jin 13.349%
    J-Harapan 11.665%
    RM 3.780%

    Kejayaan BTS RM:

  • RM berada di kedudukan teratas 1 negara dalam peperiksaan sekolah menengahnya. Memiliki IQ 148 adalah perkara yang luar biasa dan sesuatu yang sangat jarang berlaku sehingga ibunya mahu dia fokus pada pelajarannya dan mempunyai pekerjaan yang stabil di masa depan.
  • Kekurangan sokongan:

    Kerana tidak selamat dia menyembunyikan liriknya. Dia biasa mengelak untuk menulis di hadapan ibu bapanya. Ibunya menggunakan alat muziknya yang pecah. Dia juga menghancurkan alat komputernya sehingga dia dapat fokus pada pelajarannya. Tetapi dia berusaha untuk semangatnya.

    Cinta dan Cabaran:

  • After his struggle finally his family believed his dream and passion. But he had done many fights attaining that dream as an alternative rapper. He received a lot of hatred from people for joining Bts army.
  • RM's Family:

  • He belongs to a poor family of farmers. When he grow up he did not have enough amount of money. He was upraised by his grandmother. She was like his second mother. He always believed that he was supposed to become a farmer like his family.
  • RM's First step towards his Dreams:

  • He never actually daydreamed about anything. When he started learning how to play the saxophone, his vision changed and when then he fell in love with dancing and singing in 9th grade.
  • Family Support:

    His auditions changes his life too much. His father never supported his dancing career so j-hope never felt as an accomplishment to his dad even though it was painful for him to not have his last time support.

    Wrote a Song for his Mom:

  • He was extremely happy and grateful that his mother never stopped believing in him. He was so thankful to his mom that he even wrote and dedicated an entire song for her he always gives 100 and he's such a big perfectionist.
  • Love from Bts army:

  • Bts members surprised him for his birthday. He got loving and special video messages from his army which pleased him so much. His family support him and loved him and he could not able to held his hear back when he saw his father on the screen. He started crying when he feel that both of his parents were so satisfied of their son.
  • BTS Suga's Success:

    Suga had a passion for music from a very young age. He write songs because he love this so much. His only dream was to make music. Jimin has an insane work ethic if he is not satisfied with how he's doing the choreography.

    Hard Work:

  • Can you believe that people called him fat so he was constantly starving himself to lose weight but now he avoids very strict diets and looks happier with himself.
  • Ringkasan:

    When people used to let go then it means that they have grown bigger by heart. You may also let down many things and this increases your morale. It provide happiness and feel of freedom to let go the bad things.

    BTS Changkook's Success:

    Changkook was a very shy kid growing up. He doesn't like to tell people about his personal life. But only ones he told about his hardships and struggles. No one can stay indifferent on his sincere emotional side.

    Sensitive Nature:

    Changook who has been a part of Bts since he was 15 loves his group so much and is so thankful to them because his members basically raised him. He never stop caring and worrying about them.

    Love with members:

    He always help them and stand side to side. When he sees them struggling then he start crying. He was so impressed with the performance of RM and he decided to sing with great sensation.

    Ringkasan:

    Bts members faced a dark part in their life. The positive thing is that they never give up and faced every challenge that comes on their way with wisdom. They gain the position in the world and in people's heart.

    FAQ;'s

    People asked these Questions frequently:

    1. Why Jungkook is in top list of search term?

    Jungkook is in the top rating list on Google due to his music and performance. He also uploaded his pictures on social media which make his fans excited and they search a lot about him and google give him 100.00% rating in search term.

    2. What are the ages of Bts Army members?

    The Bts member RM is 26 years old and the other members have average age of about 23 to 28.

    3. Why Bts army is famous?

    Bts army is famous due to its hard work and team work. The members of Bts love each other and they appreciate other's work. Each member in Bts have its own importance which make them famous and precious.

    4. Bts belongs to which area?

    Bts members are from South Korea and most of them had faced dark life in their childhood. Their struggle show them the path of success.

    Kesimpulan:

    They have today this is the motivational success story of Bts how they started from nothing and took over the world. Jimin is one of the hardest working members in the toughest periods of his life. My gut feeling has never been wrong many people did not believe that Bts could ever make it but Bts used this as a motivation to not give up.

    Bts thought us a lesson:

    They started from nothing and made history they became a powerful force that only continues to grow. Bts taught us that everything is possible when we believe in our dreams and work hard for them. So when you feel lost in life it's okay it's all part of the journey don't ever let other people's opinions stop you and be whoever you want to be so what's your story you.

    Artikel berkaitan: