BTS ARMY yang masing-masing bermaksud Beyond The Scene, Adorable Representative MC for Youth **. ia dicipta untuk berhubung dengan peminat. nama tentera membawa beberapa makna di belakangnya, misalnya Tentera dihubungkan dengan tentera, sebuah kumpulan yang bersatu dengan hanya satu misi. nama fandom ini bermaksud bahawa peminat akan sentiasa bersama dengan media sosial BTS telah memberikan cara yang baik untuk kehadiran dan mengeratkan hubungan dengan peminat mereka.

BTS ARMY

ARMY adalah fandom BTS yang telah membantu mereka mengumpulkan $ 200k untuk amal. Mereka telah menyelamatkan lebih dari 5000 nyawa, menganjurkan lebih dari 290 projek amal, telah mengumpulkan lebih dari 1.5 juta untuk kempen uniceff BTS, membantu berjuta-juta orang dan menanam sekitar 50k pokok. Peminat BTS disebut sebagai ARMY. Kerana BTS disingkat sebagai pengakap lelaki peluru, jadi orang yang membela mereka adalah tentera BTS ARMY, adalah pangkalan peminat yang sangat berdedikasi, teratur, dan baik. semua peminat dikumpulkan bersama sebagai ARMY kerana muzik & mesej kumpulan K-pop menemui getaran seperti getaran yang menyelamatkan nyawa bagi peminat kumpulan ini.

Mengenai BTS

BTS bermaksud di luar tempat kejadian dan juga dikenali sebagai Bangtan Boys dan pengakap lelaki peluru, ia adalah tujuh anggota lelaki Korea Selatan yang bermula pada tahun 2010 dan memulai debutnya pada tahun 2013. Gaya muzik mereka merangkumi pelbagai genre. Lirik mereka, terutama berfokus pada kesihatan mental, masalah remaja usia sekolah, komen peribadi dan sosial, individualisme dan menyayangi diri sendiri. Ciri-ciri karya mereka merujuk kepada konsep psikologi, sastera dan jalan cerita alam semesta alternatif. Kumpulan ini telah mengeluarkan banyak album dan tampil di beberapa lawatan dunia. Ini terdiri daripada tujuh ahli sebagai berikut

:small_blue_diamond: Jin: Visual, Vokalis

Dia dikenali dengan nama panggungnya Jin. Dia adalah penyanyi, penulis lagu Korea , dan anggota BTS. jin dipilih untuk kumpulan itu semasa di universiti sebagai pelakon. dia telah menulis bersama dan mengeluarkan tiga lagu solo dengan bts.jin juga telah mengeluarkan lagu pertama yang bebas. Dia juga muncul di soundtrack 2016: The Poet Warrior Youth dengan kumpulannya BTS.

:small_blue_diamond: Suga: Rapper Utama

Suga dilahirkan pada 9 Mac 1993, nama panggungnya adalah Suga dan Agust D. Dia adalah penulis lagu, rapper, dan penerbit lagu Korea Selatan. dia memulakan kerjayanya sebagai ahli BTS pada tahun 2013. Pada tahun 2016, dia melancarkan solo pertamanya . Pada tahun 2018, untuk pembelian dan penstriman digital, dia mengeluarkan kembali pita campuran, yang dikeluarkan semula ke tangga ketiga, Chart Album Dunia Billboard. Dia juga melancarkan pita campuran solo keduanya, yang berada di nombor 11 di Papan Iklan AS, nombor tujuh ** di Carta Album UK dan nombor dua di Carta Album ARIA Australia.

:small_blue_diamond: J-Hope: Lead Rapper, Penari

J-Hope dilahirkan pada 18 Februari 1994. nama panggungnya adalah J-Hope . Dia adalah rapper penulis lagu Korea Selatan, dan penerbit rakaman Pada tahun 2013, J-Hope bergabung dengan BTS. Pada tahun 2018, dia melancarkan pita campuran solo Hope World pertamanya, album ini menjadikannya artis Korea solo dengan chart tertinggi di Billboard.

:small_blue_diamond: RM: Rapper Utama, Pemimpin, Penterjemah

Dia dilahirkan pada 12 September 1994, nama panggungnya adalah RM. Dia adalah produser rakaman, rapper dan penulis lagu Korea Selatan. Dia adalah peneraju BTS. Solo pertamanya dikeluarkan pada tahun 2015, di chart Billboard 200, pita campuran keduanya, Mono, adalah album charting tertinggi oleh solois Korea. Dia telah merakam dengan artis seperti Gaeko, Krizz Kaliko Wale Younha, dan Warren G

:small_blue_diamond: Jungkook: Vokalis Utama, Sub Rapper

Jungkook dilahirkan pada 1 September 1997. Dia adalah penulis lagu dan penyanyi Korea Selatan . Dia adalah vokalis dan ahli BTS. Keluarganya terdiri daripada kakak dan ibu bapanya. Jungkook ingin menjadi pemain badminton ketika dia masih muda, tetapi persembahan G-Dragon di Heart breaker di televisyen, mempengaruhi dia untuk menjadi penyanyi

:small_blue_diamond: Jimin: Vokalis Utama, Penari Utama

Jimin dilahirkan pada 13 Oktober 1995. nama panggungnya adalah Jimin. Dia adalah penyanyi penari Korea Selatan, dan penulis lagu. Pada tahun 2013, dia bergabung dengan BTS, Jimin memulai debutnya sebagai anggota BTS dengan pembebasan single "No More Dream". Jimin adalah vokalis dan penari dalam kumpulan BTS. dua lagu solonya adalah "Lie" dan Serendipity. Lagu "Lie" dirilis pada tahun 2016. Keluarganya termasuk ibu, ayah, dan seorang adik lelaki. dia bersekolah di Sekolah Dasar Busan's Hodong dan Sekolah Menengah Yonsan

:small_blue_diamond: V: Vokalis Visual ke-2

V wad lahir pada 30 Disember 1995. nama panggungnya adalah V. Dia adalah penyanyi dan penulis lagu pelakon Korea Selatan. Dia adalah vokalis dalam kumpulan BTS. Dia dikreditkan untuk komposisi muzik, " Hold Me Tight ". Dia juga telah menulis lirik untuk lagu "Fun Boyz. Dalam lagu" Run ", melodi V digunakan.

Lagu BTS :musical_score:

Dalam tujuh tahun mereka telah menulis atau mempersembahkan 129 lagu. Ada yang mengikuti

  1. Selingan: Apa Yang Anda Lakukan Sekarang '
  2. Pengenalan: 2 Skool 4 Keren '
  3. Awak dari mana
  4. Jalan
  5. Hujan
  6. Beritahu saya
  7. Gred Kedua
  8. Perang hormon
  9. Cinta Tidak Berakhir
  10. Bolehkah Anda Mematikan Telefon bimbit Anda

Selebriti terkenal yang merupakan peminat BTS

  1. Shawn Mendes
  2. Steve Aoki
  3. Tyra Banks
  4. James Corden
  5. Jimmy Fallon
  6. Ellen DeGeneres
  7. Charlie Puth
  8. Halsey
  9. Charli XCX
  10. John Cena
  11. Ansel Elgort
  12. Camila Cabello
  13. Batu Emma
  14. Lauv
  15. Lil Nas X
  16. Diplo
  17. Ariana Grande

:arrow_right: Baca Juga

:one: BTS memecahkan satu lagi rekod dunia

:two: lagu jungkook yang paling digemari

:three:Sayangi Diri

:white_check_mark: Ringkasan BTS menjadikan kami fandom terbesar sepanjang masa. Ia adalah fandom yang sangat pelbagai dan paling besar dan damai yang pernah ada. ARMY mewakili MC wakil belia yang menggemaskan. Ini dicipta oleh kumpulan BTS untuk, berhubung dengan peminat mereka dari seluruh dunia .BTS ARMY telah mengumpulkan dana amal $ 1 juta hanya dalam 25 jam. Bts adalah kumpulan hip hop korea yang dianggotai oleh tujuh orang ahli. BTS bermaksud pengakap budak peluru atau budak lelaki bangtan.

BTS dan ARMY

Jin pernah memetik itu, "Ini kerana ARMY ada yang kita ada," yang menjelaskan bahawa mereka berterima kasih kepada ARMY atas cinta dan sokongan berterusan mereka. BTS ARMY adalah salah satu fandom paling mesra yang pernah ada. Sekiranya anda peminat gila, anda akan dianggap sebagai golongan elit dan akan diberikan keahlian rasmi. peminat mereka dapat memperoleh keahlian rasmi yang memberi akses kepada ucapan selamat ulang tahun tulisan tangan dari BTS dan tiket konsert awal.

Bagaimana BTS ARMY mengumpulkan $ 1 juta?

Banyak selebriti antarabangsa yang melihat tunjuk perasaan terhadap kekejaman polis dan perkauman sistemik telah memberi sumbangan kepada AS, organisasi nirlaba dan organisasi. Pada 5 Jun, kumpulan pop Korea Selatan BTS telah menyumbang $ 1 juta kepada organisasi keadilan kaum Black Lives Matter. Tidak lama selepas berita itu menjadi viral, peminat BTS yang dikenali sebagai tentera, mengadakan kempen dalam talian untuk membuat sumbangan itu dengan baik hanya dalam masa 25 jam mereka mencapai tujuan mereka.

Keistimewaan tentera BTS

Peminat BTS (tentera) terkenal dengan aktiviti media sosial mereka dan menyokong banyak isu keadilan sosial. Di Instagram dan Twitter, mereka telah mengambil alih, video pendek dari idola pop kegemaran mereka. Semasa tunjuk perasaan ke aplikasi iWatch Dallas , ketika para penunjuk perasaan diminta untuk menyerahkan video "aktiviti haram", tentera BTS saling mendorong satu sama lain untuk mengirimkan fancams . peminat ini membantu remaja pengguna TikTok untuk mendaftar ke perhimpunan Presiden Trump di Tulsa, Oklahoma.

Kadang-kadang tentera ini digeneralisasikan sebagai individu muda dan obsesif yang mengambil tindakan kolektif. Tetapi mereka mempunyai sejarah indah mengumpulkan wang untuk amal dan memecahkan rekod media sosial, pangkalan peminat BTS mempunyai kepelbagaian dalam peringkat mereka. Mereka diaktifkan oleh organisasi separa berstruktur.

5 sebab BTS, ARMY adalah fandom terbaik

1. Kesetiaan, kesetiaan dan kemampuan mereka untuk tweet semula. 2. Dedikasi mereka 3. Hubungan khas BTS dengan tentera mereka 4. Berkomunikasi dan menghormati fandom lain dan menjaga kedamaian. 5. Oleh kerana ini, BTS telah dipilih untuk menghadiri anugerah muzik papan iklan

BTS berseru untuk tentera Pakistan :studio_microphone:

Ya, BTS sensasi K-pop telah memperoleh fandomnya adalah Pakistan. dan hashtag # BTSOurMuhabbat telah menjadi trend di Pakistan sejak sekian lama. tentera Pakistan cukup pantas untuk menyedari bahawa ada anggukan kepada ARMY Pakistan semasa persembahan solo Namjoon aka RM di Brazil di mana dia menggunakan ishq dan muhabaat dalam lagunya.

Tentera BTS tahu betul bahawa setiap perkataan yang digunakan oleh BTS dalam lagu-lagu mereka mempunyai makna di belakangnya. Dan kali ini kata-kata yang digunakan oleh mereka, dimaksudkan untuk tentera BTS milik Pakistan.

Soalan lazim

1. apakah lagu BTS yang paling digemari

1. Darah, peluh dan air mata. 2. Tiada Lagi Impian 3. Cypher Pt. 3: Killer 4. Save Me 5. Boy in Luv 6. Silver Spoon 7. Run 8. Attack on Bangtan 9. Dope 10. I Need U

2. Lagu mana yang paling popular BTS?

Lagu ' Boy With Luv ' telah dinominasikan beberapa kali di MTV Video Music Awards. Ia memecahkan rekod dalam industri muzik. Lagu ini memperoleh banyak pencalonan MTV Video Music Awards. Yang merangkumi pencalonan untuk Kolaborasi Terbaik, Koreografi Terbaik, dan Arah Seni Terbaik.

3. apakah lagu BTS yang paling banyak dilihat.

1. Bahaya 2. Saya memerlukan anda 3. Kehilangan hormon 4.Spring day 5.Boy with luv 6.Tidak hari ini 7.Selamatkan saya 8.Darah, peluh dan air mata 9.Dop 10.Idol 11.Boy dengan luv 12. Jatuhkan MIC 13. cinta palsu 14. api 15.DNA

Kesimpulannya

BTS adalah band terbesar di dunia dengan fandom terbesar. Ia terdiri daripada tujuh anggota dari korea selatan yang memainkan peranan yang berbeza dalam band ini .jin adalah vokalis, suga adalah rapper utama, j harap adalah penari dan rapper utama, rm adalah pemimpin utama dan penari, jungkook adalah vokalis utama, jimin adalah vokalis utama dan penari, dan V adalah vokalis.BTS mencipta tentera untuk berhubung dengan peminat mereka. mereka mempunyai peminat dari seluruh dunia yang dipanggil sebagai BTS tentera. tentera, fandom yang sangat setia dan damai. mereka telah mengumpulkan 1 $ juta untuk amal dan melakukan kerja sosial. Matlamat bersama mereka adalah menyebarkan cinta dan kedamaian. lagu-lagu mereka terutama mengenai kesihatan mental, cinta, kedamaian, kesatuan, dan kesatuan

artikel berkaitan :leftwards_arrow_with_hook:

:one: 4 sebab mengapa rakan menonton:two: Filem berhantu berdasarkan kisah nyata:three: Bahagian atas tanaman