Charlie Puth adalah penyanyi pop Amerika, penulis lagu, dan penerbit rakaman
Nama penuh Charlie Puth
Umur 29
Ketinggian 180 sm
Kewarganegaraan Kewarganegaraan Amerika
Adik beradik seorang abang dan seorang adik perempuan
Profesion Pelakon, Penyanyi, dan Penulis Lagu
Bintang Sagitarius
Negara Lahir Rumson, New Jersey, Amerika Syarikat
Hari Lahir 2 Disember 1991

Charlie Puth

Charlie Puth: :man_singer:

Charlie Puth adalah penyanyi pop Amerika, penulis lagu, dan penerbit rakaman. Penyanyi terkenal adalah antara selebriti yang menggunakan platform media sosial sebagai kunci kejayaan mereka.

Charlie Puth telah membuat kariernya dan mencapai kejayaan besar dengan memuat naik video dan lagu buatannya di platform media sosial yang berbeza terutamanya di YouTube.

Charlie V-logger dan You-tuber yang terkenal juga mendapat kemasyhurannya kerana falsetto yang menarik dan tidak dapat dilupakan. Dia telah memperoleh banyak wang dari kerjaya muziknya.

Dia telah mendapat banyak ketenaran dengan lagunya "See You Again" yang dirilis pada tahun 2015.

Dia menjadi lebih terkenal dengan memuat naik video dan sampul lagu buatannya di YouTube.

Tarikh lahir:

Penyanyi pop terkenal dilahirkan pada 2 Disember 1991 di Rumson, New Jersey, Amerika Syarikat.

Umur:

Penyanyi yang popular telah melewati 29 tahun hidupnya pada tahun 2020.

Horoskop:

Orang yang dilahirkan pada 2 Disember mempunyai tanda Zodiak Sagittarius. Charlie Puth adalah antara mereka.

Etnik:

Charlie Puth adalah etnik campuran kerana ibunya mempunyai keturunan Yahudi dan ayahnya mempunyai keturunan Jerman sehingga, dia mempunyai etnik Yahudi Jerman, Hungaria, dan Ashkenazi.

Kewarganegaraan:

Oleh kerana dia dilahirkan di AS maka dia memiliki kewarganegaraan Amerika.

Status perkahwinan:

Status perkahwinannya ditunjukkan sebagai bujang. Namun, dia telah melakukan beberapa hubungan cinta.

Kanak-kanak:

Dia belum mempunyai anak.

Keluarga:

Nama Bapa Charlie Puth adalah Charles Puth. Dia adalah ejen harta tanah. Ibunya, Debra Puth, adalah seorang guru muzik. Dia berketurunan Yahudi. Charlie Puth mempunyai seorang saudara lelaki bernama Stephen dan seorang saudara perempuan bernama Mikaela.

Ukuran badan:

Charlie Puth mempunyai keperibadian yang luar biasa dan menarik. Dia telah mengambil hati berjuta-juta peminatnya. Berikut adalah beberapa ukuran tubuhnya.

:small_orange_diamond: Tinggi: Ketinggiannya sekitar 180 cm. :small_orange_diamond: Berat: Beratnya sekitar 74 Kg. :small_orange_diamond: Warna mata: Dia mempunyai mata hazel. :small_orange_diamond: Warna rambut: Charlie mempunyai warna rambut coklat gelap.

Kehidupan awal Charlie Puth:

Sejak kecil, Charlie Puth meminati muzik. Ibunya banyak membantunya dalam melangkah ke arah muzik. Dia diajar muzik klasik oleh ibunya Debra Puth. Ibunya memainkan peranan penting dalam hidupnya mengenai kerjaya muziknya. Dia diajar piano pada usia 4 tahun oleh ibunya. Ketika berusia 10 tahun, dia belajar Jazz, dan pada usia 12 tahun, dia mengambil bahagian dalam Summer Youth Jazz Ensemble At Count Basie Theatre's Cool School. Selepas itu, dia disewa oleh teater yang sama untuk bermain di Charlie Brown Production.

Pendidikan Charlie Puth:

Charlie Puth mendapat pendidikan awal dari Holy Cross School dan Forestdale Middle School. Setelah itu, dia pergi ke "Rumson Fair Haven Regional High School" dan lulus dari sana pada tahun 2010. Ketika dia berada di kelas ketujuh, Puth menghadiri "Manhattan School Of Music Pre-school" dengan piano Jazz sebagai pelajaran utama dan klasik sebagai minor Pada tahun 2013, dia memperoleh ijazah dalam Pengeluaran Muzik dan kejuruteraan dari "Berkeley College Of Music".

Kerjaya Charlie Puth:

Charlie Puth memulakan kariernya dengan membuat saluran YouTube sendiri pada bulan September 2009. Di saluran YouTube, dia biasa memuat naik videonya sendiri termasuk vlog, sampul yang dapat didengar, dan banyak video lucu. Pada tahun 2010, ia meluncurkan debutnya dalam dua kategori, yang pertama adalah lagu video muzik pertamanya "These Are My Sexy Shades" dan drama lanjutannya "The Otto Tunes".

Charlie Puth telah membuat persembahan dalam banyak acara bersama Emily Luther. Pada tahun 2011, dia memenangi pertandingan video dalam talian yang ditaja oleh Perez Hilton, nama pertunjukannya adalah "Can You Sing".

Dia membawakan lagu Adele "Some Like You" dengan penyanyi bersama Emily Luther. Pada bulan Disember 2012, kedua penyanyi itu kembali bersatu dan mereka merilis single promosi "Break Again".

Duo ini tampil dalam pertunjukan lain bernama "The Ellen DeGeneres Show" di mana Charlie bersama Emily Luther tampil di sebuah lagu "Need You Now".

Pada 23 Oktober 2013, drama promosinya dirilis bernama "Ego" sedangkan, pada tahun 2014, dia merilis single promosi lain "LUV". Selanjutnya, pada tahun yang sama, ia bersama-sama menulis lagu "Celebrate" album "Globalization". Dia telah mendapat banyak kejayaan dalam hidupnya.

Pada tahun 2015, dia mengambil langkah yang paling luar biasa dalam kariernya. Dia melancarkan single sulungnya "Marvin Gaye" pada bulan Februari tahun yang dibincangkan menampilkan tetamu "Meghan Trainor". Pencapaian hebatnya yang lain adalah dia menulis dan menghasilkan lagu lain "See You Again" yang merupakan penghormatan kepada mendiang Paul Walker dengan menampilkan Wiz Khalifa yang juga menulis lirik rap untuk lagu tersebut.

Pada tahun yang sama pada 1 Mei, dia memperkenalkan karya ajaib lain dalam bentuk drama lanjutan lima lagu "Beberapa Jenis Cinta". Juga, pada tahun yang sama, dia memperkenalkan "Nothing But Trouble" dengan Lil Wayne.

Selain menjadi penyanyi, dia adalah penulis lagu terbaik seperti Dave Matthews yang merupakan suami kepada Jennifer Ashley Harper, dia juga penulis lagu dan penyanyi.

Selain menjadi penyanyi estetik, dia juga telah membuat namanya sebagai penulis lagu. Dalam hal ini, dia telah bekerja untuk banyak artis lain.

Dia adalah produser dan penulis bersama lagu-lagu "Broke" dan "Pull-up" untuk album Jason Derulo bernama "Everything is 4".

Dia telah banyak bekerja di bidang yang sama. Selanjutnya, dia kemudian menulis bersama "Bombastic" untuk album "The Same Title" dan menghasilkan "Working Class Heroes" untuk album "Heart Blanche". Selain itu, dia memperkenalkan "Nine track Mind" pada 29 Januari 2016 dan "Attention" pada 21 April 2007.

Urusan cinta Charli Puth:

Charlie Puth adalah penyanyi terkenal yang terkenal di seluruh dunia kerana suaranya yang indah. Pemuzik selebriti tampan adalah nadi jutaan gadis di seluruh dunia.

Dia selalu berjuta-juta gadis ideal. Walaupun dia disukai oleh banyak gadis, Charlie Puth sendiri juga pernah menjalin hubungan cinta dengan banyak penyanyi dan pelakon wanita terkenal dan muda di industri ini. Mari kita bincangkan mereka.

Dia dalam banyak urusan cinta hubungannya sama popular di antara orang-orang seperti urusan Hyun bin .

Charlie Puth dan Bella Throne:

Bella Throne adalah pelakon terkenal yang telah memukau para pemuda dengan persembahannya dalam filem "Midnight Sun".

Charlie dan Bella telah berkencan satu sama lain pada tahun 2016 ketika pasangan itu dilihat oleh peminat mereka di sebuah pantai pada bulan Disember 2016.

Namun, hubungan mereka tidak bertahan lama kerana Charlie, pada tahun 2017, melihat Bella dalam artikel akhbar bersama dengan bekas kekasihnya Tyler Posey tanpa melihat tarikh yang sudah cukup tua.

Menurut Bella, Charlie tanpa membaca tarikh yang diandaikan seperti dia dan Tylor masih bersama dan setelah itu, dia tidak bercakap dengannya.

Charlie Puth dan Selena Gomez:

Selepas Bella Throne, Charlie Puth bertarikh Selena Gomez pada akhir tahun itu. Namun, hubungannya sangat singkat dan berakhir tidak lama lagi.

Menurut Charlie dalam temu bual dengan Billboard bahawa hubungannya dengan Selena Gomez berumur pendek tetapi sangat memberi kesan. Lebih jauh lagi, dia juga mengatakan bahawa hubungan ini banyak mengganggu dia.

Dia mengatakan bahawa satu-satunya sebab perpisahan mereka adalah kehadiran orang lain dalam kehidupan Selena. Dia mengatakan bahawa dia banyak mencuba tetapi dia bukan satu-satunya orang dalam hidup Selena.

Charlie Puth dan Danielle Campbell:

Selepas Selena Gomez dan Bella Throne, Charlie Puth bertarikh Danielle Campbell pada Oktober 2017. Pada penampilannya di salah satu rancangannya pada 12 Oktober, Charlie secara terbuka mengatakan bahawa dia tidak bujang, dia menjalin hubungan tetapi dia tidak mahu dedahkannya secara terbuka.

Kenyataan ini menimbulkan desas-desus bahawa dia menjalin hubungan dengan pelakon terkenal Danielle Campbell. Danielle juga pernah bertarikh Gregg Sulkin dan Louis Tomlinson.

Khabar angin itu kemudiannya lebih dipercayai apabila pasangan itu berkongsi gambar mereka beberapa hari kemudian. Tetapi gambar itu kemudian dipadamkan dengan segera.

Charli Puth dan Halston Sage:

Selepas Danielle Campbell, pada bulan September 2018 Charlie Puth merilis beberapa gambarnya dengan bintang "Last Summer" Halston Sage yang merupakan seorang aktris berusia 26 tahun.

Gambar-gambar ini menimbulkan khabar angin bahawa mereka lebih daripada sekadar rakan. Kedua pelakon itu dilihat bersama di banyak acara sebelum pergi.

Namun, mereka tidak pernah mengesahkan secara terbuka mengenai hubungan mereka, gambar mereka mengatakan semuanya.

Charli Puth dan Charlotte Lawrence:

Charlie Puth baru-baru ini dilaporkan mempunyai kaitan dengan penyanyi dan penulis lagu terkenal Charlotte Lawrence tahun ini. Pada mulanya, khabar angin disebarkan mengenai hubungan mereka pada bulan Februari, tahun ini.

Namun, kemudian, hubungan mereka disahkan oleh Charlie ketika dia menuliskan salah satu gambarnya dengan penyanyi berusia 19 tahun dengan "Selamat Hari Valentine".

Ini kemudian dijawab oleh Charlotte dengan emoji hati yang memerah di bahagian komen. Tetapi sekarang, pasangan itu tidak lagi menjalin hubungan kerana, pada bulan September, Charlie telah memposting di Twitternya bahawa dia masih bujang sekarang.

Nilai bersih Charlie Puth:

Pada masa ini, Charlie Puth mempunyai nilai bersih kira -kira $ 14 juta pada tahun 2020. Kredit peningkatan ini adalah kejayaan album studio pertamanya. Nilai bersihnya adalah $ 14 juta, nilainya tidak kurang daripada nilai bersih W ayne Brady .

5 perkara teratas yang anda tidak ketahui mengenai Charlie Puth selepas menonton video ini, anda akan mengetahui tentang perkara-perkara tersebut dan video tersebut ditunjukkan di bawah. :arrow_down:

Instagram Charlie Puth:

Di dunia digital ini, media sosial kini merupakan kaedah termudah untuk berhubung dengan selebriti kegemaran anda dan mengetahui aktiviti mereka.

Akaun Charlie Puth

Sebagai selebriti, Charlie Puth mempunyai jumlah pengikut yang sangat tinggi di akaun Instagramnya.

Anda boleh mengikutinya secara langsung di Instagram dan periksa foto dan videonya. Di akaun Instagramnya dengan nama pengguna ID Pengguna, dia mempunyai sekitar 15.3 Juta pengikut dan telah berkongsi 174 siaran hingga sekarang. Juga, dia mengikuti 314 orang.

Ringkasan: :writing_hand: Charlie Puth adalah penyanyi terkenal yang memulakan kariernya menggunakan platform media sosial. Dia diajar muzik oleh ibunya dan kemudian, dia bergabung dengan banyak sekolah untuk belajar muzik. Dia telah membuat persembahan dalam banyak acara sepanjang kariernya dan mengeluarkan banyak lagu. Dia telah banyak urusan cinta. Nilai bersihnya adalah $ 14 juta. Dia mempunyai jumlah pengikut Instagram yang tinggi.

Soalan Lazim: :question:

Berikut adalah beberapa soalan yang sering diajukan oleh peminat Charlie Puth dan ia adalah seperti berikut.

1. Apa yang berlaku pada alis Charlie Puth?

Banyak khabar angin tersebar bahawa Charlie Puth telah mencukur alis kanannya kerana fesyen tetapi ada alasan serius di sebalik pemotongan alis kanan Charlie.

Charlie tweet bahawa dia digigit anjing ketika dia baru berusia 2 tahun.

Anjing meninggalkannya hampir mati tetapi Puth selamat tetapi alisnya mempunyai bahagian kiri yang tidak biasa.

2. Dengan siapa Charlie Puth berkahwin?

Charlie Puth baru berusia 29 tahun dan terlalu muda untuk berkahwin kerana dia senang membina kariernya dan bahagia dalam kehidupan profesionalnya mendapat banyak kemasyhuran. Ya, dia baru bertunang dengan Daryl Sabara tetapi belum merancang untuk berkahwin. Daryl Sabara bukan rakan Charlie sebelum mereka hanya berkawan dan bermain dalam persembahan.

3. Siapa adik beradik Charlie Puth?

Charlie Puth tidak lajang dia mempunyai dua adik beradik satu daripadanya adalah adik perempuannya Mikaela Puth dan yang lain adalah saudaranya Stephen Puth.

Kesimpulan:

Charlie adalah penyanyi pop Amerika, penulis lagu, dan penerbit rakaman. Charlie Puth adalah antara artis yang menggunakan platform media sosial untuk kejayaan mereka. Dia memulakan kariernya dengan memuat naik video buatan sendiri di YouTube dan kemudian dia menjadi penyanyi yang berjaya yang kini terkenal dengan falsetto yang tidak dapat dilupakan di seluruh dunia.

Artikel berkaitan:

1. Karen Backfisch Olufsen

2. Meltem Conant

3. Te Amo Mi Vida

Charlie Puth adalah penyanyi pop dan penulis lagu dan dilahirkan pada 2 Disember 1991, di Rumson, New Jersey, Amerika Syarikat (umur 29 hingga 2021). Dia bersekolah di Rumson-Fair Haven Regional High School dan lulus dengan kepujian. Charles Puth adalah nama ayahnya, dan Debra Puth adalah nama ibunya.

Charlie Puth :

Charlie Puth adalah penyanyi pop dan penulis lagu dari Amerika Syarikat yang juga bermain piano dan gitar. Dia peminat One Direction yang bersemangat.

Biografi Charlie Puth

  • Nama - Charlie Puth

  • Nama Nick - Charlie

  • Jantina lelaki

  • Hari Lahir - 2 Disember 1991

  • Umur - 28 Tahun (seperti pada tahun 2020)

  • Dilahirkan di - Rumson, New Jersey, Amerika Syarikat

  • Kewarganegaraan - Amerika

  • Penyanyi As - Pop yang terkenal

  • Profesi - Penulis Lagu, Penyanyi dan Pengurus kilang atom

  • Zodiak - Sagitarius

  • Lagu Debut - Marvin Gaye

Biografi

Dia biasa membina perisian komputer di biliknya dan tidak mempunyai kehidupan di luar tempat kerja sebelum menjadi vokalis terkenal. Dia juga bekerja dengan Jason Derulo, Trey Songz, dan pemuzik lain dalam muzik . Dia juga mempunyai akaun YouTube rasmi yang kini cukup popular. Marvin Gaye ft Meghan Trainor, How Long, Girlfriend, Attention, We Don't Talk Anymore adalah salah satu lagunya yang paling terkenal.

Kelayakan Statistik Fizikal
Sekolah - Sekolah Holy Cross Berat - 74 kg (dalam paun - 163 paun)
College - Sekolah Tinggi Wilayah Rumson-Fair Haven Tinggi - 180cm (dalam inci inci- 5 ′ 10 ″)
Kelayakan - Kejuruteraan dan pengeluaran muzik. Warna Rambut - Coklat Gelap dan Warna Mata - Hazel

Dia benar-benar malu dan lebih suka tinggal di rumah dan menonton TV daripada keluar. Kerana gigitan anjing ketika berusia dua tahun, dia mengalami parut alis sepanjang hayat. Semasa kecil, dia berada di ambang kematian akibat kecederaan di kepala.

Kehidupan Awal

Sebelum menamatkan pengajian di Rumson-Fair Haven Regional High School pada tahun 2010, dia bersekolah di Holy Cross School dan Forrestdale Middle School. Dia mula bermain piano semasa dia berada di sekolah rendah. Dia belajar piano jazz dan pengajian klasik di Manhattan School of Music Pre-College sebagai tambahan kepada pendidikan biasa. Dia lulus dari Berklee College of Music pada tahun 2013 dengan ijazah sarjana muda dalam pembuatan muzik dan kejuruteraan.

kehidupan

Keluarga Teman wanita
Bapa - Charles Puth Selena Gomez
Ibu - Debra Puth Bella Thorne
Saudara - Stephen Puth Pelatih Meghan
Kakak - Mikaela Puth Status Perkahwinan - Belum Berkahwin

Menurut Puth, dia bercita-cita menjadi pemuzik jazz pada awalnya, tetapi orang tuanya, yang merupakan peminat muzik pop , mendorongnya untuk mengikuti jalan itu juga. Ketika dia berada di kelas enam, dia menghasilkan dan menerbitkan album Krismasnya sendiri. Dia memperoleh $ 600 dengan menjual salinan dari pintu ke pintu di kawasannya, yang dia sumbangkan kepada gereja tempatan. Tidak lama kemudian, dia mula menulis lagu-lagunya sendiri dan memuat naiknya di YouTube dengan sampul lagu-lagu popular lain.

Ringkasan

Charlie Puth adalah penyanyi pop dan penulis lagu dari Amerika Syarikat yang juga bermain piano dan gitar. Dia peminat One Direction yang bersemangat. Dia biasa membina perisian komputer di biliknya dan tidak mempunyai kehidupan di luar tempat kerja sebelum menjadi vokalis terkenal. Dia benar-benar malu dan lebih suka tinggal di rumah dan menonton TV daripada keluar. Menurut Puth, dia bercita-cita menjadi pemuzik jazz pada awalnya, tetapi orang tuanya, yang merupakan peminat muzik pop, mendorongnya untuk mengikuti jalan itu juga.

Kerjaya

• Pada bulan September 2009, dia melancarkan akaun YouTube sendiri. 'Charlies Vlogs,' ia dijuluki. Dia bermula dengan menyiarkan video komedi sampul. Pada tahun 2010, dia memulakan video muzik pertamanya. Akhir tahun itu, ia menerbitkan Extended Play pertamanya, "The Otto Tunes."

• Pada tahun 2011, dia adalah pemenang pertandingan video dalam talian yang ditaja oleh Perez Hilton, selebriti TV Amerika . Entri kemenangannya adalah sampul dari "Seseorang Seperti Anda" Adele, yang dia lakonkan bersama Emily Luther.

• Ellen DeGeneres menyatakan bahawa dia telah menandatangani Puth ke label sebelas tahun setelah mengagumi persembahannya "Seseorang Seperti Anda." Ini adalah detik penting dalam karier Charlie Puth. Ini meningkatkan asas peminat dalam talian dan fizikalnya di seluruh dunia. Puth mendakwa bahawa itu membantunya dalam mencapai tahap baru yang sebelumnya dia rasakan tidak dapat dicapai.

• Pada bulan Oktober 2013, dia melancarkan Extended Play keduanya, berjudul 'Ego.' Beliau juga menggubah lagu dan perseorangan untuk beberapa YouTube beliau rakan-rakan .

• Pada awal 2015, dia menandatangani kontrak dengan Atlantic Records, dan single pertamanya, "Marvin Gaye," dirilis. Lagu ini adalah lagu nombor satu di Australia , New Zealand, Ireland, dan United Kingdom. Ini menjadi salah satu lagu paling popular, memuncak di nombor 21 di Billboard Hot 100 di Amerika Syarikat .

• Dia menggambarkan minat romantis penyanyi terkenal Amerika Meghan Trainor dalam video muzik "Dear Future Husband." Mereka bertemu melalui perkhidmatan temu janji dalam talian dalam video, selepas itu Puth menyampaikan pizza ke rumah Trainor. Pelatih begitu dibawa dengan Puth sehingga dia mengajaknya masuk.

Album sulungnya, "Nine Track Mind," dirilis pada 29 Januari 2016, setelah awalnya ditetapkan pada 6 November 2015. Walaupun tinjauannya kurang baik, ia mencapai nombor enam di carta Billboard 200. Salah satu single juga tercatat di tangga teratas di beberapa negara, termasuk Perancis dan United Kingdom.

Kepujian dan Penghargaan

• Pada tahun 2011, Charlie Puth mendapat Anugerah Muzik Pop Crush untuk Lagu Terbaik untuk lagunya "Some Like You."

Anugerah

• Untuk "See You Again", dia memenangi Anugerah Muzik Hollywood dalam Media untuk Lagu - Filem Cemerlang dan Anugerah Muzik Pilihan Pengkritik.

• Dia memenangi Billboard Music Award untuk Top Rap Song "See You Again" pada tahun 2016.

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

Orang biasanya bertanya banyak soalan mengenai Charlie Puth yang kami bincangkan beberapa di bawah ini:

1. Adakah Charlie Puth penyanyi yang baik?

Dia bertambah baik. Fame hampir membunuh penyanyi pop berusia 26 tahun ini. "Voicenotes" adalah salah satu album pop teratas tahun ini.

2. Adakah Charlie Puth menggunakan autotune?

Jadi bukan misteri yang diakui oleh Charlie Puth (ya, lelaki dengan suara yang luar biasa) menggunakan Auto-Tune untuk melatih dirinya bagaimana menyanyi. Oleh itu, saya melancarkan Pro Tools, memuat turun Auto-Tune, menonjolkan suara saya, dan hanya menukar kunci menjadi F major - itu adalah kunci pertama yang pernah saya gunakan.

3. Adakah Charlie Puth takut akan anjing?

Penyanyi itu mengakui bahawa dia suka bergaul dengan anjing kerana mereka membantunya bersantai sebelum tayangan, tetapi dia tidak dapat membenarkan membawa haiwan peliharaan di jalan bersamanya.

4. Apa tuntutan Charlie Puth untuk kemasyhuran?

Charlie Puth telah memantapkan dirinya secara komersial sejak tiga tahun lalu dengan pelbagai platinum kejayaan empat perseorangan off beliau platinum jualan, Top 10 album pertama Nine Track Mind: "One Call Away," "Marvin Gaye," dan "Kami Don ' t Talk Anymore, "dan juga kejayaan keluarnya" See You Again. "

5. Apakah rahsia di sebalik padang Charlie Puth yang tidak bernoda?

Sekitar usia empat tahun, Puth memiliki kemampuan luar biasa untuk mengenali dan menghasilkan nota yang diberi petunjuk. Semasa penampilan di Jimmy Fallon's Tonight Show, Puth dengan bercanda teringat akan digantung sekolah kerana meniru bunyi penggera kebakaran mereka, yang telah dia hafal dalam nada dan timbre.

6. Apa jenis anjing yang menggigit Charlie Puth?

Ketika saya berusia dua tahun, seorang Labrador hitam mencakar wajah saya dan hampir membunuh saya. 400 jahitan diperlukan. Dulu saya sedar diri tentang bekas luka di kening saya, tetapi sekarang saya menyukainya.

Kesimpulan:

Charlie Puth adalah penyanyi dan penulis lagu pop Amerika yang juga bermain piano dan gitar. Dia memuja Satu Arah. Seorang vokalis terkenal pernah menulis perisian komputer di apartmennya dan tidak mempunyai kehidupan di luar tempat kerja. Dia malu dan lebih suka tinggal di rumah dan menonton TV daripada keluar. Pada mulanya, Puth mahu menjadi seorang ahli muzik jazz, tetapi ibu bapanya, peminat muzik pop yang besar, menolak dia untuk mengikuti beliau semangat .

Artikel berkaitan: