Kecantikan klasik bermaksud keindahan murni, karisma dan semula jadi. Ini bermaksud bahawa wajah anda mematuhi semua standard daya tarikan tradisional untuk budaya anda.

KELEBIHAN KELAS: SEJARAH MAKE-UP

"Classic Beauty: The History of Make-up" pada mulanya diterbitkan pada 28 Mei 2017. Pengarang buku ini adalah "Gabriela Hernandez. Buku ini adalah karya ilmiah mengenai sejarah solekan. Subjek yang dikemukakan dalam buku ini adalah kesihatan , kecergasan, dandanan dan kecantikan. Gabriela Hernandez mendefinisikan seni solekan sebenar dalam bukunya. Definisi wajah cantik selalu berubah dengan berlalunya masa kerana ritual kecantikan dan evolusi kosmetik dari zaman kuno hingga hari ini. Buku ini memberikan catatan sejarah bersejarah untuk bibir, wajah dan mata dan menawarkan, secara terperinci, ulasan estetik setiap dekad dari tahun 1920 hingga sekarang dengan gambar-gambar vintaj iklan solekan lama, panduan aplikasi solekan terperinci, profil inovator solekan terkenal dan wajah ikonik. Terdapat lebih daripada 450 gambar, garis masa dan palet warna vintaj terperinci yang menunjukkan perubahan definisi kecantikan dan inovasi solekan dokumen. Buku ini merupakan rujukan yang sesuai untuk para seniman solekan profesional, pelajar, pakar kosmetik dan peminat solekan umum.

GABRIELA HERNANDEZ

Gabriela adalah pengasas dan CEO "Besame Cosmetics". Dia adalah seorang seniman, jurugambar dan sejarawan kosmetik. Dia sudah berkahwin dan tinggal di Los Angeles bersama dua anaknya. Fotografinya juga telah diterbitkan dalam "LA Times", "Bon Appetit" dan "Shapes". Dia telah menulis banyak buku seperti "Amor y Apio", "Kecantikan Klasik: Sejarah Make-up", dan "Kerusi Roda Sihir Timothy: The Martian Overlord".

KOSMETIK YANG BAIK

Ahli sejarah solekan, Gabriela Hernandez, bersama suaminya "Fergus Hernandez" mendirikan Besame Cosmetics pada tahun 2004. Besame Cosmetics, Inc. adalah syarikat kosmetik warna yang beribu pejabat di Los Angeles, California, Amerika Syarikat. Syarikat mencipta semula warna, produk dan pembungkusan solekan dari tahun 1920-an hingga 1970-an. Mereka terkenal dengan maskara kek mereka. Syarikat mempunyai beberapa kolaborasi dengan Syarikat Walt Disney dan membuat gincu yang dikenakan oleh pelakon Hayley Atwell pada rancangan ABC Marvel, Agent Carter. Besame Cosmetics dimulakan untuk pesanan dalam talian sahaja. "Besame Red" (warna lipstik) adalah produk pertama yang dibuat dan dijual oleh jenama dalam talian. Kemudian pada tahun 2005, hey membuka sebuah kedai butik. Produk yang mereka tawarkan adalah lipstik , rouges, bedak muka, berus dan banyak lagi berdasarkan riasan sejarah yang dimiliki Gabriel dalam koleksi antik peribadinya.

KECANTIKAN KELAS

Klasik juga merujuk kepada sesuatu yang lama yang tetap berharga dan berharga , tetapi ia berbeza dengan barang antik. Gaya klasik menunjukkan tradisi budaya anda. Terdapat makna klasik berikut:

• Memiliki peringkat tertinggi. • Berkhidmat sebagai standard yang ditetapkan. • Dari jenis atau kelas yang terkenal. • Gaya halus, formal dan terkawal. • Elegan, sederhana dan harmoni. • Mempunyai hubungan sastera dan sejarah. • Bahasa dan sastera Rom kuno dan Yunani. • Jenis biasa atau tradisional.

Pada tahun 1933, sebuah carta diberikan sebagai panduan untuk artis make-up. Menurut carta ini, wajah yang sempurna merangkumi tujuh ciri utama berikut:

  1. Panjang muka sama dengan panjang tiga hidung.
  2. Bibir atas dan bawah mempunyai lebar yang sama.
  3. Lebar mata antara mata.
  4. Kening bermula pada garis yang sama dengan sudut mata, paling dekat dengan hidung.
  5. Kening simetri sesuai dengan garis hidung.
  6. Lebar wajah di pipi sama dengan dua panjang hidung.
  7. Ruang dari kelopak mata bawah ke kelopak mata atas adalah sama dengan ruang antara alis dan kelopak mata atas.

BAGAIMANA MENJADI KELAS KELAS?

Kunci kecantikan klasik adalah memastikannya tetap sederhana. Wanita yang elegan selalu bersatu, lembut, dan halus. Segala-galanya semestinya terbaik untuk menjadikan anda cantik secara klasik di khalayak ramai. Trend moden tidak dibuat untuk kita semua dan tidak setiap daripada kita dapat mengatasinya dengan sempurna. Kecantikan klasik bukan mengenai aksesori mahal atau berjenama yang anda pakai; ini mengenai bagaimana anda membawa diri. Berikut adalah beberapa peraturan untuk mencapai penampilan kecantikan klasik:

MENGHINDARI PAKAIAN TRENDY Wanita klasik tidak pernah memakai pakaian yang bergaya; mereka memakai potongan klasik sederhana. Gaun matte sederhana seperti warna biru dan hitam dengan aksesori yang mencolok, selain dengan cermin mata dan selendang berwarna kelihatan elegan. Set mutiara yang berkelas akan meningkatkan pakaian anda.

Hormati TEKSTUR RAMBUT ANDA Elakkan mewarnakan rambut anda. Sentiasa berusaha untuk sihat, semula jadi dan berkilat rambut . Hentikan banyak percubaan pada rambut anda agar kelihatan lebih baik. Sebilangan besar dari kita secara kimia mengubah rambut mereka, yang menjadikan rambut tidak sihat dan kelihatan keriting.

WEAR LIGHT MAKE-UP Memakai solekan yang lebih sedikit dapat menonjolkan keindahan semula jadi anda - semula jadi anda. Ini akan menimbulkan kulit yang lebih sihat dan meningkatkan keyakinan apabila anda melihat orang-orang menerima anda untuk anda yang sebenarnya. Lakukan solekan matte dan sederhana daripada penampilan yang menyerlah dan berkilau. Cuba lewatkan lip-gloss, yang menarik terlalu banyak perhatian yang tidak diingini. Solekan matte kelihatan lebih berkelas.

kurang menggunakan solekanMENJADI POSITIF DAN SELAMAT Kecantikan klasik terkenal dengan ketenangan, pendiam dan sentiasa terkawal. Pandangan positif sentiasa cantik dan menarik.

MEMILIKI HYGIEN PERIBADI YANG BAIK Tabiat kebersihan yang betul seperti menyikat, mencuci tangan, mandi biasa, menggosok gigi akan menjauhi bau busuk daripada anda. Kebersihan badan yang baik membantu anda merasa seronok dengan diri sendiri. Ini juga penting untuk kesihatan mental dan fizikal.

TAHU APA YANG ANDA BICARA TENTANG Kecerdasan adalah kuncinya. Fikirkan sebelum anda menyampaikan. Apa sahaja yang anda bercakap mesti mempunyai kepandaian atau kepentingan.

MENGHINDARI PLAIN BLACK Black adalah warna berkelas tetapi ia bertambah baik apabila dipakai dengan warna lain seperti putih, merah, hijau atau biru.

PILIH SUAT WARNA PADA KOMPLEKSIONAL DAN WARNA MATA ANDA Pakai pakaian yang warnanya paling sesuai dengan warna dan warna mata anda. Sebagai contoh:

  1. Mata biru : Biru gelap, oren, ungu tua, hitam, putih, pirus, merah gelap, dan biru-ungu. Warna yang harus dielakkan adalah hijau limau, biru bayi, coklat, merah jambu panas dan sebarang warna.
  2. Mata hitam: Semua warna sesuai dengan mata hitam.
  3. Mata hijau : Warna yang kelihatan berkelas berwarna hitam, putih, coklat, ungu, dan biru tua. Kelabu, hijau, oren, putih, merah terang dan kuning tidak sesuai dengan mata hijau.
  4. Mata coklat: Hijau, kuning, arang, warna gelap dan merah jambu. Sebilangan besar warna kelihatan paling baik pada mata coklat.

KECANTIKAN KELAS (1930-an-1950-an)

Salah satu definisi kecantikan klasik adalah tahun keemasan industri pawagam, sehingga 50-an atau 60-an. Oleh itu, keindahan zaman ini adalah:

ELIZABETH TAYLOR

Dame Elizabeth Rosemond Taylor adalah pelakon dan ahli perniagaan Inggeris-Amerika. Dia dilahirkan pada 27 Februari 1932 di London, England dan meninggal pada 23 Mac 2011 pada usia 79. Dia memulakan kerjayanya sebagai pelakon kanak-kanak pada tahun 1940-an dan merupakan salah satu bintang popular di pawagam Hollywood klasik pada tahun 1950-an. Institut Filem Amerika menamakannya sebagai " legenda layar wanita terbesar ke-7" sepanjang masa, pada tahun 1999. Dia mendapat populariti melalui filemnya "National Velvet" pada tahun 1944.

GRACE PATRICIA KELLY

Dia dilahirkan pada 12 November 1929 dan meninggal pada 14 September 1982. Dia adalah seorang pelakon Amerika yang bekerja di beberapa filem penting pada tahun 1950-an. Kemudian dia berkahwin dengan Putera Rainier III pada tahun 1956 dan menjadi Puteri Monaco. "Mogambo", dirilis pada tahun 1953, adalah alasan kemasyhurannya.

MAUREEN O'HARA

Maureen O'Hara dilahirkan pada 17 Ogos 1920 di Ireland dan meninggal pada 24 Oktober 2015, pada usia 95. Dia adalah penyanyi dan pelakon Ireland. Dia bekerja di film-film seperti "How Green Was My Valley", dirilis pada tahun 1941, "The Black Swan" (1942), "Miracle on 34th Street" (klasik Krismas) pada tahun 1947, "Wilayah Comanche" (1950), " The Quiet Man ”(1952),“ Big Jake ”(1971) dan banyak lagi.

KIM NOVAK

Kim Novak dilahirkan pada 13 Februari 1933. Dia adalah seorang pelakon pesara Amerika, pelukis dan penyokong kesihatan mental. Dia memulakan karier filemnya pada tahun 1954. Dia mendapat bintang dari penampilannya di "Vertigo" (1958). Dia dicalonkan dalam 16 anugerah kategori yang berbeza di mana dia memenangi sembilan anugerah.

LANA TURNER

Dia adalah seorang pelakon Amerika; lahir pada 8 Februari 1921 dan meninggal pada 29 Jun 1995. Dia mendapat kemasyhuran sebagai model pin-up dan pelakon filem. Pada pertengahan tahun 1940-an, dia adalah salah seorang pelakon dengan bayaran tertinggi di AS

SUSAN HAYWARD

Dia dilahirkan pada 30 Jun 1917 di Ney York. Dia didiagnosis menderita tumor otak pada tahun 1973 dan meninggal pada 14 Mac 1975, pada usia 57 tahun. Susan adalah model dan pelakon Amerika. Dia bekerja di filem-filem seperti "Hollywood Hotel", "Warga Terkemuka Kami", "Dan Sekarang Besok", "Pot Madu", "Tenggat waktu Subuh", "Rumah Orang Asing", "Taman Kejahatan", "Saya Mahu Hidup! "," Ucapkan Selamat Tinggal, Maggie Cole "dll.

GINGER ROGERS

Ginger Rogers (1911-1995) adalah seorang penari, pelakon, dan penyanyi Amerika semasa zaman kegemilangan Hollywood. Dia bekerja di "Kitty Foyle" pada tahun 1940, dan memenangi "Academy Award for Best Actress".

JOAN FONTAINE

Joan Fontaine dilahirkan pada 22 Oktober 1917 dan meninggal pada 15 Disember 2013, pada usia 96. Dia adalah seorang pelakon Inggeris-Amerika. Joan memulakan karier lakonannya pada tahun 1935. Dia juga merilis otobiografinya "No Beds of Roses" pada tahun 1978. Dia adalah satu-satunya pelakon yang telah memenangi "Academy Award" kerana bertindak dalam filem Hitchcock.

ROSALIND RUSSELL

Catherine Rosalind Russell dilahirkan pada 4 Jun 1907 dan meninggal pada 28 November 1976. Dia terkenal dengan peranannya sebagai wartawan surat kabar berbual pantas Hildy Johnson dalam "His Girl Friday", yang dikeluarkan pada tahun 1940. Dia mempunyai rentang kerjaya yang luas lebih kurang 30 tahun.

PERTANIAN FRANCES

Dia dilahirkan pada 19 September 1913, di Washington, AS dan meninggal pada 1 Ogos 1970. Frances adalah pelakon Amerika dan pelayan televisyen. Dia membuat penampilan sulung dalam filem B "Terlalu Banyak Orang Tua" (1936). Dia berkahwin dengan pelakon Amerika Leif Erickson pada tahun 1936, tetapi dia segera bercerai.

VIVIEN LEIGH

Dia adalah pelakon panggung dan filem Britain. Vivien dilahirkan pada tahun 1913 dan meninggal pada tahun 1967. Dia memenangi "Anugerah Akademi untuk Pelakon Wanita Terbaik" dua kali, untuk persembahannya di "Gone with the Wind" (1939) dan "A Streetcar Named Desire" pada tahun 1951. Dia juga memenangkan "Tony Award" untuk karyanya dalam versi muzik Broadway "Tovarich" pada tahun 1963.

JUDY GARLAND

Judy Garland dilahirkan pada 10 Jun 1922 dan meninggal pada 22 Jun 1969. Dia adalah seorang pelakon Amerika, vaudevillian, penyanyi, dan penari. Dia bekerja di industri selama 45 tahun. Dia adalah wanita pertama yang memenangkan "Grammy Award for Album of the Year" pada tahun 1961. Dia mula tampil di vaudeville ketika kecil. Dia adalah ibu kepada pelakon Amerika "Liza Minnelli" dan "Lorna Luft".

LEMAR HEDY

Hedy Lemarr dilahirkan pada 9 November 1914 di Austria-Hungary dan meninggal dunia pada 19 Januari 2000. Dia adalah seorang pelakon, penerbit dan pencipta filem Amerika. Dia muncul dalam 30 filem. Dia mendapat kemasyhuran melalui penampilannya di "Ecstasy", yang dirilis pada tahun 1933, yang merupakan filem Amerika pertamanya. Dia bekerja dalam filem seperti "Money on the Street", "Lady on the Tropics", "White Cargo", "Boom Town", "The Conspirators", "Dishonored Lady", "Samson and Delilah", "My Favorite Spy" , "Haiwan Wanita" dan banyak lagi.

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

Bagaimana tingkah laku wanita berkelas?

Wanita berkelas harus yakin, tetapi tidak terlalu yakin. Dia menunjukkan etika, harga diri dan penghargaan. Dia mengelakkan gosip terbiar. Dia tidak membiarkan moodnya mempengaruhi adabnya.

Apa itu kecantikan abadi?

Kecantikan abadi adalah wanita yang selalu awet muda dari segi penampilan dan semangat. Dia sentiasa positif, tetap bahagia dan merasa semuda mungkin.

KESIMPULAN

Keindahan klasik adalah keindahan semula jadi, yang mencerminkan budaya seseorang. Untuk kekal sederhana dan murni meningkatkan karisma seseorang. Kecantikan klasik juga merujuk kepada era keemasan pawagam. Beberapa pelakon cantik berkelas pada masa itu juga disebutkan di atas.

ARTIKEL BERKAITAN

Bagaimana untuk memulakan perniagaan salun anda sendiri? Bagaimana menjadi cantik Makeup untuk pemula

Sophia Loren, Marilyn Monroe, Audrey Hepburn, Anna Karina, Meryl Streep atau Nargis Dutt adalah sebilangan kecil wanita yang dianggap sebagai kecantikan yang abadi. Selalu ada sesuatu yang sangat padu, bulat, lembut, halus, atau mudah mengenai wanita yang anggun. Tidak kira betapa menariknya fizikalnya di luar, penampilan bukanlah segalanya. Memancarkan kelas, karisma, kasih sayang atau integriti peribadi adalah sama pentingnya.

apa sebenarnya seni kecantikan klasik?

Sasarkan kualiti berbanding kuantiti. Beli yang anda suka atau buat lebih banyak dengan yang kurang. Kualiti yang baik bukan pemborosan; ini bertahan lama atau mungkin lebih murah kerana anda menggunakan lebih banyak penggunaan dari setiap item. Ini juga membolehkan anda menjadi lebih kreatif dalam rangka menyelesaikan apa yang anda ada. sudah tentu, banyak wanita mengimpikan mengenakan pakaian baru setiap hari sepanjang tahun, tetapi perlu diingat bahawa bersikap bergaya ini tidak semestinya bermaksud anggun.

Berpakaian mengikut ukuran atau usia anda

Wanita datang dalam pelbagai bentuk atau ukuran, atau terima kasih pakaian (dan pakaian di bawah!). Elakkan memakai pakaian untuk wanita yang ukurannya separuh dari anda atau separuh usia anda. Cari seluar dalam atau pakaian yang menonjolkan bentuk wanita atau reka bentuknya yang halus atau feminin. Warna padat atau cetakan sederhana, atau sutera, sifon atau renda akan tetap sesuai dengan gaya. pada masa yang sama, pakai pakaian yang menunjukkan keperibadian anda. Kunci keindahan klasik adalah memastikan ini tetap sederhana. Wanita yang anggun adalah yang selalu padu, lembut, atau halus. Segala-galanya semestinya terbaik untuk menjadikan anda cantik secara klasik di kalangan orang ramai. Trend moden tidak sesuai untuk kita semua atau tidak setiap daripada kita dapat menangani ini dengan sempurna. Kecantikan klasik bukan mengenai aksesori mahal atau berjenama yang anda pakai; ini adalah mengenai bagaimana anda membawa diri. Berikut adalah beberapa peraturan untuk mencapai penampilan kecantikan klasik:

MENGHINDARI PAKAIAN TRENDY

Wanita klasik tidak pernah memakai pakaian bergaya; mereka memakai potongan klasik sederhana. Gaun matte sederhana mirip dengan warna biru atau hitam dengan aksesori yang mencolok, selain itu dengan cermin mata atau selendang berwarna kelihatan elegan. set mutiara yang berkelas akan meningkatkan pakaian anda.

Hormati TEKSTUR RAMBUT NATURAL anda

Elakkan mewarnakan rambut anda. Sentiasa bertujuan untuk rambut yang sihat, semula jadi atau berkilat. Hentikan banyak percubaan pada rambut anda agar kelihatan lebih baik. Sebilangan besar dari kita secara kimia mengubah rambut mereka, yang menjadikan rambut tidak sihat atau kelihatan keriting.

MAKE-UP LIGHT WEAR

Memakai solekan yang lebih sedikit boleh menjadikan kecantikan semula jadi anda - yang semula jadi anda. ini akan menimbulkan kulit yang lebih sihat atau meningkatkan keyakinan jika anda melihat orang-orang menerima anda untuk anda yang sebenarnya. Lakukan solekan matte atau sederhana daripada penampilan yang menyerlah dan berkilau. Cuba lewatkan lip-gloss, yang menarik terlalu banyak perhatian yang tidak diingini. Solekan matte kelihatan lebih berkelas.

Halus vs mencolok

Perkara yang paling penting untuk diingat ialah kecantikan klasik ini adalah tidak keras atau mencuri pertunjukan. inilah yang terpuji atau bercakap untuk dirinya sendiri. sebagai tambahan kepada kelebihan kain atau cetakan, menjauhi aksesori menjengkelkan. Mengalami masalah dalam membuat keputusan? Berpegang pada emas, perak atau mutiara kerana tidak kira apa rupa yang anda mahu tarik, anda mungkin tidak akan salah dengan mereka. pada amnya, berlian adalah kawan baik gadis itu selalu. mirip dengan beg tangan yang jauh, klac adalah bahagian klasik yang selalu sesuai. Beg tangan besar hanya perlu jika anda pergi ke pantai atau berkelah.

Main dengan ciri terbaik anda

Rias wajah klasik adalah mengenai perincian rekaan. Solekan boleh meningkatkan wajah seseorang, tetapi terlalu banyak ini hanya akan mencuri keupayaan anda untuk kelihatan elegan. Perhatikan soleknya, tanpa mengira warna atau warna apa yang paling sesuai untuk kulit anda. Pilih satu atau dua ciri di wajah anda yang ingin anda ketengahkan. Bulu mata, tulang pipi, atau bibir adalah pilihan yang baik jika anda berusaha mencapai penampilan kecantikan klasik. Pergi halus, tidak serupa dengan pernyataan fesyen, tetapi hanya kerana kecantikan sejati tidak dapat disembunyikan di bawah lapisan atau lapisan solek.

Dandanan

Kembangkan rejim dandanan peribadi anda sendiri atau berdisiplin mengenainya! Pakai pelembap atau pelindung matahari, sapukan pelembap bibir untuk melindungi bibir anda daripada pengeringan atau biarkan kuku anda menjadi telanjang. Gunakan pinset dengan berhati-hati, jaga kaki anda, pakai pakaian bersih, atau selalu berbau segar.

Jadilah individu

Seringkali kita lupa bahawa keindahan ini sendiri adalah serampang dua mata, atau kita hanya berusaha untuk kesempurnaan dalam penampilan. Jangan menjadi orang yang tidak belajar sesuatu yang baru dalam sepuluh tahun terakhir. Latih minda atau bertanya. Mempunyai minat, bakat, atau kebolehan. Sukarelawan, mengikuti kelas, membaca atau belajar. atau semasa anda berusaha untuk menjadi lebih baik, dapatkan rasa rendah diri mengenai pencapaian anda.

Yakin, tidak terlalu yakin

Belajarlah untuk menyayangi atau menghormati diri anda yang serupa dengan perigi yang serupa dengan yang lain. Berkeyakinan dalam menyatakan pendapat, idea, atau kepercayaan anda sendiri tanpa perlu risau akan menyinggung perasaan orang lain. pada masa yang sama, cukup bijaksana untuk menerima atau menghormati pendapat ini berbeza dengan pendapat anda sendiri tanpa merasa terancam. Tetapi yang paling penting, ingatlah ini semua keindahan yang bertenaga dan abadi yang datang atau hilang, telah mengetahui pentingnya menjadi unik dalam dunia jamak.

Kecantikan Klasik: Sejarah Make-up pada asalnya diterbitkan pada 28 Mei 2017. Pengarang buku ini adalah "Gabriela Hernandez. Buku ini adalah karya ilmiah mengenai sejarah solekan. Subjek yang dikemukakan dalam buku ini adalah kesihatan, kecergasan, dandanan atau kecantikan. Gabriela Hernandez mendefinisikan seni solekan sebenar dalam bukunya. Definisi wajah cantik selalu berubah dengan berlalunya masa kerana ritual kecantikan atau evolusi kosmetik dari zaman kuno hingga hari ini.

Buku ini memberikan catatan sejarah bersejarah bagi bibir, wajah atau mata atau tawaran, secara terperinci, ulasan estetik setiap dekad dari tahun 1920-an hingga masa sekarang dengan gambar-gambar vintaj dari iklan solekan lama, perincian terperinci - panduan aplikasi, profil inovator solekan terkenal atau wajah ikonik. Terdapat lebih daripada 450 gambar, garis masa atau palet warna vintaj terperinci yang menunjukkan perubahan definisi kecantikan atau inovasi solekan dokumen. Buku ini adalah rujukan yang sesuai untuk para seniman profesional, pelajar, pakar kosmetik atau peminat solekan umum.

GABRIELA HERNANDEZ

Gabriela adalah pengasas atau CEO "Besame Cosmetics". Dia adalah artis, jurugambar atau sejarawan kosmetik. Dia sudah berkahwin atau tinggal di Los Angeles bersama dua anaknya. Fotografinya juga telah diterbitkan dalam "LA Times", "Bon Appetit" atau "Shapes". Dia telah menulis banyak buku yang serupa dengan "Amor y Apio", "Kecantikan Klasik: Sejarah Make-up", atau "Kerusi Roda Sihir Timothy: The Martian Overlord".

KOSMETIK SEBAGAI

Ahli sejarah solekan, Gabriela Hernandez, bersama suaminya "Fergus Hernandez" mendirikan Besame Cosmetics pada tahun 2004. Besame Cosmetics, Inc. adalah syarikat kosmetik warna yang beribu pejabat di Los Angeles, California, Amerika Syarikat. Syarikat mencipta semula warna, produk atau pembungkusan solekan dari tahun 1920-an hingga 1970-an. Mereka terkenal dengan maskara kek mereka. Syarikat mempunyai beberapa kolaborasi dengan Syarikat Walt Disney atau membuat gincu yang dikenakan oleh pelakon Hayley Atwell pada rancangan ABC Marvel, Agent Carter. Besame Cosmetics dimulakan untuk pesanan dalam talian sahaja. "Besame Red" (warna lipstik) adalah produk pertama yang dibuat atau dijual oleh jenama dalam talian. Kemudian pada tahun 2005, hey membuka kedai butik. Produk yang mereka tawarkan adalah lipstik, rouges, bedak muka, berus atau banyak lagi berdasarkan riwayat solekan yang dimiliki Gabriel dalam koleksi antik peribadinya.

Keindahan klasik bermaksud anda mempunyai wajah yang sesuai dengan semua standard konvensional yang menarik untuk budaya anda. Dia bukan kecantikan klasik, dia kecantikan yang unik, atau kebanyakan orang setuju hidung hanya menjadikan wajahnya lebih cantik. Ciri yang paling penting adalah mata (besar atau berwarna nampaknya menjadi peraturan). Hidung adalah bahagian wajah yang paling tidak menarik, (lebih besar tidak lebih baik).

Tidak perlu dikatakan bahawa gigi berkilau ini rata-rata adalah kelebihan. warna sempurna adalah yang mesti. Classic menerangkan gaya anda dengan sempurna. Anda lebih suka penampilan abadi, potongan cantik tetapi sederhana di dalam pakaian, kain semula jadi yang halus, atau kasut kulit atau beg tangan. Kadang-kadang anda mungkin kecewa jika anda tidak dapat menemukan gaya yang tepat dari pakaian, beg tangan, atau kasut yang anda gemari. Definisi klasik adalah seseorang atau sesuatu yang berpangkat tertinggi, ini bertindak serupa dengan model atau piawaian yang stabil, mempunyai nilai yang berkekalan, adalah tipikal atau berkaitan dengan Yunani kuno atau Rom.

Tetapi bentuk hati, atau lebih umum dikenal mirip dengan wajah berbentuk V, telah terbukti secara ilmiah sebagai bentuk wajah yang paling menarik secara visual. Wajah berbentuk hati yang mirip dengan bintang Hollywood, Reese Witherspoon yang dianggap serupa dengan 'cantik secara matematik'. Jenis Gaya Chic terkenal dengan ansambel monokromatik atau kepingan dengan garis bersih yang ramping yang memancarkan kekuatan atau mempunyai rasa fesyen yang semula jadi. di dalam almari pakaian Chic Style Type anda akan menjumpai bentuk moden yang kemas atau aksesori terkini. gaun hitam kecil selalu menjadi ruji, sama dengan gaun putih kecil.

Kasut larian adalah contoh gaya klasik yang baik. gaun hitam yang sederhana, sut bulu yang paling teruk, jaket pengebom kulit - ini adalah semua fesyen klasik yang diulang pada tahun demi tahun. mode, sebaliknya, adalah reka bentuk yang berlangsung hanya satu musim, atau kadang-kadang bahkan lebih sedikit daripada musim.

Soalan Lazim

Apa maksudnya memiliki kecantikan klasik?

Klasik sering berhati-hati dan dilihat sangat elegan. Pakaian mereka dijaga dengan sempurna dan tidak akan cepat tanggal.

Apa yang menjadikan wajah cantik secara klasik?

Keanggunan ditakrifkan sebagai 'kualiti anggun dan bergaya dalam penampilan dan gaya. Oleh itu, seorang wanita yang elegan dapat didefinisikan sebagai seseorang yang menenangkan dirinya dengan cara yang canggih dan bergaya.

Apa maksudnya kelihatan klasik?

Definisi klasik adalah seseorang atau sesuatu yang berpangkat tertinggi, yang bertindak sebagai model atau piawaian yang stabil, mempunyai nilai yang berkekalan, khas atau berkaitan dengan Yunani kuno atau Rom.