Com LGE Launcher3 menawarkan banyak ciri mengagumkan. Jack Wallen memberi tumpuan kepada dua ciri yang akan menarik minat anda dan mendorong anda untuk memuat turun versi baru pelancar skrin utama ini.

Sekiranya anda ingin menikmati versi Android Pixel Google yang baru tetapi tidak mahu mengeluarkan wang untuk telefon pintar utama, masih ada harapan. Anda akan mendapat pelbagai ciri yang mungkin anda sangka hanya tersedia di telefon Pixel dengan peluncuran Action Launcher yang baru. Ciri-ciri ini merangkumi antara lain:

  • Mod skrin penuh Dalam mod Semua Aplikasi (Versi Plus)
  • Pewarnaan dok jenis folder bulat
  • Widget untuk Pil dan Tarikh Google

Com LGE Launcher3 Ciri Tambahan:

Action Launcher juga dilengkapi dengan beberapa ciri hebat lain, termasuk:

  1. Tema Pantas (Versi Plus): Membolehkan Pelancar Tindakan menyesuaikan skrin utama anda berdasarkan warna kertas dinding anda.

  2. Leret ke atas pada jalan pintas untuk mendedahkan widget yang mudah diakses untuk aplikasi.

  3. Shutters (Versi Plus): Pada jalan pintas, geser ke atas untuk menampakkan widget yang mudah diakses di telefon bimbit untuk aplikasi.

  4. Quick-bar (Versi Plus): Membantu anda memperibadikan bar carian Google.

  5. Edit cepat: Akses cadangan ikon alternatif dengan cepat.

  6. Ikon ukuran pintar (Beta): Ikon diubah saiznya secara automatik ke ukuran ikon yang disyorkan dalam Reka Bentuk Bahan.

  7. Penutup: Pendekatan baru untuk folder yang memberikan pelbagai tindakan ke pelbagai folder (seperti mengetuk Sampul memuatkan aplikasi, menggesek Sampul membuka folder tersembunyi, yang telah anda sesuaikan).

Ciri-ciri di atas termasuk dalam Action Launcher3 versi percuma. Anda perlu membayar $ 4,99 untuk versi Plus untuk mendapatkan koleksi ciri lengkap (pembelian dalam aplikasi).

Mari kita pasangkan Action Launcher dan lihat beberapa ciri yang akan membuatkan anda ingin berjalan (bukan berjalan kaki) ke Google Play Store dan dapatkan pelancar skrin utama yang hebat ini. Sekiranya anda mencari Kepentingan Penyimpanan & Pengurusan Dokumen yang Boleh dipercayai, baca artikel ini.

Memasang Com LGE Launcher3:

  1. Pada telefon pintar Android anda, pergi ke Google Play Store.

  2. Cari Action Launcher 3 di internet.

  3. Cari dan ketik entri Chris Lacey.

  4. Pasang mesti dipilih.

  5. Terima tawaran.

  6. Biarkan pemasangan selesai.

Setelah pemasangan selesai, tekan butang utama pada telefon pintar anda dan kemudian ketik entri Action Launcher 3. Anda boleh memilih antara Selalu (untuk menjadikan Action Launcher sebagai lalai) dan Hanya Ini Sekali (untuk menggunakan Action Launcher sekali sahaja) (untuk mengujinya).

Semasa pertama kali memulakan Action Launcher, anda akan melihat skrin selamat datang yang sangat saya galakkan untuk membaca kerana merangkumi semua ciri Action Launcher.

:ballot_box_with_check: Baca Juga: :small_blue_diamond: Cara Membuat Sandaran iPhone untuk Komputer :small_blue_diamond: Cara Menggunakan Aplikasi Mudah Alih eBay :small_blue_diamond: Perkhidmatan Insurans Mudah Alih secara Percuma ???

Dua Keistimewaan:

Saya tidak akan membahas semua ciri Action Launcher; sebagai gantinya, saya akan memfokuskan kepada dua perkara yang saya percaya akan meyakinkan anda untuk menjadikan Action Launcher sebagai pelancar skrin utama lalai. Pada OnePlus 3 yang hebat, menjalankan Android 6.0.1, saya akan menunjukkan kepada anda cara menggunakan Action Launcher.

1. Meliputi:

Atribut Pelancar Tindakan yang paling mengagumkan ialah Penutupnya. Anda boleh membina folder di skrin utama Android biasa dengan menggabungkan ikon. Anda mengetuk folder untuk membukanya, kemudian ketuk perisian yang ingin anda gunakan untuk melancarkannya. Anda boleh mengubah direktori tersebut menjadi Covers with Action Launcher. Penutup boleh melakukan dua fungsi:

  • Untuk membuka aplikasi Sampul lalai, ketuk penutup.

  • Leret ke atas untuk menunjukkan semua aplikasi yang disertakan di dalam Sampul.

Untuk membuat Penutup, bina folder dengan semua pelancar anda. Buka folder dengan mengetuknya, kemudian tekan tiga titik menegak di sudut kanan bawah folder untuk menutupnya.

Membuat penutup dari folder:

Folder akan diubah menjadi Cover apabila anda mengetuk Make Cover. Ikon Sampul akan beralih ke aplikasi Sampul lalai setelah anda melakukan ini. Leret ke atas dari ikon Sampul untuk melihat semua aplikasi di dalamnya, atau ketuk Sampul untuk memulai program yang lalai.

Untuk menukar aplikasi lalai, buka Penutup dengan menggesek ke atas, kemudian tekan lama dan seret aplikasi yang ingin anda gunakan sebagai lalai ke sudut kiri atas Penutup. Apabila anda menekan butang Cover, pelancar aplikasi di sudut kiri atas akan menjadi aplikasi yang dilancarkan. Aplikasi membeli-belah terbaik senarai yang kami buat untuk anda.

2. Shutters:

Ciri lain yang mungkin membuatkan anda mengalirkan air untuk Action Launcher adalah bidai. Walaupun hanya tersedia dalam edisi Plus, ia sangat bernilai.

Shutters berfungsi seperti berikut: Ketika anda menggesek ke atas dari ikon aplikasi, widget aplikasi muncul menjadikannya sangat mudah untuk berkomunikasi dengan aplikasi individu langsung dari dalam Cover atau Folder.

Shutter untuk Facebook Messenger:

Terdapat beberapa perkara yang harus anda perhatikan ketika datang ke jendela. Sebagai permulaan, tidak setiap aplikasi diaktifkan Shutter secara lalai. Sekiranya anda melihat dua bar mendatar pada skrin semasa anda membuka Folder atau Penutup (Gambar C), aplikasi ini diaktifkan dengan Shutter.

Aplikasi dalam Cover yang diaktifkan Shutter:

Perkara seterusnya yang harus anda ketahui ialah, walaupun aplikasi tidak diaktifkan oleh Shutter secara lalai, anda boleh membenarkan Action Launcher mengaktifkannya untuk Shutter dengan menggeser ke atas peluncur ke atas. Uji kefungsian pada aplikasi yang tidak mempunyai bar penunjuk untuk melihat cara kerjanya. Adakah anda ingin mengetahui mengenai Mobile Wallet dan kepentingannya.

Soalan Lazim:

Apabila anda menyahpasang aplikasi, semua data yang berkaitan dengannya akan dihapus, yang biasanya melibatkan tetapan penyesuaian. Namun, jika aplikasi memiliki izin "ubah suai penyimpanan USB", aplikasi tersebut mungkin menghasilkan fail di kawasan penyimpanan bersama telefon anda, yang dapat Anda lihat ketika menyambungkan telefon ke komputer melalui kabel USB. Ini tidak akan dikeluarkan semasa anda menyahpasang aplikasi, tetapi anda boleh mematikannya secara manual menggunakan pautan USB atau aplikasi pengurus fail di komputer anda.

1. Apa maksud com LGE Launcher3?

Launcher3 adalah aplikasi yang membantu anda melancarkan aplikasi dari skrin utama anda. Ini sesuatu yang masih anda lakukan. Sekiranya anda tidak menyukai susun atur lalai dari skrin utama anda, anda mungkin ingin mencuba pelancar lain. Istilah "Launcher3" merujuk kepada semua Launcher yang kebanyakannya dilengkapi dengan sistem operasi Android (AOS). Apakah tujuan Com.lge.launcher3? Ini adalah pelancar Android lalai untuk semua pengguna LG, dan digunakan untuk melancarkan aplikasi lain di komputer anda. Ini membolehkan anda memperibadikan skrin utama anda dan juga telefon anda secara keseluruhan.

2. Adakah saya memerlukan pelancar di telefon saya?

Yang anda perlukan hanyalah pelancar, juga dikenali sebagai pengganti skrin utama, yang merupakan aplikasi perisian yang mengubah reka bentuk perisian dan ciri sistem operasi telefon anda tanpa membuat perubahan tetap. Pelancar Android adalah perisian yang dapat digunakan untuk menyesuaikan layar utama telefon anda atau berfungsi sebagai pembantu peribadi. Salah satu ciri terbaik Android adalah kemampuan untuk menyesuaikan GUI pada peranti anda.

3. Adakah pelancar buruk untuk telefon anda?

Periksa kebenaran yang dituntut oleh aplikasi, dan tentukan sama ada aplikasi tersebut memerlukan keperluan yang sah atau tidak. Tidak ada yang membahayakan penggunaan peluncur khusus, tetapi jika meminta izin yang tidak diperlukan hanya untuk memaparkan skrin utama, ia mungkin menyembunyikan fitur jahat.

4. Apakah maksud Sistem UI Android?

"Semua yang anda lihat sebagai aplikasi di ponsel Android yang biasanya bukan aplikasi," kata penulis. Di luar proses pelayan sistem, System-UI adalah proses berterusan yang menyediakan UI untuk sistem. Senarai perkhidmatan yang meluaskan Sistem-UI dan dimulakan oleh Aplikasi Sistem-UI adalah titik permulaan bagi kebanyakan kod sys-UI.

5. Adakah pelancar bagus untuk Android?

Anda mempunyai lebih banyak kuasa ke atas skrin utama anda dengan pelancar Android terbaik. Pelancar Android terbaik akan sepenuhnya mengubah rupa dan rasa telefon anda, dari mengubah ikon dan tema hingga memperkenalkan ciri baru seperti folder pintar dan pembantu carian.

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Kesimpulan:

  • Covers and Shutters di LGE launcher3 sekiranya anda berjalan ke Google Play Store, memuat turun pelancar skrin utama yang hebat ini, dan menetapkannya sebagai lalai anda. Anda akan tertanya-tanya mengapa Action Launcher tidak menjadi lalai anda selama ini sehingga anda membeli edisi Plus.

  • Respons biasanya tidak, tetapi dengan peranti tertentu, boleh jadi ya. Terdapat peluncur yang dibuat sekecil mungkin dan / atau sesederhana mungkin. Mereka juga tidak mempunyai ciri-ciri mewah atau menarik untuk menjimatkan bateri.

  • Covers and Shutters dalam Peluncur Tindakan seandainya anda berjalan ke Google Play Store, memuat turun pelancar skrin utama yang hebat ini, dan menetapkannya sebagai lalai anda. Anda akan tertanya-tanya mengapa Action Launcher tidak menjadi lalai anda selama ini sehingga anda membeli edisi Plus.

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Artikel berkaitan:

:small_blue_diamond: Apakah Faedah Treler Pengawasan Bergerak? :small_blue_diamond: Bagaimana Melindungi Telefon Pintar Anda Dengan Penutup Mudah Alih? :small_blue_diamond: 7 Trend E-dagang Bergerak yang Merevolusikan Industri Runcit :small_blue_diamond: Trend Pembangunan Web pada tahun 2021