Berapakah nilai bersih Cynthia Rowley ? Nilai bersih Cynthia Rowley adalah $ 100 Juta, menurut Selebriti Bersih Bernilai pada Februari 2021.

Nilai Bersih Cynthia Rowley pada tahun 2021 $ 100 Juta
Nilai Bersih Cynthia Rowley pada tahun 2020 $ 1 Juta - $ 5 Juta
Cynthia Rowley Net Worth pada tahun 2019 $ 100,00 - $ 1 Juta
Profesion Pereka fesyen
Jantina Perempuan
Kewarganegaraan Amerika Syarikat
Tarikh lahir 29 Julai 1958

Nilai bersih Cynthia Rowley

Mengenai Cynthia Rowley

Cynthia Rowley dilahirkan di Illinois pada tahun 1958 dan merancang pakaian pertamanya pada usia 9. Dia menghadiri School of the Chicago Art Institute dan merancang pakaian pertamanya sebagai profesional sebagai senior.

Dunia fesyen dapat bertindak balas terhadap bakatnya dengan memberinya Fashion Talent Award (CFDA) yang baru. Bukan hanya untuk reka bentuk pakaian wanita , tetapi dia juga mulai merancang pakaian lelaki dan masuk ke dunia reka bentuk. Butik di Amerika Syarikat, Eropah, dan Asia juga merangkumi pelbagai jenis aksesori, aroma khas, dan lebih dari 50 butik.

Kerjaya Cynthia Rowley

Artikel kosmopolitan mengatakan bahawa Cynthia dibesarkan dalam lingkungan seni oleh ibu bapanya Ed dan Clementine Rowley dan dia mengambil cintanya untuk pakaian cantik yang dia buat saat ini dari mata ibunya. “Ibu saya semua pelukis dari keluarga. Nenek saya telah membuat banyak potret diri , ”kata New York Times Cynthia. "Walaupun dia hanya 100 peratus orang Itali, dia biasa mengenakan gaun Cina seperti itu. Itu adalah pendidikan yang sangat baik, dengan bilik tema dan barang-barang, ”katanya.

  1. Dengan sejumlah $ 3,000 dari wang sulung salah seorang neneknya, Cynthia Rowley memulakan kerjayanya.
  2. Rowley melancarkan koleksi pertama pada tahun 1988 pakaian wanita, beg tangan, lensa, kosmetik warna, aroma, jubah mandi, perabot, tempat tidur, aksesori pejabat. maklumat mengenai koleksi ini.
  3. Dia juga membuat rangkaian aksesori rumah yang diberi nama Swell, berdasarkan siri buku debut Target 2003, yang dia tulis bersama temannya Ilene Rosenzweig.
  4. Pada tahun 2011, Rowley menampilkan rangkaian pakaian lelaki terhad bernama Bill Powers, suaminya.
  5. Kit mengembangkan podcast bernama Ageless, bersama dengan Cynthia dan anak perempuannya, pada tahun 2019.
  6. Dia telah mengambil beberapa pertunjukan, termasuk The Today Show, The Oprah Winfrey Show, Gossip Girl, dan The Late Show bersama David Letterman, sebagai tetamu. Kerjaya Cynthia Rowley

Pendidikan Cynthia Rowley

Pada tahun 1981 dia memperoleh ijazah lulusan dari Barrington High School dan ijazah Sarjana Muda dalam bidang Seni Halus dari Chicago School of Art. Tetapi anda tahu pertunjukan pertamanya tidak berjalan persis seperti yang dirancang dan bahawa dia menunjukkan pintu? Dia bertengkar dengan fakultas tentang reka bentuknya menggunakan sayap yang riang dan itulah yang membuatnya melarikan diri. "Saya mendapat boot dari Junior Show - bukan kerana saya tidak suka," katanya kepada Chicago Tribune. Dia juga mengambil beberapa pertunjukan, termasuk The Today Show, Good Morning America, Oprah Winfrey Show, Gossip Girl, dan David Let's The Late Show.

Dia tidak membiarkan kejadian ini menjadi permulaan atau pemecahan karier barunya dan berusaha untuk memenangi anugerah Fellowship pada tahun seniornya. Namun, dia menggunakannya untuk membeli U-Haul untuk terbang ke Itali dengan wang magang dan pindah ke New York dengan koleksinya. Selebihnya adalah sejarah.

Pada tahun 2012, SAIC mengundangnya untuk menerima penghormatan pertama Legenda Fesyen SAIC di Park yang terkenal semasa pertunjukan fesyen pelajar dan acara penggalangan dana, bersama dengan suaminya Bill Powers, pemilik Galeri Half.

Profesion Cynthia Rowley

Rowley diberikan penghargaan SAIC pada tahun 1981. Dia menggunakan wang sumbangan untuk berpindah dari Chicago ke New York City. Neneknya menggunakan wang itu untuk memulakan kerjayanya. Kemudian dia menggunakannya. Dia memulakan koleksi kapsulnya pada tahun 1988. Kemudian dia mula menghasilkan pelbagai gelas, kosmetik warna , perabot rumah, pakaian renang, dan banyak lagi. Lebih penting lagi, pelanggannya menjadikan pakaian selam Cynthia Rowley sangat terkenal.

Rowley telah membuat Swell untuk rumah pelbagai aksesori. Pada tahun 2011, dia mengeluarkan Mr. Powers Collection, jenama pakaian lelaki . Pakaian dari Cynthia Rowley menggoda, riang, dan sederhana. Sebilangan besar majalah memuji bidang fesyennya.

Dalam kenyataannya program TV seperti 24 Hour Catwalk, Project Runway, Design Star, model teratas seterusnya, dan banyak lagi, Rowley hadir sebagai hakim, antara lain. Dalam siri Return to Amish TV, penonton berpeluang untuk memiliki bekas Amish Kate Stoltzfus bergabung dengan Rowley sebagai pelatih.

Kegagalan Pertama Cynthia Rowley

Setelah menyelesaikan semua karya, Cynthia membuat koleksi hanya seribu dolar AS, mengundang penerbit dan penyokong yang paling bergaya di New York City, tetapi menurut Inc.co.net , tidak ada yang menghampirinya untuk menunjukkan bahawa apartmennya telah dipentaskan. "Saya begitu naif sehingga saya [berfikir], 'Mereka tentu saja ingin datang!' Tamparan dua kali di wajah datang ke New York. Ia mengejutkan dan sukar - tetapi bagus, ”katanya kepada Chicago Splash.

Kejayaan Pertama Cynthia Rowley

Cynthia terus bekerja selama hampir satu dekad setelah kegagalan pertamanya, mencipta koleksi yang tidak biasa sehingga Majlis Pereka Fesyen Amerika menghormatinya dengan Anugerah Bakat Fesyen Baru Perry Ellis. Pada Januari 1995, dia membuka pintu butik keduanya pada bulan Jun tahun itu.

Buku Cynthia Rowley

Rowley juga menulis satu siri buku laris yang disebut Swell. Mereka memfokuskan wanita pada idea "bengkak" pada subjek seperti percutian, hiasan, pesta makan, dan sebagainya. Dia juga menaruh kolom untuk majalah Glamour, dan di bawah barisan SwellCo-nya mempunyai barisan produk rumah baru. Dengan menggabungkan TV, buku, dan fesyen, dia telah bertahun-tahun berjaya dalam beberapa genre.Buku Cynthia Rowley

Apakah Nilai Bersih Cynthia Rowley?

Cynthia menjual rumah bandar West Village pada harga 14 juta dolar pada bulan Mac 2019, di New York City. Pada tahun 2014, dia membeli harta itu dengan harga $ 11 juta dan menggunakannya untuk jenamanya sebagai ruang kerja langsung. Pada awalnya dia mencari $ 18 juta. Menurut rekod awam, Cynthia memiliki sekurang-kurangnya dua harta tanah New York City yang lain. Sumber menunjukkan bahawa anggaran nilai bersih Cynthia Rowley untuk tahun 2020 adalah $ 100 juta.

Dia memiliki rumah bandar New York City West Village yang mana dia menuntut 18 juta dolar tetapi pada Mrr 2019 harga yang dia terima adalah 14 juta dolar. Pada tahun 2014, dia membeli harta tanah $ 11 juta di New York City, menjadikan keuntungannya $ 3 juta. Ia juga mempunyai laman web.

Dilaporkan bahawa ia memiliki sekurang-kurangnya dua harta tanah lain di New York City, menurut rekod awam. Kit Kennan juga seorang pereka fesyen dengan nilai bersih dari $ 100K hingga $ 500K. Kit juga merupakan pereka fesyen. Nilai bersih

Soalan Lazim

Di bawah ini anda boleh membaca beberapa Soalan Lazim yang paling biasa mengenai Cynthia Rowley.

1. Adakah Kit Keenan, anak perempuan Cynthia Rowley kaya?

Net Worth Kit Keenan: Kit Keenan adalah pengusaha TV dan fesyen Amerika yang mahir dan terkenal, yang dikenali sebagai Kit Clementine Keenan. Nilai bersih Kit Keenan adalah $ 5,000,000 pada tahun 2021.

2. Siapa suami Cynthia Rowley?

Suami Cynthia Rowley adalah William Powers. Walaupun suaminya, Bill Powers, dan anak perempuannya Kit Keenan dan Gigi Powers, menghabiskan banyak masa di New York City, Cynthia Rowley senang pergi.

3. Adakah Cynthia Rowley masih berkahwin?

Tahun 2019 menyaksikan podcast bernama Ageless oleh Cynthia and Kit. Dia berkahwin dengan William "Bill," seorang peniaga seni, pengarang, dan pemilik Galeri Half di Upper East Side of Manhattan, pada 17 September 2005 di rumah jurugambar Peter Beard, setelah Rowley dan Keenan Jr menceraikannya.

4. Apakah kit nilai bersih untuk bujang?

Kit Keenan adalah bintang fesyen dan televisyen Amerika. Dia paling terkenal dengan penyertaannya dalam rancangan TV 'The Bachelor.' Kit Keenan dinilai pada nilai bersih $ 1 juta pada tahun 2021.

5. Siapa yang menjual Cynthia Rowley?

Neiman Marcus 'Cynthia Rowley menawarkan pakaian wanita kontemporari yang tinggi dan eklektik yang menyeronokkan dan menyeronokkan.

6. Berapakah umur kit Cynthia Rowley?

Namun, peminat rancangan realiti ABC melihat sesuatu yang tidak asing lagi dengan Cynthia Rowley, seorang ibu New York yang berusia 21 tahun.

7. Apa yang dilakukan oleh Rowley?

Cynthia Rowley adalah jenama gaya hidup antarabangsa terkemuka berdasarkan falsafah pengembaraan fesyen. Rangkaian jenama sporty yang indah termasuk pakaian siap, berselancar dan berenang, kecergasan, kelengkapan, dan hiasan, serta kerjasama eksklusif dengan pengeluar yang berpikiran sama.

8. Adakah Cynthia Rowley telah dijual di Marshall's?

Untuk mengetahui bahawa nama fesyen terkenal seperti Cynthia Rowley membolehkan syarikat rantai diskaun utama seperti Marshall membuat produk tanpa pengawasan kualitinya agak membimbangkan.

9. Bagaimana pakaian sesuai dengan Cynthia Rowley?

Ia sangat bagus atau sedikit ukurannya untuk ukuran. Saya biasanya berusia 6 tahun, saya telah membeli 8, dan ia selesa dan selesa - tetapi ia adalah pakaian yang sangat indah.

Kesimpulannya

Oleh itu, dapat disimpulkan bahawa Cynthia Rowley, seorang pereka fesyen Amerika, dan nilai bersih Cynthia Rowley adalah $ 100 juta pada tahun 2021. Cynthia Rowley, syarikat yang diciptanya, menghasilkan lebih dari $ 50 juta setiap tahun.

artikel berkaitan

Apakah Nilai Bersih BTS?

Nilai Bersih Jordan Belfort

Berikan Nilai Bersih Cardone

Kekayaan Bersih Steve Harvey

Nilai Bersih Dan Bilzerian