Isteri David Goggins adalah Aleeza Goggins. Dia adalah jururawat sah dari Jepun yang menyimpan maklumat mengenai kehidupan peribadinya dari media massa. Tidak kira perjuangan, dia sentiasa dalam media, terutamanya sebagai isteri David Goggins, yang ultramarathon American pelari , pelumba ultra jarak jauh dan triathlete. Walaupun pasangan itu telah terputus selama bertahun-tahun sekarang, media tidak dapat memperoleh cukup banyak kehidupan Aleeza dan kehidupannya. Mereka juga ingin tahu tentang kehidupannya; dia begitu putus asa untuk bersembunyi. Terdapat juga maklumat mengenai bekas suaminya dan kehidupannya ketika ini.

Aleeza Goggins : Fakta Pantas

Nama Penuh Aleeza Goggins
Tarikh Lahir 1961
Tempat kelahiran Jepun
Nama Panggilan Aleeza
Kewarganegaraan Orang Jepun
Etnik Orang asia
Umur 60 tahun
Ketinggian 5 kaki 4 inci (164 cm)
Berat 58kgs
Warna Rambut Hitam
Warna Mata hitam
Membina Nipis
Status Perkahwinan Bercerai
Janji temu Tidak pada masa ini
Suami David Goggins
Anak-anak Tiada
Gaji Lebih kurang 70,000 dolar
Terkenal Sebagai Bekas isteri David Goggins
Merch Daud Goggins Tidak Boleh Menyakitkan Saya
Kemas kini Terakhir 2021

Siapa Aleeza Goggins?

Aleeza Goggins adalah bekas isteri David Goggins . Dia adalah atlet Amerika yang terkenal. Sebagai pelari ultra maraton dan pelumba basikal jarak jauh triathlete , Goggins memenangi beberapa anugerah kerana kemampuannya yang luar biasa. Belum lagi, dia mempunyai rekod dunia untuk beberapa penarikan dilakukan dalam 24 jam.

Kehidupan Awal Aleeza Goggins

Dia hanya terkenal dengan hubungannya dengan David Goggins. Perincian keluarganya, seperti nama dan lokasi mereka, adalah misteri . Begitu juga dengan masa kecil dan kehidupannya sebelum bertemu David. Namun, kita tahu mengenai kehidupannya bahawa Aleeza adalah warganegara Jepun yang tergolong dalam etnik Asia. Begitu juga dengan latar belakang pendidikannya yang belum diketahui. Seperti yang dijelaskan di atas, tidak banyak yang perlu diketahui mengenai kehidupan awalnya. Walaupun tarikh kelahirannya tidak diketahui, dipercayai dia dilahirkan pada tahun 1961 , yang menjadikannya 60 tahun seperti sekarang.

Kerana kekurangan maklumat mengenai tarikh lahirnya , tanda zodiaknya, serta bulan kelahirannya, juga tidak diketahui. Di sisi lain, bekas suaminya, David Goggins, dilahirkan pada 17 Februari 1975 , dan berumur 46 tahun. Goggins berdiri pada ketinggian 5 kaki 4 inci dan berat badannya sekitar 58 kg. Walaupun ukuran tubuhnya tidak diberikan, dia mempunyai sosok pintar. Tidak dapat digambarkan, sosoknya yang cantik dijulang tinggi oleh bekas suaminya yang tingginya 198cm. Begitu juga, dia mempunyai rambut hitam pendek dan mata hitam.

Kerjaya profesional

Semasa mereka berpacaran , ramai yang ingin tahu mengenai duo itu dan terutama Aleeza . Bagi mereka yang bertanya, Goggins bekerja di bidang perubatan sebagai jururawat berlesen yang memperoleh lebih dari 70000 dolar setahun. Tetapi sejak dia kembali ke Jepun, jumlahnya mungkin berbeza dengan ketika dia bekerja di negeri-negeri. Selain itu, David juga merupakan penceramah dan pengarang motivasi. Semasa kediamannya, Goggin berkhidmat dalam Perang Iraq . Pemain berusia 45 tahun itu juga merupakan pemegang rekod satu kali untuk penarikan paling banyak dalam masa 24 jam. cabaran itu dilakukan dengan harapan dapat mengumpulkan wang untuk Special Operations Warrior Foundation pada tahun 2012.

Kehidupan Berkahwin yang Tidak Berjaya Dengan David Goggins

Dia menjadi terkenal; itu selepas perkahwinan Aleeza dengan David Goggins. David adalah pelari ultra maraton Amerika dan juga penceramah umum; sebelum kerjaya atletik, dia bekerja di Parti Kawalan Udara Taktikal Tentera Udara Tentera Laut Amerika Syarikat. Walaupun tidak disahkan bagaimana pasangan itu mula berpacaran, setelah beberapa tahun menjalin hubungan mereka dilaporkan bertukar janji pada tahun 2005. Tetapi hanya beberapa tahun perkahwinan, pasangan itu berpisah dan bercerai tidak lama kemudian. Aleeza Goggin berumur 10 tahun lebih tua daripada David Goggins.

Oleh kerana jurang mereka membuat mereka dalam perbincangan, perpisahan mereka secara tiba-tiba memicu perhatian media lebih. Aleeza telah mengemukakan perceraian; dia menggambarkan kegembiraan dari hubungan fizikal. Mereka tidak mempunyai anak. Seperti yang dilaporkan, sebelum berpisah, pasangan itu mengambil nasihat perkahwinan untuk mencuba hubungan mereka tetapi tidak berhasil.

Kehidupan Pasca Perceraian

Aleeza tetap tidak tahan dengan kemas kini setelah menceraikan David Goggins. Dia tidak begitu gemar dengan platform media sosial seperti Twitter dan Instagram. Pada tahun 2012, dia pindah ke Jepun sejak visa berakhir dan tinggal di sana. Bercakap mengenai kerjayanya, Leeza adalah jururawat berlesen di sisi lain; David kini menjalin hubungan dengan tunangnya Jennifer Kish.

Adakah Aleeza Bujang Sekarang?

Kedua burung cinta yang sangat jatuh cinta pasti mengejutkan orang di sekeliling mereka dengan perceraian mereka. David dan Aleeza berpisah pada tahun 2007 , hanya setelah dua tahun berkahwin . David, yang sepuluh tahun lebih muda dari Aleeza, tetap menikahinya tanpa mengira jurang usia akan berpisah dengan cepat. Aleeza adalah orang yang meminta cerai dari suaminya. Menurut David, pasangan itu berpisah kerana kurangnya hubungan intim antara mereka.

Sebelum perpisahan mereka, David dikhabarkan berselingkuh dengan orang lain, terutama ahli sukan Olimpik yang terkenal. Seperti yang diharapkan, Aleeza tidak senang dengan berita itu, dan kemudian mereka memutuskan untuk mengikuti kaunseling perkahwinan. Namun, tidak ada yang berhasil, dan pada akhirnya, pasangan itu memutuskan untuk menamatkan perkahwinan mereka setelah saling memahami. David dan Aleeza masih berkawan baik antara satu sama lain. Juga, sekarang, Aleeza kembali ke Jepun ketika visa nya tamat pada 2012.

Ringkasan

Aleeza Goggins , yang merupakan isteri kepada David Goggins, menjadi terkenal ketika mengahwini atlet terkenal Amerika yang merupakan lelaki terkuat di Amerika. Dia adalah jururawat berlesen dari Jepun dan walaupun dia berusaha untuk menjaga profil rendah dari media, menjadi bekas isteri kepada selebriti menjadikannya sukar. Mereka berkahwin pada tahun 2005, setelah berpacaran selama beberapa tahun dalam sebuah majlis tertutup. Tidak banyak yang diketahui mengenai kehidupan pasangan itu bersama. Pasangan ini terkenal kerana menyimpan rahsia kerana tidak ada yang muncul di media sosial selama dua tahun perkahwinan mereka. David berumur 10 tahun lebih muda daripada Aleeza. Perkara tidak menarik bagi pasangan itu pada 2007-2008. Ini kerana Aleeza yang berusia 59 tahun harus menjalani pembedahan , dan David baru saja mengalami kemalangan. Mereka melaporkan perceraian berdasarkan persefahaman bersama.

Besi Nilai Bersih 2021 Dan Perolehan

Aleeza Goggins mempunyai nilai bersih kira-kira 300,000 dolar pada Mac 2021, walaupun jumlah kekayaannya yang betul masih belum dikeluarkan. Selain sebagai jururawat, dia mungkin mengumpulkan sejumlah wang hasil perceraian perceraian tetapi telah menyimpan perinciannya di bawah penutup. Seorang jururawat berlesen rata-rata berjumlah 70,000 dolar setahun. Aleeza memperoleh jumlah lumayan dari kerjaya profesionalnya. Walaupun dia tidak terkenal jika dibandingkan dengan bekas suaminya.

Ada juga yang mendakwa ia adalah 500 ribu dolar, tetapi kami tidak pasti mengenai hal itu. Di sisi lain, mantan suaminya David Goggins dilaporkan memiliki kekayaan 1 juta dolar - terima kasih besar untuk profesionnya sebagai pelari , pengarang , dan pembicara awam ultra maraton . Memoir pertolongan dirinya Can't Hurt Me dikeluarkan pada tahun 2018. Sebelum itu, dia bekerja di Tentera Laut AS dan kemudian di Tentera Udara Us; gaji untuk pekerja tentera laut adalah 68217 setahun. Lebih-lebih lagi, Goggins dilaporkan menghasilkan sekitar 60 ribu dolar setiap tahun.

Acara Amal

Sekarang atlet yang sudah bersara, David berkunjung ke seluruh negeri untuk bercakap dengan skuad sukan . Dia telah bercakap dengan atlet dari pasukan profesional, yang terdiri dari Atlanta Hawks dan Seattle Seahawks. Dia telah mengambil bahagian dalam banyak acara amal mengumpulkan jutaan dolar. Semuanya bermula ketika banyak rakannya mati di Afghanistan dalam kemalangan helikopter pada tahun 2005. Patah hati, David memulakan perancangan jarak jauh untuk mengumpulkan wang untuk Yayasan Pahlawan Operasi Khas. Begitu juga, yayasan ini memberi biasiswa dan bantuan kolej kepada anak-anak tentera yang telah meninggal dunia.

Kehadiran dalam talian

Malangnya, Aleeza Goggins tidak aktif di mana-mana platform media sosial pada masa ini. Aleeza tidak ada di Instagram atau di Twitter tetapi jika anda dapat mengikuti David di Instagram. Di Instagram, David mempunyai 3.8 juta pengikut. Tetapi Aleeza tidak perlu membuat akaun di Twitter atau Instagram .

Fakta lain yang perlu anda ketahui mengenai David Goggins

David mempunyai masa kecil yang sukar

Walaupun orang Amerika yang terkenal mempunyai karier yang luar biasa, dia sering berbicara tentang masa kecilnya yang " kasar " dengan ayahnya yang sangat kasar dan kejam terhadapnya, adik - beradiknya , dan ibunya. Kedua dalam perbicaraannya sebagai seorang anak yang tinggal di sebuah bandar kecil di Indiana di mana orang diperlakukan berdasarkan warna kulit. Ayah tirinya Wilmoth ditembak di depan rumah mereka. Ini adalah satu lagi saat yang tidak bahagia dalam hidupnya. Dia mengatakan perkahwinan ibunya dengan Wilmoth bertujuan untuk membawanya ke fasa kehidupan baru dan terbaik tetapi masa itu tidak lama lagi ketika pada tahun 1989 , seorang yang tidak dikenali masuk ke garaj mereka untuk menembaknya mati.

David memulakan kerjayanya sebagai Navy Seal

Tidak dapat siswazah dari sekolah tinggi, David telah mahu untuk menyertai Tentera Udara Amerika Syarikat Pararescue tetapi selepas gagal ASVAB dua kali, dia memperoleh pintu masuk ke dalam 'The Pipeline' dan kemudian, beliau menyertai Tentera Udara Amerika Syarikat Tactical Air Party Kawalan. Kemudian dia berjaya lulus dari latihan BUD / S pada tahun 2001 dengan Kelas 235 dan diperuntukkan kepada SEAL Team LIMA. Dia juga menjadi yang pertama menyelesaikan latihan SEAL Angkatan Bersenjata AS, US Army Ranger School, dan latihan Pengawal Udara Taktikal Tentera Udara. Sorotan kejayaannya merangkumi:

2006 : tempat kedua, kejohanan ultra man world, perlumbaan jarak jauh ironman yang dianggap sebagai triathlon paling sukar di dunia.

2007 : Tempat ke-3, Badwater 135- sebuah ultra-maraton sejauh 135 batu di seberang Death Valley terutamanya dikenali sebagai perlumbaan kaki paling sukar di dunia.

2007: tempat pertama, 48 JAM Kejohanan Antarabangsa kekuatan perlumbaan kaki, di mana dia berlari 203.4 batu; melebihi rekod sebelumnya sebanyak 20 batu.

2013 : dalam masa 24 jam, rekod dunia untuk kebanyakan penarikan.

2007 - 2016 : penamat teratas pada perlumbaan kekuatan yang paling melelahkan di dunia, merangkumi The HURT 100, Leadville 100, Western States.

Dia Berjuang Dengan Masalah Kesihatan Yang Sering

Selain mempunyai sejarah sebagai atlet, David menderita banyak masalah kesihatan. Selain menghidap asma, Goggins juga menderita kegemukan. Setelah empat tahun bertugas di Tentera Udara , atlet Amerika itu mempunyai berat badan hampir 300 lbs dan terlalu gemuk untuk berjaya melalui latihan Seal. Begitu juga, semasa pemeriksaan perubatan rutinnya pada bulan Mei 2010, kecacatan kongenital, yang dikenali sebagai cacat septum atrium, atau lubang di antara ruang atrium jantungnya, diakui.

David adalah seorang Kemanusiaan

Pada tahun 2005 , David berhubung dengan perlumbaan San Diego dengan satu-satunya tujuan mengumpulkan lebih banyak wang untuk amal. Setelah kembali dari misi itu dengan teruk di Afghanistan , David memutuskan untuk menumpukan waktunya dan kekuatan dalam membantu menjadikan dunia sebagai tempat terbaik dan berperanan dalam melakukannya, kemudian dia memilih untuk menolong keluarga tentera yang kehilangan ayah mereka untuk berperang. Dia dilaporkan melakukan pull-up 24 jam dalam tawaran untuk memenangkan Guinness World Record untuk kebanyakan pull- up dalam waktu 24 jam pada tahun 2012.

Dia terus melakukannya sehingga selesai 4021 untuk mencapai rekod. Di maraton Badwater Ultra Kiehl, kedudukannya yang ke-5 yang berjaya membantunya mengumpulkan 20,000 dolar untuk Yayasan Pahlawan Operasi Khas. Dia setakat ini telah mengumpulkan lebih dari 300,000 dolar untuk amal dan dia percaya masih banyak yang dapat dia lakukan.

Soalan Lazim

:one: Siapa isteri David Goggins?

Aleeza Goggins adalah bekas isteri David Goggins. Dia adalah jururawat berlesen dari Jepun yang menyimpan maklumat mengenai kehidupan peribadinya dari media. Tidak kira usaha itu, dia sentiasa dalam media, terutamanya sebagai isteri David Goggins, seorang American pelari ultra-marathon, triathlete, dan pelumba ultra jarak jauh. Walaupun kedua-duanya telah berpisah selama bertahun-tahun sekarang, tetapi mediannya tidak dapat mencukupi Aleeza dan hidupnya. Tidak boleh digambarkan, orang-orang juga ingin tahu tentang kehidupannya; dia begitu terdesak untuk bersembunyi. Nama panggilannya adalah Aleeza. Dia datang ke dunia pada tahun 1961 dan tempat kelahirannya adalah Jepun. Dia baru dikenali kerana hubungannya dengan David Goggins. Perincian keluarganya, seperti nama dan lokasi mereka, adalah misteri total. Namun, kita tahu bahawa Aleeza adalah warganegara Jepun yang berasal dari etnik Asia.

:two: Adakah Goggins melihat pertempuran?

Goggins berkelompok ke Iraq dengan SEAL Team Five , dan berkhidmat sebagai guru latihan untuk SEAL lain. Pada tahun 2005, semasa operasi Red Wings di Afghanistan, 12 SEAL Tentera Laut terbunuh, dan banyak yang cedera dalam pertempuran kejam. Goggins secara peribadi mengetahui setiap SEAL yang terlibat dalam misi tersebut . Dia telah melalui minggu penderitaan dengan pegawai sepele Marcus Luttrell, LT. Michael Murphy dan pegawai kecil Denny Dietz , dan mempunyai pegawai kecil Matthew Axelson yang berpendidikan. Goggins hancur oleh berita itu. Goggins berkata, "Saya ingin mencari cara untuk mengumpulkan wang untuk keluarga mereka".

:three: Siapakah orang terkuat di bumi?

David Goggins adalah orang yang paling sukar di bumi. David Goggins adalah seorang atlet, askar, dan penceramah yang dikenali sebagai orang yang terkuat di planet ini. Semua orang menganggap dia adalah superman tetapi pertempuran dalamannya merobeknya. Tentera Laut SEAL Menteri bersara dipercayai menjadi ahli tunggal angkatan tentera untuk selesai perjalanan Demolition Basic Underwater, US Army Rangers School (di mana beliau lulus sebagai penghormatan manusia), dan Tentera Udara latihan pengawal udara taktikal. Sekiranya itu tidak mencukupi, David juga telah menyelesaikan lebih dari 60 maraton ultra . Beberapa dari mereka melibatkan lari lebih dari 100 batu dan memegang rekod dunia Guinness untuk pull-up, setelah menyelesaikan 4.030 dalam 17 jam. Dia mempunyai bentuk fizikal yang sangat baik; pada usia 43 tahun, David tetap berkompetisi dalam sukan ultra-maraton dan berjalan sejauh 8 hingga 30 batu setiap hari. Namun, 18 tahun yang lalu ketika dia muncul di sebuah stesen menarik Navy yang ingin menjadi Navy SEAL, itu adalah cerita yang berbeza.

:four: Apa yang dimakan oleh David Goggins dalam sehari?

David mengikuti diet ketogenik dan secara rutin melakukan puasa berselang. Dia mengatakan bahawa dia makan sedikit lebih banyak protein daripada yang biasa di diet keto kerana jadual latihannya yang sukar. Dia selalunya tidak akan makan sebelum pukul 11 ​​pagi. Dia melangkau makan tengah hari dan berlari sebagai gantinya, dan makan malam pada pukul 8:30 malam. Goggins mengatakan bahawa dia sering menjaga puasa sehingga 11 pagi. Tetapi jika dia makan, dia suka oatmeal besi dengan blueberry untuk memulakan harinya. Dia mengatakan bahawa perutnya baik untuk waktu pagi. Goggins berjalan semasa rehat makan tengah hari. Selepas perjalanan dengan basikal sejauh 25 batu dari tempat kerja ke rumah, Goggins sering makan malam sekitar jam 8:30 malam dan mengikutinya dengan rutin mengangkat berat yang dilakukannya bersama isterinya pada pukul 10 malam.

Apa nak makan?

:black_small_square: Daging

:black_small_square: Hijau berdaun

:black_small_square: Telur

:black_small_square: Oatmeal yang dipotong keluli

:black_small_square: Lemak sihat seperti minyak zaitun

:black_small_square: Alpukat

Apa yang harus dielakkan?

:black_small_square: Gula

:black_small_square: Makanan ringan

:black_small_square: Bahan buatan

:black_small_square: Minuman ringan

:black_small_square: Lemak terhidrogenasi

:black_small_square: Makanan halus

:five: Siapa bapa David Goggins?

Trunnis Goggins adalah bapa kepada David Goggins. Mengenai ibu bapa David Goggins, nama ayahnya adalah Trunnis Goggins sementara pengakuan ibunya belum diketahui. Menurut atlet pakar itu, ayahnya sangat kasar dan kejam di dalam negeri dengan dia, adik-beradiknya, dan juga dengan ibunya yang membuat ibunya menandatangani surat cerai ketika David berusia 8 tahun. Oleh kerana bapanya, zaman kanak-kanak Daud masih sangat kasar. Pada usia 8 tahun, ibu bapanya berpisah akibat keganasan rumah tangga di rumah mereka.

:six: Adakah rakan Jocko dan Goggins?

Kedua-dua Jocko dan Goggins berkawan dengan bowhunter kelas dunia Cameron Hanes selain Rogan. Goggins dan Willink telah berada di JRE Podcast Joe Rogan. Goggins bekerjasama dengan Hanes, menghasilkan ikatan seperti Warrior antara keduanya ketika mereka berlari dan berlumba ultra-maraton. Peminat penyiaran seperti saya bingung mengapa David Goggins dan Jocko Willink tidak disiarkan bersama. Kedua-duanya adalah bekas Navy SEAL, telah menjadi tetamu dalam siaran JRE Joe Rogan, dan merupakan rakan bersama Cameron Hanes. Ini membingungkan bahawa membuat peminat curiga bahawa ada pertengkaran antara keduanya, tetapi tidak cukup, sekurang-kurangnya secara terbuka, untuk mengatakan demikian. Walaupun mereka tidak berkhidmat dalam pasukan SEAL yang sama, mereka bertindih dalam tempoh Navy SEAL mereka dan saling mengenali.

:seven: Apakah SEAL Tentera Laut terburuk yang pernah ada?

David Goggins adalah lelaki terkuat dan paling sukar yang hidup di planet ini. Tidak ada keraguan mengenainya. Goggins adalah anggota tunggal Angkatan Bersenjata AS untuk menyelesaikan latihan SEAL, US Army Ranger School, dan latihan Pengawal Udara Taktikal Tentera Udara. Apa sahaja pencapaian itu pasti mengagumkan, tetapi itu tidak semua. Dia juga merupakan pemegang rekod Guinness semasa untuk pengambilan pull-up terbanyak dalam 24 jam. Selain itu, rekod itu adalah beberapa penentuan tempat pertama di majlis ketahanan ultra paling kejam, yang menarik pesaing terkuat dari seluruh dunia.

:eight: Bolehkah Navy SEAL mempunyai janggut?

Tentera Laut tidak membenarkan menyimpan misai sendirian tetapi membiarkan janggut yang lengkap. Misai tetapi tidak janggut yang dibenarkan dalam Tentera Darat dan Tentera Udara. Walau bagaimanapun, anggota pasukan komando dan pasukan khas dibenarkan memakai janggut jika berada di luar perkhemahan rumah mereka. Sejak awal abad ke-20, janggut dan cambang dilarang di semua pasukan tentera dan polis. Wajah yang dicukur bersih dianggap sebagai bagian dari semangat tertib, kebersihan, dan disiplin. Stubble juga dianggap tidak dapat diterima dan dikawal dengan ketat. Misai yang dipotong dengan baik dibenarkan di kebanyakan cawangan ini, walaupun dalam beberapa kes ini adalah kelebihan pegawai dan sub-pegawai, dan tidak dibenarkan ditanam semasa bertugas .

:nine: Siapa SEAL Tentera Laut terhebat sepanjang masa?

Sejarah adalah penuh dengan lelaki Navy besar, tetapi SEAL Tentera Laut yang paling ketara sepanjang masa meletakkan banyak malu. Walaupun setiap Navy SEAL mengagumkan, Navy SEAL yang paling terkenal mendapat kemasyhuran dunia dan sering mengubah sejarah. Berikut adalah beberapa SEAL paling terkenal yang pernah memakai pakaian seragam.

Chris Kyle

Navy SEAL terkenal di dunia ini secara teratur mendahului senarai Navy SEAL paling terkenal dalam sejarah, dan untuk alasan terbaik. Selain melengkapkan 4 lawatan yang berjaya di Iraq, Chris Kyle juga mempunyai prestasi menulis bersama filem hit, American Sniper .

Chris Cassidy

Salah satu Navy SEAL yang paling terkenal sepanjang masa bukan hanya Navy SEAL; dia adalah Buzz Lightyear kehidupan sebenar. Setelah menjalani banyak misi sebagai Navy SEAL , dia memulakan karier ke-2 dalam perjalanan aeroangkasa sebagai angkasawan NASA.

Rudy Boesch

Navy SEAL yang paling sukar ini mungkin bukan salah satu Navy SEAL paling terkenal kerana perkhidmatannya, tetapi kami tidak dapat bertentangan dengan kesan kariernya. Setelah menamatkan perkhidmatannya sebagai SEAL, dia akhirnya menjadi peserta dalam rancangan permainan realiti Survivor.

Rob O'Neil

Askar luar biasa ini adalah salah satu Navy SEAL yang paling terkenal di salah satu pasukan Navy SEAL yang paling terkenal yang pernah ada. Dia adalah ahli SEAL Team Six, pasukan yang membunuh salah satu pengganas paling terkenal dalam sejarah. Tembak menembaknya yang luar biasa itulah yang membunuh Osama Bin Laden.

Chuck Pfarrer

Beberapa buku ketenteraan dan filem ketenteraan mungkin mengenal pasti nama lelaki ini. Setelah Chuck menghabiskan waktunya sebagai sebahagian dari Navy SEAL, dia akhirnya mendapat inspirasi dari kerjayanya dan mula menulis banyak buku mengenainya. \

Laksamana Eric Thor Olson

Olson saat ini adalah SEAL Tentera Laut pertama yang lulus ke peringkat bendera tiga bintang dan empat bintang, yang menjadikannya SEAL paling banyak dalam sejarah.

:keycap_ten:Berapa umur Aleeza Goggins?

Aleeza Goggins berumur 60 tahun sekarang. Dia datang ke dunia pada tahun 1961. Tetapi tarikh dan bulan kelahirannya masih belum diketahui. Her ketinggian kira-kira 5 kaki 4 inci dan berat tidak kurang dari 58kgs. Dia mempunyai sosok pintar. Dia adalah jururawat berlesen dari Jepun yang menyimpan maklumat mengenai kehidupan peribadinya dari media. Dia tidak mempunyai akaun di Instagram atau twitters. Dia menjadi terkenal setelah berkahwin dengan David Goggins.

Kesimpulannya

David Goggins berkahwin dengan Aleeza pada tahun 2005. Aleeza Goggins, orang perubatan, hanya menjadi perhatian setelah berkahwin dengan bekas suaminya, David Goggins. Pasangan ini sejak dulu lagi berahsia mengenai hubungan mereka, dan memastikan semua itu terus dirahsiakan. Kedua-dua burung cinta itu mengikat tali dalam sebuah majlis tertutup setelah berpacaran selama beberapa tahun. Mereka mengejutkan orang di sekeliling mereka dengan perceraian mereka. Hanya setelah dua tahun berkahwin, mereka bercerai pada tahun 2007. David adalah penceramah dan pengarang motivasi. David mengeluarkan memoarnya sendiri, Can't Hurt Me Back pada tahun 2018. Goggins berkhidmat dalam perang Iraq. Pemain berusia 45 tahun itu juga merupakan bekas pemegang rekod untuk penarikan paling banyak dalam 24 jam. Cabaran itu dilakukan dengan harapan dapat mengumpulkan wang untuk Special Operations Warrior Foundation pada tahun 2012.

artikel berkaitan

Siapa Isteri David Goggins?

Siapa Isteri David Goggins? Isteri David Goggins adalah Aleeza Goggins . David Goggins mungkin adalah salah satu atlet paling berjaya yang masih hidup. Goggins adalah pelari ultramarathon Amerika dan penunggang basikal jarak jauh. Dia juga penceramah dan pengarang motivasi. Goggins juga terkenal kerana memegang rekod penarikan paling banyak dalam 24 jam. Seolah-olah itu tidak mencukupi, dia adalah bekas Navy SEAL AS dan anggota Parti Kawalan Udara Taktikal Angkatan Udara AS. Dia juga turut serta dalam perang Afghanistan dan Iraq.

Walaupun banyak yang diketahui tentangnya, sangat sedikit yang mengetahui tentang isterinya. Namun, menjadi pusat perhatian dengan pencapaiannya mungkin bertanya siapa isteri David Goggins. Hari ini, kita menggali beberapa fakta penting mengenai kehidupan cintanya.

Isteri David Goggins, Aleeza

Atlet itu pernah berkahwin dengan Aleeza Goggins. dan dia dipanggil Kate dalam buku itu. Kedua-dua mereka dilaporkan telah berkahwin dalam satu majlis undangan pada tahun 2005. Sejak itu, tidak ada perincian lagi mengenai perkahwinan mereka. Walaupun selepas perkahwinan, tidak banyak yang dinyatakan mengenai kehidupan mereka bersama. Pasangan ini berpisah hanya dua tahun ke dalam perkahwinan mereka.

Aleeza Goggins adalah jururawat berlesen dari Jepun. Semasa berkahwin dengan David, dia berusaha semaksimal mungkin untuk terus keluar dari media. Walaupun ada cubaan, suaminya adalah lelaki yang sangat menyukai kamera. Aleeza pernah mendedahkan bahawa David tidak suka berlari dengan menunggang basikal. Dia hanya melakukannya untuk kamera.

Siapa Aleeza Goggins?

Isteri David Goggins

Tidak banyak yang diketahui mengenai Aleeza. Tetapi kami mempunyai beberapa fakta mengenai dia. Dia dilahirkan pada tahun 1961, menjadikannya 59 tahun sekarang. Ini juga bermaksud bahawa dia berusia 14 tahun lebih tua daripada bekas suaminya.

Dia berketurunan Asia dan berketurunan Jepun. Puan Goggins mempunyai ketinggian 164 cm (5 kaki 4 inci) dan beratnya lebih kurang 58kg. Dia mempunyai rambut dan mata hitam.

Mengapa Aleeza Dan David Goggins Bercerai

Perceraian pasangan itu mengejutkan semua orang. Kedua-duanya baru berkahwin selama dua tahun ketika mereka memutuskan untuk berpisah. Tetapi mengapa mereka bercerai?

Menurut David Goggins, keduanya berpisah kerana ketidakpuasan seksual dalam perkahwinan mereka. Dilaporkan bahawa Aleeza memulakan perceraian dengan alasan ini. Keadaan menjadi lebih teruk setelah Aleeza terpaksa menjalani pembedahan besar sementara David mengalami kemalangan.

Mereka menjadi lebih hancur ketika kediaman mereka pecah selama ini. Kedua-duanya kemudian memutuskan untuk bercerai di bawah persefahaman. David Goggins kemudian dikhabarkan berkencan dengan pesenam Olimpik yang namanya tidak disebutkan.

Pasangan itu pergi untuk kaunseling perkahwinan.

Sebelum kedua-duanya berpisah, mereka berusaha untuk mendapatkan nasihat perkahwinan. Ini berlaku setelah desas-desus muncul mengenai David Goggins berselingkuh dengan pesenam sukan Olimpik yang terkenal. Aleeza membenci keadaan ini dan mencuba kaunseling perkahwinan. Walau bagaimanapun, perkara tetap sama. Walaupun tidak ada yang mengajukan perceraian rasmi, Aleeza sekarang tinggal di Jepang ketika Visa nya berakhir pada tahun 2012, seperti yang dilaporkan oleh David. Mereka masih berkawan baik sekarang.

Malah, dia terus menyokong Pasukan Sokongan bekas suaminya sebagai anggota pelari ultramarathon Amerika.

Nilai Bersih Aleeza Goggins

Aleeza adalah jururawat berlesen Jepun dan mencari nafkah. Jururawat di Jepun menghasilkan antara $ 70,000 hingga $ 85,000. Namun, ketika dia meninggalkan AS setelah visa tamat, tidak banyak yang diketahui mengenai kariernya dan adakah dia masih mempraktikkannya. Kedua-duanya telah berpisah selama lebih dari satu dekad sekarang.

Pam Isteri David Goggins

Dalam buku itu, dia menyebut kekasihnya Pam dan dia menikahinya. Dia mempunyai seorang anak di sini jika saya mendapatnya dari bukunya. Ini anak perempuan dan dia berumur 10 tahun. Mereka patah pada waktu itu dan dia, isteri, dan anaknya tinggal di sebuah apartmen studio. Dia berusaha membuatnya bekerja dengannya, tetapi semuanya tidak berjalan lancar dan mereka bercerai.

Siapa bapa Goggins?

Trunnis Goggins

David Goggins / Bapa david goggins isteri

Mengenai ibu bapa David Goggins, ayahnya adalah Trunnis Goggins sementara identiti ibunya belum diketahui. Menurut atlet yang mahir, bapanya sangat kasar dan ganas di dalam rumah yang menyebabkan ibunya menandatangani surat cerai ketika dia berusia 8 tahun. David goggins isteri

Aleeza Goggins

Aleeza Goggins adalah jururawat berlesen dari Jepun yang menyimpan maklumat mengenai kehidupan peribadi isterinya david goggins dari media. Walaupun berusaha, dia selalu berada di media, terutama sebagai david goggins dengan isteri David Goggins, pelari ultramarathon Amerika, pengendara basikal jarak jauh, dan isteri triathletedavid goggins

Isteri David Goggin, Aleeza, pernah berkahwin dengan pelari ultramarathon Amerika yang terkenal. Ikon sepanjang masa telah melakar sejarah di seluruh dunia kerana kejayaannya berbakat. Begitu juga, dia berkhidmat dengan US Navy Seal dan merupakan anggota Parti Kawalan Udara Taktikal Angkatan Udara AS.

Sebagai isteri David, Aleeza menarik perhatian paparazzi dari semasa ke semasa kerana populariti bekas suaminya. Dia malah membuat siaran akhbar untuknya.

Dalam wawancara media mengenai persembahan David, Aleeza membuat beberapa pendedahan mengejutkan mengenai dirinya. Yang paling mengagumkan ialah dia benci berjalan atau menunggang basikal, dan itu hanya untuk kamera. Perkahwinan David dan Aleeza Goggin Setelah berpacaran selama beberapa tahun, kedua burung kekasih itu mengikat tali dalam sebuah majlis tertutup pada tahun 2005. Tidak banyak yang diketahui mengenai bagaimana pasangan itu hidup bersama. Kedua-duanya terkenal kerana menyimpan rahsia kerana tidak ada yang muncul di internet selama dua tahun perkahwinan mereka.

Apa yang menyebabkan perceraian David Goggins dan Aleeza? Aleeza, yang berusia sepuluh tahun lebih tua daripada bekas suaminya, mengajukan cerai dengan alasan kepuasan seksual. Ia tidak cerah untuk duo ini pada 2007-2008. Ini kerana Aleeza yang berusia 59 tahun harus menjalani operasi dan David baru saja mengalami kemalangan. Pada masa yang sama, rumahnya dipecah masuk dan keduanya hancur dalam pelbagai kapasiti. Oleh itu, mereka bercerai atas dasar persefahaman.

Walaupun terkenal setelah senarai prestasi profesionalnya yang panjang, David Goggins tidak terbuka mengenai kehidupan peribadinya, akibatnya, tidak banyak yang diketahui tentang keluarganya, terutama kehidupan cintanya. Walaupun begitu, masih ada beberapa fakta yang dapat kita gali mengenai kehidupannya yang paling rahsia. Daud pernah berkahwin dengan isterinya yang cantik , Aleeza. Dia dikatakan telah mengahwini pengantin perempuannya yang cantik pada tahun 2010 dalam perkahwinan yang dipercayai sebagai perkahwinan rahsia. Selain menjadi isterinya, Aleeza juga seorang jururawat yang juga telah menjadi sebahagian daripada pasukan sokongannya. David tidak terkenal di media sosial kerana dia bukan peminat media sosial dan juga tidak pandai mengambil gambar dengan sesiapa sahaja di khalayak. Dia juga tidak suka membuat pernyataan mengenai hubungannya. Namun, dalam wawancara media mengenai penampilan suaminya, Aleeza membuat beberapa pernyataan mengejutkan mengenai David, salah satunya ialah dia benci berlari atau berbasikal.

Menurut Aleeza, David tidak pernah menyukai sukan yang disebutkan di atas, tetapi melibatkannya terutamanya kerana dia ingin mendapatkan perhatian dan mengumpulkan dana. Dia mengatakan bahawa walaupun dia sering bimbang tentang kesakitan yang dialaminya, tidak ada yang dapat dia lakukan, kerana dia adalah orang yang tidak boleh membicarakan semuanya. Dia termotivasi untuk melakukan apa sahaja dan segala-galanya, seperti menyeksa itu.

Isteri David Goggins adalah Aleeza Goggins. Seorang jururawat berdaftar di Jepun yang menyembunyikan maklumat mengenai kehidupan peribadinya dari media. Terlepas dari pertarungan, dia selalu berada di media, terutama sebagai isteri David Goggins, seorang ultramarathon Amerika 1, pelari jarak jauh dan triathlete.

Walaupun dia tidak mempunyai hubungan dalam beberapa tahun, media tidak akan pernah menghubungi Aleez dan hidupnya. Mereka juga ingin tahu tentang kehidupan mereka; begitu terdesak untuk bersembunyi. Masih ada maklumat mengenai bekas suaminya dan kehidupannya 2.

Adakah isteri David Goggins pernah hamil?

Dalam bukunya Can't Hurt Me, David menjelaskan jika pengantin perempuan atau kekasihnya hamil dan adakah dia harus berminat sama ada mereka berdua adalah anak yang bahagia. Yah, Aleeza tidak hamil dengan David selama bertahun-tahun mereka bersama. Dia bahkan tidak mempunyai anak sendiri, bahkan tidak berkahwin dengan David.

Hidup bersama David Goggins

Pengantin perempuannya masih jauh dari menghantar kisah Instagram yang menyeronokkan dan jujur ​​tentang bagaimana rasanya hidup bersama David dan beberapa perkara yang dilalui oleh atlet bintang setiap hari untuk mencapai apa yang telah dicapai.

Jennifer Kish juga bercakap mengenai David Goggins yang hidup dalam jadual yang sangat ketat yang bangun pada waktu yang sama setiap hari dan mengocok protein pada masa yang sama. Kemudian, ia memerlukan 10 batu lari, peregangan, senaman gim dan banyak lagi setiap hari.

Sebenarnya, Kish mengatakan dia yakin David Goggins tidak dapat menggunakan telefon pintar atau menggunakan media sosial kerana dia cergas.

Berapakah nilai dan gaji bersih David Goggins?

David Goggin memperoleh jumlah yang berpatutan sepanjang kariernya. Nilai bersihnya melebihi 240,000, dan sumber pendapatan utamanya adalah kerjaya profesionalnya. Begitu juga dengan gaji Goggins yang dianggarkan melebihi 60,000.

Siapa abang Goggins?

Goggins dilahirkan pada 17 Februari 1975 dari keluarga Trunnis dan Jackie Goggins. Goggins tinggal di Williamsville, New York pada tahun 1981 bersama ibu bapa dan saudaranya Trunnis Jr.

Goggins, yang membuka Skateland di 1300 Main Street pada awal 1960-an, sering berada di gelanggang es yang mencatat rekod sekolah lama, kata anak perempuannya. Dia juga menyewa persembahan untuk gelanggang es dan memberikan persembahan yang sangat baik seperti Gladys Knight, James Brown, Stevie Wonder dan Dionne Warwick.

Apa yang dimakan oleh David Goggins pada siang hari?

Hari dimulakan dengan pisang, yang merupakan satu-satunya bahan bakar untuk mandi panjang dan dimakan setelah hanya beberapa jam. Makanan terbesar sepanjang hari adalah 9 auns ayam tanpa kulit. Oleh itu, ia adalah hidangan saudara kandung klasik.

Sejauh mana David Goggins boleh berjalan?

Dia berlari sejauh 101 batu dalam 19 jam 6 minit.

Ingin menempah mesyuarat David Goggins maya?

Contact SpeakerBookingAgency at this number 1-888-752-5831. Book a David Goggins Virtual Event, Virtual Meeting, Virtual Layout, Virtual Keynote, Webinar, Video Conferencing or Zoom Meeting.

Soalan Lazim

What happened to Trunnis Goggins?

Former Skateland owner Trunnis Goggins, who stopped skating and said that honey it is time to go home died Tuesday at Buffalo General Medical Center after a long illness. He was 79 years old. According to her, he always said that. Marina White's daughter went home.

Who is the toughest person in the world?

David Goggins is the toughest guy. There is no doubt about it. Goggins is the only member of the US Armed Forces to complete training as a SEAL, US Army Ranger School, and Tactical Air Force Supervisor.

Are Jocko and Goggins friends?

In addition to Rogan, Goggins and Jocko are also friends of first-class archer Cameron Hanes. Goggins trains with Hanes and forges a warrior bond by participating in off-road races and ultramarathons.

Who won the David Goggins bet?

Raise money for veterans through the 22.2020 Rubicon team. Ryan Murphy, Maggie Walker and UVA Aluminum try to beat David Goggins' record of 4030 exceptions in 17.5 hours.

Whose Skateland?

Skateland owner Roy Johnston is sitting with his daughter, assistant director Judy Bowser, and comrade Bob Housholder, who is celebrating East Moline's 70th anniversary this weekend.

What does Goggins say about motivation?

Motivation is a desire, an idea to achieve a certain goal. Leadership means that you will overcome anything that prevents you from achieving your goal. Even if it's your property. Motivation to get out of bed in the morning.

Did Goggins Delta push?

Contrary to popular belief, David Goggins is actually a man. Goggins did not survive Delta Force training. Goggins failed twice before breaking the world record for 24-hour payouts.

Can't you hurt me to rule my mind and resist adding possibilities?

David Goggins talks about how he overcame poverty and abuse to become one of the world's top endurance athletes. Her story shows that mind control, hard work, and friendly pain can help you achieve the incomprehensible.

How much can David Goggins do on the bench?

David Goggins previously held the 280-pound Powerlifter and averaged the 435th small bench, and is now running an ultramarathon.

What did David Goggins do?

Since then, Goggins has competed in over 60 marathons, ultramarathons, triathlons and ultra triathlons at age 40. He broke several records and regularly placed in the top five. After becoming the Guinness record holder in the lottery, he finished at 17:00.