Deborah Jennifer Stern dilahirkan pada 9 Mei 1986 di New York. Deborah diakui sebagai anak perempuan Howard Stern dari perkahwinan sebelumnya dengan bekas isterinya, bekas pelakon Alison tegas. Dia adalah bekas pelakon dan wanita perniagaan pasangan pengasas di persatuan Debra Stern di mana dia menyediakan perkhidmatan terapi. Dia mempunyai ijazah dalam perkhidmatan kemanusiaan. Deborah memutuskan untuk memperoleh Ph.D. dari Universiti Pennsylvania.

Fakta Pantas mengenai Deborah Jennifer Stern

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Nama penuh : Deborah Jennifer Stern

:diamond_shape_with_a_dot_inside: status perkahwinan : Berkahwin

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Tempat Lahir : New York Amerika Syarikat

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Dilahirkan : 9 Mei 1986 (umur 34 tahun)

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Adik beradik : Emily Beth Stern, Ashley Jade Stern

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Pendidikan : University of Chicago Pennsylvania

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Ibu bapa : Howard Stern, Alison Stern

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Datuk dan nenek : Ben Stern, Ray Stern

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Makcik : Ellen Stern

Deborah dilahirkan di new york pada 9 Mei. Dia berumur 34 tahun pada tahun 2020. Dia mempunyai kewarganegaraan Amerika. Dia adalah anak perempuan pertengahan di antara tiga anak perempuan dan masing-masing mempunyai seorang kakak dan adik perempuan pengarangnya. Emily dilahirkan pada 7 Mei 1983 dan telah memantapkan dirinya sebagai pelakon, penyanyi, dan penulis yang berjaya. Adiknya Ashley Jade Stern dilahirkan pada 24 Januari 1993 dan kini berusia 26 tahun.

Deborah Jennifer Stern Net Worth

Nilai bersih Deborah adalah sesuatu yang tersembunyi sepenuhnya dari berita. Dia suka menjauhkan diri dari media dan tidak mendedahkan tentang pendapatannya tetapi menurut sumbernya, dia dianggarkan bernilai bersih 400,000 daripada rakan kariernya Debra Stern Partners, seorang perunding jenama dan rakan pengurusan Stern Advisors . Ayahnya mempunyai kekayaan bersih 600 juta. Deborah mengekalkan kehidupan peribadi dari semua platform sosial. Malah, dia juga tidak aktif di Instagram , Facebook , dan Twitter .

Nampaknya keluarga Sterns sangat berfikiran perniagaan. Itulah sebab utama ayahnya menjadi salah satu radio radio terbesar di dunia. Deborah mempunyai pemikiran usahawan kerana dia adalah rakan pengasas Deborah Stern Partners, dan firma perunding jenama.

Deborah Jennifer Stern Height

Deborah berdiri tinggi dengan ketinggian rata-rata 6 kaki. Dimana berat badan dan ukuran badannya yang lain hilang kerana dia tidak aktif di platform media sosial seperti Instagram, Facebook, dan Twitter. Lebih-lebih lagi dia mempunyai rambut coklat dan sepasang mata coklat yang menarik.

Deborah Jennifer Stern Martial Life

Deborah menghadapi kesukaran untuk mengurus hubungan kerana perceraian ibu bapanya. Dia telah menyatakan bahawa kerana tingkah laku erotik dan seksualiti ayahnya, dia selalu jauh dan tidak mempunyai masa untuk cinta. Tetapi, bernasib baik dia jatuh cinta dengan Colin Christy. Kedua-duanya berkahwin pada 8 Oktober 2016.

Deborah Jennifer Stern kini secara rasmi Deborah Jennifer Christy dan menikmati hidupnya sepenuhnya. Perkahwinannya telah menjadi berita utama dalam berita. Dia mengikat hubungan dengan teman lelakinya yang sudah lama tinggal dalam hubungan selama bertahun-tahun dengan Colin Christy. Mereka berkahwin pada 8 Oktober 2016, di California. Colin Christy adalah ahli perniagaan yang berjaya dan pengasas Hapa Inaba Designs, Geographical Expeditions.

Kerjaya Lakonan

Deborah adalah bekas pelakon kanak-kanak yang membuat kemunculan sulung pada usia empat tahun pada tahun 1990. Siri TV yang disebut Parker lewis Can't longgar. Deborah mencuba langkah dengan berjalan kaki dari ibu bapanya tetapi tidak berjaya. Dia juga memainkan peranan kecil dalam filem produksi B seperti For the Boys (1991), Nudist Colony of the Dead (1991), dan Wide Awake pada tahun 1998. Dia tidak mendapat banyak kemasyhuran dari lakonannya.

Adalah normal baginya untuk meminati bidang hiburan kerana dia masih kecil tetapi tidak pernah mendapat kejayaan dalam industri ini. Deborah bekerja sebagai rakan pengasas di Debra Stern Partners. Bukan hanya ini, tetapi dia juga seorang guru sekolah dan pencetus.

Semua Mengenai Keluarganya

Deborah adalah anak perempuan kedua ibu bapanya daripada tiga orang anaknya. Nama ibunya adalah Alison Stern dan nama ayahnya adalah Howard Stern. Ayahnya, Howard Stern adalah hos TV ikonik yang terkenal. Howard Stern bukan sahaja terkenal, tetapi dia juga kaya. Kekayaan dan kekayaan tidak mencukupi untuk banyak selebriti, jadi kebanyakan mereka ingin merasa puas dengan berkahwin dan mempunyai anak. Nah, Howard Stern mempunyai tiga anak perempuan cantik bernama Deborah Jennifer Stern Emily Beth Stern, Ashley Jade Stern. Dia memperingatkan anak-anak perempuannya bahawa mereka mungkin mendapat perhatian luar biasa dari media kerana mereka mempunyai nama keluarga Stern. Dia mempunyai tiga anak perempuan, dan beberapa dari mereka lebih dikenali daripada sebaliknya.

Deborah diakui sebagai anak perempuan Howard Stern dari perkahwinan sebelumnya dengan bekas isterinya, bekas pelakon Alison tegas. Dia juga mempunyai dua beradik bernama Ashley Jane Stern, dan Emily Beth Stern. Malangnya, ibu bapa mereka saling bercerai ketika mereka masih kecil. Walaupun adik-beradiknya ingin jauh dari perhatian, Emily memutuskan bahawa dia ingin mengikuti jejak ayahnya dan mengambil industri hiburan. Selain menjadi pelakon dan penyanyi, Emily juga seorang artis.

Sekiranya anda mencari gambar ketiga-tiga anak perempuan Stern, anda akan mendapati bahawa pilihannya sangat terhad. Hanya ada beberapa gambar mereka di luar sana kerana Deborah dan Ashley merahsiakan kehidupan mereka.

5 Fakta Mengenai Deborah Jennifer Stern

  1. Bercakap mengenai kehadiran media sosial, anak perempuan Howard tidak mempunyai akaun di Twitter, Facebook, dan Instagram. Nampaknya dia lebih suka tidak menghabiskan waktunya di internet dan menyiarkan gambar dan video.

  2. Setelah berpisah dari Alison, mereka berdua terus bergerak dan berkahwin dengan orang lain. Ibunya, Berns, berkahwin dengan David Scott Simon pada tahun yang sama perceraiannya dengan bekas suaminya.

  3. Bercerita mengenai Stern ayahnya dia berkahwin dengan pelakon, model, dan pengarang terkenal, Beth Ostrosky Stern pada tahun 2008. Mereka berdua telah hidup bahagia setelah menikah kedua.

  4. Ibunya juga merupakan orang kaya yang telah mengumpulkan sekitar $ 50 juta dari kerjayanya sebagai pelakon dan berpisah dari Howard.

  5. Mempunyai wang mungkin bagus, tetapi berkahwin dengan cinta cinta anda menjadikan hidup lebih menyenangkan. Pada 8 Oktober 2016, Deborah berkahwin dengan teman lelakinya yang sudah lama Colin Christy.

Ringkasan Deborah dilahirkan di new york pada 9 Mei. Dia berumur 34 tahun pada tahun 2020. Dia mempunyai kewarganegaraan Amerika. Dia adalah anak perempuan pertengahan di antara tiga anak perempuan dan masing-masing mempunyai seorang kakak dan adik perempuan pengarangnya. Dia mempunyai ijazah dalam perkhidmatan kemanusiaan. Deborah memutuskan untuk memperoleh Ph.D. dari Universiti Pennsylvania.

Baca Juga

  1. Krew Naomi Burton

  2. Jual Johnson

  3. David Hefner

  4. Geoff Tracy

Soalan Lazim

Terdapat beberapa soalan yang berkaitan dengan Deborah Jennifer Stern adalah seperti berikut

S1. Adakah mana-mana anak perempuan Howard Sterns berkahwin?

Dia jatuh cinta dengan Colin Christy. Kedua-duanya berkahwin pada 8 Oktober 2016. Perkahwinannya telah menjadi berita utama dalam berita. Dia mengikat hubungan dengan teman lelakinya yang sudah lama tinggal dalam hubungan selama bertahun-tahun dengan Colin Christy.

S2. Siapa isteri pertama Howard Sterns?

Alison Bern adalah isteri pertama Howard. Mereka berdua mempunyai tiga orang anak. Deborah yang merupakan anak perempuan pertengahan di antara ketiga-tiga anak perempuan dan mempunyai seorang kakak dan adik perempuan masing-masing pengarang. Emily dilahirkan pada 7 Mei 1983 dan telah memantapkan dirinya sebagai pelakon, penyanyi, dan penulis yang berjaya. Adiknya Ashley Jade Stern dilahirkan pada 24 Januari 1993 dan kini berusia 26 tahun.

S3. Bagaimana Howard Stern menjadi begitu kaya?

Stern menjadi salah satu tokoh radio berbayar tertinggi setelah menandatangani perjanjian lima tahun dengan Sirius pada tahun 2004 bernilai $ 500 juta. Dia menjadi tuan rumah radio yang paling banyak didenda apabila Suruhanjaya Komunikasi Persekutuan mengeluarkan denda berjumlah $ 2.5 juta.

Kesimpulannya

Deborah dilahirkan di new york pada 9 Mei. Deborah diakui sebagai anak perempuan Howard Stern dari perkahwinan sebelumnya dengan bekas isterinya, bekas pelakon Alison tegas. Dia adalah bekas pelakon dan wanita perniagaan pasangan pengasas di persatuan Debra Stern di mana dia menyediakan perkhidmatan terapi. Dia memperoleh anggaran nilai bersih $ 400,000 dari rakan pengasas kerjayanya dan perunding jenama dan rakan pengurusan Stern Advisors. Ayahnya mempunyai nilai bersih $ 600 juta. Dia jatuh cinta dengan Colin Christy. Kedua-duanya berkahwin pada 8 Oktober 2016.

Dia adalah bekas pelakon dan bermula sebagai bintang kanak-kanak dari siri TV bernama Parker lewis Can't longgar. Deborah mencuba langkah dengan berjalan kaki dari ibu bapanya tetapi tidak berjaya. Dia juga memainkan peranan kecil dalam filem produksi B seperti For the Boys (1991), Nudist Colony of the Dead (1991), dan Wide Awake pada tahun 1998. Dia tidak mendapat banyak kemasyhuran dari lakonannya.

Deborah Jennifer Stern Adalah Anak Perempuan Howard Stern dan Alison Berns. Deborah adalah keturunan dari keperibadian TV dan radio Howard Stern dan Alison Berns. Dia dibawa ke dunia pada 9 Mei 1986, di Manhattan, New York City, Amerika Syarikat. Dia mempunyai dua kerabat, kakak Emily Beth Stern yang lebih berpengalaman dan adik perempuan yang lebih muda Ashley Jade Stern

Deborah Jennifer Stern adalah penghibur yang telah menunjukkan pamerannya dalam filem-filem tertentu termasuk "Nudist Colony of the Dead" dan "For the Boys". Dia sekarang adalah pengurus wang yang berbuah dan meninggalkan profesion lakonannya. Dia adalah penganjur Debra Stern Association, di mana dia menyampaikan ubat dan memberi nasihat kepada pentadbiran. Selain kerjayanya, dia lebih terkenal sebagai gadis kedua di antara tiga keturunan Howard Stern dan bekas rakannya Alisson.

Deborah Jennifer Stern Bio

Deborah dibawa ke dunia di New York, Amerika Syarikat, dan menyambut ulang tahunnya pada kesembilan Mei 1986. Dia berumur 34 tahun bermula pada tahun 2020. Bercakap tentang kewarganegaraannya, Jennifer memegang identiti Amerika dan mempunyai tempat dengan asas etnik Kaukasia.

Setelah menyelesaikan sijil dalam pentadbiran dermawan, dia mengumpulkan Ph.D. sebagai pakar Pendidikan Bebas. Dia juga memperoleh MAT dari University of Chicago Pennsylvania. Selain itu, dia mendapat pendidikan dari University of Pennsylvania

Deborah Jennifer Stern tingginya setinggi 6 kaki, namun berat badannya tidak diketahui. Juga, dia memiliki rambut berwarna bersahaja di samping sepasang mata berwarna bersahaja yang menarik.

Deborah Jennifer Stern Family

Deborah adalah gadis kedua dari tiga anak muda. Nama ibunya ialah Alisson Stern dan nama ayahnya adalah Howard Stern. Ayahnya, Howard Stern adalah TV terkenal terkenal.

Selain itu, dia mempunyai dua kerabat bernama Ashley Jane Stern, dan Emily Beth Stern. Tragisnya, orang-orang mereka berpisah antara satu sama lain ketika mereka masih kecil.

Deborah Jennifer Stern, Kehidupan Perkahwinan

Deborah Jennifer Stern menyusuri jalan setapak bersama Collin Christy, bayinya yang tahan lama. Sebelum masuk, mereka sudah lama berkencan antara satu sama lain.

Fungsi perkahwinan orang yang disayangi dilihat di California pada 8 Oktober 2016. Sudah hampir empat tahun Debra dan Collin terjun ke dalam, dan pergaulan mereka dengan semua akaun menjadi lebih berasas dan lebih berasas

Profesion

Deborah berusaha untuk bertindak seperti penjaga VIPnya, namun usahanya berjalan dengan teruk. Selama profesionnya yang singkat dan pantas, dia muncul dalam adegan bersendirian dalam pertunjukan Parker Lewis Can't Lose. Dia juga memiliki kesempatan untuk mengambil bagian kecil dalam filem seperti For the Boys (1991), Nudist Colony of the Dead (1991), dan Wide Awake (1998). Bagaimanapun, dia tidak terkenal dengan lakonannya.

Dia sekarang merupakan kaki tangan pendiri di Debra Stern Associates. Penubuhannya sering disebut sebagai 'The Muse.' Mereka memberi arahan dan pentadbiran rawatan di Naperville, Oak Park, dan Illinois, Chicago. Deborah juga dikenali sebagai penganjur sekolah dan pengajar.

Jumlah aset

Deborah benar-benar mahir menghindari media, dan tidak membongkar keuntungannya. Kekayaannya benar-benar tidak jelas kepada masyarakat umum. Jumlah ayahnya yang dinilai adalah $ 600 juta. Dia tidak, pada saat ini penghibur dan bergantung pada idea profesionnya sekarang, kita hanya boleh mengandaikan bahawa dia cukup membeli untuk mengurus kos kebanyakan perbelanjaan yang mungkin dia perlukan.

Ringkasan Cepat

Kami telah memberi anda akses kepada semua yang kami fikirkan mengenai gadis kecil Howard Stern, Deborah Jennifer Stern. Seperti yang kami katakan sebelumnya, Deborah Jennifer Stern dibawa ke dunia pada sembilan Mei 1986, kepada penjaga superstar, TV terkenal mempunyai Howard Stern, dan penghibur sebelumnya Alison Berns. Orang-orangnya berpisah setelah berkumpul selama lebih dari 20 tahun, dan sekarang sudah berkahwin dengan orang lain. Dia dibesarkan dengan dua kerabat, Emily Beth Stern dan Ashley Jade Stern. Deborah menghubungi Colin Christy, pencetus Haba Inaba Designs GeoEx pada 8 Oktober 2016

Dia cuba berlakon dalam rancangan, dan filem seperti Parker Lewis Can't Lose, For the Boys (1991), Nudist Colony of the Dead (1991), dan Wide Awake (1998). Menyelamatkan kerjaya lakonannya, dia berubah menjadi kaki tangan pendiri di Debra Stern Associates, sebuah organisasi pentadbiran penasihat dan rawatan yang bekerja di Oak Park Chicago, Naperville, dan Illinois. Asas pengajarannya tidak jelas, demikian juga kekayaannya. Namun, dilindungi untuk mengharapkan bahawa gadis Howard Stern mempunyai tahap latihan yang wajar, dan membawa sejumlah wang tunai yang luar biasa dari pekerjaannya.

Deborah Jennifer Stern menyimpan kehidupan sehari-hari jauh dari akhbar, paparazzi, dan karya-karya lain yang masih ada. Dia juga tidak dinamis melalui tahap media berasaskan web seperti Instagram, Facebook, dan Twitter.

Two Sisters - Emily dan Ashley Stern

Seperti yang dirujuk sebelumnya, Deborah adalah gadis pusat dari orang-orangnya dan masing-masing mempunyai adik perempuan yang lebih tua dan muda. Emily Beth Stern adalah kakak perempuannya dan Ashley Jade Stern adalah kakaknya yang lebih muda. Emily dibawa ke dunia pada 7 Mei 1983 dan telah menjadikan dirinya sebagai penghibur, artis, dan esei yang bermanfaat. Adik perempuannya yang lebih muda dibawa ke dunia pada 24 Januari 1993 dan sekarang berumur 26 tahun.

Dengan Ibu Bapanya Kini?

Selepas perpecahan orang-orang Deborah Jennifer Stern; mereka berdua terus maju dan menikah dengan orang lain. Ibunya, Berns, memanggil David Scott Simon pada tahun yang tepat perpisahannya dengan pasangan hidupnya sebelumnya. Berbincang dengan ayahnya, Stern, dia mengahwini penghibur, model, dan pencipta terkenal, Beth Ostrosky Stern pada tahun 2008. Kedua-dua penjaga Deborah yang dilawan telah meneruskan kehidupan mereka dengan gembira.

Tidak Beruntung dalam Lakonan

Deborah Jennifer Stern pernah mempertimbangkan untuk mencari pekerjaan selepas memulakan profesinya.

Memang, dia awalnya muncul dalam satu adegan 'Parker Lewis Can't Lose' yang merupakan rancangan TV parodi. Dia juga melangkah ke layar lebar dan mengambil bagian kecil dalam filem, misalnya, 'Wide Awake', 'For the Boys', dan 'Nudist Colony of the Dead'. Bagaimanapun, dia tidak memperoleh banyak kemajuan dan pengakuan kerana dia bertindak seperti kakak perempuannya, jadi dia fikir dia tidak ada hubungannya dengan lakonan lagi.

Ellen Stern

Ellen stern dilahirkan di Philadelphia, namun sekarang tinggal di Eye. Aktiviti riadahnya adalah bermain dengan anjing taringnya dan minum espresso. Dia sangat terikat pada filem, dan filem # 1nya adalah The alumni. Kecenderungan bidangnya adalah sukan, teater, pelayaran dan memasak. Walaupun mahir dia seorang ejen tanah.

Menurutnya, dia dapat hidup tanpa sesen pun, namun tidak dapat bertahan tanpa keluarganya termasuk anjing dan espresso pagi.

Ellen adalah seorang yang mahir dan mengundang yang mahir yang sangat mendengarkan pelanggannya dengan berhati-hati untuk menjamin bahawa dia memenuhi keperluan mereka dan benar-benar memahami keperluan mereka. Dengan 20 tahun penglibatan di Wall Street, Ellen mempunyai pengaturan mendalam dan skop penglibatan yang luas bekerja dengan kompleks berdekatan seperti pelanggan di seluruh dunia. Dia menangani setiap kesukaran dengan kepintaran dan kepastian.

Penghuni Rye selama lebih dari 20 tahun, Ellen dan keluarganya termasuk individu dari kawasan setempat. Maklumat Ellen dari atas ke bawah mengenai pasaran perumahan berhampiran dan rangkaian yang dilayannya telah berjaya mewujudkan pelanggan yang dipenuhi. Dengan penglibatan luas dengan pengubahsuaian sama seperti harta tanah di tepi laut, Ellen akan menawarkan pengalaman penting kepada pembeli dan peniaga yang sama. Ellen menerima pengiklanan dalam talian yang ada sekarang dan pekerjaan asas yang dimainkannya dalam memperlihatkan kediaman seseorang kepada orang ramai yang paling besar adalah mustahak untuk meningkatkan pulangan bagi pelanggannya. Ellen akan menambah semua aset yang dapat diakses untuk menjamin bahawa pelanggannya memiliki apa yang mereka perlukan untuk memilih pilihan terbaik untuk diri mereka sendiri dan keluarga mereka. Dengan lesen berganda di New York dan Connecticut, dia dapat memberikan sudut pandang penting yang berfungsi untuk meningkatkan asas maklumat pelanggannya.

Dipercayai oleh kawasan tempatan tanah, penghormatannya merangkumi;

3% Ejen Sothebys teratas keseluruhan 2015-2020

2019 Merupakan Salah satu Ejen Terbaik Amerika oleh Real Trends

12 Ejen Mewah Westchester Teratas, Peringkat oleh Real Deal '18

Ellen adalah individu dari Rye-Harrison Board of Realtors, New York State Association of Realtors, National Association of Realtors dan Westchester Board of Realtors. Dia adalah Wakil Pembeli Terakreditasi yang dapat diakses secara konsisten dan senang berkongsi pengetahuannya

Sebagai Naib Presiden Kanan dengan CBRE Atlanta Advisory and Transactions Occupier Group, Ellen Stern memberikan pentadbiran amaran tanah penting kepada pelbagai organisasi dari organisasi Fortune 100 di seluruh dunia ke firma pakar yang berdekatan. Dengan penglibatan selama lebih kurang 16 tahun untuk menangani penduduk di kawasan penyewaan di tempat kerja, Ms. Stern percaya kepada pelanggannya dan terkenal kerana menawarkan sokongan dan khayalan yang tiada tandingan untuk menyelesaikan keperluan tanah yang berubah-ubah oleh pelanggannya. Yayasan tanah dan wangnya membolehkan Cik Stern memberikan cara yang logik untuk menangani pengaruh mengatur dalam setiap pertukaran. Semasa berkhidmat di CBRE, Stern telah terlibat dengan lebih dari 1,000 pertukaran sewa di wilayah metro Atlanta dan di seluruh Amerika Syarikat.

Sebelum memegang kendali atas pekerjaannya sekarang, Stern mengetuai pertemuan kaunseling monetari kewangan CBRE dan bertanggungjawab untuk menawarkan jenis bantuan monetari dan logik kepada pelanggan institusi dan korporat. Sebelum menyertai CBRE, Stern ada di Trammel Crow Company, di mana dia mengatur pembinaan kewangan dan aktiviti harian dari dua unit khas.

Stern bersekutu dengan dua anak muda dan tinggal di Atlanta.

Ray tegas

Ray "Thunder" Stern, dikandung Walter Bookbinder, (12 Januari 1933 - 6 Mac 2007) adalah seorang ahli Amerika, pengangkut berat badan dan ahli perniagaan.

Pada usia 13 tahun, dia bergabung dengan Merchant Marines dengan menggunakan nama Paul Davis dan mendapati berat angkat, permainan yang sangat dia hargai sehingga dia akan menyampaikan beberapa berat percuma 50 paun di dalam karung duffelnya untuk latihan. Pada tahun 1950 Stern memulakan gusti pada usia 17 tahun di New York City bekerja untuk Rudy Dusek.

Kerana minatnya terhadap pergerakan yang tinggi, pengiklan menggelarnya sebagai "Thunder".

Stern membuka pusat rekabentuk utama di Amerika Syarikat di San Francisco, California, sama seperti yang pertama dengan taman asuhan kanak-kanak. Dia juga bekerja dengan tanah dan pelaburan harta tanah.

Stern juga merupakan penunggang yang bertenaga, dan selama profesion gulatnya ini membolehkannya melakukan perjalanan yang signifikan dalam jangka masa yang singkat untuk mengarahkan lebih banyak perniagaan dan pertandingan dalam jarak yang lebih pantas. Dia menubuhkan Stern Air di Addison, Texas dengan armada Lear Jets dan Falcon's. Dia bahkan pergi ke Cekoslowakia untuk bersiap sedia dengan sokongan aerobatik awam mereka, dan berkesan sehingga kumpulan itu menamakannya sebagai penguat kuasa di tingkat dunia.

Pada tahun 1994 Stern mengedarkan koleksi memoarnya, Power and Thunder: The Rags to Riches Story of One Man's Adventure of Fame, Fortune, Romance and Fitness. Dia juga dianugerahkan Iron Mike Mazurki Award pada tahun 2000 pada pertemuan Cauliflower Alley Club pada tahun itu, suatu penghormatan yang dapat dilihat sebagai peraih kemajuan di luar perniagaan.

Pada tahun 2005, dia mendapat Anugerah Negara New York (yang sekarang dinamakan Senator Hugh Farley Award) dari Hall of Fame dan Muzium Gulat Profesional di Amsterdam, New York.

Pada 6 Mac 2007, Stern meninggal dunia setelah mengalami masalah akibat prosedur perubatan jantung. Dia berumur 74 tahun. Dia dijayakan oleh Debi Stern selama 10 tahun yang lebih baik, pesaing kesihatan dan hakim IFBB.

Deborah adalah anak tengah dari hos TV atau radio Howard Stern atau Alison Berns. Dia dilahirkan pada 9 Mei 1986, di Manhattan, New York City, Amerika Syarikat. Dia mempunyai dua adik-beradik, kakak perempuan Emily Beth Stern atau adik perempuan Ashley Jade Stern. Tidak perlu disebutkan lagi, tetapi ayah atau ibunya adalah orang yang berjaya. Dilahirkan Howard Allan Stern, bapanya sangat terkenal dengan personaliti radio atau televisyen. Lebih-lebih lagi, dia telah menulis beberapa buku yang serupa dengan sumur.

siapa deborah jennifer tegas

Bermula dengan keperibadian di udara di WRNW dalam Briarcliff Manor, Howard telah menjadi tuan rumah beberapa rancangan TV yang berjaya yang serupa dengan Howard Stern Show (1987), The Howard Stern "Interview" (1992-1993), The Howard Stern Rancangan Radio (1998–2001). Ibu bapa Deborah tidak lagi bersama. Kedua-dua mereka bertemu untuk pertama kalinya semasa mereka berada di Universiti Boston. Ini adalah masa ketika Stern memfilmkan filem pelajar mengenai Meditasi Transendental ini dia semakin dekat dengan Allison yang serupa dengan yang dia tampilkan di dalamnya.

Mereka segera mula berkencan atau berkahwin pada 4 Jun 1978, di Kuil Ohabei Shalom di Brookline, Massachusetts; mereka berdua berusia 24 tahun. Namun sayangnya, setelah 23 tahun berkahwin, pasangan itu telah bercerai dengan baik dalam tahun 2001. sama seperti ibunya, Deborah juga merupakan bekas pelakon wanita itu. Dia telah muncul dalam dua filem untuk the Boys (1991), Wide Awake, atau Nudist Colony of the Dead (1991). Walaupun kejayaan awalnya serupa dengan pelakon wanita, Deborah mengalihkan kerjayanya menjadi wanita perniagaan. Deborah Jennifer Stern dilahirkan pada 9 Mei 1986 di New York.

Deborah diakui serupa dengan anak perempuan Howard Stern dari perkahwinan sebelumnya dengan bekas isterinya, bekas pelakon Alison tegas. Dia adalah bekas pelakon atau wanita perniagaan rakan pengasas di persatuan Debra Stern di mana dia menyediakan perkhidmatan terapi. Dia mempunyai ijazah dalam perkhidmatan kemanusiaan. Deborah memutuskan untuk mengambil Ph.D. dari Universiti Pennsylvania. sama dengan tahun 2020, dia adalah ahli pengasas Debra Stern Partners di mana dia menyediakan perkhidmatan kaunseling atau terapi. Dia memulakan syarikat itu pada tahun 2007. Deborah yang berusia 34 tahun adalah wanita yang sudah berkahwin. Dia berkahwin dengan suaminya yang bertukar menjadi suaminya Colin Christy.

Suaminya Colin adalah pengasas Hapa Inaba Designs atau pemilik organisasi bernama Geographical Expeditions. Kedua-duanya mengikat tali pada 8 Oktober 2016, di California atau pernah berkumpul sejak itu. Pernikahan yang mewah diberi sentuhan tradisional atau dianjurkan secara peribadi dengan sangat sedikit tetamu yang dijemput pada majlis itu. Semasa Deborah mengenakan gaun putih, suaminya Colin kelihatan lebih tenang dalam sut tuxedo hitam itu. Deborah cukup stabil sekiranya berkaitan dengan status kewangan. sama dengan tahun 2020, dia mempunyai nilai bersih yang dianggarkan bernilai $ 1 juta serupa dengan per sumber. Deborah dilahirkan di new york pada 9 Mei. Dia berumur 34 tahun yang serupa dengan tahun 2020.

Dia mempunyai kewarganegaraan Amerika. Dia adalah anak perempuan pertengahan di antara ketiga-tiga anak perempuan itu atau mempunyai seorang kakak atau adik perempuan masing-masing pengarang. Emily dilahirkan pada 7 Mei 1983 atau telah membuktikan dirinya seperti pelakon, penyanyi, atau penulis yang berjaya. Adik perempuannya Ashley Jade Stern dilahirkan pada 24 Januari 1993 atau ketika ini berusia 26 tahun. sama seperti pemilik firma perunding jenama, Deborah Stern Partners, dia dilaporkan memperoleh gaji layak seperti perigi. Sekiranya imbalannya dari perniagaannya diperkirakan, dia memperoleh sekitar $ 600,000 hingga $ 800,000 setiap tahun.

Di samping itu, suaminya Colin banyak menyumbang kepada kemewahan hidupnya. Colin, yang juga orang perniagaan, memperoleh pendapatan yang lumayan. Tidak seperti selebriti lain, Deborah bukan di platform media sosial yang serupa dengan Facebook, Instagram, Twitter, atau yang lain. Deborah berdiri tinggi dengan ketinggian rata-rata 6 kaki. Mana yang hampir sama dengan berat badan sebenarnya atau ukuran badan yang lain hilang kerana dia tidak aktif di platform media sosial yang serupa dengan Instagram, Facebook, atau Twitter. Lebih dari itu, dia mempunyai rambut coklat dan sepasang mata coklat yang menarik. Deborah mengalami kesukaran untuk mengurus hubungan kerana perceraian ibu bapanya. Dia telah menyatakan ini kerana tingkah laku erotik ayahnya atau seksualiti dia selalu berada jauh atau tidak mempunyai masa untuk cinta itu. Tetapi, bernasib baik dia jatuh cinta dengan Colin Christy.

Kedua-duanya berkahwin pada 8 Oktober 2016. Deborah Jennifer Stern adalah Deborah Jennifer Christy yang kini secara rasmi atau menikmati hidupnya sepenuhnya. Perkahwinannya telah menjadi berita utama dalam berita. Dia mengikat hubungan dengan kekasihnya yang lama tinggal dalam hubungan selama bertahun-tahun dengan Colin Christy. Mereka berkahwin pada 8 Oktober 2016, di California. Colin Christy adalah ahli perniagaan yang berjaya atau pengasas Hapa Inaba Designs, Geographical Expeditions. Walaupun dia belum menyatakan alasan dia menghindari sosial, ini adalah jelas bahawa dia tidak mendapat perhatian.

Dengan nilai bersih $ 650 juta, Howard Stern bukan sahaja terkenal tetapi juga kaya raya. Howard adalah salah satu DJ radio terbesar sepanjang masa. Dia telah menjadi inspirasi bagi banyak orang yang telah berjuang keras untuk membuat nama mereka di media. Nasib atau nasib bukan satu-satunya perkara yang dicari orang. Mereka berkahwin atau mempunyai anak atau hidup bahagia bersama selepas itu. Tetapi perkahwinan tidak menjamin bahawa pasangan ini akan bersama sehingga nafas terakhir mereka. Howard mempunyai tiga anak perempuan dari perkahwinan pertamanya atau telah menjaga sejak mereka. Debra Jennifer Stern dilahirkan pada 9 Mei 1986, di New York, Amerika Syarikat. Dia adalah anak perempuan kedua dari bekas pasangan Howard Stern atau Alison Berns.

Sehingga kini, dia berusia 33 tahun. Selepas tamat sekolah menengah, dia mendaftar di University of Chicago atau mendapat ijazah dalam perkhidmatan kemanusiaan yang serupa dengan sumur yang serupa dengan yang ada di dalam MAT. Mendapat gelar tidak cukup untuknya, jadi, dia memutuskan untuk mengambil PHD dalam Membaca, Menulis, atau Literasi dari University of Pennsylvania. Debra mempunyai kakak perempuan bernama Emily Beth atau adik perempuan, Ashley Jabe Stern. Kakaknya mengikuti jejak ayahnya atau mengikuti karier hiburan. Tambahan pula, Emily adalah pelakon, penyanyi, atau artis.

Deborah Jennifer Stern dilahirkan di New York City, Amerika Syarikat, pada 9 Mei 1986 - tanda zodiaknya adalah Taurus atau dia memiliki kewarganegaraan Amerika. Dia adalah seorang pelakon, tetapi yang mungkin terkenal sebagai anak perempuan Howard Stern, seorang pengarang Amerika atau personaliti radio atau TV.

Deborah dibesarkan bersama kakaknya Emily Beth Stern atau adik perempuannya Ashley Jane Stern di Amerika Syarikat oleh bapa mereka atau ibu mereka Alison Stern, seorang aktris Amerika yang terkenal dengan penggambaran NBC Switchboard Operator dalam filem komedi biografi 1997 "Private" Bahagian ”.

Deborah berusia 13 tahun jika ibu bapanya berpisah atau perceraian mereka diselesaikan pada tahun 2001 - ini tidak mudah bagi Deborah yang harus ditenangkan oleh saudaranya. Dia bersekolah di sekolah menengah tempatan di mana dia menjadi tertarik dalam bidang lakonan, atau bergabung dengan kelab drama sekolah - pada mulanya, Deborah biasa bertindak untuk mengambil pikirannya dari perkara lain, tetapi akhirnya jatuh cinta dengannya. Setelah mengikuti matrikulasi pada tahun 2004, dia mendaftar di kolej dari mana dia memperoleh ijazah Sarjana Muda dalam perkhidmatan kemanusiaan, atau melanjutkan untuk memperoleh Sarjana Sastera dalam ijazah Pengajaran dari University of Chicago, Pennsylvania kampus - Deborah juga mendapat gelar Ph.D, menjadi perunding pendidikan bebas.

Dia membuat penampilan sulung dalam siri TV pada tahun 1990, jika dilakonkan untuk drama Teen Babe dalam episod "Operation Kubiak" dari komedi fantasi "Parker Lewis Can't Lose", yang diciptakan oleh Lon Diamond atau Clyde Phillips, atau yang dibintangi Corin Nemec, Billy Jayne atau Troy W. Slaten - ini mengenai anak-anak sekolah menengah yang hebat dalam menimbulkan masalah. Siri ini dicalonkan untuk lapan anugerah.

Pada tahun 1991, dia membuat penampilan debut dalam film yang menggambarkan Showgirl, New York dalam komedi muzikal "For the Boys". ditulis oleh Neal Jimenez atau Lindy Laub, yang diarahkan oleh Mark Rydell, atau yang dibintangi oleh Bette Midler, James Caan atau George Segal - ini mengikuti Dixie Leonard atau Eddie Sparks yang merupakan tentera Amerika yang menghiburkan semasa Perang Dunia II.

Pada tahun yang sama, Deborah memerankan Shelly Mammarosa dalam filem komedi seram musikal "Nudist Colony of the Dead", tetapi yang mendapat ulasan buruk, atau kredit lakonannya yang terakhir adalah pada tahun 1998, jika dia memerankan Puan Waltman dalam filem komedi keluarga "Wide Awake" yang ditulis atau diarahkan oleh M. Night Shyamalan atau yang merupakan anak lelaki berusia 10 tahun yang, setelah kematian datuknya, meneruskan pencarian untuk mencari Tuhan. Deborah juga pernah muncul dalam film dokumenter "Invasion of the Scream Queens" atau mendapat terima kasih khusus untuk semua tujuh episod dari mini seri "WILD" - dalam tahun 1991, dia bekerja serupa dengan koreografer untuk "Nudist Colony of si mati ”.

Soalan Lazim

Adakah mana-mana anak perempuan Howard Sterns berkahwin?

Dia jatuh cinta dengan Colin Christy. Kedua-duanya berkahwin pada 8 Oktober 2016. Perkahwinannya telah menjadi berita utama dalam berita. Dia mengikat hubungan dengan teman lelakinya yang sudah lama tinggal dalam hubungan selama bertahun-tahun dengan Colin Christy.

Siapa isteri pertama Howard Sterns?

Alison Bern adalah isteri pertama Howard. Mereka berdua mempunyai tiga orang anak. Deborah yang merupakan anak perempuan pertengahan di antara ketiga-tiga anak perempuan dan mempunyai seorang kakak dan adik perempuan masing-masing pengarang. Emily dilahirkan pada 7 Mei 1983 dan telah memantapkan dirinya sebagai pelakon, penyanyi, dan penulis yang berjaya. Adiknya Ashley Jade Stern dilahirkan pada 24 Januari 1993 dan kini berusia 26 tahun.

Bagaimana Howard Stern menjadi begitu kaya?

Stern menjadi salah satu tokoh radio berbayar tertinggi setelah menandatangani perjanjian lima tahun dengan Sirius pada tahun 2004 bernilai $ 500 juta. Dia menjadi tuan rumah radio yang paling banyak didenda apabila Suruhanjaya Komunikasi Persekutuan mengeluarkan denda berjumlah $ 2.5 juta.

Deborah jennifer tegas

Deborah adalah anak perempuan hos televisyen Howard Stern.

Dia dilahirkan pada 9 Mei 1986. Ibu bapanya adalah Howard Stern dan Alison Stern. Dia mempunyai dua adik-beradik, seorang kakak bernama Emily Beth Stern dan bongsu Ashley Jane Stern. Keluarganya bercerai. Namun, hari ini, kedua-duanya berkahwin dengan pasangan hidup yang berbeza.

Dia berkahwin dengan Colin Christy dari Jepun pada 8 Oktober 2016 dan merupakan pengasas Haba Inaba Designs, GeoEx.

Kerjaya

Deborah memulakan kariernya dengan muncul di Lose di pertunjukan Parker Lewis Can. Dia membintangi For the Boys pada tahun 1991, Nudist Colony of the Dead pada tahun 1991, dan Wide Awake pada tahun 1998.

Dia kini bersama pengasas Debra Stern Associates, yayasan perundingan dan terapi di Chicago, Naperville dan Oak Park di Illinois.

Ashley jade tegas

Alasan Radio Howard Stern dilahirkan pada 24 Januari 1993 di Old Westbury di Long Island selama lima belas tahun dengan cara orang tuanya, Alison Burns terkenal dengan pencapaiannya dalam mekanik penerbangan dan penerbangan seperti ayahnya. Potret dan penulis terkenal.

Kehidupan awal

Emily Beth Stern (lahir 7 Mei 1983) dan adik ketiga dan termuda Deborah Jennifer Stern. (Lahir 9 Mei 1986), semuanya di bawah pengawasan ibu bapa.

Pendidikan

Dipercayai bahawa dia dan adik-beradiknya mendapat pendidikan awal dan melanjutkan pelajaran ke kuliah. Namun, tidak ada informasi resmi tentang pendidikan mereka, kerana perlindungan seorang ayah terhadap keluarganya menyembunyikan maklumat mengenai pendidikannya, termasuk pendidikan.

Kehidupan peribadi

Segala sesuatu mengenai Ashley dan adik-beradiknya berada di bawah pengawasan seorang ayah yang tidak membenarkan orang asing dan media mengintip keluarga mereka. Sebagai hasil dari didikannya, hanya sedikit yang diketahui mengenai kehidupan peribadinya dan apa yang dilakukannya. Berikut adalah maklumat mengenai hubungan cinta dengan keluarga dan ibu tirinya.

Kerjaya

Ashley juga memilih industri hiburan untuk kerjaya; Dia mulai berakting pada tahun 2001 dengan peran pendukung dalam "When I Twelve," diikuti dengan film pendek berjudul "About a Girl." Selain berlakon, Ashley juga penyanyi dan telah merilis album debutnya berjudul "Dreaming."

Debra tegas Howard Stern

Salah satu personaliti radio dan televisyen yang paling terkenal sepanjang masa, Howard Stern telah popular sejak awal kariernya . Dia terkenal dengan sikapnya yang kasar dan komen kasar tetapi apa yang orang tidak tahu adalah bahawa dia tidak selalu seperti itu dalam kehidupan sebenar. Sebenarnya, dia adalah keluarga lelaki dengan anak. Stern juga terkenal sebagai penyiar popular, dan dia juga seorang penulis dan pelakon. Anak perempuannya, Deborah Jennifer Stern, dan walaupun dia tidak begitu terkenal seperti ayahnya. Tetapi dia telah mendapat pengiktirafan yang telah memberikannya keperibadian berharga kepada orang ramai . Oleh itu, kami akan membincangkannya dalam siaran ini dan memberikan beberapa maklumat penting yang tidak diketahui oleh sesetengah orang tentangnya.

Siapa di dunia ini Deborah Jennifer Stern?

Anak perempuan Howard Stern dan Alison Berns (isteri pertama Howard Stern), pesara Debora Jennifer, tidak berusaha menguasai media seperti ibu bapanya. Dia adalah anak tengah dari anak-anak mereka, lahir 9 Mei 1986, dilahirkan dan dibesarkan di Manhattan. (Pusat Bandar New York) Dia lebih muda daripada kakaknya - Emily Stern - dan adiknya - Ashley Jed Stern.

Fakta menarik yang tidak diketahui orang tentangnya

:frowning_woman: Deborah Jennifer Stern memberikan wawancara mengenai pendidikannya dan memperoleh Master of Arts dalam Pengajaran ketika belajar di University of Chicago.

:frowning_woman: Deborah juga memiliki gelar doktor dalam banyak bidang pendidikan seperti menulis, membaca, menulis, dan membaca dari University of Pennsylvania.

:frowning_woman: Dia harus bertahan sebagai anak usia pertengahan dengan ibu bapanya di pentas Hollywood.

:frowning_woman: Deborah Stern berkahwin dengan Colin Christy, yang juga merupakan nama yang sangat besar.

:frowning_woman: Keluarganya bercerai.

:frowning_woman: Dia kini pencipta The Debra Stern Partners dan membuatnya untuk memberi terapi kepada mereka yang memerlukan. Dia menubuhkan syarikat itu untuk pertama kalinya pada tahun 2007.

:frowning_woman: Suami Deborah memiliki Hapa Inaba Designs dan juga memiliki Ekspedisi Geo.

Berapa nilai Deborah Stern?

Tujuannya di sini adalah untuk membincangkan kekayaan bersih Deborah Jennifer Stern kerana dalam semua usaha, masing-masing mempunyai nilai yang berbeza. Pada tahun 2020, kekayaan bersihnya adalah sekitar $ 1 juta. Dia menerima royalti dan pembayaran dari Deborah Stern Partners, yang memperoleh antara $ 600 hingga $ 800 setiap tahun. Suaminya juga membantunya dalam usaha dan urusannya .

Deborah jennifer perkahwinan tegas

Setelah bertahun-tahun berpacaran, Deborah mengikat hubungan dengan teman lelaki lama Colin Christie. Mereka melangsungkan upacara perkahwinan mereka di California pada 8 Oktober 2016. Perkahwinan mereka telah lama dinantikan oleh peminat kerana burung cinta sering dilihat sebelum perkahwinan dan di pelbagai lokasi profesional dan sidang media.

Upacara perkahwinan mereka tradisional dengan kelainan mewah. Tempat perkahwinan adalah tempat terbuka di mana pengantin perempuan memakai gaun putih dan pengantin lelaki memakai tuxedo hitam. Namun, senarai tetamu di majlis perkahwinan itu disembunyikan dari media.

Suami Deborah, Collins, adalah pengasas Hapa Inaba Designs dan pemilik Perjalanan Eksplorasi Geografi. Bukan sahaja wang boleh kaya, ia juga boleh menjadi kebaikan. Tetapi berkahwin dengan cinta hidup menjadikan hidup lebih bahagia. Kami berharap agar Deborah dapat menjalani kehidupan yang indah bersama suaminya.

Nilai bersih Alison

Alison Stern dilahirkan pada 12 Januari 1954 di Amerika Syarikat. Alison Stern dilahirkan pada 26 Mei 1954, ketika berkahwin dengan Alison Berns di Massachusetts, Amerika Syarikat. Setelah bercerai dengan Howard yang tegas, dia berkahwin lagi dengan David Simon pada 23 November 2001. Alison Stern adalah ahli aktres. Jumlah nilai bersih Alison adalah sekitar $ 20 juta.

Howard tegas kakak ellen stern

Ellen lebih tua daripada adik - beradiknya yang terkenal. Anda mewakili bekas Gabenor New York George E. Pataki di Long Island. Howard mengatakan bahawa Ellen adalah kebalikannya kerana dia begitu pendiam. Sebaliknya, Ellen mengatakan bahawa abangnya adalah pemimpinnya pada masa kecilnya.

Ashley jade lahir

Dilahirkan pada 24 Januari 1993 di Old Westbury, Long Island, New York, Ashley adalah personaliti radio , Howard Stern, dan isterinya, Alison Byrne. Dia adalah anak bongsu dari gadis Howard Stern pada masa itu, tetapi dia sudah terkenal. Walau bagaimanapun, reputasi Ashley meningkat semasa perbincangan mengenai perceraian orang tuanya pada tahun 2001.

Colin christy debra tegas

Pereka pelbagai disiplin Colin Christie berkahwin dengan anak perempuan hos radio terkenal Howard Stern dan Alison Berns. Christy adalah suami kepada Deborah Jennifer Stern, juga dikenali. Bagus dalam Nama Debra Stern Kedua-duanya berjalan di lorong pada Oktober 2016.

Sebagai menantu hos radio terkenal Howard Stern, ramai peminat ingin tahu mengenai latar belakang dan etnik Colin Christy, dan dengan penampilannya, wajah dan wajahnya, anda boleh menganggapnya sebagai orang Asia.

Alison suami baru yang tegas

David Scott, Simon dituduh sebagai ahli perniagaan Amerika. TETAPI dia terkenal kepada orang ramai untuk pasangan suami isteri bekas pelakon Stern-Amerika Alison Berns, yang paling banyak dikenali kerana kerjayanya di kamera terkenal kerana penampilannya yang tidak dapat dilupakan dalam drama biografi Bahagian Peribadi Bahagian 1997.

Bertentangan dengan Kepercayaan yang popular, suami Alison Sering Bingung dengan David Scott Simon, seorang wartawan dan pengarang Amerika yang terkenal dan terkenal sebagai tuan rumah majalah NPR Weekend Edition. Namun, dan tidak ada perincian mengenai biografi Nya yang relevan.

Nilai bersih Beth

Beth Ostrosky Stern Nilai Bersih: Beth Ostrosky Stern adalah model Amerika dan isteri Howard Stern. pertunjukan Pada masa lalu, banyak penerbitan menamakannya sebagai salah satu wanita paling cantik di dunia. Selain bertindak, Beth juga terkenal dengan gerakan hak binatang. Dia juga telah menulis banyak buku.

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

S: Apa yang dilakukan oleh anak perempuan Howard Sterns?

Walaupun kakaknya mahu tidak menjadi perhatian. Tetapi Emily memutuskan dia ingin mengikuti jejak ayahnya dan memasuki industri hiburan. Selain menjadi pelakon dan penyanyi, Emily juga seorang artis.

Q: Adakah anak perempuan Howard Sterns sudah berkahwin?

Howard adalah salah satu DJ radio terhebat sepanjang masa. Ini memberi inspirasi kepada banyak orang yang berusaha keras untuk mendapatkan nama di media. Nasib dan nasib bukan satu-satunya perkara yang dicari orang. Mereka berkahwin, mempunyai anak, dan hidup bahagia selamanya.

S: Siapa isteri pertama Howard Sterns?

Alison Berns dilahirkan pada 26 Mei 1954 di Newton Center, Massachusetts, Amerika Syarikat dan merupakan bekas pelakon dan hos radio. Dia tetapi dia mungkin paling terkenal sebagai bekas isteri keperibadian radio Howard Stern, yang membintangi rancangan radio "The Howard Stern Show," yang dimulai pada pertengahan 1980-an.

S: Bagaimana Howard Stern begitu kaya?

Dia terkenal dengan rancangan radio The Howard Stern Show, yang menjadi popular ketika dilancarkan secara nasional di radio darat dari tahun 1986 hingga 2005. Radio berbayar tertinggi setelah ditandatangani selama lima tahun. Dengan Sirius pada tahun 2004 dengan nilai 500 juta dolar.

S: Berapakah gaji tahunan Howard Stern?

Stern, 66, kini bekerja di bawah perjanjian lima tahun dan dianggarkan mencapai nilai tahunan hingga $ 100 juta.

S: Adakah Howard Stern dan Robin benar-benar berkawan?

Tidak ada hubungan romantis bersama antara Howard dan Robin Quivers selama hampir 40 tahun, tetapi dalam mimpinya baru-baru ini semuanya keluar dari tingkap.

Kesimpulannya

Deborah Jennifer Stern adalah anak perempuan personaliti TV terkenal Howard stern. Dia mempunyai dua adik-beradik, seorang kakak bernama Emily Beth Stern dan bongsu Ashley Jane Stern. Dia dilahirkan pada 9 Mei 1986. Ibu bapanya bercerai ketika dia baru berusia tujuh tahun.