Cincin Drew Brees dimenangi satu kali dari Super Bowl melawan Colts pada tahun 2010. Dia juga merupakan Pemain Terbaik Serangan NFL dua kali , Super Bowl MVP , juara Super Bowl, dan Pemain Terbaik Tahun Ini.

Siapa Drew Brees?

Drew Brees

Maklumat peribadi

Nama Drew Brees
Dilahirkan: 15 Januari 1979 (umur 42)
Tempat Lahir: Dallas, Texas
Ketinggian: 6 kaki 0 ​​inci (1.83 m)
Berat: 209 lb (95 kg)
Sekolah Menengah: Westlake ( Austin , Texas)
Kolej: Purdue (1997-2000)

Brees, Drew Christopher adalah quarterback bola sepak yang bermain 20 musim di Liga Bola Sepak Nasional (NFL). Brees menghabiskan sebahagian besar kariernya dengan New Orleans Saints dan merupakan peneraju NFL dalam penyelesaian lulus kerjaya,% penyelesaian, dan musim lulus musim biasa, serta kedua dalam hantaran touchdown dan hantaran lulus kerjaya. Selain itu, dia memiliki rekod permainan terbanyak berturut-turut dengan lontaran gol, mengalahkan tanda 52 tahun Johnny Unitas.

Brees menghadiri Universiti Purdue dan menetapkan rekod Persidangan Besar Sepuluh untuk penyelesaian, percubaan, dan halaman. Walaupun pencapaiannya di sekolah, kebimbangan mengenai ketinggian dan kekuatan lengannya menyebabkan dia dipilih oleh San Diego Chargers pada pusingan kedua Draf NFL 2001.

Brees berjuang pada mulanya sehingga keluar pada tahun2004, memenangkannya sebagai penghargaan Pro Bowl dan Comeback Player of the Year. Brees kembali menandatangani kontrak satu tahun pada musim berikutnya, tetapi mungkin mengalami kecederaan yang berakhir dengan kerjaya, mendorong Pengecas untuk membenarkannya masuk ke agensi bebas. Ketika dia bergabung dengan Orang Suci, dia mengantarkan era kemakmuran baru untuk sebuah pasukan yang hanya memiliki tujuh musim kemenangan, lima tempat playoff, dan satu kemenangan postseason dalam 39 tahun sebelumnya.

Antara tahun 2006 dan2020, dia membimbing Saints untuk sembilan kali kunjungan playoff, tujuh gelaran divisyen (termasuk empat berturut-turut dari 2017 hingga2020), tiga penampilan NFC Championship Game, dan kejuaraan Super Bowl pertama francais di Super Bowl XLIV.

Ringkasan

Brees memperoleh 13 pilihan Pro Bowl selama 15 musimnya di New Orleans dan dua kali terpilih sebagai Pemain Terbaik Tahun Ini. Selain itu, dia menerajui NFL dalam jarak berjalan tujuh kali dan empat kali gagal. Walaupun dia tidak pernah mendapat penghargaan Pemain Paling Berharga musim biasa, dia dinobatkan sebagai Super Bowl XLIV MVP. Brees mengumumkan persaraannya dari bola sepak berikutan musim 2020 dan bergabung dengan Sunday Night Football NBC sebagai penganalisis.

Drew Brees Rings

Drew Brees kini memiliki satu cincin Super Bowl. Dengan pasukan pertamanya, San Diego Chargers, dia tidak menang. Dia memperolehnya dengan New Orleans Saints pada musim 2009-2010, ketika mereka mengalahkan Kurt Warner Arizona Cardinals di Divisi Round, Brett Favre's Minnesota Vikings di Championship Round, dan akhirnya Peyton Manning's Indianapolis Colts di Super Bowl XLIV (44).

Mereka memasuki permainan sebagai underdog, tetapi berjuang dengan gagah berani. Permainan itu dikenang kerana keputusan berani Sean Payton untuk melakukan tendangan dalam pada babak pertama . Mereka ketinggalan empat mata pada saat tendangan, dan jika mereka tidak berjaya mendapatkannya, Colts mungkin tidak akan menoleh ke belakang. Mereka memulihkannya, mencetak gol, dan permainan berubah menjadi pertarungan.

Momen pertukaran permainan kedua berlaku pada akhir suku keempat, ketika Peyton Manning melakukan kesalahan kritikal dengan melemparkan pilihan enam kepada Cornerback Saints Tracy Porter. Dengan hanya berbaki tiga minit lagi, touchdown Saints menjadikannya permainan 14 mata, sekali gus meraih kemenangan mereka.

TL; DR: Drew Brees memenangi satu Super Bowl dengan New Orleans Saints, mengalahkan Indianapolis Colts 31-17 dalam Super Bowl 44. Selain itu, dia dinamakan Super Bowl MVP dalam permainan itu .

Mengapa Drew Brees memutuskan untuk meninggalkan NFL?

Drew Brees, seperti yang diramalkan, mengumumkan persaraannya dari NFL pada hari Ahad, 15 tahun setelah menandatangani kontrak dengan Orang Suci. Pemain quarterback Pro Football Hall of Fame yang akan datang, yang berusia 42 tahun pada Januari, bertempur dengan musim lain yang dilanda kecederaan dengan New Orleans Saints dan tidak hadir dengan penampilan Super Bowl keempat berturut-turut.

Brees memperoleh satu cincin, mengalahkan Colts di Super Bowl 44 pada tahun 2010, dan juga% kemenangan seumur hidup.601, yang merangkumi lima musim pertama NFL dengan Pengecas . Brees mengakhiri kariernya dengan ketinggian 80.358 ela, sedikit di depan Tom Brady, dan 571 gol lewat, kedua setelah Brady. Brees berada di kedudukan kelima dalam kecekapan lulus sepanjang masa (penilaian 98.7).

Setelah menyaksikan Brady memimpin musuh NFC South Buccaneers untuk kemenangan di Super Bowl 55, Brees keluar dari padang berikutan permainan yang sukar dalam perlawanan playoff divisyen NFC kepada Tampa Bay. Brady ketinggalan lima perlawanan pada tahun 2019 kerana kecederaan ibu jari dan empat lagi kerana tulang rusuk lebam.

Ringkasan

Brees tidak pernah memenangi NFL MVP, tetapi dia adalah Super Bowl MVP dan mencapai segala yang lain yang dapat dibayangkan dalam permainan dengan jumlah dan kepemimpinan yang luar biasa dalam pertarungan Sean Payton. Dia berperanan dalam mengubah francais menjadi pemenang yang konsisten dan memberi inspirasi kepada komuniti yang dihancurkan oleh Taufan Katrina setelah menandatangani sebagai ejen bebas dengan New Orleans pada tahun 2006.

Apa yang akan berlaku untuk Drew Brees selepas kerjaya NFL?

Tanah NFL

Brees sudah mengetahui apa yang ingin dilakukannya tidak lama tahun lalu. Dia bersetuju untuk menerima kontrak dengan NBC Sports pada April 2020 untuk menjadi pengulas bola sepak di siaran kolej dan profesional. Jaringan perlu membuat perjanjian dengan cepat kerana ESPN bersaing untuk hak untuk menunjukkan fikirannya yang tajam dan suaranya yang ekspresif di udara.

Brees sedang dipersiapkan untuk menggantikan Cris Collinsworth sebagai komentator warna utama di "Sunday Night Football", sama seperti Mike Tirico yang disiapkan untuk menggantikan Al Michaels sebagai pemain utama permainan demi permainan. Collinsworth berumur 62 tahun, sementara Michaels berumur 76 tahun.

NBC berharap Brees yang disukai dan disukai akan memperlihatkan kecerdasan bola sepaknya dan menyampaikannya kepada peminat dalam istilah orang awam, seperti yang dilakukan oleh CBS dengan mantan quarterback Cowboys Tony Romo, bekas pemain No. 9 yang lain, dengan Jim Nantz. Brees, seperti Collinsworth dan Fox's Troy Aikman, harus menghabiskan sebahagian besar waktunya di televisyen untuk membincangkan NFL daripada mengambil bahagian di dalamnya.

Walaupun Brees tidak lagi bermain untuk Orang Suci, dia akan tetap menjadi tokoh kebangsaan dan akan terus mewakili New Orleans dengan cara lain. Dia juga akan mempunyai lebih banyak masa untuk menghabiskan waktu bersama Brittany dan empat anak mereka, Baylen, Bowen, dan Callen, serta Rylen, anak perempuan mereka. Brees tidak meninggalkan NFL, dan persembahan liga akan mendapat manfaatnya.

Ringkasan

Sementara itu, Brees diharapkan dapat bekerja sebagai pengulas studio pada malam minggu pada “Football Night in America” dan juga menyumbang kepada liputan NBC mengenai permainan rumah Notre Dame pada hari Sabtu.

Aktiviti lain Drew Brees

Aktiviti Drew Brees

Brees, bersama dengan rakan pemain NFL Billy Miller dan Donnie Edwards, menandatangani autograf di Pangkalan Tentera Laut Guantanamo Bay pada 29 Jun 2009.

Sepanjang kariernya , Brees telah mengambil bahagian dalam beberapa perjalanan USO. Dia berkunjung ke kem penjara Guantanamo Bay pada akhir Jun 2009. Brees dikutip setelah dibebaskan mengatakan bahawa tahanan Guantanamo diperlakukan sepuluh kali lebih baik daripada penjenayah di penjara AS.

Pada Februari 18,2007, Brees dinobatkan sebagai perarakan Grand Marshal 2007 dari Bacchus oleh Krewe of Bacchus, kumpulan perbarisan New Orleans Mardi Gras. Brees mengetuai prosesi 2010 sebagai Bacchus XLII pada 14 Februari 2010, satu minggu selepas Super Bowl dan semasa musim Mardi Gras.

Pada bulan Jun 2010, Presiden Obama memilih Brees dan mantan pesenam Olimpik, Dominique Dawes untuk mempengerusikan Majlis Presiden mengenai Kecergasan, Sukan, dan Pemakanan yang baru bertajuk.

Brees tampil dalam sebuah filem It Gets Better pada bulan Oktober 2010 di mana dia menyampaikan pesan anti-pembulian selepas rentetan bunuh diri oleh remaja homoseksual .

Brees menuntut seorang tukang emas San Diego pada bulan April 2018. Brees dan isterinya dikatakan telah membayar $ 15 juta untuk berlian bernilai pelaburan yang dinilai hanya $ 6 juta oleh penilai bebas. Brees diberi tuntutan undang-undang $ 6 juta pada 21 Jun 2019. Brees bekerjasama dengan Brandon Landry, pengasas bersama Walk- On's, untuk membuka restoran baru pada bulan Mac 2019.

Ringkasan

Brees menandatangani kontrak promosi dengan Chili's Grill & Bar pada Februari 2008 untuk membantu mempromosikan barisan hamburger baru rantaian. Iklan tersebut membantu pengumpulan dana untuk amal. Brees bertanding dalam Pro Sports Team Challenge pada bulan Jun 2008, sebuah kejohanan bagi atlet elit untuk mengumpulkan wang untuk amal. Brees bermain untuk badan amal Operation Kids.

Mengapa Drew Brees tidak dianggap sebagai quarterback terbaik sepanjang masa?

Motivasi utama adalah kejuaraan Super Bowl. Sejak bergabung dengan Saints, Brees telah menguasai bahagian ofensif bola. Sejak kedatangannya, para Orang Suci telah memimpin liga dalam kebanyakan kategori ofensif. Malangnya, pertahanan Saints menjadi antara yang terburuk di liga, dan kelab secara keseluruhannya berprestasi rendah berbanding tahap prestasinya.

Tom Brady, yang secara meluas dianggap sebagai quarterback terbaik sepanjang masa, telah memenangi enam Super Bowls. Pada masa yang sama, pertahanannya secara konsisten berada di kedudukan teratas liga sepanjang tempohnya, dengan beberapa pengecualian .

Jurulatih / pengurus besarnya juga dianggap sebagai yang terbaik (termasuk saya). Walaupun Brady adalah superstar oleh mana-mana standard, menentukan jika dia adalah yang paling mahir pemain yang pernah adalah sukar kerana untuk pasukan sentiasa cemerlang beliau telah dikelilingi dirinya dengan.

Walaupun sebagai Saints peminat setia yang akan memberi Brees yang manfaat dari keraguan, saya percaya Brady adalah yang paling besar kerana beliau telah memenangi lebih banyak permainan, lebih konsisten, dan di bawah tekanan yang amat tinggi daripada Brees atau mana-mana quarterback lain dalam sejarah NFL.

Saya rasa tidak ada gunanya membandingkan quarterback dari era yang berbeza sebagai yang terbesar, kerana tidak ada yang dibandingkan dengan Brady secara statistik atau dari segi pencapaian muktamad. Sekurang-kurangnya abad yang lain, dia akan hampir pasti akan dinilai paling besar oleh majoriti jujur pakar-pakar . Mungkin selagi NFL terus wujud dalam bentuknya sekarang.

Ringkasan

Superstar lain, seperti Aaron Rodgers dan Peyton Manning, mungkin sebanding dengan Brady dalam banyak hal. Mereka, seperti Brees, tidak dapat meniru kejayaan Brady, berpotensi disebabkan oleh alasan di luar kawalan mereka. Walau apa pun, kerana mereka tidak mencapai tujuan akhir sekerap Brady, tidak masuk akal untuk menyatakan mereka yang terbaik. Mungkin yang paling atletik, produktif, berkemahiran, dan tepat, tetapi bukan yang terbaik.

Mengapa Drew Brees's New Orleans Saints memenangi 'hanya' satu Super Bowl

Drew Brees's New Orleans Saints memenangi 'hanya' satu Super Bowl

Walaupun Drew Brees belum secara rasmi mengundurkan diri dari New Orleans Saints, malah penyokongnya yang paling bersemangat sekarang boleh mengakui bahawa quarterback Hall of Fame masa depan tidak lagi mampu memimpin pasukan ke kemenangan Super Bowl. Setelah 11,272 hantaran sejauh 85,724 ela dalam 305 permainan sepanjang 20 musim NFL, usia dan kecederaan akhirnya berjaya dikalahkan oleh Brees.

Walaupun Brees memantapkan dirinya sebagai salah satu yang terbaik sepanjang masa permainan, pasukannya memenangi satu gelaran "hanya" dalam satu tempoh ketika Tom Brady New England Patriots memenangi enam. Brady kini mengejar gelaran Super Bowl kelapannya setelah mengalahkan Brees dalam Permainan Kejuaraan NFC.

Membahaskan warisan sangat menggembirakan. Kejuaraan selalu mempunyai nilai wang dalam mana-mana perakaunan. Walau bagaimanapun, bola sepak adalah sukan berpasukan, dan dalam kes Brees, konteks yang lebih besar diperlukan untuk penghargaan yang lebih lengkap mengenai penginapannya di New Orleans dan tempatnya di antara yang hebat.

Ringkasan

Apabila seseorang meratapi kegagalan Brees untuk memberikan kemenangan Super Bowl lebih lanjut ke New Orleans, anda mungkin sukar untuk meyakinkan mereka sebaliknya. Walau bagaimanapun, anda boleh mengetahui fakta. Brees, yang kini berusia 42 tahun, melemparkan tiga kekalahan dalam kekalahan 30-20 pasukan Saints di Tampa Bay Buccaneers pada hari Ahad, permainan yang hampir ditakdirkan untuk menjadi yang terakhir.

Soalan Lazim - Soalan Lazim

Orang ramai bertanya banyak mengenai cincin Drew Brees. Kami membincangkan beberapa perkara di bawah:

1 - Drew Brees mempunyai berapa banyak cincin Super Bowl?

Drew Brees New Orleans memenangi Super Bowl XLIV MVP anugerah selepas menamatkan 32 daripada 39 pas untuk 288 kilometer dan dua markah.

2 - Adakah Drew Brees adalah Pro Football Hall of Famer?

Selain itu, dia adalah Pemain Terbaik Serangan NFL dua kali, juara Super Bowl, MVP Super Bowl, dan Pemain Terbaik Tahun Ini NFL. Ini meletakkannya di atas Kelas 2026 dan memantapkan statusnya sebagai Hall of Famer undi pertama.

3 - Berapakah jumlah wang Tom Brady?

Brady mempunyai nilai bersih $ 250 juta, menurut Celebrity Net Worth. Dia memimpin New England Patriots untuk mencatat enam gelaran Super Bowl dalam 20 musim dengan organisasi dan menambah satu lagi dengan Buccaneers setelah musim 2020.

4 - quarterback mana yang paling banyak mengalami kerugian Super Bowl?

Jim Kelly dan Frank Reich terikat bagi kebanyakan kerjaya Super Bowl kekalahan oleh quarterback, dengan empat.

5 - quarterback mana yang terbaik sepanjang masa?

Brady, Tom. Mengenai hal ini, dapat dilihat dengan jelas. Tom Brady menduduki tempat teratas sebagai quarterback terhebat sepanjang masa. Dia adalah pemain NFL yang paling dihiasi sepanjang masa, setelah memenangi tujuh Super Bowl, lima anugerah Super Bowl MVP, dan tiga anugerah MVP musim biasa.

6 - Berapa harga Joe Montana?

Dia menghabiskan sebahagian besar kariernya yang terkenal dengan San Francisco 49ers, tetapi selesai dengan Ketua Kansas City selama dua tahun. Joe Montana mempunyai nilai bersih $ 100 juta, menurut Celebrity Net Worth.

7 - Drew Brees adalah berjalan kaki?

MVP Super Bowl XLIV Drew Brees dari NFL berasal dari Austin, Texas, dan alumni Westlake High School. Dia menulis surat dalam bola sepak, bola keranjang, dan besbol di sekolah itu. Drew dengan cepat menjadi pemuja masakan Walk-Southern On semasa ketibaannya di New Orleans.

8 - Adakah Drew Brees dijadualkan bermain pada tahun 2021?

Drew Brees menandatangani pelanjutan kontrak dua tahun, $ 50 juta dengan New Orleans Saints untuk kekal sebagai quarterback pasukan pada tahun 2020 dan 2021. Brees akan menjadi pemimpin NFL sepanjang masa dalam melewati halaman, melewati touchdown, dan lulus% selesai apabila Musim 2020 bermula.

9 - Drew Brees memiliki berapa banyak Jimmy Johns?

Brees memiliki lima francais Jimmy John's Gourmet Sandwiches dan berhasrat untuk memperoleh dua puluh lagi, menurut Franchise Times. Pada tahun 1983, Jimmy Johns dimulakan oleh pemain berusia 19 tahun dengan impian dan keramaian.

10 - Drew Brees memiliki restoran yang mana?

Brees tidak biasa dengan francais. Seperti yang kami laporkan awal bulan ini, dia telah melabur di lokasi rantai berikut: Jimmy John's, Walk-Bistreaux On's & Bar, Happy's Irish Pub, Dunkin '(Donuts), dan Title Boxing Club semuanya terletak di kawasan ini.

Kesimpulannya

Drew Brees mengakhiri kariernya dengan ketinggian 80.358 ela, sedikit di depan Tom Brady, dan 571 gol lewat, kedua setelah Brady. Brees berada di kedudukan kelima dalam kecekapan lulus sepanjang masa (penilaian 98.7).

Drew Brees, seperti yang diramalkan, mengumumkan persaraannya dari NFL pada hari Ahad, 15 tahun setelah menandatangani kontrak dengan Orang Suci. Pemain quarterback Pro Football Hall of Fame yang akan datang, yang berusia 42 tahun pada Januari, bertempur dengan musim lain yang dilanda kecederaan dengan New Orleans Saints dan tidak hadir dengan penampilan Super Bowl keempat berturut-turut.

artikel berkaitan