Jatuhkan sabun bermaksud bahawa anda meletakkan diri anda pada kedudukan yang kelihatan menjijikkan dan terdedah pada masa itu. Ini bermaksud bahawa anda berdiri dalam keadaan lentur di depan umum di mana seseorang boleh mengolok-olok anda.

Jatuhkan kedudukan membongkok sabun

Jatuhkan sabun adalah petikan untuk menggambarkan kedudukan yang dianggap buruk dalam masyarakat. Orang berdiri tegak atau dalam keadaan baik. Itulah sebabnya dikatakan jangan menjatuhkan sabun untuk menjauhkan diri dari penghinaan dan penghormatan diri.

:clubs: Dari manakah sabun jatuh?

Jatuhkan sabun adalah frasa yang digunakan untuk menggambarkan orang yang berdiri dalam keadaan lentur untuk memilih sabun atau sesuatu dari lantai. Terutama di penjara lelaki ketika beberapa tahanan baru tiba, tahanan lama mengatakan jangan menjatuhkan sabun. Jika tidak, anda akan menghadapi risiko. Ungkapan tersebut kebanyakannya digunakan dalam pancuran mandian penjara.

:chess_pawn: Apa yang berlaku jika anda menjatuhkan sabun?

Sekiranya anda berada di bilik mandi penjara dan anda telah menjatuhkan sabun anda, maka anda berisiko bahaya oleh rakan tahanan anda kerana apabila anda akan mengambil sabun, dia akan menatap penyebaran anda dan menggembirakan anda. Sekiranya anda berada di tempat awam dan anda berdiri dalam keadaan tidak baik. Orang mungkin memanfaatkan kedudukan anda dan tidak menghormati anda.

:chess_pawn: Apa yang berlaku jika anda menjatuhkan sabun di penjara wanita?

Sekiranya anda telah menjatuhkan sabun di penjara wanita , anda juga mempunyai risiko keseronokan yang dibuat oleh orang lain.

:chess_pawn: Apa maksud sabun dalam slanga?

Dalam bahasa Slang , sabun bermaksud percakapan persuasif iaitu percakapan lembut dan menarik perhatian anda. Sabun dalam bahasa slanga bermaksud percakapan yang memberi kesan pada fikiran anda dan menarik perhatian anda. Di sebelah, sabun dalam bahasa gaul juga bermaksud percakapan sanjungan atau cara memuji untuk menarik dan memperhatikan orang lain. Ini adalah dua makna sabun dalam slanga.

:clubs: Sabun apa yang mereka gunakan di penjara?

Sabun yang digunakan di penjara adalah biasa atau boleh dikatakan ia adalah sabun negeri yang merupakan syarikat tempatan . Sabun ini adalah untuk tujuan pembersihan tahanan. Mereka menggunakan sabun ini untuk mencuci tangan dan muka. Mereka juga menggunakan sabun ini untuk mandi. Tahanan juga menggunakan sabun ini untuk mencuci pakaian dan proses pembersihan yang lain. Ia berkualiti rendah tetapi digunakan di penjara.

:chess_pawn: Adakah penjara menyediakan sabun?

Malangnya, penjara tidak menyediakan sabun. Adalah menjadi tanggungjawab mereka untuk memberikan sabun untuk banduan. Tetapi mereka mengabaikan hak banduan ini. Tawanan membeli sabun mereka yang mereka gunakan di tempat mandi dan untuk tujuan pembersihan. Kita tahu di penjara, kemudahan tidak disediakan. Jadi, tahanan membeli barang keperluan mereka.

:chess_pawn: Berapa kerapkah banduan mandi?

Seperti yang kita ketahui, hak banduan diabaikan berkali-kali. Tetapi mereka diberi beberapa kemudahan bahawa mereka dibenarkan mandi dan mencuci pakaian mereka untuk kebersihan. Tahanan dibenarkan mandi hampir 3 kali seminggu untuk menjaga kesihatan badan. Mereka dibenarkan pergi ke tandas dan menggunakan sinki pada bila-bila masa. Mereka juga dibenarkan menggunakan cucian seminggu sekali agar pakaian mereka bersih. Kebanyakan mereka mencuci pakaian sendiri.

:chess_pawn: Mengapa banduan memakai kasut di bilik mandi?

Kadang-kadang tahanan memakai kasut di pancuran kerana mereka takut ada yang mencuba dari belakang dan mereka memakai kasut kerana mereka ingin memegang sepenuhnya di lantai yang jika seseorang ■■■■■■■ mereka, maka mereka akan mempertahankannya dan juga melawan atau membebaskan mereka dari penyerang. Ini adalah satu-satunya tujuan untuk memakai pertunjukan di bilik mandi penjara.

:clubs: Bukankah menjatuhkan sabun itu perkara sebenar?

Ya , ia adalah perkara sebenar. Jangan menjatuhkan sabun di bilik mandi, jika tidak, seseorang mungkin akan berada di belakang anda dan memperkosa anda atau menendang punggung anda. Ia adalah keadaan sebenar. Tetapi ia juga lebih menakutkan daripada kenyataan. Sebenarnya di penjara, tahanan lama membuat ketakutan mereka pada kedatangan baru dengan mengatakan bahawa Jangan jatuhkan sabun di tempat mandi, atau anda mungkin akan diperkosa. Ini kerana membuat ketakutan pada tahanan baru. Mungkin hanya pepatah.

:chess_pawn: Mengapa anda tidak boleh menjatuhkan sabun di penjara?

Ini adalah ungkapan yang digunakan di penjara bahawa Jangan menjatuhkan sabun atau anda mungkin menjadi mangsa musuh. Orang lama membuat ketakutan mereka dengan memberikan ancaman dari pemerkosaan dan interaksi seksual kepada yang baru dan mereka mengatakan jangan membungkuk untuk mengambil sabun dan tetap lurus di bilik mandi.

:chess_pawn: Mengapa banduan baru dipanggil ikan?

Istilah Ikan telah digunakan untuk tahanan baru sejak tahun 1870an . Seperti yang kita ketahui, ikan dimaksudkan untuk keluar dari air tawar. Dengan cara yang sama, mereka menganggap tahanan baru keluar dari masyarakat segar dan menjadi mangsa mereka. Satu teori juga disajikan pada istilah ini, bahawa tahanan baru telah dikeluarkan dengan nombor tahanan mereka dengan seragam tahanan mereka. Tinta yang mereka gunakan untuk menandakan nombor berbau seperti ikan. Itulah sebabnya mereka memanggil banduan baru sebagai Ikan.

:chess_pawn: Apa yang tidak boleh anda lakukan di penjara?

Terdapat banyak perkara yang tidak boleh anda lakukan di penjara. Sebahagian daripadanya adalah;

  • Berkawan dengan pengawal.

  • Duduk di tempat tidur orang lain.

  • Potong sebaris.

  • Lupa untuk berkata silakan.

  • Lupa mengucapkan Terima Kasih.

  • Mencuri

  • Telefon bimbit.

  • Jangan menjatuhkan sabun ketika mandi.

jangan bengkok untuk memilih sabun

:clubs: Jangan Jatuhkan Sabun

Ada permainan yang diterbitkan oleh John Sebelius yang diberi nama sebagai jangan menjatuhkan sabun. Permainan ini dikritik kerana kandungannya mengenai rogol penjara. Di penjara, orang berinteraksi secara seksual dengan mereka yang membungkuk di tempat mandi untuk memilih sesuatu sabun khas. Permainan ini telah menunjukkan realiti sisi gelap tetapi ia mendapat banyak kritikan.

:radio_button: Ringkasan

Kami Merumuskan bahawa ungkapan digunakan di penjara yang menjatuhkan sabun dan juga tidak menjatuhkan sabun kerana jika anda menyebarkan ■■■ anda, anda mungkin menjadi mangsa homoseksual dan mereka yang menendang atau menampar ■■■ dan membuat anda menyeronokkan anda khasnya di bilik mandi. Tawanan menggunakan ungkapan ini untuk mengekalkan ketakutan mereka terhadap pendatang baru.

:clubs: Soalan Lazim

Jatuhkan sabun adalah ungkapan tidak hormat. Sebilangan orang yang berisiko menjadi mangsa homoseksual, mereka banyak bertanya dan ada di antaranya;

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Mengapa ungkapan "jangan jatuhkan sabun" menjadi sesuatu?

Ungkapan Jangan jatuhkan sabun menjadi perkara penting kerana sangat wajib untuk mengetahui dengan lebih baik keadaan penjara. Sekiranya anda pernah mempunyai pengalaman untuk masuk penjara kerana beberapa sebab, di sana anda menjatuhkan sabun ketika mandi, maka anda pasti akan mengetahui mengapa penting untuk mengetahui perkara ini. Perkara-perkara ini membantu anda untuk menyekat dari rogol penjara.

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Mengapa anda tidak mahu "menjatuhkan sabun" di penjara?

Menjatuhkan sabun di pancuran penjara bermaksud bahawa anda menghadirkan diri kepada seseorang. Mereka adalah orang-orang haiwan dalam bentuk orang yang mungkin berpendapat bahawa jemputan atau mereka mungkin menganggap ia satu peluang untuk mengusik anda, atau caci maki anda dengan menyentuh atau tercungap-cungap atau menendang anda. Oleh itu, setelah mengetahui semua keadaan dan situasi ini, tidak ada yang mahu menjatuhkan sabun di bilik mandi penjara.

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Sejauh mana benarnya pepatah "Jangan jatuhkan sabun" yang berkaitan dengan penjara di AS dan dunia?

Pepatah ini berlaku hampir di semua negeri AS dan di banyak penjara di Australia dan di banyak penjara lain di Dunia. Seperti yang kita ketahui, pemerkosaan atau tindakan seksual yang kuat dilakukan di belakang pintu tertutup. Jadi, di negara-negara ini, pepatah ini benar kerana kes rogol dan perbuatan homoseksual di penjara dan terutama di kawasan pancuran. Di banyak negara lain, tindakan ini dilakukan dengan penjenayah sebagai hukuman mereka. Tetapi ini salah.

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Adakah mitos 'jangan jatuhkan sabun' atau fakta di penjara?

Seperti yang kita ketahui, di beberapa kawasan ini tindakan homoseksual di penjara dilakukan dan biasa. Dan di beberapa negara konsep ini tidak dapat difikirkan. Contohnya di UK , penjara sebenarnya disebut institusi homofobik kerana perbuatan menjatuhkan sabun. Penjara lelaki di seluruh Eropah menderita akibat perbuatan jijik ini. Jadi, anda mungkin menyebutnya sebagai fakta di beberapa negara dan Mitos di negara lain.

:radio_button: Kesimpulannya

Drop the Soap adalah ungkapan yang digunakan di banyak penjara untuk membuat ketakutan pada kedatangan baru oleh homoseksual. Sekiranya anda menjatuhkan sabun dan anda membungkuk untuk mengambilnya, seseorang mungkin akan berada di belakang anda dan memperkosa atau menendang ■■■ anda kerana ingin mengolok-olok dan menghina anda. Itulah sebabnya dikatakan di penjara terutama di penjara Eropah, Jangan jatuhkan sabun jika anda mahukan keselamatan anda.

:sagittarius: Topik-topik yang berkaitan

Gangguan

Pelanggaran

jatuhkan sabun

Untuk "menjatuhkan sabun" adalah meletakkan diri anda dalam kedudukan yang rentan, baik secara tidak sengaja atau tidak disedari.

menjatuhkan sabun di penjara

Di penjara, ini bermakna anda tidak akan menyerah, kerana anda tidak pernah di penjara sebelumnya, dan jika anda seorang banduan baru, ada seorang lelaki yang ingin melakukan sesuatu untuk menyakiti anda.

banduan baru dipanggil ikan

Ikan telah dicatatkan sebagai istilah slanga penjara baru bagi tahanan baru sejak tahun 1870an. Istilah ini dengan jelas membandingkan tahanan baru dengan menangkap ikan segar dari air. Menurut satu teori asal-usul slang, tahanan dikeluarkan seragam yang terukir dengan nombor tahanan dengan tinta yang berbau amis ketika basah.

Apa maksudnya apabila seseorang mengatakan untuk menjatuhkan sabun?

Matlamat utama permainan adalah untuk pemain melepaskan pembebasan bersyarat tanpa menjatuhkan sabun di bilik mandi penjara. Sekiranya banduan “menjatuhkan sabun”, mereka mesti kembali ke awal permainan.

Dari mana sabun drop?

Ungkapan yang berkaitan dengan rogol penjara. Banduan baru sering mengatakan kepada orang baru yang datang ke penjara. Oz, rancangan penjara tahun 2003 di HBO mungkin merupakan permulaan ungkapan yang membuat sesuatu berlaku.

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

Q: Apa maksud simp?

Simp bermaksud: orang yang bodoh atau bodoh.

S: Apa maksud OK Boomer di TikTok?

"OK Boomer" sering digunakan oleh remaja dan dewasa muda untuk menolak atau meniru sikap yang biasanya dikaitkan dengan orang yang dikenali sebagai baby boomer yang lahir pada 20 tahun selepas Perang Dunia II. Catchphrases dan meme internet.

S: Mengapa ungkapan "jangan jatuhkan sabun" menjadi sesuatu?

Ungkapan Jangan jatuhkan sabun menjadi sesuatu kerana sangat wajib untuk mengetahui dengan lebih baik keadaan penjara. Sekiranya anda pernah mempunyai pengalaman untuk masuk penjara kerana beberapa sebab, di sana anda menjatuhkan sabun ketika mandi, maka anda pasti akan mengetahui mengapa penting untuk mengetahui perkara ini. Perkara-perkara ini membantu anda untuk menyekat dari rogol penjara.

Kesimpulannya

Drop the Soap adalah ungkapan yang digunakan di banyak penjara untuk membuat ketakutan pada kedatangan baru oleh homoseksual. Sekiranya anda menjatuhkan sabun dan anda membungkuk untuk mengambilnya, seseorang mungkin akan berada di belakang anda dan memperkosa atau menendang pantat anda kerana ingin mengolok-olok dan menghina anda. Itulah sebabnya mengapa dikatakan di penjara terutama di penjara Eropah, Jangan jatuhkan sabun jika anda mahukan keselamatan anda dari perbuatan buruk.

Jatuhkan sabun? Jatuhkan sabun bermaksud bahawa anda meletakkan diri anda dalam peranan yang kelihatan menjijikkan dan rentan dalam waktu tersebut. Cara anda berdiri dalam fungsi lenturan di khalayak ramai di mana seseorang boleh mengejek anda. Jatuhkan sabun pembersih adalah petikan untuk menggambarkan penempatan yang dianggap mengerikan dalam masyarakat. Manusia berdiri dengan segera atau tepat. Itulah sebabnya dinyatakan jangan menjatuhkan sabun untuk menjauhkan diri dari penghinaan dan penghormatan diri.

Dari mana sabun jatuh?

Jatuhkan sabun pembersih adalah ungkapan yang digunakan untuk menggambarkan lelaki atau wanita yang berada dalam kedudukan lentur untuk memilih sabun atau sesuatu dari tanah. Terutama di penjara lelaki sementara beberapa tahanan baru tiba, tahanan lama mengatakan jangan menjatuhkan sabun. Dalam kes lain, anda akan berpeluang. Perkataan ini biasanya digunakan dalam pancuran mandian penjara.

Apa yang berlaku sekiranya anda menjatuhkan sabun pembersih?

Sekiranya anda mandi di penjara dan anda telah menjatuhkan sabun pembersih anda, maka anda berisiko diancam oleh rakan tahanan anda kerana semasa anda akan berusaha memilih sabun, dia akan menatap penyebaran anda yang tetap ada menendang dan membuat anda lucu.

Sekiranya anda berada di kawasan awam dan anda berada dalam status yang sangat teruk. Orang mungkin juga memanfaatkan fungsi anda dan tidak menghargai anda.

Apa yang berlaku sekiranya anda menjatuhkan sabun di penjara wanita?

Sekiranya anda menjatuhkan sabun pembersih di penjara kanak-kanak perempuan , anda juga mempunyai kemungkinan ketawa yang dibuat oleh orang lain.

Apa maksud sabun pembersih dalam slanga?

Dalam bahasa gaul , sabun bermaksud percakapan pujukan yang lembut berkomunikasi dan menarik perhatian anda. Sabun dalam bahasa slanga bermaksud percakapan yang menghasilkan pemikiran dan menarik anda. Dari aspek ini, sabun pembersih dalam bahasa gaul juga bermaksud percakapan sanjungan atau cara memuji untuk menarik dan memberi kata-kata kepada orang lain. Ini adalah 2 makna sabun di dalam slanga.

Apa sabun pembersih yang mereka gunakan di penjara?

Sabun yang digunakan di penjara adalah setiap hari atau anda boleh mengatakan bahawa ini adalah sabun pembersih negara yang merupakan perusahaan berdekatan. Sabun ini adalah untuk tujuan membersihkan tahanan. Mereka menggunakan sabun ini untuk membersihkan tapak tangan dan wajah mereka.

Selain itu mereka menggunakan sabun pembersih ini untuk mandi. Tahanan juga menggunakan sabun pembersih ini untuk membersihkan pakaian mereka dan untuk prosedur pembersihan yang lain. Batu-batunya yang rendah namun senang digunakan di penjara.

Adakah penjara menawarkan sabun?

Malangnya, penjara sekarang tidak menyediakan sabun. Sudah menjadi tugas mereka untuk memberikan sabun kepada tahanan. Tetapi mereka mengabaikan hak banduan ini. Tawanan membeli sabun mereka yang mereka gunakan di tempat mandi dan untuk tujuan pembersihan . Kita tahu di penjara, pusat tidak dilengkapi . Jadi, tahanan membeli barang-barang yang mereka kehendaki.

Berapa kerapkah banduan mandi?

Seperti yang kita sedar, hak-hak tahanan selalu terlepas pandang. Tetapi mereka mungkin diberi beberapa pusat bahawa mereka dibenarkan mandi dan mencuci pakaian mereka untuk kebersihan. Tahanan dibenarkan mandi hampir tiga kali setiap minggu untuk menjaga kesihatan badan.

Mereka dibenarkan mengunjungi bilik rehat dan menggunakan sinki pada bila-bila masa. Mereka juga dibenarkan memakai cucian secepat setiap minggu agar pakaian mereka menjadi lancar . Pada dasarnya mereka mencuci pakaian melalui diri mereka sendiri.

Mengapa banduan memakai kasut di dalam bilik mandi?

Kadang-kadang tahanan memakai kasut di pancuran kerana mereka merasa takut bahawa seseorang mungkin memakainya dari belakang dan bahawa mereka memakai kasut kerana mereka ingin memegang sepenuhnya di lantai bahawa jika seseorang memakainya, maka mereka menjaganya dan juga memerangi atau melepaskan diri mereka dari penyerang. Itulah motif paling berguna untuk memakai pertunjukan di bilik mandi.

Bukankah menjatuhkan sabun adalah masalah sebenar?

Pasti, ini adalah perkara sebenar. Jangan menjatuhkan sabun pembersih di dalam pancuran, sekiranya ada orang lain yang mungkin juga datang di belakang anda dan memperkosa anda atau menendang punggung bawah. Ini adalah keadaan sebenarnya.

Namun, ia juga merupakan kebimbangan yang lebih besar daripada kenyataan. Secara jujur ​​di penjara, tahanan antik membuat ketakutan mereka pada kedatangan baru dengan menyatakan bahawa tidak menjatuhkan sabun pembersih di bilik mandi, atau anda mungkin diperkosa . Ini kerana membuat ketakutan pada tahanan baru. Ini hanya sebutan yang paling berkesan.

Mengapa anda tidak boleh menjatuhkan sabun pembersih di penjara?

Jauh sekali ungkapan yang digunakan di penjara yang tidak menjatuhkan sabun pembersih atau anda mungkin menjadi mangsa musuh. Orang antik membuat ketakutan mereka dengan memberikan ancaman dari pemerkosaan dan interaksi seksual kepada yang baru dan bahawa mereka mengatakan tidak berusaha untuk mengambil sabun pembersih dan tetap berada di tempat mandi.

Mengapa banduan baru dipanggil ikan?

Tempoh ikan telah digunakan untuk tahanan baru sejak tahun 1870an. Seperti yang kita ketahui, ikan dimaksudkan untuk membuang air berkilau.

Dengan cara yang sama, mereka tidak lupa tahanan baru keluar dari masyarakat segar dan menjadi mangsa mereka. Sebuah teori berubah menjadi juga disediakan dalam istilah ini, bahawa tahanan baru telah dikeluarkan dengan banduan tahanan mereka dengan seragam tahanan mereka.

Tinta yang mereka gunakan untuk menandakan pelbagai aroma seperti ikan. Itulah sebabnya mereka memanggil banduan baru sebagai ikan.

Apa yang tidak perlu anda lakukan lagi di penjara?

Terdapat banyak perkara yang sekarang tidak boleh anda lakukan di dalam penjara. Sebilangan daripadanya adalah;

  • Jadilah kawan pengawal.
  • Duduk di tempat tidur orang lain.
  • Kurangkan sebaris.
  • Lupa untuk mengatakan silakan.
  • Overlook mengucapkan terima kasih .
  • Pencuri
  • Telefon bimbit .
  • Jangan jatuhkan sabun pembersih semasa mandi.
  • Jangan bengkok untuk memilih sabun

Jangan jatuhkan sabun pembersih:

Terdapat permainan yang diposting dengan bantuan john Sibelius yang disebut sebagai tidak menjatuhkan sabun pembersih. Permainan ini berubah menjadi dikritik kerana kandungannya adalah rogol penjara yang sudah siap.

Di penjara, manusia melakukan interaksi secara seksual dengan mereka yang membungkuk di bilik mandi untuk memilih sesuatu terutama sabun pembersih. Sukan ini telah membuktikan kebenaran sisi gelap namun ia mendapat banyak keluhan.

Ringkasan

Kami merumuskan bahawa satu kata digunakan di penjara yang menjatuhkan sabun pembersih dan juga tidak menjatuhkan sabun pembersih kerana jika anda mengeluarkan, anda boleh menjadi mangsa homoseksual dan orang yang menendang atau menampar dan membuat anda menghiburkan anda secara khusus di bilik mandi. Banduan menggunakan frasa ini untuk mengadakan bimbang mereka untuk jenama pendatang baru.

Soalan Lazim:

Orang biasanya mengemukakan soalan mengenai topik ini beberapa di antaranya disebutkan di bawah:

1. Mengapa kata "jangan jatuhkan sabun" muncul sebagai komponen?

Kata tidak menjatuhkan sabun pembersih telah menjadi komponen kerana fakta bahawa sangat mustahak untuk mewujudkan lebih baik kira-kira kejadian di penjara.

Sekiranya anda mempunyai keseronokan untuk mengunjungi penjara kerana motif, di sana anda menjatuhkan sabun pembersih di bilik mandi, dan kemudian anda akan benar-benar menyedari mengapa sangat penting untuk mengetahui masalah ini. Perkara ini membolehkan anda sekatan dari rogol penjara.

2. Mengapa anda tidak ingin "menjatuhkan sabun" di penjara?

Menjatuhkan sabun pembersih di dalam kaedah mandi penjara yang anda berikan kepada seseorang. Terdapat manusia haiwan dalam bentuk orang yang mungkin menganggapnya sebagai pelawaan atau mereka akan mengingatkannya sebagai ancaman untuk menggoda anda atau menghina anda dengan menyentuh atau tersentak atau menendang anda.

Oleh itu, setelah mengetahui semua keadaan dan situasi ini, tidak ada yang mahu menjatuhkan sabun pembersih di penjara mandi.

3. Sejauh manakah sebutan "jangan jatuhkan sabun" yang berkaitan dengan penjara di AS dan dunia?

Pepatah ini berlaku hampir di semua negeri orang dan di banyak penjara di Australia dan di banyak penjara global yang berbeza. Seperti yang kita sedari, pemerkosaan atau tindakan seksual yang kuat dilakukan di bahagian belakang pintu tertutup .

Jadi, di lokasi-lokasi antarabangsa itu, pengucapan ini banyak berlaku kerana kejadian pemerkosaan dan tindakan gay mereka di penjara dan terutama di kawasan pancuran. Di banyak negara, tindakan ini diselesaikan dengan penjenayah sebagai hukuman mereka. Bagaimanapun ini tidak betul.

4. Adakah khayalan 'jangan jatuhkan sabun' atau kenyataan di penjara?

Seperti yang kita sedari, di beberapa wilayah ini tindakan homoseksual di penjara dilakukan dan biasa. Dan di beberapa negara idea ini tidak dapat difikirkan. Sebagai contoh di UK, penjara hanya disebut institusi homofobik kerana tindakan menjatuhkan sabun.

Penjara lelaki di seluruh Eropah menderita akibat perbuatan jijik ini. Oleh itu, anda boleh menyebutnya sebagai kebenaran di beberapa lokasi dan mitos antarabangsa di pelbagai negara.

Kesimpulan:

Jatuhkan sabun adalah ungkapan yang digunakan di banyak penjara untuk membuat ketakutan pada pendatang baru dengan bantuan homos. Sekiranya anda menjatuhkan sabun pembersih dan anda membungkuk untuk memilihnya, seseorang mungkin juga datang di belakang anda dan merogol atau menendang kaki anda kerana kenyataannya ingin mengolok-olok dan menghina anda.

Itulah sebabnya ia dikatakan di penjara khususnya di penjara; jangan jatuhkan sabun pembersih jika anda mahukan keselamatan anda.