Penggantian Rambut Elk Musk dilakukan dari kawasan penderma ke kawasan penerima kepala Elon melalui Pemindahan Unit Follicular (FUT). Elon Musk mengikuti 1 prosedur FUT bersaiz lebih besar atau 2 ukuran sederhana (4000-4500 cantuman) .

Penggantian Rambut Elk Musk

:eight_pointed_black_star: Penggantian Rambut Elk Musk

Ada kemungkinan besar bahawa anda memahami apa yang Elon Musk nampak keren. Sekiranya anda tidak melihatnya pada pertengahan tahun 90an, anda harus menyiasat gambar pendedahan PayPal awalnya. Stevie Wonder dapat melihat gambar itu dan melihat perubahan sensasi. Malangnya, selama ini dalam hidupnya, dia mengalami keguguran rambut di sepertiga depan kulit kepala.

Sekiranya kita membuat indeks orang paling terkenal dekad ini, Elon Musk akan menjadi yang teratas 3. Dari perkembangannya hingga ke kehidupannya sendiri, semua yang dia lakukan mempunyai potensi luar biasa bagi masyarakat umum untuk berkomunikasi. Malah, malah penggantian rambutnya ada di mana-mana di web. Dia tidak diragukan lagi mungkin pencipta yang paling menarik dan mempunyai kehadiran ingin tahu yang tidak dapat dinafikan oleh siapa pun.

Jika anda menyiasat, bagaimanapun, nampaknya keguguran rambutnya jauh lebih rumit. Kuncinya tersebar di mana-mana di kepalanya - terutamanya dekat dengan telinganya. Pada ketika itu, Musk jelas berusia lewat 20-an. 66% lelaki mengalami keguguran rambut ketika berusia 35 tahun.

Dia sekarang mempunyai rambut penuh kepala yang dia tetapkan dengan gaya yang berbeza dan bahkan pada panjang yang berbeza secara konsisten. Dia beralih dari reka bentuk keguguran rambut kelas tiga atau empat - daripada tujuh - tanpa penipisan visual sama sekali.

:eight_pointed_black_star: Rambut Musk Elon Sebelum Dan Selepas

Elon Musk mula kehilangan rambut dengan berkesan pada pertengahan 20-an. Ketika berusia 28-29 tahun, dia benar-benar menipis di atas. Pergerakan kehilangannya pada masa itu dapat digambarkan dalam skala Norwood di suatu tempat dalam jarak NW4 dan NW5. Elon mula menganggap musuh Finasteride sebagai preskripsi keguguran rambut pada masa lalu; namun, jauh lebih mungkin dia tidak mula menggunakannya semasa indikasi utama perkembangan kebotakan sosok lelaki .

Finasteride telah disetujui oleh FDA untuk merawat keguguran rambut pada tahun 1997. Dia mungkin tidak mengetahui mengenai preskripsi ini sehingga dalam sekelip mata sebelum penggantian rambut pertamanya. Selama ini, Elon berumur 26 tahun. Sangat mustahak untuk mengurangkan atau menurunkan pergerakan keguguran rambut anda dalam keadaan perbandingan seperti yang dilakukan Elon pada pertengahan 20-an! Jika tidak, dia akan mempunyai pilihan untuk menjauhkan diri dari situasi NW4-NW5.

:small_red_triangle_down: Pengganti rambut Elon Musk nr. 1

32 tahun (2003)

  • Rambut yang kelihatan lebih padat pada garis rambut kerana mengambil resep (Finasteride dan Minoxidil) dan penggantian rambut ringan

  • Ketebalan rambut tradisionalis pada garis rambut dicapai setelah penggantian rambut terkemuka, yang kemudian bertambah baik dengan penggantian rambut yang lain.

  • Rambut di bahagian depan kelihatan lebih kabur dan lebih baik dibandingkan dengan akhir tahun 1990-an

:small_red_triangle_down: Pengganti rambut Elon Musk nr. 2

40-ish tahun (2010 dan seterusnya)

  • Rambut yang kelihatan lebih padat pada garis rambut berbanding tahun 2003

  • Penurunan garis rambut yang sedikit mungkin dibandingkan dengan tahun 2003

  • Kesan telus yang lebih rendah pada garis rambut berbeza dengan rambutnya yang berusia 30-an

:eight_pointed_black_star: Apa Jenis Penggantian Rambut Yang Digunakan Elon Musk?

Elon Musk melakukan sesuatu pada rambutnya tidak dipersoalkan. Sebaliknya, masalah yang tidak dapat dielakkan ada kaitannya dengan apa yang dia lakukan yang mencapai rambut tebal dan kabur setelah beberapa tahun.

Dengan cara yang sama seperti pembesar perniagaan lain di Silicon Valley , dia mungkin mempunyai beberapa pilihan yang disebabkan oleh banyak sumber dan persatuan di seluruh dunia. Perhatikan bahawa lelaki itu sendiri tidak pernah secara terbuka mengungkap kehalusan prosedur penggantian rambut yang digunakannya. Ini membawa kita untuk menganalisis dua strategi yang paling tepat yang mungkin telah dilakukannya.

1. Ubat Rambut Gugur

Finasteride dan minoxidil adalah dua ubat keguguran rambut yang paling disyorkan di pasaran. Walau bagaimanapun, walaupun dapat difahami bahawa penambakan rambut Elon Musk telah dicapai dengan menggunakan ubat-ubatan tersebut, sangat penting untuk menarik perhatian untuk menghentikan keguguran rambut lebih jauh daripada menyegarkan perkembangan folikel baru. Terlebih lagi, Elon Musk perlu mengambil ubat untuk sepanjang masa.

2. Plasma Kaya Platelet

Pakar secara progresif menggunakan infusi plasma kaya platelet (PRP) untuk memulihkan tubuh dan meningkatkan pertumbuhan rambut. Ini bukan pembedahan yang tidak akan membuat anda menganggur dan memerlukan sekitar 20 minit. Walau bagaimanapun, kotoran untuk membantu menghalang biasanya garis rambut yang surut, menebalkan rambut anda sekarang dan bahkan mendorong rambut anda berkembang.

3: Penggantian rambut

Ini adalah kaedah yang paling tepat yang mungkin digunakan oleh master teknologi. Penggantian rambut sangat canggih dan umumnya kelihatan lebih unggul daripada penutup rambut gaya yang lebih tua . Folikel rambut terbuka (rambut pemberi) digerakkan untuk memulakan dengan satu bahagian kulit kepala kemudian ke bahagian berikutnya dengan bantuan alat pembedahan yang tajam.

:eight_pointed_black_star: 50% ALASAN RAMBUT RAMBUT

ALASAN RAMBUT RAMBUT

Kami mengetahui beberapa sebab keguguran rambut, yang mungkin tidak semula jadi, dan seterusnya tidak berpanjangan. Akan datang adalah beberapa faktor yang boleh menyebabkan keguguran rambut:

  • Tekanan

  • Penyakit autoimun

  • Tindak balas terhadap pelbagai jenis ubat

  • Kekurangan nutrien dan makanan tambahan

  • Perubahan hormon

Akibatnya, biasanya bukan alopecia androgen (bawaan), dengan faktor asas tahap DHT yang tinggi ( Di Hydro Testosteron ). Walaupun ini adalah pembenaran lebih dari 90% rambut gugur yang pelbagai dan tahan lama, ini mungkin bukan masalah Elon. Anggaplah penjelasan mengenai keguguran rambut anda dirujuk pada ikhtisar di atas. Setelah menyelesaikan analisis yang sah dan penyebab evakuasi yang dihasilkan, pengembangan rambut dapat terus berjalan seperti yang dilakukan Elon Musk. Ia juga boleh menjadi keguguran rambut yang tidak kekal. Bagaimanapun, ini tidak wajar. Rambut Elon beberapa tahun sebelumnya mempunyai contoh alopecia androgenik. Walaupun begitu, kita juga tidak boleh menolak peluang ini, oleh sebab itu kita menilai kemungkinannya pada 50%.

:eight_pointed_black_star: Adakah Elon Musk Calon yang Baik untuk Pengganti Rambut?

Pesaing pengganti rambut yang baik adalah seseorang yang mempunyai bekalan rambut penyumbang yang mencukupi dan stabil. Cukup untuk menutup kawasan botak, seperti kawasan lain yang mungkin akan kehilangan rambut di kemudian hari. Orang yang berumur lebih dari tiga puluh tahun sangat sesuai untuk penggantian rambut kerana reka bentuk keguguran rambut mereka biasanya dibantah dengan pesakit yang lebih muda.

Mr Musk pasti mempunyai banyak rambut penderma di bahagian belakang kepalanya, melewati gambar - gambarnya sebelum pemulihan . Dia telah kehilangan sejumlah besar rambut di bahagian depan kepalanya, sama seperti di sekitar tempat suci. Dengan cara ini, Ia adalah pengganti Rambut! FUT atau BETUL? Bukti Jalur? Elon Musk mungkin menyembunyikan rambutnya. Walau bagaimanapun, semua tanda menunjukkan penggantian rambut. Pakar berkelayakan seperti Dr. Yates, yang terletak di Chicago, merupakan pertempuran yang mungkin dilakukan Elon Musk di bawah pembedahan. Penggantian Follicular Unit (FUT) dan Follicular Unit Extraction (FUE) adalah teknik yang kukuh untuk penggantian rambut.

:eight_pointed_black_star: Kelebihan Prosedur Penggantian Rambut

Sehingga ke tahap ini, kami telah menjelaskan mengapa penggantian rambut menawarkan kebarangkalian terbaik untuk mengganti rambut penuh. Topik mengapa Musk tidak memilih yang lebih murah tetapi pada masa yang sama rawatan berkesan mungkin muncul. OK, itu tidak masuk akal .

Elon Musk mempunyai wang tunai yang cukup, sebagai permulaan, alternatif yang ideal. Bayangkan kos itu diperlukan untuk keadaan tersebut; namun, dapat dibayangkan bahawa dia sebenarnya akan pergi dengan pengganti rambut. Ini adalah pilihan terbaik bagi sebilangan lelaki kerana kelebihan berikut:

Kelebihan Penjelasan :small_red_triangle_down:
Lebih sedikit urus niaga rasuah : Kerangka penggantian rambut mekanikal ARTAS berfungsi dengan ketepatan yang tidak dapat dibandingkan dengan sistem yang dilakukan secara fizikal . Ini menghasilkan kualiti yang lebih baik dan penyertaan yang lebih baik di samping jalan pintas yang jauh lebih sedikit (kesatuan yang tidak terkumpul yang mungkin tidak akan berkembang). Ini membayangkan hasil yang lebih tidak mengejutkan dan pemulihan yang cepat.
Tiada parut langsung : Tidak seperti penuaian jalur, atau dikenali sebagai FUT, interaksi FUE tidak menimbulkan parut lurus yang jelas yang memerlukan penutup kemudian.
Pengaturan tetap: Banyak ubat keguguran rambut akan berhenti berjaya jika anda berhenti menggunakannya. Walau berapa lama anda mengikuti jadual pemeliharaan yang sesuai, namun, FUE memberikan penyelesaian yang berpanjangan.
Ketahui trend : Oleh kerana rambut anda dan terus berkembang, anda boleh terus memperhatikan perkara-perkara terkini dengan mendapatkan potongan rambut dan menggayakan mane baru anda sesuai yang anda mahukan. Walaupun anda boleh menggunakan pengering atau pelurus pukulan dalam "lakukan" anda, anda perlu memberi nasihat kepada PCP anda apabila rambut anda dapat mengatasi masalah ini. Dan yang mengejutkan, setelah anda melangkah lebih jauh, penata rambut selebriti Ted Gibson menarik perhatian bahawa menggunakan besi setingkat ketika rambut anda basah "adalah TIDAK BESAR." Garisannya, bukan milik saya.

:eight_pointed_black_star: Jenis Rawatan Rambut Gugur yang Disukai Selebriti

Jenis penggantian rambut

Operasi penggantian rambut menjadi sangat menyenangkan sehingga pesakit dapat kembali menjalani kehidupan sehari-hari dua hari selepas metodologi. Oleh itu, bintang dan pemain sukan bersandar pada prosedur penggantian rambut yang menawarkan tempoh pasca operasi yang biasanya disetujui. Terdapat dua teknik standard dan berkesan untuk penggantian rambut yang digemari oleh bintang pada masa ini.

FUE adalah teknik yang paling terkenal dalam tugas penggantian rambut. Individu bersandar pada teknik ini kerana ini adalah kaedah yang paling boleh dipercayai dan agak meningkat sejak kebelakangan ini. Prosedur FUE menggabungkan folikel rambut yang bergerak dari kawasan pemberi menggunakan motor mikro. Dengan cara ini, ia tidak meninggalkan kesan di wilayah dermawan dan memberikan hasil yang baik bagi pesakit. Periode penyembuhan umumnya berbeza dengan strategi biasa untuk penggantian rambut.

DHI adalah strategi terbaru, yang memberikan hasil yang boleh dipercayai dalam penggantian rambut. Perbezaan utama antara teknik DHI dan FUE adalah musim penahan folikel di luar badan. DHI tidak menawarkan tali gantung , peluang yang ideal untuk folikel rambut, yang menjadikan helai sekuat yang diharapkan. Mengikut pen Choi yang unik, pakar dapat menggerakkan folikel rambut secara berasingan sejurus selepas pelbagai jenis.

:eight_pointed_black_star: Mengapa penggantian rambut Elon Musk masuk akal

Oleh itu, sebilangan daripada anda mungkin memikirkan tentang garis rambut Elon. Penonton panggilan Elon yang diarkibkan di media mungkin telah melihat peningkatan emosi pada garis rambut dan ketebalan rambut Elon Musk sejak tahun 1990-an. Hari ini dia mempunyai rambut penuh kepala, dan sebenarnya dia kelihatan luar biasa. Cukup banyak yang disusun dan berteori tentang bagaimana dia mengubah kelangkaannya, dan kesepakatan umum adalah dia mendapat pengganti rambut dari pakar yang sangat berbakat. Nampaknya mustahil untuk menggunakan ubat-ubatan keguguran rambut seperti finasteride atau potongan rambut atau potongan rambut. Dalam artikel ini, kita akan membahas kemungkinan alasan Elon Musk yang luar biasa , namun mendapat sesuatu yang tidak penting seperti keguguran rambut cenderung:

:white_square_button: Sebab 1: Dia boleh menanggung kosnya

Penggantian rambut tidak sederhana, dan menurut kebanyakan catatan, Elon mempunyai penggantian rambut yang sangat baik dengan hampir 5000 rambut telah diganti untuk memberikan kepalanya yang penuh dan empuk. Orang biasa tidak tahan untuk membayar penggantian terkemuka atau mencari cara untuk pulih dari seseorang (pakar, sebahagian besarnya, mencukur kepala pesakit sebelum penggantian, dan pertumbuhan semula rambut pada umumnya memerlukan pada kadar 4 bulan) .

:white_square_button: Sebab 2: Berfikir Prinsip Pertama

Dengan pemikiran kelas pertama Elon, dia mungkin menerapkan bahwa dia sering merujuk pada penggunaan 'piawaian pertama ke alam wawasan dan periklanan. Kenyataan penting dari tingkah laku manusia menunjukkan kepada kita bahawa kita mengalami realiti harian yang kelihatan penting, di mana integriti apa yang kamu katakan belum ditentukan bergantung pada penampilan luar individu yang menyampaikan mesej. Elon menyedari bahawa ketika menyampaikan fikiran seperti kenderaan elektrik teratas, perjalanan angkasa ke Marikh, dan sebagainya, dia menyedari bahawa mesejnya mungkin akan menjadi lemah jika dia mendapatnya melainkan seorang lelaki yang kelihatan tua dan botak.

Soalan Lazim - Soalan Lazim

:one: Bagaimana Elon Musk tumbuh semula rambut?

Penggantian rambut FUT adalah kaedah lama di mana mereka mengambil sehelai dari bahagian kepala kepala dan menggunakan rambut tersebut untuk penggantian. Berdasarkan jam penggantian rambut Elon Musk, FUT umumnya dikenali dan digilap.

:two: Berapa lama penggantian rambut berlangsung?

Diperlukan sekitar setengah tahun sebelum anda dapat melihat perubahan ketara dalam perkembangan rambut. Akibat sebenar penggantian itu akan dapat dilihat setelah setahun. Sebagai peraturan, penggantian rambut akan bertahan selamanya kerana folikel rambut yang baik diganti menjadi kawasan yang berkurang atau tidak tertutup.

:three: Adakah penggantian rambut kekal selama-lamanya?

Penggantian rambut - sekarang dan lagi disebut penambakan rambut - adalah teknik pesakit luar yang menggunakan inovasi cantuman mikro untuk memberi folikel rambut anda ke ruang berbeza kulit kepala anda yang semakin berkurang. Akibat dari penggantian rambut adalah berterusan dan dipandang sebagai kekal.

:four: Bolehkah anda menjadi botak selepas penggantian rambut?

Sekiranya anda meminta keguguran rambut yang diganti, maka pada masa itu, anda akan kehilangan setiap potongan terakhirnya setelah mengikuti sistem ini. Walaupun begitu, ini adalah perkara biasa. Ia membersihkan jalan untuk pertumbuhan rambut yang lebih banyak.

:five: Bagaimana Elon Musk mendapatkan rambutnya?

Banyak pakar pengganti di AS memberi tenaga hingga $ 7,50 setiap penyertaan dan mendapat hasil seperti Musk, dan anda mungkin memerlukan 5,000+ pekerja. Itu adalah aktiviti hampir $ 40k. Jadi kos sahaja adalah motivasi utama di sebalik mengapa anda tidak melihat banyak lelaki mendapat pengganti rambut.

:closed_book: Kesimpulannya

Pilihan penggantian rambut Elon Musk mungkin terbukti salah. Namun, satu perkara yang menonjol: Dia adalah bukti bahawa botak, lelaki boleh mengembalikan rambut pada masa muda mereka. Perubahannya yang membingungkan menegaskan bahawa layak untuk membuat penampilan biasa yang luar biasa kerana kemajuan dalam kemampuan dan automasi klinikal. Sekiranya anda melihat dalam beberapa gambar, penggantian rambut Elon Musk adalah jenis pemindahan rambut yang optimum. Dia mempunyai kawasan pemeriksa (penyumbang) yang cukup tebal, yang penting untuk penggantian rambut yang berkesan. Kawasan penggantiannya tidak besar, dan akibatnya, dia tidak dapat mencapai ketebalan rambut baru yang paling ekstrem.

artikel berkaitan

1. Adakah Elon Musk mendapat pengganti rambut? 2. Elon Musk Powerwall 3. Insurans Hayat Elon Musk