Elon Musk telah berada di podcast Lex Fridman pada tahun 2019 dan podcast Joe Rogan pada tahun 2018 . Perbualan podcast Elon Musk adalah mengenai misi Tesla dan Mars . Podcast Elon Musk boleh didapati di YouTube .

Podcast Elon Musk

:eight_pointed_black_star: Elon Musk Podcast - Lex Fridman

Lex Fridman Podcast memacu episod podcast Elon Musk. Elon Musk adalah CEO Tesla, SpaceX, dan Neuralink. Ini adalah kali kedua Elon berada di podcast . Anda boleh menonton tayangan pertama di YouTube atau memperhatikan larian pertama di halaman episodnya. Anda boleh membaca semula rekod (PDF) di sini. Perbincangan ini penting untuk podcast Artificial Intelligence.

Sekiranya anda mungkin ingin mendapatkan lebih banyak data mengenai podcast ini, pergi ke laman lexfridman atau berhubung dengan lexfridman di Twitter, Linked.in, Facebook, Medium, atau YouTube , di mana anda dapat menonton bentuk video perbincangan ini. Sekiranya anda menghargai podcast, jika tidak terlalu banyak masalah, nilaikan lima bintang di Apple Podcasts atau sandarkannya di Patreon.

:small_red_triangle_down: Inilah susun atur dengan jangka masa untuk episod podcast Lex Fridman - Elon Musk ini:

  • 00:00 - Pengenalan

  • 01:57 - Kesedaran

  • 05:58 - Peraturan Keselamatan AI

  • 09:39 - Neuralink - memahami mentaliti manusia

  • 11:53 - Neuralink - meningkatkan had jiwa manusia

  • 17:51 - Neuralink - kesukaran, pengaturan dan kesan masa depan

  • 24:59 - Panggilan Pintar

  • 27:18 - Tesla Autopilot dan Memandu Sendiri Penuh

  • 31:16 - Carl Sagan dan Titik Biru Pucat

:arrow_right: Baca Artikel Ini Juga:

1. Iklan Podcast 2. Tweet Elk Musk Hari Ini

:eight_pointed_black_star: Mengenai Lex Fridman

Lex Fridman adalah penyelidik PC dan pakar AI di MIT, podcaster, dan watak awam dalam talian. Subjek penerokaannya merangkumi pemikiran buatan, kereta memandu sendiri, kerjasama robot-manusia dan AI di The Massachusetts Institute of Technology (MIT).

:small_red_triangle_down: Persekolahan

Sebagai orang muda, Lex pergi ke sekolah bimbingan terdekat di kejiranan lamanya di Moscow, Rusia, sebelum berpindah ke Amerika Syarikat setelah tamat sekolah menengah. Di Amerika Syarikat, Lex belajar di Drexel University, Philadelphia, di mana dia mendapat BS (Pendidikan empat tahun dalam sains), MS (Pakar Sains), dan PhD (Doktor Falsafah). Karyanya di kolej merangkumi prosedur gabungan AI, visi PC dan pilihan di pelbagai bidang, termasuk teknologi mekanikal dan penginderaan manusia.

:small_red_triangle_down: Profesion

Setelah menamatkan sekolah, Lex mengisi sebagai Penyelidik Pembelajaran Mesin dalam Teknologi Lanjutan Google dan Kumpulan yang diproyeksikan. Fokus penerokaannya di Google adalah dalam pengesahan AI dan dinamik.

Pada tahun 2015, Lex bermula sebagai penyelidik eksplorasi di The Massachusetts Institute of Technology, di mana karyanya berlanjutan hingga hari ini, pada 13 September 2020. Karyanya di MIT merangkumi penyiasatan mengenai pemikiran buatan manusia, penyelidikan kenderaan bebas dan pembelajaran mendalam . Dia menunjukkan Robotik , sokongan bahan dan AI, antara titik yang berbeza.

Subjek utama yang diminati untuk kerja Lex adalah kenderaan Autonomi. Premiumnya mendorong pemeriksaannya untuk memahami tingkah laku manusia mengenai kerjasama robot-manusia dan memajukan usaha yang diselaraskan dengan meningkatkan merancang strategi berasaskan pembelajaran.

:small_red_triangle_down: Podcast

Lex Fridman Podcast mengandungi temu ramah dengan penyelidik dan orang terkenal. Yang paling luar biasa adalah pertemuannya dengan Elon Musk, Joe Rogan, Dan Carlin, Michio Kaku, David Fravor, Roger Penrose, Richard Dawkins, dan Stephen Wolfram Podcast. Lex Fridman juga pernah menjadi pelawat di podcast utama lain, mengingati enam penampilan pelawat untuk The Joe Rogan Experience Podcast.

:eight_pointed_black_star: Elon Musk Podcast - Joe Rogan

Kedua-dua lelaki itu memulakan dengan menghabiskan satu atau dua momen yang berkualiti tentang anak Musk yang baru dikandung, yang kepadanya pengurus kewangan dan rakannya telah memberikan nama yang sepertinya sebaris kod yang disusun oleh salah satu syarikatnya. Rogan terhibur dan bersemangat ketika perbincangan berjalan dengan lembut ke arah mengaitkan PC dengan otak kita, idea yang seolah-olah memikat dan mengejutkan tuan rumah dengan langkah yang setara.

Joe Rogan adalah watak terkenal di AS. Dia pada awalnya membuat namanya sebagai pelawak profesional dan kemudian bertindak sebelum memfasilitasi rancangan TV yang menunjukkan kemunduran memulakan keberanian di antara rancangan ini sebagai wartawan teknik gabungan gabungan UFC. Dia memulakan podcast eponimnya pada tahun 2009 sebagai "teman-teman yang sedang berkunjung", yang pada dasarnya masih ada, walaupun sebahagian daripada rakan-rakannya sekarang adalah Senator dan guru-guru Harvard.

Walau bagaimanapun, ia berfungsi: rancangan itu dikatakan mempunyai lebih daripada 190 juta muat turun bulan ke bulan, yang merupakan sebilangan besar penonton dengan tindakan apa pun (sementara ini dapat diakses secara percuma di YouTube).

Saya mengunjungi laman webnya untuk mendengar apa yang berlaku dan memilih episod # 1470 , di mana Rogan bercakap dengan Elon Musk , orang perniagaan teknologi dan ketua kenderaan Tesla. Dia pernah mengadakan Musk di acara itu sebelumnya, menawarnya pada sendi (ganja adalah sah di negeri di mana pertunjukan dibuat), yang diakui oleh Elon dengan tepat, mendorong ciri dan penurunan harga tawaran Tesla. Episod yang saya perhatikan tidak mempunyai episod seperti itu.

Tidak begitu Musk yang tidak boleh bercakap, yang menganggap kemungkinan adanya "keseluruhan antara muka serebrum" di mana "jumlah yang lebih besar daripada anda berada di awan daripada di badan anda", wajar dalam beberapa dekad. Jangan menekankan jika itu kelihatan terlalu lama untuk berfikir tentang berhenti sejenak, kerana dia juga berfikir jika semua merancang, bahawa dalam lima tahun, kita tidak perlu bercakap lagi kerana kita akan mempunyai pilihan untuk menyampaikan yang kita tidak terikat merenung melalui hubungan saraf.

Ini bukan perkara kecil yang dapat dilakukan memandangkan akibat yang mencolok, terutama untuk Pengalaman Joe Rogan: tidak bercakap, tidak ada podcast. Walau bagaimanapun, tuan rumah kami nampaknya tidak prihatin atau sangat berminat untuk memanggang kes berangin yang dibuat oleh pelawatnya dengan isu fakta yang menyamakan seseorang yang meletakkan bahan letupan langsung ke dalam genggaman dan rujukan anda, secara kebetulan, ia mungkin sangat berbahaya .

:eight_pointed_black_star: Mengenai Joe Rogan

Mengenai Joe Rogan

Joseph James Rogan (dikandung 11 Ogos 1967) adalah jokester Amerika, podcaster , dan UFC shund pundit. Dia juga merupakan penghibur dan moderator TV sebelumnya. Rogan memulakan profesinya di parodi pada bulan Ogos 1988 di wilayah Boston. Setelah berhijrah ke Los Angeles pada tahun 1994, dia menandatangani perjanjian formatif selektif dengan Disney. Dia muncul sebagai penghibur di beberapa program TV, termasuk Hardball dan NewsRadio.

Pada tahun 1997, dia mula bekerja untuk Ultimate Fighting Championship (UFC) sebagai penanya dan pemerhati bayangan. Rogan menyampaikan parodi pertamanya yang luar biasa pada tahun 2000. Dari tahun 2001 hingga 2006, dia adalah tuan rumah Fear Factor. Pada tahun 2009, Rogan mengirimkan podcastnya The Joe Rogan Experience, yang mendorongnya untuk meluaskan pencapaian dan podcast superstardom.

:small_red_triangle_down: Kehidupan awal

Joseph James Rogan dibawa ke dunia pada 11 Ogos 1967, di Newark, New Jersey. Cucu perempuannya telah memindahkan keluarganya ke sana pada tahun 1940-an. Dia adalah 3/4 dari Itali dan satu perempat terjun Ireland. Ayahnya, Joseph, adalah polis sebelumnya di Newark. Orang-orang Rogan berpisah ketika dia berusia lima tahun, dan dia tidak berhubungan dengan ayahnya sejak dia berusia tujuh tahun. Rogan mengulas: "Yang saya ingat ayah saya adalah perilaku agresif di rumah yang ringkas dan sengit. Walaupun begitu, saya lebih suka tidak memperdulikan masa muda saya.

Tidak ada perkara yang mengerikan pada saya. Saya tidak membenci lelaki itu. "Dari usia 7 hingga 11 tahun, keluarga itu tinggal di San Francisco, California, diikuti oleh peralihan ke Gainesville, Florida, ketika dia berusia sebelas tahun. Mereka menetap di luar Boston di Newton Upper Falls, Massachusetts, di mana Rogan pergi ke Newton South High School , dari mana dia lulus pada tahun 1985

:small_red_triangle_down: Kehidupan peribadi

Rogan mengahwini Jessica Ditzel, pelayan minuman campuran sebelumnya, pada tahun 2009. Pasangan ini mempunyai dua anak perempuan; yang pertama dibawa ke dunia pada tahun 2008 dan yang kedua pada tahun 2010. Rogan juga merupakan ayah tiri kepada gadis kecil Ditzel dari hubungan yang lalu. Keluarga itu tinggal di Boulder, Colorado, diikuti oleh Bell Canyon, California, tempat Rogan tinggal sejak pertengahan 2003. Mereka membeli rumah lain yang berdekatan dengan harga hampir $ 5 juta pada pertengahan 2018. Pada tahun 2020, keluarga ini berpindah ke rumah bernilai $ 14 juta di Lake Austin, Texas.

Dia mempunyai vitiligo pada keempat-empat usia. Rogan mendapat inspirasi dari jiu-jitsu setelah menyaksikan pertempuran Royce Gracie di UFC 2: No Way Out pada tahun 1994. Pada tahun 1996, Rogan mula bersiap di jiu-jitsu Brazil di bawah Carlson Gracie di sekolahnya di Hollywood, California. Dia adalah tali pinggang gelap di bawah Planet Jiu-Jitsu kesepuluh Eddie Bravo, jiu-jitsu Brazil no-gi, dan tali pinggang gelap di jiu-jitsu Brazil di bawah pimpinan Jean Jacques Machado.

Rogan dibesarkan sebagai Katolik Rom, setelah bersekolah di sekolah Katolik di kelas 1. Namun, sejak itu dia meninggalkan agama yang diselaraskan dan membezakannya sebagai agnostik. Pada bulan Oktober 2019, semasa episod podcast The Joe Rogan Experience, Rogan menegaskan bahawa dia adalah sepupu penyanyi utama My Chemical Romance Gerard Way, walaupun mereka tidak pernah bertemu

:eight_pointed_black_star: Hari Lahir Elon Musk

Ulang tahun Elon Musk mungkin kerana objektif suku kedua Tesla. Pada hari Selasa, Musk menghantar e-mel kepada seluruh kakitangannya meminta mereka berusaha untuk mencuba nombor kenderaan dan kenderaan itu. Menjelang penghujung suku sebelumnya 2019, Tesla mengatakan ia akan menyampaikan sekitar 90,000 dan 100,000 kenderaan pada suku berikutnya.

"Seperti yang anda saksikan, ada banyak hipotesis mengenai pengiriman kendaraan pada suku ini. Kami berada di sasaran untuk mencipta rekod yang tidak tertandingi, namun akan dekat. Walaupun begitu, jika kita berusaha keras dan pantas, kita dapat melakukannya! " Musk menulis dalam e - mel .

Usaha yang tinggal adalah penyelarasan, kata Musk dalam e-mel semua kakitangannya. “Kami sekarang memiliki pesanan kendaraan yang baik untuk menetapkan standar, namun kendaraan yang tepat belum semuanya berada di daerah yang tepat. Koordinasi dan penyampaian terakhir sangat penting, sama seperti mengetahui minat untuk variasi kenderaan yang dapat diakses secara tempatan, namun tidak dapat menghubungi individu yang meminta variasi itu sebelum akhir suku, ”kata Musk.

:eight_pointed_black_star: Elon Musk Mengadakan Rancangan TV Langsung

Elon Musk menganjurkan rancangan TV langsung

Adakah anda pada suatu ketika berkhayal melihat Elon Musk, penaja crypto yang merancang-dan mengejar ruang angkasa, mengambil penampilan pembuat rancangan televisyen Iceland yang indah? Saya, bukan satu atau yang lain, namun ada Musk, pada akhir minggu, di "Saturday Night Live," memutar gambar dan potongan rambut.

Seperti yang dilalui oleh pengunjung program ini — satu lagi kejadian aneh, mungkin tidak seperti mimpi seperti kerangka wang tunai bernilai super bilion yang bergantung pada lelucon anjing, untuk menasihati kita bahawa realiti kita agak menyimpang. Ketika Musk melancarkan ceramah awalnya, " permainan video dan kami semua permainan semula PC dimainkan oleh orang muda di planet lain."

Musk disesuaikan dengan SNL lebih daripada SNL berubah menjadi Musk, dan perkara-perkara tidak pernah menjadi pelik. Awal tidak banyak perwakilan termasuk dia adalah clunkers — saya berusaha untuk menyelesaikan satu program sindiket Iceland - dengan lelucon yang hampir tidak mempunyai kaitan dengan Musk atau alam semesta Musk yang luas. Tidak lama kemudian, SNL mulai berhubung dengan mod gila - semasa bahagian berita "Kemas kini Akhir minggu" ketika Musk muncul sebagai tuan wang bernama "Lloyd Ostertag."

Bolehkah jutawan teknologi menjadi lucu? Ini adalah sesuatu yang mustahak untuk pekerjaan ini, namun Musk nampaknya bersedia untuk menikam, melangkah ke pentas Studio terkenal dengan sut dada dua kali ganda yang kelihatannya diperoleh dari rak di Armani Mars. Dia dengan senang hati mengatakan bahawa dia adalah individu utama yang mempunyai "Saturday Night Live" dengan keadaan Asperger - "atau mungkin orang pertama yang memberitahunya" - dan cenderung kepada anak-anak tentang kecemasan sosialnya di Twitter .

Soalan Lazim - Soalan Lazim

:one: Adakah Elon Musk memperhatikan podcast?

The Pitch adalah salah satu podcast yang paling saya gemari — pusat podcast yang membolehkan orang perniagaan memperkenalkan organisasi mereka kepada aset Angel Investors dan Venture Capital. Walaupun pertunjukan ini diatur dalam organisasi seperti Shark Tank, ia akan menjunam syarikat baru itu.

:two: Bagaimana saya boleh menonton podcast Joe Rogan Elon Musk?

Anda boleh menonton podcast dari saluran YouTube Joe Rogan, PowerfulJRE. Walau bagaimanapun, episod penuh tidak dapat diakses pada jam penggubalan , dan anda dapat melihat beberapa bahagian dari setiap latar belakang.

:three: Apa yang didengarkan oleh Elon Musk?

Elon berkongsi lagu utamanya untuk bersiul , trek Andrea Bocelli yang mengingatkannya bahawa dunia adalah tempat yang menggembirakan dan menunjukkan kecenderungan komiknya dengan pilihan Monty Python.

:four: Apakah podcast Joe Rogan yang paling banyak dilihat?

Sepuluh episod terbaik podcast The Joe Rogan Experience di YouTube mewakili lebih dari 219 juta perspektif . Penampilan pelawat pertama Elon Musk dari 2018 adalah episod JRE yang paling banyak ditonton. Tidak mudah dikalahkan kerana ia dilihat oleh 44.5 juta individu.

:five: Bagaimana saya boleh menggunakan podcast Lex Fridman?

Beli ke saluran YouTube Lex Fridman atau Lex Clips. Beli di Apple Podcast, Spotify, RSS. Sekiranya anda menghargainya, fikirkan untuk menilai lima bintang. Kaitkan di Twitter , Linked.in, Instagram, Facebook , Reddit, atau sertai senarai mel.

:closed_book: Kesimpulannya

Episod podcast Elon Musk dilancarkan di podcast Lex Fridman. Elon Musk adalah Ketua Pegawai Eksekutif Tesla, SpaceX, Neuralink dan penyokong utama beberapa organisasi yang berbeza. Bentuk video boleh diakses di YouTube. Sekiranya anda mungkin ingin mendapatkan lebih banyak data mengenai podcast ini, pergi ke laman Lex Fridman atau berinteraksi dengan lexfridman di Twitter, Linked.in Facebook, Medium, atau YouTube, di mana anda dapat menonton video hasil perbincangan mereka. Jika kita berbicara tentang Elon Musk Bergerak Di Sebelah Pintu, Elon Musk's SpaceX telah menjalankan aktivitinya di Boca Chica, Texas dan memaksa penduduk untuk menjual kediaman mereka. Nancy Keates WSJ menjelaskan mengapa sebilangan penghuni menolak, dan pemegang gadai janji menjelaskan kesukaran hidup dekat dengan landasan pelancaran.

artikel berkaitan

1. Podcast 2. Elon Musk Tweet Hari Ini 3. Buku Audio Biografi Elon Musk