Kesan Sampingan EMSculpt. EMSculpt adalah rawatan yang tidak invasif dan menunjukkan Kesan Sampingan yang sifar. Ya, kesan sampingan EMSculpt pada kulit adalah sifar kerana sifat rawatannya .

Kesan Sampingan Emsculpt

Msculo adalah rawatan yang tidak mengganggu dan menunjukkan sedikit bahaya kesan sampingan pada kulit anda.

EMSculpt adalah rawatan yang sama sekali tidak mengganggu dan postur seperti itu hampir tidak menimbulkan bahaya kesan sampingan. Kesan sampingan yang paling terkenal adalah kecenderungan kecemasan otot, seperti sensasi yang mungkin dirasakan seseorang setelah melakukan senaman yang luar biasa.

Dalam dunia yang penuh dengan semua orang yang menjual corak "tidak realistik" terbaik dalam pengurangan berat badan dan kesejahteraan , kadang - kadang sukar untuk mengenali apa yang berfungsi daripada yang tidak. Juga, ketika metodologi yang benar-benar kreatif dan berkesan, kita sering waspada terhadap hasil yang dinyatakannya. Di Supriya Dermatology , adalah tugas kita untuk menguruskan pesakit kita untuk memutuskan keputusan pemulihan yang betul dan mencapai hasil yang paling ideal, jadi kami memberi anda keseluruhan kenyataan langsung tentang Emsculpt.

Inilah yang dapat dibandingkan dengan melakukan 20,000 sit up tidak lama lagi.

Baca juga: Berapa Kos EMSCULPT?

Dengan Emsculpt, jalan masuk ke dalam keupayaan memakan lemak terletak pada penarikan otot yang terkekang. Melakukan 20,000 tempat duduk bersendirian di gim akan menjadi sesuatu kecuali tidak dapat difikirkan (kecuali jika anda mempunyai beberapa hari untuk tambahan dan tidak ada alasan yang kuat untuk berhenti berehat atau makan). Kapasiti Emsculpt untuk menyegarkan 20,000 penyempitan supramaximal hanya dalam 30 minit menunjukkan tubuh anda pada dasarnya terpaksa menahan diri untuk membuang lemak untuk menguruskan pengeluaran. Alat ini pada mulanya dibuat untuk menguatkan otot, dan selama tahap pengujian didedahkan bahawa lemak di wilayah yang dirawat juga semakin berkurang. Lebih-lebih lagi, lemak tidak hanya habis - sel-sel lemak dimusnahkan selamanya. Sehingga 3-4 bulan, sel-sel lemak yang hilang di wilayah yang dirawat terus hilang ketika tubuh anda memprosesnya dan biasanya menghilangkannya. Sekiranya keseluruhan ini tidak terdengar mengejutkan, ingatlah bahawa otot mengambil lebih banyak daripada dua kali ganda kalori sel lemak, dalam apa jua keadaan, semasa hari rehat. Seperti yang ditunjukkan oleh Christopher Wharton, PhD, seorang jurulatih kecergasan dan penganalisis dengan Pusat Rudd untuk Dasar Makanan dan Obesiti di Universiti Yale, 10 paun otot rehat akan mengambil 50 kalori dalam hari rehat, sementara 10 paun sel lemak hanya memakan 20 kalori. Oleh itu, demonstrasi langsung untuk membina otot anda akan menambah kelebihan kekurangan lemak menggunakan alat ini.

Bukan untuk semua orang.

Walaupun Emsculpt nampaknya merupakan keajaiban bagi pesakit yang tidak dapat mendapatkan poket lemak keras untuk bergerak, ia benar-benar mempunyai asas pesakit tertentu yang sangat ideal. Pesakit yang kini cergas dan mengamalkan tabiat makan yang baik, namun bertarung dengan kantong lemak keras kepala di bahagian tengah atau bertarung untuk menguatkan otot gluteal mereka di pusat senaman tanpa karma adalah pesaing yang ideal — dan mereka yang akan melihat hasil yang paling meyakinkan. Walau begitu, bagi pesakit dengan lemak yang melampau, tidak semudah menyerang Emsculpt dan mendapatkan abs dalam kira-kira empat belas hari. Itulah sebabnya penting untuk mengadakan persidangan supaya anda dapat menilai strategi terbaik. Pada ketika kita mempunyai pesakit yang ingin sekali mencuba Emsculpt namun menguruskan lemak perut yang melebihi jumlah ideal untuk teknik ini, kami secara teratur membuat cadangan agar pesakit menggunakan CoolSculpting terlebih dahulu, dan setelah itu memikirkan kembali kemajuan mereka untuk melihat kapan Emsculpt akan rawatan berikut untuk mereka.

Ini dilancarkan sebagai salah satu strategi RealSelf “Most Worth It” tahun 2019.

Semasa membeli kaedah pembetulan, adalah fakta yang terkenal bahawa kita secara berkala menimbang perbelanjaan setiap sistem dengan kelebihan dan hasil yang ideal, dan kita secara keseluruhan perlu memastikan bahawa kita mendapat nilai tunai kita. Oleh itu, ketika RealSelf melangkah masuk dan menyatakannya sebagai salah satu strategi "Paling Bernilai" pada tahun 2019 bergantung pada input pelanggan, itu membuat banyak individu berdiri dan mempertimbangkan Emsculpt. Walaupun teknik ini sangat sederhana dibandingkan dengan pilihan lain yang berhati-hati, masih menghiburkan untuk menyedari bahawa minat anda terhadap alat ini sangat menguntungkan bergantung pada ekspresi pesakit dan doktor sebenar yang telah mencubanya.

“Setelah saya melakukan satu percubaan Emsculpt, saya melihat peningkatan yang cepat setelah rawatan pertama saya. Pusat saya terasa lebih kuat dan latihan saya lebih baik dari itu. "

  • Supriya Tomar

Tidak, itu tidak membahayakan - namun terasa "tidak biasa".

Mungkin pertanyaan yang paling terkenal dari mana-mana yang tenang mengingat Emsculpt masih ada, "Namun adakah itu menyakitkan?" Jadi bagaimana mungkin sesuatu yang boleh menyebabkan banyak penyempitan otot dengan mudah? Penarikan yang dilakukan oleh Emsculpt adalah supramaximal dan alat dapat menahannya selama beberapa saat, yang sekaligus meningkatkan tekanan dan latihan fisiologis yang diharapkan dapat memungkinkan otot anda menyesuaikan diri. Ia seolah-olah seperti kesakitan itu akan menjadi daripada gambar rajah , namun itu semua wajib, yang bermaksud azab yang berkaitan dengan senaman sama berapi-api di tengah-tengah rec pada dasarnya tidak ada. Semua perkara yang dipertimbangkan, anda akan berehat dan berehat, dan seterusnya tidak menggunakan tenaga yang sebenarnya dan menghadapi siksaan yang biasanya menyertai latihan. Walau apa pun, penting untuk menunjukkan bahawa Emsculpt sebenarnya menimbulkan kegemparan. Pesakit yang lebih langsing memperincikan penarikan lebih mendasari, dan dalam kes, misalnya, kekuatan ini berkurang sehingga otot pesakit terbiasa dengan tekanan. Kecenderungan biasanya digambarkan sebagai tidak biasa atau melampau, namun pesakit yang meminta kekuatan yang lebih rendah dari awal mengatakan bahawa kecenderungan aneh melewati beberapa saat dan mereka mempunyai pilihan untuk meningkatkan kekuatan yang paling tinggi yang dapat disampaikan oleh mesin.

Ia tidak mempunyai kesan sampingan.

Pernahkah anda menonton promosi klinikal dan merasakan bahawa kelebihannya melebihi kelebihan kesan sampingan yang lama? Dengan Emsculpt, rawatan ini tidak memberikan kesan sampingan sama sekali. Kami mencadangkan agar senaman otot perut anda ditangguhkan sepanjang hari selepas menjalani rawatan, namun ini sebenarnya tidak negatif bagi kebanyakan kita. Tidak ada bahaya kesejahteraan yang berkaitan dengan kaedah ini, dan mungkin, anda mungkin mengalami kerengsaan seperti anda baru sahaja bersenam. Walau bagaimanapun, ini tidak dilihat sebagai kesan sampingan pada dasarnya dengan alasan bahawa ia adalah kekuatan penting untuk membina otot yang dijamin oleh rawatan.

Sekiranya anda masih boleh dipersoalkan jika Emsculpt merangkumi semua promosi, hubungi pejabat kami hari ini untuk mendapatkan khidmat nasihat percuma untuk memeriksa minat anda dan periksa sama ada anda kemungkinan ada teknik ini.

CoolSculpt lawan Emsculpt: Battle of Body Contouring

Memahat Badan

Pembentukan badan telah lama menjadi corak dalam keagungan dan kesejahteraan dunia sejak sekian lama. Tidak dapat disangkal lagi mengapa rawatan sedemikian begitu terkenal - terdapat banyak rawatan membentuk badan di luar sana yang membanggakan hasil yang tidak dapat disangkal tanpa memerlukan prosedur perubatan atau masa pemulihan . Lebih jauh lagi, ini menyiratkan terdapat bahaya yang pada dasarnya kurang.

Walaupun begitu, adakah ia tidak realistik? Seperti banyak tinjauan di luar sana, ada dua program perawatan cetakan badan yang tidak berhati-hati yang tampaknya berfungsi dengan luar biasa. Rawatan ini adalah Emsculpt dan CoolSculpt.

Jadi yang mana satu keputusan yang lebih baik? Dalam panduan ini, kami akan mempertimbangkan semua pelanggan yang perlu memikirkan untuk meningkatkan penampilan mereka dengan kedua-dua rawatan membentuk badan ini.

Sebagai permulaan, kita harus menyiasat apa itu bentuk badan dengan tepat.

APA ITU BENTUK BADAN?

Pembentukan badan, yang juga disebut sebagai pahat badan atau pembentukan badan, adalah pembentukan semula bentuk tubuh melalui hasutan otot atau pengusiran simpanan lemak di bawah kulit. Pembentukan badan boleh dilakukan dengan berhati-hati dan tidak berhati-hati.

Jelas sekali, hanya sedikit individu di luar sana yang berminat untuk menggunakan kaedah ini. Prosedur perubatan membentuk badan membawa bahaya mereka sendiri , termasuk masalah penyembuhan luka, parut, dan bahkan penyimpangan bentuk. Sejalan dengan itu, banyak pesakit yang tertarik dengan pilihan yang tidak berhati-hati untuk membentuk badan. Beberapa pilihan merangkumi rangka kerja membentuk badan laser yang tidak menonjol, rawatan pembekuan lemak, dan rawatan penguat otot.

Oleh kerana kita telah mengatur bentuk tubuh, bagaimana pula kita melihat dua rawatan membentuk badan yang terkenal - CoolSculpt dan Emsculpt.

APA ITU KOLEKSI?

CoolSculpting, atau disebut cryolipolysis, adalah rawatan yang tidak mengganggu untuk pembentukan badan. Ini adalah penurunan lemak yang disahkan oleh FDA.

CoolSculpt berfungsi dengan memanfaatkan suhu sejuk untuk mengurangkan ukuran sel lemak. Suhu sejuk tidak membahayakan pelbagai jenis sel di dalam tubuh, begitu juga dengan sel-sel lemak, jadi hampir tidak ada bahaya membahayakan kulit atau tisu lain di dalam badan.

Semasa rawatan CoolSculpting, seorang profesional pada dasarnya akan mengosongkan kulit di atas ruang tisu berminyak ke dalam alat CoolSculpt. Di dalam perkakas, suhu rendah menyejukkan sel-sel lemak di wilayah yang dipengaruhi. Yang ringan akan cepat mati rasa kawasan ini dan beberapa pelanggan telah mendedahkan sensasi sejuk, namun tidak ada yang menjengkelkan. Beberapa pelanggan juga telah mengungkapkan sensasi rasa ringan di kawasan rawatan beberapa saat kemudian, namun tidak ada yang lebih mengerikan daripada kerengsaan yang akan dirasakan seseorang setelah melakukan latihan yang luar biasa.

Sebagai peraturan, satu rawatan akan memakan masa sekitar 60 minit. Ia memerlukan masa sekitar setengah tahun untuk mengurangkan sel-sel lemak. Pada umumnya, ruang rawatan akan menyaksikan penurunan lemak sekitar 20%.

Walaupun CoolSculpting boleh menjadi pilihan yang luar biasa berbeza dengan prosedur perubatan plastik, terdapat beberapa bahaya yang tersirat. Kerumitan CoolSculpt dapat merangkumi pertumbuhan, luka, kemerahan kulit , penderitaan, dan kerentanan kulit. Walau bagaimanapun, di bawah 1% pesakit yang diumumkan telah mengaku menghadapi kesan sampingan ini.

Oleh kerana kita memahami apa itu CoolSculpt, apa itu Emsculpt, dan bagaimana ia dapat menghadapi tentangan?

APA ITU DIKECUALIKAN?

Sama sekali tidak seperti CoolSculpt, Emsculpt tidak termasuk inovasi pembekuan lemak untuk pembentukan badan. Ini adalah strategi yang tidak disahkan oleh FDA yang merangkumi penggunaan tenaga elektromagnetik untuk memperbaiki otot dan membunuh sel-sel lemak.

Rawatan Emsculpt benar-benar mudah. Pelanggan pada dasarnya berehat, dan alat Emsculpt (yang dikaitkan dengan mesin yang lebih besar) digunakan untuk wilayah yang ideal. Mesin akan mengeluarkan degupan jantung elektromagnetik yang berfungsi untuk menguatkan helai otot dan mengeluarkan lemak di wilayah yang dipengaruhi. Mesin Emsculpt menggunakan degupan jantung elektromagnetik untuk mengekang otot untuk berkontrak berkali-kali dalam 30 minit, yang jauh lebih cepat daripada yang dapat dilakukan oleh seseorang sendirian. Mampatan cepat pada ketika itu menyebabkan tisu otot seseorang memberikan sintetik yang menyampaikan kepada sel-sel lemak untuk terpisah.

Jenama Emsculpt mencadangkan empat pertemuan setengah jam dalam masa kira-kira empat belas hari untuk hasil yang ideal. Sebilangan besar masa, hasilnya dapat dilihat sekitar seperempat tahun setelah rawatan selesai.

Semua perkara dipertimbangkan, seseorang dapat menjangkakan penurunan lemak dan pukal sebanyak 19% hingga persentil keenam belas.

Emsculpt juga tidak mempunyai kesan sampingan terperinci. Seseorang mungkin menghadapi beberapa kecemasan otot (anda, semua perkara dipertimbangkan, pada dasarnya melakukan latihan tenaga yang fokus) dan tidak disyorkan untuk menjalani rawatan Emsculpt sekiranya anda mempunyai logam atau alat di dalam badan anda, seperti alat pacu jantung atau menanamkan. Ini adalah dengan alasan bahawa degupan jantung elektromagnetik dapat memanaskan atau mengurangkan alat tersebut.

Rawatan kosong juga sangat senang kerana sangat santai. Interaksi rawatan adalah mudah dan tidak ada percutian atau penyembuhan selepas rawatan. Alat papan yang digunakan untuk menerapkan rawatan Emsculpt tidak panas atau sejuk, dan lebih jauh lagi tidak menggunakan cara menarik seperti yang dilakukan oleh CoolSculpt. Untuk meletakkannya dengan jelas, anda hanya berbaring di sana dan membiarkan mesin melakukan perkara itu.

KOLEKSI berbanding EMSCULPT

YANG PILIHAN LEBIH BAIK?

CoolSculpt dan Emsculpt adalah jenis rawatan yang sama sekali berbeza yang melakukan pelbagai perkara untuk hasil pembentukan badan. Walaupun begitu, sangat jelas bahawa juara di sini adalah Emsculpt, dengan alasan rawatan itu jauh lebih banyak daripada yang dilakukan oleh CoolSculpting.

CoolSculpting membentuk badan dengan membeku dan mengeluarkan lemak dengan memfokuskan pada ruang tubuh yang eksplisit dengan inovasi penyejukan. Emsculpting, sekali lagi, berfungsi dengan mengambil lemak sama seperti membina otot. Tenaga elektromagnetik berpusatkan fokus yang melampau dapat menghidupkan penyempitan otot sama seperti mengurangkan lemak - yang merupakan sesuatu yang pada dasarnya tidak dapat dilakukan oleh CoolSculpting.

Kedua-dua rawatan ini sangat mengejutkan untuk mengurangkan otot berbanding lemak, namun Emsculpt mengalahkan persaingan untuk membina otot.

Emsculpt juga tidak memerlukan masa yang lama untuk menyelesaikan seperti CoolSculpt, kerana rawatan hanya tiga puluh minit berbeza dengan 60 minit. Hasil emsculpt juga menyisihkan usaha yang lebih sedikit untuk muncul dalam seperempat tahun dan bukannya setengah tahun dengan CoolSculpt. Rawatan kosong dapat dirasakan setelah menjalani rawatan dan beberapa hasil dapat dilihat sekitar sebulan setelah rawatan selesai. Juga, tidak ada kesan sampingan Emsculpt yang diketahui, namun CoolSculpt tidak mempunyai banyak kesan sampingan.

Pada masa ini, tidak boleh dikatakan sesuatu mengenai anggaran?

Rawatan CoolSculpt berubah sama sekali dari segi kos, bergantung pada jumlah rawatan dan ruang rawatan yang dipilih seseorang untuk membeli. Setiap kitaran dengan perbelanjaan normal kira-kira $ 750 dan kebanyakan pesakit akan mendapat sekitar empat hingga sepuluh kitaran, bergantung pada keperluan khusus mereka. Ini menunjukkan bahawa rawatan CoolSculpt sepenuhnya dapat dinilai di suatu tempat dalam lingkungan $ 3,000 hingga $ 7,500. Itu adalah harga pelekat yang kuat untuk pengambilan lemak sahaja.

Emsculpt, sekali lagi, dijual dengan empat rawatan dan jarang memerlukan rawatan tambahan. Dengan rutin makan yang baik dan senaman yang normal untuk menjaga hasil, seseorang mungkin tidak memerlukan lebih dari empat rawatan Emsculpt. Kos berubah-ubah bergantung pada kawasan, namun secara normal, kitaran rawatan empat bahagian Emsculpt akan berharga sekitar $ 3,995. Holden Timeless Beauty sekarang menawarkan rawatan Emsculpt $ 500, jadi anda benar-benar mengetepikan sejumlah besar wang tunai jika dibandingkan dengan rawatan CoolSculpt - lebih lagi, anda mendapat semua kelebihan tambahan Emsculpt yang merangkumi penyejukan otot, kurang bahaya, menjimatkan masa, dan kesan sampingan yang kurang.

Terdapat juga beberapa perbezaan besar antara kedua rawatan berkenaan dengan pesaing yang ideal. Pakar CoolSculpt biasanya meminta pelanggan mereka berada dalam jumlah dua puluh paun dari berat optimum mereka. Walau begitu, Emsculpt nampaknya memiliki beberapa data campuran mengenai siapa yang dapat dan tidak dapat menggunakan bantuan tersebut. Bagaimanapun, pesakit Emsculpt tidak seharusnya mempunyai BMI lebih tinggi daripada 25 untuk produk akhir yang paling ideal.

Satu-satunya kelemahan asli ke Emsculpt, apabila dibandingkan dengan CoolSculpt, adalah masalah wilayah badan mutlak yang dapat ditangani. CoolSculpt boleh digunakan untuk semua tujuan dan tujuan di mana sahaja di badan apabila terdapat lemak berlebihan. Buat masa ini, Emsculpt hanya merawat bahagian tengah, pantat, betis, dan lengan. Walaupun begitu, hampir pasti, ini akan berubah seiring dengan inovasi Emsculpt berkembang dan bertambah baik. Walau apa pun, Emsculpt meninggalkan CoolSculpt di residu dengan inovasi dan hasilnya yang tiada tandingannya.

RAWATAN EMAS

Abs-on-emsculpt yang dicirikan

ABS

• dua kali ganda tujuh hari selama kira-kira empat belas hari

• empat mesyuarat, masing-masing 30 minit

Butt-on-emsculpt yang dicirikan

TAPI HIDUP

• dua kali ganda tujuh hari selama kira-kira empat belas hari

• empat mesyuarat, masing-masing 30 minit

Arm-on-emsculpt yang dicirikan

ARMS

• dua kali ganda tujuh hari selama kira-kira empat belas hari

• empat perjumpaan, masing-masing 40 minit

PUSAT RAWATAN EMAS

Oleh kerana kami telah menetapkan nilai Emsculpt over htd, di mana seseorang dapat menemui rawatan Emsculpt yang menakjubkan di wilayah California Selatan? Sekiranya seseorang perlu menjalani rawatan Emsculpt, ia harus dilakukan seperti itu di pakar spa atau pakar dermatologi.

Tidak kelihatan lebih jauh daripada Holden Timeless Beauty. Kami menawarkan skop pentadbiran yang luas untuk pelanggan kami, dari rawatan penenang kerut hingga penambahan bulu mata hingga, jelas, rawatan Emsculpt. Rawatan membentuk badan adalah salah satu kelebihan kami. Tanpa syarat prosedur perubatan atau percutian yang mahal, rawatan Emsculpt kami memberikan 20,000 tekanan otot dengan cepat.

Kami mencadangkan dua rawatan seminggu selama kira-kira empat belas hari, menambahkan hingga empat rawatan untuk hasil terbaik. Kami pada masa ini menawarkan rawatan Emsculpt untuk otot perut, glute, otot lengan belakang, dan bisep.

Saya cuba Emsculpt, dan inilah yang berlaku (Bahagian 1)

Dan sebagainya

Sekiranya siaran Instagram saya menimbulkan rasa ingin tahu anda, berikut adalah maklumat mengenai pengalaman Emsculpt saya, yang mula-mula muncul di Beauty In The Bag seminggu yang lalu!

Saya biasanya keberatan dengan perut saya. Malah, walaupun pada usia saya yang paling langsing pada usia 20-an dan "berat perkahwinan" pada pertengahan 30-an, saya tidak pernah dalam keadaan apa pun merasa yakin membuka perut saya dengan pakaian renang. Pantas ke kanan sekitar 20 tahun selepas fakta pada usia 42 tahun, saya melakukan Pilates enam hari seminggu — dan ingat bahawa saya tidak diragukan lagi melakukan yang luar biasa, saya sebenarnya melihat ruang untuk peningkatan perut. Pada ketika Emsculpt mendapat kebebasan FDA setahun yang lalu, saya segera terpaku, dan kebetulan, saya adalah pendatang yang ideal.

Hanya memerlukan sekitar 1,000 percubaan untuk mendapatkan yang paling "difahami" sebelumnya.

Rawatan utama seumpamanya, Emsculpt menggunakan HIFEM (tenaga elektromagnetik berpusatkan fokus ekstrim) untuk menguatkan perut (sama seperti bahagian bawah, lengan atas, paha dan masa lalu) dan dengan ketara meningkatkan nada otot - di samping penurunan lemak berlebihan yang ditunjukkan. Oleh itu, setiap kali saya mendapat kesempatan untuk mencubanya di Body Squad (tumpuan utama pahat badan hanya di Florida yang dibuat oleh Dr. Janet Allenby dari Allenby Dermatology di Delray Beach, Florida - dengan lebih banyak kawasan yang akan datang), saya berada di puncak daripadanya.

Rawatan # 1

Pengaturan nombor satu bermula dengan gambar-gambar penting "sebelumnya" yang memakai coli kertas dan seluar dalam, yang tidak diragukan lagi adalah lima minit yang paling canggung dari keseluruhan pengalaman Emsculpt saya. (Saya terbiasa "menghisapnya" sehingga saya tidak bereaksi dengan baik ketika disarankan untuk "bersantai" perut saya - itu tidak cantik.) Saya juga diukur, yang merupakan bahagian penting dari "sebelumnya" - dan ini adalah teras utama yang akan membuat saya komited untuk menjalani rutin kesihatan dan diet saya sehingga saya dapat melihat hasil sebenar selepas 12 minggu. Memang, saya perlu bertahan seperempat tahun untuk melihat hasil "terakhir" (walaupun banyak pesakit melihat peningkatan nada otot dalam masa sebulan setelah menyelesaikan empat rawatan.)

Sampai sahaja di Boca, sahabat saya.

Saya pada ketika itu menghilangkan keseluruhan permata saya (alat sokongan penting kepada Body Squad kerana memberikan pemutar skru kepada gelang Cartier Love yang de rigueur di Boca — lihat di atas), menyembunyikan telefon saya dan mendapatkan jubah di bawah penutup sebelum Alat emsculpt dicambuk ke kawasan tengah saya dengan tali pinggang Velcro.

Dengan HGTV untuk membuat saya terlibat selama 30 minit berikutnya, rawatan bermula. Saya merasakan sensasi yang menjadi perhatian bahawa saya tidak dapat berhenti tertawa walaupun pada awal lima minit. Pembekal saya Nadja terus menerus memperluas kekuatan ketika saya mulai terbiasa dengan kecenderungan yang sangat pelik — yang dapat saya bandingkan dengan penarikan tenaga kerja tanpa penderitaan yang sebenarnya, atau tindakan yang paling mendasar di dunia. Kemasukan tenaga - yang memajukan tekanan yang mendalam sehingga kaki anda secara automatik terangkat - dipisahkan dengan tahap "mengetuk" untuk menghapuskan perkembangan korosif laktik sehingga anda tidak merasakan kerengsaan selepas rawatan. Memandangkan 30 minit Emsculpt meniru kesan 20,000 sit-up, ini adalah sesuatu yang patut disyukuri.

Saya mendapat 85% semasa rawatan pertama saya, dan walaupun saya berasa sedikit lembap dengan peluh, saya merasa luar biasa ketika saya selesai dan tidak merasakan kesan sampingan beberapa saat kemudian. Nadja mendedahkan kepada saya bahawa saya mungkin merasa agak keletihan di kemudian hari, namun saya selalu terkuras kerana bekerja sepanjang hari dan berurusan dengan keluarga dengan anak berusia 10 tahun, dan tidak melihat perkara yang aneh. Pada keesokan harinya, saya merasakan sedikit sentuhan kecemasan yang naik ke tengah-tengah abs saya. Ini mungkin dengan alasan bahawa saya mengalami diastasis (pembahagian kekuatan otot saya) kerana melahirkan anak dengan berat 8.5 paun selama tujuh hari terakhir. Saya mengikuti kelas Pilates yang mempunyai otot super perut yang kuat pada keesokan harinya, dan saya benar-benar merasa lebih kuat sekarang. Selepas dua hari, abs saya tidak diragukan lagi terasa sakit, namun saya hampir pasti dari kumpulan saya pada hari yang lain dan bukannya rawatan. Semasa saya menilai abs saya di cermin, adakah saya akan membayangkan bahawa perut saya kelihatan lebih kemas? (Mungkin, mungkin tidak.)

Rawatan # 2

Sebagai perjalanan ke pertemuan Emsculpt kedua saya, saya benar-benar ingin menjadi garis awal untuk gosok belakang kerana saya bukan peminat utama hari Isnin dan saya habis mengikuti pertandingan akhir lacrosse minggu ini dengan anak saya. Namun, Nadja menaikkan kekuatannya menjadi 100% dan rawatan berlalu begitu cepat kerana beralih antara The View dan beberapa majalah dalam jangkauan lengan. Saya berasa luar biasa kemudian dan meneruskan hari saya setelah menempah rawatan nombor tiga untuk beberapa hari selepas fakta selepas pesta kelas akhir tahun anak saya. ("Maaf, nektar ... saya perlu pergi untuk mengisi perut saya!")

Rawatan # 3

Kali ini saya diperlakukan oleh Mandy, dan ketika dia bertanya bagaimana keadaan / perasaan saya, saya mengatakan luar biasa, namun saya merasa agak membengkak dengan kenyataan bahawa saya fikir saya mendapat haid. Dia mendedahkan kepada saya bahawa pesakit yang kurang lemak di sana-sini agak bengkak semasa mengatur rawatan Emsculpt dan saya terkejut apabila mengetahui perkara ini. (Saya tidak pernah melihat ini di mana-mana - dan saya telah melakukan sesuatu yang wajar untuk diterokai.) bangun pada suatu pagi dan terkoyak. Apa yang rindu telinga saya dengar! Saya menasihatinya untuk memaksanya hingga 100% dan saya memerhatikan Pickler dan Ben, yang mengagumkan dengan alasan bahawa semua makhluk melakukan aksi. Sudah lebih dari 10 tahun sejak saya menonton TV siang hari, dan ini mungkin 30 minit terbaik dalam seminggu.

Bukan jenaka, pada dasarnya saya mengetawakan seluruh jalan saya melalui setiap rawatan.

Rawatan # 4

Saya melakukan rawatan pada hari Ahad ini sebelum bertemu dengan anak dan anak saya yang lebih baik untuk makan tengah hari di pantai (itu adalah hujung minggu Memorial Day semua perkara dipertimbangkan), dan semuanya berjalan seperti yang saya harapkan. Ini adalah rawatan pertama saya dengan Briana, dan ketika dia bertanya bagaimana perasaan saya, saya memaklumkannya mengenai perbincangan terakhir saya dengan Mandy, yang mengatakan bahawa saya mungkin melihat pembonjolan sebelum saya melihat penyaman. Dia menegaskan ini, tambahan bahawa tempoh saya seterusnya mungkin menjadi smidgen yang lebih luar biasa. (Banyak yang diwajibkan untuk kepala.) Semua menjadi kenyataan, tetapi bahagian paling gila adalah membuat susunan pasca rawatan 12 minggu saya untuk gambar dan pemahaman "selepas" yang akan menjadi minggu pertama anak saya kembali ke sekolah setelah terjadinya berada di kem selama tujuh minggu. (Sedikit buzzkill, memandangkan sekolah belum selesai.) Jadi pada dasarnya, pada masa ini saya hanya perlu bertahan - dan saya akan sangat tekun untuk mematuhi rutin kesejahteraan dan diet saya sehingga saya dapat benar-benar melihat apa yang dicapai oleh Emsculpt.

Memang saya faham bahawa saya perlu bertahan selama seperempat tahun untuk melihat hasil Emsculpt terakhir, namun saya sekarang merasakan peningkatan kekuatan otot perut. Tidak kira sama ada ia mengangkat kawasan dada saya agak lebih tinggi ketika melakukan "The Hundred" di Pilates atau mempunyai pilihan untuk mengangkat dan menurunkan kaki saya dengan lebih banyak kawalan semasa pengaturan otot perut konvensional, saya sudah pasti melihat peningkatan. Rupa-rupa, saya rasa saya mungkin melihat definisi otot yang lebih baik - namun dalam keadaan apa pun saya merasa cukup yakin untuk mengemas baju renang untuk lawatan keluarga kami ke Bahama seminggu dari sekarang — walaupun pada hakikatnya saya tidak dapat memastikan saya akan memakai ia.

Soalan Lazim

Berikut adalah beberapa soalan yang sering ditanya berkaitan dengan artikel Kesan sampingan kosong:

Adakah Emsculpt memperbaiki kulit?

Emsculpt tidak akan memperbaiki kulit atau membuang selulit. Emsculpt berfungsi dengan memberi tekanan supramaximal pada kekuatan otot sehingga membuat pengembangan dalam jumlah besar sebanyak 16% berbanding perkembangan 4 rawatan.18

Adakah hasil Emsculpt kekal?

Kesimpulannya, akibat Emsculpt bersifat sementara. Individu yang menjalani teknik ini harus sentiasa mengetahui rawatannya secara berkala atau seperti itu. Hasil CoolSculpting, sekali lagi, kekal. Emsculpt tidak boleh digunakan sebagai pilihan yang berbeda dengan CoolSculpting, kerana kedua-duanya menawarkan hasil yang sama sekali.

Apa yang dapat saya harapkan selepas Emsculpting?

Anda akan mula merasakan hasilnya selepas Emsculpt. Ini akan menjadi sedikit perubahan, mirip dengan peningkatan keletihan yang berkurang semasa bersenam. Sebilangan besar pesakit melihat hasil yang jelas sekitar seperempat tahun selepas rawatan, dan mengikuti hasil dengan rancangan sokongan. 24-

Adakah Emsculpt menghilangkan sel-sel lemak?

Rawatan pembentukan badan seperti EMSCULPT memusnahkan sel-sel lemak untuk mencapai penampilan ideal anda. Dalam beberapa pendahuluan klinikal, pesakit mengumumkan penurunan lemak sebanyak 19% di kawasan tumpuan setelah sebulan.

Bolehkah Emsculpt menyebabkan hernia?

EMSculpt lebih berkualiti untuk individu yang berolahraga dengan tekun secara konsisten dan telah mencapai tahap hasil latihan mereka dan perlu menyesuaikan EMSculpt dapat memberi tekanan pada otot atau menyebabkan hernia jika inovasi tidak disampaikan dengan berkesan.

Kesimpulannya

orang benar-benar sedar untuk mengetahui kesan sampingan rawatan Emsculpt. Sebelum melompat ke rawatan. Oleh itu, untuk memudahkan anda, saya melakukan rawatan pada diri saya sendiri dan meninjau banyak orang di internet. Hasilnya ialah kesan sampingan adalah sifar, ya. Tidak ada kesan sampingan pada kulit.

Anda harus melakukan Emsculpt atau coolsculpt tanpa memikirkan hasilnya.

artikel berkaitan

Laser Fraxel

Berapa Kos?

Kos kosong

Berapa Kos EMSCULPT?

Bagaimana Cara Mengubati Penyalahgunaan Dadah & Trauma?

Apa itu Emsculpt?

Apa itu Emsculpt? EMSCULPT adalah alat pertama yang membina otot dan mengukir badan. Melalui prosedur terapi elektromagnetik intensiti tinggi, anda bukan sahaja dapat membesarkan otot semasa anda, tetapi juga dapat mengembangkan gentian otot baru. Prosedur Emsculpt kini diluluskan oleh FDA untuk merawat perut, punggung, lengan, betis, dan paha.

Kesan sampingan emsculpt

Selain sakit otot sementara, tidak ada kesan sampingan yang diketahui dari Emsculpt. Rawatan kontur badan yang tidak invasif serupa boleh menyebabkan kemerahan, bengkak, lebam, dan mati rasa. Dengan Emsculpt, pesakit meninggalkan janji tanpa tanda-tanda ini dan bahkan dapat menunjukkan perut atau bersenam pada hari yang sama.

Adakah Emsculpt Selamat?

Sejauh mana selamatnya? Setakat ini, kajian tidak menunjukkan masalah keselamatan. Walau bagaimanapun, sebilangan profesional kesihatan bimbang tentang kesan sampingan jangka panjang Emsculpt. Oleh kerana itu adalah teknologi baru, tidak banyak yang diketahui mengenai seberapa kuat gelombang elektromagnetik yang boleh mempengaruhi atau merosakkan organ dalaman masa depan.

Bolehkah Emsculpt menyebabkan hernia?

EMSculpt paling sesuai untuk orang yang berlatih secara teratur dan telah mencapai dataran tinggi dalam hasil latihan mereka dan ingin menyesuaikan EMSculpt boleh menekan otot atau menyebabkan hernia jika teknologi tersebut tidak disediakan dengan betul.

Berapa lama Emsculpt akan bertahan?

Hasil dapat dijangkakan selama 6 bulan hingga 1 tahun, tetapi disarankan untuk mempertahankan hasil ini dengan diet dan olahraga yang sihat.

Adakah Emsculpt Tire Anda?

Kesan sampingan Emsculpt pada amnya adalah rasa sakit dan sedikit rasa tidak enak badan. Anda mungkin berbohong dengan santai semasa Emsculpt melakukan semua kerja, tetapi seperti latihan.

Adakah Emsculpt mengencangkan kulit yang longgar?

EMSCULPT NEO boleh menyebabkan pengetatan kulit di kawasan yang dirawat. Walau bagaimanapun, EMSCULPT NEO bukanlah rawatan pengencangan kulit. Untuk mendapatkan hasil yang anda inginkan, New Radiance Cosmetic Centers merangkumi rawatan Exilis Ultra percuma (nilai $ 400) untuk menegangkan kulit yang longgar setelah rawatan EMSCULPT NEO anda.

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

S: Bolehkah saya menjalankan Emsculpt setiap hari?

Asid laktik boleh menyebabkan sakit otot, jadi proses Emsculpt mencegah pesakit merasa sakit. Tidak diperlukan waktu rehat selepas rawatan. Dr. Frank menambah bahawa pesakit dapat meneruskan aktiviti yang dijadualkan dengan cepat.

S: Adakah saya perlu menurunkan berat badan sebelum Emsculpt?

Adakah saya perlu menurunkan berat badan sebelum prosedur? Anda mungkin tidak perlu menurunkan berat badan kerana secara fizikal membuang sel-sel lemak semasa rawatan AirSculpt®. Walau bagaimanapun, anda akan diberi arahan lebih lanjut semasa berunding dengan cadangan doktor anda.

Q: Sejauh mana jarak Emsculpt?

Bagi kebanyakan pesakit, 2 hingga 4 sesi jarak kira-kira 3 hari dalam jangka masa dua minggu biasanya cukup untuk mengukir badan ke bentuk yang anda inginkan. Sesi rawatan untuk Emsculpt biasanya berlangsung selama 30 minit, tetapi mungkin mengambil masa lebih lama atau lebih pendek bergantung pada jumlah kawasan tubuh yang akan dirawat.

Kesimpulannya

Apa itu Emsculpt? EMSCULPT adalah alat pertama yang membina otot dan mengukir badan. Through high-intensity electromagnetic therapy procedures, you can not only enlarge your current muscles, but also grow new muscle fibers. The Emsculpt procedure is currently FDA approved to treat the abdomen, buttocks, arms, calves, and thighs.