GEICO Stock adalah polisi saham atau polisi insurans syarikat insurans automatik bernama Geico. Geico Stock bermaksud kadar, dan naik turunnya bahagian syarikat Geico. Saham GEICO adalah istilah yang digunakan untuk menggambarkan lesen pemilikan syarikat Geico. Dalam stok Geico, saham disebut dengan sijil stok. Memegang saham juga menjadikan anda pemegang saham. Polisi saham GEICO adalah terutamanya untuk insurans auto dan menyediakan pemegang saham untuk terma dan kriteria insurans.

Apa itu GEICO?

GEICO adalah syarikat Amerika. Ia adalah syarikat insurans kenderaan. Dalam senarai syarikat insurans kenderaan, GEICO berada di kedudukan kedua dan di atas adalah State Form sebuah syarikat insurans automatik. GEICO menjual insurans kenderaan. GEICO dimiliki oleh anak syarikat Berkshire Hathaway yang bermaksud syarikat yang dipegang atau dikendalikan oleh syarikat lain. GEICO juga berfungsi dengan cara ini.

Singkatan

GEICO yang merupakan syarikat insurans kenderaan Amerika disingkat sebagai Syarikat Insurans Kakitangan Kerajaan . Jenis syarikat ini adalah Anak Syarikat yang bermaksud ada syarikat lain yang menguruskan urusannya. Produk syarikat GEICO adalah insurans kenderaan. Kawasan yang dilayan oleh syarikat ini adalah Amerika Syarikat.

Sejarah GEICO

Pada tahun 1936 , GEICO ditubuhkan oleh suami isteri yang masing-masing bernama Leo Goodwin Sr. Lillian Goodwin . Sejak tahun 1925, mereka telah bekerja keras untuk mencapai tujuan untuk mencapai tahap tertentu. Goodwin adalah syarikat insurans khas yang bekerja untuk anggota tentera. Kemudian dengan usahanya, dia memutuskan untuk memulakan syarikat insurans bernama GEICO . Dia membiayai $ 25,000 dalam penciptaan syarikat itu. Dia mendapat $ 75,000 dari Fort Worth, Texas, banker Cleaves Rhea yang berpangkalan di syarikatnya pada awalnya. Dan dengan bantuan undang-undang dari CEO

Kawasan GEICO

Seperti yang kita ketahui, GEICO adalah syarikat automobil Amerika. Ia ditubuhkan 86 tahun yang lalu di San Antonio, Texas, Amerika Syarikat oleh syarikat insurans khas dan isterinya. Pengasasnya adalah Leo Goodwin Sr. dan Lillian Goodwin . Ibu pejabat GEICO terletak di Chevy Chase , Maryland . Kawasan yang dilayan oleh GEICO adalah Amerika Syarikat. Industri negara adalah Insurans dan produk GEICO adalah insurans automatik. Ia adalah syarikat insurans kenderaan kedua terbesar di Dunia.

Ibu pejabat GEICO

Apakah Liputan GEICO?

Seperti yang anda ketahui, GEICO adalah syarikat subsidiari. Jadi, ia memberikan liputan lebih daripada Dua Puluh empat juta (24m) kenderaan bermotor. 24 juta kenderaan ini dimiliki oleh lebih daripada 15 juta pemegang polisi. GEICO juga menulis insurans kenderaan penumpang persendirian di hampir 50 negeri di Amerika Syarikat. GEICO juga berfungsi di Daerah Columbia.

Apa prestasi GEICO?

Syarikat insurans GEICO menyediakan insurans kenderaan di Amerika Syarikat. GEICO juga menyediakan insurans harta tanah. Ia juga menyediakan insurans Payung. Dengan cara ini, GEICO menunjukkan prestasi dengan pelbagai cara. Seperti yang anda ketahui, GEICO memindahkan risiko kepada pihak ketiga yang memegang polisi. GEICO berfungsi sebagai 'ejen insurans' dan mempunyai pihak lain yang memegang polisi insurans dan payung.

Sukan permotoran

Syarikat GEICO terlibat dalam penajaan sukan permotoran sejak sekian lama. Pasukan German Racing ditaja oleh syarikat ini sejak tahun 2008 . Pertama di NASCAR Nationwide Series dengan Mike Wallace dan kemudian di NASCAR Cup Series dengan Max Papis dan Casey Mears , Ty Dillon , cucu legenda perlumbaan Richard Childress mula mengemudi No. 13 GEICO Chevrolet pada musim 2017 . GEICO telah menjadi rakan utama siri piala pada tahun 2020 dan berkongsi hak penajaan tajuk dengan Busch Beer, Coca-Cola, dan Xfinity. GEICO juga menaja Joe Eder dan traktornya dalam Pro Pulling League.

Sukan permotoran

Kempen pengiklanan

GEICO juga terlibat dalam banyak kempen Iklan. GEICO telah membelanjakan US $ 1.1 bilion dalam kempen pengiklanan pada tahun 2012. Ia juga telah melaburkan 6.8% untuk pendapatannya. Semua penambahan GEICO dan kempen dikumpulkan oleh The Martin Agency di Richmond, Virginia . GEICO menambah telah menampilkan banyak maskot lain yang;

  • GEICO Gecko adalah maskot jurucakap yang paling lazim dan bercakap dengan loghat Cockney.
  • GEICO Cavemen dari iklan yang mendakwa menggunakan laman web mereka "sangat mudah, manusia gua dapat melakukannya".
  • Maxwell, GEICO " Piggy " yang menjerit " Whee " panjang dan muncul di lebih banyak iklan radio dan TV.

Siapa yang memiliki Geico?

Seperti yang kita ketahui, GEICO adalah sejenis syarikat insurans yang dimiliki oleh syarikat lain. Ia dikendalikan oleh syarikat lain. Jadi organisasi ibu bapa atau syarikat yang memegang dan mengendalikan GEICO adalah Berkshire Hathaway . Ia menyediakan pemegang saham dan sebagai ganti melengkapkan polisi insurans.

Adakah terdapat kemalasan dalam iklan Geico?

Mereka telah melancarkan kempen penggantian yang dinamakan sebagai 'Count On' dengan tempat baru ini yang disebut 'Game Night ' yang menampilkan kemalasan utama selama berada di tempat Geico. Di puncak rancangan TV 'It's What You Do' Geico, muncul kempen baru yang menyampaikan mesej simpanan klasik jenama itu. Itulah kemalasan dalam iklan GEICO.

Seberapa menguntungkan Geico?

GEICO berada di kedudukan ke - 2 dalam senarai syarikat insurans di dunia. Oleh itu, anda dapat mengira berapa banyak keuntungan GEICO. GEICO telah mengesahkan keuntungan $ 770 juta berbanding $ 660 juta tahun lalu. Premium GEICO terus meningkat dan premium meningkat sehingga 8.9% pada tahun 2019 berbanding tahun 2018 . Sekarang, anda boleh menilai betapa menguntungkannya Geico.

Adakah Geico memiliki Liberty Mutual?

Seperti yang kita ketahui, GEICO terkenal dengan insurans kenderaan di dunia. Tetapi kita juga tahu, itu juga memberikan insurans pemilik rumah kepada pelanggannya. Insurans rumah ini berpatutan dan mudah dalam polisi untuk membuat akses mudah ke GEICO dan pelanggan serta pekerjanya. GEICO menyediakan beberapa penyedia insurans utama seperti Chubb, Terutama, Keluarga Amerika dan Liberty Mutual yang paling penting yang juga dimiliki oleh GEICO. GEICO dikendalikan oleh Berkshire Hathaway dan ia juga menyediakan Liberty Mutual .

Tonggak GEICO

GEICO adalah syarikat insurans kedua terbaik di dunia . Berikut adalah pencapaian yang telah dicapai oleh GEICO;

1936 - GEICO ditubuhkan oleh Leo dan Lillian Goodwin.

1948 - Jurubank pelaburan Lorimer Davidson bergabung dengan syarikat itu dan mengembangkan kumpulan pelaburnya.

1951 - Pelajar perniagaan Universiti Columbia Warren Buffett membuat pembelian saham GEICO pertamanya.

1958 - Leo Goodwin bersara dan digantikan oleh Lorimer Davidson.

1959 - GEICO membuka ibu pejabat barunya di Chevy Chase, MD.

1964 - GEICO melepasi tanda 1 juta polisi-dalam-kekuatan (PIF).

1965-1966 - Premium insurans GEICO mencecah $ 150 juta; pendapatan bersih berganda hingga $ 13 juta.

1980 - GEICO memperkenalkan perkhidmatan pelanggan telefon 24/7/365.

1993 - Pengerusi baru Olza "Tony" dengan baik menerapkan strategi baru untuk memperluas asas pelanggan; peningkatan fokus pada hasil iklan dalam penglihatan nasional yang lebih tinggi.

1996 - Warren Buffett membeli saham GEICO yang luar biasa, menjadikan GEICO anak syarikat Berkshire Hathaway, Inc.

1999 - GEICO Gecko yang disayangi membuat penampilan sulung dalam kempen iklan GEICO yang sangat popular.

2002 - GEICO melepasi 5 juta tanda PIF.

2004 - GEICO Caveman memasuki tempat kejadian dengan kempen iklan "Begitu mudah Caveman dapat melakukannya".

2007 - GEICO melepasi 8 juta tanda PIF.

2009 - GEICO melepasi 9 juta tanda PIF dan dibuka untuk perniagaan di Massachusetts menjadikan liputan dan perkhidmatan GEICO tersedia di semua 50 negeri dan Daerah Columbia.

2010 - GEICO melepasi markah 10 juta PIF. GEICO adalah syarikat insurans pertama yang menawarkan kemampuan untuk membeli polisi dalam format mesra mudah alih melalui peranti mudah alih iPhone dan Android.

2012 - GEICO melepasi 11 juta tanda PIF.

2013 - GEICO melepasi 12 juta polisi yang berkuatkuasa dan menginsuranskan lebih daripada 20 juta kenderaan.

2014 - GEICO melepasi 13 juta tanda PIF dan menginsuranskan lebih daripada 22 juta kenderaan.

2016 - GEICO menambah dasar ke-14 jutanya.

2017 - Pada tahun pertumbuhan terbaiknya, GEICO melepasi 15 juta dan 16 juta PIF.

Hari ini - GEICO meluluskan 17 juta polisi yang berkuat kuasa pada tahun 2019 dan kini menginsuranskan lebih daripada 28 juta kenderaan. Syarikat ini menantikan pertumbuhan yang lebih besar, berdasarkan pada kualiti yang berkualiti dan perkhidmatan pelanggan GEICO yang luar biasa.

Ringkasan

GEICO dibuat berdasarkan kepintaran, ketekunan, inovasi, ketahanan dan kerja keras, jujur. Dari permulaannya yang rendah di tengah-tengah Kemelesetan yang baik hingga ke tempatnya sekarang bersama-sama dengan syarikat-syarikat yang paling berjaya di negara ini, GEICO mewakili kisah kejayaan Amerika. Oleh itu, GEICO adalah syarikat insurans kedua terbaik di dunia dan ia berfungsi sebagai ejen insurans dan sentiasa mempunyai polisi pihak ketiga dalam kerjanya.

Soalan Lazim

Orang bertanya beberapa soalan mengenai GEICO dan terma dan polisi. Jadi, beberapa soalan lazim yang sering diajukan adalah;

Adakah Geico membayar tuntutan dengan cepat?

GEICO adalah salah satu syarikat yang membayar cepat di negeri ini. GEICO membayar tuntutan dalam masa tiga bulan yang lebih cepat daripada syarikat lain. Seperti yang anda ketahui, GEICO bergantung pada pihak ketiga tetapi ia akan membayar lebih cepat jika anda disebabkan oleh kemalangan oleh orang lain atau kecederaan yang disebabkan oleh anda oleh pihak lain. GEICO murah dan masih membayar lebih cepat di Florida daripada negeri lain di negara ini.

Adakah insurans pemilik rumah Geico ada gunanya?

Insurans pemilik rumah GEICO juga antara yang terbaik di Dunia. Pelanggan memberikan 4.1 mata daripada 5 kepada polisi pemilik rumah GEICO. Purata 3.5 daripada 5 diberikan kepada GEICO untuk insurans pemilik rumah. Sebilangan besar aduan berkenaan insurans kenderaan dan polisi insurans lain tetapi polisi insurans pemilik rumah sesuai untuk digunakan dan sesuai untuk pelanggan.

Geico atau Liberty Mutual mana yang lebih baik?

Kami menilai kedua-dua syarikat mengikut tahap kredit. dan kami tahu bahawa GEICO memberikan harga yang lebih berpatutan daripada Liberty bersama. Bayaran bersama Liberty kepada pemandu yang mempunyai skor kredit kurang dari 580 . Sebaliknya, pemandu dengan skor kredit 800 dan lebih akan mempertimbangkan GEICO kerana prestasinya yang cemerlang. Dengan cara dan dasar ini, GEICO mengalahkan Liberty bersama sebanyak $ 728 setahun.

Adakah Geico mempunyai pejabat fizikal?

Anda akan menemui markas fizikal GEICO di Maryland dan Washington DC . Negara Amerika. Pejabat GEICO ada dan sekutu banyak jabatan seperti penulisan, percetakan, IT, pemasaran, perakaunan dan beberapa pekerjaan lain di pejabat ini untuk menjalankan urusan syarikat.

Bolehkah Geico menolak tuntutan?

Seperti yang kita ketahui, GEICO lebih murah dan lebih pantas dalam membayar tuntutan. Tetapi kadangkala ia tidak membayar tuntutan kerana alasan yang sah. Kadang kala, orang yang diinsuranskan menuntut dengan subjek yang salah dan menerima surat penolakan untuk subjek yang salah yang tidak berkaitan dengan polisi dan syaratnya. Dalam keadaan ini, GEICO tidak akan membayar sebarang tuntutan.

Bagaimana saya mengadu tentang pelaras Geico?

Anda boleh mengadu mengenai GEICO di platform ini;

Kenalan aduan Geico

  1. Hubungi Khidmat Pelanggan di 1 (800) 861-8380.
  2. Lawati Borang E-mel Penjagaan Pelanggan.
  3. Tweet Penjagaan Pelanggan Geico .
  4. Tonton Geico .

Kesimpulannya

Saham GEICO adalah polisi saham syarikat insurans kenderaan kedua terbaik di dunia. Stok GEICO merangkumi pemegang saham dan pemegang saham kerana GEICO berfungsi sebagai ejen insurans dan selalu menyediakan pelanggan insurans pihak ketiga. Itulah kriteria utama dasar saham GEICO kerana memberikan harga murah dan perkhidmatan terbaik di negeri ini.

Topik-topik yang berkaitan

Bagaimana insurans kereta murah?

Syarikat insurans Teratas di dunia

Bagaimana untuk mendapatkan insurans kenderaan murah di Texas?

Bagaimana untuk membeli insurans kereta di Amerika Syarikat?

Stok Gieco

GEICO adalah agensi insurans wakil kerajaan yang memberikan perlindungan perlanggaran sederhana. Hasil perlindungan organisasi adalah untuk kereta, pemegang harta tanah, penyewa, rumah bandar, kapal, dan RV. Ia menawarkan kliennya dengan aplikasi mudah alih yang membantu kliennya membuat ansuran, melaporkan jaminan, dan mengajukan pertanyaan. Ini membenarkan pelanggannya untuk berbincang dengan pakar perlindungan, menuntut faedah dari jalan raya dan mendapatkan kad pengenalan berkomputer dalam talian. GEICO adalah organisasi yang berpusat di AS yang ditubuhkan pada tahun 1936 dan organisasi ini diperoleh oleh Berkshire Hathaway pada Januari 1996.

Syarikat Insurans Kakitangan Kerajaan (GEICO / ˈɡaɪkoʊ /) adalah sebuah organisasi perlindungan perlanggaran Amerika dengan markas di Chevy Chase, Maryland. Ia adalah penjamin kenderaan kedua terbesar di Amerika Syarikat, setelah State Farm. [4] GEICO adalah pembantu Berkshire Hathaway yang dituntut sepenuhnya dan memberikan lebih daripada 24 juta kenderaan enjin yang dimiliki oleh lebih daripada 15 juta pemegang susunan bermula pada tahun 2017. GEICO menyusun liputan kemalangan pelancong persendirian di setiap 50 negeri dan Daerah AS dari Columbia. Organisasi perlindungan menjual strategi melalui pakar terdekat, yang disebut GEICO Field Representatives, melalui telefon terus kepada pelanggan melalui pakar perlindungan yang dibenarkan, dan melalui laman web mereka. Maskotnya adalah tokek emas residu dengan artikulasi Cockney, disuarakan oleh penghibur Inggeris Jake Wood dari tahun 2005 hingga akhir kerana perbahasan pampasan pada tahun 2015. GEICO terkenal di masyarakat arus perdana kerana mempromosikannya, setelah membuat pelbagai palam yang diharapkan dapat menarik perhatian penonton .

GEICO juga menawarkan perlindungan harta benda, seperti kemasukan payung yang dijual oleh GEICO, namun bahaya pada strategi dipindahkan ke organisasi luar. GEICO menangani strategi sebagai "pakar perlindungan" dan mempunyai kumpulan penjagaan pelanggan yang berbeza yang menguruskan harta tanah dan pengaturan payung.

GEICO mempunyai beberapa perang salib promosi yang terkenal. Pada tahun 2012 GEICO membelanjakan lebih dari US $ 1.1 bilion untuk mempromosikan, atau 6.8% dari pendapatannya. Semua misi dibuat dan dihantar oleh The Martin Agency di Richmond, Virginia. Promosi GEICO telah menonjolkan beberapa maskot terkenal, termasuk:

GEICO Gecko adalah maskot perwakilan yang paling utama dan bercakap dengan sebutan Cockney.

GEICO Cavemen (dari promosi yang menjamin penggunaan laman web mereka "sangat semula jadi, penghuni gua dapat melakukannya").

Maxwell, GEICO "Piggy" yang berteriak "Whee" panjang dan muncul di lebih banyak iklan radio dan TV.

Penghibur Mike McGlone, yang menggunakan penggambaran gaya filem noir untuk membezakan kesederhanaan GEICO dengan perkara, individu terkenal, atau frasa. ("Mungkinkah mengubah ke GEICO benar-benar dapat menjimatkan 15% atau lebih untuk perlindungan kenderaan ?, Adakah pertempuran bola salji dengan melontarkan Randy Johnson yang luar biasa merupakan tanggapan yang kurang baik?") Adegan kemudian dilanjutkan, dengan hasil yang biasanya cerdas. Walaupun Johnson, iklan yang berbeza termasuk Charlie Daniels, Andrés Cantor, Foghorn Leghorn, Elmer Fudd, R. Lee Ermey, dan Ed "Excessively Tall" Jones antara lain. Misi ini juga terkenal untuk produksi "Maxwell the Pig".

Perang salib "penjimat tunai" mendaftarkan penghibur untuk menggambarkan pembeli biasa yang bergantung pada had lucu yang berbeza untuk mengetepikan wang tunai, seperti menunjukkan anjing untuk menyanyi atau memerintahkan kumpulan babi Guinea untuk mendorong perahu dan memainkan beberapa tugas biasa bagi pembeli , dan setelah itu memperkenalkan perubahan kepada GEICO sebagai pilihan sederhana berbeza dengan usaha seperti itu dengan garis dasar ". Terdapat kaedah yang lebih mudah untuk mengetepikan wang tunai. "

"Lebih menggembirakan daripada." Duo menyoroti Jimmy (penghibur Timothy Ryan Cole) dan Ronnie (artis Alex Harvey) bermain gitar dan mandolin, secara berasingan, di panggung yang sedikit serba boleh. Mereka mengatakan tentang kejadian sebelumnya yang diciptakan, misalnya, seorang lelaki yang memakai pakaian abad kelima belas sambil mengejek sambil mengemudi bertiga bot laju dengan nama dicat Niña, Pinta, dan Santa Maria. Setelah memotong pasangan, seseorang berkata kepada yang berikutnya, "Anda tahu, orang yang menjimatkan banyak dolar dengan menukar ke GEICO pasti ceria." Yang lain pada saat itu menjawab, "Betapa senangnya mereka, (Jimmy / Ronnie)?" dan untuk situasi yang berakhir, reaksi adalah "Lebih menggembirakan daripada Christopher Columbus dengan bot laju!"

Kash, timbunan wang yang menangani wang tunai yang mungkin anda simpan dengan menukar ke GEICO.

Terdapat juga promosi GEICO yang merangkumi cerita dari pelanggan GEICO mengenai keadaan di mana organisasi itu menolong mereka, namun ditafsirkan oleh bintang-bintang hebat seperti Little Richard dan Joan Rivers. Tuan rumah treler filem Don LaFontaine muncul dalam satu promosi seperti itu, dalam sekelip mata sebelum kematiannya. Pengulas label untuk tempat ini adalah DC Douglas. GEICO juga merupakan penyokong kuasa Liga Hoki Nasional dan soket bertema yang secara konsisten menonjolkan individu dari kejiranan lama Washington Capital.

Sukan permotoran

GEICO sejak sekian lama dikaitkan dengan penajaan sukan permotoran. Sejak tahun 2008, organisasi ini telah menyokong kumpulan Germain Racing, pertama dalam NASCAR Nationwide Series dengan Mike Wallace, dan kemudian di NASCAR Cup Series dengan Max Papis [17] dan Casey Mears. Ty Dillon, cucu lelaki legenda Richard Childress, mula mengemudi No. 13 GEICO Chevrolet pada musim 2017. [18] Pada tahun 2020, GEICO berubah menjadi kaki tangan utama dari Seri Piala, berkongsi hak penajaan tajuk dengan Busch Beer, Coca-Cola, dan Xfinity.

Geico juga hadir dalam PPL (Pro Pulling League) yang menyokong Joe Eder dan kenderaannya yang diubahsuai Super Modified.

Tonggak GEICO

1936 - GEICO ditubuhkan oleh Leo dan Lillian Goodwin.

1948 - Broker pelaburan Lorimer Davidson bergabung dengan organisasi dan memperluas kumpulan penyokong kewangannya.

1951 - Pelajar perniagaan Columbia University, Warren Buffett membuat pemerolehan saham GEICO pertamanya.

1958 - Leo Goodwin mengundurkan diri dan dikuasai oleh Lorimer Davidson.

1959 - GEICO membuka markas barunya di Chevy Chase, MD.

1964 - GEICO melepasi tanda 1 juta pendekatan in-power (PIF).

1965-1966 - perbelanjaan perlindungan GEICO mencecah $ 150 juta; keuntungan bersih dua kali ganda hingga $ 13 juta.

1980 - GEICO mempersembahkan setiap minit setiap hari / 365 perkhidmatan pelanggan telefon.

1993 - Pengarah baru Olza "Tony" dengan baik menjalankan sistem lain untuk mengembangkan asas pelanggan; sorotan yang diperluaskan untuk mempublikasikan menimbulkan daya tarikan masyarakat yang lebih tinggi.

1996 - Warren Buffett membeli saham GEICO yang luar biasa, menjadikan GEICO sebagai pembantu Berkshire Hathaway, Inc.

1999 - GEICO Gecko® yang dihargai membuat pengenalannya dalam perang salib iklan GEICO yang tidak terkawal.

2002 - GEICO melepasi 5 juta tanda PIF.

2004 - GEICO Caveman memasuki tempat kejadian dengan perang salib iklan "Jadi wajar Caveman dapat melakukannya".

2007 - GEICO melepasi 8 juta tanda PIF.

2009 - GEICO melepasi jejak 9 juta PIF dan benar-benar bermula di Massachusetts menjadikan kemasukan dan pentadbiran GEICO dapat diakses di setiap 50 negeri dan Daerah Columbia.

2010 - GEICO melepasi markah 10 juta PIF. GEICO adalah agensi insurans utama yang menawarkan kemampuan untuk membeli pengaturan dalam konfigurasi kord serbaguna dengan menggunakan telefon bimbit iPhone dan Android.

2012 - GEICO melepasi 11 juta tanda PIF.

2013 - GEICO mengungguli 12 juta pendekatan berkuasa dan perlindungan melebihi 20 juta kenderaan.

2014 - GEICO melepasi 13 juta tanda PIF dan perlindungan melebihi 22 juta kenderaan.

2016 - GEICO menambah pendekatan ke-14 juta.

2017 - Pada tahun pembangunan terbaiknya, GEICO melepasi 15 juta dan 16 juta PIF.

Hari ini - GEICO melancarkan 17 juta pendekatan berkuasa pada tahun 2019 dan kini menjamin lebih dari 28 juta kenderaan. Organisasi ini menjangkakan lebih banyak pengembangan, yang dibuat berdasarkan penyertaan berkualiti dan sokongan pelanggan GEICO yang luar biasa.

Apakah gambar untuk stok GEICO?

GEICO tidak mempunyai Simbol Dagangan. GEICO sendiri tidak direkodkan di Bursa Saham mana pun.

GEICO adalah penolong organisasi induk global yang dinamakan sepenuhnya Berkshire Hathaway.

Bagi mereka yang berminat, Berkshire Hathaway. Bahagian Berkshire Hathaway yang lebih rendah (tidak membuang suara) juga boleh diakses di bawah gambar.

Seperti yang ditunjukkan oleh Laporan Tahunan Berkshire Hathaway 2015, GEICO menangani secara kasar:

10% daripada Hasil Berkshire Hathaway (Apx $ 22 Billion)

2% daripada Pendapatan Berkshire Hathaway (Turun sama sekali dari tahun 2014)

10% daripada Aset Berkshire Hathaway (Apx $ 45 Billion)

Oleh itu, GEICO adalah sebahagian besar daripada organisasi pegangan agregat di seluruh dunia (BRK.A) bernilai lebih dari $ 500 Billion dolar.

Tuntutan

Pada bulan Mei 2019, Mahkamah Rayuan di California memberikan penghakiman tidak jujur ​​bernilai AS $ 1 juta terhadap GEICO.

Pada bulan Disember 2016, seorang juri pemerintah Miami memberikan US $ 2,7 juta kepada keluarga yang menuntut organisasi tersebut, dengan menegaskan organisasi itu berusaha menariknya.

Pada bulan November 2015, juri di Miami memberikan keluarga US $ 14.5 juta setelah menuntut syarikat itu untuk ketidakjujuran.

Pada bulan Oktober 2015, Consumer Federation of California secara efektif menggugat organisasi tersebut dengan harga AS $ 6 juta setelah seharusnya pemisahan bergantung pada pekerjaan, tahap pengajaran, dan sifat individu lain.

Pada bulan Oktober 2015, Mahkamah Rayuan Amerika Syarikat untuk Litar Kesebelas mempertahankan keputusan terhadap organisasi tersebut dengan harga lebih dari AS $ 700,000 dalam pemutusan tuntutan.

Pada bulan Disember 2010, kumpulan John Potts, seorang lelaki yang dieksekusi dalam perlanggaran auto oleh pelanggan GEICO, secara efektif menggugat organisasi tersebut dengan harga AS $ 8.48 juta setelah organisasi tersebut tidak akan membayar penyelesaian yang mencukupi berikutan kemalangan itu.

Soalan Lazim

Berikut adalah beberapa pertanyaan yang sering diajukan berkaitan dengan artikel Geico stock:

Adakah Warren Buffett Memiliki Geico?

Berkshire Hathaway Inc. Berkshire Hathaway, didorong oleh penyokong kewangan terkenal Warren Buffett, adalah organisasi pegangan gabungan di seluruh dunia yang menetap di Omaha, Nebraska. Warren Buffett telah menuntut sebahagian stok GEICO sejak tahun 1951, setelah lawatan improvisasi ke perintah pusat penjamin automatik

Atas sebab apa Warren Buffett membeli Geico?

Dalam artikelnya, The Security I Like Best, Buffett menjelaskan tiga alasan mengapa dia mendapati Geico begitu memikat: penilaian, pengembangan dan pendapatan keseluruhan. Dalam artikel itu, Buffett menyedari saham itu hanya bertukar pada pendapatan maju beberapa kali pada ketika itu, memandangkan keuntungan tahun 1950, tahun yang tidak ada harapan untuk industri ini.

Siapa yang memiliki stok Geico Insurance 2020?

Berkshire Hathaway

GEICO adalah pembantu Berkshire Hathaway yang dimiliki sepenuhnya dan memberikan lebih daripada 24 juta kenderaan enjin yang dituntut oleh lebih daripada 15 juta pemegang strategi bermula pada tahun 2017. GEICO menyusun perlindungan kemalangan pengembara persendirian di setiap 50 negeri AS dan Daerah Columbia.

Apakah stok perlindungan terbaik untuk dibeli?

MetLife (NYSE: MET): MetLife adalah alternatif luar biasa bagi penyokong kewangan yang memerlukan sedikit keterbukaan perlindungan. Ini penyedia jaring keselamatan nyawa terbesar di AS, dan juga mempunyai perniagaan pengaturan persaraan yang sangat besar

Berapakah jumlah yang dibuat Geico setahun?

Memandangkan angka GEICO 2018 yang berjumlah $ 33.63 bilion pendapatan dan $ 2.449 bilion dalam pembayaran pra-caj, GEICO hari ini bernilai antara $ 37.2 bilion dan $ 51.7 bilion.

Atas sebab apa adalah Geico gecko British?

Suara di sebalik GEICO Gecko pada mulanya diperdengarkan oleh moderator radio Inggeris David Kelly, dan kemudian ditangani oleh penghibur Inggeris Jake Wood dari populariti EastEnders. Artikulasi bahasa Inggeris terbaru yang didengar di palam GEICO adalah pelengkap kokney, yang rata-rata menekankan asas di East End London, England

Atas sebab apa Geico begitu berbuah?

Kemakmuran Geico sebagai agensi insurans datang dari menawarkan kebebasan dan biaya rendah kepada pembeli, sama seperti melakukan usaha mempublikasikan yang berjaya yang menampilkan dana pelaburan. Kuasa utama di sebalik kemakmuran Geico adalah aktiviti cadangan cadangan dan aktiviti yang mudah digunakan.

Apakah stok paling mahal?

Temui 10 Stok Paling Mahal di Dunia

# 1 . Berkshire Hathaway Inc. $ 352,039 sesaham.

# 2 . Lindt dan Sprüngli AG. $ 88,100 sesaham.

# 3 . NVR Diperbadankan. $ 3,930 sesaham.

# 4 . Amazon Inc. $ 3,182 sesaham.

# 5 . Perbadanan Laut. $ 3,149 sesaham.

# 6 . Pemegangan Tempahan. $ 2,281 sesaham.

# 7 . Pautan SATU.

# 8 . Surat dalam pesanan Inc.

Seberapa produktif Geico?

Di sekitar sana, GEICO, pembantu perlindungan perlanggaran Berkshire Hathaway, menghasilkan pendapatan sekitar 35.09 bilion dolar AS.

Adakah perlindungan kenderaan Geico hebat?

Geico memberikan harga normal hingga rendah dan penjagaan pelanggan yang benar-benar hebat. Secara amnya, ia setara dengan cadangan yang berbeza mengenai sumbangan dan had perlindungan. Walau apa pun, Geico memisahkan dirinya sebagai yang menonjol di antara agensi insurans lain di luar sana dengan memberikan alat dalam talian yang mudah digunakan.

Geico adalah anak syarikat Berkshire Hathaway sehingga ketika berbicara mengenai stok Geico mereka tidak ada kerana stok sebenarnya dimiliki oleh syarikat Berkshire Hathaway Incooporation. Stok tersedia di kelas bawah dengan nama BRK.B dan didaftarkan di Bursa Saham New York. Laporan Tahunan untuk tahun 2015 menunjukkan fakta berikut untuk Geico sebagai sebahagian daripada Berkshire Hathaway:

  • · Kira-kira $ 22 bilion pendapatan Berkshire Hathaway dihasilkan oleh Geico sehingga 10%
  • · Geico adalah rakan kongsi kepada penghasilan Berkshire Hathaway 2% (yang turun secara signifikan selepas 2014
  • · Geico adalah sebahagian daripada 10% aset Berkshire Hathaway yang menjana $ 45 bilion.

Jaring dengan syarikat induk Berkshire Hathaway adalah $ 500 bilion. Oleh itu, Geico tidak mempunyai simbol perdagangannya sendiri melainkan simbol syarikat induknya digunakan.

Apa itu Geico?

Geico bermaksud Syarikat Insurans Pekerja Govetnment. Ia adalah syarikat insurans kenderaan di Amerika dengan ibu pejabat yang menetap di Chevy Chase Maryland dan merupakan yang kedua terbesar dari jenisnya. Ia menjadi anak syarikat Berkshote Hathaway pada tahun 1999 ketika Warren Buffet membeli saham tersebut. Menurut laporan 2015, pihaknya telah memberi liputan kepada 22 juta kenderaan. Pemiliknya adalah pembuat polisi sehingga 14 juta. Insurans kenderaan untuk penumpang persendirian diberikan kepada 50 negeri Amerika Syarikat dan Daerah Columbia. Cara menjual polisi mereka adalah melalui tetingkap dalam talian, panggilan telefon atau wakil Geico Field. Ia juga memiliki maskot yang merupakan tokek dalam pakaian debu emas dan disuarakan oleh Jake Wood dalam aksen Cockney. Geico terkenal kerana membuat iklan yang menghiburkan sehingga membawa banyak penonton dan pelanggan.

Bolehkah kita membeli stok Geico?

Tiada stok Geico tidak dapat dibeli kerana ia bukan syarikat bebas melainkan anak syarikat Berkshire Hathaway Incorporate. Sekiranya anda ingin membeli saham daripada anda perlu membuka akaun atau melihat broker tempatan yang akan memberikan orientasi kepada syarikat yang berbeza untuk membeli saham tersebut.

Siapa pemilik Geico?

Geico dimiliki oleh Berkshire Hathaway dan syarikat ini dimiliki oleh Warren Buffet. Dia membeli saham tersebut kepada Geico ketika dia mengunjungi syarikat itu pada tahun 1951. Sebab syarikat itu dibeli adalah tiga perkara paling menarik yang dia dapati mengenai syarikat itu iaitu margin keuntungan, pertumbuhan dan penilaian. Oleh itu sejak ia dimiliki oleh Berkshire Hathaway Inc.

Adakah Geico murah?

Geico adalah syarikat insurans kereta yang murah berbanding yang lain kerana mereka tidak hanya menawarkan beberapa diskaun tetapi juga menawarkan insurans tersebut secara langsung kepada pengguna. Ini adalah aspek yang paling menguntungkan syarikat ini. Inilah salah satu sebab kejayaan mereka juga. Walau bagaimanapun, ramuan lain yang semakin popular di kalangan pengguna adalah iklan menarik mereka yang mendorong pengguna untuk berjimat. Geico juga telah membuat inisiatif yang mesra pengguna dan inovatif.

Apa yang dilakukan oleh aplikasi Geico?

Geico menawarkan aplikasi yang juga dipanggil Geico DriveEasy. Apabila anda mempunyai ini di dalam telefon bimbit anda dan kemudian meletakkan telefon di dalam kenderaan, ia akan menjejaki tingkah laku pengguna dan kenderaan juga. Dengan cara ini, ia akan dapat memantau bagaimana anda memandu dan kemudian memberi anda petua keselamatan dan juga catatan skor untuk memandu.