Berapa banyak wang yang anda hasilkan oleh YouTubers? Baiklah, YouTuber menjana wang dari $ 18 hingga $ 10 untuk 1000 tontonan wang mereka. Wang yang dibuat oleh saluran YouTube berdasarkan pada saluran dan lokasi anda . YouTube dan Google Adsense juga mengubah syarat dan polisi mereka mengenai pembayaran secara berkala . Pendapatan pembayaran purata YouTuber yang berjaya dengan 100k pelanggan menghasilkan wang sekitar $ 60,000.

:eight_pointed_black_star: Permulaan Saluran YouTube: Berapa Banyak Yang Anda Buat?

Berapa gaji YouTubers? Sekiranya anda berminat untuk membina keramaian, saluran YouTube mungkin merupakan pemikiran yang menyenangkan. Anda membuat video YouTube yang mungkin dilihat menyeronokkan. Namun, jika anda perlu menggunakan YouTube sebagai kesibukan, ia juga harus mendapat gaji yang baik.

Adalah wajar untuk memperoleh bayaran dengan YouTube. Banyak yang memperoleh gaji besar melalui panggung. Jadi berapa jumlah yang dibuat oleh YouTubers? Bagaimana dengan kita menyiasat bagaimana anda dapat menjana wang dengan YouTube dan jumlah yang dapat anda hasilkan melalui panggung.

:eight_pointed_black_star: Arahan langkah demi langkah untuk menjana wang di YouTube

Sebagai YouTuber, anda akan mempunyai beberapa pendekatan berbeza untuk menyesuaikan keinginan anda. Kami memisahkan pelbagai teknik di bawahnya.

1. Pendapatan iklan

Begitu juga, dengan berbeza destinasi di seluruh web, YouTube boleh mendapatkan pendapatan iklan. Walaupun jumlahnya sedikit berbeza bergantung pada saluran anda, anda boleh menjana wang dari pelbagai sudut. Sebilangan besar YouTuber memperoleh sekitar $ 18 untuk setiap 1,000 paparan iklan. Jumlah ini mencapai sekitar $ 3 hingga $ 5 setiap 1,000 tontonan video. Perubahan ini bergantung pada saluran anda, tetapi yang memberikan anda satu tekaan yang baik daripada barangan untuk membuat wang di YouTube.

YouTube dan Google Adsense mengubah syarat ansuran mereka secara konsisten. Pastikan anda memahami strategi mereka mengenai ansuran sebelum memulakan. Satu catatan penting ialah anda tidak akan mempunyai pilihan untuk mengaut keuntungan sehingga anda mencapai jumlah $ 100.

Pendapatan iklan adalah salah satu pendekatan untuk memperoleh gaji di YouTube. Walaupun begitu, jika anda memikirkan 'bagaimana mungkin saya menjana wang di YouTube tanpa Adsense ?' Ia boleh difikirkan. Memang ada empat metodologi penyesuaian lain yang dapat dikendalikan di saluran YouTube anda.

2. Penajaan

Berapa banyak wang yang anda hasilkan daripada penaja? Dengan andaian anda mempunyai banyak, jenama mungkin bekerjasama dengan anda untuk mendapatkan peluang penajaan . Semasa anda mengumpulkan asas pemberi persetujuan, anda mungkin menemui peluang penajaan jenama yang lebih bermanfaat.

Peluang penajaan mungkin berubah bergantung kepada khalayak dan jenama anda . Sebagai contoh, anda boleh dibayar dengan wang sebenar untuk memajukan barang. Sebaliknya, anda mungkin mendapat barang percuma, semuanya sama.

Penajaan mungkin bermanfaat apabila anda mempunyai khalayak ramai. Jumlah tajaan yang anda dapat bergantung kepada idea saluran anda dan sifat khalayak anda.

3. Produk

Sekiranya anda telah mencipta jenama di saluran YouTube anda, peminat anda mungkin berminat dengan stok tersebut. Anda boleh memperoleh pendapatan dari saluran YouTube anda dengan menjual item yang akan disampaikan kepada khalayak anda.

Beberapa Pemikiran produk menggabungkan adat baju, topi, dan guni. Walau bagaimanapun, anda juga boleh melihat item bertanda lain yang akan bercakap dengan penyokong anda. Contohnya, jika anda mempunyai saluran berkaitan memasak di YouTube, anda mungkin perlu menjual perkakasan dapur yang banyak.

Dengan selepas yang kukuh, anda boleh menjual stok. Dengan andaian anda tidak mempunyai khalayak tertentu, menyusun idea saham boleh meletup. Setelah melaburkan tenaga dan wang tunai anda untuk membuat stok untuk para penyembah, mungkin akan menjadi kekecewaan jika tidak ada yang perlu membeli barang anda. Pertimbangkan khalayak anda dan kekuatan anda sebelum anda melihat selepas stok.

4. Sambungan anak syarikat

Sambungan anak syarikat membolehkan anda mendapatkan komisen sekiranya salah seorang penyembah anda membeli barang tersebut. Katakan bahawa anda mempromosikan item Amazon dan menggabungkan sambungan bersekutu . Apabila penyokong anda menavigasi pautan untuk membeli item tersebut, anda akan mendapat tawaran kecil. Dalam jangka masa panjang, komisen kecil ini dapat dimasukkan ke dalam gaji yang besar.

Anda memerlukan banyak pembayaran yang berterusan melalui BTSpromoting. Namun, dengan andaian anda mempunyai persetujuan yang mempercayai penilaian anda, membawa sejumlah wang tunai melalui pertunjukan ahli semestinya dapat dibayangkan.

Promosi ahli adalah laluan biasa bagi YouTuber untuk mendapatkan pembayaran. Dengan andaian bahawa item dapat melayani penonton anda, anda harus memasukkan antara muka ahli dalam video anda. Anda harus menyatukan antara muka rakan kongsi yang anda fikir akan membantu khalayak anda. Lain, mungkin pembunuh mood bahawa sebahagian besar cadangan anda tidak bernilai untuk penyokong anda.

:eight_pointed_black_star: Program Rakan Kongsi YouTube

Langkah awal yang dapat dilakukan YouTuber untuk menyesuaikan video mereka adalah dengan mengikuti Program Rakan YouTube. Ini membolehkan YouTuber dibayar melalui paparan dan iklan yang disiarkan di halaman mereka.

Terdapat kemampuan yang perlu anda ketahui sebelum diluluskan oleh Program Rakan YouTube. Pada Januari 2018, YouTube melaporkan saluran anda lebih cenderung daripada tidak sampai pada 4.000 jam tontonan pada tahun sebelumnya dan 1,000 penyokong. Itu hanya untuk memenuhi syarat untuk program ini. YouTube akan, pada ketika itu, memberitahu anda sama ada anda telah disokong setelah kitaran tinjauan.

:small_red_triangle_down: Setelah diluluskan, anda boleh mula menjana wang.

Berapa gaji YouTubers? Wang tunai dibuat melalui iklan . Terdapat dua jenis: CPM (kos per seribu perspektif) dan CPC (kos per klik).

Sekiranya iklan tersebut adalah BPS, ini menunjukkan bahawa penonton video YouTube anda harus menonton iklan selama lebih dari 30 saat (atau jika itu adalah video pendek, untuk apa-apa bahagian sebahagian besar iklan). Pertimbangkan kecenderungan menonton YouTube anda, dan anda akan menyedari bahawa ini sangat mustahil.

Sekiranya iklan CPC , anda akan dibayar dengan jumlah penonton yang mengklik iklan yang merangkumi video anda. Pada pandangan, penerbit rata-rata pampasan $ .18. Sekiranya saluran anda mendapat 1,000 perspektif , ia bernilai $ 18. (Pada umumnya) $ 9,90 setiap 1,000 perspektif.

Semasa anda mula menjana wang, anda membuat rekod melalui AdSense sehingga pihak penganjur dapat membayar anda ketika tontonan atau gambar masuk. Anda boleh menyelaraskan untuk menyimpan pendapatan anda apabila akaun AdSense anda mencapai lebih dari $ 100.

Untuk keadaan ini, pencapaian menghasilkan pencapaian. Dolar pertama yang anda hasilkan akan menjadi yang paling sukar. Walau bagaimanapun, kerana anda membuang bahan berkualiti lebih baik dan mengumpulkan penyetujui, anda akan mempunyai lebih banyak individu menonton bahan anda. Lebih banyak orang yang menonton menunjukkan bahawa individu akan menonton iklan atau tontonannya pada tahap yang lebih besar.

:eight_pointed_black_star: Berapakah jumlah yang dapat anda peroleh di YouTube?

Berapa gaji YouTubers? Anda boleh membawa sejumlah besar wang tunai di YouTube. Sesungguhnya, beberapa YouTuber memperoleh banyak dolar setiap tahun. Beberapa contoh YouTuber yang berpengaruh termasuk:

:arrow_down: YouTuber dengan bayaran tertinggi

Di bawahnya, anda akan menemui ikhtisar YouTubers dengan pendapatan paling besar, seperti yang ditunjukkan oleh Business Insider. Ketahui salah satu bidang yang anda perlukan untuk menyiasat dan menggunakan zatnya sebagai motivasi.

:small_red_triangle_down: Dunia Ryan

Duduk di tempat tertinggi dalam senarai pekerja paling cemerlang adalah Ryan's World (pada masa lalu Ryan ToysReview), seorang anak sekolah kelas yang dicintai yang secara konsisten menyampaikan satu lagi video tinjauan mainan. Ryan's World bernilai $ 22 juta.

:small_red_triangle_down: Jake Paul

Paling terkenal kerana menjadi sebahagian daripada adik-beradik Paul, Jake Paul adalah yang kedua yang paling penting memperoleh YouTuber dengan jumlah aset $ 21.5 juta. Paul bermula sebagai bintang Disney Channel dan kemudian mendapat kemasyhuran untuk videonya di aplikasi Vine yang sudah ketinggalan zaman. Setelahnya terus berkembang ketika dia berubah menjadi YouTube, di mana dia mengorek berbagai muslihat dan pengalaman yang dekat dengan rakannya.

:small_red_triangle_down: Fella Sempurna

Fella Perfect adalah saluran YouTube pengalihan permainan yang mengikuti lima rakan - dan seseorang yang berpakaian panda menjadi maskot mereka - kerana mereka merakam trik rumit, seperti perkelahian basikal bumi. Man Perfect bernilai $ 20 juta.

:small_red_triangle_down: Daniel Middleton (DanTDM)

Bernilai $ 18.5 juta, Daniel Middleton melalui DanTDM di laman web. Dia adalah YouTuber Britain , pemain permainan yang mahir, dan pencipta. Di saluran YouTubenya, dia merangkumi permainan komputer, namun dia paling terkenal dengan videonya di Minecraft.

:small_red_triangle_down: Bintang Jeffree

Jeffree Star adalah YouTuber yang menggembirakan yang pada awalnya meningkat dengan ketara di laman komunikasi tidak rasmi MySpace jarak jauh. Di salurannya, Star memindahkan blog video, latihan pengajaran kosmetik, dan audit item kecemerlangan. Keuntungan YouTubenya pada tahun 2019 adalah $ 18 juta.

:small_red_triangle_down: Imprint Fischbach (Markiplier)

Dengan keuntungan YouTube bernilai $ 17.5 juta, Markiplier adalah pemain permainan yang memberikan wacana mendalam secara emosional dan konyol.

:small_red_triangle_down: Evan Fong (Permainan Vanoss)

Evan Fong, juga disebut VanossGaming, bernilai $ 17 juta. Seorang lagi pemain permainan, Evan, bermain seperti Grand Theft Auto dan Call of Duty.

:small_red_triangle_down: Sean McLoughlin (Jacksepticeye)

Sean McLoughlin, yang dikenali dengan nama penggunanya Jacksepticeye, adalah seorang YouTuber Ireland yang paling terkenal dengan kritikan permainan komputer komediknya. Dia menjadi terkenal kerana usaha yang diselaraskan dengan bintang YouTube PewDiePie. Imbangan keuntungan Sean pada $ 16 juta.

:small_red_triangle_down: Felix Kjellberg (PewDiePie)

Bernilai $ 15.5 juta, PewDiePie adalah YouTuber Sweden yang dikenali sejak awal untuk kritikan permainan komputernya yang mengejutkan dan kemudian berkembang menjadi lebih banyak kandungan komedi .

:small_red_triangle_down: Logan Paul

Paling terkenal sebagai 50% kedua adik beradik Paul, Logan Paul adalah suasana YouTube yang boleh dipertikaikan yang telah mengubah perbezaan dalam taliannya menjadi garis pakaian dan bintang yang bermanfaat dalam beberapa rancangan TV dan filem. Dia bernilai $ 14.5 juta.

Dengan memperoleh potensi dalam jumlah besar, tidak sukar untuk terpesona dengan peluang untuk saluran YouTube anda. Walaupun begitu, sangat sukar untuk mendapatkan pendapatan tinggi di YouTube kerana pelbagai sebab.

:white_square_button: Di atas segalanya, sukar untuk membina selepas. Walaupun nampaknya mudah untuk menyiarkan beberapa video dan bersabar untuk menontonnya, ia memerlukan lebih banyak latihan daripada itu. Adegan berkomputer di YouTube sangat serius. Dengan 300 jam video yang dipindahkan setiap saat, sangat sukar untuk memisahkan diri dari kumpulan .

Oleh kerana begitu sukar untuk mengumpulkan sesudahnya, banyak YouTuber tidak memperoleh apa-apa untuk difikirkan tentang rumah. Memang, kebanyakan YouTuber tidak akan memperoleh lebih dari garis keperluan AS. Iaitu sekitar $ 12,000. Malah, bahkan individu yang mempunyai pengikut penting berjuang untuk menjana wang.

:eight_pointed_black_star: Kaedah yang paling berkesan untuk mula menjana wang di Youtube

Berapa banyak wang yang anda hasilkan? Sekiranya anda perlu mendapat bayaran dari YouTube, anda pasti luar biasa . Sebelum mula menyiarkan video, pertimbangkan apa yang anda perlukan untuk bekerja dengan saluran anda. Apa jenis penyokong yang anda ingin dapatkan? Jenis getaran apa yang ingin anda sampaikan kepada dunia?

Apa jua mesej yang anda putuskan untuk dibuat, pastikan bahawa ia membantu anda untuk berdiri jauh dari kumpulan. Sebagai contoh, saluran YouTube Clever Girl Finance menawarkan wanita yang lengkap dengan bahan yang perlu meningkatkan dana mereka. Lihatlah untuk mula memikirkan pemikiran novel anda.

Apabila anda mula menyiarkan video, fokus pada beberapa ukuran penting. Pencapaian utama yang utama adalah dengan mencecah 1,000 penyokong. Dari saat itu, anda dapat menumpukan pada 4.000 jam video yang ditonton pada tahun sebelumnya. Itu akan membantu anda memulakan dengan menjana pendapatan iklan. Dari saat itu, anda boleh menggunakan teknik penyesuaian lain yang bergantung pada keinginan anda.

:eight_pointed_black_star: Adakah berbaloi untuk anda Mencuba YouTube?

Katakan anda berminat membina saluran novel dan menghargai kitarannya. Pada ketika itu, ya. Mengapa tidak memeriksanya? Dengan pemikiran yang baik dan beberapa karma, anda boleh menjadi hotshot YouTube berikut.

Di sisi lain, YouTube bukan tempat yang paling stabil untuk mendapatkan pembayaran . Sekiranya anda mungkin memperoleh gaji melalui kesibukan sampingan, anda harus memikirkan pelbagai alternatif. Lihatlah kursus hiruk pikuk kami untuk mengetahui tentang kemungkinan keramaian sampingan yang lain dan bagaimana untuk memulakan hari ini! Selain itu, pastikan anda melihat YouTuber wanita nombor satu kami yang membincangkan anggaran individu!

:small_red_triangle_down: Di bawah ini memberikan manual untuk Berapa Banyak Pembuatan YouTuber;

Google membayar 68% dari pendapatan AdSense mereka, jadi untuk setiap $ 100 seorang promoter membayar, Google membayar $ 68 kepada pengedar.

  • Kadar sebenar penaja membayar perubahan , umumnya antara $ 0.10 hingga $ 0.30 bagi setiap pandangan, namun titik tengah keluar pada $ 0.18 bagi setiap paparan.

  • Secara purata, saluran YouTube dapat memperoleh $ 18 setiap 1,000 tontonan iklan . Ini serupa dengan $ 3 - $ 5 setiap 1000 tontonan video.

Berapa banyak wang yang anda hasilkan? Beberapa kepakaran lebih mudah daripada yang lain untuk menjana wang, jadi jika anda menjangkakan suatu hari akan terus mendapat hasil saluran anda, kemungkinan besar akan membantu jika anda membuat arahan langsung dalam subjek yang menarik minat individu. Agaknya, kepakaran terbaik adalah permainan. Permainan adalah industri yang sangat luas, dan banyak pemain mempunyai tahap gaji pilihan untuk dibelanjakan. Perkara-perkara lain yang bermanfaat termasuk:

  • Teknik yang kurang diketahui

  • Teka VIP

  • Berita

  • Senarai [X] Teratas

  • Gabungan individu jatuh rata (menghitung pemula Jackass shenanigans)

  • Tinjauan makanan dan peretasan dapur

Pembukaan dan pembukaan barang (terutamanya mainan kanak- kanak )

:eight_pointed_black_star: Arahan untuk Memulakan

Kaedah terbaik untuk Memulakan Saluran YouTube yang Berjaya untuk Perniagaan Anda

01. Mulakan dengan asas

Perkara utama yang harus anda lakukan ialah membuat saluran perniagaan anda, dan YouTube menjadikannya sangat mudah untuk dilakukan. Dengan hanya beberapa snap, anda akan bersedia untuk menyiapkan saluran baru anda.

02. Isi segmen kira-kira

Sekiranya anda memikirkan cara memulakan saluran YouTube yang menyebabkan anda memperhatikan gambar anda, tahap berikut adalah melengkapkan profil dan gambaran saluran anda. Ini adalah alternatif utama yang anda lihat setelah anda membuat saluran. Di sini, anda harus menggambarkan gambar anda dan apa yang diharapkan oleh penonton di saluran anda. Ini juga merupakan tempat yang bagus untuk menambahkan sambungan ke laman web anda dan rangkaian media dalam talian lain yang anda gunakan. Penggambaran ini akan muncul dalam lebih dari satu saluran di saluran anda, jadi pastikan anda melakukan yang terbaik semasa membuatnya!

03. Salurkan keistimewaan anda

Apabila anda melayari saluran YouTube, anda akan disambut dengan cepat dengan sebilangan besar yang menunjukkan nama saluran. Ini adalah gambar muka depan saluran anda dan merupakan harta yang hebat untuk menampilkan gambar anda. Anda boleh menjadikan gambar sampul anda mewah atau boleh diabaikan seperti yang anda mahukan; namun, pastikan bahawa video anda adalah titik penumpuan, kerana ia akan menjadi perasaan awal seseorang mendapat setelah melanggan .

04. Ketahui pasaran anda, ketahui jenis bahan anda

Semasa anda memulakan saluran YouTube untuk perniagaan anda sendiri, anda semestinya mempunyai persekitaran yang baik untuk bekerja, dan anda boleh beralih ke kandungan video anda dengan lebih daripada satu cara. Sekiranya anda mempunyai item yang tidak dapat diramalkan dan perlu membolehkan pelanggan anda mempelajarinya, latihan pengajaran video mungkin merupakan jalan yang luar biasa bagi anda.

05. Lampu, kamera, treler!

Seperti keahlian saluran anda, anda juga perlu membuat treler saluran anda. Treler saluran biasanya cepat dan tanpa rasa sakit dan merupakan persembahan yang baik untuk tetamu baru. Anda boleh memberitahu khalayak anda apa identiti anda, apa masalahnya di sini dan apa jenis perkara yang boleh mereka temui di kemudian hari. Membuat treler saluran anda juga akan berfungsi dengan baik untuk membuka jalan ke video pertama anda.

06. Pindahkan video pertama (rasmi) anda

Sekarang, anda mungkin telah melakukan banyak penjelajahan mengenai video pertama anda. Sekiranya treler saluran anda ditambahkan ke akaun media sosial anda, anda juga mempunyai sentuhan pendidikan! Sekarang ini adalah peluang terbaik untuk mengambil dan menyebut "aktiviti".

07. Maju untuk mencari

Semasa memindahkan video, anda akan didekati untuk mengisi tajuk, penggambaran, dan label. Ini adalah segmen asas agar video anda dapat dijumpai dengan berkesan dalam carian YouTube, jadi jangan menahannya. Seperti SEO untuk laman web anda, YouTube mempunyai batasan untuk anda meningkatkan video untuk carian. Selesaikan kawasan ini dan diharapkan dapat menggunakan kata kunci untuk menggambarkan video dan perniagaan anda. Tajuk dan gambaran yang kaya dengan frasa teks (namun tidak berbobot) dapat melangkah jauh, dan anda mempunyai pilihan untuk melihat apa yang sesuai untuk video anda semasa anda maju.

08. Tetap boleh diramal

Cuba jangan mengharapkan pencapaian jika anda membuat saluran YouTube. Muat naik satu video dan abaikan. Untuk membuat saluran YouTube yang berkesan memerlukan tenaga dan tenaga yang serius, dan penonton mengharapkan ketekalan dari saluran yang mereka beli. Selepas video pertama anda, pastikan anda merancang video tidak lebih awal.

09. Selaras langsung anda di laman web dan sosial anda

Anda mempunyai laman web dan sekarang saluran YouTube. Hebat! Pada masa ini, ini adalah peluang yang sesuai untuk berkongsi video anda di luar YouTube, dan laman web anda semestinya menjadi tempat pertama mereka. Gunakan platform Media Sosial: Berbangga dengan pekerjaan anda dan tawarkan bahan anda kepada organisasi perniagaan tidak rasmi anda. Lebih banyak anda berkongsi, semakin banyak keterbukaan, dan itulah masalahnya di sini. Tawarkan di semua tempat!

10. Bergambar dengan kawasan setempat anda

YouTube tidak akan seperti sekarang tanpa penonton dengan berkesan melihat dan melukis kandungan video yang dibuat oleh organisasi seperti anda dan individu seperti Jenna Marbles, jadi cuba sambung kembali! Ini penting jika anda menggunakan kemasyhuran anda untuk menjana wang di YouTube.

11. Pertimbangkan untuk memasukkan sumber ke dalam iklan YouTube

Adakah anda bersedia untuk membawa sesuatu ke tahap yang lebih tinggi? Cepat atau lambat, anda mungkin perlu menyiasat memasukkan Iklan YouTube untuk memaparkan imej anda di sana dengan lebih jauh. Terlepas dari apakah anda tidak tahu harus mulai dari mana, ada banyak data yang dapat diakses oleh anda untuk membawa anda ke mana anda mesti pergi.

12. Memeriksa, menaik taraf, melakukan pemulihan

Malah, yang terbaik boleh bertambah baik. Apabila anda mempunyai daya tarikan di saluran anda, ini adalah peluang yang ideal untuk mendapatkan perspektif tentang bagaimana ia berfungsi. Analisis YouTube akan membantu anda dalam perjalanan dan mengawal anda bagaimana anda mungkin perlu meningkatkan video anda untuk apa yang akan datang.

:eight_pointed_black_star: Pencapaian Bermula pada 1,000,000 Pelanggan

Berapa banyak wang yang anda hasilkan setiap paparan di YouTube? Apabila jumlah pemberi persetujuan saluran YouTube mencapai jumlah yang besar, kehidupan menjadi lebih mudah bagi pemiliknya. Saluran - saluran ini mula menemui perbezaan dan dianggap menarik dalam keistimewaan mereka.

1,000,000 orang yang diluluskan terdengar banyak. Walau bagaimanapun, pengalihan ini masih belum ada dalam organisasi yang terkemuka. Terdapat lebih daripada 2,000 arahan di kelab 1,000,000 + sekarang. Sebahagian daripadanya adalah saluran yang tepat untuk pemotretan panas yang terputus, terutamanya saluran muzik rasmi untuk setiap penampilan Justin Bieber dan Rihanna. Namun, sebilangan besar adalah individu biasa yang telah mengikuti YouTube.

Apabila anda mempunyai selepas laman web ini, anda mempunyai lalu lintas untuk membawa wang tunai yang bernilai. Google membayar 68% dari pendapatan AdSense mereka, jadi untuk setiap $ 100 penaja membayar, Google membayar $ 68 kepada pengedar. Walau bagaimanapun, kadar sebenar yang dipromosikan oleh promoter berubah, biasanya antara $ 0.10 hingga $ 0.30 setiap paparan. Walau bagaimanapun, titik tengah pada $ 0.18 setiap pandangan. Kira-kira 15% penonton kerap menonton iklan video 30 saat yang penting sehingga bermaksud ansuran. Ini menunjukkan bahawa untuk 1,000 perspektif, 150 individu mungkin akan menonton iklan. Dengan harga $ 0.18 setiap tontonan, Google akan mengenakan bayaran kepada penaja $ 27, dengan harga 32% ($ 9). Saluran YouTube akan mendapat $ 18 per 1,000 perspektif.

Saluran perlu terus memuat naik video baru, satu hingga dua video setiap hujung minggu, bagaimanapun. Sekiranya saluran berpeluang mendapatkan keseluruhan basis peminatnya sebanyak 1,000,000 untuk menonton dua video baru setiap minggu, ia akan memperoleh setiap minggu: $ 18 x 1,000 x 2 = $ 36,000 setiap minggu dari AdSense sahaja.

Tidak salah, pada tahap ini, saluran juga cenderung mempunyai peluang penajaan, sokongan, dan situasi item. Sebilangan besar bintang YouTube ini akan kembali sedar bahawa mereka dapat menyimpan item ke pangkalan peminat mereka. Sebarang saluran jenis audit dengan ukuran ini selalunya akan memperoleh pendapatan yang besar dengan mempromosikan anak syarikat, tanpa mengira sama ada mereka hanya berhubung dengan Amazon dan 1 - 10% mereka mengagumkan kadar ansuran kepada rakan sekutu.

:eight_pointed_black_star: Berapa jumlah tontonan yang harus dibayar oleh YouTubers?

Berapa banyak wang yang anda hasilkan setiap paparan di YouTube? Untuk dibayar oleh YouTube , anda perlu memperoleh lebihan $ 100 atau lebih dari pandangan . Ini menunjukkan bahawa anda harus mengumpulkan 20,000 tontonan jika anda mendapat $ 5 setiap 1,000 perspektif. Untuk melakukannya, YouTube membuat Program Rakan Kongsi YouTube, yang memungkinkan Anda dibayar melalui iklan di halaman anda. Untuk dikenali dalam Program Rakan Kongsi YouTube, anda harus:

  • Bagaimanapun, ada 1,000 penyokong

  • Tiba pada 4.000 jam tontonan awam yang besar pada tahun sebelumnya

  • Tandatangan dan persetujui terma dan syarat

  • Mempunyai akaun AdSense

  • Dapatkan pemeriksaan dan kelulusan.

Semasa anda berada dalam Program Rakan Youtube, anda mempunyai pilihan untuk mula memperoleh wang tunai melalui iklan. Ini dilakukan sama ada kos per seribu paparan (BPS) atau kos per klik (BPK). Dengan CPM, anda dapat menjana wang bergantung pada setiap 1,000 tontonan yang anda kumpulkan, sementara dengan CPC, anda dapat menjana wang bergantung pada jumlah individu yang melihat iklan yang diletakkan di halaman atau video anda.

Walau apa pun, perhatikan bahawa Google akan memberi anda 68% dari pendapatan sambil menunjukkan iklan dengan AdSense. Sebagai contoh, jika video menghasilkan $ 1,000 dari pendapatan AdSense, anda akan mendapat $ 680.

:eight_pointed_black_star: Kaedah terbaik untuk menjana wang di YouTube

Anda mungkin memikirkan perubahan seumur hidup. Adakah anda fikir anda mempunyai barang-barang untuk menjadi terkenal dan menyaingi bintang-bintang YouTube ini, dan adakah anda mengatakan anda sedang mempertimbangkan untuk berubah menjadi YouTuber? Berikut adalah beberapa perkara yang perlu anda pertimbangkan semasa menyelesaikan beberapa cara untuk mendapatkan bayaran di YouTube:

Mencari keahlian anda adalah salah satu cara untuk memupuk minat. Beberapa kepakaran terkenal yang mungkin perlu anda pertimbangkan untuk memasukkan permainan, berita, permainan VIP, audit item, memasak , parodi / trik, pameran cara, dan trik perdagangan. Sekiranya anda memerlukan motivasi untuk memilih klasifikasi, lima daripada sepuluh YouTuber terbaik pada tahun 2018 adalah pemain.

Mengepos terus adalah prosedur lain yang dapat membantu anda menjana wang dari YouTube . Dengan membuat jadual waktu pemindahan yang ditetapkan, misalkan setiap hari Selasa malam, penyokong anda akan menyedari kapan menjangkakan bahan baru dari anda.

Seperti kamera, penerima, dan perkakasan pencahayaan, pembelian barang yang betul juga dapat membantu anda berubah menjadi YouTuber yang berpengaruh.

Memikirkan cara mengubah video anda juga dapat menarik lebih banyak penonton. Menggambar kandungan dengan kualiti yang hebat dan kesan yang menarik dapat membantu video anda menonjol. Sekiranya mengubah bukan kesesuaian anda, anda juga boleh menggunakan pekerja video bebas atau menonton latihan pengajaran YouTube mengenai cara terbaik untuk mengubah video anda.

Soalan Lazim - Soalan Lazim

:one: Berapakah jumlah yang dibuat oleh YouTubers?

Google membayar 68% dari pendapatan AdSense , jadi untuk setiap $ 100 seorang penerbit membayar , Google membayar $ 68 kepada pengedar (YouTuber) . Namun, harga sebenar yang ditaja oleh penaja berubah-ubah, sebagai peraturan, antara $ 0,10 hingga $ 0,30 per tontonan, tetapi titik tengah pada $ 0,18 per tontonan. Secara keseluruhan, saluran YouTube dapat memperoleh $ 18 per 1,000 tontonan iklan , yang setara dengan $ 3 - $ 5 setiap 1000 tontonan video.

:two: Siapa YouTuber dengan gaji tertinggi?

Sebilangan besar YouTuber teratas mendapat jumlah hebat untuk setiap video. Juga, corak baru telah menyaksikan sejumlah besar YouTuber dengan bayaran tertinggi yang matang di bawah usia 10. Ryan dari Ryan's World yang berusia lapan tahun mendapat keuntungan yang bernilai $ 26 juta dari salurannya . Seorang lagi anak muda, Nastya , menghasilkan $ 18 juta dari salurannya. Saluran lain yang terkenal, Dude Perfect, lima rakan sekolah menengah, mempunyai keuntungan $ 20 juta. Walaupun masih sangat terkenal, PewDiePie telah menjatuhkan pendapatan YouTube sejak akhir-akhir ini menjadi "sederhana" $ 15.5 juta.

:three: Adakah YouTuber menjana wang jika anda melangkau iklan?

Melangkau iklan boleh memberi kesan yang sangat tidak menyenangkan terhadap pembayaran YouTuber. YouTube tidak memasukkan iklan yang dilangkau dalam perhitungan pembayarannya. Penaja hanya mengimbangi iklan yang ditonton oleh individu. Sekiranya sebahagian besar penonton saluran anda memutuskan untuk melangkau iklan, pada ketika itu, ini sama sekali akan mempengaruhi pembayaran anda. YouTuber perlu mempercayai bahawa jenama yang iklannya dimainkan di saluran mereka membuat iklan yang menarik atau meyakinkan yang mendorong individu untuk memainkannya sepenuhnya.

:four: Siapa YouTuber terkaya?

YouTuber terkaya adalah Jeffree Star , dengan jumlah aset $ 200 juta . Jumlah asetnya 5x lebih besar daripada YouTuber terkaya kedua, PewDiePie , yang mempunyai jumlah aset $ 40 juta.

:five: Berapakah jumlah yang dibuat oleh YouTuber setahun?

Kami telah mendapati dalam artikel ini bahawa YouTuber yang bermanfaat dapat menghasilkan keuntungan yang baik. Walau bagaimanapun, jumlah yang mereka dapat dapat berubah dengan ketara. Walaupun begitu, saluran YouTube dapat memperoleh $ 18 per 1,000 tontonan iklan . Ini serupa dengan $ 3 - $ 5 setiap 1000 tontonan video . Angka anda akan bergantung pada tontonan video harian dan komitmen rata-rata (CTR) anda. Contohnya, jika anda mempunyai 20,000 tontonan setiap hari, dan rata-rata faktor klik aktif anda adalah separuh, pada ketika itu, pendapatan tahunan anda yang diunjurkan adalah $ 10,403 - $ 17,338.

:six: Berapakah purata pembayaran YouTube?

Secara keseluruhan, saluran YouTube dapat memperoleh ** $ 18 per seribu tontonan iklan **, yang dibandingkan dengan $ 3 - $ 6 per seribu tontonan video.

:seven: Mungkinkah YouTube menjadi profesion?

Beberapa kumpulan membuat kerjaya yang luar biasa dari menyiarkan video mereka di YouTube . Seperti yang telah kami kemukakan dalam artikel ini, YouTuber teratas mendapat gaji yang sangat baik . Walau apa pun, sukar untuk mendapat wang tunai. Anda perlu mendedikasikan banyak masa, tenaga, dan wang untuk membuat saluran anda dan mengembangkan kawasan penonton tempatan yang cukup besar dan dinamik untuk menjadikan saluran anda dapat dilaksanakan secara monetari. Anda perlu membuat video dengan pasti dan selepas itu memasarkannya dengan ketara.

:eight: Adakah YouTuber dibayar untuk iklan?

Sebilangan besar gaji YouTubers berasal dari ansuran yang mereka dapat untuk iklan di saluran mereka. Ansuran untuk iklan bergantung pada jumlah paparan iklan ini. Walaupun ini dapat dilihat dengan pandangan (semakin banyak individu yang melihat iklan di saluran anda, semakin banyak individu yang mungkin memanfaatkannya), ia tidak mempunyai kaitan langsung dengan suka. YouTube mengabaikan setiap individu yang mengklik Skip Ad. Dengan cara ini, tidak ada hubungan langsung antara pembayaran dan iklan YouTube.

:nine: Berapa jumlah tontonan yang anda bayar di YouTube?

Secara keseluruhan, penyesuaian YouTube untuk 1000 tontonan (disebut CPM - Cost Per Mille) bermula dari 0,5 hingga 6 USD, bergantung pada kawasan penonton dan kumpulan minat yang dimaksudkan. Jumlahnya berubah banyak, namun kebanyakan saluran dibayar 0,5 USD per 1000 tontonan.

:keycap_ten:Adakah YouTuber dibayar untuk video lama?

Sehingga YouTuber memiliki konten yang menghasilkan uang dalam apa jua keadaan. Bahan itu mempunyai makna yang kekal bahawa penonton akan, dalam hal apa pun, mencari lama setelah tarikh pemindahan, yang mana pun, YouTuber dapat menghasilkan wang dari video lama mereka.

:closed_book: Kesimpulannya

Anda tidak berwaspada sekarang, bukan? Tidak ada seorang pun dari mereka yang terkenal dalam satu hari. Kemakmuran dan pendapatan mereka adalah akibat daripada kerja keras dan komitmen yang berterusan untuk membuat bahan yang hebat secara konsisten. Anda juga boleh membuat video novel yang akan menghadirkan penonton, pencapaian dan membantu anda menjana wang di atas pentas. Bekerja keras, berfikir di luar batasan yang realistik, dan menjadi berjaya.

artikel berkaitan

1. YouTube Converter MP4 2. Cara Membuat Saluran YouTube 3. Alternatif YouTube