Berapakah umur Addison Rae? Addison Rae berumur 20 tahun. Addison dilahirkan pada 6 Oktober 2000 di Lafayette, Louisiana, Amerika Syarikat.

berapa umur Addison Rae

SIAPA ADDISON RAE

Addison Rae Easterling adalah seorang penari Amerika dan keperibadian media sosial; dia telah mendapat kemasyhuran dan mengembangkan ketenarannya melalui internet. Rae menyiarkan video tarian dan penyegerakan bibir ke akaunnya, di mana video tariannya terkenal. Dia mempunyai lebih dari 78 Juta pengikut di TikTok , menjadikannya bintang kedua yang paling banyak diikuti di platform tepat di belakang Charli D'Amelio. Ibu bapanya ialah Monty Lopez dan Sheri Easterling. Kedua ibu bapanya juga aktif di TikTok dengan jumlah pengikut yang baik. Monty mempunyai 5 juta pengikut, sementara Sheri mempunyai 13 juta pengikut. Ibu bapanya bercerai ketika dia masih muda maka mereka berkahwin pada tahun 2017. Dia mempunyai dua adik-beradik - adik lelaki - bernama Enzo Lopez dan Lucas Lopez. Dia tergolong dalam agama Kristian. Pada usia enam tahun, dia memulakan pertandingan menari di seluruh negara. Addison juga berlatih gimnastik dan menjadi ahli pasukan keceriaan sekolah menengahnya. Dia menghadiri Louisiana State University (LSU), di mana dia belajar sukan, tetapi dia berhenti ketika pengikut TikToknya mulai meningkat.

KERJAYA PENAMBAHBAIKAN

Addison Rae pertama kali bergabung dengan TikTok pada tahun 2019. Dia memuat naik video tarian ke lagu di platform . Dia telah menjadi anggota kumpulan kolaborasi TikTok The Hype House sejak Disember 2019. Hanya dalam beberapa bulan, Addison memperoleh lebih dari satu juta pengikut dan kemudian dia meninggalkan Louisiana State University pada bulan November. Dia memuat naik videonya di YouTube dan aktif di Instagram. Kemudian pada Januari 2020, kejayaannya yang cepat membawanya menyanyi dengan agensi bakat WME (William Morris Endeavour Entertainment). Pada bulan Julai 2020, dia berkolaborasi dengan "American Eagle Outfitters, Inc." pada kempen jenama iklan #AExME Back to School '20. Selain American Eagle, dia juga pernah bekerja dengan syarikat seperti L'Oreal, Reebok, dan Hollister. Pada tahun yang sama - 2020, dia juga berperan sebagai pelakon suara untuk peran utama Marnie dalam filem animasi "Spy Cat". Dia juga merilis podcast mingguannya yang eksklusif untuk Spotify, bersama dengan ibunya, yang disebut sebagai "Mama Knows Best". Addison akan membintangi "Dia Semua Itu", yang akan dibuat ulang dari komedi remaja tahun 1999 "Dia Semua Itu". Menurut laporan yang diterbitkan oleh Forbes pada bulan Ogos 2020, Addison Rae memperoleh $ 5 Juta pada tahun lalu. Dia adalah bintang TikTok berpendapatan tertinggi. Dia juga dicalonkan dalam anugerah seperti People's Choice Award dan Kid's Choice Award.

APA ITU TIKTOK?

TikTok di China dikenal sebagai "Douyin". TikTok adalah perkhidmatan rangkaian sosial perkongsian video, yang dimiliki oleh syarikat China "ByteDance". Platform ini digunakan untuk membuat sejumlah video pendek, dari genre seperti komedi, tarian dan pendidikan yang biasanya berdurasi dari 15 saat hingga 1 minit. Aplikasi ini menampilkan muzik di latar belakang dan dapat diperlahankan, dipercepat, atau diedit dengan penapis. TikTok dilancarkan pada bulan September 2017 untuk iOS dan Android di kebanyakan pasaran di luar daratan China. Pada 23 Januari 2018, aplikasi TikTok menduduki tempat # 1 di antara muat turun aplikasi percuma di kedai aplikasi di Thailand dan beberapa negara lain. Ketua Pegawai Eksekutif TikTok ialah Vanessa Pappas. TikTok dan Douyin kedua-dua produk serupa tetapi ciri-cirinya berbeza. Douyin menyertakan pilihan carian dalam-video, yang dapat mencari berdasarkan wajah orang lain untuk mendapatkan lebih banyak video dan ciri lain seperti membeli, menempah hotel dan membuat ulasan dengan geo-tag. Menurut laporan Oktober 2020, TikTok melintasi lebih 2 bilion muat turun mudah alih di seluruh dunia. Menurut "Morning Consult" TikTok adalah jenama ketiga yang paling cepat berkembang pada tahun 2020, selepas Zoom dan Peacock. Ia telah memuat turun lebih dari 130 juta kali di Amerika Syarikat. TikTok boleh didapati di lebih daripada 150 pasar dan dalam 75 bahasa yang berbeza.

TAMBAHKAN RAE MEDIA SOSIAL

SALURAN YOUTUBE

Dia menyertai YouTube pada 28 Ogos 2016. Video pertamanya adalah "Rutin rambut dan solek saya". Dia telah memuat naik 16 siaran dan pelanggannya telah meningkat lebih daripada 4.6 juta. Video beliau dilihat 106,269,551 kali. Anggaran pendapatan bulanannya melalui saluran YouTubenya adalah sekitar $ 427 hingga $ 6.8 ribu.

AKAUN TWITTER

Akaun twitternya dinamakan sebagai " @whoisaddison ". Dia telah menghantar lebih dari 4 ribu tweet di akaunnya, sementara pengikutnya di twitter lebih dari 4 juta. Dia membuat akaunnya pada 4 Ogos 2015. Bio twitternya adalah "hey y'all instagram: addisonraee #mamaknowsbest ". Addison mengikuti 602 orang di Twitter. Ia dianggarkan meningkat 2911 pengikut setiap hari dengan frekuensi tweet rata-rata lapan tweet sehari pada rata-rata data hari sebelumnya.

AKAUN INSTAGRAM

ID Instagram Addison Rae adalah " @Addisonraee ". Dia membuat akaun Instagramnya pada Oktober 2014. Dia telah memuat naik 374 catatan di Instagram. Bio-nya adalah "pengasas bersama @itembeauty @shopaddisonrae @mamaknowsbest ". Dia mempunyai 36,6 juta pengikut Instagram, sementara dia telah mengikuti 518 akaun. Rata-rata suka adalah sekitar 3,859,191 untuk setiap catatan Instagram, sementara dia mendapat rata-rata 22,293 komen setiap siaran. Profil Instagramnya mempunyai kadar pengaruh 12.45%, yang bermaksud catatan di profil ini boleh mempunyai penglibatan 3M secara purata. Anggaran bayaran yang dia terima ialah $ 3K USD - $ 38K USD setiap pos.

AKAUN MUKABUKU

Addison Rae menggunakan Facebook dengan nama " @addisonraes " dengan pengikutnya 205,921, sementara halamannya disukai oleh 170,270 orang. Di akaun Facebook, dia juga telah memberikan e-mel pertanyaan perniagaannya, yang [dilindungi e-mel] .

AKAUN SNAPCHAT

addison_e adalah nama pengguna snapchatnya . Addison Rae mempunyai lebih daripada 13.6 juta pengikut di snapchat.

RINGKASAN : Addison Rae adalah personaliti media sosial. Dia adalah TikToker terkenal yang memulakan kariernya pada tahun 2019 dengan video tarian. Dia juga aktif di platform media sosial lain seperti Facebook, Instagram, Snapchat dan twitter.

KELUARGA ADDISONA RAE

ADDISON RAE'S BAPA

Nama ayahnya adalah "Monty Lopez". Dia dilahirkan pada 24 November 1975; dia berumur 45 tahun. Dia juga pengguna TikTok ; IDnya adalah " @MontyJLopez ". Dia mempunyai 5 juta pengikut. Monty juga menunjukkan cintanya pada Addison di akaun media sosial. Dia berkongsi foto dirinya sejak dia masih muda hingga sekarang. Ayahnya pernah mengejutkannya dengan memberikannya Tesla Model X yang dibalut dengan warna baru yang terang agar sesuai dengan keperibadian bubblegumnya. Dia juga menjalankan saluran untuk anak-anaknya yang bernama "The Lopez Boys".

IBU ADDISON RAE

Ibu Addison Rae dipanggil Sheri Easterling. Sheri dilahirkan pada 4 September 1979. Dia berumur 41 tahun. Dia menggunakan TikTok ID dengan nama pengguna "sherinicolee", di mana dia mempunyai lebih dari 13 Juta pengikut, sementara dia mengikuti 559 orang di TikTok. Dia baru-baru ini menyiarkan video di Tiktok yang menunjukkan tariannya di lagu WAP.

ENZO LOPEZ

Dia adalah adik lelaki sensasi TikTok Addison Rae. Dia dilahirkan pada 16 November 2007. Dia berumur 13 tahun. ID Instagramnya adalah "enzoelopez". Bio-nya adalah "In Chicken Girls S7 sebagai" PK ". Langgan Livin the Lopez Life! :arrow_heading_down: bit.ly/35q2mzT ”. Dia telah memuat naik 47 catatan di sana dan pengikutnya berjumlah 402 ribu. Pada tahun 2020, dia dilihat pada musim ke-7 siri TV Brat yang terkenal "Chicken Girls". Dia memposting TikTok pertamanya pada 28 Disember 2020 dan segera mendapat promo percuma dari adiknya, Addison, di Twitter, yang mendorong peminatnya untuk mengikuti akun barunya dengan hashtag, " #TikTokExposed ."

LUCAS LOPEZ

Lucas Lopez adalah adik bongsu Addison Rae. Dia dilahirkan pada 24 September 2013 di Houston, Texas, Amerika Syarikat. Dia berumur 7 tahun. Ibunya, Sheri Easterling, membuat akaun Instagram dengan namanya "lucaslopez". Sheri menggunakan akaun ini dan menyiarkan 29 gambar sehingga sekarang. Foto pertama di akaun tersebut disiarkan pada 25 Mei 2020, yang merupakan gambar ketiga beradik itu berpose ketika matahari terbenam yang indah. Akaun ini mempunyai 347 ribu pengikut.

ADDISON RAE DAN BRYCE HALL

Status hubungan mereka sebenarnya sangat rumit. Peminat mereka terobsesi dengan hubungan Bryce Hall dan Addison Rae. Pada bulan Oktober 2019, mereka menyiarkan banyak video menari bersama; lebih-lebih lagi, mereka memuat naik gambar yang dipenuhi PDA. Namun, mereka tidak pernah menerima khabar angin mengenai hubungan mereka. Pada Januari 2020, Bryce menulis tweet bahawa, "Addison dan saya tidak berpacaran".

Tetapi, pada akhir Oktober 2020, untuk pertama kalinya dalam waktu yang lama, Bryce muncul di salah satu video TikTok Addison. Kemudian pada 30 November 2020, mereka berdua mengesahkan status hubungan mereka. Addison juga mengakui bahawa mereka berdua juga menjalin hubungan pada Oktober 2019, yang berlangsung dalam tiga hari. Perpecahan itu adalah jenis saling; mereka mahu memberi tumpuan kepada keluarga dan kerjaya mereka . Dalam video Addison, "The Truth About Us", mereka berdua menjawab pertanyaan peminat dan membincangkan hubungan mereka. Bryce memberitahu bahawa dia menyukai ahli Hype House (Addison Rae) sebaik sahaja dia bertemu dengannya dan dia kelihatan panas. Sementara itu, Addison mengatakan bahawa dia tidak mempunyai perasaan terhadap Bryce pada pertemuan pertama mereka dan kesan pertama tentang Bryce adalah dia playboy. Mereka secara rasmi mula berpacaran pada 13 Oktober 2020. Pasangan ini juga meraikan Hari Valentine bersama-sama. Bryce menghadiahkan bunga Addison dan kalung $ 70,000 .

Ini adalah salah satu pasangan berprofil tinggi. Tetapi, perkara-perkara tidak pernah berjalan lancar. Khabar angin mengatakan bahawa Bryce menipu Addison, ketika dia dilihat berpegangan tangan di depan umum dengan rakan bintang TikTok Loren Gray. Pada bulan Maret 2021, Bryce membuat twitter dan menghentikan perpecahan Addison yang sedang berlangsung yang dikhabarkan dengan sebuah posting yang mengatakan, "Saya tidak menipu Addison". Addison belum mengatakan apa-apa mengenai khabar angin ini, jadi diandaikan bahawa pasangan masih bersama.

BAGAIMANA LAMA ADDISON RAE?

Addison Rae menyambut ulang tahunnya yang ke - 20 pada Oktober lalu. Dia dilahirkan pada 6 Oktober 2000 di Lafayette, Louisiana, Amerika Syarikat, sementara tempat tinggalnya sekarang di Los Angeles, California, Amerika Syarikat. Addison berumur 20 tahun 5 bulan 8 hari , bersamaan dengan 7,464 hari . Hari lahir Addison seterusnya akan disambut dalam 6 bulan dan 22 hari. Tanda zodiak Addison adalah Libra . Addison Rae adalah anak pertama Monty Lopez dan Sheri Easterling. Dia terkenal dengan video tarian TikToknya. Nama kelahirannya adalah "Addison Rae Easterling". Dia mempunyai mata coklat dan rambut berambut perang. Dia adalah seorang yang cergas; beratnya sekitar 55 kg, iaitu sama dengan 121 lbs. Tingginya 5 kaki 6 inci, iaitu 165 cm.

ABSTRAK: Keluarganya juga menggunakan TikTok dan akaun media sosial yang lain. Dia menjalin hubungan dengan TikToker "Bryce Hall" sejak Oktober 2020. Dia berumur 20 tahun.

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

Siapa YouTuber dengan gaji tertinggi?

Ryan Kaji, budak Vietnam berusia sembilan tahun, adalah YouTuber dengan gaji tertinggi. Ryan's World (sebelumnya Ryan Toys Review) adalah saluran YouTube kanak-kanak. Adakah mempunyai 28.5 juta pelanggan.

Berapa bayaran Addison Rae untuk setiap video TikTok?

Addison Rae memperoleh sekitar $ 15,000 dari setiap video TikTok.

Apakah nama akhir Addison Rae?

Nama belakangnya bukan Rae, sebenarnya "Easterling". Easterling juga merupakan nama terakhir ibunya, sementara nama belakang ayahnya adalah Lopez, sama dengan adik-adiknya.

KESIMPULAN

Umur Addison Rae adalah 20. Dia dilahirkan pada 6 Oktober 2000. Dia akan menyambut ulang tahunnya yang ke-21 setelah 6 bulan dan 22 hari. Dia adalah sensasi TikTok muda Amerika. Addison adalah TikToker berpendapatan tertinggi. Dia juga pernah bekerja di sebuah film animasi "Spy Cat".

BACA JUGA

Mengapa Anda Perlu Membeli Pengikut, Suka & Paparan TikTok? 6 Platform Media Sosial Berprestasi Terbaik untuk Perniagaan Cara Menyahaktifkan atau Memadam Akaun Facebook Anda

Berapakah umur Addison Rae?

Addison Rae adalah bintang Tik Tok yang terkenal yang sebenarnya menyiarkan video bibir dan menari. Dia meletakkannya dengan nama addisonre yang mempunyai 77 juta pengikut. Dia juga telah membentuk kumpulan bernama The Hype House pada tahun 2019 dengan kerjasama Chase Hudson dan Charlie D'Amelio.

Minat menari bermula pada usia 6 tahun dengan gimnastik dan juga ahli pasukan sorak di sekolah menengahnya. Catatan pertama akaun Instagramnya adalah pada Oktober 2014 dan dia juga pernah menghadiri Calvary Baptist Academy, Shreveport Louisiana.

Dia menambah kariernya pada tahun 2020 ketika agensi bakat WME mendaftarkannya. Dia juga menjadi sebahagian daripada podcast bernama Mama Knows Best bersama ibunya. Karier penggambarannya terdiri daripada menyuarakan watak utama yang dipanggil Marnier di Spy Cat pada tahun yang sama tahun 2020. Pada tahun yang sama filemnya yang dibintangi diumumkan He All That.

Bercakap mengenai kehidupan peribadinya. Keluarganya terdiri daripada ayah Monty Easterling dan ibu Sheri Easterling dengan dua orang adiknya Enzi dan Lucas. Bukan hanya Addison Rae yang menunjukkan bakatnya di media sosial tetapi mereka mempunyai akaun keluarga juga di Tik Tok yang dipanggil The Rae Family. Dia mula berkenalan dengan Bryce Hall yang juga bintang Tik Tok. Kerjasamanya dalam video tarian telah dilakukan dengan Mackenzie Ziegler dan James Charles. Menambah banyak kerjanya, dia juga tampil di NBA All-Star hujung minggu dengan Dixie D'Amelio, Avant dan Charlie pada tahun 2020.

Setelah mendapat banyak maklumat mengenai Addison Rae, kami mendapat satu soalan berapa umur Addison Rae? Dia berumur 20 tahun dan menyambut ulang tahunnya pada 6 Oktober setiap Oktober.

Berapa umur Addison Rae dan Kourtney Kardashian?

Addison Rae dan perjalanan Kardashians adalah kawan baik dan akhir-akhir ini menarik perhatian media dengan alasan bahawa Rae berusia 20 tahun sementara Kardashian berusia 41 tahun dan persahabatan ini kelihatan aneh bagi banyak pihak. Mereka telah melaporkan bahawa mereka telah melintasi jalan ketika Kardashian meminta David Dobrik YouTube yang terkenal untuk membantunya melancarkan akaun Tik Tok anaknya Mason Disick. Mason sudah menjadi penggemar video tarian Rae dan mereka berkolaborasi untuk video di akaunnya dan di situlah persahabatan mereka bermula.

Siapa bekas Addison Rae?

Rae telah menjadi bintang terkenal sekarang dan bukan hanya dia juga dilaporkan mempunyai hubungan dengan Bryce Hall dan mereka telah dilihat dalam video masing-masing. Sebelum itu Rae mengatakan bahawa dia mempunyai hubungan lima tahun tetapi tidak pernah menyatakan namanya.

Seseorang mungkin mengatakan bahawa dia bungkusan kerana dia telah mendapat segalanya. Dia cantik, berbakat dan pada usia kecil dia mengumpulkan bukan sahaja peminat yang mengikuti tetapi juga kekayaan. Kekasihnya untuk menari dari usia kecil benar-benar menggambarkan apa kasih sayang dan kerja keras yang dapat dilakukan seseorang. Dengan jenis ramuan yang betul, kejayaan tidak mungkin jauh. Rae juga mesti berjuang dan melihat kesulitan dalam perjalanannya tetapi dia bersinar seperti berlian dan membuktikan keberaniannya.