Bagaimana cara menambah wang tunai ke aplikasi tunai ? Untuk menambah wang tunai ke aplikasi tunai; klik tab perbankan di skrin utama aplikasi tunai anda, kemudian tekan tambah tunai dan pilih jumlahnya, ketuk tambahkan kemudian masukkan PIN anda dan gunakan Touch ID untuk mengesahkan.

Cara menambah wang tunai ke aplikasi tunai

Apa itu Aplikasi Tunai?

Sepertinya Square Inc. (Aplikasi Tunai yang memiliki perniagaan) telah mengetahui bahawa menawarkan lebih banyak adat istiadat adalah satu-satunya cara untuk terus mengikuti permainan dan di hadapan persaingan dalam dunia rekan-rekan dan yang bergolak -pasangan (P2P) pembayaran. Walaupun Aplikasi Tunai adalah perkhidmatan pembayaran mudah alih yang memungkinkan orang menghantar dan menerima wang menggunakan aplikasi mudah alih, aplikasi tunai telah diubah menjadi bank de-facto untuk mencegah pengguna memasuki dan meninggalkan dewan bank. Pengguna Aplikasi Tunai kini boleh menarik diri dari ATM menggunakan Kad Aplikasi Tunai hitam mereka. Pelepasan Kad Aplikasi Tunai pastinya menjadi kejayaan besar untuk Aplikasi Tunai dan selangkah ke hadapan untuk pesaing seperti PayPal dan Venmo.

Bukan idea yang baik untuk mempunyai wang dalam aplikasi tunai anda atau rangkaian P2P lain tanpa menggunakannya pada bila-bila masa yang anda suka. Wang itu tidak bernilai jika anda tidak dapat menggunakannya untuk membayar perbelanjaan anda, atau jika anda ingin membuat beberapa pesanan. Inilah sebabnya mengapa Cash App memperkenalkan Cash App Card, yang membolehkan pelanggan menarik diri dari ATM bila-bila masa yang mereka mahukan. Sekali lagi, kebanyakan milenium tidak menyukai masalah sama ada menyimpan atau mengeluarkan wang dari bank. Ini adalah salah satu sebab utama peningkatan populariti perkhidmatan pembayaran P2P seperti Aplikasi Tunai. Kad Aplikasi Tunai membolehkan pelanggan mengambil wang simpanan ATM tanpa membuat deposit di tempat pertama, dengan memperkenalkan Kad Aplikasi Tunai.

Bagaimana Menambah Wang Tunai ke Aplikasi Tunai anda?

Sebagai aplikasi tunai terkenal di bidang pembayaran digital sebagai destinasi sehenti. Pengguna dapat mengirim wang kepada individu lain dan juga dapat menukar dana mereka ke akaun bank dalam beberapa waktu dan hanya dengan beberapa klik. Anda pasti akan dapat menghantar Bitcoin melalui Aplikasi Tunai sekiranya anda pengguna wang tunai yang sah. Aplikasi untuk pemindahan dana adalah yang paling popular pada zaman ini. Aplikasi tunai merangkumi beberapa ciri hebat, seperti aplikasi Cashtag Cash, yang mempunyai dua aplikasi tunai dan banyak lagi.

Kad Tunai adalah kad debit yang membolehkan pengguna tunai biasa menggunakan baki mereka di kedai runcit Visa dan bukannya memotong wang tunai dari akaun bank mereka. Kad Tunai anda dihubungkan terus ke akaun aplikasi tunai anda. Sekiranya anda mempunyai wang di Aplikasi Tunai anda atau memindahkan dana dari kad atau akaun bank anda ke Aplikasi Tunai anda, anda juga boleh menggunakan kad tunai sebenar dengan segera. Berikut adalah cara anda boleh menggunakan kad anda untuk menambahkan dana ke aplikasi tunai anda.

  1. Buka iPhone atau telefon Android anda dengan aplikasi tunai.
  2. Ketuk tab "Wang Tunai Saya" di bahagian paling kiri skrin anda di skrin utama Aplikasi Tunai.
  3. Klik pada halaman "Tunai Saya" untuk menambahkan wang tunai dan baki kad untuk memasukkan jumlah wang tunai yang anda ingin belanjakan.
  4. Masukkan jumlah wang yang tepat yang anda ingin tambahkan ke aplikasi tunai anda pada tab "Tambah Tunai", kemudian klik tambah. Pastikan untuk mengesahkan jumlah yang anda inginkan sebelum anda menekan "Tambah" di skrin bawah, kerana kelajuan aplikasi tunai yang cepat.

Kad aplikasi tunai

Kerja Kad Aplikasi Tunai

Kad Aplikasi Tunai adalah Kad Aplikasi Tunai yang memberi anda akses kepada sebarang wang di akaun Aplikasi Tunai anda. Logo Visa pada kad ini digunakan oleh mana-mana kedai yang menerima Visa. Kad mengumpulkan wang dari akaun Aplikasi Tunai anda. Ini termasuk wang yang anda terima dari orang lain dan wang yang anda tambahkan ke akaun Aplikasi Tunai anda. Sekiranya kad aplikasi tunai tidak tersedia, ikon kad di bahagian bawah bar alat boleh diminta dalam aplikasi Aplikasi Tunai. Kad Apl Tunai anda boleh mengambil masa beberapa hari.

Bagaimana cara meletakkan Wang pada Kad Aplikasi Tunai di ATM?

Pengenalan Kad Aplikasi Tunai, seperti yang telah kami sebutkan sebelumnya, membolehkan pengguna Aplikasi Tunai mendapatkan pengeluaran ATM. Oleh itu, pengeluaran ATM, yang diperlukan oleh Kad Aplikasi Tunai terhad kepada tahap tertentu. Maksimum $ 250 boleh dikeluarkan selama 24 jam setiap pengeluaran ATM. Anda dibenarkan mengumpulkan maksimum $ 1,000 setiap minggu, sementara maksimum $ 1,250 dapat dikumpulkan setiap bulan. Walaupun beberapa pemegang kad aplikasi tunai kelihatan terhad, perlu diingat bahawa aplikasi tunai berada di tempat pertama sebagai platform pembayaran P2P . Oleh itu, ia seharusnya dipindahkan dan diterima oleh rakan, keluarga, dan rakan niaga dalam jumlah yang sedikit di sana-sini.

Seperti yang ingin tahu atau aneh seperti itu, Aplikasi Tunai membolehkan pengguna mendapat akses PERCUMA ke dana maya mereka di mana-mana ATM. Dengan kata lain, Aplikasi Tunai pada masa ini tidak mengenakan caj penyelenggaraan, penyediaan, atau pengeluaran pengeluaran bulanan kepada Pemegang Kad Aplikasi Tunai. Adakah anda mendapat kad permohonan tunai? Ya, tidak ada masalah. Tiada masalah. Pergi ke mana-mana ATM, masukkan Kad Aplikasi Tunai anda di ATM, ketik PIN Aplikasi Tunai (kad Aplikasi Tunai selalu disertakan), dan keluarkan wang tunai anda tanpa sebarang kos. Namun, ada amaran.

Umumnya, selama institusi perbankan anda memiliki ATM, pemegang kad ATM dapat membuat deposit ke dalam akaun mereka di ATM. Malangnya, dengan Kad Aplikasi Tunai, ini tidak dapat dilaksanakan. Seperti yang anda ketahui, Aplikasi Tunai adalah platform pembayaran untuk P2P yang tidak mempunyai ATM seperti bank yang dikendalikan sepenuhnya. Oleh itu, anda TIDAK boleh memasukkan wang tunai ke dalam Kad Aplikasi Tunai ATM anda.

Bolehkah Anda Menambah Wang ke Kad Aplikasi Tunai anda?

Mari lihat bagaimana akaun bank anda dapat disambungkan ke aplikasi tunai anda. Kami juga akan melihat cara menambahkan wang ke kad aplikasi tunai anda dan menguji apakah pemindahan telah berjaya. Lihat siaran ini jika anda ingin memeriksa caj penggunaan kad debit aplikasi tunai.

Sayangnya, anda tidak dapat menambahkan wang di kedai ke kad aplikasi tunai anda. Sekurang-kurangnya tidak sekarang. Saya percaya bahawa ciri-ciri dan kemampuan tunai akan bertambah seiring aplikasi terus berkembang. Hanya dengan memautkan ke akaun bank anda secara langsung melalui aplikasi dan memindahkan wang kembali , anda dapat menambahkan lebih banyak wang ke kad aplikasi tunai. Pilih "tambah wang" dari skrin utama aplikasi untuk menambahkan wang ke kad tunai anda. Tambahkan jumlah yang ingin anda tambah. Jumlah yang dipilih akan dibayar balik dan ditambahkan ke akaun aplikasi tunai anda dari bank terpaut anda.

Sekarang anda mempunyai hubungan langsung antara aplikasi tunai anda dengan akaun bank anda. Katakan anda mahu pengupas alpukat sampai ke sana.

  1. Anda sekarang harus menghantar dana ke aplikasi tunai anda supaya anda dapat membelinya. Aplikasi ini mudah dilakukan.
  2. Ketuk 'wang tunai saya' untuk menambahkan wang dari bank anda ke aplikasi anda.
  3. Pilih "Tambah Tunai."
  4. Kemudian tambahkan wang yang ingin anda bayar.
  5. Aplikasi perlu mengenal pasti identiti anda dan untuk mengesahkan pemindahannya, ia memerlukan PIN atau kata laluan anda.
  6. Anda juga boleh memilih mana yang anda gunakan sebagai akaun utama jika kad debit disambungkan ke akaun anda. Anda memotong dari akaun ini jumlah wang yang anda tentukan.

Tambahkan wang ke kad aplikasi tunai

Bagaimana Memindahkan Wang dari Aplikasi Tunai ke Akaun Bank?

Untuk mengumpulkan wang di akaun bank anda dari Aplikasi Tunai anda:

  1. Pada skrin utama anda, Aplikasi Tunai ketik tab Baki
  2. Akhbar Tunai Tunai
  3. Pilih kuantiti dan ketuk wang tunai.
  4. Pilih kelajuan pemfailan
  5. Sahkan ID Sentuh atau PIN anda

Cash App adalah pesaing hebat untuk semua permintaan pembayaran dalam talian yang lain. Perisian Tunai adalah satu aplikasi yang tidak hanya membolehkan pengguna menghantar wang ke akaun Aplikasi Tunai lain dari dompet Aplikasi Tunai. Pelanggan Aplikasi Tunai juga boleh dihubungkan dengan kad debit, kad kredit , dan akaun bank Aplikasi Tunai. Ini membolehkan anda hanya memindahkan dana anda ke bank anda menggunakan Cash App Wallet. Anda juga dapat mengumpulkan wang dari akaun Aplikasi Tunai dari akaun kewangan anda.

Di sini anda boleh memautkan maklumat akaun kewangan anda ke akaun Aplikasi Tunai anda: Langkah-langkah berikut:

  1. Aplikasi Tunai pada peranti anda terlebih dahulu harus dibuka.
  2. Kemudian, arahkan ke pilihan "Perbankan" yang terdapat di rumah.
  3. Kemudian pilih "Tambah bank" Selepas itu
  4. Kemudian masukkan maklumat akaun bank anda dan sahkan dengan butang "Tambah"

Sekiranya anda mempunyai bank yang tersambung ke akaun Aplikasi Tunai anda dan ingin menukar atau menyesuaikan butirannya. Berikut adalah langkah-langkah yang akan anda ambil untuk membantu anda:

  1. Buka telefon bimbit anda sekali lagi dengan Aplikasi Tunai.
  2. Untuk mengubah atau mengubah akaun bank anda, ketik.
  3. Pilih pilihan "Buang / Ganti Bank"
  4. Anda kemudian boleh memasukkan data akaun bank baru anda.
  5. Dan penyesuaian disahkan.

Setelah akaun kewangan anda dihubungkan dengan betul ke akaun Aplikasi Tunai anda. Anda semua mempunyai wang dari Aplikasi Tunai untuk dihantar ke Bank.

Bagaimana cara menambahkan Wang ke kad Aplikasi Tunai di Walmart?

Ditubuhkan pada tahun 1969 oleh Walmart. Ini adalah salah satu peruncit dan gergasi terkemuka di dunia. Tawaran runcit tawar-menawar terbesar adalah Walmart. Mereka menjual sejumlah besar peralatan elektronik dan kediaman dalam jumlah besar. Di sini, anda menerima pembayaran anda dengan Kad Walmart Cash App. Hanya perlu satu sapuan dan dalam beberapa saat, pembayaran anda akan ditolak dari kedai Walmart.

Oleh kerana terdapat sedikit pilihan yang tersedia di aplikasi tunai, mengapa individu begitu keliru dan ingin mengetahui perkara ini? Bolehkah saya menggunakan Walmart untuk memuatkan kad aplikasi tunai saya? Di sini, anda juga akan mendapat jawapan kerana sekarang kami akan menjelaskan sama ada anda boleh menyumbang dana di Walmart atau tidak. Anda juga akan menambahkan dana ke Kad Aplikasi Tunai, sebagai pilihan. Walmart, seperti peruncit utamanya di AS, menyediakan perkhidmatan kad prabayar kepada pelanggannya. Kad ini dibuat khas untuk pembayaran pembelian. Malangnya, anda tidak dapat memasukkan dana ke kad aplikasi tunai dengan kad prabayar Walmart anda.

Ya, wang anda boleh dimuatkan dengan Kad Aplikasi Tunai Walmart. Untuk tujuan ini, juruwang di bank mesti dihubungi dan maklumat ID Aplikasi Tunai dikongsi. Bayar juruwang jumlah yang anda ingin masukkan ke dalam Kad Aplikasi Tunai. $ 2-3 mesti dibayar sebagai bayaran caj kad tunai. Terdapat pelbagai pilihan lain jika anda tidak mahu membayar harga untuk dicas semula.

Kad aplikasi tunai di walmart

Pemuat Aplikasi Tunai

Selama dua tahun terakhir, kami telah memuatkan aplikasi tunai untuk pelanggan di seluruh dunia kerana kebanyakan pelanggan tidak mahu menghubungkan bank atau kad mereka ke akaun mereka. Kami dapat membantu anda membiayai akaun anda dengan memindahkan dana kepada anda sekiranya anda adalah salah seorang pelanggan ini. Anda harus memilih kami sebagai pemuat aplikasi tunai anda dengan alasan lain kerana kami mengenakan lebih sedikit daripada yuran bank anda. Kami memuatkan kadar akaun yang cukup baik. Adakah dompet Aplikasi Tunai anda ingin menambah wang tunai yang besar atau kecil tanpa dicaj dari akaun Bank anda?

Bagaimana cara menambahkan Akaun Bank ke Aplikasi Tunai?

Terdapat dua pilihan untuk menambah akaun bank Aplikasi Tunai. Anda boleh menambahkan akaun bank menggunakan data kad debit pada akaun bank anda atau membuka akaun bank menggunakan kelayakan perbankan anda secara dalam talian. Anda boleh mengeluarkan dana aplikasi tunai anda menggunakan akaun bank yang dipautkan tanpa kad debit. Tetapi pembayaran tunai tidak segera dan pilihan pemindahan biasa tersedia (memakan masa 1-3 hari). Walau bagaimanapun, ini tidak membenarkan anda untuk menarik atau menyumbang dana dari akaun bank yang bersambung.

Dengan menggunakan kad debit bank anda, membolehkan anda mengeluarkan wang dengan cepat dan membolehkan pengambilan wang segera untuk menambah atau menggunakan baki tunai aplikasi tunai anda. Sebilangan pengguna ingin menambahkan kedua-dua akaun bank kelayakan perbankan dalam talian yang digunakan untuk tujuan pembayaran tunai dan kad debit untuk menarik wang jika perlu.

Untuk menggunakan data Kad Debit untuk menyambungkan akaun bank:

  1. Ketik butang bank di kiri bawah skrin utama Aplikasi Tunai anda
  2. Baki Aplikasi Tunai semasa anda akan dipaparkan. Di bawah baki ini, ketik pilihan "Pautkan Bank" atau "Tambah Bank."
  3. Sebagai gantinya, anda akan menerima pilihan "Akaun Terpaut" jika anda sudah menambah bank atau kad. Ketuk ini dan pilih skrin seterusnya untuk "Pautan Kad Debit." Sekiranya anda sudah melampirkan kad debit, cukup ketik no Kad debit. untuk menerima peluang untuk menggantinya dengan kad debit di halaman berikut.
  4. Seterusnya, anda akan ditunjukkan "Tambahkan Akaun Bank dengan kad debit anda."
  5. Sila masukkan keseluruhan nombor kad debit.
  6. Anda kemudian diminta untuk memasukkan no CVV yang berkaitan dengan kad, tarikh luput, dan ZIP.
  7. Setelah memasukkan maklumat dan meneruskan, sahkan bahawa kad debit telah dipautkan
  8. Sekarang, anda seharusnya dapat melihat akaun bank di bawah "Akaun Terpaut" ketika anda menekan "Ikon Bank" di rumah.

Soalan Lazim

1. Bagaimana saya boleh mengenakan kad APP Cash Walgreens?

Ya, di Walgreens, anda boleh memuatkan wang kad anda. Cukup pergi ke kedai terdekat dan kunjungi secara peribadi dan kongsi dengan kerani beberapa maklumat yang perlu anda tambahkan ke kad tunai anda.

2. Bolehkah saya mengenakan kad tunai App 7-Eleven saya?

Ya, di kedai tujuh-sebelas anda boleh menambahkan wang ke kad Aplikasi Tunai anda. Kunjungi 711 kedai terdekat dan minta juruwang kad anda untuk mengenakan wang.

3. Apakah maksud had tambah Aplikasi Tunai?

Permohonan tunai boleh membayar hingga $ 250 untuk jangka masa 7 hari dan menerima sehingga $ 1,000 untuk jangka masa 30 hari. Dengan menggunakan keseluruhan nama, tarikh lahir dan 4 digit terakhir SSN anda, anda boleh meningkatkan had ini.

4. Bolehkah anda menghantar 5000 melalui aplikasi tunai?

Aplikasi Tunai membolehkan anda menghantar dan menerima maksimum $ 1,000 untuk tempoh 30 hari. Dengan menggunakan keseluruhan nama, tarikh lahir dan 4 digit terakhir SSN anda, anda boleh meningkatkan had ini.

5. Bagaimana Aplikasi berbeza antara wang tunai untuk individu dan perniagaan?

Inilah kebenarannya: Aplikasi Tunai untuk akaun perniagaan membolehkan peniaga menerima pelanggan mereka dengan wang tanpa had. Pemegang akaun peribadi, sebaliknya, tidak perlu membayar apa-apa untuk mendapatkan wang dari sambungan.

6. Bolehkah saya menggunakan nama aplikasi wang tunai palsu?

Ya, di Aplikasi Tunai, anda boleh menggunakan nama palsu. Nama palsu boleh digunakan untuk menyelesaikan proses pendaftaran Aplikasi Tunai. Anda tidak akan dapat, kecuali jika anda ingin mengeluarkan wang, untuk memeriksa pengenalan diri anda. Anda perlu memeriksa identiti anda untuk membatalkan nama anda yang tidak dikenali.

7. Bolehkah saya mengenakan kad APP wang tunai dolar keluarga saya?

Anda perlu pergi ke francais atau Dollar General Store untuk memindahkan wang untuk memuatkan wang tunai ke dalam aplikasi anda jika anda ingin memuatkan wang anda. Anda mesti pergi ke kaunter tunai dan meminta juruwang meletakkan wang di akaun aplikasi tunai untuk memuatkan kad permohonan tunai anda.

8. Mengapa saya tidak boleh memasukkan wang tunai ke dalam aplikasi saya secara tunai?

Sebab yang paling tipikal untuk kegagalan transaksi aplikasi tunai adalah kekurangan wang akaun. Masalah pembayaran disebabkan oleh baki yang rendah atau tidak mencukupi dalam akaun Aplikasi Tunai.

9. Di mana saya boleh menukar aplikasi saya dengan wang tunai?

Di banyak kedai runcit, seperti Walmart, CVS, Walgreens, Rite Aid, dan 7-Eleven, anda boleh memuatkan kad aplikasi tunai anda. Minta juruwang di akaun aplikasi tunai anda untuk memasukkan dana. Berikan rujukan ke aplikasi tunai anda, jadi aplikasi tunai anda akan memuatkan wang.

10. Bagaimana saya harus menambahkan wang tunai ke Aplikasi Tunai ATM saya?

Tidak, anda tidak boleh menambahkan wang ke kad aplikasi tunai ATM anda mulai sekarang. Akaun bank anda hanya dapat digunakan untuk memasukkan wang ke dalam Aplikasi Tunai. Juga, di Walgreens dan Dollar General Shop, anda dapat menambahkan wang ke Cash App.

Kesimpulannya

Cash App adalah salah satu perkhidmatan pembayaran P2P yang berkembang pesat yang telah memudahkan pemindahan wang dan penerimaan. Sekiranya aplikasi anda tidak dimulakan dengan aplikasi Tunai, ini cukup menyebabkan anda boleh menyertai kereta jika anda sekarang menggunakan cara menambahkan wang tunai ke aplikasi tunai. Aplikasi Tunai adalah platform pembayaran yang canggih untuk P2P dan menjadikannya lebih penting untuk membolehkan pengguna menarik diri dari ATM.

artikel berkaitan

Di mana saya boleh memuatkan Kad Aplikasi Tunai saya Bagaimana Menambah wang anda ke Aplikasi Tunai Anda Di mana saya boleh memuatkan wang tunai pada Kad Aplikasi Tunai saya

Apa itu Aplikasi Tunai? Cash App adalah aplikasi transfer pembayaran peer-to-peer, yang dikembangkan oleh Square Inc, yang digunakan pengguna untuk mengirim dan menerima wang melalui akaun App Tunai mereka. Ini adalah dompet Aplikasi digital dan Tunai di mana anda boleh membeli barang dan perkhidmatan yang anda mahukan.

Apa itu Aplikasi Tunai?

Aplikasi Tunai adalah aplikasi pemindahan pembayaran yang anda pasang di telefon bimbit atau tablet anda dan pautkan ke akaun bank anda . Anda boleh menggunakannya di mana sahaja dan bila-bila masa untuk menghantar dan menerima wang terus dari telefon bimbit.

Akaun Aplikasi Tunai dihubungkan dengan akaun bank yang membantu pengguna menggunakan dana dalam baki Aplikasi Tunai dan menerima kenaikan tunai (Peningkatan membantu pengguna menjimatkan wang ketika pengguna menggunakan kad tunai di restoran , kedai kopi , dan peruncit).

Ia juga menawarkan perkhidmatan pilihan - dipanggil Kad Tunai / Kad Debit - yang boleh digunakan pengguna melalui baki Aplikasi Tunai.

Ini memudahkan pengguna untuk menggunakan kad Aplikasi Tunai di tempat yang diinginkannya seperti membuat pembelian produk di kedai, membayar rakan untuk minum kopi atau teh, menyumbangkan dana untuk amal, berkongsi setengah sewa dengan rakan sebilik, dan bahkan anda dapat mengirim wang kepada siapa pun siapa pun yang anda suka.

Ringkasan

Aplikasi Tunai adalah aplikasi pemindahan wang yang digunakan untuk mengirim dan menerima wang kepada pengguna Aplikasi Tunai yang lain. Ia juga menawarkan perkhidmatan kad Aplikasi Tunai yang serupa dengan kad debit tradisional yang membolehkan pengguna menggunakan di mana sahaja mereka mahu.

Bagaimana Aplikasi Tunai berfungsi?

Sebaik sahaja anda memuat turun Aplikasi Tunai ke telefon pintar atau tablet dari App Store atau Google Play, anda dapat membuat akaun secara percuma menggunakan nama pengguna yang unik (dipanggil $ cashtag oleh syarikat), nombor telefon atau alamat e-mel. Setelah membuat akaun, anda menghubungkan aplikasi anda ke akaun bank.

Setelah semua proses selesai (disiapkan), pengguna dapat melakukan transaksi dengan menggunakan akaun bank, kad kredit , atau kad debit tersebut kepada pengguna aplikasi Tunai lain di negara yang sama.

Aplikasi Tunai menawarkan kad debit visa pilihan dan pengguna, menggunakannya, dapat menghabiskan dana dari akaun Aplikasi Tunai mereka dan bahkan mengeluarkan wang tunai dari ATM . Untuk melakukan ini, mereka hanya perlu mempunyai akaun bank yang dipautkan ke akaun Aplikasi Tunai mereka.

Seperti Venmo dan PayPal , Ia membolehkan pengguna menyambungkan akaun bank untuk menghantar wang. Mereka dapat menahan pembayaran yang diterima dalam aplikasi sehingga mereka ingin menariknya.

Ringkasan

Setelah Aplikasi Tunai berada di peranti anda, anda harus membuat akaun dan memautkannya ke akaun bank untuk transaksi tersebut. Anda boleh menghantar dan menerima wang tunai dari pengguna Aplikasi Tunai pada bila-bila masa kerana ia berfungsi seperti akaun bank. Ia juga menawarkan kad Aplikasi Tunai yang membolehkan pengguna menggunakannya di tempat yang dia mahukan.

Bagaimana anda boleh menambahkan kredit ke Aplikasi Tunai?

Anda menambah wang ke aplikasi tunai melalui akaun bank, mengetuk tab bank di skrin utama Aplikasi Tunai anda dan memilih berapa banyak jumlah wang yang ingin anda muatkan dari akaun bank terpaut anda kemudian ketik tambahkan dan masukkan PIN anda atau gunakan Touch ID atau untuk pengesahan .

Anda juga boleh memuatkan dana di Aplikasi Tunai dengan kad Visa , kad Debit, Master Card , atau kad American Express jika anda tidak mempunyai akaun bank.

Di mana anda boleh menggunakan APP Tunai tanpa kad?

Anda boleh menggunakan dompet Aplikasi Tunai sebagai kaedah pembayaran pada bila-bila masa untuk membeli produk dan perkhidmatan secara dalam talian atau luar talian di mana-mana peruncit. Kedai aplikasi tunai ($ Cashtag), Id e-mel kedai, dan nombor telefon membolehkan pengguna membayar pembayaran tanpa sentuhan di kedai untuk pembelian melalui akaun Aplikasi Tunai tanpa kad tunai.

Dengan syarat kedai mesti mempunyai akaun Aplikasi Tunai aktif untuk menerima pembayaran dari pengguna Aplikasi Tunai. Sekiranya tidak, anda perlu membayar menggunakan kad tunai anda, kerana ia boleh diterima dan berfungsi berbanding dengan kad debit tradisional.

Apakah Manfaat & Kelemahan Aplikasi Tunai?

Terdapat beberapa kelebihan dan kekurangan App Tunai yang membantu anda memahami lebih banyak mengenainya.

Kebaikan Kekurangan
Hantar & terima pembayaran dengan serta-merta Bayar yuran 3% untuk menghantar wang melalui kad kredit
Kad tunai / kad debit pilihan percuma Caj 1.5% yuran untuk deposit tunai segera
Rangsangan tunai Bayaran yuran 1.76% untuk setiap transaksi bitcoin
Gunakan untuk melabur saham & menjual dan membeli bitcoin Tidak menghantar & menerima lebih dari $ 1,000 selama 30 hari pertama di aplikasi
Biarkan anda mengeluarkan dana dari ATM Tidak boleh digunakan di peringkat antarabangsa

Soalan Lazim

SEBAGAI orang bertanya mengenai apa itu Aplikasi Tunai? Sebahagian daripada mereka dibincangkan di bawah:

1 Bagaimana aplikasi tunai selamat digunakan?

Aplikasi tunai cukup selamat digunakan kerana menggunakan transaksi penyulitan serta sistem keselamatan yang dikesan untuk mengamankan data dan wang anda dari transaksi penipuan atau penipuan. Ia mempunyai ciri keselamatan dan perlindungan tertinggi yang memantau transaksi berjuta-juta harian. Pastikan anda mengaktifkan ciri keselamatan aplikasi anda daripada transaksi penipuan dan penipuan.

2 Bolehkah saya mengeluarkan wang tunai dari Aplikasi Tunai tanpa kad tunai?

Anda boleh menerima, mengirim, atau membayar tunai tanpa menyambung ke akaun bank tetapi anda tidak dapat mengeluarkan wang dari dompet aplikasi tunai anda tanpa kad tunai. Untuk mengeluarkan wang, anda perlu kad tunai. Jadi yang perlu anda lakukan ialah “buka akaun Aplikasi Tunai di telefon bimbit anda; tab pada tab tunai yang belum selesai kemudian klik butang Terima di sebelah kanan di sebelah nama pengirim ”.

3 Bolehkah seseorang mengesan Aplikasi Tunai saya?

Tidak ada yang dapat menelusuri akaun Aplikasi Tunai anda kerana transaksi aplikasi tunai secara peribadi secara lalai. Anda juga tidak perlu menghapusnya atau mengubah fungsi apa pun pada pengaturan untuk menyembunyikan transaksi anda dari orang lain.

Bolehkah wang dicuri dengan nama Aplikasi Tunai saya?

Tidak, wang anda tidak dapat dicuri dari akaun Aplikasi Tunai anda hanya dengan nama pengguna atau $ Cashtag anda. Melihat bahawa Aplikasi Tunai tidak menunjukkan maklumat terperinci seperti nombor telefon anda, pin Aplikasi Tunai, id e-mel, dan lokasi yang berkaitan dengan akaun anda kepada pengirim dan penerima. Oleh itu, anda harus menyimpan maklumat tersebut dari pengintipan agar tidak mencuri wang tunai anda

Kesimpulannya

Aplikasi Tunai adalah aplikasi pemindahan pembayaran peer-to-peer yang digunakan untuk mengirim dan menerima pembayaran. Ini adalah dompet Aplikasi Digital dan Tunai yang berfungsi seperti akaun bank. Ini membolehkan pengguna membeli produk dan perkhidmatan yang dia mahukan. Ia juga menawarkan perkhidmatan pilihan yang disebut kad Aplikasi Tunai seperti kad debit.

artikel berkaitan