Perlu sedar bagaimana untuk menjadi model? Adakah anda berfikir untuk menjadi Gigi Hadid, menjadi muka depan majalah Vogue? Menunjukkan sebagai panggilan telah menjadi keputusan yang sangat dibanggakan sekarang dengan sebilangan besar calon yang mengejar fantasi untuk berubah menjadi supermodel berikut. Hari-hari itu berakhir apabila anda boleh bergantung pada karma anda untuk dikenali, kemungkinan kejadian itu adalah salah satu daripada banyak ketika ini. Untuk berubah menjadi model, ia memerlukan ketertiban, usaha, dan tekad .

Mengenai pemodelan

Anda perlu merancang, merancang, dan mengikuti metodologi untuk bertahan dan mendapat perhatian. Kami telah membahas beberapa model dan organisasi yang bermanfaat dan menyiapkan petua teratas di bawah yang harus anda ikuti untuk masuk ke dalam perniagaan yang menunjukkan dan melancarkan profesion anda yang mempamerkan. Oleh itu, inilah cara untuk memulakan demonstrasi: Untuk menyedari bagaimana cara memaparkan , pertama, anda harus menyedari jenis demonstrasi yang sesuai dengan anda.

Klasifikasi pemodelan teratas:

Pemodelan Landasan:

Model runway mengambil bahagian dalam pertunjukan landasan dan perlu menukar pakaian dan kosmetik secara konsisten. Runway atau Ramp adalah tempat model menampilkan pakaian dan hiasan gaya semasa pertunjukan reka bentuk dengan berjalan-jalan di atasnya. Model landasan digunakan bergantung pada pengalaman yang dimilikinya.

Model Saiz Tinggi :

Orang-orang yang anggarannya lebih besar daripada model gaya artikel dapat dipesan menjadi model ukuran lebih besar. Mereka termasuk dalam pemberitahuan gaun ukuran lebih besar, alat kecantikan, ekstra gaya, dan sebagainya model ukuran lebih besar secara progresif berpartisipasi dalam penerbitan gaya dan ternyata penting untuk perniagaan reka bentuk. Lebih banyak perancang berfikir untuk membuat pakaian untuk pasaran yang lebih besar.

Model Kecergasan:

Model kesihatan mempunyai badan yang sangat bercirikan otot yang dikondisikan. Model-model ini mempunyai jumlah yang lebih sedikit, dan berat kerana mempunyai badan yang berotot. . Iklan majalah selalu menggunakan model kesihatan ini; Bagaimanapun, beberapa dari mereka juga berfungsi sebagai mentor kesejahteraan, dan ada juga yang turut serta dalam persaingan yang berkaitan dengan kesejahteraan.

Model Glamour:

Organisasi model glamor tidak mempunyai keperluan yang tepat mengenai tubuh model, dan bergantung pada kecenderungan apa yang mereka simpan. Secara komprehensif ia berpusat di sekitar daya tarik seksual seseorang, dan model-model ini terdapat dalam jadual, majalah lelaki, pakaian dalam, dan rakaman muzik .

Model alternatif:

Model eksentrik yang cenderung memiliki sorotan sebenar yang beragam, dan cenderung untuk membuat pengacau, Goth, dan pemotretan minat adalah model elektif.

Model bahagian:

Model-bahagian yang digunakan bergantung bergantung pada mereka bahagian badan tertentu. Saya boleh jadi tangan, kaki, dada, bibir, dan sebagainya walaupun minatnya pada bahagian yang menarik, ada juga minat untuk bahagian yang tidak memikat. Beberapa organisasi secara eksklusif bercakap dengan model yang digunakan untuk bahagian badan mereka.

Model pengiklanan:

Model yang benar-benar menarik yang bertujuan untuk menarik pelanggan ke item atau pentadbiran dengan terus bekerjasama dengan mereka adalah model khas. Mereka memberikan pandangan langsung kepada pelanggan dengan memberikan data mengenai item tersebut. Mereka boleh didapati di pameran kerjaya, majlis, pusat membeli - belah , kelab dan tempat awam yang lain.

> Ringkasan: Jenis model yang digulung dalam industri pemodelan fesyen disebutkan di atas. Solekan, glamor dan berpakaian berdampingan adalah faktor utama menjadi model.

Apa yang perlu anda lakukan untuk menjadi model fesyen?

Bangunkan kemampuan anda

Kaji dan dapatkan persembahan. Berlatih berjalan-jalan di landasan. Apa yang mengasingkan model cantik dari model lain akan menjadi keupayaan persembahan dan jalan mereka. Menunjukkan adalah hasil kerja. Tidak kira sama ada maraton menonton bekalan Model Teratas Amerika yang tidak berkesudahan, memeriksa halaman Vogue, melihat latihan instruksional YouTube, meneliti buku digital yang diperagakan seperti fotografi gambar yang luar biasa atau mencari model yang paling disukai. Persembahan dan berjalan-jalan di landasan sangat awal dari awal. Berlatih. Berikut adalah petua memaparkan untuk anda: Minta teman menembak gambar anda untuk membuat persembahan dengan baik, sebelum kamera dan orang lain. Atau sebaliknya mulailah lebih sederhana dan pasangkan kamera di tempat dan berlatih tanpa orang lain sehingga kepastian anda berkembang sebelum anda memulakan lawatan anda untuk berubah menjadi model gaya.

Berusahalah membentangkan di hadapan kamera

Tahap berikut untuk mengetahui bagaimana memulakan demonstrasi adalah melakukan latihan sebelum kamera. Model-model supermodel yang anda lihat dalam foto majalah yang indah tidak hanya duduk di depan kamera dan bernasib baik apabila seorang seniman fotografi gaya berbakat besar mengambil gambar mereka. Mereka bekerja dengan pengambil gambar untuk membuat persembahan berhenti. Keduanya sama-sama berbakat dalam pertukaran terpisah mereka, model akan memanfaatkan penampilannya, penampilan luar, dan naluri yang mahir untuk membantu membuat penglihatan pengambil gambar. Mempunyai bakat penyampaian yang betul adalah keperluan asas untuk berubah menjadi model. Pengambil gambar akan menggunakan wawasannya mengenai pencahayaan, pembukaan, garis besar, dan sebagainya untuk meremajakan semua yang ada di hujungnya. Ini adalah tarian yang diatur, dan anda perlu mempertajam bakat anda dengan cara yang paling ideal yang anda boleh. Sekiranya anda tidak dapat menghadirkan diri dan tidak merasa positif tentang depan kamera, akan lebih sukar untuk mendapatkan bidikan yang luar biasa. Berusahalah untuk menjadi model terbaik yang anda boleh!

Dapatkan portfolio paparan yang menakjubkan

Salah satu langkah paling asas untuk berubah menjadi model dan membuat panggilan yang mantap adalah dengan mempunyai portfolio paparan yang seimbang yang menampilkan fokus padat anda melalui gambar berkaliber tinggi dan mengejutkan. Salah satu keperluan utama dari model yang akan dilakukan oleh organisasi dan pelanggan untuk mewujudkan hubungan pertama yang luar biasa adalah portfolio yang menunjukkan. Ini membantu dengan penyampaian dalam talian (laman web portfolio anda yang menunjukkan) bahawa anda boleh menghantar sesiapa sahaja melalui e-mel dan penyesuaian cetak yang dapat anda tunjukkan ketika anda bertemu dengan seseorang. Anda memerlukan keseluruhan pengenalan , dengan cara itu anda dapat menaiki tangga melangkah dalam perniagaan pameran.

Cari agensi pemodelan yang betul

Setiap model gaya memerlukan organisasi yang mempamerkan. Langkah awal untuk disokong oleh pejabat demonstrasi adalah dilihat oleh organisasi pameran terkemuka di kawasan umum anda. Untuk dilihat memerlukan penginapan yang sangat mudah: pratonton anda. Penggambaran ini biasanya disinggung sebagai 'digital' dalam perniagaan (atau jarang 'polaroid.')

Agensi pemodelan mencari gambar yang paling asas dan biasa yang dapat difahami sehingga mereka dapat melihat anda untuk ANDA. Kirim pratonton anda yang memakai hampir tidak ada kosmetik: pelbagai tempat dan maskara ringan dan tidak lebih dari itu. Cobalah untuk tidak menggayakan rambut anda (namun pastikan ia sempurna), dan masukkan gambar rambut anda ke bawah, dan lebih jauh lagi rambut anda, ditarik dari wajah anda. Asasnya harus sederhana dan tidak melencong (tetap dengan pembahagi biasa berfungsi dengan baik). Ambil gambar menggunakan cahaya biasa; rakan sepertinya boleh memainkan gambar untuk anda. Sekiranya anda mempunyai teman sekarang merancang gaya belajar daripada memberi tahu untuk mengambil cadangan mereka mengenai pilihan almari anda. Digital anda harus memasukkan gambar-gambar yang menyertainya: menyeringai (dengan gigi, tanpa), tidak menyeringai, gambar kepala yang sangat dekat, profil sisi kiri dan kanan, dan tangkapan panjang penuh (kedua-duanya menghadap kamera dan mendapat jarak dari kamera). Pakaian anda mestilah terdiri dari baju (shading kuat) dan seluar.

Tempat penginapan anda ke pejabat pameran tidak termasuk yang menyertainya: Selfie, Foto berbelanja , gambar berkabut / kacau / zum keluar, dan sebagainya. Cobalah untuk tidak memakai celana palsu, jangan memakai bulu mata palsu, jangan buat gila mencetak dengan kosmetik (untuk 'menipu' dan memberikan khayalan sebagai tanpa kosmetik dan mempunyai tulang pipi pelaksana dan hidung yang kecil biasanya). Jangan terlalu memikirkannya: asas dan normal adalah pengenalan awal yang menunjukkan pejabat mencari.

Lakukan pemeriksaan mengenai pejabat demonstrasi yang anda sertai

Sebelum menyerahkan kepada setiap organisasi yang memaparkan di bumi dan memeriksa apakah ada yang melekat, lakukan penjelajahan anda. Buat penyingkiran. Sebagai permulaan, dan khususnya, adakah organisasi ini tulen? Adakah perniagaan mereka akan disahkan dengan mudah, dan adakah mereka mempunyai tinjauan buruk? Adakah pejabat yang dipamerkan ini boleh menoleransi model dengan penampilan dan perincian anda? Apakah siklus penginapan organisasi yang memaparkan (peraturan eksplisit berubah mengikut pejabat, namun anda harus mempunyai pilihan untuk mengetahui data ini di laman web mereka)? Apakah misi terkini pejabat demonstrasi? Adalah selamat untuk mengatakan bahawa mereka bekerja dengan jenama dan organisasi yang ditubuhkan? Adakah anda ingin pejabat ini bercakap dengan anda, yang bermaksud anda akan bercakap dengan mereka demikian? Apabila anda menemui pejabat yang menunjukkan bahawa anda pasti akan menjadi padat untuk anda, serahkan angka ke pilihan utama anda. Setelah anda menyampaikan angka anda sekiranya anda mendapat panggilan untuk bertemu dengan organisasi secara bersemuka, adakah penyelidikan lebih banyak sebelum pertemuan? Ikuti pencetus gaya yang tidak dapat disangkal, siapa supermodel 'it' sekarang, perkembangan terkini dari dunia reka bentuk / kecemerlangan / demonstrasi, dan sebagainya, anda tidak semestinya menjadi "buku rujukan model reka bentuk" mudah alih dengan menggunakan apa sahaja dan semua cara tahu dan berpendidikan.

Ketahui cara memahami pemecatan

Secara intelektual mengatur diri anda untuk memecat banyak perkara. Anda HARUS mempunyai pilihan untuk menangani pintu masuk tertutup di wajah anda tanpa ragu-ragu. Malah, supermodel yang paling mengejutkan untuk benar-benar berjalan di planet ini diberitahu "TIDAK." Mereka diberitahu "TIDAK" pada berbagai kesempatan, dengan banyak cara, oleh individu yang tidak terhitung. Pemecatan penting untuk wilayah. Semakin cepat anda memahami dan mengakui bahawa, kebaikan anda akan menjadi. Cuba jangan menyusun harga diri anda berkenaan penampilan atau sokongan orang lain terhadap anda. Mulakan latihan sekarang: cabar diri anda untuk mengabaikan analisis yang anda dapat minggu ini. Periksa sama ada mudah atau menyusahkan. Semakin sukar, semakin banyak yang anda perlukan untuk menumbuhkan kulit yang lebih keras. Adakah tepat untuk mengatakan bahawa anda marah kerana anda hanya dinasihatkan untuk mengembangkan kulit yang lebih keras? Dengan andaian ini berlaku, yang betul-betul tepat! Mulakan latihan untuk membiarkan semua analisis menjauhi anda! Walau apa pun, jangan tertekan, semua orang sesuai untuk mempelajari kepakaran ini dengan latihan yang mencukupi. Mantera mental yang baik untuk diingat berkaitan dengan [pemecatan] (ht adalah: "Setiap 'TIDAK' hanya satu 'TIDAK' lebih seperti 'YA.'"

Jadikan diri anda sentiasa kelihatan lebih baik

Uruskan kulit, rambut, badan, dan kesejahteraan anda. Suka atau tidak, berdemonstrasi adalah industri yang bersungguh-sungguh, dan keagungan / penampilan tentu menjadi asas. (Yang dinyatakan, anda bahkan sekarang dapat menjadikannya sebagai model perniagaan dengan sedikit memperhatikan kehebatan sebenar atau jenis badan.) Namun, untuk model reka bentuk, garis panduan tinggi / berat badan lebih lentur dan tegas daripada dengan jenis lain dalam memaparkan. Tidak banyak yang dapat Anda lakukan mengenai sifat keturunan, melainkan bergantung kepada anda untuk memanfaatkan sifat keturunan yang anda berikan.

Jadilah Profesional

Mendapatkan paparan adalah suatu usaha yang mudah. Anda mesti menjadi ahli sepenuhnya. Jawab panggilan. Kembalikan mesej telefon dan mesej dengan cepat. Tidak ada alasan untuk terlambat 30 minit ke perhimpunan, memproyeksikan panggilan, mengambil gambar. Walau apa pun, anda harus secara konsisten 15 minit AWAL. Ini memerlukan kemampuan mengatur dan masa. Model yang diharapkan melakukan kesalahan besar ketika menerapkan pola pikir: "Baiklah, saya benar-benar cukup untuk menjadi model, jadi saya hanya akan berjalan dengan penampilan saya sendiri dan usaha yang tidak dapat diabaikan." Banyak model canggih pada masa lalu tidak pernah bekerja satu hari lagi dalam hidup mereka dalam demonstrasi setelah mereka tidak profesional, mentaliti dan ketenaran mula menguasai kehebatan mereka. Tidak ada yang perlu bekerja dengan diva. Terdapat banyak wanita muda terbaik di planet ini yang TIDAK akan jahat atau tidak bertimbang rasa.

> Ringkasan: Peraturan yang disebutkan di atas cukup mustahak untuk menjadi model fesyen. Anda harus belajar merangkul diri, katakan tidak di mana anda fikir betul dan bersikap profesional.

Soalan Lazim

Berapa tinggi anda harus menjadi model fesyen?

Walau bagaimanapun, jika anda ingin menjadi model fesyen yang tinggi, kebanyakan agensi pemodelan mungkin mempunyai syarat sekurang-kurangnya 5 "8 hingga 5" 11. Walaupun begitu, terdapat beberapa model fesyen tinggi yang tingginya 5 "7 atau lebih dari 6" 0.

Sejauh mana selamatnya menjadi model fesyen?

Sebagai model fesyen, anda mudah terdedah, terutamanya ketika anda memulakan. Oleh itu, jaga anda dan selamat. Petua terpenting saya untuk model fesyen yang bercita-cita tinggi: Jangan jatuh ke sekolah pemodelan palsu (anda TIDAK perlu membayar wang untuk menghadiri sekolah model atau latihan, tempoh). Anda tidak perlu membayar sebarang foto untuk memulakan.

Bagaimana membina kerjaya pemodelan fesyen yang berjaya?

Ingat bahawa memerlukan masa untuk membina kerjaya pemodelan yang berjaya. Akan ada banyak turun naik sebelum anda dapat menjadikannya sebagai model fesyen. Sentiasa bersikap positif dan bersiap sedia untuk ditolak. Belajar dari kegagalan anda dan tekun. Akhirnya kerja keras anda diharapkan dapat membuahkan hasil.

Kesimpulannya

Hingga kini, Anda telah melihat sebagian besar cara pada kaedah yang paling mahir untuk berubah menjadi model, namun tidak membiarkan harga diri anda tidak kurang penting. Terlepas dari apa anda sebagai individu yang penting dengan sentimen, perenungan, dan perasaan? Anda jauh dari wajah cantik. Sebilangan besar model reka bentuk mengakui kedudukan yang dipesan oleh pejabat mereka, yang baik dan sangat biasa.

Walau apa pun yang berlaku, sekiranya sesuatu benar-benar terlampau jauh atau menyebabkan anda merasa janggal, anda perlu memikirkan cara membuat suara dan menyuarakan penilaian anda sebelum melepasi titik yang tidak akan kembali. Walaupun kita hanya menyebut tanggungjawab sebagai ciri penting, ada perbezaan yang hampir tidak dapat diabaikan. Anda semestinya tidak pernah begitu komited dengan profesion anda sehingga ternyata menjadi keutamaan yang lebih tinggi daripada diri sendiri dan keperluan anda sendiri. Petua menunjukkan ini mungkin membantu anda melihat bagaimana menjadi model. Kami yakin ia akan berguna untuk model reka bentuk seperti anda!