Sering kali perlu menyalin kerja rumah kerana beberapa keadaan. Berdasarkan kajian Harvard, kira-kira 45% orang cenderung menyalin kerja rumah. Jangan bandingkan menyalin kerja rumah dengan menyalin projek dalam kelas kerana menyalin kerja rumah jauh lebih baik daripada menyalin tugas dalam kelas.

Selain itu, Copy Homework mempunyai pelbagai kelebihan, seperti profesor tidak dapat mengatur kaedah membuat kerja rumah secara eksplisit dan membuat kerja rumah, jadi anda akan mempunyai banyak pilihan untuk beralih.

Di zaman baru ini, Cheat Homework menjadi Permainan Kanak-kanak, dan ada beberapa cara untuk kita melakukan Cheat homework. Terdapat terutamanya empat cara untuk melakukan Bantuan Tugasan Android , tetapi semuanya berbeza mengikut risiko dan ganjaran.

Petua Rahsia Cara Menyalin Kerja Rumah

Berikut adalah 3 pendekatan utama untuk menyalin kerja rumah tanpa membuat tertangkap:

Salin Dari Rakan

Ini adalah salah satu cara termudah dan termudah untuk menghilangkan semua masalah dari kerja rumah. Tetapi kami telah menyenaraikan beberapa perkara penting yang perlu diingat oleh setiap pelajar semasa menyalin, dan mereka tidak mahu terperangkap.

Yang pertama ialah anda perlu memilih rakan anda dengan berhati-hati dan jangan sekali-kali berbohong kepada rakan anda. Dan walaupun anda ditangkap secara kebetulan, dia akan selalu menjadi orang yang dapat menolak segala-galanya. Dan doronglah anda, tetapi anggap saja setelah guru mengimbangkan semua kerja rumah dan menangkap anda berdua. Ini akan menjadi tamparan hebat bagi pasangan anda, dan dia mungkin mengakui bahawa anda mengambil pekerjaan rumahnya. Salin Kerja Rumah hanya boleh menjadi tuduhan. Tetapi setelah rakan anda mengaku, ia akan berubah menjadi kecurian, penipuan , dan pencurian.

Yang seterusnya adalah mendapatkan keyakinan pasangan anda. Begitu juga, kerana ini adalah kakitangan yang paling bermanfaat yang akan memberi manfaat kepada anda dalam tugas - tugas berikutnya, ia akan menyokong sekiranya anda tidak berkongsi Kerja Rumah yang Disalin dengan orang lain.

Yang terakhir masih menulis semula bahan perkataan anda sendiri. Sekiranya anda tidak mengulanginya, itu tidak dapat dikesan oleh aplikasi. Walaupun dengan mata manusia, seorang profesor masih dapat menangkapnya.

Salin Dari Internet

Salin kerja rumah dari sumber dalam talian tetap menjadi pilihan kedua anda. Juga, kerana mungkin memberi Anda file sebelumnya, atau data yang mungkin telah ditukar dengan rakan anda yang lain, mereka semua akan mengalami masalah. Tetapi dengan had ini, anda masih boleh menyalin kerja sekolah tanpa masalah. Yang perlu anda lakukan adalah memperhatikan 3 undang-undang utama ini ketika berurusan dengan internet.

Yang pertama ialah anda tidak boleh menyalin bahan dari satu laman web .

Itu dari beberapa laman web atau beberapa tempat di mana kemas kini akan sangat sukar untuk memuatkan kerja rumah orang lain.

Fakta yang seterusnya tetapi paling penting adalah untuk menyusun semula setiap baris dengan bahasa anda sendiri yang tidak terdengar janggal jika anda tidak dapat menyusun ayat atau menulis bahasa Inggeris yang sempurna. Kerana struktur dan sebutan ayat anda akan menjadikan salinan rumah anda menjadi istimewa.

Yang ketiga memerlukan sedikit usaha. Tetapi penting untuk menyelamatkan integriti anda; banyak laman web boleh mencari penjiplakan secara percuma hanya setelah anda menyemak semula ayat yang anda gunakan dari jenis sumber ini.

Siapkan

Cheat Homework tidak semudah yang difikirkan orang, dan terdapat banyak kompromi yang harus dibuat oleh pelajar untuk menyelesaikan kerja rumah mereka secara praktikal, psikologi, dan kewangan. Terdapat sebilangan gerai dari mana anda boleh meminta orang lain melakukan kerja anda. Tetapi tidak ada bonus yang datang tanpa kerja keras; terdapat terutamanya tiga kes atau kaedah untuk menyelesaikan kerja rumah kita oleh orang lain; ketiga-tiga ini adalah seperti berikut.

Selesaikan dari beberapa senior

dilakukan dengan bantuan beberapa rakan sekelas

Lengkapkan dari freelancer

Tetapi kedua-dua pendekatan ini memerlukan pulangan lain, sama ada dalam bentuk wang tunai atau dalam bentuk barang, untuk bergantung pada item tersebut dalam memilih pilihan ini. Anda akan menggabungkan titik-titik ini menjadi tiga perkara yang ditulis di bawah.

Pertama, seseorang perlu memilih individu yang dapat melakukan tugas dengan berhati-hati jika saya harus menetapkan ketiga-tiga pilihan untuk kualiti yang disusun dari yang paling konsisten hingga yang paling tidak boleh dipercayai, kemudian Fellow> Senior> penulis bebas kerana individu tersebut tidak hanya menyesuaikan standard bahan tetapi juga usaha. Begitu juga, freelancer benar-benar mencari wang, jadi mereka akan menyumbang kepada pekerjaan sebagai pekerjaan, jadi ada kemungkinan dia akan meletakkan kreativitas di dalamnya.

Perkara lain tertumpu pada pemeriksaan dua kali. Saya tidak mengambil masalah dengan amanah. Tetapi memastikan diri anda adalah keperluan masa untuk memeriksa semula tugas itu dengan memberikan bacaan yang mendalam. Dan juga membuatnya diperiksa dari alat pengesan plagiarisme.

Yang ketiga adalah yang terakhir, tetapi tidak sedikit, masih menawarkan sesuatu sebagai balasan, baik secara fizikal, psikologi, atau emosi, dan untuk terus menjalin persahabatan dengan orang itu yang dapat anda gunakan sokongannya selama bertahun-tahun akan datang.

Kesimpulannya

Anda perlu mengurus banyak perkara semasa anda membuat kerja rumah anda yang telah kami bincangkan di atas. Anda perlu mengikuti semua petua ini untuk menyalin kerja rumah dengan sempurna.

Cara menipu kerja rumah

Pendapat saya mengenai kerja rumah membantu

Sebagai seorang guru, saya berusaha untuk membuat pelajar membaca sesuatu dan bertanya kepada saya soalan yang mereka hadapi. Bagaimanapun! Saya dapat melihat bahawa banyak pelajar yang mengambil fizik kolej, aljabar, atau kimia tidak akan hanya menggunakan pengetahuan itu untuk mata pelajaran itu dan saya ingin melihat seseorang bergerak dengan kehidupannya dan mendapat pekerjaan daripada dihantar kembali. Adakah kaunselor pengajaran menggunakan formula litar atau menukar gram menjadi mol? Tidak! jadi walaupun sebilangan kecil orang akan memandang rendah nilai pekerjaan rumah atau kecurangan terhadap pekerjaan rumah, saya tidak menganggapnya sebagai dosa serius dan mereka yang mempraktikkannya boleh melompat ke kolam renang. Saya memberi amaran kepada pelajar bahawa mereka sering perlu mengetahui subjek ini untuk lulus dalam peperiksaan kelas mereka, jadi jangan melihat ini sebagai jalan keluar sepenuhnya dari kad penjara percuma. Dan berpindah ke kerja rumah A + dan mendapatkan ujian F adalah hadiah yang lumayan. Berhati-hati.

Lakukan carian dalam talian dengan jawapan kerja rumah

Sekiranya anda tidak berada di pihak ini, saya pasti anda berhati-hati semasa melakukan carian Google atau Yahoo. Dan anda juga mungkin tahu bahawa apabila anda menemui jawapan untuk soalan tertentu, masukkan sahaja petikan berganda di sekitar pertanyaan carian anda. Sebagai contoh; andaikan anda mencari jawapan untuk soalan ini. Berapa lama perjalanan kereta sejauh 50.0 batu sejam untuk menempuh jarak 300 kaki? Anda boleh menyalin dan menampal pertanyaan ke pemacu carian dan anda akan kembali dengan mungkin berjuta-juta hasil, yang mana kebanyakannya berusaha menjual kereta baru kepada anda. Untuk menerangkan carian anda, sertakan dua petikan dalam pertanyaan. Kadang-kadang kata-kata yang dimaksud mungkin tetap sama, tetapi nilai algebra mungkin berubah. Sebilangan besar orang berpendapat bahawa menipu di sekolah adalah perkara yang serius dan hanya pelajar kurang upaya yang boleh menggunakannya. Mereka yang menipu pekerjaan rumah benar-benar kecewa kerana mereka tidak mempunyai harapan untuk masa depan kerana mereka tidak mendapat pendidikan. Ia jauh dari benar.

Mengapa pelajar menipu?

Sekiranya anda tertanya-tanya mengapa begitu banyak orang menipu pekerjaan rumah, ingatlah salah satu sebab mengapa beban mereka begitu besar dengan sebilangan besar tugas rumah. Anak-anak sekolah hari ini sedih dengan bebanan sekolah. Pelajar pada dasarnya bosan. Mereka membuat kerja rumah dengan susah payah dalam beberapa kes, ini menyebabkan anak-anak sebenar mengabaikan kerja guru atau melakukannya sepenuhnya. Pelajar mendapat markah rendah, memulakan kelewatan program, dan tidak lagi memperhatikan aktiviti ini. Dari sinilah kecurangan kerja rumah.

Kesalahpahaman umum mengenai kerja sekolah

Kanak-kanak sekolah tidak mempunyai pemahaman yang jelas tentang apa yang mereka pelajari atau bagaimana; mereka keluar dari proses pembelajaran dan menumpukan perhatian untuk mendapatkan markah terbaik.sehingga mereka dapat mengingat ingatan sebelum peperiksaan, para pelajar bersiap sedia untuk mengawal dan segera mengabaikan majoriti pelajar. Ini mengabaikan fungsi dan kepentingan fungsi kawalan yang lebih besar. Sekiranya anda berfikir bahawa menipu hanya memburukkan keadaan, anda salah. Semasa bersiap untuk menipu pekerjaan rumah, pelajar menguji usaha pertamanya dan mengusahakan subjek tersebut. Ini sangat memberikan proses pembelajaran. Pertarungan terbesar terhadap kecurangan di sekolah ialah mereka berkelakuan buruk, menggali gaya buruk dan membina harga diri secara tidak sengaja dengan hadiah yang salah.

Faedah Menipu di Sekolah

Menipu pada kerja rumah adalah salah satu kemahiran yang paling penting pelajar berkembang di sekolah rendah. Ia mudah bagi pelajar muda, tetapi sangat sukar bagi seorang anak. Pelajar harus fokus pada ejaan, tetapi pada masa yang sama, mereka harus mengingat keseluruhan perkataan. Untuk mengenali teks tanpa ralat, anda perlu melakukannya

• Berhati-hati

• Keupayaan untuk tidak terganggu

• Fokus pada apa yang anda lakukan

• Jangan terburu-buru, baca dan ingat, kerana perkataan itu harus diingat secara visual atau telinga

Ini menyumbang kepada transformasi kemahiran di atas. Selain itu, pelajar belajar membezakan dan mengingati di dalam kelas. Kaedah seperti itu memberi ingatan yang baik pada anak dan membolehkannya menemui pelbagai cara untuk belajar.

Mengapa kerja rumah dianggap tidak berguna dan berbahaya?

Guru sepenuhnya mempercayai kerja rumah membantu pelajar belajar sumber dan harus menggunakannya setiap hari, tanpa mengabaikan. Penglihatan tidak selalu berfungsi. Kerja rumah telah terbukti tidak berkesan dan selamat dalam beberapa kes. Guru Amerika Brandy Young memutuskan untuk membatalkan tugas kerja rumahnya. Ini sah dan memenuhi jangka masa menunggu. Tetapi mari kita bincangkan mengapa tugas rumah tangga boleh menjadi sangat berbahaya.

UuuMungkin risiko kesihatan

u Secara khusus ibu bapa boleh bersetuju dengan pengisytiharan itu kerana beban pendidikan dan tekanan yang semakin meningkat menimpa kehidupan anak-anak. Kerana beban yang tinggi, anak-anak kurang tidur. Mereka cepat-cepat bangun membaca buku dan panik. Akhirnya, mereka menghadapi masalah untuk tidur . Miopia, gastritis, kronik, keletihan bukanlah senarai lengkap masalah kesihatan yang dihadapi oleh pelajar semasa bekerja di sekolah. Oleh itu, adalah baik untuk mengelakkan pekerjaan rumah tangga dan melakukan sesuatu yang sangat berguna, bukan? Jawapan persetujuan akan menjadi penyelesaian terbaik.

Mengambil masa

"Anak-anak lebih sibuk hari ini daripada sebelumnya," kata Peter Gray, seorang profesor kolej Boston. Mereka terlalu banyak menghabiskan masa di sekolah; mereka berlari ke arah para guru. Dalam perjalanan pulang, mereka mengikuti kelas tambahan; jadual waktu tidak dikawal sama sekali; setiap jam dipertimbangkan. Ahli psikologi Harris Cooper mempengerusikan kajian yang membuktikan bahawa rawatan di rumah kurang berkesan. Pelajar tidak mempunyai ruangan penting untuk mengingat maklumat dari semua artikel kerana anda sudah menggunakan ruang badannya untuk perkara lain.

Ia tidak mempengaruhi prestasi akademik

Alfie Cohn, salah satu penyerang utama pendidikan moden, menulis sebuah buku mengenai Mitos mengenai Pekerjaan Rumah, di mana dia mengatakan bahawa tidak ada hubungan antara jumlah tugas kerja rumah dan pencapaian dalam pelajaran, di sekolah menengah, hubungan antara keduanya halus. Ini akan hilang sekiranya kaedah pengukuran yang lebih tepat digunakan dalam kajian; apa rasa memerlukannya?

Ia boleh merosakkan hubungan antara ibu bapa

Ramai ibu bapa menolong anak-anak mereka dalam menjalankan tugas di rumah mereka. Walaupun merupakan latihan terbaik yang mengikat keluarga, ia tidak begitu.

  • Program sekolah telah berubah; kefahaman ibu bapa sudah ketinggalan zaman. Mereka tidak dapat berkongsi dengan anak mereka. Juga, banyak ibu bapa tidak menyedari contoh mudah dari sekolah sallybus dan berusaha untuk menjalankan tugas pendidikan dari sudut muda. Kanak-kanak tidak dapat memahaminya dan tidak tahu bagaimana mengambilnya.
  • Ibu bapa bukan guru. Mereka tidak tahu bagaimana menerangkan data, menyampaikannya dengan tepat, dan memeriksanya.
  • Melakukan tugas di rumah adalah pertembungan berterusan. Pelajar tidak mahu melakukannya. Juga, ibu bapa tidak tahu bagaimana memberi inspirasi kepada anak-anak mereka, dan memimpin jalan keluar. Ini mengakibatkan pertembungan.

Cara menipu kerja rumah; alasan untuk berbuat demikian

Sebab untuk melakukan kecurangan adalah seperti berikut

  • Sebilangan besar tugas rumah
  • Tugas yang sukar
  • Kekurangan masa
  • Hilang sumber yang diperlukan

Murid-murid sekarang mempunyai lebih banyak tugas daripada datuk dan nenek mereka dan ibu bapa mereka dahulu. Analisis telah membuktikan bahawa satu jam-1,5 jam adalah yang terbaik ketika menulis selepas kelas. Tidak semua sekolah melaksanakan rancangan itu dan pelajar mengalami beberapa tugas rumah yang sukar diselesaikan hanya dalam satu malam.

Menipu sebagai jalan penyelesaian

Adalah sukar untuk menangani kecurangan penyelesaian terbaik dan pintar dalam kes-kes tersebut, mesti ada keseimbangan. Tiada jawapan tepat di sini. Kadang kala, betul bahawa pelajar tidak memberi masa dan kekuatan untuk menyelesaikan tugas rumah. Kemudian, inilah masanya nota dapat menyelesaikan kesukaran. Selain menggunakan waktu yang berharga, ia memperbesar pemikiran, ingatan dan kemampuan asli untuk melakukan pekerjaan di bawah tekanan yang begitu banyak. Coed cheating tidak bermaksud bahawa murid tidak mendapat pengetahuan . Kaedah ini sendiri menuntut kerja yang dekat dengan bahan yang dikaji.

Kesimpulannya

Terdapat perubahan psikologi yang kompleks ketika murid menipu mengikut pakar dan pakar. Walaupun menerapkan peraturan dan undang-undang adalah sangat penting, mengetahui apa yang sebenarnya memotivasi pelajar untuk menipu dapat membimbing anda meningkatkan kejujuran di kelas sebagai ganti menghukum orang yang menipu. Pelajar yang benar-benar memerlukan kecurangan akan mencari jalan keluar. Saya tidak pasti ada yang memerlukan amalan ini; pelajar terlalu banyak mengarahkan subjek mata pelajaran dan mereka harus menyediakan terlalu banyak kertas. Mereka membuang masa sementara mereka dapat mempelajari sesuatu yang sebenarnya diperlukan.

Soalan Lazim

1-Adakah buruk untuk menipu kerja rumah?

Apabila pelajar menipu kerja rumah, pelajar menggunakan kemampuan asalnya dan bekerja dengan bahan tersebut. Ini jelas menunjukkan kepada prosedur pembelajaran. Perjuangan utama untuk menentang kecurangan di sekolah adalah tidak bermoral, mengembangkan tabiat buruk, dan membentuk harga diri secara tidak tepat melalui hadiah yang tidak sesuai.

2-Adakah pelajar menipu kerja rumah?

Lebih daripada 70,000 murid sama ada graduan dan sarjana mengambil bahagian di dalamnya. Dan hasilnya mengejutkan, kerana 95 peratus pelajar yang diperhatikan mengakui curang dalam ujian atau tugas di rumah, atau melakukan peniruan.

3-Bagaimana kerja rumah boleh menyebabkan kecurangan?

Tekanan untuk menyelesaikan tugas di rumah juga boleh menyebabkan murid curang dengan menyalin dari rakan mereka atau mendapatkan tutor yang melakukannya untuk mereka. Jelas bahawa jumlah tugas anak-anak yang tidak masuk sekolah tidak diperlukan dan menyebabkan anak-anak menipu dan melakukan penipuan adalah sekolah.

4-Bagaimana pelajar menipu di sekolah?

Menipu datang dalam pelbagai bentuk. Menipu adalah apa-apa bentuk tindakan akademik yang bengkok atau menyesatkan, yang terdiri daripada perubahan data, memegang, memberi, atau menggunakan bahan haram, atau alat untuk projek, peperiksaan atau badan atau karya yang diserahkan untuk penilaian yang rosak.

5-Bolehkah anda menipu peperiksaan dalam talian?

Beberapa organisasi pengajian tinggi menggunakan ujian pengawas untuk menghentikan pemohon daripada menipu. Walau bagaimanapun, tidak ada teknologi yang tahan lasak. Pelajar masih boleh menipu semasa peperiksaan pengawas dalam talian. Jadi, pelajar pasti boleh menipu dalam peperiksaan dalam talian.

Menipu tidak baik, kata guru. Mungkin begitu jika anda tidak tahu menipu pekerjaan rumah sehingga tidak ada yang mencurigakan. Daripada menyalin tugas rakan pelajar anda 5 minit sebelum kelas, anda mungkin ingin mempelajari cara membuat kerja rumah dengan lebih mudah. Tugasan anda mengandungi terlalu banyak soalan yang perlu anda bahas secara terperinci. Dengan menggunakan internet untuk mencari jawapan, maklumat untuk menulis karangan kuliah anda dalam talian mungkin berfungsi sekiranya kerja rumah anda memerlukan anda meneliti soalan. Bagaimana jika anda memerlukan jawapan untuk tugas matematik anda? Di sini anda harus mengetahui cara menyelesaikan masalah. Pelajar cenderung bekerja keras untuk membuat kerja rumah matematik tetapi tidak ada yang berkesan jika anda tidak tahu di mana mendapatkan bantuan profesional untuk menyelesaikan tugasan. Pelajar sekolah merasa paling sukar untuk meminta bantuan orang lain. Bagaimana Menipu Kerja Rumah Matematik untuk Kelas Matematik Anda? Lebih sukar untuk mendapatkan idea bagaimana menipu kerja rumah matematik. Semua kertas kerja, tugas untuk kelas memberi anda peluang untuk menggunakan carian web percuma untuk mencari bahan yang diperlukan dan menyelesaikannya. Peperiksaan matematik berbeza dengan cara pelajar harus menyelesaikan masalah sendiri. Mengetahui cara menipu tugas anda dapat menggembirakan guru anda dengan hasilnya, membantu anda mendapat gred tinggi. Gunakan hasil carian dalam talian Menyalin jawapan boleh mendatangkan masalah kepada anda sekiranya seorang profesor mengesyaki anda seorang yang curang. Cuba berkawan dengan anak-anak lain. Sebilangan daripadanya mungkin kelihatan cerah; mereka boleh membantu anda dengan semua jenis tugasan, sama ada soalan pilihan ganda atau ujian matematik. Cara menipu kerja rumah mymathlab mungkin lebih mudah jika anda menjadi sebahagian daripada kumpulan teratas dalam kelas yang berkumpul di rumah untuk saling menyokong untuk menyelesaikan ujian matematik. Anda bersetuju bahawa konsep yang disalin dari buku teks atau kuliah tutor tidak memberi peluang untuk lulus. Biasanya, anda perlu mengubah kata-kata supaya jawapan anda kelihatan seperti anda sebenarnya membuat kajian. Penyalinan secara rawak akan menghasilkan hasil yang rawak. Berhati-hati dalam memrraphrasa - ingatlah untuk google jawapannya supaya anda memahami soalan peperiksaan. Menipu kerja rumah tidak menipu jika anda dapat mempertahankan apa yang ditulis oleh tulisan anda. Kaji artikel dan pelajari cara menipu kerja rumah dalam talian mymathlab. Bagaimana Menipu Esei dan Kertas Penyelidikan Kerja Rumah? Anda harus membiasakan diri untuk tidak memberitahu orang yang anda tahu cara menipu kerja rumah. Bermain muslihat dengan karangan tidak sama dengan cara menipu tugas matematik. Plagiarisme adalah musuh terburuk anda di sini. Pastikan kata-kata anda berbeza dengan salinan ribuan remaja yang menghadapi tugasan yang sama. Sekiranya anda perlu merangkumi bab buku teks, berikut adalah senarai petua penting: Perhatikan spesifik: Langkau bahagian tengah, baca ayat pertama dan terakhir. Perhatikan perkara penting dalam ringkasan bab. Pertimbangkan untuk menganalisis sinopsis plot daripada membaca novel panjang. Minta pelajar yang lebih tua memberikan karangan lama kepada anda. Pengetahuan umum anda tidak perlu membaca semua halaman yang diperlukan untuk memahami idea utama dan menghuraikannya. Baca teks, perhatikan dan cuba ingat nombor, tarikh, atau angka. Pendidik memperhatikan fakta dan memberi anda penghargaan untuk itu. Kalimat ayat pertama dan terakhir adalah yang paling mustahak untuk memahami idea utama. Sekiranya anda kekurangan masa, anda boleh melangkau keseluruhan bab dan membaca ringkasannya. Pendekatan lain untuk mengelakkan membaca novel adalah meneliti sinopsis plot. Semua butiran minit yang patut anda perhatikan ada dalam pandangan yang jelas. Lebih-lebih lagi, anda boleh meminta kertas lama yang ditulis oleh rakan atau adik-beradik anda untuk kelas yang sama dan menjadikannya tulisan anda untuk mengubah beberapa perkataan. Pengalaman menipu kerja rumah mungkin menimbulkan ketagihan. Diam untuk menyalin jawapan kanak-kanak lain. Ketahui risiko yang anda hadapi ketika menipu pekerjaan rumah. Mengelakkan penipuan adalah tugas utama anda. Semua ini sememangnya sukar dan sukar bagi seorang pelajar. Jangan sekali-kali menghantar tulisan berkualiti rendah! Nasib baik ada penyelesaian yang anda cari - perkhidmatan penulisan esei kami. Berhenti bergelut dengan kertas akademik anda! Penulis profesional kami akan melakukan tugas - mereka menjadikan tugas anda menonjol dengan mengekalkan gaya penulisan anda sendiri. Keaslian lengkap dan sokongan pantas sepanjang proses penulisan adalah kelebihan yang kami banggakan. Pesan karangan khas anda dan nikmati keistimewaan menjadi pelajar teratas dalam kelas