Sering kali perlu menyalin kerja rumah kerana beberapa keadaan. Berdasarkan kajian Harvard, kira-kira 45% orang cenderung menyalin kerja rumah. Jangan bandingkan menyalin kerja rumah dengan menyalin projek dalam kelas kerana menyalin kerja rumah jauh lebih baik daripada menyalin tugas dalam kelas.

Selain itu, Copy Homework mempunyai pelbagai kelebihan, seperti profesor tidak dapat mengatur kaedah membuat kerja rumah secara eksplisit dan melakukan kerja rumah, jadi anda akan mempunyai banyak pilihan untuk beralih.

Di zaman baru ini, Cheat Homework menjadi Permainan Kanak-kanak, dan ada beberapa cara untuk kita melakukan Cheat homework . Terdapat terutamanya empat cara untuk melakukan Bantuan Tugasan Android , tetapi semuanya berbeza mengikut risiko dan ganjaran.

3 Petua Rahsia Bagaimana Saya Boleh Menyalin Kerja Rumah

Berikut adalah 3 pendekatan utama untuk menyalin kerja rumah tanpa membuat tertangkap:

Salin dari Rakan

Ini adalah salah satu cara termudah dan termudah untuk menghilangkan semua masalah dari kerja rumah. Tetapi kami telah menyenaraikan beberapa perkara penting yang perlu diingat oleh setiap pelajar semasa menyalin, dan mereka tidak mahu terperangkap .

Yang pertama ialah anda perlu memilih rakan anda dengan berhati-hati dan jangan sekali-kali berbohong kepada rakan anda. Dan walaupun anda ditangkap secara kebetulan, dia akan selalu menjadi orang yang dapat menolak segala-galanya. Dan doronglah anda, tetapi anggap saja setelah guru mengimbangkan semua kerja rumah dan menangkap anda berdua. Ini akan menjadi tamparan hebat bagi pasangan anda, dan dia mungkin mengakui bahawa anda mengambil pekerjaan rumahnya. Salin Kerja Rumah hanya boleh menjadi tuduhan. Tetapi setelah rakan anda mengaku, ia akan berubah menjadi kecurian, penipuan, dan pencurian.

Yang seterusnya adalah mendapatkan keyakinan pasangan anda. Begitu juga, kerana ini adalah kakitangan yang paling bermanfaat yang akan memberi manfaat kepada anda dalam tugas-tugas berikutnya, ia akan menyokong jika anda tidak berkongsi Kerja Rumah yang Disalin dengan orang lain.

Yang terakhir masih menulis semula bahan perkataan anda sendiri. Sekiranya anda tidak mengulanginya, itu tidak dapat dikesan oleh aplikasi. Walaupun dengan mata manusia, seorang profesor masih dapat menangkapnya.

Salin dari Internet

Salin kerja rumah dari sumber dalam talian tetap menjadi pilihan kedua anda. Juga, kerana mungkin memberi Anda file sebelumnya, atau data yang mungkin telah ditukar dengan rakan anda yang lain, mereka semua akan mengalami masalah. Tetapi dengan had ini, anda masih boleh menyalin kerja sekolah tanpa masalah. Yang perlu anda lakukan adalah memperhatikan 3 undang-undang utama ini ketika berurusan dengan internet.

Yang pertama ialah anda tidak boleh menyalin bahan dari satu laman web.

Itu dari beberapa laman web atau beberapa tempat di mana kemas kini akan sangat sukar untuk memuatkan kerja rumah orang lain .

Fakta yang seterusnya tetapi paling penting adalah untuk menyusun semula setiap baris dengan bahasa anda sendiri yang tidak terdengar janggal jika anda tidak dapat menyusun ayat atau menulis bahasa Inggeris yang sempurna. Kerana struktur dan sebutan ayat anda akan menjadikan salinan rumah anda menjadi istimewa.

Yang ketiga memerlukan sedikit usaha. Tetapi penting untuk menyelamatkan integriti anda; banyak laman web boleh mencari penjiplakan secara percuma hanya setelah anda menyemak semula ayat yang anda gunakan dari jenis sumber ini.

Siapkan

Cheat Homework tidak semudah yang difikirkan orang, dan terdapat banyak kompromi yang harus dibuat oleh pelajar untuk menyelesaikan kerja rumah mereka secara praktikal, psikologi, dan kewangan. Terdapat sebilangan gerai dari mana anda boleh meminta orang lain melakukan kerja anda. Tetapi tidak ada bonus yang datang tanpa kerja keras; terdapat terutamanya tiga kes atau kaedah untuk menyelesaikan kerja rumah kita oleh orang lain; ketiga-tiga ini adalah seperti berikut.

  • Selesaikan dari beberapa senior

  • dilakukan dengan bantuan beberapa rakan sekelas

  • Lengkapkan dari freelancer

Tetapi kedua-dua pendekatan ini memerlukan pulangan lain, sama ada dalam bentuk wang tunai atau dalam bentuk barang, untuk bergantung pada item tersebut dalam memilih pilihan ini. Anda akan menggabungkan titik-titik ini menjadi tiga perkara yang ditulis di bawah.

Pertama, seseorang perlu memilih individu yang dapat melakukan tugas dengan berhati-hati jika saya harus menetapkan ketiga-tiga pilihan untuk kualiti yang disusun dari yang paling konsisten hingga yang paling tidak boleh dipercayai, kemudian Fellow> Senior> penulis bebas kerana individu tersebut tidak hanya menyesuaikan standard bahan tetapi juga usaha. Begitu juga, freelancer benar-benar mencari wang, jadi mereka akan menyumbang kepada pekerjaan sebagai pekerjaan, jadi ada kemungkinan dia akan meletakkan kreativitas di dalamnya.

Perkara lain tertumpu pada pemeriksaan dua kali. Saya tidak mengambil masalah dengan amanah. Tetapi memastikan diri anda adalah keperluan masa untuk memeriksa semula tugas itu dengan memberikan bacaan yang mendalam. Dan juga membuatnya diperiksa dari alat pengesan plagiarisme.

Yang ketiga adalah yang terakhir, tetapi tidak sedikit, masih menawarkan sesuatu sebagai balasan, baik secara fizikal, psikologi, atau emosi, dan untuk terus menjalin persahabatan dengan orang itu yang dapat anda gunakan sokongannya selama bertahun-tahun akan datang.

Kesimpulannya

Anda perlu mengurus banyak perkara semasa anda membuat kerja rumah anda yang telah kami bincangkan di atas. Anda perlu mengikuti semua petua ini untuk menyalin kerja rumah dengan sempurna.

Dengan begitu banyak tulisan yang ditulis di sini atau di sana untuk subjek apa pun, ini adalah mustahil untuk menulis teks ini adalah 100% asli. Setiap kali, anda takut ini mungkin ada sedikit anak di hujung dunia yang nampaknya mempunyai idea yang sama. Memikirkannya, setiap guru mengajar kita ini "pengarang bermaksud ini" atau "pengarang bermaksud itu."

Sekiranya mereka telah meneliti apa yang mereka ingin kita fikirkan, bagaimana seharusnya kita datang dengan sesuatu yang asli? Pada dasarnya, semua idea kami adalah cermin dari sesuatu yang sudah difikirkan oleh orang lain. idea ini akhirnya ditulis dalam buku teks, jadi seperti tentera yang baik seperti ini, kita mengikuti idea ini. Apa yang mereka tidak sedar adalah melalui ini, mereka sebenarnya mengajar kita bagaimana menjiplak idea orang lain.

Turnitin - Musuh nombor satu

Setiap pelajar moden kini melalui perjuangan yang sama: bagaimana tidak ditangkap oleh Turnitin. Memang, semua karya kita sepatutnya menjadi yang asli, tetapi karangan terlalu lama untuk ditulis. Sebilangan besar pelajar mempunyai kelas dari pagi hingga senja, yang menjadikan anda sukar untuk menulis karangan asli. orang itu masih perlu tidur, bukan? Itu sekiranya pelajar pergi ke perkhidmatan menulis kertas atau membuat pesanan. Berbeza dengan apa yang dipercayai oleh guru kita, kita manusia, bukan robot! Tetapi, mereka memutuskan untuk membawa Turnitin dalam gambar.

Jadi apa itu Turnitin? Turnitin adalah pengesan plagiat yang menangkap rentetan teks yang serupa. Oleh itu, sekiranya ada karangan kembar anda yang telah lama hilang, Turnitin pasti akan menemuinya. jika mereka akan membuat versi ini untuk rakyat? ini pasti akan membantu lebih ramai adik-beradik yang hilang daripada ini membantu pelajar. Masih, persoalannya tetap: bagaimana menipu esei tanpa terperangkap oleh Turnitin yang jahat? bolehkah anda melakukannya?

Jadilah Copy-Paster yang Betul

Anda mungkin menjadi master copy-paster jika anda mengetahui muslihatnya. Ini akan berfungsi lebih baik pada komputer Apple daripada PC (kerana Macintosh adalah kegemaran baru kami). Yang mesti anda lakukan ialah memukul Mac anda atau pergi ke baris wayie + C yang menggelikan atau meletakkan garis menegak kecil yang berkelip ini di mana teks anda disalin oleh Wikipedia. Setelah itu, klik "Edit", ikuti ini dengan "Tampal Istimewa" atau akhiri ini dengan "Teks yang tidak diformat." Dengan cara ini, teks anda akan lebih jelas seperti hari, tanpa ada ukuran atau kod yang berbeza dari laman Internet. Tampak cantik sekarang, bukan? Tetapi sekarang anda mungkin berfikir: teks ini adalah perkara yang sama dari halaman! Bagaimana cara menyalin atau menampal atau tidak ditangkap oleh pengesan plagiat keji ini setiap guru nampaknya cinta? ini pasti akan tertangkap jika saya menghidupkannya seperti ini!

Melarikan diri dari Cengkaman Turnitin

Ramai pelajar telah kalah dalam pertarungan dengan Turnitin. Yang lain memenangkannya dengan gemilang atau mengikuti ini pada malam perayaan. Kami telah berbincang dengan pelajar-pelajar ini yang berjaya menipu Turnitin atau memberikan ini wang. Salah satu perkara yang terus mereka rekomendasikan ialah menukar huruf menjadi huruf lain, fon asing ini kelihatan sama. Jadi bagaimana melakukan penipuan tanpa terperangkap berdasarkan hal itu, anda mungkin bertanya? Ia mudah. Ambil huruf "e" dari Cyrillic atau gunakan ini sebagai ganti "e" milik anda.

Cukup pergi ke Google lama yang baik atau cari "Cyrillic e." Kemudian tekan Apple + F dalam dokumen, yang harus mengeluarkan menu "Cari". Anda akan menuju ke menu "cari atau ganti", di mana anda akan mengarahkan ini untuk mencari "e" atau menggantinya dengan versi "e." Cyrillic. Anda juga mungkin mencari makro. dengan ini, anda boleh mengambil teks yang diciplak atau diganti dengan beberapa mumbo jumbo yang tidak diciplak. guru anda akan melihat teks yang disalin sementara Turnitin akan melihat perkara lain.

Secara teknikal, tidak ada yang disebut menipu; anda hanya menulis di komputer anda. Hakikat bahawa anda menyesuaikan ini atau menulis dalam abjad pilihan anda semestinya tidak relevan. Selain itu, tidakkah guru anda memberitahu anda untuk 'menghormati pendapat pengkritik?' Anda pasti… sampai ke tahap di mana anda mahu menggunakan semua yang mereka katakan. Ini adalah versi kami mengenai cara menyalin atau menampal karangan tanpa terperangkap. Kami harap anda dapat membantu ini.

Adalah lebih mudah untuk menipu kerja rumah daripada tugas duduk kerana seseorang melakukan kerja rumah tanpa pengawasan guru besar. Menurut Harvard Crimson, kira-kira 42% pelajar baru mengakui telah memanaskan tugas kerja rumah atau masalah yang telah ditetapkan. Ini menunjukkan bahawa banyak pelajar kolej menipu kerja rumah atau anda juga mungkin melakukannya dengan cara yang bijak tanpa terperangkap. Daripada menyalin jawapan kerja rumah dengan bodoh dari rakan sekelas anda di kelas atau dituduh melakukan penipuan, gunakan cara pintar ini untuk menipu kerja rumah anda atau menjadikan kehidupan anda di kolej menjadi mudah.

Berikut adalah 5 cara bijak untuk menipu kerja rumah anda

1. Cari di Google atau frasa

2. Salin jawapan dari rakan anda

3. Sewa pekerja rumah

4. Hantarkan soalan anda pada jawapan yahoo

5. Dapatkan beberapa jawapan yang salah untuk membuang guru anda

Cari di Google atau frasa

Sebilangan jawapan untuk tugasan kerja rumah kolej seperti matematik, pengaturcaraan, ekonomi atau yang lain sudah ada di internet. Terdapat banyak laman web cheat kerja rumah dalam talian di mana pelajar bertukar atau membeli penyelesaian untuk soalan seperti Kuizlet. Sebaik sahaja anda mengambil penyelesaian, anda boleh menyalin jawapan secara langsung untuk soalan pengiraan atau frasa untuk penyelesaian teks.

Cara cerdik kedua untuk menipu kerja rumah adalah menyalin jawapan daripada pelajar yang cemerlang di kelas anda. ini adalah kebaikan untuk selalu bersosial dengan rakan sekelas anda sehingga mereka dapat dengan mudah menolong anda jika dalam masalah dengan menandatangani kehadiran di kelas, menukar nota atau bahkan membuat liputan untuk anda di sekolah. Minta rakan-rakan anda untuk memberi anda jawapan kerja rumah mereka atau menggunakannya untuk model kertas anda.

Amaran: Jangan menyalin jawapan secara langsung dari rakan anda kerana ini mungkin menyebabkan anda berdua berada dalam masalah. Sebagai gantinya, parafrase jawapan atau ubah perkataannya agar tidak terperangkap.

Cara lain yang curang untuk menipu pekerjaan rumah tanpa terperangkap adalah membayar pekerja rumah dari laman web cheat kerja rumah yang popular. Ramai pelajar kolej meminta bantuan dengan kerja rumah kolej dalam talian atau anda juga tidak boleh ketinggalan. Hari ini, mudah bagi orang lain untuk membuat kerja rumah anda atau menghantarnya sebagai milik anda sendiri tanpa terperangkap. mengupah pekerja rumah yang akan melakukan tugas kerja rumah bagi pihak anda.

Jawapan Yahoo adalah forum soal jawab di mana anda boleh menghantar soalan atau jawapan orang lain. Anda boleh dengan mudah menipu kerja rumah anda dengan menghantar soalan anda di Yahoo untuk mendapatkan jawapan. Menipu kerja rumah mungkin mudah. Tetapi adalah penting untuk diperhatikan bahawa profesor anda sangat mengenali anda terutamanya jika diajar oleh profesor yang sama setiap tahun. Dalam situasi seperti ini, anda mungkin mengambil sedikit jawapan kerana ini adalah tidak wajar untuk mengambil semuanya betul terutama pada tugasan kerja rumah pada subjek teknikal seperti Matematik atau fizik.

Kami tidak boleh menyalahkan Melania Trump - jika anda membaca sesuatu di internet ini merangkumi pemikiran anda, pada dasarnya seperti penulis mencuri ini dari anda

Anda berusaha untuk mencari tahu apakah ini yang sebenarnya anda fikirkan tentang sesuatu (sebab mengapa anda ingin melamar pekerjaan ini; hasil perniagaan suku tahunan anda; harapan atau impian anda mengenai masa depan Amerika, dll), jadi anda melihat di internet atau membaca beberapa ayat ini dengan sempurna merangkumi apa yang anda fikirkan ini pada dasarnya seperti penulis mencuri ini dari anda.

Salin atau tampal adalah rakan terbaik anda - selagi anda tidak membuat kesilapan jika menggunakannya. Salin atau tampal adalah rakan terbaik anda - selagi anda tidak membuat kesilapan jika menggunakannya. Sekiranya anda menganggap plagiarisme adalah perkara yang baik, secara moral, berikut adalah lima langkah mudah untuk mengelakkan terjebak.

Sekiranya anda menjumpai kalimat ini terdengar pintar, anda mungkin menjadikan ini (dan dalam proses itu sendiri) terdengar sangat pintar dengan memasukkan kata-kata tambahan. Lebih banyak suku kata semakin baik. Alih-alih pepatah "anda bekerja keras untuk apa yang anda mahukan dalam hidup", pergi untuk "anda bekerja dengan cepat untuk apa yang anda mahukan dalam kehidupan pemalsuan floccinaucinihil ini". (Petua profesional: gunakan tesaurus. Banyak.)

Yang ini mudah didapati. Daripada mengatakan "had hanya untuk pencapaian anda adalah kekuatan impian anda atau kesediaan anda untuk bekerja untuk mereka" katakan "hadkan kesediaan anda untuk bekerja - ini adalah kekuatan atau pencapaian anda". Michelle Obama = idea buruk. beberapa orang yang mendengar ucapan anda mungkin tahu siapa dia. jika menggunakan bahan penulis ucapan lain, anda mungkin mengelirukan penonton dengan bercakap dengan loghat asing yang berat. sebagai contoh, jika mengatakan "perlakukan orang dengan maruah atau rasa hormat", anda boleh menambahkan orang Arab berkembang dengan mengucapkan kata-kata "perlakukan martabat beble atau maruah". (Catatan berhati-hati: Aksen Arab mungkin tidak sesuai pada konvensyen nasional Republik).

Kemungkinan gangguan lain termasuk menyanyikan ucapan anda atau menyampaikannya sambil tidak memakai apa-apa kecuali kaus kaki merah (tidak semestinya di kaki anda). Jangan cuba menjelaskan kepada siapa pun yang anda fikirkan ini bertahun-tahun sebelum orang lain, anda hanya gagal mencatatnya di mana sahaja. Orang bodoh atau tidak memahami keupayaan otak anda tanpa had. Sebaliknya tersentak, pegang tangan anda bersama-sama atau berseru "Astaga! Kebetulan yang luar biasa! "

Jangan, apa sahaja yang anda lakukan, biarkan sesiapa sahaja mengetahui kebetulan kebetulan tersebut. (Kemungkinan kalimat lima perkataan ini, secara kebetulan, akan serupa dengan ayat lima perkataan yang lain adalah yang terdapat di 3,200,000,000,000,000,000,000,000 yang kemungkinan besar daripada memukul jackpot loteri dua kali berturut-turut).

Soalan Lazim

Bagaimana anda menyalin dan menampal tanpa terperangkap?

Sebenarnya, menipu dari segi undang-undang tidak sama dengan pelanggaran hak cipta. Itu sah. Tetapi ini tidak menghalang guru anda untuk menganggap pekerjaan rumah anda yang disalin sebagai plagiat dan memberi anda F atau, jika kes seperti itu kerap berlaku, anda mungkin juga diusir.

Bolehkah anda menghadapi masalah untuk menyalin kerja rumah?

Walau bagaimanapun, memberikan tugasan yang lengkap kepada rakan bukanlah pengajaran rakan sebaya dan menyalin jawapan bukanlah pembelajaran rakan sebaya. Dengan tidak sengaja atau sebaliknya, pelajar yang menyerahkan tugas tersebut memungkinkan berlaku kecurangan, dan oleh itu telah melakukan pelanggaran.

Bagaimana saya boleh menipu kerja rumah dalam talian?

Sejujurnya, internet adalah tempat ilmu. Menggunakannya sebagai bantuan dalam kerja rumah anda tidak bermaksud anda curang. Sekiranya anda menggunakan internet semasa kuiz, tempat duduk atau peperiksaan tanpa kebenaran terlebih dahulu daripada guru anda dianggap menipu.