Mencari teman wanita mungkin kelihatan sangat sukar, tetapi jangan berputus asa! Mulakan carian teman wanita anda dengan bertemu lebih ramai gadis melalui kelab, acara, dan rakan bersama. Kemudian kagumi gadis dengan kelihatan baik dan bercakap dengan mereka. Apabila anda menjumpai seorang gadis yang menarik minat anda, mintalah dia berkencan. Sekiranya anda berdua mengklik, anda boleh memintanya menjadi teman wanita anda!

Tanya Seorang Gadis Keluar

1. Nyatakan bahawa anda mahukan kencan dengan memintanya melakukan aktiviti yang menyeronokkan.

Ini akan menunjukkan kepadanya bahawa anda berminat tanpa anda perlu menyatakannya secara langsung. Sebutkan aktiviti dan tanyakan apakah dia berminat dengannya. Sekiranya dia mengatakan ya, adakah anda mencadangkan keluar? Sekiranya dia tidak tertarik, cadangkan sesuatu yang anda sedar bahawa dia lebih suka. Sekiranya dia masih mengatakan bahawa dia tidak berminat, dia lebih baik teruskan.

  • Sebagai contoh, katakan, "Permainan judul semakin dekat dan saya sedang mempertimbangkan untuk pergi. Adakah anda berminat?"
  • Sebagai model lain, katakan, "Sudah lama saya bermain. Dan kamu?"

2. Jadilah langsung dan minta tarikh jika anda merasa berani.

Menjadi langsung adalah cara terbaik untuk berkencan, walaupun anda boleh ditolak. Beritahu gadis yang anda mahu berkencan dengannya, kemudian cadangkan tarikh.

3. Buat dia merasa istimewa pada tarikh tersebut dengan menunjukkan perhatiannya:

Pertemuan anda adalah peluang anda untuk memberi kesan yang baik kepadanya.

Berkelakuan baik dengannya dan sentiasa menjaganya dengan segala cara yang mungkin. Berikut adalah beberapa cara untuk menjaga seorang gadis:

  • Jauhkan telefon anda.
  • Tanya dia banyak soalan.
  • Lihat ke dalam matanya semasa dia bercakap.
  • Tanya dia bagaimana keadaannya.
  • Beri pujian kepadanya.

4. Tanya dia pada tarikh kedua pada penghujung malam. Katakan kepadanya bahawa anda telah membuat kenangan indah dan perlu melihatnya sekali lagi. Kemudian, selepas tarikh anda, hubungi teks atau panggilan telefon untuk memberitahu mereka bahawa anda mempunyai masa yang baik.

  • Anda juga boleh meminta janji temu kedua kemudian jika anda mahu. Contohnya, anda boleh menghantar SMS kepadanya kemudian untuk mengatakan bahawa anda mempunyai masa yang baik dan bertanya mengenai tarikh kedua.
  • Sekiranya anda dewasa, lebih baik menunggu beberapa hari.

5. Luangkan masa dengannya untuk membantu hubungan anda berkembang. Berapa banyak masa yang anda habiskan bersama bergantung pada usia dan jadual peribadi anda. Kirimkan SMS kepadanya setiap hari untuk terus berhubung dan berinteraksi di media sosial, jika anda berdua menggunakannya. Lakukan yang terbaik untuk menjadualkan tarikh atau hangout biasa, walaupun anda hanya berjumpa di sekolah. Juga, berusaha untuk duduk di sisi mereka ketika anda berada di kelas atau acara bersama.

  • Anda mungkin akan pergi beberapa tarikh atau teks antara satu sama lain sebelum memintanya menjadi teman wanita anda. Cobalah untuk bersabar, kerana perkara yang terburu-buru dapat mendorongnya pergi.
  • Bercakap, menghantar teks dan berjanji akan membantu anda mempererat hubungan anda dengannya, yang dapat membantu anda menjadikannya menjadi teman wanita anda.

6. Minta agar dia menjadi kekasih anda secara peribadi apabila anda merasa bersedia. Bawa dia ke suatu tempat di mana anda boleh bersendirian, kemudian beritahu dia bahawa anda benar-benar mencintainya. Katakan kepadanya bahawa anda harap anda boleh menjadi eksklusif, kemudian tanyakan kepadanya apakah dia akan menjadi teman wanita anda.

  • Katakan, "Saya bersenang-senang dengan anda dan saya percaya sudah tiba masanya kita menjadikannya rasmi. Sudikah anda menjadi teman wanita saya?"

7. Kirim SMS kepadanya untuk melihat apakah dia rakan anda jika anda pemalu. Teks adalah pilihan terbaik untuk menyatakan minat anda tanpa perlu menghadapinya secara langsung. Masukkan perasaan anda terhadapnya dan minta dia menjadi rakan anda. Jangan menghantar teks kepadanya lagi sehingga anda mendapat jawapan.

  • Anda dapat mengatakan, “Beberapa minggu sebelumnya sangat mengejutkan. Adakah anda ingin menjadikannya rasmi dan menjadi teman wanita saya? "

8. Tenang dan hormati perasaannya ketika dia mengatakan tidak. Walaupun penolakan terasa mengerikan, itu adalah sesuatu yang dilalui oleh semua orang. Ingatkan diri anda bahawa dia mungkin tidak berusaha untuk melukai perasaan anda dan bahawa dia mungkin mempunyai alasan yang tidak berkaitan dengan anda. Terimalah jawapannya dengan baik dan berpaling kepada seseorang yang akan menjaga anda untuk mendapatkan bantuan.

  • Katakan, "Saya faham. Banyak kewajiban kepada anda kerana berterus terang dengan saya. "
  • Sekiranya anda tidak mahu bercakap dengan seseorang mengenai perasaan anda, lakukan sesuatu yang aktif, seperti B. larian yang dapat membantu menguruskan emosi anda.

Anda akan mengetahui bagaimana mendapatkan teman wanita dengan menjadi pilihan mereka yang jelas. Gadis yang anda suka memilih anda daripada semua lelaki lain yang mengejarnya.

Jumpa Gadis

1. Berhenti berusaha mendapatkan teman wanita. Langkah pertama untuk mempunyai teman wanita adalah berhenti mencuba. Sebaliknya, masuklah ke dalam setiap interaksi baru anda dengan wanita yang tidak mengharapkan apa-apa sebagai balasan. Anda akan terkejut dengan seberapa banyak “memberikan ■■■■■ mengenai hasil yang menyebabkan gadis-gadis mengejar anda.

Anda lihat, kebanyakan lelaki akan melakukan apa sahaja untuk menggembirakan dan menyayangi gadis-gadis, tetapi lelaki yang tidak peduli untuk mengesankan gadis-gadis rawak menonjol seperti mawar di antara duri.

Wanita mahukan cabaran, jadi apabila seorang lelaki datang yang tidak takut untuk bercakap dan tidak bersetuju dengan wanita, ini menunjukkan bahawa dia layak bercakap dengannya.

imej

2. Tunjukkan kepadanya bahawa anda. Pakai pakaian dan perhiasan yang menarik perhatian wanita dan memulakan perbualan. Jaket kulit, perhiasan, dan pakaian yang disesuaikan adalah tempat yang bagus untuk memulakan. Anda bahkan boleh mencapai tatu yang selalu anda impikan

Apa sahaja yang boleh anda lakukan untuk mencampurkan sesuatu dari cara anda menghadirkan diri akan membuat keajaiban dalam menarik gelombang perhatian wanita yang baru.

Bersiaplah untuk mendekatinya. Sebelum mendekatinya untuk menyingkirkan alasan lain yang menghentikan anda di trek anda, misalnya, dengan anggapan bahawa dia tidak akan berminat dengan anda jika anda tidak pernah mempunyai teman wanita.

Mengehadkan kepercayaan sedemikian tidak akan membawa anda ke mana-mana.

Inilah cara menulis semula beberapa alasan negatif biasa dengan alasan positif untuk BERTINDAK!

Sebagai contoh:

"Tidak ada gunanya berbicara dengannya, dia tidak akan tertarik padaku" = "Aku harus berbicara dengannya, dia kelihatan bosan"

"Dia keluar dari pergaulan saya" = "Saya terus memikirkan apakah dia cukup keren untuk berkencan dengan saya?" "

Ini akan membantu anda mendekati gadis-gadis yang anda suka dengan positif dan secara semula jadi anda akan menjadi lelaki yang sangat menarik.

Mendekatinya dengan yakin. Sekarang anda sudah bersedia, sudah tiba masanya untuk mendekatinya. Senyum, rilekskan bahasa badan anda, dan pendekatan dengan cara yang tidak konfrontatif seperti yang anda lakukan ketika anda berada di Walmart meminta rak penyimpanan di mana mentega berada.

Semasa anda bercakap dengannya, perhatikan kelenturan vokal anda tidak terlalu keras dan membosankan seperti anda memerlukan sesuatu seperti ketika seorang pengemis berkata "maafkan saya, bolehkah anda menyimpan sesuatu ???" , terutamanya "maafkan saya". Ini adalah pembunuh tarikan yang besar.

Sebagai gantinya, gunakan lenturan vokal neutral atau bawah.

Semasa anda bercakap dengannya, pastikan anda terus tersenyum dan bersandar sedikit sehingga anda tidak semua menghadap wajahnya. Jaga hubungan mata dan beritahu dia mengapa anda hanya perlu datang dan bertanya khabar.

Cara terbaik untuk melakukan ini adalah memberikan pujian yang sebenar.

Beri dia pujian sebenar. Terangkan kepadanya dengan tepat mengapa anda bergerak ke arahnya dan bersikap eksplisit sekiranya anda boleh. Gunakan perkara pertama yang anda perhatikan mengenai dirinya yang menarik perhatian anda. Mungkin itu senyumannya yang comel, lesung pipitnya, atau jika anda sering melihatnya mungkin kali ini rambutnya diikat untuk pertama kalinya.

memberinya pujian yang tulen

Ketika dia orang asing dan anda menemuinya pada hari itu, "Hei, saya tahu ini adalah rawak, tetapi saya berjalan melewati anda berfikir saya perlu kembali dan bercakap dengan gadis itu."

Saya sering jatuh cinta ... tapi selalu bersama awak.

Tetapi jika anda menemuinya di sebuah bar, tidak perlu disebutkan lagi rasa janggal. Hanya "hello" atau "hello, saya melihat anda dari seberang bar." sudah cukup

6. Mereka mengusik. Mula mengusik gadis secara berkala.

Sebagai contoh, jika seorang wanita muda mengatakan dia menikmati kucing, anda boleh mengatakan, “Jeda… anda wanita kucing? Berapakah bilangan kucing yang anda ada? Sekiranya lebih dari 9, kita tidak akan bersenam. "

Dalam beberapa saat, dia akan melihat bahawa anda hanya menggodanya (tidak menyinggung perasaannya). Dia merasakan banyak rasa lega. Perasaan ini biasanya disertai dengan tawa dan mungkin juga tamparan di lengan jika anda bernasib baik

Semakin anda menggoda wanita dan memberi mereka ketegangan rendah untuk meringankan "tinggi", semakin mereka akan tertarik kerana ketika anda menggoda wanita tanpa rasa takut, mereka akan menerima pesan tanpa sedar bahawa gen anda bergoyang.

Pada ketika saya melihat di mata anda, saya melihat diri saya bersamamu hingga akhir zaman.

Ini menunjukkan kepadanya bahawa anda tidak takut mengambil risiko konfrontasi dan bahawa dia dapat mengandalkan anda untuk tetap setia pada kepercayaan anda dan mengatakan yang sebenarnya. Anda adalah pelindung, bukan sekeping kek

Peluang untuk mengusik secara semula jadi akan berlaku apabila anda berpegang pada pendapat anda dan menghentikan kecurangan palsu dengan wanita untuk menyenangkan mereka sepanjang masa.

Sentiasa perhatikan perkara-perkara comel yang dia katakan atau lakukan sehingga anda dapat menandakannya sebagai comel atau lucu.

7. Fokus pada dia untuk perbualan. Dengarkan dan jadikan topik utama perbualan anda. Anda akan mencipta banyak peluang untuk menggodanya dan anda tidak akan hilang untuk topik perbualan.

Bukan rahsia lagi bahawa gadis menyukai lelaki yang mendengarkan mereka, jadi berikan apa yang mereka mahukan: telinga anda.

Apabila fokusnya tertumpu padanya, anda membiarkan lebih banyak ruang untuk kesilapan dari pihak anda, dan ini memberi anda banyak peluang untuk menggodanya kerana dia akan menyampaikan materi kepada anda dengan bakat kerajaan.

Mengapa anda memilih jadual ini? Tidak, jelas anda memilihnya kerana anda melihat saya tinggal di sini! Apa yang membawamu ke taman? Oh, saya fikir anda sedang mencari makanan di tong sampah! Mengapa anda membenci anjing? Dia mesti menjadi wanita kucing. Katakan dia mempunyai dua belas kucing.

Sebaik sahaja anda tidak bersetuju dengan sesuatu atau menjumpai sesuatu yang dia katakan comel, anda boleh mengatakan "Saya tidak fikir anda dan saya akan akur," atau sesuatu seperti itu.

Dia akan menjauh dari perbualan dengan berfikir bahawa "lelaki ini sangat lucu" sedangkan pada kenyataannya semua yang dia lakukan adalah bercakap tentang dirinya sendiri. Tetapi ingat, anda tidak boleh membiarkannya pergi sehingga anda mendapat nombornya!

8. Dapatkan nombornya. Apabila anda merasakan perbualan telah memuncak, cari alasan anda untuk pergi dan dapatkan nombornya.

Walaupun anda berada di sebuah bar dan dia tidak pergi ke mana-mana, ada baiknya anda meluangkan masa untuk bergabung dengan rakan anda dan memberinya ruang supaya dia dapat bergabung dengan rakan-rakannya dan menceritakan semuanya. dari awak.

Ada kemungkinan besar dia akan datang dan menemuimu pada malam itu dan kamu boleh pergi lebih jauh.

Ini dipanggil kesan push-pull. Selalu penting untuk mundur sedikit dalam interaksi baru agar dia tidak bimbang bahawa anda tidak akan pernah pergi.

Untuk mendapatkan nombornya, beri dia telefon anda dan katakan kepadanya bahawa anda akan menghantar SMS kepadanya.

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

1. Bagaimana mendapatkan teman wanita di sekolah?

  • Jadi diri sendiri
  • Kenali dia
  • Berpakaian untuk menarik perhatian
  • Tangkap perhatiannya

2. Perkataan apa yang menarik perhatian seorang gadis?

  • Kosa kata untuk menarik perhatian teman wanita atau tarikh anda.
  • Menarik. Cara menarik menarik. …
  • Hebat. …
  • Hebat. …
  • Anggun. …
  • Menakjubkan. …
  • Menarik. …
  • Berpantang.

3. Bagaimana anda memenangi hati seorang gadis?

  1. Yakin dan kejarlah. Apabila anda mencintai seorang gadis, berusaha dan mengejarnya. …
  2. Puji dia. Perkara-perkara kecil yang anda perhatikan tentang kami membuat kami sangat gembira. …
  3. Tunjukkan minat anda. Tunjukkan minat anda dan jujur. …
  4. Tunjukkan anda peduli. …
  5. Berusaha. …
  6. Jadilah rakannya. …
  7. Beri dia sesuatu. …
  8. Serenade Dia.

4. Bagaimana anda memberitahu seorang gadis bahawa anda mencintainya?

Buat dia merasa penting dan baik tentang dirinya. Pujilah dia, jangan pernah meletakkannya dan selalu mendorongnya untuk mencapai apa yang dia mahukan. Biarkan dia tahu bila anda melihatnya melakukan sesuatu yang betul, walaupun itu perkara kecil seperti menolong orang lain. Beri sedikit ruang.

5. Saya menyakiti mantan saya, bagaimana saya mendapatkannya kembali?

  1. Tanggungjawab peranan anda dalam perpisahan. …
  2. Bersedia untuk melakukan apa sahaja, ini mungkin termasuk makan pai yang benar-benar rendah hati. …
  3. Ketahui terlebih dahulu bagaimana perasaannya. …
  4. Cuba hubungi dia semula beberapa minggu kemudian. …
  5. Mulakan dengan perlahan. …
  6. Dengarkan dia. …
  7. Maafkan diri. …
  8. Berjanji untuk memulakan hubungan dengan batu tulis kosong.

6. Bagaimana saya boleh menarik?

5 cara untuk menjadi lebih menarik bagi orang lain

  1. Jangan terlalu serius. Anda tidak perlu sempurna untuk mempunyai hubungan dan cinta yang kuat dalam hidup anda. …
  2. Lakukan apa sahaja yang diperlukan. Sekiranya anda mempunyai masalah harga diri, anda mungkin akan mendapatkan persetujuan daripada orang lain. …
  3. Hidup untuk diri sendiri. …
  4. Pilih untuk bahagia. …
  5. Jaga diri anda.

7. Seberapa penting penampilan lelaki?

Hasil kajian menunjukkan bahawa penampilan lelaki mempengaruhi kedua-dua kumpulan wanita lebih kuat daripada profil keperibadiannya. Ini benar walaupun profil seorang lelaki dipenuhi dengan kualiti peribadi yang sangat diinginkan, seperti rasa hormat, kejujuran, dan kepercayaan.