Bagaimana mendapatkan wang secara rawak pada aplikasi tunai ? Anda boleh mendapatkan wang rawak di cashapp dengan mengikuti langkah-langkah berikut:

  1. Buka Aplikasi Tunai
  2. Ketik tanda dolar ' $ ' di bahagian bawah skrin.
  3. Masukkan jumlah dan tekan permintaan .
  4. Sekarang, Pilih seseorang sama ada dari senarai cadangan atau masukkan e-mel, nombor telefon, atau tag tunai $ mereka secara manual (anda juga boleh menambahkan beberapa catatan di sana).
  5. Ketik butang ' Permintaan '.

Tetapi, jika anda mahukan wang dari orang rawak, anda boleh menambahkan nota bahawa anda memerlukan wang dan kemudian meminta dia, tetapi jika anda mendapat wang secara rawak melalui aplikasi tunai, jangan kirimkannya kembali yang boleh menjadi penipuan . Juga, ini adalah satu-satunya kaedah untuk menerima wang.

Elakkan Penipuan dan Simpan Wang Anda dengan Selamat

Untuk mengelakkan penipuan dan menyimpan wang anda dengan selamat, anda harus mengikuti beberapa peraturan seperti, melaporkan amalan penipuan , dan menjaga keselamatan akaun anda.

Wang rawak aplikasi tunai

Anda juga mesti tahu bahawa pembayaran Aplikasi Tunai tidak akan dibatalkan dengan segera.

Anda mesti mengikuti amalan ini untuk mengelakkan penipuan:

  • Jangan berikan kod atau PIN log masuk anda
  • Tidak ada jurucakap perkhidmatan Aplikasi Tunai yang akan meminta kod log masuk anda.
  • Jangan berikan maklumat peribadi seperti nombor kad debit penuh anda, maklumat akaun bank anda.
  • Sekiranya anda berfikir bahawa anda telah ditipu, ubah PIN Aplikasi Tunai anda dengan cepat dan kemudian laporkan dengan menghubungi Sokongan Aplikasi Tunai .
  • Hanya hantar pembayaran kepada orang yang anda percayai.
  • Periksa semua maklumat penerima sebelum menghantar pembayaran untuk mengesahkan bahawa anda menghantar wang kepada orang yang betul.
  • Hubungi pasukan Cash Support untuk melaporkan masalah berkaitan penipuan.

Aplikasi Tunai memberikan wang percuma

Aplikasi Tunai melakukan undian di akaun Twitter rasmi mereka di mana hanya pelanggan mereka yang dapat memperoleh sejumlah wang dari Aplikasi Tunai dan undian ini juga tidak memerlukan pelanggan untuk memberikan kod atau PIN log masuk. Pasukan aplikasi Tunai juga tidak pernah meminta pelanggan untuk mengirim pembayaran atau meminta transaksi "uji" lengkap. Semua pembayaran dilakukan melalui akaun Aplikasi Tunai yang disahkan, dengan tanda semak berwarna biru.

Pada masa ini, hanya penduduk AS yang dapat mengambil bahagian dalam pemberian ini.

Kod wang percuma aplikasi tunai

Salah satu kaedah adalah dengan menggunakan kod rujukan.

  • daftar di Aplikasi Tunai menggunakan kod rujukan.
  • Masukkan kod rujukan orang yang memanggil anda di Aplikasi Tunai.
  • Anda akan menerima 5 $.
  • Sekiranya anda bernasib baik, anda mungkin juga menerima $ 10 hingga $ 15.

Untuk menggunakan rujukan atau Kod Ganjaran Tunai

  • Muat turun Aplikasi Tunai . Membukanya.
  • Ketik tetapan, di sudut kiri atas.
  • Di bahagian bawah, ketik "Masukkan Kod Ganjaran".
  • Masukkan Kod Rujukan orang yang menjemput anda ke Aplikasi Tunai.
  • Sekarang, anda mempunyai 14 hari untuk menghantar $ 5, sebagai jumlah sekaligus .
  • Menghantar $ 5 pertama anda dengan Square Cash, anda akan mendapat bonus $ 5.

Permintaan aplikasi tunai secara rawak

Anda boleh membuat permintaan wang tunai secara rawak hanya jika anda mengetahui nombor telefon, e-mel atau $ cashtag orang lain, anda boleh mengatakan bahawa anda hanya boleh meminta kepada seseorang yang anda kenali tetapi tidak mencari cara mendapatkan wang rawak di aplikasi tunai kerana kebanyakannya dilakukan melalui penipuan.

Dan jika anda meminta wang seperti yang dijelaskan pada awal artikel, anda mungkin akan menerima pemberitahuan untuk menambahkan wang, seperti jika anda sebelumnya telah menerima sejumlah wang dari orang yang sama, maka jumlah tersebut akan ditambahkan ke baki Aplikasi Tunai anda secara automatik tetapi jika anda meminta untuk pertama kalinya, anda harus menerima pembayaran tersebut secara manual.

Ikuti langkah berikut untuk menerima pembayaran:

  • Ketuk ikon jam di kanan bawah, dan pergi ke tab "Aktiviti".
  • Di bawah tab "Menunggu keputusan", Anda akan melihat permintaan yang telah Anda buat. Terdapat beberapa pembayaran yang belum selesai dengan butang "Terima" berwarna hijau di sebelahnya.
  • ketik "Terima."
  • Sekarang, pop timbul di skrin akan meminta anda mengesahkan. Ketuk "Sahkan", kemudian ketuk "Selesai."

Sekarang jumlah itu akan ditambahkan ke Baki Aplikasi Tunai anda.

Cara menerima wang pada aplikasi tunai

Anda harus menghantar permintaan untuk menerima wang. Setelah permintaan anda selesai. Ikuti langkah berikut untuk menerima wang:

  • pergi ke tab "Aktiviti".
  • Di bawah tab "Tertunda", ada beberapa permintaan yang Anda buat untuk menerima wang. Terdapat beberapa pembayaran yang belum selesai dengan butang "Terima" hijau di sebelahnya (yang selesai)
  • ketik "Terima."
  • tetingkap kecil pop timbul akan meminta anda mengesahkan. Ketuk "Sahkan", kemudian klik "Selesai."

Anda boleh menerima wang dengan kaedah ini jika anda meminta orang yang tidak ada dalam kenalan anda atau meminta untuk pertama kalinya.

Adakah beberapa orang secara rawak menghantar wang kepada anda dalam aplikasi tunai? Jangan hantar kembali dengan segera

Sekiranya ada orang rawak menghantar wang pada aplikasi tunai kepada anda? Jangan segera menghantarnya kembali kerana orang itu kemudian akan menghantar nota untuk mengatakan bahawa pembayaran itu salah dihantar dan meminta anda menghantarnya kembali. Jangan buat begitu,

Kerana wang yang anda kembalikan tidak pernah ada dalam baki aplikasi tunai anda.

Jenis penipuan ini biasanya dilakukan dengan kad kredit yang dicuri dan apabila anda menghantar wang itu kembali, wang tersebut dihantar dari akaun bank anda sendiri, dan wang yang dihantar oleh penipu melalui aplikasi tunai dibatalkan dari akaun aplikasi Tunai anda . Sekarang anda kehilangan wang dan tidak ada cara untuk mendapatkan wang itu kembali.

Aplikasi ini seperti Aplikasi Tunai dikhaskan untuk membayar orang yang anda kenali dan percayai, antara rakan dan ahli keluarga. Anda tidak dianggap menghantar wang kepada orang yang tidak anda kenali.

Sebaliknya, jika anda mendapat sejumlah wang yang sepertinya salah dikirimkan kepada anda, tunggu beberapa hari. Jangan segera kembalikan wang itu, dan juga jangan memasukkannya ke dalam akaun anda sendiri. Kerana beberapa bank mungkin kembali kepada anda untuk mendapatkan wang tersebut kerana mungkin itu dari kad kredit yang dicuri. Hubungi perkhidmatan pelanggan Aplikasi tunai , dan cuba kenal pasti sama ada orang yang menghantar wang rawak kepada anda adalah benar atau tidak.

Kelebihan Aplikasi Tunai

1 Urus niaga orang dengan mudah
2 Melabur dalam saham
3 Kad tunai dan rangsangan
4 Melabur dalam Bitcoin
5 Jual, dan dapatkan bayaran melalui aplikasi tunai

Tambahkan wang ke Aplikasi Tunai anda di kedai Walmart

Sekiranya anda bukan pelanggan biasa Walmart , juruwang mungkin meminta anda membayar hingga $ 2 atau $ 3 untuk memasukkan wang pada kad tunai anda.

Ikuti langkah-langkah ini untuk memuatkan semula wang di Walmart

  • lawati Walmart yang berdekatan.
  • Beritahu juruwang tentang menambahkan wang tunai ke kad Aplikasi Tunai anda.
  • Sekarang berikan kad tunai anda kepada juruwang bersama dengan wang yang ingin anda tambahkan.
  • Juruwang akan menambah wang dan mengembalikan kad tunai anda.
  • Kini kad Aplikasi Tunai dimuat semula dan anda sudah bersedia untuk membelanjakan wang.

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

1. Bolehkah anda mendapatkan wang percuma di aplikasi tunai?

tidak ada kaedah seperti uang Aplikasi Tunai percuma atau jangan buang masa anda dengan mencari cara mendapatkan wang rawak di aplikasi tunai, Kerana anda mungkin juga menjadi mangsa penipu dalam proses mendapatkan wang Aplikasi Tunai percuma . Tetapi anda boleh mendapatkan wang percuma dengan menyertai kod rujukan atau mengambil bahagian dalam pemberian Cash App yang hanya tersedia untuk pelanggan AS pada masa ini.

2. Bagaimana saya meminta wang daripada orang-orang rawak Cashapp?

Ikut langkah-langkah ini

  • Buka Aplikasi Tunai .
  • Ketuk tanda dolar '$' di bahagian bawah skrin.
  • Masukkan jumlah dan tekan permintaan.
  • Pilih orang sama ada dari senarai cadangan atau masukkan e-mel, nombor telefon, atau tag tunai $ mereka secara manual dan anda boleh menambah beberapa catatan di sana seperti mengapa anda memerlukan wang atau sesuatu seperti itu.
  • Ketik butang 'Permintaan'.

3. Bagaimana anda mendapat wang dengan segera di Aplikasi Tunai?

Sekiranya kad debit dipautkan ke Aplikasi Tunai anda, maka ini membolehkan anda membenarkan Deposit Segera dan untuk itu ikuti langkah-langkah berikut:

  • Ketik tab Aktiviti di skrin utama.
  • Pilih deposit yang anda mahukan dengan cepat.
  • Pilih Deposit dengan serta-merta.

Sekiranya pilihan tidak tersedia, jumlahnya sudah dikirim dan dijangkau dalam 1 hingga 3 hari kerja.

4. Bagaimana anda mendapat $ 20 pada Aplikasi Tunai?

Ini boleh dilakukan dengan menggunakan kod rujukan. Untuk itu Daftar di Aplikasi Tunai menggunakan kod rujukan. Masukkan kod rujukan orang yang menjemput anda di Aplikasi Tunai. Anda akan mendapat bonus 5 $ atau kadangkala dapat $ 15 hingga $ 20.

5. Adakah Membalikkan Wang adalah haram?

Membalikkan Wang tidak haram dan anda akan kehilangan wang daripada menggandakannya, dan ini bukan cara yang sah. Sejenak fikirkan bahawa mengapa seseorang mengambil wang itu dan membalikkannya. Tidak ada cara yang sah untuk menjana wang seperti ini dan selalunya ia adalah penipuan total. Yang mereka mahukan hanyalah mengambil wang anda, jadi jangan sesekali mengirim atau mengirim wang kepada seseorang yang menawarkan anda untuk menjana lebih banyak wang dengan jumlah yang sedikit.

6. Bolehkah anda menghantar $ 10000 melalui Aplikasi Tunai?

Had aplikasi tunai adalah $ 1000 sahaja. Walau bagaimanapun, aplikasi Cash telah meningkatkan had untuk menghantar wang dalam talian sehingga $ 250 dalam masa 7 hari dan dapat mengirim atau menerima wang hingga $ 1000 dalam sebulan. Anda juga boleh menghantar wang lebih dari $ 5000.

7. Di mana saya boleh meminta wang?

Anda mesti menjana wang dengan melakukan sesuatu tetapi anda berjaya mengemis di hadapan kedai runcit mewah, dan jika anda mencari wang di Aplikasi Tunai, anda boleh meminta wang seseorang dan menambahkan nota (seperti yang anda tambahkan tertakluk kepada e-mel) mengapa anda memerlukan wang.

8. Adakah aplikasi Tunai akan mengembalikan wang yang dicuri?

Pertama, selalu kirim wang kepada orang yang sudah anda kenal tetapi jika entah bagaimana anda kehilangan wang atau ditipu, anda boleh menghubungi sokongan aplikasi Tunai atau jika anda mengirim wang kepada orang yang salah, anda boleh membuat permintaan kepada orang itu, tambahkan juga nota semasa meminta wang.

9. Adakah aplikasi Cash membolehkan anda meminjam wang?

Opsyen peminjam Aplikasi tunai belum dikendalikan sepenuhnya sehingga kini dan idea pinjaman masih dalam percubaan dan hanya terhad kepada pinjaman dari $ 20 hingga $ 200.

Sekiranya inovasi ini menjadi kenyataan, pinjaman Aplikasi Tunai mungkin meminta anda membayar balik dalam beberapa minggu atau kurang.

Buat masa ini, anda boleh meminta wang daripada beberapa orang yang mungkin anda kenal.

10. Berapakah bayaran aplikasi tunai untuk $ 500?

Pindahan Segera sebanyak $ 500 akan mengenakan bayaran $ 7.50.

Bayaran pemindahan segera Aplikasi Tunai adalah 1.5% untuk jumlah Pindahan Segera dari akaun Aplikasi Tunai anda ke kad debit terpaut anda.

11. Bagaimana saya boleh mendapatkan wang percuma dengan serta-merta?

Pada aplikasi tunai, anda boleh mendapatkan wang percuma dengan bergabung menggunakan kod rujukan seseorang atau mengambil bahagian dalam pemberian rasmi mereka yang hanya untuk penduduk AS. Tetapi tidak kira platform mana yang anda gunakan, anda selalu perlu melakukan sesuatu untuk mendapatkan wang sama ada melakukan tinjauan dalam talian atau mengambil bahagian dalam pemberian hadiah.

Kesimpulannya

Sekiranya anda mencari cara mendapatkan wang rawak di aplikasi tunai? Anda boleh meminta seseorang mungkin dari orang yang anda kenali atau secara rawak dari seseorang dengan menambahkan beberapa nombor telefon, e-mel, atau $ cashtag. Sebilangan besar masa jika anda mendapat wang rawak dalam baki aplikasi tunai anda itu mungkin penipuan kerana apabila anda menghantar kembali wang tersebut jumlah tersebut akan ditolak dari baki anda sendiri. Jenis penipuan ini biasanya dilakukan dengan kad kredit yang dicuri dan apabila anda menghantar wang itu kembali, wang tersebut akan dihantar dari akaun bank anda sendiri. Jadi, jangan segera kembalikan wang dalam kes seperti ini. Juga jangan segera memasukkan wang rawak itu ke dalam akaun bank anda kerana mungkin bank menghubungi anda untuk wang tersebut kerana wang tersebut mungkin dihantar dari kad yang dicuri.

Carian Berkaitan

Anda juga boleh mencari