Bagaimana menjana wang di OnlyFans tanpa menunjukkan wajah anda? Anda boleh menjana wang dari OnlyFans tanpa menunjukkan wajah anda dengan menghantar mesej PPV kepada pelanggan anda . Apabila peminat anda membayar, mereka dapat melihat mesejnya. Anda boleh menghantar foto, set foto, audio, dan trek video; harga terendah yang boleh anda tetapkan ialah $ 3.

Bagaimana menjana wang di OnlyFans tanpa menunjukkan wajah anda?

Hanya Peminat

OnlyFans adalah platform di mana penganjur dan selebriti dapat berkongsi kandungan peribadi dengan pengikut berbayar mereka. Peminat dapat melihat bahawa pengaruh kandungan percuma dikecualikan atau memilih untuk "membuka kunci" kandungan dengan membayar sejumlah wang per pos.

Platform ini telah mendapat banyak perhatian dari pelacur dan personaliti ■■■■■■■ yang ingin berkongsi kandungan NSFW tertentu dengan peminat mereka dengan harga. Itulah yang digemari oleh OnlyFans. Walau bagaimanapun, ia tidak terhad kepada kehadiran OnlyFans. Banyak pendakwa dan selebriti menggunakannya untuk berkongsi maklumat dan kandungan peribadi tanpa hubungan intim; ini adalah cara untuk peminat mendapatkan idea mengenai kehidupan bintang-bintang kesayangan mereka. Walau bagaimanapun, jumlah kandungan intim di OnlyFans jauh melebihi kandungan mesra.

Kami telah menyentuh jauh ke dalam bagaimana OnlyFans berfungsi, apa keselamatan langkah-langkah syarikat itu telah, dan selamatkah ia adalah untuk membayar pengguna dan pengaruh yang mahu menubuhkan platform.

The DarkOwnership of OnlyFans

Leonid Radvinsky adalah pengusaha Ukraine dan Amerika yang korup dengan banyak jenayah dan tuduhan pencurian dan penipuan. Dia adalah pemilik OnlyFans, di antara banyak platform serupa yang banyak menumpukan perhatian pada kandungan intim.

OnlyFans mempunyai banyak ciri keselamatan untuk melindungi peminat dan pengeluar kandungan, jadi kami tidak dapat secara automatik menganggap bahawa OnlyFans adalah platform 'buruk' kerana tindakannya yang lalu oleh pemiliknya. Oleh itu, tidak sama dengan perniagaan Radadvinsky yang relatif bersih.

Pelanggaran Keselamatan dan Privasi OnlyFans

Pada bulan Mac 2020, 1,4 terabyte kandungan dari OnlyFans dilancarkan di platform cloud, menjadikan sebahagian besar kandungan eksklusif menjadi umum. Pada masa kebocoran dan pelanggaran keselamatan, kedudukan syarikat adalah penting . Ini adalah titik untuk melihat bagaimana syarikat berkelakuan dalam amalan keselamatan dan privasinya. Setelah pelanggaran tersebut , banyak syarikat akan meminta maaf dan berencana untuk mengelakkan pelanggaran tersebut di masa depan. Ini menunjukkan kepada pengguna platform bahawa keselamatan adalah perhatian yang besar dan bersedia untuk menjaga keselamatan penggunanya.

Bukan itu yang berlaku dalam kes OnlyFans. Syarikat itu telah mengeluarkan pernyataan yang mengatakan bahawa tidak ada pelanggaran yang terjadi dan bahawa kandungan yang dibocorkan itu disebabkan oleh pengguna individu mencuri kandungan di belakang paywall dan menerbitkannya secara dalam talian. Ini tidak mungkin tepat, memandangkan banyak data yang bocor: 1.4 terabait data yang bocor tidak akan menghasilkan pengguna individu.

Pelanggaran Keselamatan dan Privasi OnlyFans

Mungkin yang paling penting, walaupun OnlyFans mengatakan yang sebenarnya dan tidak ada pelanggaran sebenarnya, ini adalah masalah. Andaikan ini adalah usaha gabungan oleh pengguna untuk mencuri kandungan di balik paywall dan menjadikannya umum. Ini akan menunjukkan bahawa payFans 'paywall' berisiko dan orang boleh mengambil jalan lain untuk mengakses kandungan eksklusif untuk pemain OnlyFans.

Anda boleh berpendapat bahawa pelanggaran yang mereka hadapi dan kekurangan pelanggan yang diketahui oleh platform adalah produk untuk memulakan syarikat yang tidak diterima dengan baik. Namun, ia boleh menjadi hasil pengurusan yang tidak dapat difahami. Itu tidak menjadikan platform lebih selamat.

Ringkasan: OnlyFans bertanggungjawab terhadap keselamatan, mereka tidak akan membenarkan tangkapan skrin dan rakaman skrin untuk pengguna dan menyimpan data pencipta OnlyFans dengan selamat. Tetapi, itu tidak bermaksud tidak akan pernah ada kebocoran.

Risiko Privasi untuk Pencipta OnlyFans

Pencipta OnlyFans terdedah kepada banyak risiko keselamatan dan privasi, termasuk kandungannya dikongsi secara terbuka walaupun di belakang paywall. Pertama, tentu saja, terdapat risiko privasi yang jelas. Sekiranya produk yang anda jual termasuk gambar atau kandungan digital lain untuk anda, sukar untuk tetap tidak dikenali. Kerana tab yang ada di sekitar kerja peribadi dengan OnlyFans, menjadi pencipta terkenal di platform boleh menjadi risiko privasi itu sendiri.

Walau bagaimanapun, terdapat bahaya lain yang perlu diingat. Salah satu faktor yang paling penting, yang berpotensi berlaku kerosakan kewangan, adalah penurunan nilai.

Pembentukan Deplatforming dan Pembekuan Pembayaran pada OnlyFans

OnlyFans tidak jatuh jauh dari pokok MyFreeCams. Terdapat catatan janji penamatan dan caj pembekuan di OnlyFans juga. Beberapa pencipta yang menentang syarikat itu ditolak akaun mereka, dan baki belum selesai mereka tidak dibayar.

Sebagai contoh, bekas pelakon OnlyFans yang bernama "goddessmeagan1" melaporkan bahawa pada bulan Julai 2020, akaunnya disekat tanpa sebab, dan dia tidak pernah menerima pembayaran 3300. Artis lain, yang bernama "AlexissTaylorr," mengalami perkara yang sama. Namun, dalam kasusnya, dia akhirnya mendapat tanggapan bahawa pembayaran 3000 telah dibatalkan dan akaunnya telah dibatalkan kerana satu pelanggan telah membayar untuk mengembalikan wang tersebut ke bank mereka.

Keputusan ekstrem seperti ini dan hakikat bahawa kandungan berbayar untuk pencipta dapat dikongsi secara percuma melalui dinding pembayaran OnlyFans tidak kelihatan baik bagi sesiapa sahaja yang ingin menggunakan platform ini. Pencipta, yang sering dipaksa mengambil serius pekerjaan mereka untuk OnlyFans sekiranya mereka akan berjaya, tidak mempunyai keselamatan yang berpanjangan.

Risiko Privasi untuk Pengguna OnlyFans

Pengguna OnlyFans juga selamat dari bahaya. Anda harus menyedari beberapa risiko besar semasa membuat akaun di OnlyFans, walaupun anda menggunakannya untuk melihat kandungan orang lain.

OnlyFans dan tanpa nama

OnlyFans dan aktiviti mereka, secara umum, sering dilihat sebagai pantang larang. Walaupun banyak orang percaya bahawa ini tidak seharusnya berlaku, kenyataannya adalah bahawa bergabung dengan OnlyFans boleh merosakkan reputasi anda di beberapa kalangan. Bagaimanapun, ia berfungsi dengan bahan sensitif, yang bermaksud penting untuk menggunakan standard keselamatan yang betul. Atas sebab ini, kebanyakan orang tidak mahu menggunakan OnlyFans dari dunia.

Walaupun sukar bagi pencipta OnlyFans, terutama untuk tidak dikenali sepenuhnya, ini boleh menjadi perjuangan bagi pengguna dan pengguna biasa. Anda tidak memerlukan pencurian atau pelanggaran keselamatan untuk merosakkan identiti anda. Segala data peribadi yang anda masukkan ke dalam akaun anda dapat digunakan terhadap anda, baik itu foto wajah, nama, atau lokasi anda.

Orang yang anda berkomunikasi di platform dapat menjadikan perbualan anda menjadi terbuka. Ini mungkin kelihatan keras, tetapi tidak jarang berlaku konflik dalam talian. Di samping itu, penyata bank anda, sejarah penyemakan imbas internet, atau aplikasi yang dipasang dapat menawarkan perkhidmatan anda kepada rakan dan keluarga. Mana-mana keadaan ini boleh menyebabkan reputasi buruk. Ini boleh mendatangkan malapetaka , contohnya, jika anda adalah orang awam dengan perkara berikut yang tidak sesuai dengan OnlyFans.

Peretasan Akaun OnlyFans

Terdapat banyak utas Reddit untuk membayar pelanggan yang mengadu mengenai penggodaman akaun, seperti ini. Walaupun peretasan ini mungkin tidak dikenakan OnlyFans dan langkah-langkah keselamatannya, mereka tetap berbahaya. Ini berlaku terutamanya kerana OnlyFans bukan hanya alat media sosial : ia juga merupakan platform dengan pilihan berbayar, yang bermaksud penggodaman boleh menyebabkan kerugian kewangan.

Nasib baik, anda dapat melindungi diri anda dengan mudah dari peretasan yang bukan disebabkan oleh cacat dalam sistem OnlyFans. Dengan menggunakan kata laluan yang kuat dan pengesahan dua faktor , misalnya, anda akan dapat membuat banyak usaha penggodaman tidak membuahkan hasil.

Sebilangan besar pelanggaran, dan banyak keputusan perniagaan yang tidak jelas, sering mempengaruhi pengeluar kandungan selain pengikut berbayar mereka. Tetapi setiap kali masalah ini terus timbul, berhenti menunjukkan bahawa platform tersebut mungkin tidak selamat. Sama ada perkara itu di peringkat keselamatan masih perlu dilihat.

Langkah Keselamatan OnlyFans

Kaedah penyulitan dan langkah berjaga-jaga keselamatan berfungsi dengan protokol HTTPS, seperti mana-mana laman web yang mempunyai reputasi baik, tetapi lebih-lebih lagi, kaedah ini tidak ditentukan bagaimana melindungi penggunanya. Mereka berusaha meyakinkan pencipta kandungan dan pengguna bahawa OnlyFans adalah tempat yang selamat.

Anda boleh menyekat pengguna mengikut negara dan IP, yang membolehkan anda mengelakkan pengunjung berpotensi dari negara atau tempat kediaman anda dan menyekat pengguna individu jika mereka mengganggu anda.

Maklumat yang terdapat di profil awam anda boleh diedit. Anda boleh menghubungi sokongan pelanggan untuk mendapatkan bantuan lebih lanjut dalam menjaga kerahsiaan akaun anda. Mereka dapat membimbing anda melalui proses seperti pengesahan 2 langkah atau membantu anda membatalkan pembayaran sekiranya kad anda dicuri.

Selain itu, OnlyFans menerbitkan artikel dengan petua dan trik untuk membantu pengguna tetap selamat di platformnya.

Ringkasnya: Kandungan yang anda kongsi secara peribadi mempunyai tanda air dan tidak dapat ditayangkan gambar.

Adakah OnlyFans Selamat Digunakan?

Tidak ada jawapan pasti sama ada OnlyFans selamat digunakan. OnlyFans mempunyai langkah-langkah keselamatan khusus, baik untuk pengguna dan pengeluar kandungan. Tetapi ia juga mempunyai sejarah pelanggaran keselamatan, tuntutan undang-undang, dan identiti yang mencurigakan. Menurut bukti fakta, tidak ada alasan yang kuat mengapa OnlyFans adalah platform berbahaya pada tahap asas. Walau bagaimanapun, boleh membahayakan bekerja di forum tanpa mengetahui dengan tepat apa yang anda lakukan.

Kami faham bahawa ramai orang masih mahu menggunakan platform popular ini. Ramai pencipta dan pengguna tidak mempercayai OnlyFans sebagai akaun media sosial yang mudah untuk pemain; ia boleh menjadi perkhidmatan membayar hutang. Sekiranya demikian, anda dapat mengurangkan banyak risiko keselamatan dengan mencari OnlyFans tanpa nama, memilih tetapan privasi yang betul, dan secara amnya tetap selamat di web.

Cara Tetap Selamat dan Tanpa Nama di OnlyFans

Sekiranya anda ingin menggunakan OnlyFans, tetapi juga melindungi privasi dan keselamatan dalam talian anda, terdapat beberapa perkara yang boleh anda lakukan. Sekiranya anda mahu menjadi tanpa nama sepenuhnya, anda mesti menyediakan e-mel tanpa nama terlebih dahulu. Selepas itu, anda boleh membuat akaun OnlyFans anda dan memastikan tetapan yang betul diaktifkan.

:one: Cari akaun e-mel tanpa nama

:black_small_square: Perkara pertama yang ingin anda lakukan untuk berkeliaran tanpa nama di OnlyFans adalah dengan membuat akaun ProtonMail.

:black_small_square: ProtonMail adalah perkhidmatan hosting mel yang tidak memerlukan maklumat peribadi untuk mendaftar, jadi identiti anda tidak akan terganggu sekiranya berlaku pelanggaran.

:black_small_square: Perkara yang paling penting, dalam kes ini, adalah menggunakan alias semasa anda mendaftar ke ProtonMail. Jangan gunakan nama anda atau maklumat lain yang mengenal pasti anda di mana sahaja. Membuat alamat seperti " [dilindungi e-mel] " tidak akan menjadikan saya tidak dikenali.

:two: Buat akaun OnlyFans tanpa nama anda

Setelah membuat e-mel tanpa nama itu, anda boleh mendaftar OnlyFans. Di sinilah perbezaan antara pencipta kandungan OnlyFans dan pengguna biasa dimainkan.

Berapakah jumlah purata orang di OnlyFans?

:black_small_square: Rata-rata orang dapat menjana $ 100 sehari untuk OnlyFans, bergantung pada jumlah pelanggan.

:black_small_square: Anda boleh melakukan lebih banyak lagi sekiranya bilangan pelanggan meningkat.

:black_small_square: Kesibukan menjana wang di OnlyFans ini dapat menggantikan gaji anda untuk pekerjaan anda sekarang.

Soalan Lazim

Berikut ini disebutkan beberapa pertanyaan yang sering diajukan berkaitan dengan "Bagaimana menjana wang di OnlyFans tanpa menunjukkan wajah anda?" .

1. Bolehkah anda kekal tanpa nama di OnlyFans?

Sekiranya anda bimbang tentang namanya tidak dikenali, anda selalu boleh memilih untuk mengikuti orang tanpa nama dan hanya mengakses kandungan percuma yang dibuat oleh pencipta kegemaran anda. Ini bermaksud bahawa OnlyFans tidak lagi membincangkan perincian perbankan anda. Walau bagaimanapun, anda masih perlu meluluskan kad kredit terlebih dahulu.

2. Berapa banyak yang dapat dibuat oleh pemula di OnlyFans?

Langganan ke akaun OnlyFans bermula dari 5 dan meningkat hingga 25 setiap bulan. Walaupun tidak ada batasan mengenai apa yang anda lakukan, perbezaannya berbeza antara pencipta dan yang kecil, jadi sangat penting untuk bersikap jujur.

3. Bolehkah OnlyFans merosakkan karier anda?

Dari sudut pandang cukai, OnlyFans adalah 1099 majikan, yang bermaksud ia tidak mempengaruhi kemampuan anda untuk melakukan pekerjaan lain. Dalam kebanyakan kes, majikan tidak akan tahu atau mengambil berat.

4. Bolehkah saya membuat OnlyFans dengan nama palsu?

Sebaiknya siapkan nama sebenar anda untuk mendaftar kerana wang itu perlu diserahkan kepada anda. Tetapi anda boleh menggunakan nama samaran atau nama pentas untuk pelanggan biasa. Mereka tidak dapat melihat nama anda melainkan anda memilih untuk memaparkannya.

5. Siapa tidak. 1 pada OnlyFans?

Bintang TV Blac Chyna kini tidak ada. 1 di OnlyFans, yang membolehkan peminat mendaftar dengan harga $ 19.99 sebulan dan mendapatkan akses ke semua kandungannya, termasuk foto dan video dengan nilai X yang secara eksplisit melayani fetish tertentu seperti kaki.

6. Adakah membuat OnlyFans berbaloi?

Yang pasti, memulakan akaun OnlyFans adalah salah satu perkara terbaik yang boleh anda lakukan sebagai pembuat kandungan, dan ada kemungkinan anda akan berjaya di platform sekiranya anda bersedia melamar pekerjaan. Tetapi pencipta dengan pengikut yang setia harus mempertimbangkan peluang yang ditawarkan oleh OnlyFans.

7. Bagaimana saya mempromosikan OnlyFans secara rahsia?

Anda boleh mengiklankan Onlyfans anda secara peribadi. Cara terbaik untuk melakukannya adalah dengan membuat dua akaun untuk Onlyfans, akaun percuma, dan akaun berbayar. Anda mesti menggunakan akaun Onlyfans percuma anda dengan bijak dan berusaha keras untuk menarik penonton yang menggunakan Onlyfans sudah.

8. Bolehkah OnlyFans melihat sama ada tangkapan skrin anda?

Tidak, OnlyFans tidak mengenali tangkapan skrin. OnlyFans tidak akan dapat melihat apakah anda telah mengambil tangkapan skrin pada PC, iPhone atau peranti Android anda. Tidak seperti Snapchat, Onlyfans tidak akan memberitahu penciptanya jika seseorang telah mengambil tangkapan skrin mengenai kandungannya. Ini kerana OnlyFans adalah aplikasi web dan bukan aplikasi mudah alih.

9. Adakah OnlyFans menyalahi undang-undang?

Sekiranya anda bercakap mengenai akses, anda boleh mengakses laman web dewasa di Amerika Syarikat secara percuma dan tanpa rangkaian peribadi maya. Oleh itu, kandungan yang disiarkan ke Onlyfans adalah haram. Perkara yang haram adalah ketika anda menghantar kandungan kepada orang lain dan menjana wang daripadanya

10. Bolehkah saya menjadikan OnlyFans sebagai lelaki?

Ya, OnlyFans boleh dijalankan oleh wanita memandangkan banyaknya kandungan yang mereka buat. Walau bagaimanapun, ia boleh menjadi tempat di mana pencipta kandungan lelaki boleh menjadi sangat berjaya. Anda juga boleh menjana wang hanya untuk peminat dengan wajah tersembunyi.

Kesimpulannya

Artikel ini adalah mengenai topik "Bagaimana menjana wang di OnlyFans tanpa menunjukkan wajah anda?" . Dalam artikel ini, kami telah menjelaskan secara ringkas bahawa apa itu OnlyFans, bagaimana membuat akaun di OnlyFans, penggodaman akaun, dan privasi dan keselamatan OnlyFans.

artikel berkaitan

Bagaimana untuk melihat Onlyfans tanpa membayar? Jem Wolfie Bagaimana Membuat Snapchat Premium?