Sekiranya anda telah mencapai tahap itu dalam hubungan anda di mana anda ingin membawanya ke tahap seterusnya. Sebilangan orang berpendapat bahawa seks bukan masalah besar, tetapi yang lain melihatnya sebagai sesuatu yang mereka hanya ingin berkongsi dengan orang yang istimewa. Walaupun anda tidak pernah mahu memaksa teman wanita anda untuk melakukan hubungan seks dengan anda, anda selalu dapat menenangkan beberapa ketakutannya dan meyakinkannya bahawa anda sebenarnya adalah orang yang boleh dia percayai sepenuhnya. Selepas anda melakukan ini, seks berlaku secara semula jadi.

Bahagian 1 Membina Kepercayaannya

1 Boleh dipercayai. Sekiranya anda ingin membuat teman wanita anda ingin melakukan hubungan seks dengan anda, maka anda harus menunjukkan kepadanya betapa lelaki yang boleh dipercayai anda. Sekiranya gadis anda cukup mempercayai anda untuk melakukan hubungan seks dengan anda, sama ada ini pertama kalinya atau jika dia melakukan hubungan seks sebelumnya, maka dia harus merasa seperti dia boleh bergantung pada anda. Salah satu ketakutannya adalah kerana sebaik sahaja anda melakukan hubungan seks, dia tidak akan dapat bergantung pada anda lagi kerana anda akan mendapat apa yang anda mahukan. Jadi, buktikan dia salah dengan menjadi lelaki yang baik dan boleh dipercayai. Muncul apabila anda mengatakan bahawa anda akan muncul. Sekiranya anda secara rutin menjemputnya lewat setengah jam untuk tarikh anda, dia akan berfikir bahawa anda tidak menganggapnya begitu istimewa, dan dia cenderung untuk melakukan hubungan seks dengan anda. Jangan jadi serpihan. Sekiranya anda mengatakan bahawa anda akan membawanya ke pantai pada hujung minggu, lakukanlah. Sekiranya anda tidak berpegang pada kata anda, dia tidak akan dapat mempercayai anda. Jadilah batu dia. Biarkan dia bercakap dengan anda mengenai masalah dan rasa tidak selamatnya sambil mengetahui bahawa anda dapat membuatnya merasa lebih baik. Jangan pergi berjam-jam atau bahkan satu atau dua hari tanpa mengembalikan panggilan telefon atau teksnya. Ini akan membuatnya merasa seperti dia tidak boleh bergantung pada anda.

2 Beri masa. Beberapa lelaki boleh bersedia melakukan hubungan seks dengan seorang gadis dalam masa yang diperlukan untuk menurunkan bir, sementara beberapa gadis boleh mengambil masa berbulan-bulan, atau lebih lama lagi, untuk memutuskan bahawa mereka sudah bersedia untuk bercinta. Dan beberapa gadis - maaf, tuan-tuan - benar-benar bersikeras untuk mempertahankannya, dan bahkan tidak mahu melakukan hubungan seks sebelum berkahwin. Jadi, jangan terburu-buru - tunggu gadis itu mempercayai anda terlebih dahulu. Sekiranya gadis anda hampir tidak selesa untuk berciuman, maka anda tidak boleh memaparkan kata "s" sebentar. Namun, jika anda dan teman wanita anda sudah selesa tidur di ranjang sepanjang beberapa minggu setelah beberapa minggu, anda boleh mula memikirkan untuk membawanya ke tahap seterusnya. Sekiranya anda ingin membuat teman wanita anda ingin melakukan hubungan seks dengan anda, perkara paling teruk yang boleh anda lakukan ialah membawanya atau cuba memaksanya ketika terlalu awal. Ini akan mematikan teman wanita anda dan menjadikannya kurang tidur dengan anda.

3 Jangan bertindak seperti anda obses dengan seks. Mari hadapi - jika anda seorang lelaki dari usia tertentu yang sangat ingin teman wanitanya melakukan hubungan seks dengannya, maka anda mungkin terobsesi dengan seks. Tetapi itu tidak bermaksud anda harus membuat lelucon, sindiran, atau bahkan merujuk secara terang-terangan mengenai seks sepanjang masa. Perkara terakhir yang anda ingin fikirkan oleh kekasih anda ialah anda adalah anjing pelanduk yang sangat obses dengan seks sehingga anda tidak peduli wanita mana yang masuk ke tempat tidur anda. Anda harus membuatnya merasa istimewa, seperti anda hanya mahukan dia. Anda tidak perlu menyembunyikan hakikat bahawa anda adalah lelaki yang mempunyai keperluan, tetapi anda harus mengelakkan diri daripada menjadi tidak sopan, bercakap mengenai seks sepanjang masa, atau bercakap tentang orang lain yang melakukan hubungan seks sepanjang masa. Jangan membuat komen menghina mengenai wanita lain. Ini akan membuatkan teman wanita anda merasa seperti sekeping daging. Ingat bahawa anda bukan dengan saudara anda, tetapi dengan wanita istimewa anda.

4 Bersikap setia. Sekiranya anda ingin membuat teman wanita anda mempercayai anda, maka anda harus setia kepadanya. Dia tidak akan pernah melakukan hubungan seks dengan anda jika dia fikir anda bercakap dengan atau memeriksa wanita lain, atau bahkan bergaul dengan wanita lain. Walaupun anda tidak perlu bersikap kasar atau mengabaikan wanita lain, anda harus memfokuskan diri pada teman wanita anda sehingga dia tahu bahawa anda akan selalu ada untuknya, terutama setelah anda mula melakukan hubungan seks. Luangkan banyak masa dengannya. Pastikan bahawa anda merancang sekurang-kurangnya satu atau dua tarikh setiap minggu dan anda mendaftar dengannya sekurang-kurangnya sekali sehari jika anda tidak bersama. Terdapat perbezaan antara setia dan bersikap posesif dan menyesakkan kekasih anda dengan penuh kasih sayang. Anda harus melihatnya ketika anda berdua ingin melepak, tetapi jangan cuba melihatnya 24/7 atau dia akan mula menarik diri. Anda bukan sahaja harus menunjukkan kepada gadis anda bahawa anda setia dengan setia padanya, tetapi juga dengan menunjukkan bahawa anda adalah saudara, rakan, dan rakan sepasukan yang setia. Tunjukkan kesetiaan dalam banyak aspek kehidupan anda dan gadis anda akan terkesan. Bahagian 2 Melayannya dengan Baik

1 Layan dia seperti wanita. Sekiranya anda mahukan teman wanita anda melakukan hubungan seks dengan anda, maka anda harus memperlakukannya seperti seorang wanita, bukan hanya seperti orang yang anda mahukan. Untuk melakukan ini, anda harus menjadi seorang yang lemah lembut dan bersikap sopan, baik hati, memahami, dan umumnya terpuji. Buka pintu untuknya, berikan mantelnya ketika dia sejuk, tarik kerusi untuknya, dan bantu dia membawa begnya yang berat. Pastikan memujinya untuk memberitahunya betapa hebatnya penampilannya atau betapa istimewa dia. Penting untuk menjadi seorang lelaki, tetapi jangan melakukan perkara yang terasa terlalu tidak wajar bagi anda, atau dia akan dapat memberitahu bahawa anda bukan diri anda sendiri.

2 Bersihkan kediaman anda. Ini mungkin terdengar konyol, tetapi jika anda mahu teman wanita anda benar-benar merasa istimewa, anda tidak boleh mengajaknya melepak di tempat anda jika ia kelihatan seperti tempat untuk Perang Dunia Z. Anda perlu memastikan untuk membuang cucian yang kotor dari lantai anda, bersihkan kaunter anda, dan jadikan tempat tidur anda kelihatan dan berbau sebersih dan menarik. Bukan sahaja ini akan membuat wanita anda merasa istimewa, tetapi juga akan membuatnya merasa lebih cenderung untuk melakukan hubungan seks dengan anda. Dia tidak mahu memakainya jika katil anda ditutup dengan pembungkus gula-gula dan seluar dalam yang kotor. Sekiranya anda banyak memandu dia, anda juga harus menjaga kebersihan kereta. Beri rasa hormat kepada wanita anda dengan memastikan dia mempunyai tempat duduk yang bersih.

3 Menunjukkan minat terhadapnya; bukan hanya badannya. Ketakutan terbesar gadis anda mungkin adalah bahawa anda sama sekali tidak mempedulikan fikirannya kerana anda terlalu sibuk memerhatikan tubuhnya. Jadi, anda harus membuktikan dia salah. Tunjukkan kepadanya bahawa anda tentang siapa dia secara peribadi, tentang harapan dan impiannya, dan tentang apa yang membuatnya menarik. Tanyakan kepadanya tentang persahabatannya, masa kecilnya, dan pengalaman kegemarannya. Tunjukkan kepadanya bahawa anda menghargai pendapatnya. Tanyakan kepadanya apa pendapatnya mengenai keadaan politik semasa di negeri anda, atau tentang penampilan pakaian baru anda. Lakukan kontak mata semasa anda bercakap dengannya. Tunjukkan kepadanya bahawa semua yang dia katakan itu penting bagi anda.

4 Bawa dia keluar pada tarikh romantis. Sekiranya anda ingin membina ketegangan seksual, anda harus membina percintaan terlebih dahulu. Buat dia merasa istimewa dengan membawanya keluar, berpakaian, dan memilih tempat romantis untuk makan malam, minum, atau bahkan hanya untuk melihat bintang. Anda tidak perlu melakukan apa-apa yang menarik atau keluar dari elemen anda untuk membuatnya merasa istimewa. Walaupun anda dan wanita anda boleh bersenang-senang di permainan besbol, pesta ulang tahun, atau di konsert yang kuat dan berkeringat, acara-acara ini akan kurang kondusif untuk bercinta. Melakukan sesuatu yang romantis sekali-sekala akan menunjukkan kepada wanita anda bahawa dia sangat penting bagi anda.

5 Perhatikan keperluannya. Sekiranya anda tidak memperhatikan keperluan harian wanita anda, bagaimana anda akan memperhatikan bilik tidur anda? Gadis anda perlu berasa seperti anda tahu ketika dia sedih, gugup, cemas, atau hanya sejuk atau lapar. Perhatikan matanya, bahasa badannya, dan kata-katanya untuk mengetahui apakah ada sesuatu yang mengganggunya. Sekiranya anda bertindak sama sekali tidak sedar ketika dia jelas kesal terhadap sesuatu, dia akan menganggap anda tidak benar-benar memperhatikannya. Sekiranya ada yang tidak kena, jangan takut untuk bertanya kepadanya apa yang terjadi. Ini hanya akan menunjukkan bahawa anda peduli.

6 Pastikan dia bersedia melakukan hubungan seks. Sekiranya anda benar-benar ingin memperlakukan wanita anda dengan baik, maka anda harus dapat idea mengenai apakah dia bersedia untuk melakukan hubungan seks atau tidak. Sekiranya anda teman lelaki pertamanya, jika dia tidak berpengalaman secara seksual, atau jika dia sangat beragama atau mempunyai keyakinan moral lain yang membuatnya tetap tegas untuk tidak melakukan hubungan seks, maka anda harus mundur dan tunggu dia cukup mempercayai anda bahkan mempertimbangkan untuk melakukan hubungan seks dengan anda. Tetapi berikut adalah beberapa cara untuk mengetahui apakah dia ingin melakukan hubungan seks dengan anda: Sekiranya keadaan semakin panas dan berat di bahagian hubungan, maka dia mungkin bersedia untuk maju. Sekiranya dia bercakap mengenai seks, memberi pujian seksual kepada anda, dan menyentuh anda lebih banyak lagi, maka dia mungkin bersedia untuk melakukan hubungan seks. Sekiranya dia mengisyaratkan bahawa dia ingin tidur lebih lama, menghabiskan banyak masa di atau dekat tempat tidurmu, atau mengajakmu lewat malam, maka dia mungkin bersedia untuk lebih intim. Sekiranya dia mempunyai keyakinan moral atau agama yang mendalam yang membuatnya tidak ingin melakukan hubungan seks, jangan cuba memaksanya. Terimalah bahawa beberapa gadis tidak akan pernah melakukan hubungan seks sehingga mereka berkahwin dan tidak ada yang dapat anda lakukan untuk mengubah fikiran mereka. Bahagian 3 Menghidupkannya

1 Bersedia. Sekiranya anda bercadang untuk melakukan hubungan seks, atau bahkan bercakap mengenai hubungan seks dengan gadis anda, maka anda harus bersiap sedia dengan beberapa kondom sekiranya mood melanda dirinya. Ini tidak bermaksud bahawa anda harus mem-flash kondom atau membuatnya merasa tidak selesa, tetapi itu bermaksud bahawa anda harus mempunyai beberapa sandaran sekiranya sesuatu berjalan ke arah yang baik. Sekiranya dia mahu melakukan hubungan seks dan anda perlu pergi ke kedai ubat untuk mendapatkan beberapa kondom, ini mungkin menjadikan pengalaman seksual pertama anda tidak stabil.

2 Tetapkan mood. Sekiranya anda mahu gadis anda melakukan hubungan seks dengan anda, maka anda harus menetapkan suasana. Anda harus memulakan malam dengan melakukan sesuatu yang romantis untuk melembutkannya. Kemudian, kembali ke pangsapuri (bersih) anda, yang harus dipenuhi dengan wain merah, anggur, coklat, dan sedikit jazz ringan di radio. Nyalakan lilin dan hidupkan radio untuk membuatnya dalam pemikiran romantis, dan tawarkan sesuatu untuk dimakan atau diminum. Sekiranya ini terasa berat, anda hanya perlu melakukan apa yang membuat anda berdua bersemangat. Sekiranya anda hanya mahu meredupkan lampu dan bukannya menyalakan lilin, maka itu juga bagus.

3 Cium dia. Sekiranya anda mahukan gadis anda melakukan hubungan seks dengan anda, maka anda harus menjadi pencinta utama. Walaupun anda sudah lama mencium, anda masih harus tahu bagaimana menciumnya dengan pelbagai cara dan membuat ciuman anda terasa segar. Jangan membebankannya dan meraba dia ketika anda mengetap bibir. Sebagai gantinya, perlahan-lahan, meragut bibir anda ketika anda menyentuh rambutnya atau membelai wajahnya. Beristirahatlah dari mencium sehingga dia mempunyai masa untuk bersiaran dan menginginkan anda lebih banyak lagi. Anda tidak mungkin melakukan hubungan seks dengan teman wanita anda jika semua yang anda lakukan adalah mencium. Memerlukan sedikit masa lagi untuk mencapai kemajuan semula jadi.

4 Bermain dengan bersungguh-sungguh. Sekiranya anda benar-benar ingin membuat kekasih anda menginginkan anda, maka anda tidak seharusnya bertindak seperti binatang seksual, bergerak dengan pantas dari ciuman ke sentuhan, merobek pakaian anda dan secara praktikal melayang ke bilik tidur. Sebaliknya, anda harus mencium teman wanita anda selama beberapa saat, kemudian menahan, memukulnya, dan bercakap dengannya. Ulangi langkah ini beberapa kali dan tunggu dia liar. Mengapa bermain bersungguh-sungguh untuk mendapatkan pekerjaan? Kerana ini akan membuat teman wanita anda merasa seperti anda menyukainya, tetapi anda mengawal keinginan anda dan tidak putus asa untuk mendapatkan tangan anda - walaupun anda berada. Langkah ini akan menjadikannya ingin menjadi orang yang meminta lebih banyak.

5 Sentuh dia. Sekiranya anda ingin menghidupkan teman wanita anda, anda boleh mula berfikir untuk melakukan lebih daripada sekadar mencium. Mulailah dengan membelai lengannya, bahagian belakang kepala dan rambutnya dengan ringan, dan kemudian, ketika keadaan berjalan lancar, tetapkan payudaranya di bawah bajunya atau tunggu dia menyentuh anda. Sekiranya pakaian anda terlepas atau sebahagiannya, anda boleh mencium payudaranya atau menyentuhnya dengan cara yang lebih sensual. Pastikan tindakan anda berlanjutan - jika anda menyentuhnya dan dia hanya berbaring di sana dan tidak membuat bising atau melakukan apa-apa, maka anda mungkin membuatnya tidak selesa. Pastikan dia bersedia untuk lebih banyak perkara sebelum anda meneruskannya. Sekiranya anda sudah berada di bilik tidur dan bergaul, anda boleh bertanya sama ada dia sudah bersedia melakukan hubungan seks dengan anda. Ini tidak perlu rumit atau tegas - katakan saja, "Adakah anda pasti sudah bersedia?" dan bersedia untuk sebarang jawapan.

6 Jangan sesekali memberi tekanan kepadanya. Sekiranya teman wanita anda mengatakan bahawa dia tidak bersedia untuk melakukan hubungan seks dengan anda, maka anda tidak seharusnya memberi tekanan kepadanya. Jangan cuba membuat hujah - mengatakan perkara seperti, "Tetapi kami sudah sekian lama bersama," "Semua orang melakukannya," atau "Tetapi saya, sangat menyukaimu," tidak akan membuatnya berasa lebih baik. Sebenarnya, cuba berdebat dengannya hanya akan membuatnya lebih kecewa, kesal, dan cenderung untuk tidur dengan anda.

7 Hormati kehendaknya. Sekiranya dia berubah pikiran dari ya ke tidak, atau meminta anda berhenti semasa melakukan perbuatan itu, segera lakukannya. Mungkin berguna untuk bersembang terlebih dahulu mengenai apa yang ingin dia lakukan dan apa yang dia belum bersedia. Perhatikan dan jangan sekali-kali membuatnya melakukan sesuatu yang dia tidak selesa.

8 Jadilah hakim yang baik. Belajar menerjemahkan reaksi dia, jangan bersikeras ketika dia menentang. Selalu ada hari esok untuk mencuba lagi. Sebaiknya coba "hidupkan" ketika moodnya baik. Perasaan tidak dapat dipura-pura kerana ia adalah fungsi minda. Menentukan masa dan mengambil masa yang baik akhirnya akan membuatnya menjadi lemah tidak kira berapa lama prosesnya berlangsung. Ketahuilah dia akan datang ketika dia berfikir waktunya tepat.

YOUTUBE: Bagaimana Membuat Teman Wanita Anda Ingin Bercinta Dengan Anda?

Soalan Lazim: 1. Bagaimana menjana wang dalam talian. Jawapan: Klik Di Sini untuk menjana wang 2.Cara menjana wang di luar talian. Jawapan: Melakukan penyelenggaraan