IOS 11 dilancarkan dengan pilihan rakaman skrin terbina dalam di mana pengguna dapat merakam skrin I phone 7 dengan mudah tanpa memasang perisian tambahan. Sekarang anda dapat mengetahui jawapan bagaimana menyaring rakaman di iPhone 7? Cukup pergi ke pusat kawalan iPhone 7 anda dan ketuk ikon rakaman, kerana anda mengetuk rakaman akan dimulakan dan garis merah di bahagian atas skrin menunjukkan rakaman adalah 'ON'.

Cara menyaring rakaman di iPhone 7

Ikuti langkah-langkah ini untuk merakam skrin di iPhone 7

Langkah # 1 Tambah butang rakaman ke pusat kawalan

  • Untuk menambahkan butang rakaman di pusat kawalan, pergi ke pilihan pengaturan, senarai akan muncul.

  • Tatal ke bawah menu dan klik di pusat kawalan.

  • Di pusat kawalan muncul pilihan yang disebut 'sesuaikan', ketuk padanya.

  • Dalam penyesuaian, senarai muncul, beberapa dengan tanda - dan beberapa dengan tanda +.

  • Fungsi muncul dengan tanda + bermaksud mereka tidak termasuk di pusat kawalan dan anda perlu mengetuknya jika anda ingin menambahkannya.

  • Fungsi dengan tanda tolak yang ditunjukkan sudah termasuk dalam pusat kawalan jika anda ingin mengecualikannya maka anda harus mengetuk tanda tolak.

  • Sekiranya pilihan rakaman tidak termasuk dalam senarai tolak maka untuk menambahkannya ke senarai tatal ke bawah dan cari pilihan rakaman yang seperti lingkaran dengan bulatan lain di sekitar, ketuk + untuk menambahkannya ke menu pusat kawalan.

  • Untuk memeriksa sama ada ia ditambahkan atau tidak muncul di skrin utama iPhone 7 dan leret ke atas jika ikon rakaman muncul bermakna ia ditambahkan di pusat kawalan.

Langkah # 2 mulakan rakaman

  • Pada skrin utama I phone 7 meleret ke atas dan mengetuk pilihan rakaman.
  • Pilihan muncul, menunjukkan pilihan rakaman mula ketuk padanya.
  • Countdown muncul, dengan hitungan 1 rakaman bermula. Sekarang apa sahaja yang anda lakukan pada telefon bimbit I 7 anda akan direkodkan.

rakaman dengan suara

jika anda mahu merakam suara anda dengan skrin, ikuti langkah-langkah ini.

  • Leret ke atas skrin utama di telefon I 7
  • Ketuk dan tahan ikon rakaman skrin selama 3 hingga 4 saat
  • Muncul mesej yang menunjukkan ikon mikrofon, ketuk padanya untuk menghidupkan mikrofon dan ketuk pilihan rakaman mula.
  • Countdown muncul, dengan hitungan 1 rakaman dimulakan, sekarang suara anda juga akan dirakam dengan layar.

Langkah # 3 hentikan rakaman

Terdapat dua kaedah untuk menghentikan rakaman di telefon 7.

Kaedah # 1

  • Leret ke atas skrin utama iPhone 7 dan ketuk ikon rakaman.
  • Mesej muncul, menunjukkan dua pilihan membatalkan dan berhenti.
  • Ketuk pilihan berhenti rakaman untuk menghentikan rakaman skrin.

Kaedah # 2

  • Garis merah muncul di bahagian atas iPhone 7 yang menunjukkan rakaman berterusan. Ketuk padanya
  • Muncul mesej yang memberikan dua pilihan untuk membatalkan dan menghentikan
  • Ketuk pilihan berhenti rakaman untuk menghentikan rakaman skrin .

Langkah # 4 simpan rakaman

  • Apabila rakaman berhenti, mesej muncul di kawasan atas Iphone 7 yang menunjukkan rakaman anda disimpan ke dalam foto.
  • Pergi ke pilihan galeri atau foto kamera anda dan cari rakaman anda, sekarang anda boleh menggunakannya untuk tujuan apa pun.

Ringkasan:

  1. Pergi ke pusat kawalan dengan menggeser ke atas skrin utama, ketuk ikon rakaman dan kemudian ketuk memulakan rakaman.
  2. Untuk merakam layar dengan suara, ketuk dan tahan ikon rakaman selama 4 saat kemudian ketuk hidupkan mikrofon, dan kemudian mulakan rakaman.

Topik-topik yang berkaitan:

Bagaimana Mengimbas Dokumen dengan iPhone?

iPhone12

Cara Membuat Sandaran iPhone untuk Komputer

12 Petua untuk merakam video skrin yang sempurna.

Berikut adalah beberapa petua yang akan membantu merakam rakaman screed yang sempurna dari peranti IOS.

1. Aktifkan mod tidak mengganggu:

semasa merakam tinjauan aplikasi atau menunjukkan apa-apa ciri telefon bimbit , tiba-tiba panggilan masuk atau pemberitahuan dari YouTube atau Facebook muncul dan mengganggu aliran rakaman anda, sekarang anda kecewa memikirkan untuk merakamnya sekali lagi.

iPhone 7 dan bahkan setiap telefon mempunyai pilihan yang disebut 'jangan ganggu' hanya membolehkannya melindungi dari gangguan. Jangan ganggu juga ditampilkan sebagai mod senyap untuk mengaktifkan tetapan mod ini kemudian ketik jangan ganggu senarai yang muncul, tatal ke bawah dan ketuk senyap. Kini telefon bimbit anda dalam mod senyap.

2. Orientasi kunci:

Telefon saya 7 mempunyai ciri khas yang disebut kunci orientasi. Fungsi ini membantu anda jika peranti anda tiba-tiba condong semasa merakam. Apa yang perlu anda lakukan hanyalah mengaturkan peranti anda ke atas dan ke bawah atau ke tepi dari tempat anda ingin merakam video, kemudian sapu ke atas dan ketuk ikon gembok.

3. Matikan zoom paparan

Untuk merakam video beresolusi penuh di Iphone 7 maka penting untuk mematikan mod zoom paparan. Sekiranya anda membiarkannya, mungkin rakaman skrin tidak terlalu jelas.

Untuk mematikan mod zum paparan, pergi ke pengaturan kemudian ketuk pada paparan dan kecerahan kemudian pergi ke paparan zoom atau lihat, di sini anda mengetuk standard dan kemudian ketuk. Sekarang peranti anda akan dimulakan semula dan paparan zoom dimatikan.

4. Nyahaktifkan suara peranti anda

Sekiranya peranti anda berada dalam mod bisu maka suara yang keluar dari peranti anda semasa rakaman tidak akan dirakam. Contohnya, anda merakam permainan pada peranti IOS anda dan peranti anda berada dalam mod bisu, suara yang datang dari permainan tidak akan dirakam sehingga tidak bersuara. Peranti dalam mod senyap bermaksud bisu, untuk bersuara hanya tekan butang membisukan / bersuara di iPhone 7 anda.

5. Matikan muzik dalam aplikasi

Sekiranya anda merakam permainan dan permainan mempunyai muzik dan kesan bunyi. Peranti anda tidak dapat merakam keduanya secara serentak apa yang perlu anda lakukan ialah mematikan muzik permainan dan membiarkan kesan bunyi merakam.

Untuk mematikan muzik permainan, pergi ke tetapan permainan dan matikan muzik. Kemudian anda boleh melaksanakan runut bunyi secara berasingan dengan memuat naik muzik.

6. Kosongkan sumber

Semasa merakam jika aplikasi lain berjalan di latar belakang maka akan mengalihkan aliran rakaman kerana rakaman atau pengambilan adalah tugas yang intensif dan memerlukan banyak sumber sistem. Lebih baik mematikan semua aplikasi ketika anda merakam layar I phone 7 anda.

7. Gunakan mikrofon berkualiti

Untuk kualiti suara yang baik, gunakan mikrofon luaran berkualiti tinggi yang akan dipasang dalam peranti mudah alih anda. Ia juga dapat digunakan sepenuhnya jika anda merakam suara setelah merakam video.

Mikrofon yang berkualiti dapat mengurangkan kesan bunyi latar seperti bunyi wajah atau perkara lain yang berlaku di sekitar. Anda memerlukan bilik yang tenang di mana anda dapat merakam suara anda dengan mudah tanpa suara jika anda tidak mempunyai ruang di rumah anda maka bilik mandi atau almari anda adalah pilihan yang baik di mana tidak ada gangguan yang mengganggu anda. Satu lagi cadangan lucu tetapi pantas adalah merakam suara anda di dalam selimut anda.

Anda juga boleh membeli bilik mikrofon atau jika anda tidak mahu membeli mikrofon, maka fon telinga atau fon kepala dengan mikrofon bawaan adalah pilihan yang baik.

8. Siapkan skrip sebelum merakam

Skrip yang baik dapat menjimatkan masa anda dan juga membantu anda membuat video yang bagus. Rancang apa yang ingin anda rakam dan kemudian tuliskan skrip yang sesuai dengannya.

9. Had panjang rakaman skrin

Di iPhone 7, rakaman screed tidak mempunyai had. anda boleh merakam seberapa banyak yang boleh anda hadkan ialah ruang telefon itu sendiri.

10. Buat halaman baru:

Untuk membuat halaman baru, anda perlu mengetuk dan menahan aplikasi dan menyeretnya ke tepi kiri, sekarang halaman baru dibuat.

11. Tambah muzik:

Muzik yang bagus di latar belakang video anda membawa video anda ke tahap seterusnya. Sekiranya rakaman anda tidak mempunyai trek suara maka anda boleh memuat naiknya dan menambahkannya di bahagian penyuntingan.

12. Potong video

Apabila rakaman anda selesai sekarang bahagian seterusnya adalah penyuntingan. Dalam penyuntingan asas, anda perlu memangkas bahagian awal dan akhir video . Anda boleh pergi untuk penyuntingan lanjutan di mana anda dapat menambahkan teks, kesan, atau muzik dalam video anda dari pilihan penyuntingan video di peranti .

Untuk keterangan lebih lanjut mengenai penyuntingan video, lihat artikel Grafik, Penyuntingan Video & Animasi untuk Pembangunan Profesional dan Penyunting Foto Dalam Talian Untuk Meningkatkan Blogging

5 Sebab untuk merakam skrin iPhone 7:

Beberapa sebab untuk merakam skrin iPhone 7, beberapa di antaranya diberikan di bawah.

1. Mudah dihuraikan mengenai sesuatu:

Melalui rakaman skrin di peranti IOS , iPad atau PC, anda dapat menunjukkan apa sahaja mengenai rakaman video atau memujuk aplikasi kepada beberapa orang yang jauh dari anda.

Ia juga boleh digunakan oleh syarikat untuk tujuan profesional. Ringkasnya, ciri ini sangat membantu.

2. Catat pepijat atau ralat perisian

Dalam kehidupan seharian, kami menggunakan aplikasi yang berbeza, ada yang sempurna dan ada yang mempunyai ralat atau bug yang sukar untuk dihuraikan kepada pembuat aplikasi. Kini dengan ciri ini yang disebut 'rakaman skrin', anda dapat merakamnya dengan mudah dan kemudian menghantarnya kepada pencipta. Ini bukan sahaja menjimatkan masa dan tenaga tetapi juga membolehkan pencipta mencapai kawasan masalah sasaran.

3. Permudahkan untuk menunjukkan ciri aplikasi baru

Dengan ciri rakaman skrin, kini mudah untuk menunjukkan ciri dan fungsi aplikasi baru yang membuat anda merasa bangga.

Kelebihan lain dalam ciri rakaman skrin iOS 11 adalah menceritakan apa sahaja yang anda lakukan juga.

4. Rakam permainan yang sedang anda mainkan.

Pada masa ini saluran permainan di YouTube sangat popular. Sekiranya anda juga ingin membuka saluran YouTube permainan, maka ciri rakaman skrin sangat sesuai untuk anda. Anda boleh merakam permainan yang anda mainkan dengan mudah dan menghuraikannya dengan khalayak anda dari peranti iOS 11 anda. Untuk lebih jelasnya, lihat artikel Bagaimana Merakam Permainan Video?

5. Beri maklum balas

Daripada menulis maklum balas anda sekarang, anda boleh merakamnya dan menghantarnya. Sama ada dalam bentuk penceritaan atau visualisasi, katakanlah sendiri.

Soalan Lazim

Soalan yang sering diajukan mengenai topik yang disebut rakaman skrin dalam telefon bimbit I 7 diberikan di bawah.

1. Bolehkah rakaman skrin dikesan?

Ya, garis merah yang terdapat di bahagian atas skrin I phone 7 adalah tanda rakaman. Sekiranya seseorang yang duduk jauh dari anda maka tidak ada cara untuk mengenali skrin mudah alih anda berada dalam mod rakaman atau tidak sehingga anda memberitahu anda sendiri.

2. Adakah zoom akan tahu jika saya membuat rakaman?

apabila anda merakam layar semasa mesyuarat zoom, ia akan diberitahu kepada semua peserta. Anda tidak dapat menonaktifkan pemberitahuan ini kerana tidak ada pilihan untuk menonaktifkannya.

3. Adakah aplikasi rakaman skrin selamat?

Kelemahan pertama memasang aplikasi adalah banyak iklan yang dikeluarkan satu per satu yang akan menjengkelkan dan kedua, ia boleh membawa virus di telefon anda. Oleh itu, menurut pengalaman saya, tidak selamat memasang aplikasi rakaman skrin di telefon anda.

4. Adakah menyiarkan secara langsung filem berkongsi filem?

Ya, untuk berkongsi filem rakaman skrin adalah tidak sah.

Kesimpulannya

I phone 7 mempunyai sistem operasi iOS 11 yang membolehkan pengguna merakam skrin dengan suara atau tanpa suara, kedua-dua fungsi tersedia. Skrin rakaman sangat mudah hanya pergi ke pusat kawalan dan ketuk pilihan rakaman. Untuk merakam video yang bagus, anda perlu mempertimbangkan beberapa perkara yang menerangkan dalam artikel di atas. Lebih jauh lagi, terdapat banyak sebab dan faedah di mana seseorang sering menggunakan ciri rakaman di telefon 7. Saya suka ciri ini; ia banyak membantu saya semasa saya bekerja.

Artikel Berminat:

BUKU CHROME ALAT SNIPPING

Dulang Klip | CARA MENGAKSES CLIPTRAY DALAM PERANGKAT DAN APLIKASI YANG BERBEZA

Skrin Telefon Retak

Panggilan Nombor Peribadi

Cara Membuka Kunci Kata Laluan Kunci Telefon Samsung dengan Mudah