Nama kucing HP Lovecraft adalah " NIGGER MAN ", yang dibeli oleh keluarganya untuknya. Nama "Nigger Man" diberikan oleh keluarganya, ketika hp Lovecraft terlalu muda hanya berusia 5 tahun, pada tahun 1899.

SIAPAKAH HP LOVECRAFT

Howard Phillips Lovecraft atau biasanya dikenali sebagai HP Lovecraft adalah seorang penulis Amerika tentang kisah seram, ketegangan, sains , budaya dan cerita fiksyen yang pelik. Dia dilahirkan pada 20 Ogos 1890 dan meninggal pada 15 Mac 1937 pada usia 46 tahun, di United State. Dia terkenal dengan penciptaan Cthulhu Mythos, yang telah mengilhami sebilangan besar seniman , permainan, sastera , muzik dan lain-lain. Pada usia 16 tahun, dia menulis lajur astronomi di Providence Tribune. Dia juga menulis cerpen untuk majalah Weird Tales.

Pada tahun 1913, dia menulis surat kritis kepada majalah pulpa yang akhirnya menyebabkan penglibatannya dalam industri filem. Dia adalah penulis seram yang paling berpengaruh dan dominan sepanjang masa. Selain cerpen, dia menulis banyak puisi, surat dan novel kreatif. Menurut tekaan, dia menulis kira-kira 100,000 surat sepanjang hayatnya. Dia juga bekerja sebagai editor dalam industri.

ANAK LOOVECRAFT

Semasa pencipta fiksyen seram Amerika , Howard Phillips Lovecraft pada zaman kanak-kanak, banyak kucing miliknya. Kucing tertua, bernama Nigger-Man, yang mungkin diterima dan dinamakan keluarga pada tahun 1899, hilang pada tahun 1904 ketika Lovecraft dulu berusia 14 tahun. Dalam surat-menyuratnya, HP Lovecraft mengingatkan tentang kucing dengan pelbagai huruf.

HP Lovecraft juga memberi penghormatan kepada kucing dengan memberikan namanya kepada kucing dalam cerpen The Rats in the Walls tahun 1923. Nama kucing akan diubah menjadi "Blackie" atau "Black Tom" dalam beberapa cetakan semula cerita kemudian .

Tidak ada gambar kucing yang diketahui, walaupun dalam meme, foto HP Lovecraft yang memegang rakannya Frank Belknap Long kucing Felis sering digunakan.

KEMATIAN HP LOVECRAFT

Howard Phillips Lovecraft meninggal dunia di kampung halamannya di Providence, Rhode Island pada 15 Mac 1937 (berumur 46 tahun). Dia didiagnosis menghidap barah usus kecil pada peringkat terakhir. Pada masa itu, Lovecraft tidak mempunyai wang. Lovecraft menghabiskan hari-hari terakhirnya menderita kesakitan barahnya, serta kekurangan zat makanan .

NAMA Kucing HP LOVECRAFT

Nama kucing HP Lovecraft adalah Nigger Man. Kata nigger berasal dari perkataan Sepanyol "nagro" yang bermaksud "HITAM". Kucingnya berwarna hitam sehingga itulah sebab yang mungkin dinamakan lelaki nigger. Nah, namanya sangat pelik, tetapi Lovecraft, sebagai lelaki rasis , menamakan anak kucingnya. Nama ini sering disebut dalam perbincangan mengenai sikap perkauman Lovecraft.

Kucing tinggal bersamanya selama 14 tahun. Pada tahun 1904, kucing hilang, sama ada mati atau melarikan diri. Ini sekali lagi merupakan masa yang menyedihkan bagi HP Lovecraft. Selepas ini, dia tidak pernah mempunyai haiwan peliharaan. Dalam beberapa suratnya - yang diambil setelah kematiannya - dia menyebut kucingnya beberapa kali. Dia menulis bahawa dia merindui Nigger Man-nya.

ALASAN KONTROVERSI

Nama kucing, "Nigger Man", sering disebut dalam perbincangan mengenai sikap perkauman Lovecraft.

Lovecraft memiliki seekor kucing dengan nama itu hingga tahun 1904. Kucing itu mungkin diberi namanya ketika Lovecraft berusia sekitar 9 tahun.

Ketika Lovecraft berusia 5 tahun dia diberi kucing dengan julukan perkauman untuk reputasi. Menjadi 5, diragukan bahawa dia menamakannya, tetapi ia telah dinamakan oleh ibu bapanya atau saudara-mara orang dewasa yang lain. Perkataan "nagro" atau "nigga" sebenarnya adalah perkataan slanga atau vulgar yang digunakan dalam bahasa Inggeris Vernakular Afrika-Amerika untuk orang kulit hitam. Kata nigga - sekarang diambil sebagai bahan meme - tetapi ketika itu perkataan ini dianggap sangat menyinggung atau kasar untuk digunakan. Jadi, daripada menggunakan kata ini, "N-WORD" digunakan. Lovecraft adalah seorang yang sangat rasis. Lovecraft tidak menganggap semua orang kulit putih berseragam, tetapi lebih menghormati orang Inggeris dan keturunan Inggeris.

TULISAN KELUARGA LOVECRAFT HP

Dia terkenal dengan kisah dan novel fiksyen seramnya. Beberapa tulisannya yang terkenal disebutkan di bawah:

  • The Call of Cthulhu - ini adalah kisah Lovecraft yang paling berpengaruh, sebuah karya, yang menghasilkan popularitinya.
  • Seram Dunwich.
  • Di Mountains of Madness - ini adalah karya paling terkenal selepas Cthulhu.
  • Bisikan dalam Kegelapan.
  • The Shadow Over Innsmouth.
  • Impian-Pencarian Kadath Tidak Dikenal.
  • Bayangan Kehabisan Masa.
  • Dipenjara dengan Firaun.

Selain kisah-kisah fiksyen ini, dia juga menulis puisi yang mendapat banyak kemasyhuran. Beberapa puisinya adalah seperti berikut:

  • Putus asa
  • Kucing
  • Matahari terbenam
  • Bandar
  • Pengantin laut
  • Harimau kecil
  • Utusan
  • Fakta dan mewah ... dan banyak lagi.

CINTA LOVECRAFT UNTUK HAIWAN

Dia bukan orang yang menyukai haiwan. Tetapi, cintanya pada kucing tidak terbatas. Lovecraft mempunyai pilihan yang pasti untuk kucing. Sebenarnya itu mungkin terlalu lembut kata untuk perasaan Lovecraft terhadap kucing. Dia hanya memiliki kucing sepanjang hidupnya. Kucing juga muncul beberapa kali dalam fiksyen HP Lovecraft, seperti dalam "The Cats of Ulthar", "The Dream-Quest of Unknown Kadath".

Menurutnya kucing adalah dewa-dewa sejati yang membawa kesejahteraan ke tanah sebagai ganti makanan, goresan, dan perlindungan dari anjing bajingan.

Ketika Lovecraft berusia 5 tahun, dia diberi kucing oleh ibu bapanya dengan julukan ras untuk nama. Berusia 5 tahun, diragukan bahawa dia menamakannya, tetapi dinamakan oleh ibu bapanya atau saudara-mara orang dewasa yang lain. Satu-satunya haiwan kesayangannya adalah kucing, dia tidak pernah memiliki binatang lain, tetapi dia berteman dengan banyak orang liar, yang dia beri nama seperti "Little Sam Perkins" dan "Old Man".

RINGKASAN: Selain penulis dan penyair yang baik, dia sangat menyukai kucing. Dia memiliki seekor kucing bernama Nigger Man. Nigga digunakan sebagai kata gaul, yang bermaksud hitam. Dia adalah seorang yang sangat perkauman. Oleh kerana itu, dia selalu menjadi kontroversi.

Kucing LOVECRAFT HP DI MEMES:

Pada 12 Jun 2018, pengguna besar Tumblr memberi komen di bawah grafik HP Lovecraft yang mengekalkan kucing rakannya, yang disiarkan melalui blog-sandinlungs, menulis, "Lovecraft dan kucingnya.

Pada hari yang sama, orang Tumblr robloxgf menjawab, "apa namanya," kemudian termasuk "oh tidak." Dialog itu mendapat lebih daripada 204,800 suka dan reblog dalam dua tahun.

Pada 18 Jun, 2018, Tahu Meme anda pengguna Cold Crash Hard memuat naik screenshot jawatan itu, dengan meletakkan sehingga terkumpul lebih 144.600 pemandangan dalam dua tahun. Pada 23 Julai 2018, Redditor. sejarah kuno membuat kiriman yang mengandungi fakta-fakta besar mengenai kucing dan peranannya dalam kehidupan HP Lovecraft.

Penyebaran viral dari Tumblr disebabkan sebagai tambahan kepada HP Lovecraft's Cat dalam meme dalam talian. Contohnya, pada 14 November 2018, iFunny, pengguna AlekFletcher menyiarkan meme Machine Gun Skeleton yang menjemput pelanggan ke Google nama kucing tersebut. Pada 8 Disember 2018, orang iFunny Wimpy-Kid menyiarkan tangkapan skrin panel pengetahuan Google yang mengandungi rekod mengenai kucing, dengan penerbitan memperoleh lebih dari 600 senyuman dalam dua tahun.

Pada 30 Januari 2019, artis webcomic He Silly menge-tweet seorang pelawak mengenai kucing itu, dengan jumlah itu mendapat lebih dari 730 retweet dan 2.400 suka sebelum akaun dihapus.

Meme itu mendapat pengiktirafan yang sama apabila pada bulan September 2019, psikologi terbalik Jangan meme Google mendapat populariti dalam talian. Pada 13 September 2019, Redditor ness menyiarkan meme "Don't Google " yang paling awal dikenali mengenai kucing, dengan kenaikan mendapat lebih dari 540 suara positif dalam okbuddyretard dalam enam bulan.

PERINGKAT DI TEMPAT

The Rats in the Walls adalah cerpen yang ditulis oleh HP Lovecraft pada bulan September 1923, yang diterbitkan pada bulan Mac 1924. Kisah ini ditulis olehnya dalam ingatan kucingnya. Karakter kucing dalam cerita itu juga mempunyai nama yang sama seperti dalam kehidupan nyata "Nigger Man". Tetapi selepas kontroversi, kucing itu diganti namanya menjadi Black Tom atau Blackie pada tahun 1953 semasa kiasan kemudian.

Tikus di dinding Ringkasan:

"The Rats in the Walls" adalah cerpen mengerikan yang ditulis oleh HP Lovecraft, mengenai seorang lelaki bernama Delapore, keturunan keluarga De La Poer, yang bergerak untuk menuntut harta pusaka leluhurnya di England yang dikenali sebagai Exham Priory.

Agar kecewa penduduk jiran, Delapore memutuskan untuk mengubah suai kawasan tersebut. Pada malam hari dia dan kucingnya terganggu oleh apa yang dia anggap sebagai tikus di dalam dinding. Tetapi setelah dia membina istana lama, perkara-perkara aneh mula berlaku. Yakni bunyi tikus di dinding. Yang tidak mungkin, kerana dia hanya membuat mereka dibuat semula. Kucing-kucing di dalam rumah itu sedang panik. Walaupun perangkap tikus tersendat, tidak ada yang tertangkap. Setelah serangkaian peristiwa ini berlaku, dia, dan sekumpulan yang lain, menyelami ruang bawah tanah istana, hanya untuk mencari terowong tersembunyi yang menuju ke kota bawah tanah kuno - sebuah komuniti selama berabad-abad, membesarkan "lembu" manusia untuk mereka kepada tukang daging dan makan. Di mana upacara dan aktiviti kebudayaan yang mengerikan adalah tujuan yang jelas dimaksudkan. Ia wujud sejak sepuluh tahun yang lalu, dan terakhir digunakan pada abad ke-15. Mereka memelihara manusia ke suatu titik di mana mereka berubah menjadi makhluk empat segi.

Delapore menjadi kegilaan disebabkan oleh penemuannya dan kemungkinan sifat keturunannya dan kemudian memakan salah seorang rakannya di bandar bawah tanah. Semasa dia melakukannya, dia berbicara dalam bahasa Inggeris Tengah, Latin, dan Gaelik, sebelum menyerah pada rungutan dan geram binatang. Dia kemudian berkomitmen untuk mendapatkan suaka kesihatan mental, walaupun dia mengaku tidak bersalah, dan kemudian Exham Priory hancur - semoga baik. Delapore menderita bunyi tikus yang berterusan di dinding selnya ketika dia menyalahkan tikus kerana memakan rakannya.

Tikus dalam tema dinding:

Kisah Lovecraft tidak cenderung bermoral dalam arti apa pun, jadi anda tidak akan mencari makna dengan cara yang sama seperti yang anda akan temukan untuk dongeng Aesop. Tetapi "Tikus di Tembok" memang mengembangkan tema-tema tertentu dari keintiman nenek moyang Lovecraft yang tidak dapat dielakkan, atau ada rahsia yang lebih baik tidak kita ketahui. Tema yang meluas dalam penulisan Lovecraft secara umum adalah bahawa pengetahuan boleh menjadi sangat berbahaya. Ini bukan hanya kerana ada raksasa yang bersembunyi dalam bayang-bayang, tetapi kerana anda akan mengumpulkan maklumat yang anda tidak mahu tahu, atau pengetahuan yang tidak dapat anda tangani dengan akal anda yang rapuh. Terdapat juga mesej yang sangat besar untuk tidak mengabaikan tanda-tanda amaran untuk menjauhkan diri.

Dalam kes de la Poer, dia mengabaikan bahawa penduduk tempatan meninggalkan tempat dia harus mengupah pekerja asing, dan legenda mengenai tempat yang dikutuk. Semasa dia tinggal di istana, dia mengabaikan semua kekecohan yang disebabkan oleh tikus. Dan di sebalik semua ini, dia tidak hanya bertekad untuk tinggal di rumah leluhurnya, tetapi menggali rahsia gelapnya. Rasa ingin tahu yang dahsyat ini akhirnya menanggung kos yang tinggi.

SOALAN YANG BANYAK DITANYA :pencil2:

1- Mengapa Lovecraft menamakan kucingnya?

Lovecraft telah menamakan kucing itu "Nigger" kerana warnanya hitam. Orang biasanya tidak lebih suka mengatakan perkataan ini, sebaliknya mereka mengatakan "n-word". Walaupun dinyatakan bahawa Lovecraft memiliki seekor kucing dengan nama itu hingga tahun 1904, nama itu muncul sebagai nama kucing dalam cerpen The Rats in the Walls pada tahun 1924.

2- Apa yang disebut Cthulhu?

Namanya diberikan kepada alam semesta yang diilhami Lovecraft di mana ia dan sesama entitasnya ada, Cthulhu Mythos dalam bukunya "The Call of Cthulhu".

3- Apa yang ditakuti oleh HP Lovecraft?

Dia takut pada invertebrata, orang dari kaum lain, suhu di bawah suhu beku, usia tua, kehidupan laut, lautan, gurun, tikus, anjing dan banyak lagi.

4- Di manakah HP Lovecraft dikebumikan?

Makamnya dapat ditemui di Tanah Perkuburan Swan Point, sebuah perkuburan besar, taman rapi, seperti taman di pinggir kota di sepanjang tebing Sungai Seekonk.

5- Apa agama HP Lovecraft?

Dia seorang ateis yang kuat. Atheis dengan kata mudah bermaksud tidak percaya. Seseorang yang tidak percaya atau kurang percaya akan kewujudan Tuhan.

6- Adakah Lovecraft senang dibaca?

Bahasa dalam karya HP Lovecraft tidak begitu sukar yang anda harus tanpa masalah mencari penulis yang fesyennya jauh lebih tidak menyenangkan. Tetapi beberapa idea yang dinyatakan oleh Lovecraft adalah halus dan kompleks.

7- Apa yang ditakuti oleh HP Lovecraft?

Lovecraft pernah juga bimbang tentang invertebrata, gaya hidup laut secara umum, suhu di bawah suhu beku, orang gemuk, orang dari pelbagai bangsa, percampuran kaum, kawasan kumuh, alat perkusi, gua, bilik bawah tanah, usia bersejarah, hamparan waktu yang indah, seni bina yang luar biasa, bukan - Geometri Euclidean, padang pasir, lautan, tikus, anjing.

8- Bilakah HP Lovecraft mendapat kucingnya?

Ketika Lovecraft berusia 5 tahun, dia diberi kucing dengan julukan perkauman untuk sebuah nama. Berusia 5 tahun, diragukan bahawa dia menamakannya, tetapi dinamakan oleh ibu bapanya atau saudara-mara orang dewasa yang lain. Dia memilikinya sehingga dia berusia 14 tahun.

9- Adakah Cthulhu baik atau jahat?

Cthulhu mempunyai banyak peranan. Dia adalah Orang Lama yang Hebat. Dia adalah cucu dari kejahatan terbesar di seluruh Alam Semesta, walaupun dia sendiri tidak jahat. Cthulhu melampaui moral.

10- Apa yang terkenal dengan HP Lovecraft?

Howard Phillips Lovecraft (20 Ogos 1890 - 15 Mac 1937) adalah seorang penulis Amerika fiksyen pelik dan seram, yang terkenal dengan penciptaannya yang menjadi Cthulhu Mythos.

KESIMPULAN

Nama kucing HP Lovecraft 1 adalah Nigger Man. Kata Nigger yang diperkenalkan dari perkataan Sepanyol nagro yang bermaksud "hitam", digunakan sebagai kata kasar atau slanga di Afrika dan Amerika. Kucingnya berwarna hitam gelap itulah sebabnya dia menamakannya. Dia bangga menjadi seorang yang rasis. Dia melalui masa kecil yang sangat menderita, setelah kematian ayahnya, tetapi ahli keluarganya yang lain entah bagaimana menguruskan kesepiannya.

Artikel berkaitan:

Kucing HP Lovecraft Nama Kucing HP LOVECRAFT CAT Lovecraft Kucing Nama Kucing HP Lovecraft