Apakah nama kucing HP Lovecraft? Nama kucing HP Lovecraft adalah "Nigger Man". HP Lovecraft adalah penulis dan penyair penulis Amerika yang hidup dari tahun 1890 hingga 1937. Lovecraft mempunyai kucing dengan nama ini sehingga tahun 1904.

Nama kucing H.P Lovecraft

Latar Belakang Nama Kucing HP Lovecraft

Dalam tulisannya sendiri, dia biasanya menggunakan pelik, seram, dan pelik. Oleh kerana keunikan ceritanya banyak pembaca mempunyai pertanyaan kewarasannya sendiri. Penulisannya memberi kesan yang besar terhadap seni pop.

Jadi, anda tahu bahawa Lovecraft adalah lelaki yang rasis. Sekarang, Lovecraft bukan orang kulit putih yang berpakaian seragam tetapi sedikit memegang orang Inggeris dan keturunan Inggeris.

Dia memerintahkan kumpulan bukan WASP seperti Hispanik dan Yahudi. Namun, tulisannya sendiri dalam kumpulan adalah Katolik Ireland, pendatang Jerman, dan Afrika-Amerika. Penulisan ini benar-benar negatif, hanya beberapa makanan untuk pemikiran.

Nama HP Lovecraft's Cat

Apakah nama kucing HP Lovecraft ? Sangat tua dan bertanyakan soalan. Lovecraft mempunyai kucing dan nama sendiri sehingga tahun 1904. Pada usia 9 tahun, dia memberikan nama kucingnya. Ketika berusia 5 tahun diberi julukan untuk nama. Selepas ini dia meragui nama mereka. Tetapi ia dinamakan oleh ibu bapa dan saudara-mara. Ketika berusia 14 tahun, dia memilikinya sendiri. Tidak pernah memiliki haiwan lain. Dengan rakan-rakan dia membuat banyak nama, dan memberi nama "sam sam Perkins" dan "orang tua".

Memes HP Lovecraft's Cat

Pada 12 Jun 2018 pengguna tumbler mengulas di bawah gambar HP Lovecraft yang memegang kucing rakannya. Ini catatan komen oleh Sandinlungs-blog, menulis. Pada hari yang sama pengguna tumbler, robloxgf menjawab, "apa namanya," kemudian sekali lagi menjawab oh tidak. komen ini mendapat hampir 204800 suka dan blog semula dalam dua tahun.

Pada 18 Jun 2018 Ketahui meme anda, menggunakan kerosakan keras yang dimuat naik tangkapan skrin siaran. Catatan ini mendapat lebih 144600 tontonan dalam dua tahun.

Trend Baru

Pada 23 Julai 2018 sejarah Redditor Asia menyiarkan maklumat eksklusif mengenai kucing dan peranannya dalam kehidupan Lovecraft. Pada 14 November 2018 pengguna lucu menggunakan siaran Alek fletcher dan menjemput pengguna google untuk menggunakan nama kucing.

Pada 8 Dis 2018 pengguna lucu wimpy-kid menyiarkan tangkapan skrin untuk pengetahuan google dan panel yang mengandungi maklumat mengenai kucing. Catatan ini juga mendapat 600 senyuman. Pada 30 Jan 2019 artis webcomic menyiarkan maklumat komik dan ini mendapat 730 retweet dan 2400 suka.

Soalan Lazim

Berikut adalah beberapa soalan yang sering ditanya berkaitan dengan Nama Cat HP Lovecraft yang setiap peminat Lovecraft ingin tahu jawapannya.

Berapakah bilangan kucing yang dimiliki HP Lovecraft?

Ketika kehidupan Lovecraft dibincangkan, ia tidak akan dapat diselesaikan tanpa membincangkan keinginannya terhadap kucing. Walaupun dia hanya mempunyai satu kucing sendiri, dia biasa menamakan setiap kucing yang dijumpainya di lorong-lorong.

Apakah buku pertama HP Lovecraft?

Karya pertama karya ini dikeluarkan pada tahun 1928, dengan nama 'The Call of Cthulhu'. Buku ini menggambarkan idea-idea bahaya Lovecraft dari dunia lain.

Adakah HP Lovecraft mempunyai anak?

Tidak, Lovecraft tidak mempunyai anak yang dilaporkan, walaupun dia berkahwin sangat singkat dengan tujuh tahun lebih muda darinya, Sonia Greene.

Kesimpulannya

Nama kucing HP Lovecraft adalah "Nigger man" ketika dia berusia 5 tahun keluarganya memiliki anak kucing hitam. Lovecraft adalah seorang kanak-kanak dan pada masa itu tidak jelas siapa yang menamakan kucingnya sebagai "Nigger man". Kucingnya berwarna hitam dan Nigger bermaksud "hitam" jadi ini boleh menjadi sebab mengapa kucingnya bernama Nigger man.

Ketika Lovecraft berusia 5 tahun, dia diberi kucing dengan julukan perkauman untuk sebuah nama. Berusia 5 tahun, diragukan bahawa dia menamakannya, tetapi dinamakan oleh ibu bapanya atau saudara-mara orang dewasa yang lain. Dia memilikinya hingga berusia 14 tahun. Dia tidak pernah memiliki binatang lain, tetapi dia berteman dengan banyak orang, yang dia beri nama seperti "Little Sam Perkins" dan "Old Man". Dia mencipta persaudaraan bagi orang-orang liar itu, dan mengisi surat-suratnya dengan telatah para anggota Kappa Alpha Tau (Kompson Ailouron Taxis, atau Syarikat Kucing Elegan). Walaupun tidak ada pertanyaan bahawa HPL mempunyai kepercayaan rasis, saya tidak menganggap nama kucing masa kecilnya dapat diletakkan di depan pintu rumahnya, dan dia tidak pernah memanggil kucing lain dengan nama julukan, walaupun dia meletakkan haiwan kesayangannya belia dalam dua cerita, KES CHARLES DEXTER WARD dan PERINGKAT DI Tembok.

Sekadar makluman, Lovecraft adalah seorang yang sangat rasis. Kini, Lovecraft tidak menghormati semua orang kulit putih, tetapi lebih menghormati orang Inggeris dan keturunan Inggeris. Dia memuji kumpulan bukan WASP (Protestan White Anglo Saxon) seperti Hispanik dan Yahudi; namun tulisan peribadinya mengenai kumpulan seperti Katolik Ireland, pendatang Jerman dan Afrika-Amerika secara konsisten negatif. Hanya beberapa makanan untuk berfikir.

Nama kucing, "Nigger Man", sering disebut dalam perbincangan mengenai sikap perkauman Lovecraft. Lovecraft memiliki seekor kucing dengan nama itu hingga tahun 1904. Kucing itu mungkin diberi namanya ketika Lovecraft berusia sekitar 9 tahun.

HPL diketahui menyukai kucing dan dimiliki beberapa ketika hidupnya.

Kononnya, anda mungkin bertanya tentang nama tertentu yang dia berdua gunakan pada salah satu kucingnya dan digunakan sebagai nama kucing dalam salah satu kisahnya. Kucing hitam yang dimaksudkan, yang mati atau melarikan diri pada tahun 1904, diberi nama "Nigger Man"

HPL diketahui mempunyai pandangan yang sangat rasis (ini ditanggung oleh surat-menyuratnya dan oleh orang-orang sezamannya), dan sekurang-kurangnya satu percetakan semula kisah tersebut mengubah nama kucing sepenuhnya.

Lovecraft selalu membawa kucing bersamanya, bukan hanya kucing yang diperhatikan dalam perbincangannya. Memiliki kucing pasti memerlukan nama juga. Lalu apa nama kucing lovecraft? Dia menamakan kucingnya pada usia 9 tahun sebagai 'Nigger Man'.

Kucing Lovecraft

Perkataan 'nigger' berasal dari perkataan 'nigga' yang digunakan untuk merujuk kepada orang kulit hitam . Pada zaman dahulu orang akan memanggil rakan hitam mereka sebagai 'negro'. Nama ini sangat pelik untuk dimiliki tetapi Lovecraft adalah lelaki yang tidak perkauman. Tetapi kemudian pada tahun 1950 namanya ditukar menjadi Black Tom ketika cerita dibuat semula.

Apa warna Cat Lovecraft? Warna kucing Lovecraft adalah 'Hitam' sepenuhnya menggambarkan pemikirannya. Kerana dia lebih dari orang kulit hitam daripada lelaki yang berwarna-warni. Dia ingin mencari bulan hitam kurang langit daripada langit yang dipenuhi pelangi.

Siapa Lovecraft?

Nama asal Love craft adalah 'Howard Philips Lovecraft' . Dia, seorang penulis Amerika , dilahirkan di Pulau Rhode pada tahun 1980. Dia mempunyai kehidupan yang sangat menyedihkan untuk menjadi tepat. Sepanjang hayatnya dia tidak dikenali dan tidak memperoleh banyak hasil dengan penulisan dan penyuntingannya. Tetapi benar-benar dikatakan bahawa orang akan tahu kepentingan anda adalah ketiadaan anda. Dia sekarang terkenal dengan setiap karya misteri yang pernah dia lakukan, dia adalah novelis, penulis cerpen, penyunting dan juga penyair.

Pandangannya mengenai kehidupan:

Philips memikirkan tentang dunia atau kehidupan sebagai perkara yang tidak dapat difahami atau difahami oleh otak manusia dan bahawa kita semua yang tinggal di dunia adalah sejenis makhluk asing. Pemikiran yang paling umum tentang keperibadian Lovecraft adalah bahawa dia telah menghadapi beberapa tragedi yang sangat baik pada usia sangat muda yang mempengaruhi pemikirannya mengenai kehidupan.

Sebagai penulis:

Dia mempunyai selera untuk genre fiksyen dan seram . Lovecraft menerbitkan tulisan pertamanya sebagai surat di majalah pulpa dan kemudian terus menulis di dalamnya. Inspirasi utamanya adalah seram kosmik. Dia dengan karya super fiktifnya mencabar tradisi menulis dunia mengenai romantisme, fantasi.

Karya kegemarannya yang utama atau yang anda boleh adalah 'The call of Cthulhu', ini juga merupakan cerpen pertamanya dan merupakan fiksyen kosmik semata-mata. Tulisannya yang terkenal termasuk:

  • Tikus di Tembok
  • Gunung Kegilaan
  • Bayangan di Innsmouth
  • Bayangan Kehabisan Masa

Semua ini berdasarkan entiti kreatif khayalan 'Cthulus Mythos' yang merupakan alam semesta fiksyen yang diciptakan oleh Lovecraft sendiri.

Sebagai penyair:

Lovecraft lebih kepada puisi daripada cerita fiksyen. Dia menganggap dirinya sebagai penyair Amerika. Walaupun masih kecil, dia sering menyanyikan puisi ketika berusia tiga tahun dan mula menulisnya pada usia enam tahun. Tetapi puisinya juga seram seperti kisahnya atau rasanya tidak berdaya seperti kisahnya. Yang terbaik adalah puisi 'Keinginan' dengan berima yang kuat.

Minatnya untuk kucing:

Boleh dikatakan bahawa kegemarannya adalah kucing dan kucing sahaja. Hidupnya tidak akan lengkap tanpa menyebutkan cintanya pada kucing . Walaupun dia hanya mempunyai satu kucing, setiap kali dia keluar dari rumah dia akan menamai setiap kucing di lorong-lorong.

Akhir kerjaya:

Kerana kegagalan yang dia hadapi dengan kehidupan peribadi dan profesionalnya , dia mengalami kemurungan. Terakhir dia menghadiri penerbitan 'The Shadow Over Innsmouth' sebagai buku yang dikumpulkan oleh gam bukan oleh stapler iaitu menunjukkan kualitinya yang rendah. Lovecraft sangat kecewa kerana itu dan bukunya juga dipenuhi dengan kesilapan. Ia dibeli dengan sangat perlahan dan baki salinannya musnah setelah penulis tidak lagi berniaga. Walaupun selepas itu dia menulis cerpen terakhirnya tetapi kerjayanya berakhir sebelum itu.

■■■■■■ miliknya:

Dia didiagnosis oleh barah usus kecil pada peringkat terakhirnya. Walaupun begitu dia menulis buku harian mengenai penyakitnya sehingga mustahil baginya untuk melakukannya. Akhirnya dia meninggal pada tahun 1937, 15 Mac.

Ringkasan: HP Lovecraft adalah seorang lelaki sendiri. Dia selalu mempunyai pemikiran yang unik dan cara yang acuh tak acuh dalam mengakses semua perkara dalam kehidupan. Dia bukan orang hidup normal seperti kita semua, dia luar biasa.

Apa kisah kucing Lovecraft?

HP Lovecraft merancang cerita pendek untuk kucingnya dan menamakannya sebagai The Rats in the Walls ' . Genre cerita ini adalah fiksyen seram kerana ia disukai oleh pengarang. Kisah Philips ini berkisar mengenai perniagaan misteri keluarga Delapore dari England yang kemudiannya mengalami beberapa tragedi dan satu-satunya yang tinggal adalah keturunan keluarga terakhir dan kisah ini diceritakan oleh pewaris terakhir.

Petak:

Delapore terakhir bersama kucingnya berhijrah ke rumah leluhur di England setelah kehilangan satu-satunya anak lelaki dan ahli keluarganya yang lain. Dia menukar namanya sebagai 'de la pore' sama seperti nenek moyangnya. Dikatakan bahawa dia dan kucingnya akan mendengar tikaman tikus di belakang dinding. De la pore mula mengalami mimpi pelik sehingga dia mula menyiasat dan mengetahui tentang kenyataan mengerikan keluarganya.

Kebenaran yang tidak tertahankan: Nenek moyangnya menjalankan perniagaan 'pemerdagangan manusia' atau memiliki 'lembu manusia, yang menyediakan rasa daging manusia . Dan setelah menyedari atau mungkin sesuatu yang lain nenek moyang membunuh seluruh keluarganya dan meninggalkan negara ini meninggalkan semua ternakan manusia untuk tikus.

Reaksi De la Pores: Setelah menyedari ini, dia marah dengan ■■■■■ anaknya ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · s * n • n • n • n • n • n • n • n • nemu nangis seorang rakannya dari keadaan yang sama dan membantai dia dan memakannya. Dia kemudian dikurung di institusi mental . Tetapi ini tidak ada gunanya kerana terdapat penglibatan penyiasat lain dari perniagaan ini yang juga menjadi gila dan mulai melakukan perkara yang sama juga. Tidak lama kemudian negeri England ini hancur.

Apa yang berlaku pada akhirnya? Penyiasat merangkumi kewujudan keadaan ini . Dikatakan bahawa Delapore masih mengaku tidak bersalah dengan menyalahkan tikus di dinding dan dihantui oleh suara mereka di dalam selnya.

Manusia dihantui oleh pemikirannya

Ringkasan: Kisah ini "Tikus di dinding" memberi mesej bahawa kadang-kadang maklumat yang tidak anda ketahui lebih baik disembunyikan kerana apabila raksasa yang berkeliaran di belakang dinding itu akan sangat sukar untuk dikendalikan.

Kesimpulannya

Apa nama kucing Lovecraft sangat mudah ditebak kerana Lovecraft adalah perkauman dan mempunyai kucing hitam jelas menunjukkan bahawa dia pasti akan menamakannya sesuatu yang perkauman. Dan kemudian dia pergi dengan perkataan 'Nigger' yang bermaksud hitam.

Apakah nama kucing Lovecraft? Ini adalah soalan yang paling kerap ditanya. Soalan ini sering diajukan oleh orang-orang yang mengetahui bahawa Lovecraft adalah pencinta kucing. Lovecraft suka memiliki kucing. Dia mempunyai kucing itu adalah kucing pertamanya pada usia 5. Dia sering bercakap mengenai kucingnya. Dia juga menulis buku "buku kucing HP Lovecraft". Ini adalah buku pertama yang ditulis oleh Lovecraft di mana dia membincangkan kucing. Ia adalah salah satu buku Lovecraft yang paling banyak dibaca. Apakah nama kucing Lovecraft? Ketika dia masih kecil keluarganya mengadopsi kucing. Dia sangat menyayangi kucingnya. Kucingnya bernama "Nigger man" ketika berusia sekitar 5 tahun pada tahun 1899. Tetapi, ketika dia masih kecil, tidak jelas siapa yang menamakan kucingnya. Mungkin keluarganya menamakan kucingnya. Lelaki Nigger Lelaki Nigger adalah kucing Lovecraft. Dia adalah anak kucing hitam berusia tujuh tahun ketika Lovecraft dan keluarganya menjadi miliknya. Lovecraft memiliki kucingnya sehingga berumur 14 tahun. Kucingnya mati pada tahun 1904 dan dia tidak pernah memiliki haiwan peliharaan lain lagi. Selepas itu, dia mempunyai beberapa kawan "Little Sam Perkins" dan "Old Man". Mengapa kucing Lovecraft dinamakan sebagai "Nigger man" Perkataan "nigger" berasal dari kata Sepanyol negro yang berasal dari Latin Adjective niger yang bermaksud "Hitam". Kata nigger digunakan untuk orang kulit hitam atau benda hitam apa pun. Tetapi, kebanyakannya digunakan untuk orang Afrika Amerika. Oleh kerana kucing Lovecraft adalah anak kucing hitam ketika dia mengadopsi, mungkin inilah sebabnya mengapa kucing Lovecraft bernama "Nigger man". Keluarga Lovecraft mengadopsi banyak kucing kucing yang merupakan kucing terkecil. Lovecraft menggunakan nama kucingnya dalam kisahnya "Tikus-tikus di dinding" pada tahun 1924. Pada tahun 1950-an namanya sepenuhnya berubah menjadi "Black tom" ketika cerita itu diluncurkan kembali. Kisah mim “Nigger man” Ketika gambar HP Lovecraft disiarkan di mana dia sedang memegang kucing rakannya. Seorang pengguna jatuh memberi komen di bawah gambar ini. "Lovecraft dan nama kucingnya adalah nnnnnn- ... ummm ... ini adalah gambar HP Lovecraft bersama kucingnya" Seorang pengguna tumbang lain memberi komen "apa namanya" dan "oh tidak" dalam komen lain. Komen ini mendapat 204,800 suka dalam dua tahun. Meme ini menjadi lebih popular apabila Redditor nesso memuat naik meme Jangan google kucing.

Apakah nama kucing Lovecraft? Baiklah, HP Lovecraft's Cat diberi nama Nigger-Man seperti yang diceritakan dan dituntut oleh kumpulan esei fiksyen Amerika HP Lovecraft semasa zaman remajanya. Di web, "HP Lovecraft's Cat" telah muncul dengan nama yang berbeza. Semasa pengarang fiksyen zaman Amerika, Howard Phillips Lovecraft pada masa remaja dan keluarganya mendapat beberapa ekor kucing. Bukunya yang paling mapan, bernama Nigger-Man, yang mungkin dijaga oleh keluarga dan diberi nama pada tahun 1899, hilang di jalan raya Amerika pada tahun 1904 ketika Lovecraft berusia 14 tahun. Dalam surat-menyuratnya, HP Lovecraft memikirkan kembali tentang kucing kesayangannya beberapa suratnya.

Kucing HP Lovecraft, juga mendapat pengakuan dan dia memberikan namanya dalam buku cerpen tahun 1923 The Rats in the Walls 1924. Nama kucing akan ditukar menjadi "Blackie" atau "Dark Tom" di sebahagian daripada cetakan semula kemudian buku cerita kraf cinta. Tidak ada foto kucing yang diketahui, walaupun dalam gambar, foto HP Lovecraft yang memegang rakannya, Frank Belknap Long, kucing Felis selalu digunakan.

BUKU LAIN KERAJAAN CINTA

"Tikus di Tembok" kira-kira dikaitkan dengan kisah Cthulhu Mythos Lovecraft;, si pencerita memberitahu dan menyedari bahawa tikus kelihatan "bertekad untuk memimpin saya bahkan kepada mereka yang tersenyum kecil di tengah-tengah bumi di mana Nyarlathotep, dewa panik yang luar biasa, menangis tanpa tujuan untuk menyalurkan dua pemain woodwind nitwit yang tidak jelas. " Dalam rujukan ini kepada Nyarlathotep, yang pertama dan laso terakhir setelah pembentangannya dalam komposisi sonnet dengan nama yang serupa, unsur tersebut tampaknya memiliki sebilangan besar sifat dewa Azathoth.

Sebelum pindah ke Exham Priory, Delapore (kerabat dekat Lovecraft) tinggal di Bolton, Massachusetts, sebuah bandar lini produksi di mana watak utama watak pelakon "Herbert West – Reanimator" memainkan sebagian analisisnya. Bandar ini juga dirujuk dalam "The Color Out of Space"; ia tidak diyakini sebagai tempat yang sama seperti yang ada sekarang di Bolton, Massachusetts. Kemudian pengarang Mythos telah mengesyorkan Magna Mater ("Ibu Besar") yang disayangi oleh agama Exham adalah Shub-Niggurath (namun dalam kisah itu sendiri berbagai rujukan dibuat kepada dewi Rom Cybele, yang dikenal sebagai Magna Mater).

KESELAMATAN DAN ANALISIS SEKOLAH BUKU KERJA CINTA

Kisah ini disingkirkan oleh Argosy All-Story Weekly sebelum diakui oleh Weird Tales; Lovecraft menjamin bahawa majalah sebelumnya menemukannya "sangat menakutkan kerana kepekaan sensitif orang awam yang disokong dengan teliti. Pengedar Weird Tales, JC Henneberger, menggambarkan kisah itu dalam sebuah nota kepada Lovecraft sebagai artikel terbaik dan terbaik yang pernah diterbitkan di majalahnya. pernah berlaku. Ini adalah salah satu jenisnya dan terdapat beberapa kisah Lovecraft yang dianalisis sepanjang hayatnya, pada tahun 1931, juga bukunya 'Switch on the Light', diubah oleh Christine Campbell Thompson.

Sungguh luar biasa bahawa Lovecraft menggunakan prosedur menyinggung sebuah buku (untuk situasi ini karya asli Petronius dan Catullus juga ada) tanpa memberikan penjelasan lengkap mengenai isi kandungannya, untuk memberikan kesan kedalaman dan lapisan terselubung pada karyanya. Dia kemudian menyempurnakan pemikiran ini dengan Necronomicon, yang biasa dalam kisah Cthulhu Mythosnya.

Begitu juga dan mustahak untuk penambahbaikan buku 'Cthulhu Mythos' adalah bahawa ia adalah penerbitan semula kisah yang sama dalam 'Weird Tales' yang membangkitkan Robert E. Howard untuk terus berhubungan dengan majalah yang menerbitkan karyanya. Surat ini diberikan kepada Lovecraft dan keduanya menjadi sahabat dan wartawan, hingga Howard meninggal pada tahun 1936. Perhimpunan ilmiah ini tercermin antara satu sama lain karya dan orang-orang juga menambahkan sudut dari karya yang berbeza dengan cerita mereka sendiri dan Howard dipandang sebagai salah satu yang lain produktif dari buku pencipta Cthulhu Mythos pertama.

Kingsley Amis merakam "Rodents" (di samping "The Dunwich Horror") sebagai salah satu kisah Lovecraft "yang mencapai bahagian penting dalam hidupnya". Lin Carter menyebut "Rodents" bukunya dan menyebut bahawa itu mungkin kisah terbaik dari Lovecraft's sepanjang karier. "ST Joshi menggambarkan kepingan kisah kerajinan cinta sebagai" kes cerpen yang hampir sempurna dalam keseluruhan kerjaya penulisannya, puncaknya yang kuat, dan penyatuan ketakutan dan kepedihan. "

Nama bukunya mempunyai kucing bernama, "Nigger Man", yang sering disebut dalam bukunya, dan percakapan perspektif ras Lovecraft tidak akan selesai tanpa nama kucingnya. Lovecraft memiliki seekor kucing dengan nama itu hingga tahun 1904. Kucing itu mungkin diberi namanya ketika Lovecraft berusia sekitar sembilan tahun.

Apa yang Albert Einstein, Sir Winston Churchill, George Burns, dan HP Lovecraft berkongsi sesuatu yang biasa selain kematian?

Setiap orang terkenal dalam sejarah didapati pencinta kucing. Einstein memelihara seekor tomcat bernama Tiger, yang sering berkecil hati ketika awan menjadi gelap menunjukkan tanda-tanda hujan. Fakta agar-agar Churchill biasa berbaring dengan tuannya, di atas meja makannya, dan biasa pergi ke perjumpaan Kabinet waktu perang. George Burns memanggil kucing kesayangannya "Willie".

KESIMPULAN:

Kucing Lovecraft sangat disayanginya, sehingga dia sering menggunakan nama kucingnya dalam bukunya. Buku kerajinan cinta adalah salah satu pilihan terbaik ibu bapa untuk dibaca kepada anak-anak mereka.

Apakah nama kucing Lovecraft?

Sebilangan besar orang membawa haiwan peliharaan, kucing, reptilia, dan burung. Setiap manusia mempunyai pilihan mereka sendiri tetapi sekarang kita bercakap mengenai Lovecraft dan kucingnya. Kebanyakan orang mempunyai rasa ingin tahu untuk mengetahui kehidupan Lovecraft. Lovecraft's adalah lelaki yang luar biasa pada zamannya dulu dia tinggal di Chicago bersama keluarganya. Lovecraft adalah orang yang berbeza dari yang lain dan mempunyai keperibadian perkauman. Dia memiliki kucing pada usia 5 tahun dan diberi nama epitetik perkauman kepada kucingnya. Nama kucing itu adalah Nigger Man ". Ia sangat sukar untuk menamakan kucingnya tetapi nama kucing itu diberikan oleh ibu bapa, saudara-mara.

Walau bagaimanapun, Lovecraft memiliki kucingnya dan kucingnya mungkin diberi namanya ketika Lovecraft berusia sekitar 9 tahun. Lovecraft adalah orang yang memiliki kucingnya ketika berusia 14. Perkara yang mengejutkan mengenai Lovecraft ialah dia tidak pernah memiliki kucing atau anjing lain. Dulu dia membuat banyak kawan yang menyimpang dan memberi mereka nama seperti '' Little Sam Perkins '' dan Old man.

Walaupun kucing Lovecraft hilang pada tahun 1904, itu adalah tahun yang menggelikan baginya. Kematian datuknya membuatkan keluarganya berpindah. Lovecraft yang masih muda dan ibunya pindah kerana kekurangan sumber kekayaan dan pendapatan. Lovecraft tidak pernah memiliki binatang peliharaan yang dia minat dengan kucing yang biasa dia mainkan dengan kucing kejiranannya dan menamakannya dalam persaudaraannya sendiri '' Kappa Alpha Tau ''.

Siapa Lovecraft dan apa minatnya?

Lebih-lebih lagi, nama asal Lovecraft adalah '' Howard Phillips Lovecraft ''. Dia dilahirkan pada tahun 1980, di Pulau Rhode. Kebanyakan orang memanggilnya Lovecraft hp. Dia adalah seorang penulis dan biasa menulis filem fiksyen seram. Dia terlibat dalam industri ini ketika datuknya meninggal dan mereka mengalami kekurangan sumber dan kekayaan. Pada waktu itu, Dia menulis surat kepada Pulp Magazine yang akhirnya meningkatkan peluangnya untuk berkembang dalam industri. Ketika mula-mula, tidak ada yang mengenalnya tetapi secara beransur-ansur dia menulis filem seram yang luar biasa yang meningkatkan minat orang. Dia biasa menulis puisi, novel, buku, cerpen. Selalunya dia sering melakukan kerja penyuntingan untuk penerbitnya. Namun, sering kali tulisan Lovecraft menggambarkan pandangan seram, pelik, imaginasi, dan pelik. Minatnya untuk menulis didapati memberi kesan yang baik terhadap budaya popular.

Lovecraft masa lalu

Walaupun Lovecraft adalah satu-satunya anak lelaki Winfield Scott Lovecraft dan Sara Susan Lovecraft. Pada bulan April 1893 ayahnya dimasukkan ke hospital di hospital Butler kerana psikosis. Setelah menghabiskan 5 tahun di hospital Butler, ayahnya meninggal pada tahun 1898. Namun, setelah kematian ayahnya, dia tinggal bersama ibunya dan saudara-mara yang ramah, Susie, ibu saudaranya memanjakannya. Makciknya tidak pernah membiarkannya. dia menjaga Hp Lovecraft kerana pada waktu itu ibu Lovecraft secara emosional sedih terhadap suaminya dan menghabiskan sebahagian besar waktunya di hospital.

Namun, minat Lovecraft semakin meningkat terhadap penulisan di zaman kanak-kanak ketika datuknya menceritakan kisah Gothic. Di rumahnya Angle Street, terdapat perpustakaan yang lebih besar. Perpustakaan ini terdiri daripada buku-buku klasik, sastera, puisi. Perpustakaan itu meningkatkan minat Lovecraft untuk membaca dan menulis dan menjadikannya seorang penulis yang luar biasa.

Karyanya dalam bidang penulisan

Lovecraft adalah seorang budak lelaki pelik. Dia telah melakukan banyak pekerjaan dalam bidang penulisan. Dia mahir dalam filem fiksyen dan seram. Dia juga pernah bekerja dalam pengumpulan dan penyuntingan. Puisi Lovecraft dikumpulkan di Trek Kuno. Koleksinya yang lengkap merangkumi (Bookshade Books 2001) yang merupakan buku yang popular pada masa lalu. Sebilangan besar kisah popular terkenal Howard Phillies Lovecraft adalah '' panggilan Cthulhu '' yang ditulis pada tahun 1926. Namun, '' panggilan Cthulhu '' pertama kali diterbitkan pada tahun 1928 di Pulp Magazine. Dia menulis banyak filem fiksyen lain termasuk:

  • '' Kadar tembok ''
  • Bayangan di Innsmouth
  • Gunung Kegilaan
  • Bayangan dari masa ke masa

Walau bagaimanapun, Lovecraft menulis banyak teks fiksyen di sini anda boleh menyemak senarai koleksi penulisannya . Lovecraft adalah seorang yang bersemangat pada zamannya dan melakukan banyak perjuangan untuk dirinya sendiri.

Kesungguhan Lovecraft dalam karyanya

Walaupun keperibadian Lovecraft mengerikan, dia biasa menulis puisi pada usia 6 tahun, dan dia berminat untuk menulis puisi. Lovecraft menyanyikan puisi ketika dia berusia hampir 3. Dia biasa menulis dengan caranya.

Mengapa kucing Lovecraft terkenal?

Walaupun, kucing Lovecraft berusia tujuh tahun ketika dia mengadopsi kucingnya sebagai lelaki Nigger. Kucingnya Nigger terkenal kerana mata, warna badan, panjangnya yang menarik, dan yang menarik adalah kesetiaannya terhadap tuannya.

Mengapa Lovecraft menamakan kucingnya sebagai lelaki Nigger

Namun, nigger adalah kata yang diperkenalkan dalam bahasa Sepanyol yang berasal dari perkataan Latin yang bermaksud 'Hitam'. Walaupun, warna Hitam menyerap pantulan dan menjadikan keperibadian yang baik jika seseorang menyukainya. Kucing Lovecraft berwarna hitam ketika dia mengadopsi dan mudah bagi keluarga Lovecraft untuk menamakannya sebagai lelaki yang lebih baik. Namun, Lovecraft sangat menyukai anak kucingnya dan dia menambahkan nama kucingnya dalam kisahnya “The wall of the wall” pada tahun 1924 tetapi kemudian filemnya dilancarkan semula di mana nama kucingnya ditukar dari lelaki Nigger menjadi Black tom pada tahun 1950. Cinta kraf digunakan untuk mengklik gambarnya dengan kucingnya Nigger Man. Foto itu disukai oleh orang dan memberi komen. salah satu komen pengikutnya pada gambarnya adalah "Nama kucing Lovecraft adalah nnnnn-…. ummmmm….

Penghakiman Lovecraft pada kucing berbanding anjing

Walaupun, pada masa lalu, Lovecraft menulis dalam suratnya mengenai kucing. Dia menyatakan beberapa kali perkara positif mengenai kucing. Dia mengagumkan kucing dalam kisahnya "The Cat of Ulathar". Namun, itu juga terlihat dalam "tingkat tembok" pemikiran Lovecraft tentang kucing. Bagaimanapun, Lovecraft tidak pernah menyebut tentang anjing dalam suratnya.

Kesimpulannya

Oleh itu, kucing Lovecraft sangat berharga untuknya. Dia sangat menyayangi kucingnya. Lelaki kucingnya Nigger itu setia dan terkenal kerana namanya negro yang bermaksud Hitam.

Howard Phillips Lovecraft (1890-1937) adalah seorang pengarang Amerika tentang kisah seram, ketegangan, fiksyen ilmiah, dan fantasi, termasuk banyak karya dalam genre Wikipedia fiksyen pelik. Dia terkenal sebagai pencipta mitos Cthulhu, yang terkenal dalam banyak kisahnya.

Sebilangan besar penulisan Lovecraft berkaitan dengan kengerian pasca-Pencerahan yang tidak berkaitan dengan kosmik dan idea bahawa peradaban rapuh dan sekejap. Banyak yang salah memahami tema umum orang menjadi marah apabila melihat makhluk asing dalam karyanya; idenya adalah bahawa kewarasan adalah penolakan hakikat sebenar dunia dan bahawa melihat makhluk itu bertentangan dengan kepercayaan seseorang yang sangat dipegang (yang mengambil makna baru ketika anda menganggap bahawa lelaki itu adalah perkauman dan xenophobia yang melampau walaupun menurut piawaian pada zamannya), bukan bahawa raksasa itu menakutkan.

Penulis seram yang paling berpengaruh sepanjang masa. Novel-novelnya telah memberi kesan besar pada sebilangan besar genre: sastera serta sinematografi dan permainan video. dan menarik. Lovecraft dikenali sebagai bapa seram kosmik, pada masa itu, kategori baru dalam genre seram.

Lovecraft dianggap sebagai salah satu pengarang seram yang paling berpengaruh pada abad kedua puluh. Penulisan dan gayanya telah berperanan dalam memberi inspirasi kepada penulis dalam semua bidang, apatah lagi banyak peniru. Penulis terkenal yang berutang kejayaan dan inspirasi mereka kepada Lovecraft termasuk Alan Moore, Stephen King, Clive Barker, dan Robert E. Howard (pencipta Conan the Barbarian), untuk beberapa nama. Howard dan Lovecraft sebenarnya kawan baik dalam hidup dan berkolaborasi dalam lebih dari satu kisah bersama.

Ketika Lovecraft berusia 5 tahun, dia diberi kucing dengan julukan perkauman untuk sebuah nama. Berusia 5 tahun, diragukan bahawa dia menamakannya, tetapi dinamakan oleh ibu bapanya atau saudara-mara orang dewasa yang lain. Dia memilikinya hingga berusia 14 tahun. Dia tidak pernah memiliki binatang lain, tetapi dia berteman dengan banyak orang, yang dia beri nama seperti "Little Sam Perkins" dan "Old Man". Dia mencipta persaudaraan agar orang-orang liar itu menjadi milik dan mengisi surat-suratnya dengan telatah para anggota Kappa Alpha Tau (Kompson Ailouron Taxis, atau Syarikat Kucing Elegan). Walaupun tidak ada keraguan bahawa HPL mempunyai kepercayaan rasis, saya tidak menganggap nama kucing masa kecilnya boleh diletakkan di depan pintu rumahnya, dan dia tidak pernah memanggil kucing lain dengan nama julukan, walaupun dia meletakkan haiwan kesayangannya belia dalam dua cerita, KES CHARLES DEXTER WARD dan PERINGKAT DI Tembok.

Apakah nama kucing Lovecraft? Nama kucing itu sangat kontroversial dan perbincangan di bandar ini adalah "Nigger man" kerana ia terkenal cukup rasis. Nama kucing, "Nigger Man", sering menjadi pusat perbincangan. Dikatakan bahawa nama ini dipilih olehnya kerana sikap perkaumannya. Lovecraft mempunyai kucing dengan nama ini hingga tahun 1904. Dia berusia sembilan tahun ketika menamakan kucing itu "Nigger man".

LATAR BELAKANG "NIGGER-MAN":

Perkataan "Nigga" atau "Nigger" adalah perkataan slanga yang digunakan untuk orang kulit hitam. Istilah ini menyinggung perasaan apabila digunakan oleh orang kulit putih. Lovecraft telah menamakan kucing itu "Nigger" kerana warnanya hitam. Orang biasanya tidak lebih suka mengatakan perkataan ini, sebaliknya mereka mengatakan "n-word". Walaupun dinyatakan bahawa Lovecraft memiliki seekor kucing dengan nama itu hingga tahun 1904, nama itu muncul sebagai nama kucing dalam cerpen The Rats in the Walls pada tahun 1924. Kucing itu diganti namanya sebagai Black Tom dalam cerita tersebut.

SIAPA LOVECRAFT::

Nama penuh Lovecraft adalah Howard Phillips Lovecraft 1890-1937, adalah seorang penulis Amerika yang dianggap kebencian kerana kisah fiksyennya yang pelik, rasis, dan seram tetapi dengan mengatakan bahawa dia juga dianggap sebagai penulis seram Amerika yang paling berpengaruh sepanjang masa .

Semasa kecilnya, Lovecraft memiliki beberapa ekor kucing. Dia menamakan kucing hitam tertua sebagai lelaki Nigger, Lovecraft baru berusia 14 tahun ketika kucing itu hilang pada tahun 1904 dan sejak itu, dia mengingatkan kembali kenangan itu melalui tulisan dan suratnya yang diekstrak kemudian ketika dia meninggal. Salah satu surat itu dikirimkan kepada Annie Gamwell, bibi Lovecraft, di mana dia meluahkan perasaannya setelah kematian kucingnya. Dia menggunakan kata Nigger-man dua kali dalam surat itu yang mengatakan bahawa dia merindukannya dan bola bulu kecil itu adalah kebahagiaannya.

MENGAPA LOVECRAFT MENGENAI CAT NIGGER-MAN:

Lovecraft dianggap sebagai perkauman. Pada masa dia menamakan kucing itu, nama itu tidak dianggap fanatik atau diskriminasi. Nama itu melanda kita hari ini ketika kita mempelajari sejarah di sebalik perkataan itu dan penggunaan perkataan ini dapat melabelkan orang itu sebagai fanatik. Oleh kerana masyarakat telah berubah, banyak penerbit memilih untuk menukar nama kucing menjadi Blackie atau Black Tom untuk mengelakkan kebencian. Jest Magazine 1956 adalah salah satu contohnya.

N-Word masih mempunyai banyak kekuatan untuk menyakiti orang yang berlainan warna dan harus dipastikan bahawa perkataan ini tidak digunakan di hadapan orang kulit hitam. Terdapat sejumlah bukti bahawa Lovecraft tidak bermaksud penggunaannya tetapi bukti tidak cukup untuk mengurangkan atau mengurangkan kekejaman terhadapnya.

TRIBUT LOVECRAFT KEPADA Kucing:

HP Lovecraft memberikan penghormatan kepada kucing setelah kematiannya dengan memberikan namanya kepada kucing itu dalam cerpen tahun 1923 yang disebut The Rats in the Wall. Walaupun begitu, nama kucing akan ditafsirkan sebagai "Blackie" atau "Black Tom" dalam karya yang diterbitkan kemudian. Perlu dijelaskan bahawa kraf Cinta tidak menamakan kucing sebagai lelaki Nigger kerana kebencian. Dia sangat menyayangi kucingnya tetapi makna namanya pada abad ini diambil dari konteks lain. Mereka yang membaca Lovecraft hari ini harus memahami konteks di mana dia tinggal dan menulisnya.

KESIMPULAN:

Lovecraft adalah seorang Penulis Amerika, yang sangat terkenal dengan skrip seramnya, telah diperhatikan Tumblr tidak lama dahulu mengenai nama kucingnya "Nigger-man". Meme dibuat seperti "Saya berani anda google nama kucing Lovecraft". Ini diedarkan di media sosial dengan sangat pantas. Penyebaran viral dari Tumblr ini mendorong rujukan selanjutnya ke Lovecraft's Cat di media sosial. Tidak ada gambar sebenar kucing walaupun, dalam meme, gambar Lovecraft yang memegang rakannya Frank Belknap Long kucing Felis digunakan.

Lovecraft memiliki tempat yang lembut untuk kucingnya dan untuk membuktikannya, dia memasukkan nama kucing itu dalam tulisan pendeknya yang disebut The Rats in the Walls. Ini adalah penghormatannya kepada kucing. "Lovecraft's Cat" sering digunakan sebagai pengganti slur sekarang.

Menurut definisi teratas "Urban kamus" "Nigger-Man" adalah nama kucing pahlawan Delapore dalam cerpen HP Lovecraft "The Rats in the Walls". Pada tahun 1953 kisah itu dilancarkan semula dan nama kucing itu ditukar menjadi Black Tom. Lovecraft sendiri sebenarnya mempunyai kucing bernama "Nigger-Man."

Asal dan Kontroversi

Semasa zaman kanak-kanak penulis fiksyen seram Amerika Howard Phillips Lovecraft, keluarganya memiliki beberapa kucing. Yang tertua dari mereka, bernama Nigger-Man, yang kemungkinan diperoleh dan dinamakan oleh keluarga pada tahun 1899, hilang ketika Lovecraft berusia 14 tahun pada tahun 1904. Dalam suratnya, HP Lovecraft mengenang kucing itu berkali-kali.

HP Lovecraft seorang penulis fiksyen seram Amerika dan "HP Lovecraft's Cat" pada satu masa mula muncul di beberapa siaran Google yang mengundang pengguna yang tidak ada tandingan untuk melihat nama kucing itu, memujuk mereka untuk membacanya sebagai penghinaan etnik.

HP Lovecraft terkenal dengan kucing dan memiliki beberapa ekor sepanjang hidupnya. Kucing hitam yang dimaksudkan, yang mati atau melarikan diri pada tahun 1904, diberi nama "Nigger-Man."

HPL terkenal dengan pandangan yang sangat rasis. Ini telah dinyatakan dalam surat-suratnya dan oleh orang-orang sezamannya, dan pada satu percetakan semula kisah tersebut mengubah nama kucing sepenuhnya.

Seperti yang dinyatakan sebelumnya bahawa Lovecraft memiliki seekor kucing dengan nama itu hingga tahun 1904, nama itu kemudian muncul sebagai nama kucing dalam cerpen "The Rats in the Walls" pada tahun 1924. Kucing itu diganti namanya menjadi Black Tom pada tahun 1953 pada masa yang lalu cerita itu.

Soalan yang dikemukakan mengenai penggunaan nama yang diberikan kepada kucing

Pada pandangan pertama mengenai nama kucing HP Lovecraft benar-benar menarik perhatian seseorang dan beberapa persoalan muncul di fikiran pembaca seperti, "Adakah dia menamakan kucing pada masa ketika perhambaan itu normal atau sesuatu yang lain"? Atau "Adakah yang dapat memberikan latar belakang mengapa dia meletakkan nama itu pada kucing"? "Adakah Lovecraft rasis"? Untuk mendapatkan jawapan kepada soalan-soalan ini, seseorang harus ingat beberapa fakta mengenai kehidupan dan keadaan penulis.

Nama kucingnya ketika pembaca mencarinya dalam biografi Lovecraft atau dalam "The Rats in the Walls", sering membuat kita merasa rasis kartun tetapi harus difahami dalam konteks. Nama itu mengejutkan kita hari ini kerana kita mempunyai lebih banyak kesedaran dan kurang penerimaan untuk penggunaan cercaan perkauman seperti itu pada masa Lovecraft; dengan cara yang sama orang merasa kecewa apabila mereka membaca perkataan serupa dalam novel Mark Twain. Dengan transformasi ini dalam masyarakat, nama itu kadang-kadang dikeluarkan dengan mencetak ulang "The Rats in the Walls"; dan beberapa penerbit memilih untuk mengembalikan nama kucing itu dengan nama yang tetap tetapi tidak mempunyai konotasi perkauman seperti "Black Tom" dan "Blackie" adalah dua contoh (diambil dari majalah Zest 1956).

Perkataan perkauman yang serupa dalam novel Mark Twain masih mempunyai kekuatan untuk menyakiti orang hari ini. Sebenarnya semua bukti menunjukkan bahawa Lovecraft tidak bermaksud penggunaan kata dalam kes ini tidak mengurangkannya. Mereka yang membaca fiksyen atau biografi Lovecraft hari ini harus membacanya dengan memahami keadaan di mana dia menulis dan hidup. Ini adalah fakta sejarah yang mesti dipertimbangkan oleh kita semua dengan cara mereka sendiri. Dan juga bahawa penggunaan kata mungkin menjadi lebih menyakitkan dari masa ke masa daripada sebelumnya. Ini bukanlah usaha untuk membenarkan atau mempertahankan perkauman Lovecraft. Yang sebenarnya adalah cuaca yang dia katakan dengan prasangka, dalam kemarahan atau kerana tidak tahu, tetapi nama kucingnya, mempunyai nilai kejutan hari ini, dan sebenarnya bukan contoh yang baik.

Sekarang persoalannya adalah "apakah mengatakan hal itu normal pada masa itu"? Sudah tentu, memang begitu. Kerana perkara-perkara yang tidak mungkin disebut atau kurang diterima dan disukai atau diadili sekarang ini adalah perkara biasa ketika itu.

Kesimpulannya

HP Lovecraft's Cat merujuk kepada kucing bernama "Nigger-Man" yang dimiliki oleh keluarga penulis fiksyen seram Amerika HP Lovecraft pada masa kecilnya.

Dalam talian, "HP Lovecraft's Cat" muncul sekali dalam beberapa catatan. Pembaca diarahkan "Jangan ke pos Google yang mengundang pengguna yang tidak mencurigakan untuk mencari nama kucing, menggoda mereka membaca cercaan kaum,"

Cinta hidup lovecraft

Saya selalu ingin tahu mengenai Sonia Greene, wanita yang berkahwin dengan HP Lovecraft. Dia menyokong Lovecraft secara kewangan selama beberapa tahun, dan terkenal menggambarkannya sebagai "kekasih yang cukup baik" yang tidak pernah mengatakan kepadanya bahawa dia mencintainya. Beberapa tahun sebelumnya, dia telah berkencan dengan Alistair Crowley, jadi dia pasti mempunyai selera untuk lelaki bermoral yang taksub dengan makhluk ghaib. Lebih mengejutkan bagi peminat Lovecraft ialah Greene adalah pendatang Yahudi, kategori orang yang sering disalahkan oleh Lovecraft kerana kejatuhan peradaban "kapur putih" yang dicintainya. Menurut penulis biografi obsesif Lovecraft ST Joshi, Greene sendiri seorang penulis (dia menerbitkan sebuah kisah yang disebut "The Invisible Monster" dan merupakan presiden Persatuan Amatur Bersatu untuk sementara waktu). Dia mempunyai seorang anak perempuan dari suaminya yang pertama, Florence Carol, yang menjadi wartawan yang berjaya. Pasangan ini telah berkahwin pada tahun 1924 setelah pacaran dua tahun yang aneh di mana Lovecraft mengaku kepada Greene bahawa dia adalah satu-satunya wanita yang pernah menciumnya pada masa dewasa kehidupan. Selepas beberapa akibat Greene meninggalkan lovecraft Sedikit yang diketahui mengenai kehidupan Greene setelah dia meninggalkan Lovecraft. Nampaknya wanita yang mempesona ini, pelopor dalam dunia perniagaan dan penulisan, dianggap sangat tidak penting sehingga para Wikipedia menghapus entri di Wikipedia - sekarang "Sonia Greene" mengalihkan ke "HP Lovecraft." Bercakap mengenai tamparan di muka

Nama kucing cinta craft adalah "Nigger Man".

Mengenai

HP Lovecraft's Cat menyinggung kucing bernama Nigger-Man yang dituntut oleh kumpulan pengarang fiksyen tolakan Amerika HP Lovecraft semasa mudanya. Di laman web, "HP Lovecraft's Cat" telah muncul dalam banyak siaran Jangan Google yang mengalu-alukan pelanggan yang tidak mengerti untuk melihat nama kucing itu, menipu mereka untuk memperlekehkan perkauman.

Asal

 During American loathsomeness fiction essayist Howard Phillips Lovecraft's adolescence, his family possessed a few cats. The most seasoned of the felines, named Nigger-Man, which the family probably procured and named in 1899, vanished in 1904 when Lovecraft was 14 years of age. In his correspondence, HP Lovecraft thinks back about the feline in a few of letters. HP Lovecraft also made a tribute to the cat by giving its name to the cat in the 1923 short story The Rats in the Walls in 1924. The cat's name would be changed to "Blackie" or "Black Tom" in some of the later reprints of the story. No known photographs of the cat exist, although in memes, a photograph of HP Lovecraft holding his friend Frank Belknap Long's cat Felis is often used.

Apakah nama kucing kraf cinta?

HP Lovecraft adalah pencipta Amerika yang hidup dari tahun 1890 hingga 1937. Komposisinya sering digambarkan sebagai 'ganjil', 'tolakan,' dan 'tidak normal.' Kerana keunikan ceritanya, banyak pelaku meneliti kestabilan mental Lovecraft sendiri. Karya-karyanya telah mempengaruhi masyarakat arus perdana.

Untuk memastikan anda tahu, Lovecraft adalah seorang yang fanatik. Pada masa ini, Lovecraft tidak menghormati semua orang kulit putih yang seragam namun lebih menganggap orang Inggeris dan orang Inggeris merosot.

Dia memuji perhimpunan bukan WASP (Protestan White Anglo Saxon, misalnya, Hispanik dan Yahudi; sesuka hati, komposisi peribadinya dalam perhimpunan, misalnya, Katolik Ireland, orang asing Jerman, dan Afrika-Amerika sangat negatif. sesuatu yang patut difikirkan.

Bangunlah buku Lovecraft

Dia mencipta organisasi sesat. Kerana dia mahu surat-suratnya penuh dengan telatah dan anggota kappa alpha tau. HPL mempunyai kepercayaan rasis bahawa tidak ada persoalan. nama kucing masa kecilnya tidak boleh diletakkan di depan pintu rumahnya. Dia tidak pernah memanggil kucing lain dengan nama julukan. Meskipun ia meletakkan hewan peliharaan mudanya dalam dua cerita, "kasus Charles, wad Detex, dan tikus di dinding.

1 Suka

Kucing HP Lovecraft

Howard Phillips Lovecraft atau lebih dikenali sebagai HP Lovecraft, seorang penulis Amerika mengenai ceruk fiksyen pelik dan seram abad ke-20 dengan kerjaya penulisannya hampir 20 tahun dan namanya kekal hingga kini. Dengan meringkaskannya, kita dapat mengatakan bahawa dia adalah antara penulis selepas kematian yang karyanya tidak dihargai sepanjang hayatnya. Tahun-tahun terakhirnya sama suram dan angin seperti orang lain. Hari ini kita tidak dapat membayangkan seorang penulis seperti dia harus makan makanan dalam tin sehingga dia mati di pulau Rhodes dengan barah usus seperti yang ditulis oleh penulis biografinya.

Selain menjadi penulis novel dan cerita pendek yang hebat dan mengerikan, dan salah satu ciptaan terbesarnya yang dikenali sebagai Cthulhu Mythos, dia terkenal dengan kucing dan dia juga memiliki beberapa sepanjang hidupnya. Tetapi dengan topik seperti kucing Lovecraft kita akan membincangkan salah satu kucing wataknya yang paling terkenal "Nigger-man" sebuah perkataan slanga yang berasal dari "nigga" (yang sekarang jelas merupakan bahan meme) tetapi pada masa itu ia dianggap terlalu menyinggung perasaan untuk digunakan, dan dia tidak hanya menamakan kucingnya setelah itu tetapi juga menggunakannya dalam karyanya. Dia berpandangan rasis yang ekstrem, yang jelas dari cara penamaan haiwan yang dia namakan oleh semua rakan peliharaannya dengan cara julukan.

Kisah di sebalik Nama Kucing:

Melihat kenyataan bahawa Lovecraft berusia 5 tahun ketika dia diberi tahun ini jadi nampaknya agak meragukan kerana ia dinamakan olehnya atau tidak, tetapi dipercayai bahawa ia dinamakan oleh keluarga atau saudara-mara. Oleh kerana perkauman pada pendapat yang lebih bijak adalah sesuatu yang tidak dilahirkan tetapi diajarkan sehingga ajaran ini berterusan sepanjang hidupnya. Bukan hanya ini tetapi dia juga menyebutkan haiwan kesayangannya dalam dua kisahnya, The Case of Charles Dexter Ward dan The Rats in The Walls .

Kemudian pada tahun 1904, diperhatikan bahawa kucingnya mati atau melarikan diri.

Fakta Menarik Tentang Kucing Lovecraft:

  1. Pada ketika Lovecraft masih kecil, keluarga tersebut memeluk kucing gelap yang diberi nama Nigger-Man. Tidak jelas kapan dia membeli haiwan kesayangannya atau siapa yang menamakannya - dan tidak ada catatan apa yang difikirkan oleh orang dewasa keluarga mengenai nama itu, mungkin sebagai sokongan. Sebahagian daripada surat-surat Lovecraft, bahkan hingga batas paling jauh dalam hidupnya, menggambarkan kenangan optimis dengan kucingnya.
  2. Kucing itu hilang pada tahun 1904, tahun bergelora dalam kehidupan Lovecraft: kematian cucunya menghilangkan sebahagian besar kekayaan keluarga dan jenis pendapatan, yang memerlukan Lovecraft yang masih muda dan ibunya untuk pindah dari rumah keluarga. Lovecraft tidak pernah mempunyai haiwan kesayangan lain; namun, dia sangat memuja kucing dan akan bermain dan menamakan kucing tempatan, yang menggambarkannya dalam suratnya sebagai persaudaraan yang aneh, Kappa Alpha Tau:

Saya masih meratapi Nigger-Man lama saya, yang hilang pada malam asalnya pada tahun 1904.

HP Lovecraft to J. Vernon Shea, 23 Oct 1931, *Letters to J. Vernon Shea* 7 4

  1. Kata-N mempunyai makna pejoratif walaupun pada tahun 1890an; kata yang lebih ramah adalah "Negro" dan kemudian "Hued", namun pada masa itu kata-N digunakan dengan mudah dan biasa, terdapat dalam banyak nama dan item tempat. Sebagai contoh, rakan sejawat dan sahabat Lovecraft, Robert E. Howard, menggunakan ungkapan "penembak nigger" untuk menyinggung senjata api dalam "A Gent dari Bear Creek" (Action Stories Oct 1934); dua tahun selepas kematian Lovecraft Agatha Christie tahun 1939 novel dinamakan Ten Little Niggers selepas sajak anak-anak. Juga tidak jelas sebagai nama haiwan peliharaan; (dalam) Perang Dunia II yang terkenal sedang marak, Skuadron Tentera Udara Diraja No. 617 - "Dambusters" - mempunyai maskot anjing bernama Nigger.

  2. Lovecraft fanatik. Itu harus dirasakan dan diakui oleh semua orang.

  3. Nama kucingnya, ketika perusuh tersembunyi di dalam memoirnya atau di "The Rats in the Walls," sering kali kita anggap fanatik anak-anak - namun itu harus dirasakan dalam pengaturan. Nama itu melanda kita hari ini kerana kita lebih berhati-hati dan kurang bertoleransi dengan penggunaan penghinaan antara kaum yang mudah daripada yang mereka jalani dalam kehidupan Lovecraft; cara yang sama individu terganggu ketika mereka membaca perkataan N dalam kisah Mark Twain. Oleh kerana masyarakat telah berubah, namanya sering kali diberikan dengan mereproduksi "The Rats in the Walls"; sebilangan pengedar memutuskan untuk mengganti nama kucing dengan sesuatu yang sesuai namun bukan perkaumannya - "Blackie" dan "Dark Tom" (majalah Zest 1956) adalah dua model.

Kesimpulan:

Kata-n sebenarnya mempunyai kemampuan untuk menyakiti individu hari ini. Cara semua bukti menunjukkan Lovecraft tidak bermaksud penggunaan sedemikian untuk situasi ini tidak menurunkannya. Individu yang membaca Lovecraft hari ini - sama ada fiksyennya atau mengenai hidupnya - harus melakukan sedemikian dengan pemahaman tentang latar tempat dia tinggal dan menyusunnya. Ini adalah faktor nyata yang mesti kita semua atasi dengan cara mereka sendiri, dan penggunaan kata mungkin menjadi lebih bermusuhan setelah beberapa waktu daripada dulu. Ini tidak berkemampuan untuk mengurangkan atau memaafkan ketaksuban Lovecraft - perkara tulen yang dia katakan dengan berat sebelah atau tidak senang dan tidak sedar - namun nama kucingnya, seberapa banyak yang mungkin dapat membuat imej yang baik untuk penghormatan yang ada pada hari ini, secara amnya bukan gambaran yang asli.

TENTANG:

HP Lovecraft's Cat menyinggung kucing bernama Nigger-Man yang dituntut oleh kumpulan pengarang fiksyen ketakutan Amerika HP Lovecraft semasa remaja. Di laman web, "HP Lovecraft's Cat" telah muncul dalam berbagai catatan Jangan Google yang mengalu-alukan pelanggan yang tidak tahu untuk melihat nama kucing, menipu mereka untuk memperlekehkan perkauman.

ASAL:

Semasa pengarang fiksyen hebat Amerika Howard Phillips Lovecraft pada masa remaja, keluarganya mempunyai beberapa kucing. Kucing yang paling terkenal, bernama Nigger-Man, yang mungkin diperoleh dan dinamakan keluarga pada tahun 1899, hilang pada tahun 1904 ketika Lovecraft berusia 14 tahun. Dalam surat-menyuratnya, HP Lovecraft memikirkan kembali tentang kucing dalam beberapa huruf (penghapusan ditunjukkan seperti berikut). Anak apa dia! Saya memerhatikannya berkembang dari sekumpulan kecil gelap gelap menjadi salah satu haiwan paling menarik dan memahami yang pernah saya perhatikan. Dia biasa bercakap dalam bahasa yang dapat diperakui dengan nada yang berubah - nada yang luar biasa bagi setiap kepentingan yang luar biasa. Bahkan ada "prrr'p" yang tidak biasa untuk bau buah berangan makan, di mana dia menyemburkan. Dia biasa bergerak dengan saya - menendang bulatan elastik yang besar ke arah saya dari separuh tempat tinggal dengan setiap satu dari empat kaki ketika dia berbaring di lantai. Juga, pada malam musim panas di malam hari, dia akan menunjukkan hubungan keluarganya dengan bayang-bayang elfin dengan bergegas menyeberangi rumput untuk melakukan tugas tanpa nama, menembak pertumbuhan yang tidak jelas sekarang dan pada ketika itu, dan secara berkala melompat ke arah saya dari perangkap dan kemudian melantun tanpa henti lagi menjadi tidak kelihatan sebelum saya dapat menangkapnya.

  • HP Lovecraft to Harry O. Fischer, 10 Jan 1937, dipetik dalam HP Lovecraft: A Biografi Dan lelaki tua saya itu melompat masuk dan keluar dari semak-semak yang gelap, sesekali membongkok membiarkan Kakeknya Theobald mendapatkannya, meletakkannya mata hijau berkilau ke teleskop, dan tunjukkan kepadanya permukaan dasar planet-planet yang jauh- - di mana untuk kita semua sedar bahawa penduduk asli yang berlaku mungkin tangkas, berkaki empat, sopan sopan seperti Nigger-Man sendiri!
  • HP Lovecraft to Annie Gamwell, 19 Ogos 1921, Surat Terpilih dari HP Lovecraft 1.147HP Lovecraft juga membuat pengakuan untuk kucing dengan memberikan namanya kepada kucing dalam cerpen tahun 1923 The Rats in the Walls pada tahun 1924. Nama kucing itu adalah diubah menjadi "Blackie" atau "Dark Tom" di sebahagian daripada cetakan semula cerita kemudian. Tidak ada foto kucing yang diketahui, walaupun dalam gambar, foto HP Lovecraft yang memegang rakannya, Frank Belknap Long, kucing Felis sering digunakan.

Apakah nama kucing Lovecraft?

Untuk memastikan anda tahu, Lovecraft adalah seorang yang fanatik. Pada masa ini, Lovecraft tidak menghormati semua orang berkulit putih yang seragam, namun menganggap orang Inggeris dan orang Inggeris merosot. Dia memuji perhimpunan bukan WASP (White Anglo Saxon Protestants, misalnya, Hispanik dan Yahudi; bagaimanapun karya peribadinya mengenai perhimpunan, misalnya, Katolik Ireland, orang asing Jerman dan Afrika-Amerika sangat boleh dipercayai. Cukup sesuatu yang patut dipertimbangkan. nama kucing, "Nigger Man", selalu disebut dalam percakapan mentaliti ras Lovecraft. Lovecraft mendakwa kucing dengan nama itu hingga tahun 1904. Kucing itu mungkin diberi namanya ketika Lovecraft berusia sekitar 9 tahun.

HP Lovecraft

Howard Phillips Lovecraft adalah pengarang fiksyen aneh dan mengerikan Amerika , yang terkenal dengan penghasilannya yang berubah menjadi Cthulhu Mythos. Dibawa ke dunia di Providence, Rhode Island, Lovecraft menghabiskan sebahagian besar waktunya di bumi di New England. Dia secara semula jadi diperkenalkan kepada kekayaan ; namun kekayaan keluarganya disebarkan tidak lama setelah kematian cucunya. Pada tahun 1913, ia menyusun surat dasar untuk majalah mash yang akhirnya mendorong dimasukkannya dalam fiksi mentah. Selama tempoh perang, dia menyusun dan menyebarkan cerita yang memusatkan perhatiannya pada pemahamannya tentang tempat manusia yang diketahui oleh manusia. Dalam pandangannya, umat manusia adalah sekeping alam semesta yang tidak dapat dirasakan yang tidak dapat dihilangkan pada sekejap. Akaun-akaun ini juga merangkumi komponen-komponen luar biasa yang memperlihatkan kelazatan antroposentrisme.

Lovecraft berada di titik fokus kumpulan pencipta yang lebih luas yang dikenali sebagai "The Lovecraft Circle." Perhimpunan ini mengarang cerita yang setiap kali membelah kehalusan antara mereka. Dia juga merupakan pengarang surat yang produktif. Dia membuat surat-menyurat dengan beberapa pencipta unik dan anak didik abstrak. Seperti yang ditunjukkan oleh penilaian tertentu, dia menyusun kira-kira 100,000 surat sepanjang rentang hidupnya. Dalam surat-surat ini, dia membincangkan perspektifnya dan kehidupannya dari hari ke hari, dan membimbing lebih banyak pencipta yang lebih muda, misalnya, August Derleth, Donald Wandrei, dan Robert Bloch.

Sepanjang hidupnya yang sudah dewasa, Lovecraft tidak dapat menolong dirinya dari pendapatan sebagai pencipta dan pembaca bukti. Dia pada dasarnya tidak jelas sepanjang hayatnya dan hanya diedarkan di majalah mash sebelum dia meninggal dunia pada usia 46 tahun, namun kini dilihat sebagai pencipta utama abad kedua puluh fiksyen kemiskinan dunia lain. Antara kisahnya yang paling dipuji adalah "The Call of Cthulhu", "The Rats in the Walls", At the Mountains of Madness, The Shadow over Inns mulut, dan The Shadow out of Time. Komposisi - komposisinya menyusun premis Cthulhu Mythos, yang telah mendorong sekumpulan pastiches yang besar di beberapa medium yang melukis watak, latar dan subjek Lovecraft, yang terdiri daripada subgenre yang lebih luas yang dikenali sebagai Lovecraftian aweness.

Apa nama kucing Lovecraft?

Untuk memastikan anda tahu, Lovecraft adalah orang yang sangat fanatik. Pada masa ini, Lovecraft tidak menghormati semua orang kulit putih yang seragam namun lebih menganggap orang Inggeris dan orang Inggeris terjun. Dia memuji perhimpunan bukan WASP (Protestan White Anglo Saxon, misalnya, Hispanik dan Yahudi; namun, karya peribadinya mengenai perhimpunan, misalnya, Katolik Ireland, migran Jerman, dan Afrika-Amerika sangat negatif.

Nama kucing, "Nigger Man", selalu disebut dalam percakapan mentaliti ras Lovecraft.

Lovecraft mendakwa seekor kucing dengan nama itu hingga tahun 1904. Kucing itu mungkin diberi namanya ketika Lovecraft berusia sekitar 9 tahun. Pada ketika Lovecraft berusia 5 tahun dia diberi kucing dengan sebutan perkauman untuk sebuah nama. Berusia 5 tahun, ia mencurigakan bahawa dia menamakannya, namun ia dinamakan oleh orang-orangnya atau ahli keluarganya yang dewasa.

Sahabat, dia memilikinya hingga berusia 14 tahun. Dia tidak pernah memiliki makhluk lain, namun dia berteman dengan banyak pengembara, yang dia beri nama seperti "Little Sam Perkins" dan "Orang tua". Dia membayangkan sebuah kelab untuk para pengembara memiliki tempat dan mengisi surat-suratnya dengan muslihat individu dari Kappa Alpha Tau (Syarikat Kucing Elegan).

Kebanyakan orang berfikir tentang kucing Lovecrafts. Dan mereka google untuk mencari jawapan yang tepat. Tetapi tidak ada maklumat jelas mengenai kucing Lovecrafts. Tetapi dalam artikel ini anda akan menemui beberapa maklumat yang jelas dan menarik mengenai kucing Lovecraft.

Kucing Lovecraft:

Anda mungkin pernah mendengar trend internet di mana nama kucing HP Lovecraft adalah n-word. Anda mungkin bertanya adakah itu benar? Dia tidak boleh menamakan kucing sebagai kata-n. Tidak bolehkah dia menonton hingga akhir. Mari lihat siapa Lovecraft?

The Lovecraft atau Howard Philips Lovecraft adalah penulis Amerika untuk fiksyen pelik dan seram dan terkenal dengan Cthulhu. Perkara yang paling pelik adalah bagaimana dia kelihatan seperti tanda Zuckerberg dari 1917 hingga 1937. Dia adalah seorang penulis dan novelis untuk fantasi gothic sains seram pelik dan seram Lovecraftian. Sekarang mengapa dia mempunyai kucing bernama rasis. Kucingnya sangat popular. Ia menjadi meme. hp Kucing Lovecraft adalah meme yang merujuk kepada kucing, dengan nama rasis yang dimiliki oleh keluarga penulis fiksyen seram Amerika.

HP Lovecraft di internet hp Lovecraft kucing telah muncul dalam beberapa meme jangan google. Posting yang tidak dibuat oleh google adalah penjelasan sendiri semasa kecilnya. Keluarganya memiliki beberapa ekor kucing. Kucing tertua yang bernama n-word. Yang mungkin diperoleh atau diterima pakai oleh keluarga tersebut dan mereka menamakannya pada tahun 1899. Tidak ada gambar kucing yang diketahui.

Cat Lovecraft Memegang dalam gambar:

Walaupun dalam meme gambar HP Lovecraft memegang rakannya frank belnaf long kucing kucing. Selalunya digunakan pada 12 Jun 2018. Pengguna Tumblr hebat-dalam talian mengulas di bawah gambar HP Lovecraft yang memegang kucing rakannya, yang disiarkan oleh blog sanderling pada hari yang sama. Seorang lagi pengguna Tumblr Roblox gf menjawab dengan ini pada artis webcomic pada 30 Januari 2019. Silly tweet komik mengenai kucing itu. Jadi mengapa keluarga Lovecraft memberikan nama ini kepada kucing. Dia dilahirkan pada akhir 1800-an. Itu bererti dia rasis tidak banyak orang yang rasis pada masa itu. Kerana perkauman biasa biasa terjadi pada awal abad ke-20. Lovecraft adalah seorang yang sangat perkauman Lovecraft tidak mengenakan pakaian seragam semua orang kulit putih. Berhormat tinggi tetapi dihormati orang Inggeris dan orang keturunan Inggeris, dia menamakan kucing itu. Kerana dia rasis. Apa pendapat kamu?

Hingga tahun 1904 HP Lovecraft memiliki seekor kucing bernama "Nigger Man". Dia telah menggunakan nama kucingnya "Nigger Man" dalam bukunya "The Rats in the Walls". "Tikus di Tembok" adalah cerpen. Nigger Man dimiliki oleh pencerita. Pada tahun 1950-an, Zest Magazine mencetak ulang si pendek dan mengubah nama kucing dari "Nigger Man" menjadi "Black Tom". Kerana Nigger Man adalah kucing berwarna hitam.

"Howard Phillips Lovecraft" adalah penyair Amerika, penulis cerpen, editor, dan novelis. Dia dilahirkan pada tahun 1890 di AS Jangka hayatnya adalah 46 tahun. Dia meninggal pada tahun 1937 di AS dan dikebumikan di Tanah Perkuburan Swan Point di AS Lewis Theobald, Ward Phillips, Edward softy, Humphrey Littlewit, dan Percy Softy adalah nama penanya.

Penjana nama kucing HP Lovecraft

Dikatakan bahawa Lovecraft adalah orang yang menghasilkan nama kucingnya Nigga Man, tetapi Lovecraft baru berusia 5 tahun ketika dia memiliki kucing itu, dan dia kehilangan kucingnya ketika dia berusia 14 tahun. Tidak mungkin seseorang menamakan kucing, jadi kemungkinan besar ibu bapa Lovecraft menamakan kucing itu.

Kisah HP Lovecraft

Seram, aneh, sains, fantasi, Gothic dan Lovecraftian adalah genre buku-bukunya. Sebilangan besar karya Lovecraft adalah cerpen dan novel. Kakek Lovecraft menyukai cerita gothic, dan dia akan menceritakan kisah yang merangkumi fiksyen Gothic. Terdapat perpustakaan di kampung halamannya yang biasa dia baca cerita fiksyen ilmiah, klasik, dan pelik. Oleh itu, dia menjadi lebih berminat dengan fiksyen Gothic, seram dan pelik. Tulisan Lovecraft juga merangkumi impian. Dia sering membandingkan wataknya dengan impian untuk mengalami mimpi buruk. Edger Allan Poe adalah pengaruh sastera Lovecraft. Dia sering menggambarkannya sebagai "Dewa Fiksyen".

Beberapa cerpen terkenalnya ialah

  1. Warna Luar Ruang

  2. Orang Luar

  3. Pemburu Kegelapan

  4. Kunci Perak

Filem HP Lovecraft

Filem yang diilhamkan oleh tulisan HP Lovecraft ini merangkumi seram dan fiksyen sains. Sebilangan besar tulisan Lovecraft merangkumi banyak tajuk topik yang berbeza dari fiksyen pelik, kritikan seni hingga politik dan sejarah. Kita hidup pada abad ke-21, tetapi karya Lovecraft memberi inspirasi kepada orang-orang, dan orang masih menganggap karyanya bernilai membaca atau membuat filem.

Terdapat beberapa filem berdasarkan karya Lovecraft. Beberapa filem terkenal berdasarkan tulisan Lovecraft adalah

  1. Re-Animater

  2. Panggilan Cthulhu

  3. Istana Freak

  4. Out of Mind: Kisah HP Lovecraft

Buku HP Lovecraft

Orang yang tergolong dalam setiap aspek kehidupan dapat membaca buku HP Lovecraft. Buku-bukunya adalah mengenai fantasi dan seram. Watak fiksyen Cthulhu dari cerpennya "The Call of Cthulhu". Cthulhu adalah gabungan Octopus, naga dan menyerupai manusia hingga tahap tertentu. Cthulhu adalah watak fiksyen paling terkenal yang pernah dibuat oleh Lovecraft.

Beberapa buku terkenal Lovecraft disebut sebagai

  1. Kucing Ulthar

  2. Bayangan di Innsmouth

  3. Dagon

  4. Bisikan dalam Kegelapan

Kematian HP Lovecraft

HP Lovecraft meninggal dunia pada 8 Mac 1937. Dia dikebumikan di Tanah Perkuburan Swan Point dan disenaraikan bersama ibu bapanya. Pada tahun 1977, para peminatnya mendirikan batu nisan di mana mereka menulis tulisannya yang terkenal "I am Providence".

HP Lovecraft menyebabkan kematian

Dia didiagnosis menghidap barah usus kecil hanya sebulan sebelum kematiannya. Dia takut kepada doktor dan tidak membenarkan doktor memeriksanya. Pada hari-hari terakhirnya, dia dimasukkan ke hospital dan hidup dalam kesakitan yang berterusan. Dia menyimpan buku harian di mana dia menulis tentang penyakitnya.

Nama kucing, "Nigger Man", jarang disebut dalam perbincangan mengenai sikap perkauman cinta. dengan penjagaan yang sangat baik yang anda tahu bahawa, lovecraft adalah lelaki yang sangat perkauman. Sekarang, lovecraft's bukan untuk menganggap semua orang kulit putih berseragam, tetapi lebih menghormati orang Inggeris atau orang-orang keturunan Inggeris. dia memuji kumpulan bukan WASP (Protestan White Anglo Saxon) seperti orang Hispanik atau Yahudi; namun tulisannya yang bersifat peribadi dalam kumpulan seperti orang Katolik Ireland, pendatang Jerman atau Afrika-Amerika secara konsisten negatif. hanya beberapa makanan untuk pemikiran mereka.

Nama kucing, "Nigger Man", jarang disebut dalam perbincangan mengenai sikap perkauman cinta. lovecraft dimiliki oleh kucing dengan nama itu hingga tahun 1904. kemungkinan kucing diberi nama untuk namanya ketika lovecraft berusia sekitar 9 tahun. Ketika lovecraft berusia 5 tahun, dia diberi kucing dengan julukan ras untuk nama . Berusia 5 tahun, diragukan bahawa dia menamakannya, tetapi yang ini sebenarnya dinamakan oleh ibu bapanya atau saudara-mara dewasa yang lain.

Dia memiliki ini sehingga dia berumur 14. dia tidak pernah memiliki binatang lain, tetapi dia berteman dengan banyak orang liar, yang dia beri nama berani seperti "Little Sam Perkins" atau "Old Man " dia mencipta persaudaraan bagi orang-orang liar untuk menjadi milik, atau memenuhi para herletternya dengan telatah para anggota a Kappa Alpha Tau (Teksi Kompson Ailouron malikun, atau Syarikat Kucing yang elegan) .

Walaupun mungkin tidak ada persoalan bahawa HPL mempunyai kepercayaan rasis, saya rasa nama kucing keturunannya tidak boleh diletakkan di rumahnya, atau bahawa dia tidak pernah memanggilnya yang lain menggunakan nama julukan, walaupun dia meletakkan haiwan kesayangan itu dalam dua cerita.

hm lovecraft's catmeme:

Pada 18 Jun 2018, Kenali pengguna Meme Anda atau Cold Hard Crash memuat naik tangkapan skrin a, dengan catatan yang mengumpul bahawa jumlah ini melebihi 144,600 tontonan dalam dua tahun ini. pada 23 Julai 2018, Redditor AncientHistory telah membuat catatan yang mengandungi banyak maklumat mengenai kucing dan peranannya dalam kehidupan HP lovecraft. penyebaran viral dari mana-mana Tumblr telah disiarkan setelah mendapat rujukan lebih lanjut mengenai memes catin HP lovecraft dalam talian.

Sebagai contoh, pada 14 November 2018, filem iFunny dari banyak pengguna yang terkenal, AlekFletcher menyiarkan meme Skeleton Machine Gun bahawa pengguna yang dijemput ke Google nama seekor kucing itu. pada 8 Disember 2018, pengguna iFunny Wimpy-Kid telah menyiarkan tangkapan skrin panel pengetahuan Google yang mengandungi maklumat mengenai kucing, dengan sebilangan pos yang memperoleh lebih dari 600 senyuman dalam dua tahun tersebut. meme mendapat populariti lebih jauh apabila pada bulan September 2019, psikologi terbalik Jangan meme Google mendapat populariti dalam talian.

Pada 13 September 2019, Redditor perlu supaya masa yang diposting meme "Jangan Google" yang paling awal diketahui mengenai kucing, tunduk dengan siaran yang mendapat lebih dari 540 undi dalam enam bulan sehingga tahun-tahun berikutnya adalah yang terbaik untuk banyak, meme yang merujuk kepada kucing yang terkenal dengan populariti dalam talian, dengan "HP lovecraft's Cat" kadang-kadang bawerjs atau digunakan sebagai eufemisme untuk penghinaan.

tulisan sendiri, dia biasanya menggunakan pelik, seram, dan pelik. Kerana keunikan kenangannya, banyak pembaca mempersoalkan kewarasannya sendiri. Penulisannya memberi kesan luar biasa pada karya seni pop.

Jadi, anda masih ingat kenyataan bahawa Lovecraft adalah lelaki yang rasis. Kini, Lovecraft bukan manusia putih yang seragam tetapi sedikit mengekalkan manusia Inggeris dan orang keturunan Inggeris.

Dia memerintahkan perniagaan bukan WASP yang terdiri daripada Hispanik dan Yahudi. Tetapi, tulisannya mengenai perniagaan adalah Katolik Ireland, pendatang Jerman, dan orang Afrika. Penulisan ini negatif, dengan hanya beberapa makanan untuk idea.

* Nama Kucing HP Lovecraft

Apa yang menjadi panggilan kucing HP Lovecraft? Sangat tua dan bertanyakan soalan. Lovecraft mempunyai kucing dan nama peribadi sehingga tahun 1904. Pada usia sembilan tahun, dia memberikan panggilan kucingnya. Walaupun dia berusia 5 tahun diberi julukan panggilan. Selepas ini dia meragukan nama mereka. Tetapi ia dinamakan melalui sosok dan keluarganya. Semasa berusia 14 tahun, dia memilikinya sendiri. Sama sekali tidak dimiliki haiwan yang berbeza.

Memes HP Lovecraft's Cat

Pada 12 Jun 2018 watak tumbler mengulas di bawah gambar HP Lovecraft yang menjaga kucing peliharaannya. Ucapan ini diterbitkan melalui cara menulis blog Sandinlungs-weblog. Pada pelanggan mesin tumbler yang sama, robloxgf bercakap kembali, "apa yang berubah menjadi namanya," kemudian sekali lagi menjawab oh tidak. Komen ini telah diberikan hampir 204800 suka dan reblog selama bertahun-tahun.

Pada 18 Jun 2018 ketahui meme anda, menggunakan kerosakan keras yang dimuat naik tangkapan skrin siaran. Terbitan ini mendapat lebih daripada 144600 tontonan dalam beberapa tahun. Lovecraft tidak mempunyai hubungan intim daripada yang diakui oleh sesiapa. Dalam surat-suratnya, dia menjadi pendek untuk mengecam homoseksual, dan dia kemudian harus mencegah Barlow dari menulis fiksyen mengenai masalah homoerotik. Tetapi Barlow bukanlah pemuda nombor satu yang pernah dikunjunginya. Kehormatan itu milik Alfred Galpin, yang berubah menjadi dua puluh ketika Lovecraft mengunjungi secara langsung bersamanya, di Cleveland. Semasa dia tiba di sana, Galpin menambahkannya untuk melihat penyair Samuel Loveman dan Crane, yang masing-masing gay - walaupun mungkin ini adalah kecelakaan. Galpin diubah menjadi terus; Lovecraft menulis semacam puisi menggoda mengenai kegilaan Galpin dengan tenaga pengajar tinggi.