Adakah Karma Sebenar

Adakah ini rahmat sebenar?

Saya rasa ia sangat nyata :)

Apa yang berlaku seterusnya?

Orang Barat menggunakan perkataan karma buruk untuk mengatakan bahawa jika anda melakukannya dengan teruk, anda akan membayar secara misterius e.

Karma adalah kata kerja yang bermaksud dengan setiap tindakan anda membangkitkan momen dalam hidup, seperti kesan domino. Ini mempengaruhi orang lain dan diri anda dalam setiap keputusan yang anda buat.

Mengetahui bahawa kita semua terhubung secara kolektif, pilihan anda akan dipertimbangkan untuk mencapai hasil yang diinginkan untuk hidup anda, tetapi memperlakukan orang dengan perbelanjaan mereka akan mengakibatkan hilangnya kepercayaan. Akan Dan tidak lama. Istilah n.

Dalam agama Hindu, mempercayai kelahiran semula karma dihukum dengan penjara seumur hidup.

Saya fikir ia nyata. Dan masuk akal. Apabila anda menambahkan sesuatu yang positif, seperti melakukan kebaikan kepada seseorang, terasa baik dan ombak menyebar. Tidak ada yang salah dengan idea itu. Tidak semua yang berlaku adalah disebabkan oleh karma, tetapi tentu saja itu adalah salah satu kekuatan di tempat kerja. Kedamaian

Ya, itulah yang akan berlaku. Anda menuai apa yang anda tuai. (Anda mencari alasan untuk ■■■■■ anda. Lahir sihat? Ya, tidak, saya tidak memahami karma, reinkarnasi dan tidak ada yang hilang selamanya, jadi anda mempunyai kasih sayang dan kasih sayang yang tidak terbatas (aka Krishna, H, Jiva). , Wisnu, Ram, Al-Wahim dll) tidak dapat memahami bahawa DE Bhakti Vand boleh dibaca di Bhupada secara dalam talian. Ia harus dilakukan sekarang.

tidak. Anda mendapat apa yang anda bayar dalam hidup ini. Tidak ada gunanya menjalani kehidupan sebagai hukuman atas beberapa perbuatan yang bahkan tidak kita ingat. Ia seperti membunuh anjing sehari selepas anda melarikan diri ... kejam dan bodoh, bukan? Oleh itu, jika kita tidak bangga dengan apa yang kita lakukan sekarang, kita akan mendapat ganjaran. Dan jika kita melakukan apa yang kita fikir kita akan lakukan. Ingatlah bahawa kita tidak memerlukan orang baik untuk memenuhi standard orang lain atau memotong langit di bumi buku. Apa sahaja yang dapat anda selaraskan secara menyeluruh di dalam hati anda, tanpa penyesalan atau negatif, akan membawa ganjaran dalam kehidupan fizikal ini. Saya rasa saya percaya pada karma cepat. Tidak ada karma untuk hidup.

Adakah Karma Sebenar

Adakah Karma Sebenar

Sekiranya ia nyata. Kepercayaan saya terhadap karma mengajar saya bahawa saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap perkara-perkara negatif yang menimpa saya. Oleh itu, saya sangat biasa dengan tindakan, pengecutan, kata-kata yang saya gunakan dalam semua interaksi saya dengan orang. Saya juga bertanggungjawab untuk membayar kebaikan negatif saya.

Sekiranya anda cukup percaya dengan nyanyian, ini adalah perkara yang tepat bagi anda. Perkara-perkara baik berlaku kepada orang-orang yang percaya bahawa perkara-perkara baik akan terjadi pada mereka, tetapi mereka perlu menarik perkara-perkara baik itu di mana mungkin.

Saya tidak terlalu mempercayai karma, tetapi saya percaya pada hukum tarikan, yang pada dasarnya bermaksud bahawa apabila anda mempunyai persekitaran yang baik, ketika anda mempunyai lingkungan yang baik, orang ingin menjadi baik (fikirkan perkara positif), Tetap baik bahasa). Positif, dll) anda. (Atau memanfaatkan diri anda. Waspadalah terhadap kejahatan).

Adakah Karma Sebenar