Adakah Tatyana Ali Berkaitan Dengan Muhammad Ali

Anak perempuan Tatiana M. Ali Muhammad Ali. Adakah anda berkaitan dengan orang terkenal?

Tidak, saya rasa dia tidak logik dengan selebriti.

Sejak dibesarkan di Fresh and Bell Air, Smith telah melindungi dirinya (sekurang-kurangnya sebentar) ...

Ibu bapa Tatiana Ali

Hmmm, saya rasa itu bukan anak perempuannya, biarkan saya memeriksa ... tidak:

Ali dilahirkan oleh seorang jururawat bernama Sonia di Long Island, New York, dan merupakan seorang detektif polis. [2] Ibunya berasal dari Panama dan dia adalah keturunan orang India Mestizo dan Trinidad dan Tobago. Dia mempunyai dua adik perempuan, Anastasia dan Kimberly. Dia fasih berbahasa Inggeris dan Sepanyol.

Saya selalu sangat keren, berotot, sangat cantik dan berbakat dan penyanyi yang baik.

Tidak, ayahnya bukan peninju hebat Mohammad Ali. Di Gladiator, bersama dengan salah satu anak perempuannya Hulk Gan, Laila Ali juga seorang peninju.

Adakah Tatyana Ali Berkaitan Dengan Muhammad Ali

Adakah Tatyana Ali Berkaitan Dengan Muhammad Ali

Tidak, dia bukan Mohammad Ali, namanya tidak selalu Mohammad Ali, dia berubah ketika dia menjadi petinju. Nama sebenarnya Sivas Marcellus Clay Jr. Nama terakhir Tatiana Ali datang selepas dia.

Tidak, itu bukan milik Muhammad Ali. Semasa kecil, dia muncul di Prince of Bell Free Air terbaru. Pengalaman ini mungkin membantunya mendapatkan pekerjaan. Jumpa Will Smith.

Saudara-saudaranya ada kaitan dengan TLC's Chile. Ini menjadikan sepupu Tatiana dan Lada.

Tidak, tetapi dia mempunyai anak perempuan yang saya percaya menari dengan bintang beberapa ketika yang lalu ...

Tidak, tapi saya tahu itu adalah anak perempuannya, tetapi saya tahu itu dia

Adakah Tatyana Ali Berkaitan Dengan Muhammad Ali

Tatyana Ali adalah seorang pelakon dan penyanyi Amerika. Tatyana Marisol Ali terkenal kerana menggambarkan Ashley di sitkom NBC The Fresh Prince of Bel-Air dari tahun 1990 hingga 1996. Dia dilahirkan di New York City dan dibesarkan di sana.

Biografi Tatyana Ali

Maklumat peribadi

Nama Tatyana Ali
Nama sebenar Tatyana Marisol Ali, Tatyana M. Ali
Tarikh lahir 24 Januari 1979
Kewarganegaraan Amerika Syarikat
Genre R & B
Profesion Model, Penyanyi, Pelakon Televisyen
Pasangan Vaughn Rasberry
Anak-anak 2
Asal Amerika Syarikat

Tatyana Marisol Ali adalah seorang pelakon Amerika yang terkenal sebagai Ashley Banks di sitkom enam musimnya, "The Fresh Prince of Bel-Air." Dia juga penyanyi yang bersemangat , dan sejak berusia empat tahun dia menyanyi. Dia harus memuji dua album dan tiga single.

Dia menyanyikan beberapa episod 'The Fresh Prince of Bel Air'. Menyedari kemampuan muziknya , Will Smith menasihati bahawa dia juga mempertimbangkan serius untuk meneruskan karier muzik.

Ketika berusia enam tahun, dia juga memulakan kerjayanya sebagai artis kanak-kanak. Dia menjadi terkenal dengan peranan perintisnya dalam 'The Fresh Prince' Bel-Air, sebagai Ashley Banks. Usaha beliau untuk Prince baru selepas itu termasuk seperti 'Jawbreaker' dan 'Glory Road,' serta konsert seperti 'Fastlane' dan 'Half & Half.'

Dia juga bergabung dengan pemeran Roxanne 'The Young and the Restless' di mana dia terus berlanjutan hingga 2013. Tatyana telah mengukir ruang untuk dirinya dalam perniagaan hiburan dengan 32 filem dan 23 rancangan TV.

Tatyana telah menerima banyak hadiah lain, termasuk dua pelakon hebat dalam drama 'The Young and the Restless' dan seorang pelawak muda yang cemerlang dalam siri TV 'The Fresh Prince of Bel-Air'.

Ringkasan:

Penyanyi dan pelakon Amerika ialah Tatyana Marisol Ali. Dia menjadi terkenal sebagai Ashley Banks di 'The Fresh Prince of Bel-Air' Usahanya untuk Post-Fresh Prince merangkumi dua album dan tiga single, dan konsert . Tatyana mempunyai 32 filem dan 23 rancangan TV dengan namanya.

Kerjaya Tatyana Ali

Pada tahun 1985, Ali memulakan karier lakonannya pada usia 6 tahun, sebagai pemain kanak-kanak yang kerap di Sesam Street, dan tampil di bawah persembahan muzik bersama Herbie Hancock.

Dia juga muncul dalam Pencarian Bintang dua kali. Dia mula mempersiapkan diri untuk permainan muziknya dari tahun 1995 hingga 1996. Hasilnya adalah album bersertifikat emas oleh Kiss The Sky pada awal tahun 1999.

Dia juga muncul di album Millennium Smith untuk single "Who Am I" dengan MC Lyte. Walaupun masih dalam karier nyanyiannya , Ali terus membuat persembahan dalam beberapa filem.

Dia berkesempatan untuk berkolaborasi dengan pengarah filem terkenal, seperti Takeshi Kitano (kakak) dan Rodrigo Garcia (ibu dan anak).

Dia mengakhiri usahanya di Glory Road pada tahun 2005 dan bermain dengan klip lagu Nick Cannon dan Anthony Hamilton sebagai ibu Cannon. Namun pada tahun 2005

Dia menyanyikan lagu judul, "Sunny Valentine," bersama dengan Terrence Quaites, disutradarai oleh Param Gill, untuk filem independen Rockin 'Meera.

  • Pada tahun 2008, dia tampil di “Yes We Can,” sebuah proyek kehendak untuk mendukung kampanye presiden Barack Obama . Dia juga membintangi video muzik berikut yang merangkumi bahagian "What the Buzz" ABC's World News Now.

  • Pada tahun 2009 dan 2010, dia mencipta dan mempersembahkan Buppies, program dalam talian BET. Dia kini berada dalam keadaan berulang di sinetron CBS The Young and the Restless as Roxanne. Di Salon Rambut Nora dan Salun Rambut Nora 2, Ali juga membintangi: A Cut Above.

  • Pada tahun 2011, dia menerima Anugerah Warisan Hidup Organisasi Warisan Caribbean di Los Angeles. Lagu pertama, "Tunggu Untuknya," diterbitkan oleh Ali pada Januari 2014, dan dia tampil di Arsnio-Hall pada 4 Februari 2014.

Dua single Inggeris lebih lanjut telah diterbitkan di album, "Boy You Knock Me Out," dengan Will Smith di No 3, hit terhebatnya hingga kini, dan "Every Time" yang ke-20 top 20 hit di United Kingdom, mencapai 20 Album ini menghasilkan single kejayaan "Daydreamin", yang diterbitkan oleh Rodney "Darkchild" Jerkins di Billboard Hot 100 dan United Kingdom Singles Chart di No. 6.

Ringkasan:

Ali memulakan karier lakonannya pada usia 6 tahun, sebagai pemain kanak-kanak yang kerap di Jalan Sesam. Lagu pertama, "Wait For It," diterbitkan oleh Ali pada Januari 2014. Dia kini dalam keadaan berulang di sinetron CBS The Young and the Restless as Roxanne.

Soalan Lazim - Soalan Lazim

Orang ramai bertanya banyak mengenai Tatyana Ali dan Muhammad Ali. Kami membincangkan beberapa perkara di bawah:

1 - Adakah Tatyana Ali diterima pakai?

Ibu Tatyana cukup tegas sementara ayahnya mempunyai pendekatan santai terhadap orang tua . Tatyana dilahirkan dengan Sheriff dan Sonia Ali pada Januari 1979.

2 - Adakah suami Tatyana Ali berkulit hitam?

Di suatu tempat di California, Vaughn Rasberry diternak. Kewarganegaraannya , walaupun keturunannya berbeza, adalah orang Amerika. Dia bergabung di Universiti Howard setelah mendaftar, di mana dia memperoleh pendidikan BA dalam Bahasa Inggeris dan Sastera pada tahun 2000.

3 - Apa yang sedang dilakukan Tatyana Ali?

Beliau juga telah bertindak dengan tuan rumah filem seperti Peraturan dan Jawbreaker daripada Oktober . Selain tampil, dia akan terus mengeluarkan musik - seperti EP bernama Hello yang diterbitkannya pada tahun 2014. Sejak 2016, Ali telah bertunangan dengan Vaughn Rasberry.

4 - Adakah Tatyana Ali adalah AKA?

Tatyana Ali, juga dikenali sebagai Ashley Banks dari The Fresh Prince of Bel Air, berkongsi gambar rasmi debutnya tentang bayinya, yang dilahirkan pada bulan September, di media sosial seperti facebook pada hari Rabu.

5 - Apakah warisan Tatyana Ali?

Ali dilahirkan pada 24 Januari 1979, di New York , anak perempuan tertua Sheriff dan Sonia Ali. Ali adalah anak Indo-Trinidadian dari ibu bapa Afro-Panamania.

Kesimpulannya

Tatyana Ali adalah salah seorang wanita Afrika Amerika yang bekerja paling keras pada masa ini. Pada usia dini, dia memulakan profesinya dan masih berjuang untuk mencapai pekerjaannya. Pada tahun ini, Tatyana masih bermain dan bernyanyi sejauh media menunjukkan dan terus menyokong pemodelan dan intra lain.

artikel berkaitan

Adakah Tatyana Ali Berkaitan Dengan Muhammad Ali adalah pertanyaan mengenai Tatyana Ali. Tidak, ayahnya bukan peninju hebat Mohammad Ali? Di Gladiator, bersama dengan salah seorang anak perempuannya Hulk Gan, Laila Ali juga seorang peninju .

Biografi Tatyana Ali.

Kelahiran Tatyana Marisol Ali adalah 24 Januari. Dia membintangi sebagai Tyana Jones dalam siri TV pertama Love That Girl !, dan membintangi Roxanne dalam siri CBS The Young and the Restless.

Tempoh masa awal Tatyana

Ali dilahirkan di kawasan New York, pada bulan Januari pada tarikh 24 pada tahun 1979. Dia adalah anak perempuan keluarganya yang lebih tua.

Nama Tatyana Ali
Tarikh lahir 24 Januari 1979
Pekerjaan Pelakon, Penyanyi
Anak-anak 2
Tahun aktif 1985-sekarang

Kerjaya Tatyana.

Pada tahun 1985, Tatyana berusia 6 tahun. Dia memulakan kerjayanya sebagai pelakon biasa di program pendidikan anak-anak. Tempat tinggalnya termasuk penampilan dengan pemuzik jazz hebat Herbie Hancock, yang memamerkan synthesizer Fairlight CMI menggunakan sampel suara Ali.

Pada tahun 1990 ketika dia dibebaskan sebagai Ashley Banks dalam drama televisyen NBC The Fresh Prince of Bel-Air, peranan yang dimainkannya sepanjang siri ini , dari tahun 1990 hingga 1996. Bakat vokal Ali ditunjukkan dalam beberapa episod Fresh Prince musim lalu, mendorong pelakon Will Smith akan mempertimbangkan sama ada dia akan mempertimbangkan untuk meneruskan kerjaya dalam bidang muzik. Dia akhirnya memutuskan, sementara itu, untuk terus fokus pada karier lakonannya. Pada episod terakhir siri ini, Ali memainkan beberapa lagu dan mula membersihkan single sulungnya, puncaknya adalah album sulungnya Kiss The Sky pada tahun 1998. Ia diperakui emas pada awal tahun 1999, hanya beberapa bulan setelah dilancarkan, dan menampilkan lagu hit Rodney "Darkchild" Jerkins "Daydreamin '," dirilis pada 21 Julai 1998, yang mencapai nombor 6 di Billboard Hot 100 dan muncul di UK Singles Chart. Album ini menampilkan dua lagi lagu Inggeris, "Boy You Knock Me Out" yang dibintangi oleh Will Smith - nombor 3 dan hit terbesarnya setakat ini - dan "Every time", yang ketiga dalam 20 teratas di UK, bersaing di nombor 20. Dia muncul pada album Millennium Smith pada lagu "Who Am I" oleh MC Lyte. Dia membintangi judul lagu "Sunny Valentine" dengan Terrence Quaites dalam filem indie 2005 Rockin 'Meera. Pada awal tahun 2008, dia membintangi lagu "We Can," sebuah projek Will.i.am untuk menyokong kempen Presiden Barack Obama. Dia juga muncul dalam video musik berikutnya yang disiarkan di bahagian ABC's World News Now "What the Buzz". Pada bulan Januari 2014, Ali merilis sebuah EP berjudul Hello, lagu pertamanya "Wait For It," yang dinyanyikannya di The Show ■■■■■■■■ Hall Show pada 4 Februari 2014.

Kehidupan Peribadi Tatyana

Ali belajar di Universiti Harvard, di mana dia memperoleh gelar sarjana dalam Pengajian dan Pemerintahan Afrika-Amerika pada tahun 2002. Dalam drama bersiri popular The Chase, yang ditayangkan pada 3 Februari 2015, Ali mengatakan pencapaian terbesarnya adalah sains politik.

Dia pergi ke Amerika Syarikat sebagai jurucakap kempen Presiden Barack Obama 2008 dan mengetuai mesin pendaftaran pemilih di kampus-kampus.

Adegan Perkahwinan Tatyana.

Dia jatuh cinta dengan pelakon televisyen Jonathan Brandis dari tahun 1995 hingga 1998. Pada bulan Mac 2016, Ali mendedahkan bahawa dia bertunang untuk berkahwin dengan Drs. Vaughn Rasberry, seorang penolong profesor England di Universiti Stanford, telah menemuinya di Harmony dan mengumumkan bahawa mereka mengharapkan anak pertama mereka. Dia dan Rasberry berkahwin pada 17 Julai 2016, di Beverly Hills, California. Pasangan ini mempunyai dua orang anak lelaki

Nilai bersih Tatyana Ali.

Lebih daripada 23 kredit filem dan banyak program televisyen telah membantu Tatyana Ali memperoleh $ 6 juta. Dia mempunyai kerjaya muzik kecil untuk mengucapkan terima kasih atas sejumlah besar nilai, merakam dan mengeluarkan album bersertifikat emas oleh RIAA.

Suami dan Anak Tatyana.

Malah selebriti kadang-kadang menggunakan laman web temu janji. Tatyana mengadakan pertemuan luar biasa dengan suaminya, Vaughn Rasberry di sebuah laman temu janji, Harmony. Suaminya, Vaughn, adalah penolong profesor di Universiti Stanford dan pasangan itu telah bersama sejak perkahwinan mereka pada tahun 2016. Perkahwinan mereka telah memperoleh seorang anak lelaki, Edward Rasberry, yang dilahirkan pada tahun 2016.

Ringkasan Tempat tinggalnya termasuk penampilan dengan pemuzik jazz hebat Herbie Hancock, yang memamerkan synthesizer Fairlight CMI menggunakan sampel suara Ali.

Dia menjadi terkenal pada tahun 1990 ketika dia dibebaskan sebagai Ashley Banks dalam drama televisyen NBC The Fresh Prince of Bel-Air, peranan yang dimainkannya sepanjang siri ini, dari tahun 1990 hingga 1996.

Keluarga Tatyana.

Ketika datang ke ibu bapanya, sedikit yang diketahui ibunya berasal dari Panama dan bapanya adalah seorang Muslim India Timur. Tatyana Ali adalah anak yang lebih tua yang dilahirkan oleh ibu bapa dari pelbagai kaum. Dia mempunyai dua adik perempuan - Kimberly dan Anastacia. Mengenai pekerjaan ibu bapanya, kita tahu bahawa ibunya adalah seorang perawat.

Soalan Lazim.

Pertanyaan berkaitan Is Tatyana Ali Berkaitan dengan Muhammad Ali adalah seperti berikut:

1: Siapakah Tatyana?

Penyanyi dan pelakon.

2: Siapa Vaughn Rasberry?

Profesor Bahasa Inggeris di Universiti, di mana dia mengajar dengan kerjasama Pusat Kajian Perbandingan dalam Bangsa dan Etnik. Pengajaran dan penyelidikannya berpusat pada sastera Afrika Amerika, ideologi pasca-kolonial, dan teori-teori falsafah moden.

3: Siapa Edward Aszard Rasberry?

Edward Izzard Rasberry adalah anak Tatyana dan Vaughn Rasberry

4: Apakah profesion Vaughn?

Vaughn adalah seorang guru. Dia adalah seorang profesor Bahasa Inggeris. Dia membayar sumbangannya untuk pengajaran dan penyelidikan.

Kesimpulannya.

Dia adalah profesion pelakon dan penyanyi, dia juga terkenal dengan peranannya dalam program pendidikan anak-anak. Tempat tinggalnya termasuk penampilan dengan pemuzik jazz hebat Herbie Hancock, yang memamerkan synthesizer Fairlight CMI menggunakan sampel suara Ali. Dia menjadi terkenal pada tahun 1990 ketika dia dibebaskan sebagai Ashley Banks dalam drama televisyen NBC The Fresh Prince of Bel-Air, peranan yang dimainkannya sepanjang siri ini, dari tahun 1990 hingga 1996. Dia jatuh cinta dengan pelakon televisyen Jonathan Brandis dari 1995 hingga tahun 1998. Pada bulan Mac 2016, Ali mendedahkan bahawa dia bertunang untuk berkahwin dengan Drs. Vaughn Rasberry, seorang penolong profesor England di Universiti Stanford, telah menemuinya di Harmony dan mengumumkan bahawa mereka mengharapkan anak pertama mereka. Dia dan Rasberry berkahwin pada 17 Julai 2016, di Beverly Hills, California. Pasangan ini mempunyai dua orang anak lelaki. Lebih daripada 23 kredit filem dan beberapa program televisyen membantu Tatyana Ali memperoleh R6 juta. Anda mempunyai karier muzik kecil yang dapat anda hargai dengan nilai hebat, merakam dan mengeluarkan album bersertifikat emas oleh RIAA.

Orang juga bertanya

Siapa ibu bapa Tatyana Ali? Siapa ayah Tatyana Ali? Apakah nama sebenar Ashley Banks? Adakah Tatyana Ali ada kaitan dengan Muhammad Ali?

Artikel berkaitan.

1: Adakah Tatyana Ali Berkaitan Dengan Muhammad Ali 2: Mr Edwards Little House On The Prairie 3: Joseph Simmons Children