Janet Smollett dilahirkan pada 27 November 1952, di New Orleans, Louisiana. Janet Smollett terkenal sebagai isteri kepada Jussie Smollett. Mereka pertama kali bertemu semasa bekerja untuk hak sivil hitam. Janet bekerja untuk aktivis politik. Dia kehilangan suaminya pada tahun 2015 dan kini tinggal bersama anak-anak selebriti. Dia berkahwin dengan Joel Smollett dan mempunyai enam anak termasuk Jussie Smollett, Jake Smollett, Jurnee Smollett, dan Jazz Smollett.

Fakta Pantas Mengenai Janet Smollett

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Nama lahir : Janet Smollett

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Tarikh lahir : 27 November 1952

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Umur : 68 tahun (pada tahun 2020)

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Tempat Lahir : New Orleans, Louisiana

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Warganegara : Amerika

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Tinggi : 5 kaki 6 inci

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Berat : 51 kg

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Tanda zodiak : Sagitarius

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Etnik : Afro-Amerika

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Warna mata : Coklat

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Kanak-kanak : Jussie Smollett, Jake Smollett, Jocqui Smollett, Jojo

Janet Smollett dilahirkan di New Orleans, Louisiana pada 27 November 1952. Dia sekarang berumur 67 tahun. Dia menjadi perhatian kerana anak-anaknya. Di antara semua anak selebriti , dia lebih dikenali sebagai ibu Jussie, kerana Jussie telah mendapat banyak perhatian media baru-baru ini. Walaupun tidak ada yang tahu kapan perkahwinan Janet Smollett berlangsung, pasangan itu saling mencintai dan mengabdikan hidup mereka untuk memberikan pendidikan yang baik kepada anak-anak mereka. Mereka berdua pertama kali bertemu ketika mereka bekerja untuk hak sivil hitam. Janet bekerja untuk aktivis politik pada masa itu.

Janet Smollett telah berusaha untuk menjauhkan ibu bapanya dari perhatian media. Dalam temu bual dia menyebut bahawa mereka tidak hidup. Dia tidak mendedahkan bagaimana mereka meninggal dunia. Dia bahkan tidak mendedahkan identiti dan maklumat mereka mengenai adik-beradiknya. Tetapi ada ikatan yang kuat dalam keluarga yang mengikat antara anak-anak Janet Smollett kerana ahli keluarga diketahui saling menjaga walaupun dalamkehidupan profesional mereka.

Di rumah tangga Janet, nyanyian dan tarian, serta membaca puisi adalah hiburan biasa pada hari lahir dan hari ibu. Janet Smollett memimpin anak-anaknya melakukan apa yang mereka mahu lakukan, mereka memilih jalur hiburan, pergi antara New York dan Los Angeles untuk mencari peluang dalam pemodelan, muzik dan lakonan.

Nilai Bersih Janet Smollett

Nilai bersih Janet Smollett yang merupakan wanita yang kuat pada dasarnya berasal dari buku masakan. Setakat ini, kekayaan bersihnya berjumlah $ 250k. Dia telah memperoleh semua kekayaan sepanjang hidupnya dari pelbagai karya. Sebilangan besar pendapatannya dibuat dari buku yang disertakan dengan resipi.

Janet mendapat keuntungan setelah kejayaan anak-anaknya Jussie memiliki nilai bersih dianggarkan $ 500,000, Jurnee lebih dari $ 2 juta dan Jake mempunyai nilai bersih $ 5 juta sekurang-kurangnya. Mereka menerbitkan buku The Family Table yang merangkumi resipi makanannya. Buku ini berharga $ 20.14 dan anda boleh membelinya dari pelbagai laman web dan juga Amazon. Buku ini mengandungi resipi masakan lezat dengan gabungan budaya yang luar biasa.

Kehidupan Awal Dan Kerjaya

Janet dilahirkan di Amerika Syarikat, menghabiskan seluruh masa kecilnya di sana bersama keluarganya. Sebilangan besar keperluannya dipenuhi dengan rasa tidak selesa. Terdapat khabar angin kerana warnanya bahawa Janet harus menghadapi masalah perkauman ketika dia masih kecil tetapi selalu melindungi anak-anaknya dari perkauman. Janet bekerja sebagai aktivis dan bekerjasama dengan beberapa aktivis lain termasuk Huey Newton dan Bobby Seale. Dia kemudian bertemu dengan Joel Smollett yang dibesarkan di California. Dia memulakan projek yang akan menentukan hidupnya. Mereka menerbitkan buku The Family Table yang merangkumi resipi makanannya. Huraian buku masakan itu mencerminkan usaha Janet untuk menjaga keluarganya berhubung melalui makanan bersama:

Tetapi tidak kira di mana mereka tinggal, dua perkara tetap berlaku. Pesta keluarga mereka yang luar biasa dan meja dapur kayu yang panjang di mana mereka berkongsi makanan dan menjalani kehidupan mereka.

Mereka berdua mempunyai enam orang anak, dia adalah ibu bapa utama di rumah kerana suaminya pergi bekerja. Janet Smollett adalah seseorang yang selalu melihat semuanya dan selalu ada untuk dilihat oleh wanita kulit hitam. Dia selalu memperjuangkan hak orang kulit hitam. Dia seorang guru, tetapi karyanya lebih dari sekadar mengajar. Janet Smollet telah melakukan tugas dengan baik untuk memastikan bakat anak-anaknya dimanfaatkan dengan baik, sejak mereka masih kecil. Hari ini anak-anaknya adalah nama terbesar industri hiburan Hollywood.

Media Sosial Dan Pengukuran Badan

Janet Smollett juga menjauhkan media sosial dari hidupnya. Tidak ada akaun Facebook, Instagram, atau Twitter. Sekali dia dilihat di Instagram gambar anak-anaknya. Jake Smollett menyiarkan gambar ibunya Janet yang mengucapkan selamat hari wanita di dunia. Janet berumur 67 tahun sehingga sekarang. Dia berdiri pada ketinggian normal 5'6 "dan berat 51 kg. Senyumannya yang cantik dan penjagaan yang ada pada anak-anak menjadikannya comel dan berharga sepanjang masa. Tetapi sayangnya tidak ada maklumat mendalam mengenai statistik tubuhnya. Setakat ini, Janet Smollet menjalani kehidupan yang bahagia dan tinggal bersama enam anaknya dengan kehangatan anak-anak selebriti.

4 Fakta Mengenai Janet Smollett

1. Janet Smollett Adalah Ibu Dari Enam Anak

Janet mempunyai 6 orang anak, semuanya dengan nama J yang berkoordinasi dengan Jurnee, Jake, Jazz, Jocqui, dan Jojo. Jojo adalah yang tertua dan Jocqui adalah yang termuda dalam keluarga. Jussie jatuh di tengah-tengah pek sebagai saudara Smollett tertua ketiga. Jazz adalah sebahagian daripada syarikat produksi Jussie dan Jurnee (walaupun biografi Instagramnya melabelnya sebagai Mom + Food / Lifestyle Author, Blogger, & Personality), Jake adalah seorang chef, Jocqui bekerja di sebuah firma teknikal dan JoJo bekerja di sebuah organisasi bukan keuntungan .

2. Janet Smollett Melakonkan Suara Dalam ABC Sitcom

Tidak untuk waktu yang lama Tetapi keenam-enam kanak-kanak itu disatukan dalam sitkom ABC pada pertengahan tahun 90-an, mereka mengubahsuai rumah kehidupan mereka yang sebenar. Kami seperti Robinson Keluarga Switzerland, ”kata Mr Smollett, bersila dengan adiknya yang menambah tempat dia merakam kerajaan siri Fox. Duduk di sebelahnya di sebuah restoran di pusat bandar.

3. Dia Mengajar Anak-anaknya untuk Menjadi Aktivis

Kesetiaan Janet untuk menjadi aktivis kerana menyebabkannya dianggap penting meresap anak-anaknya. Mereka juga bersuara secara politis dan, sejak sekolah mereka, dikhaskan untuk tujuan seperti pencegahan HIV / AIDS, berakhirnya apartheid, dan gerakan Black Lives Matter.

4. Janet Kehilangan Suaminya pada tahun 2014

Janet dan suaminya Joel membesarkan enam anak mereka bersama, memindahkan keluarga mereka lapan kali berulang-alik ke seluruh negara. Joel kalah dalam pertempuran untuk menghidap barah pada 7 Januari 2014 pada usia 58. Ia adalah kerugian besar bagi anak-anak Smollett kerana Joel merupakan inspirasi hebat bagi mereka. Dia kalah dalam pertempuran dengan barah. Berhijrah dari Rusia dan Poland ke Amerika Syarikat, Joel Smollett adalah bapa kepada empat anak lelaki dan dua anak perempuan.

ringkasan Janet Smollett dilahirkan di New Orleans, Louisiana pada 27 November 1952. Dia sekarang berumur 67 tahun. Dia menjadi perhatian kerana anak-anaknya. Di antara semua anak selebriti, dia lebih dikenali sebagai ibu Jussie, kerana Jussie telah mendapat banyak perhatian media baru-baru ini. Dia berkahwin dengan Joel Smollett dan mempunyai enam anak termasuk Jussie Smollett, Jake Smollett, Jurnee Smollett, dan Jazz Smollett.

Baca Juga

  1. Jeff Tietjens

  2. Boogie Tillmon

  3. Elaine Starchuk

  4. Krew Naomi Burton

  5. Deborah Jennifer Stern

Soalan Lazim

Terdapat beberapa soalan yang berkaitan dengan Janet Smollett adalah seperti berikut:

S1. Berapakah umur Janet Smollett?

Janet Smollett kini berusia 68 tahun pada 27 November 1952, di New Orleans, Louisiana.

S2. Siapa adik Smollett yang paling tua?

Yang tertua, dipanggil JoJo pada masa mudanya dan keluarganya. Dia berusia 38 tahun, dan bekerja di organisasi bukan untung, yang termuda, Jocqui, 22, berada di sebuah syarikat teknologi. Saudara perempuan mereka Jazz adalah sebahagian daripada syarikat mereka, Jake adalah tukang masak. Peluang masih datang secara komunal.

S3. Berapa harga Jussie Smollett pada tahun 2019?

Jussie Smollett adalah pelakon, penyanyi, dan jurugambar Amerika yang mempunyai nilai bersih $ 1.5 juta. Dia terkenal dengan peranannya yang membintangi siri televisyen Empire dari 2015 hingga 2019.

Kesimpulannya

Janet Smollett dilahirkan pada 27 November 1952, di New Orleans, Louisiana. Janet Smollett terkenal sebagai isteri kepada Jussie Smollett. Mereka pertama kali bertemu semasa bekerja untuk hak sivil hitam. Janet bekerja untuk aktivis politik. Dia kehilangan suaminya pada tahun 2015 dan kini tinggal bersama anak-anak selebriti. Mereka berdua pertama kali bertemu ketika mereka bekerja untuk hak sivil hitam. Janet bekerja untuk aktivis politik pada masa itu.

Di rumah tangga Janet, nyanyian dan tarian, serta membaca puisi adalah hiburan biasa pada hari lahir dan hari ibu. Janet Smollett memimpin anak-anaknya melakukan apa yang mereka mahu lakukan, mereka memilih jalur hiburan, pergi antara New York dan Los Angeles untuk mencari peluang dalam pemodelan, muzik dan lakonan. Hari ini anak-anaknya adalah nama terbesar industri hiburan Hollywood.