Nilai Bersih Jim Cramer: $ 150 Juta
Tarikh lahir: 10 Feb 1955
Jantina: Lelaki
Ketinggian: 5 kaki 5 inci (1.6764 m)
Profesion: Wartawan, Ahli Perniagaan, Penyampai, Peguam, Pengulas, Pelabur, Pengarang, Keperibadian TV, Pelakon
Kewarganegaraan: Amerika Syarikat
Terakhir dikemas kini: 2020
Umur Berumur 66 tahun
Pasangan suami isteri Karen Backfisch (m. 1988 - 2009) Lisa Kadet Detwiler (m. 2015)
Dikenali dengan Menjadi pengasas bersama "Mad Money" TheStreet.com
Pekerjaan Personaliti televisyen, pengarang
Anak-anak 2
Pendidikan Universiti Harvard
Dilahirkan James Joseph

Nilai bersih Jim Cramer adalah $ 150 juta dolar dan merupakan pengarang terlaris, personaliti televisyen terkenal, bekas pengurus dana lindung nilai. Dia telah mendapat banyak popularitas setelah menjadi tuan rumah "Mad Money" CNBC, dan menjadi pengasas bersama dan ketua TheStreet.com . Untuk kedudukannya yang berbeza di CNBC, Jim Cramer mendapat gaji tahunan $ 5 juta. Dia juga memperoleh sejumlah besar gaji dari pengeluaran dan pendahuluan buku.

:arrow_right: Kehidupan Awal:

Jim Cramer dibawa ke dunia oleh ibu bapa Yahudi pada tahun 1955 di Pennsylvania (pinggiran bandar Philadelphia), Wyndmoor, Louise A. adalah ibunya. Dia seorang tukang. N. Ken Cramer adalah ayahnya. Dia adalah seorang ahli perniagaan. Dia menuntut International Packaging Products, sebuah organisasi yang berpusat di Philadelphia yang menjual kertas pembungkus, kotak, dan karung kepada peruncit dan kafe. Cramer pergi ke Pennsylvania, di sana dia mendapat kemasukan di Sylvania Springfield Township High School di Montgomery County. Pada tahun 1971, di antara kedudukan pertamanya, Cramer menjual yogurt beku dan Coca-Cola di Stadium Veterans semasa permainan Philadelphia Phillies. Pada masa itu dia mula menjana pendapatan sendiri. Anehnya, Cramer mempunyai minat dalam stok ketika dia berada di kelas 4. Oleh itu, di kelas 4 dia mula memikirkan stok dan meneruskan pekerjaan ini ke sekolah menengah dan kemudian ke kolej untuk pendidikan tinggi. Dia berminat dengan pasaran saham sejak kecil. Dia membuat portfolio biasa dan mendapat peluang pekerjaan terbaik. Kemudian dia belajar banyak simbol bekerjasama.

:stop_button: Ringkasan:

Nilai bersih Jim Cramer adalah $ 150 juta. Ibu bapa Jim Cramer adalah Yahudi. Dia dilahirkan pada tahun 1955. Dia dikurniakan ibu bapa yang kreatif. Dia adalah seorang ahli perniagaan yang memiliki syarikat yang menjual kertas, beg, dan kotak pembungkus. Ibunya adalah seorang seniman. Mungkin Jim telah mewarisi sifat lakonan dari ibunya.

:stop_button: Pendidikan Awal dan Kerjaya:

Pada tahun 1977, Jim Cramer mendapat gelaran magna cum laude dari Harvard College. Di sana dia memperoleh Sarjana Muda Sastera dalam pemerintahan. Selain itu, Cramer adalah Presiden dan Ketua Pengarang The Harvard Crimson di Harvard College. Selain itu, Cramer adalah Cendekiawan Nasional.

Selepas sekolah, Cramer adalah wartawan peringkat bahagian. Nilai bersih Jim Cramer meningkat pada masa itu. Dia menghasilkan $ 15,000 setiap tahun. Cramer bekerja untuk Demokrat Tallahassee di Tallahassee, Florida pada awal 1 Mac 1978. Di sinilah dia adalah satu-satunya untuk melindungi pembunuhan Ted Bundy sejak dia tinggal beberapa dataran jauh. Richard Oppel adalah ketua penyelia pada masa itu. Dia berkata, "Cramer menyerupai ram penggerak. Pelengkap ini semuanya dalam satu untuk Cramer. Ini mendorongnya untuk melakukan pekerjaan lebih lanjut. Dia luar biasa mendapat cerita. " Dia dengan cara ini bekerja untuk Los Angeles Herald-Examiner yang menyusun pujian. Selama ini, beberapa perompak datang ke apartmennya dan menjarahnya dan dia kehilangan segalanya. Dia cukup malang untuk hidup di luar kenderaannya selama 9 bulan. Dia juga bekerja untuk Gabenor California Jerry Brown. Cramer adalah salah seorang wartawan utama di American Lawyer.

Cramer mendapat sijil Juris Doctor dari Harvard Law School pada tahun 1984. Jim Cramer mula memasukkan sumber ke dalam pertukaran kewangan semasa dia pergi ke sekolah undang-undang. Pada masa itu dia mendapat banyak minat dan pengalaman di bursa saham yang mendorongnya untuk meneruskan kerjanya. Dia membuat cukup dari pasaran saham. Oleh itu dia dapat menampung pengajian. Cramer mula memajukan hartanahnya dengan meninggalkan stok saham yang keluar dari surat balasannya. Semasa di Harvard, lulusan Michael Kinsley mengenalnya dengan pemilik The New Republic Martin Peretz, yang sampai di Cramer untuk menyusun audit buku. Setelah pertama kali mendapat keuntungan dari pilihan saham yang didengarnya melalui surat balas Cramer, Peretz memberikan Cramer $ 500,000 untuk menyumbang. Dalam dua tahun, Cramer memperoleh $ 150,000 untuk Peretz. Selama bertahun-tahun di Harvard Law School, Cramer berfungsi sebagai penerokaan kanan untuk Alan Dershowitz. Dia membantu misi Dershowitz untuk membersihkan pembunuh yang diklaim Claus von Bülow walau bagaimana Cramer menerima von Bülow "sangat bertanggungjawab".

:stop_button: Ringkasan:

Jim Crammer lulus dari Universiti Harvard pada tahun 1977. Di sana dia mendapat ijazah Sarjana Muda dan memperoleh pengalaman yang cukup dalam pasaran saham dan pertukaran kewangan. Sementara pada tahun 1984, lulus magna cum laude, dan gelar Doktor Juris di Harvard Law School. Oleh kerana dia seorang wartawan yang baik, dia kolumnis di Tallahassee, Florida, Cramer membuat liputan mengenai pembunuhan Ted Bundy.

:stop_button: Nilai Bersih dan Pengaruh Semasa:

Nilai bersih Jim Cramer adalah antara $ 100 dan $ 150. Itu semua yang diperoleh orang yang berjaya sepanjang hayatnya. Sejumlah besar kejayaannya berasal dari dana lindung nilai. Tetapi kisah kejayaannya tidak terhad kepada dana lindung nilai sahaja. Melalui dana lindung nilai, Jim Cramer memperoleh banyak pengalaman dalam pelaburan dan perolehan. Cramer memperluas jumlah asetnya melalui metodologi yang diperluas dari banyak sumber pendapatan.

Cap pasaran dan pendapatan dari tanggungjawabnya dari TheStreet.com telah mempengaruhi kekayaan bersih Jim Cramer dan juga reputasi dan pencapaiannya sebagai tuan rumah "Mad Money." "Mad Money" telah mengekalkan kesan kukuh Cramer di dalam domain akaun usaha niaga. Dia adalah salah satu keperibadian yang paling popular dalam nasihat bursa saham.

:arrow_right: Kerjaya:

Dia telah mendapat banyak populariti semasa tamat pengajian dari Universiti Harvard. Selepas itu, kerjayanya dimulakan. Seperti setiap orang yang berjaya, dia juga menghadapi banyak kemerosotan di awal dan akhir kerjayanya. Selepas itu nilai bersih Jim Cramer meningkat. Di sini kami telah mengumpulkan penerangan ringkas mengenai kerjayanya.

:black_large_square: Goldman Sachs:

Setelah bertahun-tahun kepakaran, Jim Cramer menjadi broker saham di Goldman Sachs. Di sana ia melanjutkan pekerjaannya dalam perdagangan, pelayaran, dan pertukaran barang. Jim Cramer mendapat kemasukan ke New York State Bar Association pada tahun 1985 tetapi tidak belajar apa-apa. Surat kebenaran rasminya untuk mengkhusus dalam hal undang - undang ditangguhkan pada 2 April 2009, kerana tidak dapat membayar perbelanjaan pendaftaran.

:black_large_square: Dana terhad:

Pada tahun 1987, Cramer meninggalkan Goldman Sachs dan memulakan pelaburan saham spekulatif , Cramer and Co. (kemudian Cramer, Berkowitz, dan Co.). Aset tersebut bekerja di luar tempat kerja Michael Steinhardt. Penyokong kewangan awal termasuk pendamping dan kohort Eliot Spitzer, Steve Brill, dan Martin Peretz. Cramer menghasilkan $ 450 juta dengan tambahan $ 5 juta dan mendapat caj sebanyak 20% daripada faedah yang dihasilkannya.

Cramer mengaku telah menjual keseluruhan stoknya pada hari Jumaat sebelum Black Monday (1987). Dari tahun 1988 hingga 2000, Cramer mengaku hanya mendapat satu tahun pulangan negatif - 1998, tahun ketika Indeks S&P 500 meningkat 29%. Prestasi rendah pada tahun 1998 mendorong pengeluaran penyokong kewangan yang besar. Pada tahun 1999, aset itu kembali 47% dan pada tahun 2000, ia kembali 28%, mengalahkan Indeks S&P 500 dengan fokus kadar 38. Cramer mengaku telah membuat pulangan normal 24% setiap tahun lebih dari 14 tahun dan "membawa pulang $ 10 juta secara berkala setiap tahun dan lebih." Namun, hasilnya telah dipersoalkan. Hedge Fund adalah salah satu sumber peningkatan kekayaan bersihnya. Pada tahun 2001, Cramer mengundurkan diri daripada berurusan dengan dana pagar. Aset itu kemudian diambil alih oleh rakannya sebelumnya, Jeff Berkowitz.

:black_large_square: Wang Pintar:

Selepas Hedge Fund, Cramer memulakan kerjanya sebagai editor di SmartMoney. Di sana dia mula menyunting majalah. Mereka menuduhnya kerana amalannya yang terhad. Dia tidak dapat melakukan latihan kerana tamatnya lesen latihannya. Sebelum menerbitkan artikelnya, dia memperoleh $ 2 juta setelah membeli saham untuk keuntungan peribadinya.

:black_large_square: TheStreet.com :

Sekeping berita kewangan dan laman web kewangan, TheStreet.com dilancarkan oleh Cramer dan Peretz pada tahun 1996. Cramer adalah pakar organisasi yang paling mencolok dan memberikan kehalusan pertukaran kepada Action Alerts PLUS Portfolio-nya, kepercayaan yang luar biasa, untuk penyokong berbayar laman web ini. TheMaven memperoleh organisasi itu dengan harga $ 16.5 juta pada bulan Ogos 2019

:black_large_square: CNBC :

Pada akhir tahun 1990, Jim Cramer adalah pengulas tamu di CNBC. Cramer bersama-sama memfasilitasi Kudlow dan Cramer (pertama kali dipanggil America Now) dengan Larry Kudlow pada masa antara 2002 hingga 2005. Pada tahun 2005, drama Jim Cramer Mad Money pertama kali dimuat naik dan disiarkan di CNBC. Tujuan utama permainan ini adalah untuk mendorong orang-orang tentang bagaimana melakukannya sendiri dengan "pengetahuan dan alat untuk membantu anda menjadi pelabur terbaik sepanjang masa". Permainannya Mad Money mendorong ribuan orang untuk bangun dan memperoleh Dia membimbing mereka bagaimana mendapatkan dari bursa saham dan melabur. Cramer diperlukan untuk mendedahkan sebarang kedudukan yang dipegangnya dalam saham yang diperiksa di pameran itu dan tidak dibenarkan untuk menukar keselamatan yang telah dia bicarakan di CNBC selama lima hari selepas penghantaran.

:black_large_square: Penampilan Media Lain:

Cramer memfasilitasi siaran awam selama satu jam, Wang Sebenar Jim Cramer, sehingga Disember 2006, yang menghasilkan Mad Money. Pada 13 November 2005, Dan Simply bercakap dengan Cramer selama satu jam. Antara topik perbualan adalah masa lalu Cramer dalam pelaburan saham spekulatifnya; termasuk perangainya yang garang. Jim Cramer muncul sebagai dirinya sendiri dalam dua adegan Penangkapan yang Ditangkap pada tahun 2005. Dia melaporkan bahwa dia telah merombak saham Bluth Company ke "Jangan Beli" dari "Jual Tiga Kali", dan setelah itu mengatakan bahawa stok itu bukan saham " Jangan Beli "lebih lama, melainkan" Tidak selamat. "

Cramer juga pernah menghadiri Today, NBC Nightly News, Low Seats, Late Night with Conan O'Brien, Live with Regis and Kelly, Late Show with David Letterman, The Tonight Show with Jay Leno, Jimmy Kimmel Live! pada bulan Februari 2008, sebagai hakim pelawat di The Apprentice pada Januari 2007, dan ditemui oleh Jon Stewart di The Daily Show pada bulan Mac 2009 (lihat perjuangan Jon Stewart – Jim Cramer). Cramer juga muncul dalam filem 2008 Iron Man karicaturing Stark Industries dalam rancangannya Mad Money, dan dia juga muncul dalam filem Wall Street: Money Never Sleeps. Dia juga mengaku telah memberi nasihat untuk filem Wall Street pertama dengan memberitahu para produser bagaimana dia akan menerobos masuk ke Gordon Gekko.

:arrow_right: Kontroversi:

:black_large_square: Tuntutan Saluran Fox News Channel :

Pada tahun 2000, Cramer dan TheStreet.com menyelesaikan tuntutan dengan Fox News Channel di mana Fox telah menegaskan Cramer telah menolak pengaturan untuk membuat pertunjukan untuk Fox. Perselisihan bermula ketika Fox menyatakan bahawa Cramer memajukan saham TheStreet.com dalam organisasinya

:black_large_square: Kemasukan Manipulasi Pasaran:

Dalam pertemuan pada bulan Disember 2006, Cramer menggambarkan latihan yang digunakan oleh penyelia dana Hedge untuk mengawal kos stok — beberapa yang sah yang dipersoalkan dan yang lain tidak sah. Dia menggambarkan bagaimana dia dapat mendorong saham lebih tinggi atau lebih rendah dengan hanya $ 5 juta di ibu negara ketika dia menjalankan pelaburannya yang pelbagai. Cramer berkata, "Banyak kali ketika saya kekurangan dana lindung nilai spekulatif saya, Pada saat saya berada dalam jarak pendek - yang bermaksud saya memerlukannya turun - saya akan melakukan pergerakan terlebih dahulu yang dapat mendorong prospek." Dia juga menggesa dana lindung nilai untuk turut serta dalam tindakan semacam ini kerana ia adalah "kaedah cepat untuk membawa masuk wang tunai."

Cramer menyatakan bahawa semua yang dia lakukan adalah sah, bagaimanapun, bahawa tingkah laku jenayah adalah perkara biasa di pasaran saham dan industri dana lindung nilai juga. Dia juga menyatakan bahawa beberapa penyelia pelaburan pelbagai aspek menyebarkan berita palsu untuk menurunkan stok: "Apa yang penting ketika anda berada dalam mod pelaburan yang fleksibel adalah tidak melakukan apa-apa yang jauh dengan jujur ​​memandangkan kenyataan yang sebenarnya bertentangan dengan pandangan anda, bahawa ia penting untuk membuat kenyataan lain, untuk membina fiksyen. " Cramer menggambarkan pelbagai strategi yang digunakan oleh ketua dana lindung nilai untuk mempengaruhi kos saham.

Jim Cramer menambah bahawa satu prosedur untuk menurunkan harga saham adalah menyebarkan berita palsu kepada kolumnis yang digambarkannya sebagai "Pisani dari dunia," mengenai wartawan CNBC Bob Pisani, yang dituduh Cramer mempunyai pilihan untuk dikendalikan, dengan mengatakan, "Anda perlu untuk memanfaatkan orang-orang ini. " Dia juga berbicara tentang menawarkan data kepada "koresponden bozo dari The Wall Street Journal" untuk mendapatkan artikel yang diterbitkan. Cramer mengatakan latihan ini, walaupun tidak sah, tidak sukar dilakukan "dengan alasan SEC tidak memahaminya." Dalam pertemuan itu, Cramer menyinggung dirinya sebagai "pahlawan kelas perbankan."

:black_large_square: Prestasi Pelaburan Jim Cramer:

Sebagai penyelia pelaburannya yang pelbagai segi, Jim Cramer mengaku telah memahami "kadar pengembalian sebanyak 24% setelah semua caj untuk waktu yang sangat lama" sehingga dia mengundurkan diri dari dana bersama pada tahun 2001. Dia sendiri mengumumkan pengembalian 36% pada tahun 2000 , di puncak gelembung laman web. Walau bagaimanapun, pameran ini belum diperiksa secara bebas. Pada bulan Januari 2000, dekat puncak gelembung laman web , Cramer mencadangkan memasukkan sumber daya ke dalam stok inovasi dan mencadangkan pengulangan pameran stok pada tahun 1999.

Pada bulan Februari 2000, tahun di mana Cramer mengaku telah memberikan pulangan 36%, Cramer menjamin bahawa hanya ada 10 stok yang perlu dia tuntut dan dia mendapatkannya secara konsisten. Stok ini adalah Digital Island, 724 Solutions, Ariba, Mercury Interactive, Exodus Communications, InfoSpace, Inktomi, Sonera, VeriSign, dan Veritas Software. Dia juga memaafkan sistem penyumbang Benjamin Graham dan David Dodd dan menegaskan bahawa jumlah pendapatan tidak penting. Kesemua 10 pilihan saham ini jatuh pada asasnya pada tahun 2000 ketika gelembung laman web meletup, menjadikan pulangan 36% pada tahun itu dipersoalkan. [Rujukan?]

Pada 6 Oktober 2008, Hari ini, ketika Indeks S&P 500 dinilai pada 1,056, Jim Cramer mengesyorkan kepada penyokong kewangan, "Apa sahaja wang tunai yang anda perlukan untuk lima tahun berikutnya, sila keluarkannya dari bursa sekuriti." Lima bulan selepas fakta, pasaran berada pada tahap 666, penurunan 36.9%. Lima tahun selepas fakta pada 6 Oktober 2013, Indeks S&P 500 telah meningkat pada tahap 1,678 iaitu peningkatan sebanyak 58,7%.

Jim Cramer mencadangkan memasukkan sumber daya ke Bear Stearns, Morgan Stanley, Merrill Lynch, dan Lehman Brothers sebelum saham jatuh pada harga yang ketara. Pada 8 Ogos 2008, menjelang puncak darurat monetari 2007-2008, Cramer mencadangkan memasukkan sumber ke dalam stok bank. Artikel 20 Ogos 2007 di The Wall Street Journal menyatakan bahawa "pilihannya tidak mengalahkan pasar. Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, pemerhati yang memegang stok Cramer akan meningkat 12% sementara Dow naik 22% dan S&P 500 16%. "

:black_large_square: Pada bulan Mac 2009 Kritikan terhadap dasar Obama:

Pada 2 Mac 2009, Cramer mengatakan bahawa Presiden Barack Obama bertanggung jawab atas "pemusnahan kekayaan besar yang saya lihat oleh seorang presiden". Sebuah organisasi Presiden yang marah bertindak balas, dengan Setiausaha Akhbar Robert Gibbs menyatakan, "Sekiranya anda menghidupkan program khusus, ia disediakan untuk sedikit orang. Saya tidak begitu pasti perkara yang diketengahkannya membuat sebahagian daripada penyataan. Anda boleh kembali dan melihat beberapa pengumuman yang dibuatnya pada masa lalu mengenai ekonomi dan keajaiban di mana sebahagian daripada cadangan untuk mereka juga. "

Jim Cramer bertindak balas terhadap Gedung Putih, dengan mengatakan, "Pengukuhan? Pada 5 Mac 2009. Lihatlah penurunan pertukaran kewangan yang luar biasa, dalam semua fail, sejak permulaan presiden, dengan penurunan yang semakin cepat ketika rancangan perbelanjaan menjadi nyata kerana ketakutan dan keraguan besar arkib yang ditanam : Meningkatkan tugas sebelum apa yang boleh menjadi Depresi Besar kedua, menghapuskan faedah dalam organisasi rawatan perubatan, mengatasi elaun pinjaman rumah ketika penurunan nilai rumah AS berada di belakang sebahagian besar dari bencana dunia dan pasti penurunan mempengaruhi bank-bank kita, dan mendorong program cap dan pertukaran yang kuat yang dapat meningkatkan kos tenaga bagi ribuan individu. "

:stop_button: Petikan Paling Motivasi Oleh Jim Cramer:

Cramer pernah berkata, "Saya telah kehilangan sejumlah besar wang dalam pelbagai sektor perniagaan, dan saya merasakan bahawa itu adalah sesuatu yang dapat meningkatkan pekerjaan anda, bukan lebih mengerikan."

Petikan inspirasi ini mewakili perjuangan yang telah dilakukannya dalam dana lindung nilai seperti penukar saham. Sekiranya anda seorang usahawan atau pelabur dalam jangka masa yang lama maka anda lebih berisiko kehilangan wang. Tetapi itu tidak bermaksud bahawa kerugian adalah masa depan pelabur. Dia mendapat keuntungan yang cukup juga. Naik dan turun adalah sebahagian dari kehidupan. Ini adalah fasa pembelajaran pelabur yang menjadikan mereka lebih kuat dalam permainan dari hari ke hari. "Saya akan mempertahankan apa yang saya terima dan untuk apa yang saya terima secara konsisten," kata Cramer. "Setiap individu mempunyai hak istimewa untuk menjadi kaya di negara ini, dan saya perlu mendorong mereka untuk mendapatkannya."

:stop_button: Bagaimana Jim Cramer Menjadi Ahli Bursa Saham:

Sejak awal lagi, Jim Cramer mempunyai banyak minat dalam pasaran saham. Minatnya mendorongnya untuk mempelajari pasaran saham dan pelaburan. Minatnya untuk bursa saham sangat tinggi sehingga dia mula meninggalkan petunjuk untuk pertukaran saham di mesin penjawab juga. Panduan langkah demi langkahnya sangat mudah difahami dan menarik sehingga orang mendapat minat terhadapnya. Setelah melihat panduannya, satu orang menyampaikan setengah juta dolarnya untuk pelaburan saham kerana Cramer sudah mempunyai banyak pengetahuan mengenainya. Perjuangannya membuahkan hasil. Kemakmuran dengan tunai yang, pada akhirnya, mendapati dia a tugas di Goldman Sachs (NYSE: GS), dan mengikuti tiga tahun di Goldman, Cramer mula pelaburan fleksibel beliau.

Cramer menghabiskan berjam-jam untuk menghitung stok dan ternyata sangat dapat diterima sehingga berjaya mengesan saham yang dapat mengalahkan pasaran. Sesungguhnya, dari tahun 1988 hingga 2000 dia hanya mempunyai satu tahun yang malang sebagai pemilih saham dan menamatkan kerjanya dengan pulangan tahunan yang normal sebanyak 24% lebih dari 14 tahun. Untuk meletakkan keuntungan tersebut , Cramer pada hakikatnya agak lebih baik daripada Warren Buffet ketika memilih saham: Dari tahun 1965 hingga had terjauh 2012, Buffett's Berkshire Hathaway (NYSE: BRK.A) (NYSE: BRK.B) menghargai membina kadar pulangan tahunan sebanyak 19.7% dan dua tahun ke bawah. Yang dikatakan, kemakmuran Buffett adalah sepanjang jangka waktu yang lebih lama dan mengubahnya menjadi multibilioner dengan kekayaan menambah $ 88,2 miliar, walaupun jumlah aset Cramer hanya akan menjadi kesalahan penyesuaian bagi Buffett.

Namun, Cramer meletakkan prestasi pelaburan saham spekulatifnya menjadi tambahan besar dari rumah ke rumah. Nilai bersih Jim Cramer adalah $ 10 juta pada masa itu. Dia kerap membawa pulang lebih dari $ 10 juta setiap tahun pada masa perdana. Ini telah membawanya populariti dan kekayaan. Tetapi, seberapa kaya dengan Cramer, dia mungkin mempunyai banyak lagi.

:arrow_right: SOALAN YANG BANYAK DITANYA:

:one: Adakah anda fikir Jim Cramer keluar dari permainan sebelum waktunya?

Tidak mengejutkan Ya! Sekiranya kita membandingkan nilai bersih Buffet dan Jim Cramer maka kita dapat mengatakan bahawa Carmer meninggalkan permainan terlalu cepat. Tetapi sepanjang dia berada di dalamnya, dia melakukan yang terbaik. Sebagai contoh, Forbes melaporkan bahawa terdapat 45 orang yang sangat kaya yang membuat kekayaan mereka dengan menjalankan pelaburan saham lindung nilai. George Soros adalah orang yang paling kaya dengan baki bank lebih dari $ 25 bilion. Tetapi kemudian, dia memberikan 80% baki banknya kepada orang miskin sebagai amal.

Anehnya jika kita membandingkan pendapatan tahunan Jim Cramer dan pengurus dana Hedge maka kita akan melihat perubahan besar. Pendapatan tahunan pengurus jauh lebih tinggi daripada nilai bersih Jim Cramer. Pada tahun 2016, 25 organisasi dan dana reksadana yang paling banyak memperoleh pendapatan memperoleh $ 11 bilion yang mengagumkan dan pada tahun itulah mereka menghasilkan pulangan yang tidak menyenangkan bagi penyokong kewangan. Pekerja teratas memperoleh $ 1.6 bilion sementara pengurus dana lindung nilai yang paling banyak mendapat pampasan ke-10 mengambil $ 410 juta. Itu hampir lima kali ganda daripada jumlah keseluruhan kekayaan Jim Cramer.

:two: Apa yang telah kita pelajari dari Jim Cramer?

Terdapat beberapa pengajaran yang dapat diambil dari keseluruhan kisah kejayaan Jim Cramer. Perkara utama adalah seseorang harus mempunyai semangat untuk mendapatkan sesuatu. Anda tidak perlu membayar banyak wang untuk latihan formal di bursa saham. Sekiranya anda mempunyai minat dan semangat untuk mendapatkannya, anda boleh mencapai matlamat anda dengan sedikit usaha. Walaupun mustahil untuk menjadi kaya dan berjaya seperti Jim Cramer dan Hedge Fund Manager sekurang-kurangnya kita dapat menjadikan bursa saham sebagai tiket untuk masa depan kita yang cerah. Nilai bersih Jim Cramer adalah $ 150 juta. Dia telah mencapainya dengan perjuangan. Kerjaya ini pasti akan menyokong anda dari segi kewangan dengan cara yang berbeza.

:three: Apakah sebab di sebalik populariti Jim Cramer?

Pengetahuan Jim Cramer mengenai pasaran saham membawanya ke populariti. Dengan pengetahuan pasaran sahamnya, dia merasmikan syarikatnya Cramer and Co. Dia akhirnya mengundurkan diri dari pelaburan pelbagai aspek pada tahun 2001, mencatatkan pulangan tahunan sebanyak 24% dari tahun 1987 hingga 2001 dan menghasilkan jumlah lebih dari $ 10 juta setiap tahun dalam jangka masa 14 tahun.

Selama masa dana Lindung Nilai, Cramer mengasaskan pasaran pertukaran dana komen dan nasihat yang merupakan TheStreet.com . Cramer adalah pelabur terbesar kedua organisasi dan, pada tahap tertentu, organisasi mencapai capaian pasaran $ 1.7 bilion.9

Kemudian pada tahun 2005, Jim Cramer dinyatakan sebagai tuan rumah rancangan CNBC "Mad Money." Ini adalah pertunjukannya yang paling popular sepanjang karier. Tujuan pertunjukan ini adalah untuk mendorong orang berfikir sebagai pelabur profesional dan membiarkan orang lain menyedari bahawa anda berfikir. Populariti rancangan ini telah mencapai tahap tertinggi dalam 10 tahun terakhir yang sangat luar biasa.

:four: Apakah ucapan Jim Cramer yang terkenal?

Berikut adalah ucapan motivasi terkenal Jim Cramer yang menyebabkan pengikutnya melakukan pelaburan di pasaran saham:

• “Maksud saya, saya tidak lebih pintar daripada pasar, tetapi saya dapat mengenali pita yang baik dan pita yang buruk. Saya menyedari bila betul dan bila salah dan itulah kekuatan saya. " • “Saya mendapat sedikit keuntungan. Saya menjana banyak wang dan saya membuat banyak orang kaya. " • "Garis pesta adalah bahawa stok secara historis mengungguli semua rancangan pelaburan lain." • "Orang-orang yang membeli stok kerana mereka naik dan mereka tidak tahu apa yang mereka lakukan layak kehilangan wang."

:five: Apakah pilihan saham dividen teratas Jim Cramers untuk pelabur berpendapatan tetap?

Pilihan Saham Jim Cramer Berikut adalah pilihan saham teratas untuk pelabur berpendapatan tetap:

• Dow Inc (NYSE: DOW): Ia menghasilkan 5.02%. • IBM (NYSE: IBM): Ia menghasilkan 5.17%. • AbbVie Inc (NYSE: ABBV): Ia menghasilkan 4.88%. • B&G Foods, Inc. (NYSE: BGS): Ia menghasilkan 7.11%. • Chevron Corporation (NYSE: CVX): Ia menghasilkan 5.93%. • Verizon Communications Inc. (NYSE: VZ): Ia menghasilkan 4.28%. • American Electric Power Company Inc (NASDAQ: AEP) dengan hasil 3.64% • Dominion Energy Inc (NYSE: D) dengan hasil 3.45% • Entergy Corporation (NYSE: ETR) dengan hasil 3.93%.

:six: Saham mana yang akan naik tinggi dengan rangsangan kerajaan?

Berikut adalah senarai stok yang akan naik tinggi jika mendapat perhatian daripada kerajaan:

• Taiwan Semiconductor Manufacturing Co. (NYSE: TMS) • Apple (NASDAQ: AAPL) • Bahan Gunaan (NASDAQ: AMAT) • Depot Rumah (NYSE: HD) • Pemegang Lantai & Hiasan (NYSE: FND) • United Microelectronics (NYSE: UM) • Gogo Inc (NASDAQ: GOGO)

:seven: Adakah Jim Cramer seorang Jutawan?

Ya, Jim Cramer adalah jutawan. Dia mempunyai nilai bersih $ 150 juta yang sukar dipercayai. Dia telah mendapat banyak popularitas dari rancangan terkenalnya "Mad Money". Selain itu, Jim Cramer telah memainkan peranan penting dalam pasaran saham. Dia adalah ahli dana Hedge. Di sana ia memperoleh banyak popularitas dan kekayaan dengan menelan banyak stok.

:eight: Bolehkah Jim Cramer memiliki stok?

Anehnya, Tidak! Jim Cramer tidak mempunyai kebenaran untuk memiliki pilihan saham. Dia hanya boleh memiliki pilihan saham yang berkaitan dengan CNBC atau Comcast. Semua perkara sama, dia menjalankan amanah dan menyebarkan pilihan saham tersebut melalui kelab khusus ahli yang disebut Action Alerts Plus.

:nine: Bagaimana saya boleh menghubungi Jim Cramer?

Nombor panggilan Jim Cramer adalah 1-800-743-CNBC . Alamat e-mel organisasi Cramer [dilindungi e-mel] . Jim Cramer menerima panggilan sebagai tuan rumah bersama "Mad Money" CNBC. Anda juga boleh menghubunginya melalui e-mel dan komen. Pada waktu timur, pada hari kerja pertunjukan Mad Money disiarkan secara langsung pada jam 5. petang.

:keycap_ten:Huraikan kehidupan peribadi Jim Crammer?

Karen Backfisch adalah rakan sekerja Jim Cramer. Kemudian dia menikahinya pada tahun 1988. Mereka mempunyai dua anak perempuan tetapi bercerai pada tahun 2009 kerana beberapa sebab peribadi. Cece Cramer dan Emma Cramer adalah dua anak perempuannya dari perkahwinan pertamanya.

Lise Detwiler adalah pasangan suami isteri Jim Cramer yang dia nikahi di Brooklyn, pada 18 April 2015. Dia adalah pengawas depan sebuah kafe Itali bernama "The Longshoreman". Dia juga seorang peniaga tanah.

11. Berapa banyak restoran yang dimiliki oleh Jim Cramer?

Dua restoran! Jim Cramer memiliki dua restoran . Pada 5 April 2019, Jim Cramer membuat tweet di mana dia menjelaskan bahawa dia memiliki dua restoran.

12. Restoran apa yang Dimiliki oleh Jim Cramer?

Jim Cramer memiliki Bar San Miguel . Ini adalah restoran Mexico yang bagus, sejuk dan berprofil tinggi.

:arrow_right: Kesimpulan:

Nilai bersih Jim Cramer adalah $ 150 juta dolar. Dia dilahirkan pada tahun 1955. Ibu bapanya adalah Yahudi. Ayahnya adalah seorang usahawan sementara ibunya adalah seorang seniman. Dia telah mewarisi sifat terbaik ibu dan bapanya. Dia adalah hos TV yang terkenal. Dia juga bekerja di pasaran saham sebagai pelabur. Dia telah melihat banyak perubahan dalam kariernya. Cramer pergi ke Springfield Township High School di Montgomery County, Pennsylvania. Dia memperoleh ijazah dari Universiti Harvard. Tetapi minatnya terhadap pasaran saham menyebabkan dia belajar saham dari kelas keempat. Cramer menjadi broker saham di Goldman Sachs pada tahun 1984 di mana dia bekerja dalam perdagangan dan penjualan. Cramer meninggalkan Goldman Sachs dan memulakan dana bersama, Cramer and Co pada tahun 1987. Dia juga merupakan editor di TheStreet.com . Selepas itu, pertunjukan pertamanya "Mad Money" ditayangkan di CNBC.

ARTIKEL BERKAITAN

1 Suka

Pada tahun 1987 Jim Cramer menggunakan pengetahuannya mengenai pasaran saham untuk menubuhkan syarikat dana lindung nilai sendiri, Cramer & Co. Cramer menjalankan dana dari 1987 hingga 2000 dan mendapat pulangan negatif hanya selama satu tahun. Dia akhirnya bersara dari dana lindung nilainya pada tahun 2001, dengan purata pulangan tahunan 24% dari tahun 1987 hingga 2001, dan memperoleh pulangan tahunan purata lebih dari $ 10 juta dalam tempoh 14 tahunnya.

Pertunjukan Mad Money CNBC, yang terkenal dengan hosting oleh Jim Cramer, dirancang untuk mengajar orang bagaimana berfikir seperti pelabur profesional dan bukannya memberitahu mereka apa yang harus difikirkan. Semasa masih menggunakan dana lindung nilai, Cramer mengasaskan TheStreet, sebuah laman web yang memberikan komen dan nasihat mengenai pasaran saham, pada tahun 1996. Cramer adalah pemegang saham kedua terbesar syarikat, dan pada satu ketika syarikat itu mempunyai cap pasaran sebanyak 1,7 Billion AS dolar.

Namun, pada Ogos 2019, Maven memperoleh TheStreet.

Pada tahun 2005, Jim Cramer menjadi tuan rumah pertunjukan CNBC, "Mad Money," yang paling terkenal. Tujuan pertunjukan ini adalah untuk mengajar penonton bagaimana berfikir seperti pelabur profesional, dan bukannya memberitahu orang apa yang mereka fikir seharusnya. Populariti rancangan itu telah meningkat dengan stabil sejak 10 tahun yang lalu, menjadikannya salah satu rancangan pelaburan paling popular di CNBC.

Kejayaan Cramer di "Mad Money" membolehkannya menjadi tuan rumah dan tetamu muncul di beberapa rancangan pelaburan di beberapa syarikat penyiaran. Sebagai tambahan, Cramer telah muncul di pertunjukan kewangan bukan pelaburan terkemuka seperti Arrested Development, The Tonight Show, dan The Daily Show.

Jim Cramer mempunyai anggaran nilai bersih $ 100 juta, menurut Money, Inc.

Sebilangan besar kekayaan bersihnya berasal dari kejayaannya sebagai pengurus dana lindung nilai, tetapi kejayaannya tidak berhenti di situ. Dengan pengalamannya sebagai pengurus dana lindung nilai, Cramer telah mengembangkan kekayaannya melalui strategi yang pelbagai dengan pelbagai sumber pendapatan.

Cap pasaran dan aliran tunai dari pegangannya di TheStreet telah meningkatkan nilai bersihnya, begitu juga dengan ketenaran dan kejayaannya sebagai kumpulan "Mad Money". "Mad Money" telah mempertahankan pengaruh kuat Cramer dalam ruang pembiayaan pelaburan. Dia adalah tokoh terkemuka dalam nasihat pasaran saham.

Petikan paling berpengaruh

Cramer pernah berkata, "Saya kehilangan banyak wang di pasaran yang berlainan dan saya rasa itulah yang menjadikan anda lebih baik, bukan lebih buruk."

Petikan ini adalah contoh sempurna seseorang Cramer muncul dari pengalamannya sebagai pengurus dana lindung nilai dan sebagai penasihat pelaburan udara. Sekiranya pelabur bertahan dalam permainan cukup lama, mereka akan kehilangan wang. Tetapi apa yang dilakukan oleh pelabur dengan pembelajaran itu menjadikan mereka berjaya atau gagal.

"Saya akan memperjuangkan apa yang saya percayai dan apa yang selalu saya percayai," kata Cramer. "Setiap orang berhak untuk kaya di negara ini dan saya ingin menolong mereka sampai di sana."

Ini adalah gambaran pemikiran Cramer ketika dia memberi nasihat mengenai pertunjukan "Mad Money".

jim cramer nilai bersih

Nilai Bersih Jim cramer adalah $ 150 juta

cramer cece

Cece cramer adalah anak perempuan Jim crammer.

jim cramer 2009

Pada 12 Mac 2009, personaliti TV Jim Cramer muncul sebagai tetamu dalam rancangan harian bersama Jon Stewart. Dia muncul sebagai tindak balas terhadap kritikan CNBC selama seminggu oleh tuan rumah Jon Stewart.

berapa umur jim cramer isteri

Isteri Jim crammer Lisa Cadette-Detwiler berumur 53 tahun .

yang merupakan isteri pertama jim cramer

Karen Backfisch-Olufsen adalah isteri pertama Jim crammer.

jim cramer zaman

Umur Jim crammer ialah 66 tahun .

pendapatan tahunan jordan belfort

Pendapatan tahunan Jordan belfort adalah $ 49 juta .

adakah jim cramer mempunyai anak

Ya, Jim crammer mempunyai 2 anak perempuan; Cece crammer dan teks kuat Emma crammer.

nilai bersih alan spitzer

Alan spitzer mempunyai nilai bersih $ 200 hingga $ 300 juta .

jim cramer tinggi

Ketinggian Jim crammer ialah 1.68 m .

pendapatan tahunan steve harvey

Pendapatan tahunan Steve harvey adalah $ 30 juta .

jim cramer gaji gila wang

Dia mungkin tuan rumah "Mad Money" CNBC yang terkenal sebagai pengasas bersama dan ketua TheStreet.com . Jim Cramer memperoleh $ 5 juta setahun dari pelbagai pekerjaan di CNBC.

pendidikan jim cramer

Cramer menghadiri Universiti Harvard di mana dia memperoleh ijazah sarjana muda dalam pentadbiran awam pada tahun 1977, lulus dengan gelar magna cum laude. Pengalaman kewartawanannya bermula di kolej ketika menjadi Presiden dan Ketua Pengarang Harvard. Crimson, dan melanjutkan pelajarannya di Harvard Law. Sekolah di mana dia memperoleh ijazah Juris Doctor pada tahun 1984 .

jimmy stanley nilai bersih

Nilai bersih Jimmy Stanley adalah $ 106 Juta .

jim meningkat nilai bersih

Jim rose mempunyai nilai bersih sekitar $ 1 Juta- $ 5 Juta .

nilai bersih michael steinhardt

1.2 bilion USD.

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

S: Berapa harga Cramer di CNBC?

Cramer mendakwa telah menghasilkan pulangan tahunan purata 24% selama 14 tahun dan "secara berkala mengambil kembali $ 10 juta setahun dan lebih." Namun, hasilnya telah dipertikaikan. Pada tahun 2001, Cramer bersara daripada menguruskan dana lindung nilai.

S: Berapakah nilai bersih David Faber?

Ekuiti dan Gaji David Faber: David Faber adalah wartawan kewangan dan penganalisis televisyen dengan nilai bersih $ 16 juta.

S: Apakah nilai bersih Becky Quick?

Becky Quick mempunyai nilai bersih $ 15 Juta.

S: Berapakah gaji tahunan Joe Kernen?

Joe Kernen mempunyai gaji tahunan $ 3 juta setiap tahun.

Q: Restoran apa yang dimiliki oleh Jim Cramer?

Bar San Miguel.

S: Berapa harga Maria Bartiromo?

Nilai dan Gaji Bersih Maria Bartiromo: Maria Bartiromo adalah wartawan, kolumnis dan penyiar berita televisyen Amerika dengan nilai bersih $ 50 juta .

Kesimpulannya

Jim Cramer, bernama James Joseph Cramer, (lahir 10 Februari 1955 di Wyndmoor, Pennsylvania, Amerika Syarikat), personaliti televisyen Amerika yang terkenal dengan rancangan nasihat pelaburannya Mad Money (2005-).

Cramer mula-mula berminat dalam pasaran saham sejak kecil; dia menghafal simbol saham syarikat dan mengatur portfolio khayalan. Pada tahun 1977, dia lulus dari Universiti Harvard, di mana dia pernah berkhidmat sebagai editor akhbar pelajar, The Harvard Crimson, pada tahun terakhirnya. Selepas tamat pengajian, Cramer bekerja sebagai wartawan untuk sejumlah penerbitan, termasuk Tallahassee Democrat of Florida dan The American Lawyer.

Nilai bersih Jim Cramer ialah $ 150 Juta. Walaupun kejayaannya sebagai pengurus dana lindung nilai menyumbang sebahagian besar kekayaan bersihnya, dia tidak berhenti pada ketika itu dalam kariernya.

Nilai bersih Jim cramer

Siapa Jim Cramer?

Jim Cramer adalah keperibadian televisyen Amerika yang terkenal sebagai tuan rumah Mad Money CNBC, sebuah program televisyen kewangan. Dan dia adalah salah satu hos rancangan CNBC Squawk on the Street.

Jim Cramer mempunyai kerjaya yang panjang dan berjaya dalam perniagaan dan kewangan sebelum menyertai televisyen. Cramer, Berkowitz & Co. adalah bekas syarikat dana lindung nilai . Cramer juga merupakan penulis dan pengulas mengenai pelbagai topik.

Kehidupan Awal Jim Cramer

Jim Cramer dan Louise a. Cramer mempunyai seorang anak lelaki bernama Jim Cramer pada 10 Februari 1955, di Wyndmoor, Pennsylvania. Selain bapanya, ibunya adalah seorang seniman.

Montgomery County, Sekolah Tinggi Springfield Township Pennsylvania adalah tempat Cramer pergi ke sekolah menengah. Pada tahun 1977, dia lulus dari Harvard College dengan Bachelor of Arts dalam pemerintahan. Cramer berkhidmat sebagai ketua pengarang dan presiden The Harvard Crimson, surat khabar pelajar harian kolej itu.

Jim Cramer Bersih Bernilai 2021

Bekas pengurus dana lindung nilai dan keperibadian televisyen, Jim Cramer mempunyai nilai bersih $ 150 juta. Tuan rumah "Mad Money" dan pengasas bersama TheStreet .com mungkin adalah peranannya yang paling terkenal. Jim Cramer memperoleh $ 5 juta setahun untuk pelbagai pekerjaannya di CNBC. Sumber pendapatan lain termasuk royalti buku dan pendahuluan.

Pada akhir 1980-an dan awal 1990-an, Cramer adalah ketua dana lindung nilai Cramer Berkowitz. Aset dana di bawah pengurusan mencapai $ 450 juta pada puncaknya. 24 peratus adalah pulangan tahunan purata. Cramer memberitahu BusinessWeek pada tahun 2005 bahawa kekayaan bersihnya berada dalam lingkungan $ 50- $ 100 juta, menurut penerbitan itu.

Nilai bersih Cramer jauh lebih tinggi pada ketinggian gelembung dot-com, berkat sebahagian besarnya 15 peratus sahamnya di TheStreet .com. TheStreet .com memiliki kapitalisasi pasar $ 1,7 miliar pada tahun 1999, tidak lama setelah dipublikasikan.

Kepentingan 15 peratus Cramer bernilai $ 255 juta pada ketika itu. Pada tahun 2005, setelah kemalangan dot-com, saham itu bernilai sekitar 15 juta dolar.

Nilai Bersih Jim Cramer $ 150 Juta
Tarikh lahir 10 Feb 1955
Jantina Lelaki
Ketinggian 5'5 "
Profesion Wartawan, usahawan, personaliti TV, pengacara, pengulas, pelabur
Kewarganegaraan Amerika Syarikat

Kerjaya Jim Cramer

Cramer mula bekerja pada awal tahun 1970-an. Semasa bekerja di Stadium Veteran di Philadelphia, dia menjual minuman dan ais krim Coca-Cola.

Cramer menjadi berminat dengan saham ketika dia berada di kelas empat, menurut laman webnya. Semasa sekolah menengah dan kuliah, dia terus belajar saham. Semasa menjadi pelajar di Harvard Law School, dia mula melabur di pasaran saham dan menggunakan keuntungan tersebut untuk membayar wang pengajiannya.

Cramer diupah untuk menulis ulasan buku untuk pemilik The New Republic Martin Peretz dalam tempoh yang sama. Kagum dengan kemahiran perdagangan saham Cramer, Peretz menawarkan kepadanya $ 500,000 untuk dimasukkan ke dalam syarikat itu. Dalam dua tahun, pelaburan itu akan dibayar sendiri.

Pekerjaan profesional pertama Jim Cramer adalah sebagai wartawan peringkat kemasukan, memperoleh $ 15,000 setahun setelah dia lulus dari kuliah.

Dia juga meliput pembunuhan Ted Bundy untuk Demokrat Tallahassee, sebuah akhbar harian di Tallahassee, bermula pada bulan Mac 1978, dan merupakan salah satu orang pertama yang melakukannya.

Cramer terus menulis berita kematian untuk Los Angeles Herald-Examiner dan American Lawyer, jurnal perundangan bulanan.

Isteri Jim Cramer

Petang Sabtu lalu Lisa Cadette Detwiler dan Jim Cramer berkahwin di Liberty Warehouse, sebuah tempat di Brooklyn. Sebagai selebriti, Aran Yardeni, ahli arkeologi, dan rakan pasangan itu berkhidmat sebagai Menteri Kehidupan Sejagat.

Di Brooklyn Heights , pengantin berusia 49 tahun bekerja sebagai broker harta tanah untuk Corcoran Group Real Estate.

Dia adalah lulusan Hartford's Trinity College, di mana dia memperoleh ijazah sarjana muda Wanita muda ini berasal dari keluarga penduduk Millbrook, New York: Joan B. Cadette dan Walter M Cadette Sebagai ahli ekonomi untuk JP Morgan di Manhattan, bapa pengantin perempuan itu bersara .

Sebagai bekas guru bahasa Inggeris di Dominican Commercial High School di Jamaica, Queens, ibunya baru-baru ini bersara dari jawatan tersebut.

Cramer, 60, menjadi tuan rumah "Mad Money With Jim Cramer," sebuah rancangan CNBC yang menganalisis peluang pelaburan. Selama seminggu, dia melancarkan "Squawk on the Street" CNBC. Dia memperoleh ijazah undang-undang dari Harvard, di mana dia juga lulus.

Louise A. dan N. Ken Cramer, yang tinggal di Philadelphia, membesarkannya. Ibu pengantin lelaki adalah seorang seniman, dan dia mewarisi bakatnya.

Ayahnya adalah pemilik Produk Pembungkusan Antarabangsa di Philadelphia, yang menjual kertas pembungkus, kotak, dan beg kepada peruncit, restoran , dan perniagaan lain di kawasan Philadelphia.

Perkahwinan pertama untuk kedua-dua mempelai berakhir dengan perceraian. Pasangan ini bertemu pada Januari 2006 di sebuah bar di Manhattan setelah diperkenalkan oleh rakan bersama. Ketika Ms. Detwiler pertama kali mendengar bahawa Mr. Cramer, yang terkenal dengan sikap suka duka, akan bertemu dengannya, dia mengejek.

Ringkasan: Dia adalah salah satu hos televisyen yang paling terkenal di Amerika Syarikat, dan juga salah satu, jika bukan yang terbaik, penganalisis kewangan. Selain kemasyhurannya, dia telah menarik perhatian orang-orang yang dekat dengannya, termasuk isterinya Lisa Cadette-Detwiler. Jumlah maklumat yang kami ada mengenai Lisa terhad pada masa ini, tetapi kami akan melakukan yang terbaik untuk merangkumi segala-galanya dari kelahirannya hingga usaha profesionalnya baru-baru ini.

Rumah Jim Cramer

  1. Selain karyanya sebagai personaliti TV dan pelabur, Jim Cramer mengumpulkan banyak kekayaan.

  2. Kerjaya pelaburan Jim Cramer didorong oleh syarikat dana lindung nilai .

  3. Semasa bekerja di syarikat itu, dia secara rutin memperoleh lebih dari $ 10 juta setahun. Selain mengadakan pertunjukan Mad Money untuk CNBC, Cramer juga menjana banyak wang.

  4. Ketika Jim Cramer mengalami masalah kewangan , dia tinggal di keretanya.

  5. Sementara itu, Jim Cramer telah berpindah ke sebuah rumah besar di Summit, New Jersey, tempat dia tinggal bersama keluarganya. Rumah itu bernilai sekitar $ 1 juta.

  6. Jim Cramer mempunyai koleksi kereta mahal yang tidak akan dia tunjukkan kepada orang ramai. Ketika dia tweet mengenai keretanya pada tahun 2016, dia mengatakan bahawa ia keren.

Pilihan Saham Jim Cramer

Bekas pengurus dana lindung nilai dan tuan rumah Mad Money CNBC, Jim Cramer adalah salah satu personaliti kewangan paling terkenal di dunia televisyen hari ini.

Kerana dia sangat percaya pada stok teknologi, yang telah melihat pertumbuhan yang meledak selama beberapa tahun terakhir, stoknya secara konsisten mengatasi pasaran.

Seorang bekas pekerja Goldman Sachs, Cramer juga mengasaskan dana lindung nilai, Cramer Levy Partners, dan merupakan ahli pengasas salah satu laman web kewangan terkenal di dunia.

  1. Coinbase Global

  2. Inc. (NASDAQ: COIN)

  3. Chipotle Mexican Grill

  4. Inc. (NYSE: CMG)

  5. Cisco Systems, Inc. (NASDAQ: CSCO) adalah antara saham yang telah disokong oleh Cramer dalam beberapa bulan terakhir.

  6. Ini dibincangkan dengan lebih terperinci di bahagian berikut.

  7. Pada tahun 1996, Cramer mengasaskan bersama TheStreet, sebuah penerbitan kewangan yang selalu dia sumbangkan.

  8. Dia mempunyai nilai bersih lebih dari $ 150 juta.

  9. Kaya dengan berhati-hati, diterbitkan pada tahun 2013, adalah salah satu daripada tiga buku yang telah ditulisnya mengenai strategi pelaburan.

Kejayaan Cramer adalah anomali dalam dunia kewangan besar, yang tidak banyak kejayaan dalam beberapa tahun terakhir. Apabila landskap kewangan dunia berubah, begitu juga industri dana lindung nilai .

Dekad terakhir, pulangan lindung nilainya tidak dapat mengikuti indeks pasar yang tidak dilindungi, yang merosakkan reputasinya.

Tetapi penyelidikan kami dapat meramalkan terlebih dahulu mana dana lindung nilai yang akan mengatasi ETF S&P 500 dengan 124 mata yang meningkat sejak Mac 2017.

Pilihan saham buletin bulanan kami kembali sebanyak 197.2 peratus antara Mac 2017 dan 26 Februari 2021, berbanding 72.4 peratus untuk SPY.

pilihan saham jim cramer

Restoran Jim Cramer

Pemilik San Miguel Bar tidak lain adalah Jim Cramer, AKA The Jim Cramer. Reaksi pertama anda mungkin seperti "terima kasih atas nasihatnya tetapi tolong beri saya sedikit sementara saya menulis restoran ini yang tidak akan pernah saya kunjungi." Kami juga tidak akan menyalahkan anda kerana melakukannya.

Sebilangan besar orang hanya mengetahui bahawa Jim Cramer memiliki Bar San Miguel setelah makan di sana. Sebelum mengunjungi restoran, mungkin ada yang salah menganggapnya sebagai tempat di mana orang meneliti pilihan menu anda dan menjerit kepada anda dalam bahasa Sepanyol di depan seluruh bangunan. Walaupun begitu, anda akan keliru, kerana Bar San Miguel sama sekali tidak seperti itu!

Gambar keperibadian TV yang bertenaga terlintas di fikiran ketika kebanyakan orang mendengar namanya, Jim Cramer. Kisah Jim Cramer, sebaliknya, lebih rumit daripada yang muncul. Bekas pelajar Harvard itu terus bekerja dalam bidang kewartawanan setelah lulus.

Cramer memutuskan untuk menghadiri sekolah undang-undang setelah beberapa tahun melaporkan secara agresif. Pilihan pertamanya adalah sekolah undang - undang di alma maternya. Dia mengusahakan kes Claus von Bulow untuk Alan Dershowitz, yang kemudian disebutnya "sangat bersalah." Dalam perjalanannya untuk menjadi broker saham di Goldman Sachs, Cramer berdagang dan mengesyorkan saham selama ini.

Sebelum membuka Bar San Miguel, Cramer tidak tahu betapa senangnya melayani orang. Pada mulanya, Cramer tertarik dengan idea menghidangkan sarapan pagi pada hari Ahad.

Ada kalanya perbincangan berterusan mengenai wang di depan kamera membuatnya sejuk. Tidak lama kemudian, Jim Cramer dan isterinya telah mencipta perniagaan yang berjaya.

Ringkasan : Pada hakikatnya, Bar San Miguel adalah gabungan Mexico yang hebat dengan margarita yang sangat baik dan teres yang hebat.

Soalan Lazim

1. Berapa harga Cramer?

Tuan rumah "Mad Money" dan pengasas bersama TheStreet .com mungkin adalah peranannya yang paling terkenal. Jim Cramer memperoleh $ 5 juta setahun untuk pelbagai pekerjaannya di CNBC .

2. Stok apa yang dimiliki oleh Jim Cramer?

Coinbase Global, Inc. (NASDAQ: COIN), Chipotle Mexican Grill, Inc. (NYSE: CMG), dan Cisco Systems , Inc. (NASDAQ: NVDA).

3. Berapa umur Jim Cramer?

Apabila tahun 2020 tiba, Cramer akan berumur 65 tahun. James J. Cramer dilahirkan pada 10 Februari 1955, di Wyndmoor, Pennsylvania, Amerika Syarikat sebagai James Joseph Cramer.

4. Siapakah Karen Cramer?

Bekas isteri Jim Cramer, peniaga Wall Street, Karen Backfisch-Olufsen (Cramer), adalah bekas personaliti televisyen . Pada tahun 2009, setelah 21 tahun berkahwin, pasangan itu memutuskan untuk menghentikannya. Di Lehman Brothers, Karen Blackfish-Olufsen bekerja setelah menamatkan pengajian di Stony Brook State University.

5. Di mana Cramer memiliki restoran?

Bar San Miguel. Sebagai bonus , inilah petua. Cramer, Jim, adalah pemilik Bar San Miguel di San Francisco.

6. Adakah kerana Jim Cramer menggunakan perkataan "booyah"?

Cramer menjelaskan asal-usul boo-yah pada 19 Ogos 2005, episod Late Night with Conan O'Brien: Izinkan saya memberitahu anda apa yang berlaku: "Anda membuat saya seratus dolar di K-Mart," kata lelaki New Orleans di rancangan radio saya , "dan kami mempunyai satu perkataan untuk itu di sini, dan itu boo-yah."

7. Apa maksudnya mempunyai banyak wang?

Dana yang disimpan diketepikan untuk kegunaan kecemasan atau peribadi. Wang gila adalah wang yang dikhaskan untuk kesenangan peribadi.

8. Berapakah nilai bersih Melissa Lee?

Wartawan Cina-Amerika Melissa Lee mempunyai nilai bersih 5 juta dolar. Dilahirkan di Great Neck, NY, Melissa Lee memperoleh ijazah dalam bidang pemerintahan dari Universiti Harvard. Dia bekerja sebagai penolong pengelola urusan untuk Harvard Crimson semasa waktunya di Harvard.

9. Berapa pendapatan sauh gaji tertinggi CNBC?

Joe Kernen adalah penyiar berita CNBC di Amerika Syarikat dengan nilai bersih $ 16 juta. Hos bersama CNBC Squawk Box, The Kahuna, juga dikenali sebagai The Kahuna. Menurut laman web syarikat, gaji tahunannya di CNBC adalah 3 juta dolar.

10. Berapa kali Jim Cramer memperbaikinya sebelum dia meninggal?

Jim Cramer, tuan rumah Mad Money, mempunyai kadar ketepatan 47 peratus. Dalam soal pemilihan saham , Bob Doll dari Nuveen Asset Management mengalahkan rata-rata sebanyak 55 peratus.

Kesimpulannya

Tuan rumah televisyen Amerika dan bekas pengurus dana lindung nilai Jim Cramer bernilai $ 100 juta dan mempunyai nilai bersih 50 juta dolar. Pelabur dan usahawan Jim Cramer terkenal dengan kepintaran kewangan dan perniagaannya Pengarang banyak buku terlaris, dia juga sangat dipandang tinggi dalam bidangnya.

Nilai bersih Jim Cramer adalah $ 150 juta, dan dia adalah penjual terbaik, tokoh TV terkenal, bekas pengurus dana lindung nilai. Setelah menjayakan CNBC “Mad Money” dan menjadi pengasas bersama dan ketua The Street com 3, dia menjadi sangat popular. Jim Cramer memperoleh pampasan tahunan sebanyak $ 5 juta untuk pelbagai pekerjaannya di CNBC. Di samping itu, dia menerima gaji yang besar dari pengeluaran buku dan pendahuluan.

Siapa Jim Cramer?

Jim Cramer adalah keperibadian TV Amerika yang paling terkenal kerana menjadi tuan rumah program TV kewangan CNBC Mad Money. Cramer juga merupakan rakan utama CNBC Squawk di jalanan. Sebelum memasuki TV, Jim Cramer mempunyai kerjaya perniagaan dan kewangan yang sangat berjaya .

Dia adalah bekas pengurus dana lindung nilai perniagaannya sendiri bernama Cramer, Berkowitz & Co. Cramer adalah seorang penulis dan pakar. Semasa berada di puncak gelembung dot-com, kekayaan bersih Cramer jauh lebih ketara kerana pemilikannya 15 peratus di Street.

TheStreet.com memiliki pasaran bernilai $ 1,7 miliar pada tahun 1999, tidak lama setelah diluncurkan . Pada tahap ini, bahagian 15% dalam Cramer bernilai 255 juta dolar. Menjelang tahun 2005, kemunduran pasca-dotcom, yang bernilai kira-kira 15 juta dolar .

Fakta Pantas

Nama penuh Jim Cramer
Jantina Lelaki
Tarikh lahir 10 Februari 1955
Umur 66 tahun
Nilai bersih USD 150 juta
Pendidikan Sekolah Tinggi Springfield Township, Harvard College, Harvard Law School, dan Universiti Harvard

Kehidupan peribadi

Jim Cramer dari tahun 1988 hingga 2009, Cramer berkahwin dengan Karen Backfisch. Mereka mempunyai dua anak bersama. Perkahwinan keduanya adalah dengan Lisa Cadette Detwiler, penggerak immobilizer dan pengurus besar restoran The Longshoreman di New York City. Pada bulan April 2015, mereka berkahwin. Asetnya termasuk DeBary Inn in Summit, New Jersey, yang dia dan empat rakan lain beli pada tahun 2009, dan Bar San Miguel di Carroll Gardens, Brooklyn, sebuah restoran dan bar yang dimilikinya bersama isterinya.

Dia tinggal di Summit, New Jersey, dan memiliki bangunan kediaman di Quogue, New York, Long Island, dan 65 ekar New Jersey negara estet. Cramer adalah penyokong terkenal kelab Philadelphia Eagles NFL sejak sekian lama. Selama hampir 20 tahun, dia mempunyai tiket musim.

Maklumat mengenai Kerjaya

Pada awal tahun 1970-an, Jim Cramer mengerjakan pekerjaan pertamanya. Pekerjaan awalnya menjual minuman coca-cola dan ais krim di Stadium Veteran semasa permainan Philadelphia Phillies. Di kelas empat, Cramer memperoleh minat dalam stok.

Dia terus belajar inventori di sekolah menengah dan kuliahnya. Akhirnya, semasa belajar di Harvard Law School, dia mula melabur di pasaran saham dan membayar tuisyen pendapatan perdagangannya. Pada era yang sama, Cramer bertekad untuk menulis ulasan buku untuk pemilik Martin Peretz dari Republik Baru.

Peretz gembira dengan bakatnya dalam perdagangan saham dan menawarkan Cramer $ 500,000 untuk pelaburan. Dalam dua tahun, pelaburan Peretz memperoleh $ 150,000 yang hebat. Setelah mendapat ijazah, Jim Cramer menjadi wartawan profesional pertama dan memperoleh $ 15,000 setahun.

Dia telah menjadi demokrat akhbar harian Tallahassee sejak Mac 1978 dan salah satu individu pertama yang melaporkan pembunuhan Ted Bundy yang mengerikan. Cramer kemudian bekerja sebagai penulis berita kematian untuk Los Angeles Herald-Examiner dan American Lawyer , jurnal perundangan bulanan.

Pada tahun 2002, Cramer bergabung dengan CNBC sebagai hos bersama Kudlow & Cramer (sebelumnya dikenali sebagai America Now). Bersama dengan Larry Kudlow, dia mempersembahkan rancangan itu hingga tahun 2005.

Jim Cramer juga merupakan pengarang beberapa buku popular. Beberapa novelnya yang luar biasa adalah:

1 - Pengakuan penagih jalanan (2002)

2 - Anda telah kacau! Mengapa tangki Wall Street, dan bagaimana anda boleh berjaya? (2002)

3 - Wang Sebenar Jim Cramer: pelaburan sihat di dunia gila (2005)

4 - The Mad Money Jim Cramer: menonton TV, menjadi kaya (2006)

5 - Jim Cramer's Stay Mad for Life: Jadikan anak-anak anda lebih kaya, Tetap lebih kaya (2007)

6 - Kembalinya Jim Cramer ke Genap (2009)

7 - Jim Cramer Berhati-hati Menjadi Kaya (2013)

Ringkasan

Dia mendapat banyak pengiktirafan sepanjang pengajian di Universiti Harvard. Kemudian kerjayanya bermula. Seperti setiap individu yang berjaya, dia juga mengalami banyak kekurangan dalam awal dan akhir kerjayanya. Selepas itu, nilai bersih Jim Cramer bertambah. Ringkasan asas kerjayanya disusun di sini.

Soalan Lazim

Orang bertanya banyak soalan mengenai nilai bersih Jim cramer. Kami membincangkan beberapa perkara di bawah:

:one: Apa kata-kata Jim Cramer yang terkenal?

Berikut adalah kata-kata motivasi terkenal Jim Cramer, yang memberi inspirasi kepada penyokongnya untuk melabur di pasaran saham:

1 - "Maksud saya, saya tidak lebih pandai daripada pasaran, tetapi pita yang sangat baik dan pita yang mengerikan dapat saya bezakan. Saya faham bila dan bila betul dan kekuatan saya itu. "

2 - "Saya telah menghasilkan sedikit wang. Saya menjana banyak wang dan membuat banyak individu kaya. "

3 - "Naratif pesta adalah bahawa inventori secara tradisional melebihi semua rancangan pelaburan lain."

4 - "Orang yang membeli saham bernilai wang yang hilang kerana habis dan mereka tidak tahu apa yang mereka lakukan."

:two: Apa yang Jim Cramer ajarkan kepada kita?

Terdapat banyak perkara yang dapat diambil dari kisah kejayaan Jim Cramer yang lengkap. Yang penting ialah anda harus meminati sesuatu. Anda tidak perlu membayar banyak wang di bursa saham untuk latihan formal.

Sekiranya anda mempunyai keinginan dan minat untuk melakukannya, anda mungkin bekerja keras untuk mencapai objektif anda. Walaupun kita tidak boleh sekaya dan berjaya seperti Jim Cramer dan Hedge Fund Manager, sekurang-kurangnya kita mungkin menggunakan bon itu sebagai tiket menuju masa depan kita yang cerah. 1. Nilai bersih Jim Cramer adalah $ 150 juta.

:three: Bolehkah Jim Cramer mempunyai stoknya sendiri?

Hebatnya, tidak! Jim Cramer tidak mempunyai kebenaran untuk menahan pilihan inventori. Dia hanya dapat memilih pilihan saham yang disambungkan ke CNBC atau Comcast . Semuanya sama, dia menguruskan kepercayaan dan menyebarkan pilihan saham ini melalui kelab Action Alerts Plus sahaja.

:four: Bagaimana saya boleh menghubungi Jim Cramer?

Talian panggilan Jim Cramer adalah 1-800-743-CNBC. Alamat e-mel Cramer [dilindungi e-mel] . Panggilan dihantar ke Jim Cramer sebagai hos bersama "Mad Money" dari CNBC. Anda juga boleh menghubunginya melalui e-mel dan memberi komen. Pada waktu timur pertunjukan Mad Money disiarkan secara langsung pada pukul 5 petang pada hari kerja.

:five: Huraikan kehidupan peribadi Jim Crammer?

Karen Backfisch adalah rakan sekerja Jim Cramer. Dia berkahwin dengannya pada tahun 1988. Mereka mempunyai dua orang anak ; namun, pada tahun 2009, mereka bercerai dengan alasan peribadi yang spesifik. Cece Cramer dan Emma Cramer adalah dua anak perempuan perkahwinan pertamanya.

Lise Detwiler adalah isteri Jim Cramer sekarang; mereka berkahwin di Brooklyn pada 18 April 2015. Memimpin sebuah kafe Itali bernama "The Longshoreman," dia berada di depannya. Dia juga peniaga tanah.

Kesimpulannya

Nilai bersih Jim Cramer adalah $ 150 juta. Dia dilahirkan pada tahun 1955 dan dilahirkan pada tahun 1955. Ibu bapanya adalah orang Yahudi. Mereka adalah orang Yahudi. Ayahnya adalah seorang ahli perniagaan, dan ibunya adalah seorang seniman. Dia telah mewarisi ciri tertinggi ibu dan ayahnya. Dia penyampai TV terkenal. Dia juga bekerja sebagai pelabur di pasaran saham. Dia melihat banyak kenaikan semasa kerjayanya. Cramer bersekolah di Montgomery County, Pennsylvania, sekolah menengah perbandaran di Springfield.

Dia lulus dari Universiti Harvard. Dia lulus. Namun, kecintaannya terhadap pasaran bon mendorongnya untuk meneliti saham kelas empat. Pada tahun 1984, Cramer menjadi broker saham untuk perdagangan dan penjualan di Goldman Sachs. Cramer meninggalkan Goldman Sachs dan, pada tahun 1987, memulakan dana bersama, Cramer and Co. Dia juga penerbit TheStreet.com 3. Tayangan sulungnya, "Mad Money," kemudian disiarkan di CNBC.

artikel berkaitan

Nilai Bersih Jim Cramer sekitar $ 150 juta. Dia secara berkala menyumbang untuk penerbitan kewangan dan The Street. Jim Cramer adalah personaliti televisyen Amerika yang juga pengarang terlaris dan bekas pengurus dana lindung nilai. Dia terkenal kerana menjadi tuan rumah Mad Money CNBC dan juga pengasas dan pengerusi bersama The Street. com.

Siapa Jim Cramer?

Jim Cramer dilahirkan di Wyndmoor yang berada di Pennsylvania pada 10 Februari 1955. Dia tinggal di sebuah rumah di 1401 Cromwell Road. Di mana setiap hari dia akan pulang hanya untuk memeriksa bagaimana pasaran saham pada hari sebelumnya.

Dari kelas enam jim berfikir bahawa jika dia melabur dalam stok yang dia pilih hanya dia akan menghasilkan beberapa juta dolar pada masa itu. Jim Cramer adalah personaliti televisyen Amerika dan merupakan pengarang terlaris.

Juga dia adalah bekas pengurus dana lindung nilai dan mungkin dia terkenal kerana menjadi tuan rumah CNBC Mad Money yang kita semua tahu itu. Dari menjadi pengasas bersama dan pengerusi The Street. com dia terbaik dalam segala hal.

Untuk pelbagai pekerjaannya di CNBC, Jim Cramer memperoleh gaji tahunan sebanyak $ 5 juta. Dia juga memperoleh pendapatan dari pendahuluan buku dan royalti. Cramer menjalankan semua dana lindung nilai Cramer Berkowitz dari hampir 1987 hingga 2001.

Ketika mereka berada di puncak dana itu mempunyai aset $ 450 juta yang berada di bawah pengurusan. Jim menghasilkan pulangan tahunan purata 24%. Pada tahun 2005 jim Cramer memberitahu Business Week bahawa nilai bersihnya dianggarkan berkisar antara $ 50 hingga $ 100 juta.

Pada puncak gelembung dotcom, Jim Cramer mempunyai nilai bersih lebih tinggi. Ini semua kerana kerja keras berkat sebahagian besarnya 15% bahagiannya di The Street. com. Setelah dilancarkan pada tahun 1999, Street mempunyai pasaran tertinggi $ 1.7 bilion. Pada tahap itu Cramer mempunyai 15% bahagian yang bernilai $ 255 juta. Maju cepat ke tahun 2005 kemalangan pasca dotcom yang sahamnya bernilai sekitar $ 15 juta keseluruhannya.

# Fakta ringkas mengenai Jim Bersih bernilai bersih
Nilai Bersih Jim Cramer $ 150 Juta
Tarikh lahir 10 Feb 1955
Umur Berumur 66 tahun
Jantina Lelaki
Profesion Wartawan, usahawan, personaliti TV, pengacara, pengulas, pelabur

Kehidupan Awal Dan Kerjaya

Jim cramer lebih dikenali sebagai Personaliti televisyen Amerika. Dia dilahirkan di Wyndmoor, pinggir bandar Philadelphia yang merupakan Pennsylvania. Dia dilahirkan pada 10 Februari 1955 dari keluarga Yahudi. Ibunya Louise A. Cramer yang merupakan seorang seniman yang hebat. Bapanya Ken Cramer adalah pemilik Produk Pembungkusan Antarabangsa di mana syarikat itu menjual semua barang dari kotak hingga peruncit kertas dan restoran.

Pekerjaan paling awal Cramer pada awal 1970-an ialah menjual Coca Cola dan ais krim di Stadium Veterans. Ini adalah ketika permainan besbol Philadelphia Phillies. Dia menghadiri Springfield Township High School dan melanjutkan pendidikannya di Harvard College di mana dia belajar dan menamatkan ijazahnya.

Dia lulus dari magna laude dari Harvard pada tahun 1977 dengan ijazah Sarjana Muda Sastera. Semasa menjadi pelajar di universiti Harvard, dia selalu terlibat dalam aktiviti kurikulum yang terlibat dengannya ialah The Harvard Crimson yang berperanan sebagai Presiden dan Ketua Pengarang penerbitan.

Dia mendapat lulus dari kolej dan menduduki pekerjaan sebagai wartawan peringkat kemasukan di penerbitan Demokrat Tallahassee di Tallahassee yang berada di Florida. Jim menjadi salah satu orang pertama yang membuat pembunuhan Ted Bundy ketika dia hanya tinggal beberapa blok darinya.

Kerap kali dia bekerja di beberapa penerbitan seperti Los Angeles American Lawyer and Herald Examiner. Dia bahkan bekerja untuk Gabenor California Jerry Brown seperti yang kita tahu sekarang dia bekerja keras.

Dia berpaling ke Harvard untuk menghadiri sekolah undang - undang. Walaupun dia adalah pelajar undang-undang maka dia hanya melabur di pasaran saham dan menggunakan wang yang dia hasilkan dari perdagangan untuk menampung kos pengajiannya. Dia lulus dari universiti undang-undang Harvard pada tahun 1984.

Cramer mendapat pekerjaan sebagai broker saham di Goldman Sachs. Dia tidak dimasukkan ke New York State Bar Association pada tahun 1985. Walaupun begitu dia bekerja sebagai broker saham.

Dia tidak mengamalkan undang-undang. Akhirnya lesennya untuk mempraktikkan undang-undang di New York ditangguhkan pada tahun 2009 akhirnya kerana dia gagal membayar yuran pendaftaran. Pada tahun 1987 Cramer meninggalkan kedudukannya di Goldman Sachs untuk memulakan dana lindung nilai sendiri.

Kehidupan peribadi

Dari tahun 1988 hingga hampir pada akhir tahun 2009, Cramer berkahwin dengan Karen Backfisch yang dengannya dia mempunyai dua anak. Pada 18 April 2015 Jim Cramer berkahwin dengan Lisa Cadette Detwiler yang merupakan broker harta tanah dan pengurus besar The Longshoreman. Juga restoran bistro Itali di pinggir Brooklyn di New York City.

Jim Cramer mempunyai ibu bapa yang kreatif. Ibunya adalah seorang seniman dan bapanya adalah seorang pengusaha syarikat terkenal yang memiliki syarikat yang menjual kotak, kertas pembungkus dan beg.

Cramer bersekolah di Universiti Harvard di mana dia memperoleh ijazah Sarjana Muda dalam pemerintahan pada tahun 1977 kemudian menamatkan pengajian magna laude dan gelar Doktor Juris di Harvard Law School pada tahun 1984. Seorang wartawan yang berjaya di Tallahassee yang berada di Florida. Cramer menutupi pembunuhan Ted Bundy.

Cramer menjalankan dana lindung nilai dari 1987 hingga 2001 dan hanya mendapat pulangan negatif selama satu tahun.

Ibu bapanya adalah individu yang rajin dan kreatif. Sebagai pemuda Cramer menjual ais krim di Stadium Veterans, ketika permainan Phillies tempatan. 3 Pada tahun 1978 Cramer mula bekerja sebagai wartawan.

Cramer dirompak berkali-kali di Florida dan bahkan terpaksa tinggal di keretanya pada satu ketika. Pada tahun 1977 setelah lulus magna laude, pengalaman kewartawanannya bermula di kuliah ketika menjadi Presiden dan Ketua Pengarang Harvard Crimson melanjutkan pendidikannya di Harvard Law School di mana dia memperoleh gelar Juris Doctor pada tahun 1984.

Ringkasan Nilai bersih Jim Cramer sekitar $ 150 juta. Dia secara berkala menyumbang untuk penerbitan kewangan dan The Street. Jim Cramer adalah personaliti televisyen Amerika yang juga pengarang terlaris dan bekas pengurus dana lindung nilai. Dia terkenal kerana menjadi tuan rumah Mad Money CNBC dan juga pengasas dan pengerusi bersama The Street. com.

Soalan Lazim

Terdapat beberapa soalan yang berkaitan dengan Jim Cramer adalah seperti berikut:

1. Berapakah gaji Cramer?

Nilai Bersih Jim Cramer sekitar $ 150 juta. Dia secara berkala menyumbang untuk penerbitan kewangan dan The Street. Jim Cramer adalah personaliti televisyen Amerika yang juga pengarang terlaris dan bekas pengurus dana lindung nilai. Jim Cramer dilahirkan di Wyndmoor yang berada di Pennsylvania pada 10 Februari 1955.

2. Siapa isteri Jim Cramer?

Pada tahun 1988 hingga hampir pada akhir tahun 2009, Cramer telah berkahwin dengan Karen Backfisch yang dengannya dia mempunyai dua orang anak. Pada 18 April 2015 Jim Cramer berkahwin dengan Lisa Cadette Detwiler yang merupakan broker harta tanah dan pengurus besar The Longshoreman.

** 3. Adakah Jim Cramer seorang pengurus wang yang baik? **

Dia adalah bekas pengurus dana lindung nilai dan mungkin dia terkenal kerana menjadi tuan rumah CNBC Mad Money yang kita semua tahu itu. Sejak menjadi pengasas bersama dan pengerusi TheStreet.com, dia adalah yang terbaik dalam segala hal.

4. Berapakah umur Jim Cramer?

Jim Cramer dilahirkan di Wyndmoor yang berada di Pennsylvania pada 10 Februari 1955. dia sekarang berumur 66 Tahun. Ibunya adalah seorang seniman dan bapanya adalah seorang pengusaha syarikat terkenal yang memiliki syarikat yang menjual kotak, kertas pembungkus dan beg.

Kesimpulannya

Jim Cramer dilahirkan di Wyndmoor yang berada di Pennsylvania pada 10 Februari 1955. Dia tinggal di sebuah rumah di 1401 Cromwell Road. Di mana setiap hari dia akan pulang hanya untuk memeriksa bagaimana pasaran saham pada hari sebelumnya.

Dari kelas enam jim berfikir bahawa jika dia melabur dalam stok yang dia pilih hanya dia akan menghasilkan beberapa juta dolar pada masa itu. Jim Cramer adalah personaliti televisyen Amerika dan merupakan pengarang terlaris.

Jim cramer lebih dikenali sebagai Personaliti televisyen Amerika. Dia dilahirkan di Wyndmoor, pinggir bandar Philadelphia yang merupakan Pennsylvania. Dia dilahirkan pada 10 Februari 1955 dari keluarga Yahudi. Ibunya Louise A. Cramer yang merupakan seorang seniman yang hebat. Bapanya Ken Cramer adalah pemilik Produk Pembungkusan Antarabangsa di mana syarikat itu menjual semua barang dari kotak hingga peruncit kertas dan restoran.

Nilai Bersih Jim Cramer sekitar $ 150 juta. Dia secara berkala menyumbang untuk penerbitan kewangan dan The Street. Jim Cramer adalah personaliti televisyen Amerika yang juga pengarang terlaris dan bekas pengurus dana lindung nilai. Dia terkenal kerana menjadi tuan rumah Mad Money CNBC dan juga pengasas dan pengerusi bersama The Street. com.

Siapa Jim Cramer?

Jim Cramer dilahirkan di Wyndmoor yang berada di Pennsylvania pada 10 Februari 1955. Dia tinggal di sebuah rumah di 1401 Cromwell Road. Di mana setiap hari dia akan pulang hanya untuk memeriksa bagaimana pasaran saham pada hari sebelumnya.

Dari kelas enam jim berfikir bahawa jika dia melabur dalam stok yang dia pilih hanya dia akan menghasilkan beberapa juta dolar pada masa itu. Jim Cramer adalah personaliti televisyen Amerika dan merupakan pengarang terlaris.

Juga dia adalah bekas pengurus dana lindung nilai dan mungkin dia terkenal kerana menjadi tuan rumah CNBC Mad Money yang kita semua tahu itu. Sejak menjadi pengasas bersama dan pengerusi TheStreet.com, dia adalah yang terbaik dalam segala hal.

Untuk pelbagai pekerjaannya di CNBC, Jim Cramer memperoleh gaji tahunan sebanyak $ 5 juta. Dia juga memperoleh pendapatan dari pendahuluan buku dan royalti. Cramer menjalankan semua dana lindung nilai Cramer Berkowitz dari hampir 1987 hingga 2001.

Ketika mereka berada di puncak dana itu mempunyai aset $ 450 juta yang berada di bawah pengurusan. Jim menghasilkan pulangan tahunan purata 24%. Pada tahun 2005 jim Cramer memberitahu Business Week bahawa nilai bersihnya dianggarkan berkisar antara $ 50 hingga $ 100 juta.

Pada puncak gelembung dotcom, Jim Cramer mempunyai nilai bersih lebih tinggi. Itu semua kerana kerja keras berkat sebahagian besarnya 15% bahagiannya di The Street.com . Setelah dilancarkan pada tahun 1999, Street mempunyai pasaran tertinggi $ 1.7 bilion. Pada tahap itu Cramer mempunyai 15% bahagian yang bernilai $ 255 juta. Maju cepat ke tahun 2005 kemalangan pasca dotcom yang sahamnya bernilai sekitar $ 15 juta keseluruhannya.

Kehidupan Awal Dan Kerjaya

Jim cramer lebih dikenali sebagai Personaliti televisyen Amerika. Dia dilahirkan di Wyndmoor, pinggir bandar Philadelphia yang merupakan Pennsylvania. Dia dilahirkan pada 10 Februari 1955 dari keluarga Yahudi. Ibunya Louise A. Cramer yang merupakan seorang seniman yang hebat. Bapanya Ken Cramer adalah pemilik Produk Pembungkusan Antarabangsa di mana syarikat itu menjual semua barang dari kotak hingga peruncit kertas dan restoran.

Pekerjaan paling awal Cramer pada awal 1970-an ialah menjual Coca Cola dan ais krim di Stadium Veterans. Ini adalah ketika permainan besbol Philadelphia Phillies. Dia menghadiri Springfield Township High School dan melanjutkan pendidikannya di Harvard College di mana dia belajar dan menamatkan ijazahnya.

Dia lulus dari magna ■■■ laude dari Harvard pada tahun 1977 dengan ijazah Sarjana Muda Sastera. Semasa menjadi pelajar di universiti Harvard, dia selalu terlibat dalam aktiviti kurikulum yang terlibat dengannya ialah The Harvard Crimson yang berperanan sebagai Presiden dan Ketua Pengarang penerbitan.

Dia mendapat lulus dari kolej dan menduduki pekerjaan sebagai wartawan peringkat kemasukan di penerbitan Demokrat Tallahassee di Tallahassee yang berada di Florida. Jim menjadi salah satu orang pertama yang membuat pembunuhan Ted Bundy ketika dia hanya tinggal beberapa blok darinya.

Kerap kali dia bekerja di beberapa penerbitan seperti Los Angeles American Lawyer and Herald Examiner. Dia bahkan bekerja untuk Gabenor California Jerry Brown seperti yang kita tahu sekarang dia bekerja keras.

Dia berpaling ke Harvard untuk menghadiri sekolah undang-undang. Walaupun dia adalah pelajar undang-undang maka dia hanya melabur di pasaran saham dan menggunakan wang yang dia hasilkan dari perdagangan untuk menampung kos pengajiannya. Dia lulus dari universiti undang-undang Harvard pada tahun 1984.

Cramer mendapat pekerjaan sebagai broker saham di Goldman Sachs. Dia tidak dimasukkan ke New York State Bar Association pada tahun 1985. Walaupun begitu dia bekerja sebagai broker saham.

Dia tidak mengamalkan undang-undang. Akhirnya lesennya untuk mempraktikkan undang-undang di New York ditangguhkan pada tahun 2009 akhirnya kerana dia gagal membayar yuran pendaftaran. Pada tahun 1987 Cramer meninggalkan kedudukannya di Goldman Sachs untuk memulakan dana lindung nilai sendiri.

Kehidupan peribadi

Dari tahun 1988 hingga hampir pada akhir tahun 2009, Cramer berkahwin dengan Karen Backfisch yang dengannya dia mempunyai dua anak. Pada 18 April 2015 Jim Cramer berkahwin dengan Lisa Cadette Detwiler yang merupakan broker harta tanah dan pengurus besar The Longshoreman. Juga restoran bistro Itali di pinggir Brooklyn di New York City.

Jim Cramer mempunyai ibu bapa yang kreatif. Ibunya adalah seorang seniman dan bapanya adalah seorang pengusaha syarikat terkenal yang memiliki syarikat yang menjual kotak, kertas pembungkus dan beg.

Cramer menghadiri Universiti Harvard di mana dia memperoleh ijazah Sarjana Muda dalam pemerintahan pada tahun 1977 dan kemudian menamatkan pengajiannya sebagai sarjana doktor di Harvard Law School pada tahun 1984. Seorang wartawan yang berjaya di Tallahassee yang berada di Florida. Cramer menutupi pembunuhan Ted Bundy.

Cramer menjalankan dana lindung nilai dari 1987 hingga 2001 dan hanya mendapat pulangan negatif selama satu tahun.

Ibu bapanya adalah individu yang rajin dan kreatif. Sebagai pemuda Cramer menjual ais krim di Stadium Veterans, ketika permainan Phillies tempatan. 3 Pada tahun 1978 Cramer mula bekerja sebagai wartawan.

Cramer dirompak berkali-kali di Florida dan bahkan terpaksa tinggal di keretanya pada satu ketika. Pada tahun 1977 setelah menamatkan pengajian, pengalaman kewartawanannya bermula di kolej ketika menjadi Presiden dan Ketua Pengarang Harvard Crimson. Melanjutkan pendidikannya di Harvard Law School di mana dia memperoleh gelar Juris Doctor pada tahun 1984.

Ringkasan Nilai bersih Jim Cramer sekitar $ 150 juta. Dia secara berkala menyumbang untuk penerbitan kewangan dan The Street. Jim Cramer adalah personaliti televisyen Amerika yang juga pengarang terlaris dan bekas pengurus dana lindung nilai. Dia terkenal kerana menjadi tuan rumah Mad Money CNBC dan juga pengasas dan pengerusi bersama The Street. com.

Soalan Lazim

Terdapat beberapa soalan yang berkaitan dengan Jim Cramer adalah seperti berikut:

1. Berapakah gaji Cramer?

Nilai Bersih Jim Cramer sekitar $ 150 juta. Dia secara berkala menyumbang untuk penerbitan kewangan dan The Street. Jim Cramer adalah personaliti televisyen Amerika yang juga pengarang terlaris dan bekas pengurus dana lindung nilai. Jim Cramer dilahirkan di Wyndmoor yang berada di Pennsylvania pada 10 Februari 1955.

2. Siapa isteri Jim Cramer?

Pada tahun 1988 hingga hampir pada akhir tahun 2009, Cramer telah berkahwin dengan Karen Backfisch yang dengannya dia mempunyai dua orang anak. Pada 18 April 2015 Jim Cramer berkahwin dengan Lisa Cadette Detwiler yang merupakan broker harta tanah dan pengurus besar The Longshoreman.

** 3. Adakah Jim Cramer seorang pengurus wang yang baik? **

Dia adalah bekas pengurus dana lindung nilai dan mungkin dia terkenal kerana menjadi tuan rumah CNBC Mad Money yang kita semua tahu itu. Sejak menjadi pengasas bersama dan pengerusi TheStreet.com, dia adalah yang terbaik dalam segala hal.

4. Berapakah umur Jim Cramer?

Jim Cramer dilahirkan di Wyndmoor yang berada di Pennsylvania pada 10 Februari 1955. dia sekarang berumur 66 Tahun. Ibunya adalah seorang seniman dan bapanya adalah seorang pengusaha syarikat terkenal yang memiliki syarikat yang menjual kotak, kertas pembungkus dan beg.

Kesimpulannya

Nilai Bersih Jim Cramer sekitar $ 150 juta. Dia secara berkala menyumbang untuk penerbitan kewangan dan The Street. Jim Cramer adalah personaliti televisyen Amerika yang juga pengarang terlaris dan bekas pengurus dana lindung nilai. Dia terkenal kerana menjadi tuan rumah Mad Money CNBC dan juga pengasas dan pengerusi bersama The Street. com. Jim Cramer dilahirkan di Wyndmoor yang berada di Pennsylvania pada 10 Februari 1955. dia sekarang berumur 66 Tahun. Ibunya adalah seorang seniman dan bapanya adalah seorang pengusaha syarikat terkenal yang memiliki syarikat yang menjual kotak, kertas pembungkus dan beg.