Nama penuh Karen Backfisch Olufsen
Kewarganegaraan Orang Amerika
Umur 50 ke atas
Negara Lahir Amerika Syarikat
Ketinggian 5 kaki dan 4 inci
Profesion
Ahli panel TV
Pengasas bersama Metropolitan Capital Advisors, Inc.
Ahli lembaga pengarah "GrafTech international" & "Michael J.Fox"

Karen Backfisch Olufsen

  • Karen Backfisch Olufsen adalah keperibadian Amerika yang terkenal. Dia adalah ahli perniagaan yang cekap.

  • Karen juga mendapat kemasyhuran sebagai isteri kepada hos TV terkenal dan bekas pengurus dana lindung nilai Jim Cramer.

Siapakah Karen Backfisch Olufsen?

  • Karen Backfisch Olufsen adalah panelis TV dan pengasas bersama Metropolitan Capital Advisors, Inc.

  • Selain itu, dia adalah ahli dewan "GrafTech international" dan "Michael J.Fox Foundation for Parkinson Research".

  • Dia dulu terkenal di seluruh dunia kerana kehadirannya yang signifikan di media. Dia mempunyai keperibadian yang sangat cantik dan hijau seperti Elizabeth Taylor Eyelashes .

  • Maklumat lebih terperinci mengenai kehidupan awalnya tidak tersedia. Dia adalah salah satu selebriti terkenal seperti "Meltem Conant" dulu .

:arrow_down: Beberapa maklumat yang lebih berharga mengenai Karen Backfisch Olufsen adalah seperti berikut.

Tarikh lahir:

Karen belum memberitahu dengan tepat mengenai tarikh lahirnya. Namun, diketahui bahawa dia dilahirkan pada tahun 1960-an di Amerika Syarikat .

Umur:

Tarikh kelahiran Karen belum dinyatakan. Umurnya dijangka 50 tahun ke atas.

Pendidikan:

Karen menamatkan pengajiannya dari universiti negeri New York di Stony Brook.

Etnik:

Karen adalah etnik Kaukasia.

Kewarganegaraan:

Karen dilahirkan dan dibesarkan di New York jadi, dia memiliki kewarganegaraan Amerika.

Status perkahwinan:

Karen Backfisch Olufsen kini masih bujang dan status perkahwinannya ditunjukkan sebagai bercerai.

Kanak-kanak:

Karen mempunyai dua anak dari perkahwinannya dengan Jim Cramer.

Ukuran badan:

Karen Olufsen mempunyai keperibadian yang sangat menawan dan menarik. Dia mempunyai badan yang langsing, condong dan langsing.

:small_orange_diamond: Warna mata: Karen mempunyai warna mata coklat muda dan Hazel. :small_orange_diamond: Tinggi: Ketinggiannya sekitar 5 kaki dan 4 inci w / c kurang dari Joe Biden's Height :small_orange_diamond: Berat: Berat badannya sekitar 50 Kg.

Kehidupan awal Karen Backfisch Olufsen:

Tidak ada maklumat terperinci mengenai kehidupan awalnya kecuali beberapa fakta. Karen dibesarkan di Las Vegas. Ayahnya dilaporkan sebagai pelatih bola sepak. Dan ibunya adalah penjual bunga.

Dalam muda dia dewasa , dia suka bermain pelbagai sukan terutamanya dia satu bahagian penting dalam pasukan besbol kolej anaknya.

Selain itu, dia juga bersemangat bermain badminton. Selain sukan, dia juga menyukai muzik dan tarian hip hop. Dia adalah peminat besar Mathew Perry dan Michael Jackson.

Sejak kecil, Karen sangat meminati bidang kewartawanan dan sangat memfokuskan kerjayanya seperti keperibadian lain seperti Hyun bin .

Kerjaya Karen Backfisch Olufsen:

Tidak lama selepas menamatkan pengajiannya dari University of New York, Karen Backfisch Olufsen memulakan kerjayanya dengan dana lindung nilai Michael Steinhardt dengan perkongsian Jim Cramer.

Juga, dia bekerja sebagai pengurus portfolio dan banyak menyumbang sebagai penolong naib presiden di Lehman.

:small_orange_diamond: Dia terkenal kerana memberikan sumbangan besar dalam membangun, mengatur dan mengoptimumkan pelbagai portfolio di sana.

:small_orange_diamond: Setelah berkahwin dengan Jim Cramer, dia mula bekerja untuk "Cramer and Co." Menurut Jim Cramer, tanpa kepakaran Karen, perniagaannya tidak akan berkembang dengan pesat. Karen mengendalikan semua pengurusan sumber perniagaannya dengan cara yang sangat baik.

:small_orange_diamond: Pencapaian profesionalnya tidak banyak diketahui kerana dia menjauhkan diri dari berita dan media, dan tidak ada acara yang dapat menjadi tonggak kerjayanya.

:small_orange_diamond: Namun, dia terkenal sebagai pengasas bersama Metropolitan Capital Advisors, Inc. Dia juga telah membuat namanya sebagai anggota dewan "Michael J.Fox Foundation for Parkinson Research" dan "GrafTech International".

:small_orange_diamond: Selain itu, dia juga pemegang amanah tetap di "Montefiore Medical Center". Tambahan pula, walaupun dia mempunyai kerjaya yang sangat terang dan berjaya dengan dirinya, dia juga mendapat banyak kemasyhuran dan perhatian daripada suaminya (kini bekas suami) berkembang kerjaya .

:small_orange_diamond: Tidak diketahui di mana dia bekerja sekarang. Diketahui bahawa dia mempunyai syarikat bursa sahamnya sendiri. Dia juga diharapkan masih bekerja di syarikat Jim Cramer kerana rakannya dan bekas suaminya, Jim Cramer sangat mempercayai kemampuannya .

Nilai bersih Karen Backfisch Olufsen:

Karen Backfisch Olufsen mempunyai kerjaya yang sangat mapan dan berjaya. Dia telah memperoleh banyak wang sepanjang hayat kerjanya.

Nilai bersih sebenarnya tidak diketahui tetapi dia dijangka mempunyai nilai bersih sekitar 5,00,000-6,00,000 dolar. Nilai bersih Karen juga tinggi seperti nilai bersih wayne brady .

Selain itu, gaji tahunannya dijangka antara 34,392-75,076 dolar. Dia telah mengumpulkan semua nilainya dengan membuat banyak keputusan yang bermanfaat untuk syarikat-syarikat tempat dia bekerja.

Dia mendapat penghasilan paling banyak semasa bekerja di Cramer and Co. Walaupun begitu, kerjayanya belum berhenti. Ini diteruskan, dan akan membawa peningkatan lebih tinggi dalam kekayaan bersihnya.

Perkahwinan Karen Backfisch Olufsen: :couple:

Karen berkahwin dengan teman lelaki dan rakan sekerjanya, Jim Cramer, pada tahun 1988. Pada masa itu, mereka berdua bekerja untuk dana lindung nilai Michael Steinhardt.

Setelah bertemu antara satu sama lain, mereka akhirnya saling jatuh cinta. Mereka berkahwin satu sama lain setelah berkawan selama 5 tahun.

Setelah berkahwin, mereka mula bekerjasama untuk Cramer and Co. Mereka berdua menjalani kehidupan yang sangat bahagia dan sejahtera bersama dua anak perempuan mereka. Namun, setelah sekian lama mengekalkan hubungan mereka, mereka berpisah kerana beberapa alasan tertentu.

Karen Backfisch Olufsen berkahwin dan bercerai:

Seperti disebutkan di atas, Karen Backfisch Olufsen mempunyai status perkahwinan yang ditunjukkan sebagai bercerai. Pada masa ini dia hidup sebagai bujang. Namun, dia sudah lama tinggal bersama bekas suaminya, Jim Cramer.

Bagaimana Karen Backfisch Olufsen bercerai?

Perlahan-lahan perkara menjadi masam antara mereka dan perkahwinan mereka tidak berjalan lagi. Dan setelah 21 tahun berkahwin, mereka berdua berpisah dan mengajukan cerai pada tahun 2009.

Tidak ada yang diketahui mengenai alasan perceraian mereka tetapi dikatakan ada beberapa masalah peribadi antara mereka.

Tetapi di sebalik semua perkara ini, jelas bahawa Karen adalah salah satu sebab terpenting di sebalik kejayaan Jim. Dan itu juga diakui oleh Jim Cramer di banyak tempat.

Dia juga telah menulis tentang hal itu di dalam bukunya seperti di bukunya "Confessions Of A Street Addict" di mana dia dengan jelas memberi tanda pada bekas suaminya kerana telah banyak membantunya dalam mengurus Cramer, terutama ketika dia terlalu emosional mengenai stok.

Kehidupan Karen Backfisch Olufsen selepas perceraian:

Dengan mudah difahami bahawa Karen, sebagai seorang ahli perniagaan yang berjaya, bukanlah orang yang bergantung pada kemasyhuran dan kejayaan orang lain.

Dia adalah wanita bebas yang mempunyai kerjaya yang berjaya dan cukup baik untuknya. Setelah bercerai, dia memutuskan untuk tetap bersikap rendah diri dan tertutup. Dia memutuskan untuk mengelakkan media sosial.

Tidak banyak mengesahkan apa yang dia lakukan setelah bercerai tetapi beberapa khabar angin mengatakan bahawa dia mempunyai syarikat bursa sahamnya sendiri yang bekerja.

Saya akan mengatakan lagi bahawa ini adalah pemikiran kita sendiri tetapi jelas bahawa dia menjalani kehidupannya dengan baik. Dia hidup sebagai wanita bujang dengan dua anak perempuannya.

Namun, bekas suaminya telah berkahwin dengan ejen harta tanah bernama Lisa Cadette Detwiller pada 18 April 2015.

Bekas suami Karen Backfisch Olufsen::boy:

Jim Cramer adalah personaliti TV Amerika yang terkenal. Dia adalah bekas pengurus dana lindung nilai dan syarikat laris. Lebih-lebih lagi, dia adalah tuan rumah dan personaliti rancangan kewangan terkenal CNBC "Mad money". Selain itu, dia juga merupakan ketua dan pengasas bersama Thestreet .com, Inc. Dia juga diakui sebagai pengasas dan rakan kongsi kanan dari "Cramer Berkowitz".

Bekas suaminya, Jim Cramer, mempunyai nilai bersih sekitar 100 juta dolar.

Kanak-kanak Karen Backfisch Olufsen: :child:

Karen Backfisch Olufsen dikurniakan dua anak perempuan yang comel dari perkahwinannya dengan Jim Cramer. Anak perempuannya diberi nama sebagai Emma Cramer dan Cece Cramer.

Tarikh lahir anak perempuannya tidak dinyatakan. Juga, jalan kerjaya yang mereka pilih tidak ditentukan. Selepas perceraiannya, dia memenangi hak penjagaan anak perempuannya dan kini tinggal bersama anak perempuannya dengan aman.

Juga dikatakan bahawa dia telah menerima sejumlah besar tunjangan setelah perceraiannya.

Akaun media sosial Karen Backfisch Olufsen:

Walaupun, pengaruh media sosial semakin meningkat dari hari ke hari kerana ia adalah cara yang mudah dan senang di mana peminat berhubung dengan selebriti kegemaran mereka dan selebriti dapat dengan mudah memberitahu peminat tentang aktiviti mereka.

Karen Backfisch OlufsenWalau bagaimanapun, dalam hal ini, Karen Backfisch Olufsen tidak banyak terlibat. Dia tidak banyak menggunakan platform media sosial. Walaupun, dia mempunyai akaun di Facebook dan Twitter tetapi ia tidak banyak digunakan olehnya.

Ringkasan: :writing_hand: Karen Backfisch Olufsen adalah seorang ahli perniagaan terkenal dan bekas isteri kepada hos TV terkenal Jim Cramer. Dia mempunyai kerjaya yang cerah dan berjaya. Dia bercerai setelah 21 tahun perkahwinannya dengan Jim Cramer dan mempunyai dua anak perempuan. Nilai bersihnya adalah sekitar $ 5,00,000 hingga $ 6,00,000. Dia tidak banyak aktif di akaun media sosialnya.

Soalan Lazim: :question:

Berikut adalah beberapa soalan yang sering diajukan oleh peminat Karen, dan ia adalah seperti berikut.

1. Siapakah bekas suami Karen?

Mantan suami Karen adalah Jim Cramer, dia berusia 64 tahun dan Jim sangat terkenal sebagai penyiar CNBC adalah pelabur, dia usahawan, dia ahli perniagaan dan dia pengarang terlaris.

2. Adakah Karen kini bekerja dengan Jim Cramer?

Ya, Oleh kerana kepercayaan Jim pada Karen Backfisch-Olufsen, dia kini menjadi pekerja di syarikat Jim.

3. Apa yang dilakukan Karen selepas bercerai?

Seperti yang kita ketahui bahawa Karen adalah wanita bebas dia bercerai tetapi tidak bergantung kepada mana-mana orang bahkan bukan bekas suaminya. Karen adalah wanita berbakat yang dia mesti menjalani kehidupan yang hebat.

Kesimpulan::books:

Karen Backfisch Olufsen adalah ahli perniagaan yang berjaya. Dia telah mendapat banyak kemasyhuran dan populariti dari menjadi bekas isteri Tuan Rumah, pengusaha, pengarang terlaris dan ahli perniagaan Jim Cramer yang terkenal. Mereka mempunyai dua anak perempuan dari perkahwinan mereka. Dia mempunyai kerjaya yang sangat cerah dan berjaya dan telah memperoleh banyak hasil darinya.

Artikel berkaitan:

1. Isteri Hyun Bin

2. Nilai Bersih Wayne Brady

3. Meltem Conant