Kelly Paniagua adalah model dan pelakon terkenal yang terkenal dengan jodoh dan kemudian berkahwin dengan Julian McMahon. Julian McMahon adalah pelakon pemenang anugerah terkenal dan juga dia terkenal sebagai anak bekas Perdana Menteri Australia. Kelly adalah isteri ketiga Julian McMahon.

Kelly Paniagua:

Pada masa ini, cinta dan kemasyhuran dari orang ramai dicapai dalam beberapa cara. Sebilangan orang memperolehnya dengan memilih jalan kerja keras dan kesabaran sementara sebilangan orang memperolehnya pada awal permulaan kerjaya mereka dengan bantuan orang lain. Salah satu contoh, dalam kes ini, adalah Kelly Paniagua.

Fakta mengenai Kelly adalah seperti berikut

Nama penuh Kelly Paniagua
Umur 43 tahun
Ketinggian 5 kaki 4 inci
Etnik Etnik Portugis Sepanyol
Kewarganegaraan Orang Australia
Bintang Sagitarius
Warna rambut Coklat gelap
Warna mata Coklat gelap
Hari Lahir 15 Disember 1977
Negara Lahir Australia
Profesion Pelakon, model, dan keperibadian TV
Status perkahwinan Berkahwin
Suami Julian McMahon

Kelly Paniagua adalah pelakon, model, dan keperibadian TV yang terkenal. Dia terkenal sebagai artis Televisyen di Amerika. Ketenarannya mendapat peningkatan yang luar biasa di beberapa negara lain setelah berkahwin dengan anak bekas Perdana Menteri Australia, Sir William McMahon. Suaminya Julian McMahon adalah pelakon dari Australia Amerika yang mempunyai karier lakonan yang cemerlang. Julian adalah pelakon yang memukau peminatnya dengan kemahiran lakonannya yang sangat baik dalam pelbagai siri TV dan filem. Dia telah mendapat beberapa anugerah untuk persembahannya yang luar biasa. Dia mempunyai kerjaya lakonan yang sangat cemerlang. Namun, fokus utama kami adalah pasangannya, Kelly Paniagua.

Kelahiran:

Kelly Paniagua membuka matanya buat pertama kalinya pada 15 Disember 1977 di Australia.

Umur:

Setakat ini, Kelly berumur 43 tahun sama dengan Simon Macauley .

Tanda zodiak:

Kelly termasuk dalam senarai orang yang tanda zodiaknya adalah Sagittarius.

Etnik:

Kelly tergolong dalam etnik Portugis Sepanyol.

Kewarganegaraan:

Kelly mempunyai kewarganegaraan Australia.

Pengukuran Badan:

Sebagai model, Kelly Paniagua mempunyai keperibadian yang sangat berpengaruh. Beberapa ukuran tubuhnya adalah:

  • Tinggi: Kelly adalah sekitar 5 kaki 4 inci.
  • Berat: Berat badannya dan saiz badannya yang lain belum dinyatakan.
  • Warna rambut: Kelly mempunyai warna rambut coklat gelap.
  • Warna Mata: Warna mata Kelly juga berwarna coklat gelap.

Pendidikan:

Kelly Paniagua belum mendedahkan maklumat akademiknya, sekolah, kolej, dan universiti.

Profesion:

Kelly adalah pelakon dan model Australia yang terkenal dengan profesion .

Latar belakang keluarga:

Kelly belum mendedahkan apa-apa mengenai latar belakang keluarganya dan ibu bapanya. Walaupun begitu, tidak ada yang tahu sama ada dia satu-satunya anak orang tuanya atau dia mempunyai beberapa adik-beradik.

Status perkahwinan:

Status perkahwinan Kelly ditunjukkan sebagai berkahwin di akaun media sosialnya.

Pasangan:

Nama pasangannya adalah Julian McMahon yang merupakan pelakon.

Kanak-kanak:

Dia tidak mempunyai anak dari perkahwinannya dengan Julian.

Kehidupan awal Kelly Paniagua:

Terdapat maklumat yang sangat tidak mencukupi mengenai kehidupan Kelly sebelum berkahwin. Perincian mengenai pendidikan awalnya, ibu bapa dan profesionnya, serta adik-beradiknya sangat kekurangan. Sebaliknya, suaminya Julian pada awalnya belajar undang-undang di The University of Sydney, dia melepaskannya kerana ingin mencapai cita-citanya dalam bidang lakonan. Dia adalah anak bekas Perdana Menteri Australia dan terkenal di Australia dan Amerika kerana kemahiran lakonannya yang luar biasa.

Kehidupan dan kerjaya profesional Kelly Paniagua:

Bercakap mengenai kehidupan profesional dan kariernya, Kelly Paniagua adalah pelakon, model, dan keperibadian TV Australia yang berjaya. Dia mempunyai karier pemodelan yang tidak berfungsi sendiri. Dia telah bekerja sebagai jalan pejalan kaki selama beberapa tahun, menjadikannya terkenal di industri ini. Namun, sama dengan kehidupan peribadinya, banyak perkara mengenai kehidupan profesionalnya juga disembunyikan daripada orang ramai. Perincian mengenai tawaran pemodelan utama yang dia perolehi dan jenama yang dia bekerjasama tidak tersedia untuk orang ramai.

Nasib baik, perkara tidak sama dengan kerjaya menulisnya. Ya, selain menjadi model terkenal, Kelly Paniagua juga telah menempa namanya dalam bidang penulisan. Dia adalah beberapa pengarang pemenang anugerah untuk buku ceritanya "Bedtime for Sarah Sullivan". Ia adalah buku cerita Waktu Tidur kanak-kanak. Bukunya telah memenangi beberapa anugerah buku Royal Dragonfly. Dia juga telah membuat aplikasi untuk Waktu Tidur untuk Sarah Sullivan.

Bercakap mengenai karier suaminya, Julian McMahon memulai karier lakonannya dengan tampil dalam filem "Wet and Wild Summer" pada tahun 1992. Begitu juga, dia juga pernah muncul di beberapa video musik seperti "This Is It and This Is the Way". Dari tahun 1993 hingga 1995, ia tampil di sabun siang "Opera Another World" yang merupakan kemunculannya di televisyen Amerika. Begitu juga, dia pernah muncul dalam filem superhero sebagai Doctor Doom di "Fantastic Four". Setelah kejayaan besar filem ini di box office, dia menghitung kembali peranannya sebagai Doom dalam sekuel yang dilancarkan pada tahun 2007. Juga, dia dipilih untuk pertunjukan thriller supernatural. Selain itu, dia juga tampil dalam film seperti "Chasing Sleep", "Red" dan "Bait". Dia telah melonjakkan namanya dalam industri lakonan dengan bekerja dalam 35 filem termasuk siri TV. Selain menjadi pelakon, Julian juga merupakan penerbit berbakat dan telah menghasilkan beberapa dokumentari. Sampai sekarang, dia sedang mengerjakan penampilan barunya sebagai Jess LA Croix dalam siri TV dengan tajuk "FBI: Most Unwanted" yang sedang dalam proses.

Kehidupan berkahwin Kelly Paniagua:

Hubungan Kelly Paniagua dan Julian McMahon menjadi sumber gosip untuk masyarakat Australia dan Amerika sejak sekian lama. Ia adalah pada tahun 2003 ketika pasangan itu memulakan hubungan kencan mereka. Setelah bercerai dua kali, Julian mengekalkan hubungan cinta dengan Kelly selama hampir sepuluh tahun sebelum pertunangan mereka. Pasangan itu bertunang di Paris dan acara itu dirancang oleh Julian dan anak perempuannya Madison McMahon. Pasangan itu kemudian mengikat tali pertunangan setelah satu tahun pertunangan mereka pada 1 Julai 2014. Upacara perkahwinan mereka diadakan di Lake Tahoe, sebuah kawasan tepi tasik di California di mana hanya rakan dan ahli keluarga yang diundang untuk menyaksikan upacara perkahwinan mereka. Sudah lebih dari enam tahun perkahwinan mereka dan pasangan ini menjalani kehidupan yang sangat damai dan bahagia hingga sekarang.

Hubungan masa lalu Kelly dan Julian:

Semua perincian mengenai hubungan cinta Kelly Paniagua. sebelum perkahwinannya disembunyikan. Kami tidak dapat mengatakan apa-apa sama ada dia terlibat dengan orang lain atau tidak sebelum berkahwin. Sebaliknya suaminya, Julian telah berkahwin dua kali sebelum menikahinya dan terlibat dalam banyak urusan cinta seperti Hyun bin . Pertama, dia berkahwin dengan penyanyi bernama Danni Minogue pada 2 Januari 1994. Namun, perkahwinan mereka hanya berlangsung selama satu tahun dan pasangan itu memutuskan untuk berpisah kerana beberapa masalah di antara mereka. Mereka secara rasmi bercerai pada 12 Ogos 1995.

Kedua, dia berkahwin dengan rakan pelakonnya, Brooke Burns, pada 22 Disember 1999. Mereka menjadi ibu bapa seorang anak perempuan pada tahun 2001. Nama anak perempuan mereka ialah Madison Elizabeth McMahon. Nasib baik, perkahwinan mereka juga tidak bertahan lama dan pasangan tersebut bercerai pada 7 Januari 2002.

Anak Kelly Paniagua:

Kelly dan Julian tidak berkongsi anak dari perkahwinan mereka sehingga sekarang. Namun, Kelly adalah ibu tiri anak perempuan Julian, Madison. Kelly dan Madison mempunyai ikatan yang sangat indah. Kelly selalu suka meluangkan masa bersama suami dan anak perempuannya. Anak perempuan mereka berumur 20 tahun sekarang dan gemar bermain bola tampar pantai. Pada masa ini, mereka tinggal di Los Angeles, Amerika Syarikat. Selain itu, Kelly juga jatuh cinta dengan haiwan peliharaan. Dia mempunyai banyak binatang peliharaan termasuk kucing, anjing, beberapa burung, ikan dan juga seekor kuda. Seiring berjalannya waktu, cintanya terhadap haiwan peliharaannya semakin meningkat.

Nilai bersih Kelly Paniagua:

Kelly Paniagua belum mengeluarkan maklumat mengenai nilai bersih dan gajinya sehingga sekarang. Dia telah membina kerjaya pemodelan yang berjaya dan telah lama bekerja. Oleh itu, sejumlah besar kekayaan dalam akaun banknya dapat diharapkan.

Kehadiran media sosial Kelly Paniagua:

Kelly Paniagua tidak aktif di platform media sosial kerana dia belum membuat akaun media sosialnya seperti Facebook, Twitter, dan Instagram. Inilah sebab mengapa tidak ada yang tahu banyak tentang hidupnya kerana dia menjalani kehidupan peribadi dan rendah. media sosial kelly paniagua

Pasangan Kelly Paniagua Julian McMahon:

Nama penuh Julian ialah Julian Dana William McMahon dilahirkan pada 27 Julai 1968 adalah bekas model Australia-Amerika, seorang pelakon, dan putera Perdana Menteri Australia, Sir William McMahon . Julian telah memainkan banyak peranan pendukung dan utama karyanya di televisyen dengan "Nip / Tuck" dan "Charmed" membuatnya lebih berjaya juga siri ini memenangi Anugerah Emmy dan Anugerah Golden Globe. Julian McMahon adalah keperibadian hebat seperti Henry Cavil .

Beberapa Fakta mengenai Julian McMahon:

Sebilangan fakta Julian dijelaskan di bawah.

Nama penuh Julian Dana William McMahon
Umur 52 tahun
Ketinggian 6 kaki 2 inci
Berat 83 kg
Ibu bapa William McMahon, Sonia McMahon
Adik beradik Melinda McMahon dan Deborah McMahon
Pasangan suami isteri Dannii Minogue (194-1995), Brooke Burns (1999- 2001), dan Kelly Paniagua (2014)
Anak-anak 1 (Madison Elizabeth McMahon)
Negara yang dilahirkan Sydney, New South Wales, Australia
Tarikh lahir 27 Julai 1968
Bintang Leo
Kewarganegaraan Amerika-Australia
Etnik Bahasa Ireland, Bahasa Inggeris
Warna rambut Coklat gelap
Warna mata biru
Profesion Pelakon dan Model

Filografi Filem Kelly's Spouse Julian:

Tahun Tajuk Filem
1992 Musim Panas Basah dan Liar!
1997 Magenta
1998 Pada Malam Yang Tenang
2000 Mengejar Tidur
2004 Jumpa Pasar
2005 Fantastic Four
2007 Premonition, Prisoner and Fantastic Four: Kebangkitan Surfer Perak
2010 MERAH
2011 Wajah di Kerumunan dan Umpan
2012 Api dengan api
2013 Paranoia
2014 Anda Bukan Anda
2018 Swinging Safari dan Monster Party

akaun media sosial pasangan kelly Julian:

Suami Kelly Julian McMahon sering aktif di akaun media sosialnya . Dia mempunyai sekitar 53.2k pengikut di akaun Instagramnya. Begitu juga, dia mempunyai ribuan peminat yang mengikuti di akaun Twitter dan Facebooknya.

Anda boleh mengikutinya di Instagram dengan mengikuti pautan nipis di bawah ini

Instagram: https://www.instagram.com/julianmcmahonofficial/?hl=en

Anda boleh mengikutinya di Twitter , dengan mengikuti pautan di bawah ini

** Twitter: ** https://twitter.com/ julianmcmahon ? Lang = en

Nilai bersih pasangan Kelly Julian:

Bercakap mengenai nilai bersih dan pendapatan suami Kelly Paniagua, dia mempunyai kerjaya lakonan yang sangat cemerlang dan lumayan. Dia telah memperoleh sejumlah besar wang hingga sekarang. Sebagai pelakon Australia, dia telah mendapat banyak kemasyhuran melalui peranan yang dimainkannya dalam filem termasuk "Prisoner", "Premonition", "Fantastic" dan banyak lagi. Nilai bersihnya dianggarkan sekitar $ 16 juta AS.

Ringkasan: :writing_hand: Kelly Paniagua adalah pelakon dan model terkenal Australia yang mendapat kemasyhuran luas setelah berkahwin dengan Julian McMahon, anak bekas PM Australia. Dia tidak banyak mendedahkan tentang kehidupan awalnya. Dia mempunyai kerjaya pemodelan yang mapan. Dia hidup sebagai isteri Julian McMahon sejak 2014. Dia tidak mempunyai anak sendiri. Nilai bersihnya tersembunyi. Dia tidak aktif di media sosial.

Soalan Lazim: :question:

Berikut adalah beberapa soalan yang sering diajukan oleh peminat Kelly Paniagua dan ia adalah seperti berikut.

1. Apa yang dilakukan oleh Julian McMahon sekarang?

Julian McMahon suami dari Kelly Paniagua menjalani drama perubatan popular Nip / Tuck untuk memerankan Dr ChristianTroy sejurus meninggalkan "Charmed" pada musim lima.

2. Mengapa Brooke Burns dan Julian McMahon bercerai?

Julian McMahon pasangan Kelly sebelum berkahwin dengan Brooke Burns tetapi sayangnya, mereka tidak dapat hidup lama dan berpisah kerana hubungan sulit dengan Shannon Doherty yang merupakan seorang aktris dalam "Charmed".

3. Tiada filem yang dikeluarkan oleh pasangan Kelly, Julian?

Pasangan Julian dari Kelly Paniagua yang merupakan pelakon dan model Australia-Amerika juga telah memainkan peranan yang luar biasa dalam filem dan juga di rancangan TV yang telah dilakukannya di atas 35 filem termasuk siri TV.

Kesimpulan::books:

Walaupun sebagai pelakon dan model, Kelly Paniagua cukup terkenal tetapi kemasyhuran dan kejayaannya mendapat jalan baru ketika dia dikenali sebagai isteri Julian McMahon. Julian McMahon adalah orang yang berjaya yang telah mencipta nama besar dalam industri lakonan.

Artikel berkaitan:

1. Carl Azuz Zaman

2. Jayne Posner

3. Julie Lauren Curtis

Hatsune Miku, kadang-kadang dipanggil Miku Hatsune, adalah bank suara perisian Vocaloid yang dikembangkan oleh Crypton Future Media atau moe anthropomorph rasminya, gadis berusia 16 tahun dengan warna keperakan panjang pirus. Dia menggunakan teknologi mensintesis nyanyian Yamaha Corporation Vocaloid 2, Vocaloid 3, atau Vocaloid 4. Dia juga menggunakan Piapro Studio Crypton Future Media, nyanyian yang mensintesis Plugin.

Dia adalah Vocaloid kedua yang dijual menggunakan enjin Vocaloid 2 atau Vocaloid Jepun pertama yang menggunakan enjin 2 versi Jepun. Suaranya adalah model dari pelakon suara Jepun Saki Fujita. Personalisasi Miku telah ditampilkan sebagai idola maya atau telah tampil di konsert di atas pentas sebagai unjuran animasi (unjuran pelakon belakang pada skrin kaca bersalut khas).

kelly paniagua

Nama watak berasal dari penggabungan kata-kata Jepun untuk kata pertama, suara, atau masa depan, yang bermaksud "suara pertama masa depan", merujuk pada posisinya sebagai yang pertama dari "Character Vocal Series" Crypton.

Hatsune Miku adalah Vocaloid pertama yang dikembangkan oleh Crypton Future Media setelah mereka mengendalikan pembebasan vokal Yamaha Meiko atau Kaito. Nama "Hatsune Miku" disusun segera setelah pengumuman Vocaloid 2, jika vokal Inggeris atau Jepun dikembangkan untuk watak tersebut. Reka bentuk yang dimaksudkan ditangguhkan atau kemudian digunakan untuk Megurine Luka sebagai gantinya.

Miku dimaksudkan untuk menjadi yang pertama dari siri Vocaloids yang disebut "Character Vocal Series", yang termasuk Kagamine Rin / Len atau Megurine Luka. Masing-masing mempunyai konsep atau arah vokal tertentu.

Dia dibangun menggunakan teknologi Vocaloid 2 Yamaha, atau kemudian dikemas kini ke versi enjin yang lebih baru. Dia diciptakan dengan mengambil sampel vokal dari pelakon suara Saki Fujita pada nada atau nada yang terkawal. Sampel-sampel itu semua mengandungi fonetik Jepun tunggal yang, jika digabungkan, menghasilkan lirik atau frasa penuh. Suara sampel harus diubah oleh mesin synthesizer atau dibangun menjadi instrumen gaya keyboard dalam perisian Vocaloid.

Crypton melancarkan Hatsune Miku pada 31 Ogos 2007. Crypton mempunyai idea untuk melepaskan Miku sebagai "diva android dalam dunia yang akan datang di mana lagu-lagu hilang." Hatsune Miku dilancarkan untuk Vocaloid 3 pada 31 Ogos 2013, termasuk perpustakaan vokal Inggeris.

Dia adalah Vocaloid pertama yang dikembangkan oleh syarikat itu, setelah pegangan pelepasan komersial mereka dari Yamaha Corporation mengembangkan vokal "Meiko" atau "Kaito", menjadikannya Vocaloid ketiga yang akan dijual secara komersial oleh syarikat.

Pada 30 April 2010, alat tambah baru untuk Miku, yang disebut Hatsune Miku Append, dilancarkan, yang terdiri daripada enam timbres berbeza untuk suaranya: Lembut (timbre lembut), Manis (berkualiti muda, berkualiti chibi), Gelap ( matang atau melankolik), Cerah (terang atau ceria), Padat (keras, suara yang jelas), atau Cahaya (tidak bersalah atau malaikat). Miku Append dibuat untuk memperluas perpustakaan suara Miku, atau dengan itu memerlukan program asal untuk dipasang pada komputer pengguna terlebih dahulu. Ini adalah kali pertama Vocaloid melakukan pelepasan seperti itu, atau lebih banyak versi Append dilaporkan dari Crypton Future Media di kemudian hari.

Telah disebutkan bahawa bank suara Append ke-7, suara falsetto, telah dirakam; namun, oleh kerana para pembangun tidak menyangka ini akan berguna sendiri, tidak ada rancangan yang dibuat untuk pembebasan bebas. Semasa pengembangan Kagamine Append, append "Dark Whisper / Sweet" sedang dipertimbangkan. Vokal bahasa Inggeris Miku juga dijangkakan untuk pelepasan Vocaloid 2, tetapi ini tidak dikeluarkan dalam mesin kerana kualiti yang rendah.

Untuk membantu penghasilan animasi 3D, program MikuMikuDance dikembangkan oleh pengaturcara bebas. Perisian perisian percuma membolehkan ledakan animasi buatan kipas dikembangkan, sekaligus menjadi pendorong untuk mempromosikan lagu Vocaloid itu sendiri. Ini melahirkan "Pesta NicoNico Cho", di mana peminat dapat menyerahkan animasi mereka ke persembahan holografik langsung dari lagu-lagu Vocaloid yang popular.

Bank suara Inggeris untuk Hatsune Miku diumumkan pada tahun 2011 atau akan dikeluarkan pada akhir tahun 2012. Walau bagaimanapun, keputusan untuk berpindah ke Vocaloid 3 atau masalah dengan pengucapan bahasa Inggeris menunda pembebasannya. ini akhirnya dikeluarkan pada 31 Ogos 2013 melalui pengedaran digital.

Perpustakaan vokal Hatsune Miku Vocaloid 3 Jepun dikeluarkan pada 26 September 2013. ini mengandungi kemas kini kepada semua vokal Vocaloid 2 sebelumnya kecuali Vivid atau Light. Ini kemudian dikeluarkan secara berasingan, walaupun pada mulanya ditawarkan kepada siapa saja yang sudah memiliki Hatsune Miku, Hatsune Miku Append, atau Hatsune Miku V3.

Setelah diimport ke Vocaloid4, semua vokal Vocaloid3 Hatsune Miku dapat menggunakan sistem Cross-Synthesis (XSY) baru yang dibina untuk enjin baru Vocaloid 3. Suara itu juga diimport ke dalam peranti bernama Pocket Miku, yang dikeluarkan pada 3 April 2014 .

Hatsune Miku menerima kemas kini untuk enjin Yamaha Vocaloid 4 dengan nama Hatsune Miku V4x. ini menggunakan sistem EVEC baru untuk Piapro Studio, plugin VSTi yang digunakan sebagai alternatif kepada Editor Vocaloid tradisional. EVEC terdiri daripada vokal yang direkodkan. Seiring dengan konsonan, nada suara yang berbeza dapat dicapai.

Dua nada vokal disertakan dalam sistem EVEC: Power atau Soft. Seiring dengan sistem EVEC yang baru, kesalahan fonem yang terdapat di pangkalan suara Miku V2 atau V3 akan diperbaiki yang memungkinkan manipulasi suaranya lebih mudah. Pada 31 Ogos 2016, Hatsune Miku V4X / V4 English telah dikeluarkan.

Bank suara Cina Mandarin dikeluarkan pada bulan September 2017, menjadikan Hatsune Miku produk Vocaloid trilingual pertama. Nama Cina-nya adalah watak-watak Cina untuk nama yang diberikannya, Miku.

Miku telah dipromosikan sejak 2008 atau pada asalnya ditujukan untuk pemuzik profesional. pada 12 September 2007, Amazon.co.jp melaporkan penjualan Hatsune Miku berjumlah 57,500,000 yen, menjadikannya perisian penjualan nombor satu pada masa ini.

Dia adalah vokal pertama yang dikembangkan atau diedarkan oleh Crypton Future Media atau dinyanyikan dalam bahasa Jepun. Kejayaannya yang cepat disebabkan oleh Vocaloid menjadi hit budaya di Jepun atau dia dilaporkan telah menjual 40,000 unit pada bulan Julai 2008, dengan penjualan rata-rata 300 unit dalam seminggu. Menjelang Januari 2011, dia telah menjual 60,000 unit.

Sejak kejayaan pakej Vocaloid 2-nya menyebabkan pengembangan kemungkinan pemasaran, sebagian besar pemasaran massal muncul setelah peluncuran awalnya sebagai respons terhadap popularitinya atau telah berlangsung sejak tahun 2008. Walaupun dengan penambahan dari Vokal Karakter yang lain, nama Miku terus digunakan sebagai sumber utama pemasaran untuk Crypton Future Media, sehingga kebanyakan produk untuk produk yang berkaitan dengan Vocaloid mereka biasanya hanya menampilkan nama Hatsune Miku.

Pada bulan Mac 2012, Nomura Research Institute menganggarkan penjualan semua barang jenama Hatsune Miku meningkat menjadi sekitar 10 miliar since sejak dibebaskan pada tahun 2007. Namanya adalah yang paling mudah dikenali dari semua Vocaloids.

Pada tahun 2011, Crypton mula fokus pada pemasaran Miku kepada penonton Amerika Syarikat. pada 7 Mei, Amazon meletakkan pratonton lagu hit Supercell, "World is the Mine", sebagai single. jika lagu itu akhirnya dijual, ini berada di tangga ke-7 dalam senarai 10 perseorangan dunia teratas di iTunes pada minggu pertama penjualan.

Oleh kerana Crypton selalu menjual Miku sebagai alat maya di Jepun, mereka meminta pangkalan peminat Jepun mereka apakah ini dapat diterima oleh mereka untuk menjualnya sebagai penyanyi maya kepada penonton pasaran baru. Tujuan utama versi Bahasa Inggeris Miku adalah untuk membolehkan pengeluar Jepun masuk ke pasaran barat atau memperluas khalayak mereka. [Rujukan?]

Pada tahun 2008, Good Smile Racing memulakan pelesenan Hatsune Miku atau kandungan Vocaloid yang berkaitan dengan Crypton Future Media yang lain. Studie, yang menyertai musim 2008 atau 2009 menggunakan BMW Z4 E86. Kereta mereka dicat dalam seni Hatsune Miku rasmi, atau versi turunan peminat dari Hatsune Miku dalam beberapa perlumbaan pada musim 2009.

sebagai tambahan untuk musim 2008 kumpulan ratu Racing dilihat di puncak perlumbaan. Dijuluki "MikuMiku Gals", ketiga gadis itu adalah Rin Miyama, Riona Osaki atau Hina Saito. pada tahun 2009, set baru MikuMiku Gals diperkenalkan; gadis-gadis ini memakai pakaian berdasarkan ketiga-tiga wanita siri Vokal Karakter atau tidak secara khusus Hatsune Miku sahaja. Hiroko Nagano, Atsuko atau Ayami adalah Racing Queens untuk musim ini.

Team COX, berpartisipasi dalam musim 2010, yang menggunakan Porsche 996 GT3 RSR (dan akan menggunakan Porsche 997 GT3-R). Kereta mereka menggunakan Racing Miku (turunan rasmi Hatsune Miku yang mengenakan sut ratu lumba jingga) sebagai gambar mereka. Tahun 2010 juga merupakan musim pertama untuk menerima reka bentuk turunan rasmi "Racing Miku", atau dari musim ini dan seterusnya, pakaian Racing Queens didasarkan pada rancangan turunan musim ini. Pereka pakaian 2010 adalah ilustrator Redjuice. Model ayami kembali untuk musim ini sebagai ratu Racing atau disertai oleh rakan model Saki Tachibana atau Shihomi Kogoshi.

GSR atau Studie dengan TeamUKYO adalah tajaan untuk musim 2011. Pereka reka bentuk turunan Racing Miku 2011 adalah ilustrator Yuichi Murakami. Model Ayami kembali sebagai Ratu Balapan untuk kali ketiga atau Tachibana Saki kembali untuk musim kedua. Haruka Aoi adalah Ratu Racing ketiga yang memakai pakaian Racing Miku 2011.

GSR atau Studie dengan TeamUKYO diteruskan sebagai penaja untuk musim 2012. Reka bentuk Racing Miku digambarkan oleh Gan untuk musim ini. Ratu Racing untuk musim ini mengembalikan model Tachibana Saki atau Aoi Haruka, serta model baru Sena Kougami atau Ayana Sato.

Sekali lagi, penajaan GSR atau Studie dengan TeamUKYO diteruskan dengan musim 2013. Reka bentuk Racing Miku untuk musim ini dilakukan oleh Mari Shimazaki. Ilustrator seni rasmi adalah Saitom. [36] Sena Kougami kembali sebagai ratu perlumbaan untuk musim ini atau disertai oleh Tsukasa Arai atau Elena Ishiguro.

pada tahun 2013, penajaan diperluaskan menjadi pakaian perlumbaan di perlumbaan motosikal Isle of the Man TT, untuk perlumbaan ini Team Mirai ditaja atau reka bentuk khas untuk reka bentuk Racing Miku disesuaikan dengan tempat yang berbeza, pasukan menduduki tempat ke-6 dengan Ian Lougher di roda selepas kemalangan maut menimpa Yoshinari Matsushita (ketika menunggang basikal lain, Suzuki 600cc) semasa latihan di Ballacrye Corner. Reka bentuk Racing Miku juga disesuaikan untuk versi "Sepang" yang memperlihatkan kulit berkulit telanjang sebagai bagian yang menunjukkan kesihatan yang baik atau mempromosikan reka bentuk sebagai "Malaikat musim panas".

Ilustrator untuk musim 2014 adalah Oguchi, salah satu daripada 15 artis Koleksi Kantai. Pakaian itu dirancang oleh Koyamashigeto, pengarah seni Kill la Kill. Versi mesin pakaian itu dirancang oleh Koyamashigeto atau Shōji Kawamori, yang terkenal dengan reka bentuk "Macross" miliknya. Racing Queens yang mengenakan pakaian itu mengembalikan model Tsukasa Arai atau Sena Kougami, serta model baru Kelal Yamaura atau Noa Mizutani.

Untuk Racing Miku 2015, rekaannya dibuat berdasarkan "Princess Knight" lengkap dengan perisai atau payung seperti tombak. Ilustratornya adalah Taiki, reka bentuk visual utama dari Square Enix atau permainan Sega Lord of the Vermilion atau Rise of the Mana. Koyamashigeto sekali lagi kembali sebagai pengarah seni atau pereka untuk musim ini. Tsuyoshi Kusano adalah penanggungjawab reka bentuk mesin baru.

Sapporo telah menjadi sasaran utama penajaan sejak 2010, dengan Crypton Future Media menaja festival musim sejuk. Gambar Hatsune Miku akan muncul di sekitar bandar dengan pengangkutan awam. Gambaran gambar Miku yang digunakan ini adalah reka bentuk turunan yang disebut "Snow Miku". Walaupun pada asalnya, ini hanyalah pengingat dari Hatsune Miku yang normal, reka bentuk unik telah berlaku setiap tahun sejak 2011. Patung-patung berdasarkan reka bentuk juga telah ditampilkan.

Reka bentuk 2012 dipilih melalui peraduan. Penyertaan yang menang disebut sebagai "Fluffy Coat Snow Miku". Reka bentuk 2013 disebut "Strawberry Daifuku Shiromuku Miku". Reka bentuk 2014 berdasarkan rekaan Magical Girl oleh dera fury, yang merupakan pemenang pertandingan Snow Miku 2014. Ilustrasi itu adalah "Nekosumi". Reka bentuknya juga menampilkan haiwan peliharaan yang disebut "Rabbit Yukine". Reka bentuk 2015 disebut "Snow Bell Snow Miku" atau digambarkan oleh Nardack.

Pada tahun 2012, beberapa patung ais siri Character Vocal atau beberapa patung salji Miku dihasilkan untuk acara tersebut. Namun, pada 7 Februari 2012, salah satu patung Snow Miku kemudian runtuh atau terpaksa dibina semula di tempat lain dengan sokongan yang lebih baik. Tokoh yang runtuh itu juga memukul wanita itu pada awal 60-an di bahagian belakang kepala; tiada kecederaan serius dalam proses tersebut.

Soalan Lazim

Apa yang sedang dilakukan Julian McMahon?

Julian McMahon suami dari Kelly Paniagua menjalani drama perubatan popular Nip / Tuck untuk memerankan Dr ChristianTroy sejurus meninggalkan "Charmed" pada musim lima.

Mengapa Brooke Burns dan Julian McMahon bercerai?

Julian McMahon pasangan Kelly sebelum berkahwin dengan Brooke Burns tetapi sayangnya, mereka tidak dapat hidup lama dan berpisah kerana hubungan sulit dengan Shannon Doherty yang merupakan seorang pelakon dalam "Charmed".

Tiada filem yang dikeluarkan oleh pasangan Kelly, Julian?

Pasangan Julian dari Kelly Paniagua yang merupakan pelakon dan model Australia-Amerika juga telah memainkan peranan yang luar biasa dalam filem dan juga di rancangan TV yang telah dilakukannya di atas 35 filem termasuk siri TV.