Laura Deibel adalah kekasih pertama dan bekas isteri pelakon dan pelawak terkenal Tim Allen. Laura Deibel juga merupakan Ketua Pegawai Eksekutif syarikat suaminya yang dipanggil 'alat tandatangan Tim Allen.' Pada tahun 2021, Laura Deibel menghabiskan hidupnya dengan anak-anaknya di California utara. Suami Laura Deibel , Tim terkenal dengan suaranya dalam filem block buster berjudul 'Toy Story'. Dia juga memainkan peranan yang sangat baik dalam filemnya yang disebut 'Buzz light year'.

laura deibel

Kehidupan peribadi, pendidikan, dan kewarganegaraan Laura Deibel:

Kehidupan peribadi Laura Deibel tidak banyak diketahui oleh orang ramai. Satu-satunya perkara yang diketahui oleh orang ramai ialah dia dilahirkan di Amerika Syarikat pada 12 November 1956. Dia menjadi orang Scorpio yang sangat meminati orang. Dia mempunyai kewarganegaraan Amerika. Sebagai orang yang pendiam, sangat sedikit maklumat mengenai kehidupan peribadi Laura Deibel yang tidak diketahui oleh orang ramai. Pendidikan Laura Deibel bermula dari sekolah rendah kejiranannya hingga sarjana dari universiti Michigan Barat pada tahun 1978. Laura Deibel bukanlah seorang gadis yang popular di Amerika sehingga dia menikahi suaminya Tim Allen. Tim Allen bukan seorang yang sabar dan mempunyai masalah tingkah laku agresif . Kehidupan dating Laura Deibel bermula apabila suatu hari dia bertemu Tim Allen di luar jabatannya. Menurut Tim Allen, Laura Deibel adalah cintanya pada pandangan pertama. Laura Deibel sebagai orang yang paling rendah hati selalu menangani perubahan mood suaminya. Kehidupan peribadi Laura Deibel melihat kelainan ketika Laura Deibel jatuh cinta dengan Tim Allen. Mereka berdua berada di universiti ketika mereka saling jatuh cinta. Ia juga merupakan urusan pertama kehidupan Laura Deibel. Tetapi tidak lama kemudian hidup mereka mendapat revolusi 360 sudut kerana Tim Allen ditangkap kerana berurusan dengan ubat haram yang disebut ganja perubatan . Suami Laura Deibel menghabiskan masa bertahun-tahun di penjara dari tahun 1978-1981. Tetapi selama ini, Laura Deibel tidak putus asa dan menunggu suaminya. Dia berkahwin dengan Tim Allen pada tahun 1984. Suami Laura Deibel dibebaskan dari penjara pada tahun 1981.

Mengikuti lima tahun kehidupan peribadi yang berkesan dan ceria dari Laura Deibel dan Tim Allen, mereka berdua menyambut anak pertama mereka yang cantik pada bulan Disember 1989. Nama gadis kecil mereka adalah Katherine Allen, dan dia mempunyai hubungan yang paling dicintai dengan ibunya , Laura Deibel dan ayah, Tim Allen. Walaupun kedua-duanya memutuskan hubungan antara satu sama lain dan berpisah antara satu sama lain, Katherine masih mempunyai hubungan yang paling indah dengan kedua ibu bapanya dan juga mengunjungi mereka sekurang-kurangnya sekali dalam sebulan. Laura dan Tim tidak dapat memberikan lebih banyak masa antara satu sama lain setelah berkahwin mengakibatkan perpisahan yang berlaku dengan rela hati oleh mereka berdua. Tim, sebagai VIP dan pelawak dan pelakon yang paling berjaya pada masa itu sibuk dengan pekerjaan dan pamerannya dan Laura adalah suri rumah yang bertugas melihat seluruh rumah. Mereka berdua berpisah dengan bantuan peguam perceraian mereka pada 1 Mac 2003. Tetapi maklumat yang paling mengejutkan tentang kehidupan peribadi Laura Deibel adalah bahawa Katherine diberikan kepada ayahnya, Tim untuk hak asuhannya.

Kerjaya Laura Deibel

Kerjaya Laura Deibel bermula dari pekerjaannya di sebuah syarikat yang menguruskan reka bentuk dalaman bangunan. Dia memulakan kerjayanya dengan bekerja sebagai jurujual di jabatan R&D. Sebagai wanita yang rajin sejak awal hidupnya, Laura Deibel menolong suaminya ketika dia tidak bekerja. Pada tahun 1987, keluarga Laura Deibel tidak mempunyai banyak wang. Kedua-dua suami dan isteri bekerja seharian untuk mendapatkan roti. Pada awal tahun 1990, suami Laura Deibel Tim mula mendapat peranan kecil dalam filem. Kerjaya Laura mula bergerak ke atas selepas tahun 1990an dan bertukar menjadi CEO organisasi bernama Tim Allen Signature Tools. Motivasi asas di sebalik penubuhan organisasi ini adalah untuk menolong anak-anak miskin di negaranya dan mendapatkan wang yang mencukupi untuk menolong mereka bersekolah. Tim yang menjadi suami yang paling setia dan penyayang kepada Laura Deibel menjadikan isterinya sebagai CEO syarikat yang mengendalikan pembuatan palu, mur dan baut. Sebagai wanita penjualan pada awal kerjaya Laura Deibel, dia memainkan peranan yang sangat baik sebagai CEO. Harga saham syarikat Laura Deibel dianggap mahal semasa dia menjadi CEO. Dia bekerja dari rumah untuk syarikat suaminya setelah kelahiran katherine. Tetapi dia masih mempunyai keseimbangan kerja-kehidupan yang sempurna

kerjaya Laura Deibel

Nilai bersih Laura Deibel dan anak perempuannya Katherine Allen:

Sebelum berkahwin dengan bintang super filem Amerika, Laura Deibel adalah seorang gadis yang pemalu dan pelik. Dulu dia tetap berada dalam lingkarannya sendiri. Nilai bersih Laura Deibel pada masa itu tidak lebih dari 559k USD per tahun menjadi wanita jualan. Tetapi ketika dia berkahwin dengan suaminya, pasukannya kemudian kekayaannya meningkat menjadi 1.5 juta setahun. Juga, suaminya berperanan besar dalam meningkatkan kekayaan bersihnya kerana dia menjadikan Laura Deibel sebagai CEO syarikatnya yang menguruskan hal-hal rumah tangga. Juga, dia mendapat sekitar 17.5 juta USD dari suaminya setelah bercerai. Dianggarkan bahawa sehingga tahun 2021, Laura Deibel mempunyai nilai bersih 19 juta USD. Suami Laura Deibel adalah pelakon terkenal yang mempunyai nilai bersih 80 juta. Dia juga mendapat 235,000 dari lakonannya dalam setiap episod cerita mainan. Dalam siri yang disebut, 'LAST MAN STANDING', suami Laura Deibel kini memperoleh sekitar 290. Juga, dikhabarkan bahawa suami Laura Deibel memiliki sebuah apartemen di Los Angeles yang berjumlah 2.2 juta. Selain daripada ini, Laura Deibel juga mempunyai separuh daripada harga saham syarikat suaminya. Nilai keseluruhan syarikat itu adalah 90 juta USD. Nilai bersih suami Laura Deibel, Tim adalah sekitar $ 40 juta setahun. Juga dikhabarkan bahawa Laura Deibel mempunyai banyak harta tanah di bawah namanya.

Anak perempuan Katherine Allen tidak mendapat banyak kasih sayang dari ayahnya pada masa kecilnya tetapi ketika selepas perceraian Laura Deibel. Katherine dibawa ke tahanan Tim Allen. Anak perempuan Laura Deibel, Katherine Allen mempunyai hubungan mesra dan kasih sayang dengan ibu tirinya, jane hajduk. Dia juga menghadiri majlis perkahwinan perkahwinan ayahnya dengan isteri keduanya. Katherine adalah salah satu tetamu tercantik dalam perkahwinan ayahnya di Grand Lake, Colorado. Pada 2021, Katherine sangat dekat dengan ayahnya, Tim Allen berbanding ibunya Laura Deibel. Juga, ketika Tim Allen menerima penghormatannya untuk " Hollywood terkenal dengan kemasyhuran" maka dia terlihat bersama ayahnya berjalan di karpet merah.

Penampilan, ketinggian dan pakaian:

Laura Deibel mempunyai mata kuning dengan rambut berwarna kelabu. Dalam temu bual Laura Deibel mengatakan bahawa dia suka rambut pendek pada keseluruhan penampilannya. Tinggi Laura Deibel tidak kurang dari model apa pun, dia mempunyai ketinggian 5 kaki 7 inci. Laura Deibel juga menyedari berat badannya dan beratnya hanya 60 kg. Berat Laura Deibel sangat kurang dibandingkan dengan ketinggian Laura Deibel. Dia mengatakan bahawa dengan memakai pakaian dia selalu suka memakai pakaian hitam dan putih. Dia juga gemar memakai pakaian yang longgar ketika hendak berjumpa dengan rakan-rakannya. Juga, dia suka memakai seluar dalam pakaiannya. Mengekalkan ketinggian dan berat Laura Deibel, dia mempunyai badan langsing yang sempurna.

Janji temu dan perkahwinan Laura Deibel:

Laura Deibel jatuh cinta dengan Tim Allen ketika mereka berdua sedang belajar. Mereka juga merupakan kekasih universiti universiti Michigan barat. Menurut beberapa sumber, Laura Deibel adalah orang paling manis yang hidup untuk suaminya. Khabarnya dia selalu bersedia untuk menggantikan suaminya di masa-masa sukarnya. Juga, menurut rakan Tim Allen, mereka adalah yang dibuat oleh surga untuk satu sama lain. Semasa berpacaran, kedua-duanya mengambil semuanya dengan lancar. Tetapi temu janji Laura Deibel dihentikan ketika Tim Allen dipenjara kerana berurusan dengan kokain. Tetapi pemenjaraan Tim Allen ini tidak menghentikan kehidupan kencan Laura Deibel ketika dia menunggunya sehingga dia dibebaskan dari penyakit pada tahun 1978. Semasa berpacaran, Laura Deibel menghabiskan sekitar 2 tahun empat bulan di penjara. Dikira semasa berpacaran, bahawa Laura Deibel; suami Tim Allen dijatuhkan hukuman kerana dia ditangkap berurusan dengan £ 1,43, tetapi kehidupan mereka yang berpacaran berubah menjadi kehidupan yang paling disukai, ketika Tim Allen mendapat pajakan dari penjara dengan pertukaran $ 59 juta. Setelah 5 tahun memasuki kehidupan berpacaran, Laura Deibel dan Tim Allen memutuskan untuk berkahwin pada bulan April 1987. Upacara perkahwinan Laura Deibel diadakan dalam upacara peribadi di Los angles, di mana beberapa orang dari industri Hollywood dan selebihnya adalah saudara-mara Tim dan Laura Deibel. Dalam perkahwinan itu, Laura Deibel mengenakan gaun pengantin berwarna merah . Tim dilihat sebagai tuksedo putih dalam perkahwinannya bersama dengan Finger Tattoo yang terkenal. Rambut Laura Deibel dalam perkahwinannya dilakukan oleh 'salon rambut Orlando Black' sementara gaun pengantin itu dirancang oleh "Alice mewah". Bunga-bunga pada perkahwinannya disediakan oleh 'rekaan bunga'. Anggaran perkahwinan Laura Deibel adalah 20 juta. Ketika dalam wawancara di 'People', Laura Deibel ditanya mengenai masa-masa ketika dia menghadapi kesukaran dalam hidupnya yang berpacaran. Dia menjawab bahawa "Kami mempunyai kehidupan berkencan yang sangat lancar dan kehidupan berkahwin yang indah. Perkara paling penting yang kami saling menjaga dan yang penting adalah sikap kami antara satu sama lain. " Majlis perkahwinan dilangsungkan pada 7 April 1984.

Kesukaran dalam perkahwinan:

Ini adalah 5 tahun kehidupan perkahwinan Laura Deibel yang paling lancar. Tetapi ketika mereka dikurniakan seorang bayi perempuan bernama Katherine Allen maka yang menjaga anaknya hanyalah Laura Deibel. Kerana Tim Allen sibuk dengan jadualnya kerana tidak dapat kembali membuat filem. Menurut produser filem berjudul "Perbaikan rumah", Laura Deibel hanya melihat suaminya menjalani penggambaran pada hujung minggu dan ketika itulah kesukaran dalam perkahwinan mereka bermula. Sepanjang hari, Laura Deibel adalah satu-satunya yang menangani kemarahan anaknya, Katherine Allen. Masalah dalam kehidupan Laura Deibel dinyatakan ketika Tim Allen tidak memberikan masa yang tepat untuknya dan satu-satunya anaknya. Hanya Laura Deibel yang menjaga satu-satunya anak perempuannya. Kesukaran pertama yang timbul selepas perkahwinan Laura Deibel adalah pilihan ayah dewa. Oleh kerana Laura Deibel dan Tim Allen adalah orang yang beragama. Pilihan ayah tuhan juga menambah kesukaran mereka. Kesukaran ini diselesaikan ketika rakan perniagaan Tim Allen dipanggil sebagai Rob Cowin memutuskan untuk menjadi ayah dewa Katherine. Bapa dewa Katherine juga disebut sebagai "KADY". Juga, kesukaran Laura Deibel tidak menjadi kurang apabila latihan dan rakaman filem suami Laura Deibel selesai. Menurut Rob, produser filem berjudul "Perbaikan rumah" Tim Allen digugat pulang sendirian di tengah malam ketika mabuk. Menurut Rob, suami Laura Deibel seperti CEO yang akan bersara pada usia tuanya. Dia pulang dan menimbulkan lebih banyak kesulitan untuk isterinya sendiri dengan mengganggunya. " Ini semua diberitahu oleh penerbit filem, Rob dalam temu bualnya di People pada tahun 1999.

Perceraian Laura Deibel:

Perceraian Laura Deibel diambil oleh persefahaman bersama mengenai 1March 2000. Kesukaran dalam kehidupan mereka yang menyebabkan perceraian bermula kerana filem-filem back-to-back berjaya. Beberapa tahun sebelum perceraian Laura Deibel, Tim Allen mendapat peranan dalam filem berjudul "Toy Story" di mana Allen peranan Tim Allen adalah untuk menyuarakan tahun Buzz Light. Laura Deibel dan Tim Allen tidak tahu bahawa semua filem ini mendorong mereka untuk bercerai dalam masa terdekat. Suami Laura Deibel menerima $ 5 juta sebagai gajinya untuk peranannya dalam cerita mainan. Tetapi sedikit yang mereka tahu bahawa ini tidak diperlukan pada masa perkahwinan mereka. Mereka berdua mengukir perhatian dan saling menjaga. Menjadi awal perceraian, perdana cerita mainan muncul, dan Laura Deibel harus menghadiri perdana ini di Los Angeles. Katherine, satu-satunya anak perempuan Laura Deibel sebelum perceraian juga muncul di perdana filem ini. Dia baru berusia 9 tahun pada masa itu. Persediaan untuk bercerai diikat setelah empat hari tayangan perdana ini berlangsung. Mereka berdua bercerai setelah mengekalkan perkahwinan selama 15 tahun. Menurut ibu mertua Laura Deibel, keadaannya sangat menyedihkan bagi semua ahli keluarganya dan nampaknya Tim Allen juga merujuk keputusannya bercerai kerana dalam salah satu wawancara dia mengatakan bahawa kehidupan sebelumnya adalah kehidupan yang sempurna . Dia memberitahu ini semasa memberi wawancara dalam 'berita Detroit'. Juga, menurut rakan karib Laura Deibel, perceraian meningkat kepada kedua-duanya kemurungan dan tekanan. Selepas perceraian semasa memberi wawancara kepada "Orang" Tim Allen mengatakan bahawa "Isteri saya, Laura Deibel, adalah wanita terbaik untuk menyokongnya secara emosional sepanjang hari-hari kegelapannya. Yang terkenal adalah dia, tetapi sementara penghargaan atas kejayaannya diberikan kepada isterinya, Laura Deibel. " Pasangan yang pernah dicintai ini sukar untuk menandatangani surat cerai. Bapa dewa Katherine (anak Laura Deibel), juga berusaha sedaya upaya untuk menyelamatkan perkahwinan itu tetapi nampaknya mereka berdua tidak dapat memperbaiki perkahwinan itu.

Perceraian Laura Deibel

Kehidupan selepas perceraian Laura Deibel:

Selepas perceraian, Tim Allen berkahwin semula. Tidak banyak yang diketahui mengenai kehidupan Laura Deibel selepas perceraian. Tetapi nampaknya Tim Allen mula kembali ke kehidupannya setelah bercerai. Tim berkahwin semula dengan pelakon dan model Amerika dan mereka berdua mempunyai seorang anak perempuan cantik yang dipanggil sebagai Elizabeth. Elizabeth dilahirkan pada tahun 2009. Dia datang bersama beberapa saat gembira untuk ayahnya. Dia adalah anak pertama "Jane Hajduk" dan anak kedua dari Tim Allen. Menurut wawancara yang diberikan Tim Allen pada tahun 2027 kepada Parade, dia mengatakan bahawa hidupnya sengsara setelah menceraikan Laura Deibel. Tetapi sekarang apabila saya berkahwin dengan isteri kedua maka saya mencintai setiap saat dalam hidup ini. Dia mengatakan bahawa bukan kebiasaannya untuk duduk seharian di rumah dan bermain dengan anak perempuannya, Elizabeth. Tetapi dia berusaha yang terbaik untuk menjalani kehidupan yang sederhana dan bahagia setelah perceraian sengsara dengan Laura Deibel. Juga, menurut beberapa khabar angin, Tim Allen menjalin hubungan jauh setelah perceraiannya dengan Laura Deibel. Tetapi dia berpacaran dan berkahwin hanya dengan seorang yang bernama Jane Hajduk.

Siapa suami Laura Deibel?

Tim Allen adalah suami kepada Laura Deibel. Dia dilahirkan di California pada 13 Jun 1953. Tim Allen dibesarkan dalam keluarga beragama. Ahli keluarganya pergi ke 'Gereja Episkopal' setiap hari Ahad. Dia menamatkan zaman bujangnya dari universiti Central Michigan tetapi kerana sewa yang tinggi di asrama Central Michigan University. Dia pindah ke "Universiti Michigan Barat". Suami Laura Deibel rajin bekerja seperti jamuan dan menatap sebagai pelawak berdiri di universiti sendiri. Dari persembahannya selama 50 minit, suami Laura Deibel hanya mendapat $ 50. Tetapi kerana dia mempunyai minat untuk menjadi pelawak yang baik, dia tidak pernah meninggalkan pekerjaannya dan terus berprestasi di institusi besar sebagai pelawak. Dia pandai berlakon, dia tidak menghadapi banyak kesukaran untuk kembali bekerja setelah menjalani hukuman penjara. Dia setelah membebaskan dari penjara pada tahun 1981, mendapat peran pertamanya dalam "Tropical Show". Dia memainkan peranannya sebagai pengendali Bagasi dalam filem itu. Dia menjadi terkenal kerana perannya dan mendapat peranan sampingan dalam sitkom TV "Pembaikan rumah" dari tahun 1991-1999. Dia memainkan peran "Tim Taylor" dalam sitkom ini. Suami Laura Deibel keluar dari penjara setelah 2 tahun dan 4 ngengat dari institusi Pembetulan Persekutuan. Dia dipenjara di penjara Minnesota.

Buku dan anugerah yang dimenangi oleh suami Laura Deibel:

  1. Pada tahun 1999, dia dianugerahkan penghargaan legenda Disney kerana karyanya dalam Toy story.
  2. Pada tahun 2004, dia mendapat 'penghargaan gambar bergerak' dari perannya dalam pelbagai filem block buster.
  3. Pada tahun 2017, kemahirannya telah disetujui oleh orang industri fil dengan memasukkan gim "Diecast Hall of fame."
  4. Suami Laura Deibel menulis buku pertamanya pada tahun 1994, dengan nama "Jangan Berdiri Terlalu Dekat dengan Lelaki Telanjang.
  5. Dia menulis buku keduanya pada tahun 1996 setelah menceraikan nama I Not Really Here.

Filem di mana suami Laura Deibel bekerja:

Terdapat banyak blockbuster filem di mana 90-an Hip Hop Fashion kekasih telah bekerja. Jadi jika anda adalah percuma dan pemikiran What movie yang saya perlu menonton untuk mengurangkan masa saya, maka anda harus salah satu filem berikut.

Filem
1- Pertunjukan tropika
2- Selusin komedi yang paling kotor
3- Rodney Dangerfield
4- Tim Allen: Lelaki adalah babi
5- Tim Allen
6- Kelajuan tertinggi
7- Joe seseorang
8- Krismas Dengan kranks
9- Anjing Snaggy
10- kereta
12- cerita mainan 2
13- Siapa Cletis tout
14- masalah besar
15- Pencarian Galaxy
16- Rimba 2 hutan
17- Fasal Santa
18- Temui Wally Sparks
19- Zum
20- Fasal Santa 3
21- Dipecat
22- Babi Liar
23- Tali pinggang merah
24- Enam Isteri Henry Lefay
25- Gila Di Luar
26- Cerita Mainan 3
27- Saya Komik
28- Toy Story Toons: Percutian Hawaii
29- Main Cerita Mainan; Goreng Kecil
30- Toy Story Toons: Partysaurus Rex
31- Simpanse
32- Raja penguin
33- Peluang 3G
34- Pengembaraan penguin
35- Krismas El Camino
36- Ralph Melanggar Internet
37- Kisah mainan 4
38- Tiada Tempat yang Selamat

Katherine "Kady" Allen, Anak perempuan Laura Deibel:

Seperti anak selebriti biasa, Katherine juga memanggil kady tidak suka menghadiri acara karpet merah kerana lampu sorot. Tetapi perkara berbeza dengan anak perempuan pertama Tim Allen, dia selalu dilihat jauh dari perhatian tetapi hanya menemani ayahnya ketika pergi ke karpet merah. Kady dihantar untuk menemani ibu tirinya jane Hajduk ke permaidani merah juga. Ya, sangat mengejutkan bahawa kady walaupun dekat dengan Laura Deibel dekat dengan isteri kedua Tim Allen. Menurut Tim Allen di sini terdapat banyak perkara yang tidak dimiliki olehnya ketika Kady dibesarkan sendiri oleh ibunya, Laura Deibel. Dalam wawancara dengan Parade, Tim Allen memberitahu bahawa isteri pertamanya adalah orang yang paling manis dan paling rendah hati yang masih hidup untuk menjaga kady pada masa kecilnya. Dia menambah bahawa sekarang apabila adik kady telah memasuki kehidupan mereka maka dia menyedari langkah apa yang harus diambil untuk menjaga adik kady. Kady Allen dan Elizabeth Allen mempunyai perbezaan usia 19 tahun. Suami Laura Deibel kini mengusahakan pesta kady di semua sekolah dan universiti. Perkahwinan ibu bapa kady, Tim Allen dan Laura Deibel berjalan lancar sehingga Tim Allen sibuk dalam kerjaya lakonan. Ketika ibu bapa kady bercerai, Tim Allen mengatakan kepada media bahawa "kady, anak perempuan pertamanya tidak mendapat banyak kasih sayang dari dia dan saya juga, suami Laura Deibel membiarkan keluargaku lumpur" ketika mengerjakan impian saya. Tetapi kady diberikan kepada Tim Allen untuk perlindungannya sendiri. Katherine aka "kady" masih bersama ayahnya, Tim Allen ketika dia berkahwin dengan kekasihnya selama 5 tahun pada 7 Oktober 2006. Kady juga menemani bekas suami Laura Deibel ketika dia berjalan di karpet merah pada tahun 2004 dari Hollywood walk kemasyhuran. Kady mempunyai sebahagian besar wajahnya yang serupa dengan ayahnya. Pada tahun 2021, Katherine berumur 32 tahun dan merupakan kakak yang penyayang kepada anak perempuannya yang lebih muda, Elizabeth Allen. Dalam beberapa wawancara, Tim Allen mengatakan bahawa dia ingin dia menghabiskan waktunya dengan kady ketika dia masih kecil dan dia juga membenci orang asing yang bertanya kepadanya tentang Kisah Peribadinya . Dia mengatakan bahawa "Dia sengsara setelah perceraiannya dari perkahwinan pertamanya tetapi sekarang dia menyukai hubungan anak-ayah dengan adik kady". Bekas suami Laura Deibel kini menjadi bapa yang penyayang kepada dua anak perempuannya, kady dan Elizabeth. Dia juga mengatakan bahawa dia tidak sama seperti Tim Allen ketika kady masih kecil. Dia kini telah menukar orang untuk anak perempuannya, kady. Dia mengatakan bahawa dia sekarang sadar, dan tidak melakukan perkara yang dilakukan oleh setiap orang yang mabuk pada masa lapang. Suami Laura Deibel mengatakan ini dalam wawancara dalam "Closer Weekly". Suami Laura Deibel mengatakan di belakang layar filemnya "Toy Story 4", bahawa dia adalah ayah yang lucu bagi kady dan Elizabeth. Dia menambah bahawa ketika dia berada di rumah maka dia bermain lelucon dan respon yang dia dapat dari k) ady dan Elizabeth kerana leluconnya lucu. Menurut Tim Allen, wanita biasanya mengabaikan ayahnya setelah mendengar jenaka itu dan Elizabeth hanya memandang ayahnya dengan canggung. Kady juga berkawan dengan anak perempuan Radon . Dia juga peminat Minecraft Painting . Kady mempunyai kebiasaan menonton Anime Amerika .

RINGKASAN: Tidak diragukan lagi Katherine 'kady' Allen adalah tambahan yang indah bagi keluarga keluarga Allen. Tetapi satu-satunya yang menjaga Katherine adalah Laura Deibel. Sukar bagi Laura Deibel untuk bersendirian mengurus Katherine oleh itu dia meminta cerai. Selepas bercerai, Tim Allen dikhabarkan masuk ke dalam DEPRESSION seorang pembunuh yang diam , tetapi dia kembali hidup ketika bekas suami Laura Deibel menikahi Jane Hajduk. Suami Laura Deibel juga dikhabarkan akan mengambil dadah Blockbuster

SOALAN YANG BANYAK DITANYA:

Terdapat banyak soalan yang tidak dijawab mengenai kehidupan Laura Deibel. Peminat Tim Allen ingin tahu mengenai Laura Deibel.

:one: Adakah Laura Deibel di media sosial?

Ya , Laura Deibel berada di Instagram dengan 832 pengikut dan 488 pengikut. Dia juga berkongsi aktiviti hariannya di akaun media sosialnya. Dia mempunyai 41 siaran di akaun Instagramnya. Laura Deibel tidak mempunyai akaun Facebook aktif. Di Instagram Laura Deibel ada dengan nama "Laura_Deibel". Gambar Instagram Laura Deibel yang paling disukai adalah siaran di mana dia menyiarkan gambarnya dengan kapsyen "Suka meraikan hari yang paling istimewa dalam hidup saya."

:two: Apa hobi, suka dan tidak suka Laura Deibel?

Laura Deibel peminat filem tetapi pada usia lima puluhan dia suka menonton beberapa pelakon kegemarannya di kaca TV. Laura Deibel telah menjadi pencinta pelakon dan pelakon berprestij seperti Johnny Depp dan Tom Hanks. Juga, Laura Deibel juga menyukai Chris Rock dan Louis CK Laura Deibel mengatakan bahawa dengan menonton tokoh-tokoh ini di Tv, dia membesar. Laura Deibel juga suka menonton bola kaki dan suka memakai gincu merah jambu dan warna kegemarannya adalah hitam. Dia mengatakan bahawa lensa yang paling disukainya ialah kanta sentuh hijau. Laura Deibel juga suka memakai gaun hitam. Dia sebelumnya telah mendedahkan bahawa England adalah destinasi impiannya untuk meluangkan masa lapang. Laura Deibel suka memelihara dirinya sebagai haiwan. Sepertinya dia adalah pencinta haiwan. Dia masih berkawan rapat dengan Laura Deibel. Sebagai hobi Laura Deibel adalah menghabiskan percutiannya di London. Oleh itu, mereka berdua bercuti pada hujung minggu. Laura Deibel juga suka berbelanja. Hobinya termasuk meluangkan masa berkualiti untuk mendengar muzik kegemarannya. Dia juga merupakan sebahagian daripada BTS ARMY .

:three: Berapakah bilangan anak perempuan Laura Deibel dan ketika dia dilahirkan?

Hanya ada seorang anak perempuan Laura Deibel yang bernama Katherine Allen. Menurut Laura Deibel, Katherine menggemari Buku Fiksyen Sejarah Terbaik . Dia juga suka makan Buku Mengubah Kehidupan yang mempunyai beberapa pelajaran pada akhirnya. Dia dilahirkan pada tahun 1989. Pada 2021, Katherine berumur 32 tahun.

:four: Dalam berapa filem Laura Deibel berjaya?

Laura Deibel bekerja dalam filem " Golden Globes " pada tahun 1994. Dia juga menemani suaminya, Tim Allen di beberapa perdana filem di karpet merah.

:five: Apa beberapa filem terbaik suami Laura Deibel?

Beberapa filem terbaik Tim Allen ialah 'The Santa clause', redept, Chimpanzee, toy story4, zoom, Christmas with the kranks, The Shaggy dog, Joe somebody, jungle 2 rungle, masalah besar, untuk orang kaya atau miskin, gila di luar , pencarian galaksi, siapa Cletus, babi liar, dan pertunjukan Tropika. Semua filemnya ditayangkan secara percuma di F2Movies .

:six: Adakah Laura Deibel masih bujang?

Ya, Laura Deibel masih bujang pada tahun 2021. Sejak perceraiannya dengan Tim Allen pada bulan April 2003, Tim Allen menikah lagi pada tahun 2009 dengan jane hajduk. Laura Deibel adalah seorang wanita yang sangat penyayang sejak kecil. Nampaknya dia tidak bersedia menerima siapa pun selain Tim Allen, sebagai suaminya. Dia bercerai dengan suaminya, Tim Allen dengan bantuan rakannya yang merupakan salah seorang peguam perceraian terbaik

:seven: Adakah Katherine Allen di Instagram?

Ya, dia ada di Instagram . Katherine Allen seperti ibunya Laura Deibel mempunyai akaun media sosial yang aktif di Instagram dengan 188 pengikut dan 203 pengikut. Sejauh ini terdapat 28 catatan yang dilakukan oleh akaunnya. Katherine Allen tidak mempunyai akaun Facebook, sebaliknya dia mempunyai akaun twitter yang aktif. Di Instagram, Katherine Allen dengan nama 'katehirneallen2'.

:eight: Bagaimana mantan suami Laura Deibel bertemu dengan isterinya sekarang, jane hajduk?

Suami Jane dan Laura Deibel bekerja bersama dalam sebuah filem berjudul The Shaggy dog. Selepas penggambaran, jane dan Tim Allen akan berjalan-jalan bersama kru "The Shaggy Dog". Mereka bermula dengan menjadi kawan tetapi tidak lama kemudian mereka berubah menjadi kekasih. Itu adalah 5 tahun selepas berpacaran, dan mereka memutuskan untuk berkahwin pada tahun 2009.

:nine: Berapakah jumlah isteri Tim Allen hingga 2021?

Jumlah isteri Tim Allen adalah dua orang. Tim Allen pertama kali berkahwin dengan teman wanita kuliahnya bernama Laura Deibel pada tahun 1987. Mereka berdua dikurniakan Katherine Allen pada tahun 1989. Katherine tidak mendapat banyak kasih sayang dari ibunya, Laura Deibel. Ketika apartmennya bercerai pada bulan Mac 2003. Setelah perceraian dari Laura Deibel, Tim mula berkencan dengan rakan pelakonnya dalam filem The Shaggy Dog. Perkahwinan Tim Allen dan Jane Hadjuk berlaku di Carolina Selatan. Isteri pertamanya juga berkawan dengan Angela Victoria Johnson dan Elaine Starchuk .

:ten: Berapa nilai bersih anak perempuan Laura Deibel, Katherine Allen?

Nilai bersih Laura Deibel adalah sekitar $ 12 juta dolar. Katherine Allen dianggap sebagai salah satu anak selebriti terkaya di Hollywood. Sebilangan besar nilai bersih Katherine berasal dari Sather-nya menjadi suara berjaya artis. Katherine menjadi anak perempuan pemalu Laura Deibel yang meminati bidang seni. Dia juga memiliki galeri seni di Los Angeles. Galeri seni sahaja bernilai 2 juta dolar. Nilai bersihnya dianggarkan 2% lebih rendah daripada Tommy Zizzo .

KESIMPULAN:

Laura Deibel isteri paling rendah hati dan orang paling manis di universiti Michigan barat tidak mempunyai suami selepas Tim Allen. Sejak awal lagi, Laura Deibel mempunyai hubungan yang sangat kuat dengan suaminya, Tim Allen. Tetapi setelah kelahiran satu-satunya anak mereka, Katherine Allen aka kady, Tim Allen menjadi sibuk dalam filem. Ketika Katherine Allen berumur 5 tahun maka kerjaya Tim Allen berada di puncak. Hanya Laura Deibel yang tinggal untuk menjaga Katherine Allen. Mereka berdua dengan persefahaman saling bercerai pada bulan Mac 2003. Selepas perceraian itu, tidak ada berita di mana Laura Deibel berada sekarang. Tetapi adalah fakta yang terkenal bahawa Laura Deibel pasti senang menjalani kehidupan bujangnya!

ARTIKEL BERKAITAN

Siapa Victoria Granucci? William Bumpus Tommy Zizzo

Adakah tim allen masih berkahwin?

Tim Allen dan isterinya Jane Hajduk telah berkahwin hampir 15 tahun.

Laura deibel

Laura Deibel adalah isteri pertama pelakon dan pelawak popular Tim Allen. Bintang "Pembaikan Rumah" dan suara Buzz Lightyear dari "Toy Story" berjuang untuk menceraikan isterinya, kerana kariernya pada masa itu menjadi persoalan besar.

Laura Diebel dilahirkan pada 12 November 1956 di Amerika Syarikat, tanda zodiaknya adalah Scorpio, dan dia memiliki kewarganegaraan Amerika . Tidak banyak yang diketahui tentang masa kecilnya, karena dia hanya menjadi terkenal setelah menikah dengan pelakon Tim Allen . Dia lulus dari Universiti Michigan Barat pada tahun 1978.

Adakah tim allen sudah berkahwin?

Pada tahun 1984, Tim mengahwini teman wanita kolejnya, Laura Deibel . Lima tahun kemudian, mereka menyambut seorang anak perempuan, Katherine, yang kini berusia 31 tahun. Pasangan ini secara sah berpisah pada tahun 1999 dan perceraian mereka diselesaikan empat tahun kemudian. Menurut People, Tim mengakui di Detroit News pada tahun 1998 bahawa dia begitu fokus pada kariernya pada waktu itu sehingga dia "membiarkan keluarganya tergelincir."

Tim berkahwin dengan pelakon Jane pada 7 Oktober 2006, setelah menjalin hubungan selama lima tahun. Pasangan itu mengikat tali dalam majlis luar yang intim di Grand Lake, Colorado. Satu-satunya tetamu adalah keluarga pasangan itu, termasuk anak perempuan Tim, Katherine, yang berusia 17 tahun.

Nilai bersih Tim Allen

Tim Allen mempunyai nilai bersih $ 100 juta , kekayaan yang cukup besar memandangkan kejayaannya dalam industri hiburan.

Laura Deibel

Laura Deibel adalah isteri pertama pelakon dan pelawak Tim Allen. Mereka berkahwin selama 15 tahun. Dia mempunyai seorang anak perempuan bernama Katherine Allen yang dilahirkan pada tahun 1989. Laura dan Tim hanya mempunyai satu anak, walaupun Tim mempunyai anak perempuan lain dari perkahwinan kedua dan sekarang. Kesatuan Laura dengan Tim memperolehnya gelaran sebagai Selebriti Isteri walaupun dalam artikel ini kita akan melihat apakah dia hanya dikenali sebagai Selebriti Isteri.

Fakta Pantas

Nama: Laura Deibel

Tarikh lahir: 12 November 1956

Tempat lahir: Amerika Syarikat

Warganegara: Amerika

Alma-Mater: Universiti Michigan Barat (1978)

Terkenal Kerana: Menjadi Pelakon Amerika, Isteri Pertama Tim Allen

Berapa umur jane hajduk?

54 tahun

Nilai bersih Laura allen

Nilai Bersih: $ 1 Juta

Jane hajduk nilai bersih

Nilai Bersih $ 1 Juta

Umur deibel Laura

64 tahun

12 November 1956

Tim allen isteri pertama

Laura Deibel

Katherine kady allen

Kathrine kady adalah anak perempuan Tim Allen.

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

S: Apa yang berlaku dengan perkahwinan pertama Tim Allen?

Tim berkahwin dengan kekasih kuliahnya, Laura Deibel, pada tahun 1984, dan pasangan itu bersama selama 15 tahun sebelum berpisah secara sah pada tahun 1999; perceraian mereka diberikan empat tahun kemudian. Sekitar waktu ini, dia mengatakan kepada Detroit News bahwa dia telah banyak fokus pada kariernya sehingga dia "membiarkan keluarganya pergi."

S: Dari mana Jane Hajduk berasal?

Oil City, Pennsylvania, Amerika Syarikat.

S: Tim Taylor berkahwin?

Jillian "Jill" Patterson Taylor adalah watak dalam siri televisyen Home Improvement yang dimainkan oleh Patricia Richardson. Jill adalah isteri Tim Taylor. Jill menolong Tim membesarkan tiga anak lelaki mereka (Brad, Randy dan Mark). Jill Taylor telah muncul di "Mits Critics 'Sists" Best TV "atau" Most Memorable ".

Q: Adakah Tim Allen benar-benar lelaki kereta?

Kami mengenali Allen sebagai peminat kereta besar dengan beberapa perlumbaan profesional di bawah tali pinggang dan koleksi kereta yang luas. Antara harta karunnya ialah Ford Roadster tahun 1933 yang dibina di atas set sitkom tahun 90-an.

S: Siapa isteri Tim Allen di Last Man Standing?

Nancy-Ann Travis

Nancy Ann Travis (lahir 21 September 1961) adalah seorang pelakon Amerika.

S: Berapakah umur Nancy?

59 tahun (21 September 1961)

S: Apakah Nilai Bersih Nancy Travis?

Nilai Bersih Nancy Travis

Net worth: $ 2 million

Q: Los Angeles

Los Angeles, California

Most of the indoor locations we see in “Last Man Standing” are filmed on Stage 9 at CBS Studio Center in Los Angeles.

Q: How much is Jay Leno worth?

Jay Leno himself is worth $450 million.

Kesimpulannya

Laura Deibel was the first wife of actor and comedian Tim Allen. They were married for 15 years. She has a daughter named Katherine Allen who was born in 1989. Laura and Tim have only one child together, although Tim has another daughter from her second and current marriage. Laura's union with Tim earned her the title of Celebrity Wife although in this article we will see if she is only recognized as a Celebrity Wife.