Letesha sumsum, bintang rancangan realiti dan satu-satunya anak perempuan seorang artis, pemuzik, rapper Amerika yang juga terkenal kerana menjaga keluarganya lebih daripada kerjayanya. Ayah sumsum Letesha telah diketahui umum sejak tahun 70-an dan berjaya mengambil kedudukan teratas di papan iklan setiap kali dia mengeluarkan muziknya. Dia juga termasuk dalam Komposer Muzik Berbakat Terbaik .

Letesha Marrow

Beberapa Maklumat Asas Letesha Marrow

Ciri-ciri
1- nama penuh Letesha sumsum
2-tinggi 5'5 "(1.85 meter)
3- hari jadi 1976-03-20
4-kewarganegaraan orang Amerika
5-terkenal dengan anak perempuan icy-t
6 tahun 42 tahun
7-status perkahwinan bercerai
Tanda 8-zodiak Scorpio
9-nama ibu berais-t
10- nama bapa adreina
Nama 11-kakak tidak diketahui
12-berat 58 kg
12-etika Afrika Amerika
13-kelayakan bujang
14- warna mata hitam
15-warna rambut hitam
16-pekerjaan bintang tv realiti, pelakon, CEO, pengarah
Nilai bersih 17 1 juta USD
18-agama Agama Kristian
19- nama anak lelaki Elyjah Marrow

Sumsum Letesha selalu dilihat dekat dengan rapper dan dilihat berjalan di permaidani merah bersama ayahnya ketika dia masih kecil. Nampaknya letesha sumsum dan ayahnya mempunyai hubungan anak perempuan - ayah yang sangat baik. Letesha sumsum juga menjauh dari sorotan dan telah mendapat nama dalam karier yang dia sedang kerjakan. Beberapa orang mengatakan bahawa sumsum letesha telah banyak ditunjukkan oleh ayahnya-Icy-T. Letesha sumsum telah dikenali sebagai bintang tv realiti. Bapa sumsum letesha juga dikenali sebagai pengarang terkenal. Dia telah menulis beberapa Buku Fiksyen Sejarah Terbaik . Dalam buku-buku ayah sumsum Letesha terdapat juga beberapa Nasihat Kehidupan Terbaik .

Kehidupan awal sumsum letesha::baby:

Letesha sumsum mempunyai masa kecil yang kasar. Dia dilahirkan dari keluarga berais dan adrienne. Letesha sumsum hidup dalam kehidupan yang sejuk ketika dia dan isterinya berdua sangat muda. Kehidupan awal sumsum letesha telah dihabiskan dengan melihat ibu bapanya pergi ke sekolah menengah. Ya, ibu bapanya berada di sekolah menengah ketika dia memasuki kehidupan mereka. Tetapi tidak lama kemudian, desas-desus mengenai ayah sumsum letesha muncul di media dan berlaku pergaduhan antara ibu bapanya. Ketika sumsum letesha baru berusia 8 tahun ibu bapanya bercerai. Letesha sumsum mempunyai masa yang sangat sukar dalam kehidupan awalnya. Desas-desus mengenai ayah sumsum letesha disebarkan ketika letesha sumsum berada di kelas 1. Ayah sumsum Letesha berkencan dengan Darlene Ortiz pada masa itu. Ibu bapa sumsum letesha selalu bertengkar ketika sumsum Letesha memasuki kehidupan Darlena dan sejuk. Saudara tiri sumsum letesha yang sangat dia gemari pada masa kecilnya mempunyai nama, ice Tracy sumsum. Letesha sumsum menyukai muzik vokal sejak awal hidupnya dan itulah juga sebab mengapa letesha sumsum memilih sekolah vokal pada masa kecilnya. Ibu bapa letesha sumsum berkahwin satu sama lain pada tahun 2002 tetapi mereka berpisah kerana kecurangan ayah sumsum letesha pada tahun 2015. Mereka berdua mengupah peguam perceraian terbaik.

Bapa sumsum letesha: :man_red_haired:

Bapa letesha dikenal masyarakat kerana gaya rapnya yang hebat dan kerana memasukkan isu keganasan dalam rapnya. Ayah letesha sumsum juga terkenal kerana memperkenalkan rap dengan tajuk undang-undang & ketertiban: unit mangsa khas. Ini dikeluarkan oleh bapa letesha sumsum pada tahun 2000. Bapa letesha sumsum lahir di jersi baru pada tahun 1958. Tetapi tidak lama kemudian rapper hebat itu diliputi dalam kejadian tragis dan dia kehilangan ibu bapanya. Kemudian rapper terkenal ini terlibat dalam kejadian jenayah. Icy t tinggal bersama ibu saudaranya setelah kematian ibu bapanya. Dari rumah ibu saudaranya dia menyusun lagu-lagu baru dan dia terkenal dengan lagu-lagu politiknya yang kontroversial. Icy-t juga seorang pelakon dan pelawak selain menjadi rapper. Salah satu lagu terkenal di belakang pembunuh polis adalah sajak membayar. Sajak puisi ini juga merupakan lagu pertama yang dirilis oleh ayah letesha sumsum pada tahun 1989. Lagu keduanya dirilis pada tahun 1990. Bapa letesha sumsum, icy-t juga seorang pengarang, dalam bukunya dia menyebut tentang letesha sumsum datuk dengan kata-kata bahawa "dia adalah orang yang rajin bekerja, dengan keperibadian yang tenang, memiliki kerah biru. Walaupun puncak itu berwarna putih, saya tidak dapat mengatakan ada prasangka terang-terangan di bandar di mana dia bekerja , paling tidak dalam dunia ruang kerja ayahnya seperti yang saya perhatikan. Semua rakan ayah saya, semua lelaki yang dia bekerjasama, berketurunan putih. Hitam dan putih, mereka semua bersikap sejuk dengan cara mereka sendiri antara satu sama lain. " Letesha sumsum juga merupakan freinds dengan bapa Robert Ri`chard .

Kehidupan awal bapa sumsum letesha:

Pada tahun 1970, ketika Icy-T berada di kelas 3, ibunya didiagnosis dengan masalah jantung. Dia berkata, "ibu saya seorang wanita yang sangat kuat dan penyayang, dan saya sedar dia sering memikirkan saya, walaupun pada hakikatnya dia tidak terlalu mencintai saya. Saya hanya mempunyai beberapa kenangan buruk tentang dia, dan saya meragukan dia mencintai saya di suatu tempat dalam pemikiran saya. " Hanya empat tahun setelah kematian ibunya, ayahnya juga merupakan pesakit dengan masalah jantung. Dia mengatakan bahawa "Saya masih sangat muda ketika kedua ibu bapa saya meninggalkan saya di dunia ini". Dia menambah bahawa dalam kehidupan awal saya berusaha keras untuk mendapatkan roti dan mentega. Lebih-lebih lagi, menjadi satu-satunya penghasilan keluarga adalah bahawa ketika saya kecil, saya menjalani setiap titik untuk menjalani hidup saya sepenuhnya ”. Setelah kematian ayahnya, es berpindah ke pusat Los Angeles selatan untuk tinggal bersama ibu saudaranya. Pada usia 12 tahun, di mana dia berada di kelas 6 dia dikaitkan dengan beberapa perkara buruk. Tetapi kemudian impian menjadi rapper dan kemudian memberikannya kebenaran untuk berubah menjadi wakil atau orang yang menentang kejahatan. Walaupun keberatan dari beberapa kolog, Icy-T lulus sekolah menengah tanpa gagal dalam kelas. Dengan memusingkan tingkah laku muda yang muda, dia kemudian mengaku "bersikap seperti saya tidak prihatin di kelas ketika saya benar-benar penuh perhatian dan dengan cara ini, saya memperbodohkan rakan kelas saya." Dia selanjutnya menulis bahawa bapanya mempunyai Keperibadian yang sangat lucu.

Profesion pesat ayah sumsum letesha:

Sebelum memulakan rappernya pada pertengahan 1980-an, Icy-T melalui fasa paling sukar dalam hidupnya dan selama empat tahun berkhidmat di tentera Amerika Syarikat, setelah itu dia kembali ke Los Angeles dan mendapat pekerjaan di suatu tempat sebagai penjaja. Untuk tujuan menjaja Icy-T pergi ke negara Bahama yang indah dan dari sana dia mengumpulkan lebih dari 350 burung. Dalam temu bual, Icy-T memberitahu pewawancara itu: "Saya mempunyai seseorang yang saya kagumi, kerana dia mendapat lebih banyak wang tunai daripada saya. Bahawa seseorang mengatakan kepada ayah sumsum Letesha bahawa, 'yo, ais, anda mendapat peluang. Lakukan itu benda rap. ' dan kata-katanya itu, terlintas di fikiran saya. Memimpin saya untuk berhenti dari segalanya dan melakukan rap yang saya lakukan hingga hari ini '. Dia juga mengatakan bahawa dia akan mengubah banyak perkara dalam kehidupan awalnya Sekiranya dia dapat kembali dan mengubah masa lalu

Oleh kerana seperti orang lain, icy-t juga memerlukan nom de guerre, "Icy-T" yang diambil oleh bantuan mentornya yang bernama Robert Maupin beck iii, yang nama samarannya "ice sheet slim" menjadi moto kerjaya Tracy marrow juga. Setelah memasukkan beberapa tahun untuk mempertajam kemampuannya untuk rap dan dengan membuat muzik untuk lagu dan artis yang berlainan, Icy-T juga bekerja dengan catatan sire pada tahun 1987. Dia juga menyusun sajak membayar, koleksi pertamanya, yang pada akhirnya menjadi emas , mencipta rekod. Rapnya untuk salah satu lagu untuk warna filem bertema Dennis hopper's pack (1987) mendapat lebih popular untuknya. Filem ini memuat beberapa adegan dari Los Angeles dan dalam projek ini, dia juga menunjukkan beberapa kehidupan kariernya yang rapuh. Dia memulakan profesion pemerkosaannya ketika ada prasangka di seluruh Amerika mengenai orang kulit hitam. Icy-T juga merupakan orang yang memberi penghargaan kepada mentornya untuk sebahagian besar muziknya dalam karier rapnya. Icy-T menyampaikan dua koleksi tambahan pada pertengahan 1980-an, menjadikan dirinya bintang rap pantai barat. Koleksinya dengan nama misalnya, gangster unik (1991) yang dianggap lagu rap paling kontroversial dalam hidupnya. Dalam lagu itu, dia mempunyai beberapa percampuran kehidupan sosial orang dengan kehidupan kelas pekerja. Dia mengatakan bahawa ayahnya adalah model Peranannya .

Kehidupan Letesha Marrow:

Icy-T adalah ayah kepada gadis kecil Letesha bersama bekas Adrienne dan anak Tracy marrow jr. Bersama bekas Darlene Ortiznya. Pada tahun 2005, Icy-T mengahwini coco (née Nicole Austin), dengan siapa dia tampil dalam drama tv tanpa skrip, ice love coco (2011-2013), di e! Pada tahun 2015, sebulan di hadapan debut program sindikasi eponim mereka, Icy-T dan coco melaporkan mereka sedang menantikan anak pertama mereka. Pasangan ini menjemput gadis Chanel Nicole pada 28 November 2015.

Kerjaya sumsum letesha:

Kerjaya letesha sumsum dimulakan ketika dia mula menyanyi kerana minatnya dengan muzik tetapi kemudian disedari oleh letesha sumsum bahawa dia tidak mahu meneruskan karier ini. Letesha sumsum segera tertarik ke arah kerjaya yang berbeza dan itulah bintang realiti. Dia banyak berjuang dalam karier ini kerana kemasyhuran yang dia dapatkan kerana ayahnya tetapi dia tidak putus asa. Dia mula-mula memulakan rancangan realitinya di mana dia memulakan ayahnya, Icy-T dan rancangan realiti ini memuatkan di sebalik tabir kehidupan ayah sumsum letesha dan kesukaran yang dihadapi ayahnya. Kerana sambutannya yang kerap dan sikap aktif terhadap rancangan realiti ini, kerjaya letesha sumsum akan menjadi seperti ini dan tidak lama kemudian dia dijadikan pengarah dan kakitangan tetap rancangan realiti yang t-tea-v di belakang tabir. Anak perempuan t-tea-v di belakang tabir juga menyedari bahawa karier masa depannya mesti menjadi bintang tv realiti dan kemudian dia juga menjadi CEO rancangan yang dipanggil ice suka coco.

Ini disiarkan di Amerika setiap hari dan berdasarkan kehidupan Icy-Tand pasangan suami isteri ini. Itu dilihat oleh orang-orang di e! Rangkaian dan juga mengandungi tiga musim. Rancangan realiti tiga musim itu kemudian ditayangkan untuk ditayangkan lebih jauh kerana terdapat lebih sedikit orang yang menonton rancangan ini dan tidak melihat cahaya sejak 2013. Dalam tiga musimnya , adegan-adegan itu berputar di sekitar kehidupan ayah letesha , dan ini juga membiasakan kita dengan kehidupan keras Icy-T dan isterinya. Dalam kariernya, dia juga bekerja di "unsung". Letesha Marrow mengatakan bahawa pada satu ketika dalam hidupnya dia pernah mempertimbangkan untuk memilih Kerjaya Arkeologi

Suka hidup letesha:

Letesha belum banyak membongkar mengenai kehidupan peribadinya. Dia dikhabarkan dihubungkan dengan orang terkenal dalam industri perniagaan dan telah menjalin hubungan dengannya sejak pertengahan tahun 90an. Tetapi tidak diketahui bahawa bagaimana anak-anak pemalu yang malu telah bertemu dengan lelaki seperti itu dan telah lama bertemu dengannya. Juga, hubungan letesha lebih kuat ketika mereka dikurniakan anak yang sangat manis bernama sumsum eljyah yang ditangkap kerana membunuh rakan sebiliknya. Dia bersalah kerana jenayah Terancang .

Anak letesha:

Elyjah Marrow adalah satu-satunya anak letesha, dan dia menjalani kehidupan yang baik dengan keluarganya di Georgia di Amerika. Tetapi tidak lama kemudian berita itu beredar di mana Elyjah Marrow tetap bersalah. Anak letesha dibawa ke polis kerana membunuh rakan sebiliknya. Rakan sebilik putra letesha bertengkar dan kerana alasan inilah, dia membunuhnya. Ini pertama kali mengerikan apabila mendengar bahawa anak letesha berada dalam tahanan polis kerana membunuh seseorang tetapi tidak lama kemudian udara dibersihkan apabila didapati bahawa putra letesha mengalami kemurungan ketika dia membunuh rakan sebiliknya, dan rakan sebiliknya ditembak mati oleh anak letesha dengan pistol yang dibeli. Umur putra letesha adalah 19 tahun ketika dia membunuh rakan sebiliknya, john. Cucu / penghibur Icy-T cucu Elyjah Marrow, 19, ditangkap oleh polis Marietta, Georgia, petang Selasa pada tahun 2019 dan dituduh melakukan pembunuhan, di antara beberapa tuduhan yang berbeza, berikutan pemilikan dan pembunuhan rakan sebiliknya yang merupakan daryus Johnson. Pembunuh yang merupakan anak Letesha berusia 19 tahun pada masa itu. Pasangan itu, yang dilaporkan oleh jurnal harian Marietta adalah "rakan sebilik", melakukan pekerjaan rumah biasa ketika tembakan dilakukan oleh sumsum dari pistol yang dipegang olehnya. . Menurut pihak polis polis Marietta, sumsum "tidak tahu bagaimana menggunakan pistol ketika menjauhkannya dari habuk. Dan" perkara itu mendorong Johnson ditembak secara tidak sengaja dan terbunuh dalam beberapa saat. Johnson dipindahkan ke rumah sakit kennestone, di mana dia dipindahkan ke kuburan. Walau apa pun pembunuhan, sumsum kini hadir di penjara daerah cobb tanpa jaminan. Elyjah Marrow dibawa ke dunia pada tahun 1995, California, Amerika Syarikat. Tarikh dan bulan kelahirannya yang sebenar belum diberitahu kepada media dan oleh itu kami tidak tahu pada hari mana cucu Icy-T Elyjah Marrow menyambut ulang tahunnya. Nilai bersih Elyjah Marrow belum dapat ditemui oleh media . Nampaknya Elyjah Marrow mesti kaya seperti ibu dan ayahnya.

Ibu Elyjah sumsum adalah sumesha sumsum. Ibunya belum memberinya nama terakhir ayah Elyjah Marrow mengapa? Kerana Elyjah Marrow adalah anak bapanya yang namanya disembunyikan oleh industri media. Juga tidak diketahui oleh umum bahawa siapa saudara kandung Elyjah Marrow. Nampaknya sumsum Letesha hanya mempunyai satu anak lelaki. Marrow suka merahsiakan hidupnya sendiri dan itulah satu-satunya alasan bahawa tidak ada data mengenai kehidupan kencannya. Tidak diketahui sama ada dia bersekongkol atau mempunyai anak. Berita pembunuhan Elyjah Marrow disampaikan oleh Atlanta Journal-Constitution. Menurut Atlanta Journal-Constitution, Elyjah Marrow didapati bersalah dalam cubaan membunuh.

Elyjah Marrow
1- Nama penuh [Elyjah Marrow Icy-T
2-Tinggi 6'1 "(2 meter)
3- Hari Lahir Februari 1995
4-Kewarganegaraan orang Amerika
5-Terkenal dengan anak sumsum letesha
6-Umur 27 tahun
7-Status perkahwinan bujang
Tanda 8-Zodiak Scorpio
9-Nama ibu sumsum letesha
10- Nama bapa Tidak diketahui
11-Nama kakak tidak diketahui
12-Berat 80 kg
12-Etika Orang Amerika
13-Kelayakan bujang
14- Warna mata biru
15-Warna rambut coklat
16-Pekerjaan tiada
17-Nilai bersih 880 k MYR
18-Agama Agama Kristian

Jumlah aset letesha:

Walaupun jumlah aset letesha banyak berasal dari ayahnya, dia juga berjaya menghasilkan sejumlah besar wang sebagai jumlah asetnya. Jumlah asetnya dikhabarkan sekitar 1 juta USD. Setelah menjalani hukuman penjara, Elyjah Marrow dibebaskan pada tahun 2019. Ibunya tidak dapat menahan kegembiraannya ketika dia mengundangnya pulang setelah lima tahun.

Elyjah Marrow disambut pulang setelah 5 tahun:

Pada tahun 2019, Elyjah Marrow dimasukkan ke dalam penjara kerana dosa-dosanya, dan dia gembira dapat pulang setelah 5 tahun. Dia berkongsi gambar di Instagramnya, menyatakan dia sekarang bebas dari penjara dan dia sangat teruja melihat kediamannya sendiri. Keluarganya memuji kehadirannya dalam keluarga setelah sekian lama. Sumsum ibu menyampaikan kegembiraannya melalui media sosial, dengan menulis satu catatan sebagai "Saya berbesar hati dan bersyukur kerana mempunyai anak saya @fgg_flyguy pulang !!!" dan dalam foto lain dia menulis pada gambar bahawa "saya akan menjadi anak pelakon sekarang bebas dari penjara dan sekarang saya dapat melihat wajahnya yang cerah setiap hari."

Umur, tinggi dan berat Elyjah Marrow:

Letesha sumsum adalah wanita cantik dengan mata hitam gelap , tingginya 5'5 "dan saya mempunyai berat badan ideal iaitu 58 kg. Dia mengatakan bahawa dia mahu dirinya menjadi pintar dan itulah sebabnya berat badan seperti gadis model.

Media sosial letesha sumsum:

Lestesha sumsum adalah orang yang cukup sosial dan mempunyai jumlah pengikut yang sangat baik di akaun media sosialnya. Di akaun media sosialnya, dia berkongsi gambar anaknya dan tempat kerjanya. Pengikut letesha sumsum adalah sekitar 68 k dan berikut dari letesha sumsum di media sosial Instagram adalah 890. Letesha tidak terlalu aktif di semua platform media sosialnya tetapi nampaknya dia cukup aktif di Instagram. Tidak ada akaun di laman web media sosial Facebook yang bernama letesha sumsum yang memberi kita petunjuk bahawa letesha sumsum tidak ada di Facebook. Letesha sumsum juga tidak dilihat di twitter-platform media sosial untuk menyatakan pendapat anda. Dia tidak mempunyai Profil Facebook yang aktif. Dia mempunyai banyak pengikut di instagramnya jadi anda mesti menghubunginya jika anda ingin mengetahui Cara Mendapat Pengikut Instagram

Penampilan sumsum letesha:

  1. Sumsum Letesha mempunyai mata hitam gelap.
  2. Dia juga dipanggil dengan penampilannya sebagai gadis model.
  3. Dia mempunyai rambut kerinting hitam.
  4. Dia tampil di depan umum sebagai anak perempuan icy-t.
  5. Dia suka tampil di khalayak ramai sebagai bintang tv realiti dan pelakon aksi.
  6. Dia suka memakai gaun berwarna terang.
  7. Nisbah badannya adalah 37-25-37.
  8. Letesha sumsum memakai kasut bersaiz 6.
  9. Sumsum Letesha setinggi 1.90 m.
perkara kegemaran sumsum letesha
1-Pelakon kegemaran Daniel
2-Pelakon kegemaran Emma Watson
3- Warna kegemaran hitam
4- Pakaian kegemaran gaun mewah
5- Hobi kegemaran berenang, membaca dan bermain ski
6- Tempat kegemaran Denmark
7- Warna kuku kegemaran Biru

Letesha Marrow kegemaran

Soalan Lazim

1 Apa yang berlaku pada anak sumsum letesha?

Anak lelaki Letesha ditangkap oleh polis kerana dia bersalah membunuh rakan sebiliknya yang bernama Johnson. Johnson dan putra sumsum letesha adalah kawan baik. Suatu hari ketika putera sumsum letesha sedang membersihkan senapang, dia menguruskannya dan peluru senapang itu menusuk ke jantung rakan sebilik putra sumsum letesha.

2 Berapakah bilangan anak lelaki dari sumsum letesha?

Letesha sumsum mempunyai 1 anak lelaki sahaja. Letesha marrow kini sudah bujang pada tahun 2021. Letesha sumsum mengahwini teman lelakinya tetapi tidak lama kemudian perkahwinan itu tidak berjaya mengakibatkan perceraian.

3. Berapakah bilangan adik beradik letesha sumsum?

Letesha sumsum mempunyai 2 orang adik beradik. Ibu bapanya melahirkannya ketika mereka berdua bersekolah menengah. Letesha sumsum mempunyai satu saudara lelaki yang namanya Tracy marrow jr dan nama kakaknya adalah Chanel.

4. Berapakah nilai bersih Ice-T?

Nilai bersih Icy-T adalah kira-kira 60 juta USD. Dia memperoleh banyak wang ini dengan mengetuk dalam lagunya yang berjudul New jack hustler, kamu bermain sendiri, aku penentu, warna, penggulung tinggi, tengah malam, memikirkan masalah, senjata mematikan, cinta lotta, 99 masalah, memeras pencetus.

5 Apakah etnik sumsum letesha?

Letesha sumsum mempunyai keturunan Afrika - Amerika dan Perancis.

6 Berapakah saudara lelaki dari sumsum Letesha?

Letesha marrow hanya mempunyai satu saudara lelaki yang bernama Tracy Marrow Jr. Letesha sumsum lahir pada 23 November 1991 dan dia berumur 29 tahun pada tahun 2021. Dia terdaftar dalam kumpulan muzik bernama Body Count.

7 Berapakah bilangan adik beradik Letesha sumsum?

Terdapat dua beradik Letesha sumsum yang namanya Chanel Nicole dan Tracy Marrow Jr

8 Siapakah bapa anak sumsum Letesha?

Nama bapa anak sumsum Letesha tidak diketahui oleh media . Ia kelihatan sebagai keluarga sumsum Letesha tidak mahu menutupnya.

9 Berapa banyak filem yang telah dikerjakan oleh ayah sumsum Letesha?

Ayah sumsum Letesha bekerja dalam 15 filem. Nama-nama filem di mana dia bekerja adalah Rappin ', mengapa warna, CB4, Tank girl, Under Utopia, Rhyme and reason, Crazy six, Pimps up Ho's down, The dell, Mean Guns, The deli, The Heist dan Final Voyage .

10 Apakah pekerjaan bapa sumsum Letesha?

Ayah sumsum Letesha adalah rapper, produser, penari dan pelakon.

Kesimpulan:

Terdapat banyak peristiwa dan peristiwa di mana seseorang dapat melihat bahawa tidak pernah anak perempuan sulung, letesha sumsum menggunakan nama ayahnya. Letesha sumsum kini juga merupakan anak lelaki seorang lelaki berusia 21 tahun yang bernama Elyjah Marrow. Letesha sumsum sering menyiarkan gambarnya di media sosial. Sehingga tahun 2021, sate letesha masih bujang tetapi kami berharap bintang TV realiti ini, Letesha sumsum segera mendapat suami baru untuk dirinya sendiri.

artikel berkaitan

William Bumpus Siapa Victoria Granucci? Quinton Anderson Reynolds