Definisi

I) Ini adalah riff pada ungkapan "hidup jalang" (yang bermaksud kehidupan boleh menyusahkan dan tidak menyenangkan) yang mengubahnya menjadi positif. "Kehidupan adalah pantai laut" menyiratkan bahawa pada tahap apa pun. Pertimbangkan pantai laut: matahari, pasir, air, individu yang hebat dalam pakaian renang ... anda mendapat pemikiran.

(ii) Ini membayangkan sesuatu yang positif. Secara praktikal seperti "Hidup itu Baik". Siapa yang tidak menjaga Pantai? Pantai laut menjadikan anda longgar, merasa hangat, bersenang-senang di air, menghargai kehidupan. "Life's a Beach" menunjukkan bahawa kehidupan itu baik atau luar biasa.

"Life's a beach" adalah artikulasi yang digunakan untuk menggambarkan ketika sesuatu yang luar biasa. Individu biasanya menyatakannya ketika mereka perlu menyampaikan pemikiran atau keadaan gembira.

Contoh

Contoh 1:

John: Rakan-rakan saya percaya bahawa saya sedang berjuang secara langsung dari kedudukan baru saya, namun secara terus terang, kehidupan di pesisir laut ketika ini.

Michael: Kehidupan secara konsisten adalah pantai laut dengan anda. Anda mungkin individu utama yang saya sedar yang secara konsisten membuat kenangan indah.

Contoh 2:

John: Rakan-rakan saya percaya bahawa saya sedang berjuang secara langsung dari kedudukan baru saya, namun secara terus terang, kehidupan di pesisir laut ketika ini.

Michael: Kehidupan secara konsisten adalah pantai laut dengan anda. Anda mungkin individu utama yang saya sedar yang secara konsisten membuat kenangan indah.

Tom: Itu agak jelas. Kita harus menjadi barkeeps. Kita dapat melakukannya pada ketika itu.

Sam: Saya mengambilnya kembali. Kehidupan adalah pantai ketika anda tidak mengganggu saya semasa waktu kerja.

Apa itu Kehidupan Pantai?

Life's a Beach adalah yayasan yang ditubuhkan oleh peruncit peralatan dapur ProCook, untuk membantu pemusnahan plastik sekali pakai dari pantai laut Britain dan kemajuan barang yang boleh digunakan semula. Yayasan ini telah dibentuk oleh pemilik ProCook Daniel O'Neill yang terbangun untuk membuat langkah positif menuju iklim yang lebih baik.

Dengan pelbagai item membual pelbagai jenis cawan espresso buluh, kendi air Tritan dan botol air keluli keras, melakukan perubahan ke pelbagai kapal minum tidak pernah semudah ini dan dengan melancarkan penambahbaikan, anda akan membantu menangani memerangi pencemaran plastik kita semua harus mula bertempur sebelum melepasi titik yang tidak akan kembali.

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

Q. Bagaimana anda menikmati pantai?

A. Berjalan-jalan.

Berjalan-jalan di tepi air. Hargai pasir, lautan, dan segala yang lain di pantai. Terdapat banyak lagi yang dapat dilihat di pantai selain air dan pasir. Anda juga boleh mengembara di pantai lain, makhluk terbang, kerang, dan kolam air pasang.

Q. Apa yang digelar pencinta pantai?

A. Dari kata Yunani thalassa, yang menandakan "lautan," thalassophile dapat dicirikan sebagai "pengagum lautan." Ini adalah kata yang sesuai untuk menggambarkan saya, seseorang yang memuja lautan atau laut.

Q. Bagaimana anda menikmati pantai sahaja?

A.

  • Cuba jangan tinggalkan sumber daya di pantai. …

  • Buku anda lebih dari sekadar meneliti. …

  • Bawa percikan pada pelindung matahari. …

  • Berhubung dengan rakan baru dengan mengikuti kursus. …

  • Hati-hati bahawa beberapa individu yang dilupuskan dengan baik harus dijauhkan. …

  • Minum sekumpulan air. …

  • Periksa bahaya pantai sebelum masuk ke dalam air. …

  • Katil atau Payung.

Q. Mengapa orang pergi ke pantai?

A. Pinggir laut adalah tempat individu pergi bermain bola. Individu pergi ke pantai untuk pelbagai latihan yang boleh anda lakukan di sana. Anda boleh berenang di laut. Pergi parasailing, berlari, berkumpul, dan memancing.

Q. Apa itu Pantai Insta?

A. Instabeach adalah musim panas tahunan sebagai acara penggambaran pembukaan yang diadakan pada bulan Julai (tahun ini, 16 Julai di Gladstone's di Malibu, CA), dan Instaskate adalah acara pembukaan yang diadakan pada bulan November.

Kesimpulannya

Kehidupan di tepi laut mempunyai banyak implikasi. Ini adalah artikulasi yang digunakan untuk menyampaikan kepuasan dan tenaga. Pada titik ketika seseorang ceria dengan keberadaannya tanpa tekanan dan tekanan, dia mengatakan "hidup saya adalah pantai laut". Kepentingan lain adalah bahawa ia adalah nama persatuan tujuan yang ditubuhkan oleh peruncit peralatan dapur Pro untuk membantu pemusnahan plastik sekali pakai dari pantai laut Britain dan kemajuan barang yang boleh digunakan semula. Yayasan ini telah dibentuk oleh pemilik ProCook Daniel O'Neill yang didorong untuk membuat langkah positif menuju iklim yang lebih terkelola.