Rambut panjang adalah gaya rambut yang ketinggalan zaman secara rasmi pada tahun 2021. Adakah anda ingin menyegarkan kunci anda yang panjang?

Bangs adalah penyelesaian segera. Pilih rambut berlapis panjang yang paling popular dengan poni dari yang berikut.

1. Rambut Panjang dengan Bangs Sisi

Poni sisi sesuai untuk struktur muka berbentuk bulat dan persegi. Rambut panjang dengan poni menimbulkan ilusi wajah yang lebih sempit dan membolehkan anda mencapai pinggiran yang besar walaupun rambut tipis semula jadi anda. Pisahkan rambut anda ke arah semula jadi rambut anda sambil menggayakan poni sisi untuk kedudukan yang mudah.

2. Rambut Berlapis Panjang dengan Poni

Rambut berlapis panjang adalah kaedah terbaik untuk membentuk wajah anda. Rambut berlapis pendek sangat bagus untuk menambah panjang pada wajah bulat atau berstruktur pendek. Mengeringkan lapisan sesuai untuk penampilan yang lebih segar dan penuh. Kening lurus dan eyeliner hitam kelihatan sangat baik dengan pinggiran. Gabungan ini menarik perhatian mata anda.

3. Poni Pendek dengan Rambut Panjang

Poni pendek dengan rambut panjang adalah potongan rambut yang berani untuk mendapatkan perhatian. Poni yang berakhir di tengah-tengah dahi anda menarik perhatian mata anda. Pinggiran pendek yang pendek memberi suasana popular pada awal 20-an dan akhir 50-an. Rambut bergelombang panjang dengan poni pendek dan warna yang tidak biasa, seperti biru atau kelabu, menambah sentuhan moden pada penampilan anda.

4. Rambut Kerinting Panjang dengan Poni

Secara semula jadi, rambut kerinting yang melenting dan lebat sangat sesuai untuk poni. Penata rambut yang pakar dapat membantu anda dengan panjang dan bentuk yang betul. Pinggiran ragut adalah potongan yang sukar, tetapi memberi anda penampilan yang comel dan suka bermain dengan gaya yang betul. Pastikan surai anda tidak bertindih di wajah anda. Sapu rambut yang tersisa ke sisi dan selamatkan bahagian yang luar biasa di mahkota.

5. Rambut Kerinting Panjang dengan Poni Sampingan

Rambut kerinting panjang sesuai untuk gaya rambut bangs sisi. Runcing pinggir untuk bergabung dengan tresses adalah gaya yang unik dan comel yang sesuai dengan keriting yang tumbuh ke luar. Memisahkan rambut anda secara semula jadi sesuai dengan bentuk wajah. Rambut kerinting menimbulkan ilusi yang lebih panjang sambil mendapat poni. Minta stylist anda untuk memotong poni anda lebih lama dan sempurnakan hingga ukuran akhir.

6. Rambut Lurus Panjang dengan Poni

Rambut lurus panjang dengan poni memberi anda penampilan klasik dan perawatannya rendah. Tambahkan sedikit kelantangan ke mahkota dengan bedak atau semburan yang menguatkan jika rambut anda bertekstur halus. Ia menghentikan rambut anda daripada kelihatan rata dan memberikan wajah yang rata untuk wajah yang panjang atau lebar.

7. Rambut Bergelombang Panjang dengan Poni

Rambut bergelombang panjang dengan poni adalah gaya rambut yang tren untuk pemuda dengan getaran feminin. Gunakan lekukan semula jadi rambut bergelombang untuk menggayakan pinggiran penuh bulat. Menggunakan berus silinder dan mengeringkan rambut ke bawah memastikan poni anda tidak rata. Serlahkan rambut anda untuk memamerkan pergerakan bergelombang dan untuk mencapai penampilan yang lebih ringan. Balut dengan kawalan keriting sambil menggayakan rambut anda. Jalankan jari anda melalui ombak. Berus atau sikat mengurangkan kelantangan dan definisi kunci anda.

8. Rambut Bergelombang Panjang dengan Poni Samping

Poni berpisah sebelahnya bagus pada wajah berbentuk hati. Ia mengimbangkan titik dagu dan dahi yang lebar. Rambut bergelombang sesuai untuk melembutkan sudut luar struktur wajah anda. Gunakan besi pengeriting untuk meningkatkan kunci berpintal jika rambut anda tidak keriting secara semula jadi. Gosokkan rambut basah dan keringkan udara untuk kemasan yang cantik dan lebat. Buat gelombang panjang dan indah menggunakan tongkat keriting jika mane anda lurus atau tidak mempunyai kelantangan.

9. Bangs Sisi Panjang dengan Rambut Panjang

Poni sisi panjang secara visual menjadikan wajah anda lebih panjang. Yang terbaik adalah menyanjung wajah berbentuk persegi dan berbentuk hati. Bulu tengah dan hujungnya yang lembut melembutkan penampilan anda. Poni sisi panjang dengan rambut panjang dengan poni adalah gaya rambut moden dan bergaya untuk tahun 2021.

10. Bangs Sapu dengan Rambut Panjang

Bangs Sapu dengan Rambut Panjang sangat sesuai untuk wajah berbentuk bulat. Ia menghasilkan bingkai pelengkap untuk wajah cantik anda. Rambut tebal lebih baik untuk gelombang panjang dan mewah. Walau bagaimanapun, halus dapat mencapai penampilan ini dengan menambahkan kelantangan rambut dengan semburan penguat atau menambahkan rambut atau rambut palsu.

11. Poni Comel untuk Rambut Panjang

Poni comel yang menyeronokkan kelihatan sangat baik apabila dipadankan dengan gaya rambut separuh ke atas, separuh bawah. Semua tekstur rambut dapat mencapai gaya ini. Kelingkaran berbulu ringan kelihatan kasual. Gunakan sedikit mousse atau hairspray untuk menggegarkan pinggiran mini ini. Ini menghalang kepala anda dari meratakan kerana menambahkan kelantangan rambut ke akar dan mahkota poni anda.

12. Bangs Choppy Pendek untuk Rambut Panjang

Potongan rambut dengan panjang yang berbeza memberikan tekstur yang besar. Pandangan yang tidak kemas menambahkan definisi pada pinggiran anda dan menarik perhatian. Bob atau lob bagus untuk poni bayi, tetapi kelihatan sama hebat dengan rambut panjang. Pastikan untuk menjaga getaran semasa anda menggayakan bangs pendek berombak. Gunakan kabut tekstur dan jalankan jari anda ke pinggir anda untuk menyelesaikan grunge.

13. Bangs Choppy tebal untuk rambut panjang

Bangs Choppy tebal dengan pinggiran segar. Pinggiran rambut bertekstur sederhana hingga tebal tidak kelihatan ketat, sementara pinggiran poni anda yang tidak rata menarik perhatian ke dahi anda. Poni tebal dan berombak adalah pilihan gaya rambut kreatif kerana memberi perasaan artistik atau DIY (lakukan sendiri). Ia memerlukan penyelenggaraan yang rendah kerana anda tidak memotong secara berkala untuk mengekalkan panjang rambut yang sama. Rambut panjang selebihnya memberikan getaran feminin.

Semua Yang Anda Perlu Tahu Mengenai Poni

Poni kelihatan cantik dengan rambut panjang, kerana mengimbangkan panjang dan menarik perhatian mata anda. Ia serba boleh kerana terdapat banyak gaya pemotongan rambut panjang dan pinggiran lain untuk membuat penampilan yang benar-benar unik. Poni membuat anda kelihatan lebih muda dengan gaya yang betul. Ini menjadikan wajah anda kelihatan lebih kecil dan menyembunyikan garis halus. Poni mesti panjang untuk menarik perhatian mata. Panjang yang lebih panjang akan menutup mata anda, sementara panjang yang lebih pendek akan mengalihkan perhatian.

Poni adalah untuk semua orang dengan jenis yang tepat yang sesuai dengan bentuk wajah anda. Bahagian pinggir yang disapu sangat bagus untuk struktur muka persegi, jantung, dan bulat. Wajah berbentuk hati menggegarkan bayi dan langsir dengan gaya. Sekiranya anda mempunyai wajah bujur, pinggiran lurus dan tumpul sesuai untuk anda. Gadis dengan wajah bujur dan persegi boleh melembutkan penampilan mereka dengan poni tirai berbingkai feminin yang lebih panjang.

Bagaimana jika Anda Tidak Mempunyai Rambut Berkualiti Baik?

Diva membahagikan sambungan rambut dan rambut palsu adalah yang terbaik untuk anda mencapai penampilan selebriti. Ini membolehkan anda bereksperimen dengan pelbagai gaya rambut dan warna tanpa mengubah rambut asli anda.

Selesaikan kesibukan rambut di bawah kualiti dengan pemanjangan rambut diva ilahi. Berbelanjalah sekarang!

Dengan alasan yang lebih besar, poni berada di semua bahagian depan. Terutama bergaya akhir-akhir ini, kami sangat menyukainya sama sekali bentuknya dan berapa pun panjangnya. Kepelbagaian gaya rambut ini yang luar biasa memungkinkannya untuk memperkuat setiap penampilan, menyerlahkan setiap wajah dan menambahkan watak pada gaya rambut apa pun.

"Cara Memilih Poni Terbaik Untuk Rambut Panjang Anda"

Semua jenis poni tidak kelihatan baik pada setiap orang dengan rambut panjang. Seseorang harus menggayakan poni mengikut bentuk wajah mereka. Tetapi jangan panik, kami mendapat sokongan anda. Kami boleh membimbing anda bagaimana untuk kelihatan cantik dalam bentuk poni. Mari lihat gaya bangs mana yang harus anda cuba sendiri.

1. Muka Persegi:

Sekiranya anda mempunyai wajah segi empat, maka pastikan poni anda lurus dan sedikit di bawah alis. Poni lurus, berbulu di tengah, bahkan bentuk wajah anda.

2. Muka Bulat:

Sekiranya anda mempunyai wajah bulat, maka pinggiran lengkung lurus yang berakhir sedikit di bawah alis akan meningkatkan kelembutan wajah anda. Poni sisi dalam juga berfungsi.

3. Wajah Berbentuk Hati:

Poni yang disapu sisi melengkung yang menjadi lebih panjang di tepinya kelihatan luar biasa pada wajah berbentuk hati.

4. Muka bujur:

Ini juga bergantung pada apakah anda mempunyai dahi yang tinggi atau pendek. Perkara yang harus dipastikan adalah menentukan apakah dahi anda lebih kecil atau lebih besar dari hidung anda. Sekiranya hidung dan dahi anda setara, maka anda akan mencuba gaya ini dan ia akan kelihatan baik bagi anda.

5. Muka Panjang:

Sekiranya anda mempunyai wajah yang panjang, maka poni pendek bukanlah pilihan gaya rambut yang tepat kerana ia akan menjadikan dahi anda kelihatan lebih besar. Cuba poni panjang dengan poni bahagian tengah atau sisi penuh.

6. Dahi Pendek:

Sekiranya dahi anda pendek, pertimbangkan pinggiran yang miring yang satu sisi lebih panjang daripada yang lain. Ia akan melengkapkan struktur wajah anda, menjadikannya lebih menarik.

7. Dahi Tinggi:

Sekiranya dahi anda tinggi maka poni disapu sebelah penuh adalah yang terbaik untuk dipilih. Biarkan poni bermula pada tahap alis dan meruncing ketika mereka mencapai tepi wajah anda.

"Cara Menambah Poni Palsu"

YA! Anda betul-betul mendengarnya. Anda boleh menambahkan poni palsu jika anda tidak merasa selesa memotong rambut anda. Terdapat penyelesaian yang sempurna untuk masalah ini. Anda boleh menggunakan pelanjutan atau mencuba palsu.

Soalan Lazim: Soalan Lazim

Adakah poni kelihatan baik dengan rambut panjang?

Poni kelihatan hebat dengan rambut panjang, kerana mengimbangkan panjangnya dan menarik perhatian mata anda. Ia juga boleh disesuaikan kerana anda boleh mencuba gaya rambut panjang dan pinggiran yang berbeza untuk membuat penampilan yang sangat berbeza dan jarang.

Adakah poni membuat anda kelihatan lebih muda?

Poni dapat membuat kita kelihatan lebih muda, asalkan kita memilih gaya yang tepat. Mereka menjadikan wajah anda kelihatan lebih kecil dan dapat menyembunyikan garis halus sambil menarik perhatian ke mata anda. Anda boleh memilih panjang yang lebih panjang yang terletak di alis anda kerana terlalu pendek dapat menarik perhatian ke kawasan yang salah dan terlalu lama akan menutup mata anda.

Adakah gaya poni pada tahun 2021?

Bangs: kita suka mereka atau kita membencinya. Dan juga tidak semua orang memiliki wajah untuk potongan rambut seperti poni, mereka yang benar-benar dapat menggegarkan gaya ini.

Oleh itu, jika anda berada di kategori kedua maka bersiaplah kerana anda akan meminta poni yang bijak pada tahun 2021 jika anda seorang yang berambut kerinting.

Berapa panjang bangs?

Untuk menjadikan dahi kelihatan lebih kecil, panjang poni harus selagi mungkin dan mulailah lebih jauh ke belakang dari kepala daripada biasa.