HP Lovecraft's Cat merujuk kepada kucing bernama Nigger-Man yang dimiliki oleh rumah tangga pencipta fiksyen seram Amerika HP Lovecraft selama masa kecilnya. Dalam talian, "HP Lovecraft's Cat" telah muncul dalam beberapa siaran Jangan Google yang mengundang pelanggan yang tidak curiga untuk mencari nama kucing, memikat mereka untuk menganalisis cercaan kaum.

Nama Kucing Lovecraft

Zaman kanak-kanak Lovecraft

Semasa pencipta fiksyen seram Amerika , Howard Phillips Lovecraft pada zaman kanak-kanak, banyak kucing miliknya. Kucing tertua, bernama Nigger-Man, yang mungkin diterima dan dinamakan keluarga pada tahun 1899, hilang pada tahun 1904 ketika Lovecraft dulu berusia 14 tahun. Dalam surat-menyuratnya, HP Lovecraft mengingatkan tentang kucing dengan pelbagai huruf.

HP Lovecraft juga memberi penghormatan kepada kucing dengan memberikan namanya kepada kucing dalam cerpen The Rats in the Walls tahun 1923. Nama kucing akan diubah menjadi "Blackie" atau "Black Tom" dalam beberapa cetakan semula cerita kemudian.

Tidak ada gambar kucing yang diketahui, walaupun dalam meme, foto HP Lovecraft yang memegang rakannya Frank Belknap Long kucing Felis sering digunakan.

HP Lovecraft Cat di Memes:

Pada 12 Jun 2018, pengguna besar Tumblr memberi komen di bawah grafik HP Lovecraft yang mengekalkan kucing rakannya, yang disiarkan melalui blog-sandinlungs, menulis, "Lovecraft dan kucingnya.

Pada hari yang sama, orang Tumblr robloxgf menjawab, "apa namanya," kemudian termasuk "oh tidak." Dialog itu mendapat lebih daripada 204,800 suka dan reblog dalam dua tahun.

Pada 18 Jun, 2018, Tahu Meme anda pengguna Cold Crash Hard memuat naik screenshot jawatan itu, dengan meletakkan sehingga terkumpul lebih 144.600 pemandangan dalam dua tahun. Pada 23 Julai 2018, Redditor. sejarah kuno membuat kiriman yang mengandungi fakta-fakta besar mengenai kucing dan peranannya dalam kehidupan HP Lovecraft.

Penyebaran viral dari Tumblr disebabkan sebagai tambahan kepada HP Lovecraft's Cat dalam meme dalam talian. Contohnya, pada 14 November 2018, iFunny, pengguna AlekFletcher menyiarkan meme Machine Gun Skeleton yang menjemput pelanggan ke Google nama kucing tersebut. Pada 8 Disember 2018, orang iFunny Wimpy-Kid menyiarkan tangkapan skrin panel pengetahuan Google yang mengandungi rekod mengenai kucing, dengan penerbitan memperoleh lebih dari 600 senyuman dalam dua tahun.

Pada 30 Januari 2019, artis webcomic He Silly menge-tweet seorang pelawak mengenai kucing itu, dengan jumlah itu mendapat lebih dari 730 retweet dan 2.400 suka sebelum akaun dihapus.

Meme itu mendapat pengiktirafan yang sama apabila pada bulan September 2019, psikologi terbalik Jangan meme Google mendapat populariti dalam talian. Pada 13 September 2019, Redditor ness memposting meme "Don't Google" yang paling awal dikenali mengenai kucing, dengan kenaikan mendapat lebih dari 540 suara positif dalam okbuddyretard dalam enam bulan.

Bandar Hantu:

The Cats of Ulthar adalah permainan perjalanan objek tersembunyi mengenai seorang gadis, budak lelaki bernama Menes, dan banyak dan banyak kucing. Sebagai fakta, jika anda bosan dengan kenangan objek lama yang tersembunyi tentang hantu dan raksasa yang bersembunyi dalam pemandangan gelap, permainan ini memberikan yang lebih baik namun tetap sebagai alternatif yang menyeramkan - kucing. Baiklah, saya harus mengatakan di muka bahawa saya bukan peminat kucing kerana mereka mengganggu saya, tetapi dalam identiti profesionalisme, saya akan berusaha untuk menjadi lebih tidak berat sebelah dalam ulasan ini.

Anda bermain sebagai gadis berambut hitam yang panjang dalam permainan ini ketika anda tersandung di sebuah kota bernama Ulthar. Atas sebab-sebab yang tidak diketahui, anda akan segera mengetahui bahawa penduduk bandar bersiap untuk membunuh seorang budak lelaki bernama Menes. Sifat kejahatannya menghindarkan anda namun anda diminta melalui kakaknya, Atala untuk menjaga saudaranya, jadi sekarang adalah beban anda untuk dipikul. Walau apa pun, seluruh rasa ingin tahu yang dibina dalam situasi ini menarik perhatian peserta untuk mengetahui lebih lanjut mengenai pelaksanaan pelik ini. Oleh itu, bermula permainan berkembang dengan anda mencari petunjuk dan bukti untuk menyelamatkan Menes dan mengetahui mengapa dendam penduduk bandar sangat hebat terhadapnya.

The Cats of Ulthar dan nampaknya Ulthar hanyalah nama sebuah bandar fiksyen dalam HP Lovecraft's Dream Cycle. Oh ya, begitu banyak keasliannya, namun saya dengan cepat menyedari bahawa ada asas yang tepat mengapa permainan ini memilih untuk meniru nama yang sama. Itu kerana dalam Dream Cycle, kota Ulthar mempunyai undang-undang yang paling besar bahawa "tidak ada orang yang boleh membunuh kucing". Sekarang, saya mempunyai petunjuk mengapa Menes dijatuhkan hukuman mati, tetapi ini hanya firasat saya kerana sukan ini juga boleh menyebabkan kelainan dengan semua petunjuk yang anda dapati.

Dari segi permainan, Ghost Towns:

The Cats of Ulthar mengikuti gaya objek tersembunyi yang biasa. Saya menggemari adegan itu kerana permainannya tidak berantakan seperti permainan lain tetapi ini juga kemahiran bahawa sukan ini tidak terlalu mencabar. Grafik dilakukan dengan baik. Saya menghargai bagaimana kebanyakan adegan dibuat seperti kartun dan bagaimana mereka menyatu dengan elemen bergerak yang dihasilkan 3D. Muzik berkualiti tinggi tetapi seperti yang saya nyatakan sebelumnya, saya sangat tidak menyukai kucing yang mengecewakan sepanjang permainan.

Soalan Lazim:

Apa itu kucing Lovecraft?

Identiti kucing, "Nigger Man", sering disebut dalam perbincangan mengenai sikap perkauman Lovecraft. Lovecraft memiliki seekor kucing dengan nama itu hingga tahun 1904. Kucing itu mungkin diberi gelarannya ketika Lovecraft berusia sekitar sembilan tahun.

Mengapa Lovecraft menamakan kucingnya?

Nama kucing, "Nigger Man", sering disebut dalam perbincangan mengenai sikap perkauman Lovecraft. … Ketika Lovecraft dulu bersejarah 5 tahun, dia dulu diberi kucing dengan julukan ras untuk nama. Berusia 5 tahun, diragukan bahawa dia menamakannya, tetapi nama itu biasa dinamakan melalui ayah dan ibunya atau saudara-mara orang lain. Dia memilikinya sehingga dia berusia 14 tahun.

Adakah Lovecraft senang dibaca?

Bahasa dalam karya HP Lovecraft tidak begitu sukar yang anda harus tanpa masalah mencari penulis yang fesyennya jauh lebih tidak menyenangkan. Tetapi beberapa idea yang dinyatakan oleh Lovecraft adalah halus dan kompleks. Tetapi beberapa pemikiran yang diluahkan oleh Lovecraft adalah halus dan kompleks.

Apa yang takut dengan HP Lovecraft?

Lovecraft pernah juga bimbang tentang invertebrata, gaya hidup laut secara umum, suhu di bawah suhu beku, orang gemuk, orang dari pelbagai bangsa, percampuran kaum, kawasan kumuh, alat perkusi, gua, bilik bawah tanah, usia bersejarah, hamparan waktu yang indah, seni bina yang luar biasa, bukan - Geometri Euclidean, padang pasir, lautan, tikus, anjing, yang Baru.

Kesimpulan:

Lovecraft adalah kawan yang pelik, seperti yang jelas. Di antara banyak eksentriknya adalah obsesinya yang sangat fantastis dengan kampung halamannya, Providence, RI. Ia adalah tempat perlindungannya, pengundurannya dari dunia yang lebih luas yang dia rasa tidak menyenangkan dan luar biasa.