Jadikan fon Amerika lagi hebat. Perbezaan yang tidak ketara, namun ia menjadikan pemisahan, permukaan , dan irama jauh lebih dipercayai . Dalam istilah tipografi, ia mempunyai warna yang lebih baik (penyebaran gelap pada kawasan kosong). Make America Great Again adalah ucapan popular yang disempurnakan oleh Donald Trump. Kita dapat melihat banyak pencapaian yang telah dia capai untuk Amerika Syarikat. Pada pandangan saya sendiri, Donald Trump juga merupakan salah satu Presiden yang efektif yang sangat luar biasa dengan masyarakat Amerika, dengan kemampuan untuk menjalankan negara untuk menegaskan, di samping strategi antarabangsa yang berbeza, halus, yang disatukan. planet ini . Jenis fon yang diperkenalkan oleh Donald Trump untuk peningkatan. untuk mewujudkan suasana dan suasana untuk orang awam Amerika dan menjana semangat patriotisme.

Apakah fon kandungan?

Fon adalah sekumpulan kandungan yang boleh dicetak atau dipaparkan dalam gaya dan ukuran tertentu. Pelan semacam untuk sekumpulan fon adalah jenis huruf dan jenis rancangan ini menyusun keluarga jenis huruf. Selepas itu, Helvetica adalah keluarga jenis huruf, Helvetica miring adalah jenis huruf, dan Helvetica miring 10-titik adalah font.es, misalnya Intense, Light , Condensed, Italic.

Jenama lanjutan

Siapa yang sering berfikir tentang penanda yang stabil? Tidak dinafikan bukan Donald Trump . Melalui gambar dan produknya, dia menggunakan berbagai jenis jenis huruf. Pada saat dia meletakkan motto 'Make America Great Again' di bawah namanya (yang ditetapkan dalam Akzidenz-Grotesk Bold Extended), FF Meta Bold digunakan.

Topi yang hebat

Apatah lagi, di bawah Trump boleh dilihat memakai kekuasaan yang Buatlah Great America Again ' cap , dalam muka taip ganti sekali lagi, dan tanpa kata seru tanda . Spekulasi saya adalah bahawa dengan Trump memakai topi, tanda suntikan sangat disimpulkan, di sepanjang garis ini menjadikannya komponen tipografi yang berlebihan.

  • Saya tidak faham apa jenis huruf yang digunakan di sini, namun ia sama sekali bukan Century Schoolbook. Cara 'G' kedua merangkumi prod (pukulan ke atas di pangkal) walaupun yang pertama tidak mengesyorkan jenis huruf telah disesuaikan, bagaimanapun. Saya rasa G yang berbeza-beza, namun saya rasa lonjakan itu dikeluarkan 'G' utama untuk menjadikannya lebih ketat ke 'R'. Mengapa setara itu tidak selesai dengan 'G' kedua dan kernnya lebih ketat dengan 'A' - atau mengapa A_G tidak kernel dalam keadaan apa pun - saya tidak mempunyai idea yang paling kabur.

  • Topi di bawahnya (bertanda!) Yang boleh dibeli dari White House Giftshop menyerlahkan jenis huruf alternatif sekali lagi.

  • Sekali lagi, saya tidak tahu mengenai jenis huruf. Sekiranya anda melakukannya, beritahu saya. Jadikan tipografi lagi hebat!

Jadikan Amerika Hebat Lagi

Make America Great Again adalah ucapan terkenal yang disempurnakan oleh Donald Trump. Kita dapat melihat banyak pencapaian yang telah dia capai untuk Amerika Syarikat . Pada pandangan saya sendiri, Donald Trump juga merupakan salah satu Presiden yang berbuah yang sangat mengagumkan dengan masyarakat Amerika, dengan kemampuan untuk menjalankan negara untuk membuktikan, di samping strategi antarabangsa yang berbeza, halus dan disatukan. Dengan ketahanan selesai dengan pelbagai negara di seluruh planet ini.

  • Dalam gambar Presiden Trump, anda lihat di bawah, dia kelihatan ramah dengan penampilan yang lurus dan senang. Apatah lagi dengan topi dengan kata-katanya yang terkenal: "Jadikan Amerika Lagi Hebat". Dan lebih jauh lagi dari gambar ini, banyak pencipta sangat terinspirasi oleh fon yang digunakan untuk membuat kalimat terkenal ini. Font Make America Great Again, ini menyerupai font serif biasa, bagaimanapun dengan penonjolan dunia dengan mengatakan: "Make America Great Again". Banyak individu perlu menyedari apa fon asli yang digunakan pada topi Mr Trump.

Fon Buat Amerika Hebat Lagi

Sekiranya anda perhatikan, Anda dapat melihat font digunakan untuk membuat ungkapan "Make America Great Again" pada topi Mr Trump pada dasarnya sama dengan font Bookman Demi. Fon Make America Great Again ini adalah jenis huruf serif yang mewah. Fon ini mempunyai campuran sensitif yang indah dengan perbezaan tebal yang tinggi yang menjadikan rancangan anda menjadi sangat memikat dan hari ini.

Tambahkan fon ini ke pemikiran rancangan paling imajinatif anda, pakar, atau tugas rancangan premium, dan perhatikan bagaimana ia menjadikannya menjadi item yang terpisah!

Sejarah

"Make America Great Again" atau MAGA adalah tanda dagang misi yang digunakan dalam isu perundangan Amerika yang dipromosikan oleh Donald Trump dalam misi rasmi 2016 yang membuahkan hasil. Ronald Reagan menggunakan tanda dagang yang setanding "Kita Harus Membuat Amerika Lagi Hebat" dalam misi rasmi 1980-annya. Bill Clinton juga menggunakan ungkapan tersebut dalam alamat semasa misi rasmi 1992 yang efektif dan menggunakannya lagi dalam perniagaan radio yang diedarkan untuk misi penting rasmi Hillary Clinton 2008 yang tidak berkesan. Douglas Schoen menyebut penggunaan Trump dari ungkapan itu "mungkin merupakan moto misi paling lengkap dalam sejarah yang sedang berlangsung", merujuk pada sebagian besar orang Amerika yang menerima bahawa negara itu mengalami penurunan.

  • Tanda dagang itu berubah menjadi keajaiban masyarakat arus perdana, melihat penggunaan tanpa batas dan menghasilkan pelbagai variasi dalam ekspresi manusia, pengalihan dan masalah pemerintahan, yang digunakan oleh individu yang menjunjung tinggi dan menentang pemerintahan Donald Trump.

  • Sejak promosi pada tahun 2010-an, moto dipandang sebagai ungkapan tersusun. Kolumnis ilmiah, penyelidik, dan pemerhati yang berbeza menghubungkannya dengan prasangka di Amerika Syarikat, memandangnya sebagai isu perundangan anjing dan bahasa berkod. Tanda dagang itu juga berada pada titik fokus dua kali pada mulanya terungkap secara salah dalam kebanyakan sumber berita, ledakan kononnya Jussie Smollett dan konflik Peringatan Lincoln Januari 2019.

Donald Trump

Pada bulan Disember 2011, Trump mengatakan sesuatu di mana dia mengatakan bahawa dia enggan untuk tidak mencalonkan diri sebagai pegawai rasmi kemudian, menjelaskan "Saya harus membiarkan keseluruhan pilihan saya terbuka dengan alasan bahawa, tanpa mengira apa pun, kami harus menjadikan Amerika hebat lagi. " Juga pada bulan Desember 2011, dia menyebarkan sebuah buku yang menggunakan sebagai keterangan ungkapan setanding "Making America # 1 Again" - yang pada penerbitan semula tahun 2015 diubah menjadi "Make America Great Again!"

  • Pada 1 Januari 2012, perhimpunan sekutu Trump mendokumentasikan kerja pentadbiran dengan pejabat Setiausaha Negara Texas untuk menjayakan "Make America Great Again Party", yang akan menjadi tuan rumah bagi membolehkan Trump menjadi yang terpilih bersama jika tidak dia menjadi tuan rumah memilih untuk berubah menjadi pesaing berkumpul ketiga dalam perlumbaan politik rasmi 2012. Trump sendiri mula menggunakan semboyan secara rasmi pada 7 November 2012, sehari setelah Barack Obama memenangi pelantikan semula menentang Mitt Romney. Dengan catatannya sendiri, Trump pada awalnya menganggap "Kami Akan Membuat Amerika Hebat", namun tidak merasa seperti memiliki "cincin" yang tepat. "Jadikan Amerika Hebat" adalah pemikiran motto berikutnya, namun setelah direnungkan tambahan, dia merasa itu sedikit untuk Amerika kerana menyimpulkan bahawa Amerika jarang hebat. Setelah memilih "Buat Amerika Hebat Lagi", Trump segera meminta seorang pengacara untuk mendaftarkannya. (Trump kemudian mengatakan dia tidak mengetahui penggunaan Reagan pada tahun 1980 hingga 2015, namun memperhatikan bahawa "dia tidak menyimpannya.") Pada 12 November, dia menandatangani permohonan dengan Pejabat Paten dan Tanda Dagangan Amerika Syarikat yang menyebutkan hak elit untuk menggunakan moto untuk tujuan politik. Itu disenaraikan sebagai pertolongan buruk pada 14 Julai 2015, setelah Trump secara rasmi memulai misi rasmi 2016 dan menunjukkan bahawa dia menggunakan moto untuk alasan yang dinyatakan dalam permohonan itu. Trump menggunakan tanda dagang itu pada waktu yang lebih awal daripada jadual pada bulan Ogos 2013, dalam pertemuan dengan Jonathan Karl.

  • Semasa misi 2016, Trump sering menggunakan cogan kata tersebut, terutama dengan memakai topi yang dihiasi dengan ungkapan dengan huruf putih, yang sejak lama menjadi terkenal di kalangan sekutunya. Moto itu sangat mustahak untuk misi sehingga pada satu ketika ia menghabiskan lebih banyak untuk membuat topi - dijual dengan harga # 25 setiap satu di laman webnya - daripada tinjauan, penasihat, atau palam TV. Berjuta-juta terjual, dan Trump menilai bahawa penafian palsu mengalahkan topi asli sepuluh hingga satu. bagaimanapun, itu adalah moto , dan setiap kali seseorang mendapatnya, itu adalah iklan. "

  • Berikutan keputusan politik Trump, laman perubahan rasminya disiapkan dengan hebat. Trump mengatakan pada tahun 2017 dan 2018 bahawa moto misi pelantikan semula 2020 adalah "Keep America Great" dan dia berusaha untuk menempahnya. Walaupun begitu, misi Trump tahun 2020 terus menggunakan tanda dagangan "Make America Great Again". VP Trump, Mike Pence, ketika perang salib pada tahun 2020, menggunakan ungkapan "membuat Amerika menjadi hebat lagi," dalam wacana Konvensyen Nasional Republik tahun 2020-nya, yang mengolok-olokkan.

  • Tidak tepat tujuh hari setelah Trump meninggalkan pejabat, dia membahas panduan tentang mungkin membangun orang luar, yang dia cadangkan mungkin dinamakan sebagai "Parti Loyalis" atau "Buat Amerika Parti Lagi Hebat". Pada awalnya tidak banyak tugas, ia juga mendukung eksekutif partai negara bagian Arizona, Kelli Ward, yang juga mengharuskan produksi "MAGA Party". Pada akhir Januari 2021, presiden sebelumnya melihat Parti MAGA yang diusulkan sebagai pengaruh untuk mencegah perwakilan Republikan membuang suara untuk mensabitkannya selama persidangan awal Senat, dan untuk menangani para penantang kepada Republikan yang memutuskan mendukung pendakwaannya di Dewan.

Gunakan melalui media dalam talian

Donald Trump membawa cap dagang misi ke media dalam talian (asasnya ke Twitter), menggunakan hashtag #makeamericagreatagain dan singkatannya #maga . Mengingat analisis berkenaan dengan penggunaan media berasaskan web secara berturut-turut dan tanpa tradisi, Trump melindungi dirinya dengan tweet "Penggunaan media dalam talian saya bukan Presiden - ini PRESIDEN HARI MODERN. Jadikan Amerika Lagi Hebat! " pada 1 Julai 2017.

  • Pada bahagian utama tahun 2017, Trump mengulangi tanda dagangannya di Twitter berkali-kali. Dalam sebuah artikel untuk Bloomberg News, Mark Whitehouse memperhatikan "Pemeriksaan kambuh menunjukkan ungkapan itu menambahkan (kira-kira) 51,000 pada catatan retweet-dan-paling disukai posting, yang penting memandangkan tweet Trump biasa mendapat sejumlah 107,000."

  • Trump menganggap kemenangannya (sampai batas tertentu) ke media dalam talian ketika dia mengatakan "Saya memenangi perlumbaan politik 2016 dengan pertemuan, ceramah, dan media berasaskan web." Menurut RiteTag, pengukuran setiap jam untuk #maga di Twitter saja meliputi: 1,304 tweet luar biasa, 5,820,000 keterbukaan hashtag, dan 3,424 retweet dengan 14% tweet #maga termasuk gambar, 55% termasuk bergabung, dan 51% termasuk merujuk kepada.

  • Donald Trump membuat akaun Twitternya pada bulan Mac 2009. Pemeriksaan kepatuhannya berkembang sama sekali setelah pengisytiharan (16 Jun 2015) tujuannya untuk mencalonkan diri sebagai presiden dalam keputusan politik rasmi 2016, dengan lonjakan yang sangat ketara berlaku setelah dia mendapat Parti Republik sebutan (3 Mei 2016) dan setelah memenangi pentadbiran.

Soalan Lazim

1. Siapa yang mempersembahkan Make America hebat lagi?

Make America Great Again adalah ucapan popular yang disempurnakan oleh Donald Trump. Kita dapat melihat banyak pencapaian yang telah dia capai untuk Amerika Syarikat. Pada pandangan saya sendiri, Donald Trump juga merupakan salah satu Presiden yang efektif yang sangat luar biasa dengan masyarakat Amerika, dengan kemampuan untuk menjalankan negara untuk menegaskan, di samping strategi antarabangsa yang berbeza, halus dan disatukan. planet ini.

2. Apakah latar belakang sejarah yang menjadikan fon Amerika hebat lagi?

Pada bulan Disember 2011, Trump mengatakan sesuatu di mana dia mengatakan bahawa dia enggan untuk tidak bertanding sebagai pegawai rasmi di kemudian hari, menjelaskan "Saya harus membiarkan keseluruhan pilihan saya terbuka dengan mengingat fakta bahawa, tanpa mengira perkara lain , kita harus menjadikan Amerika hebat lagi. " Juga pada bulan Desember 2011, dia menyebarkan sebuah buku yang menggunakan sebagai keterangan ungkapan setanding "Making America # 1 Again" - yang pada penerbitan semula tahun 2015 diubah menjadi "Make America Great Again!"

3. Adakah terdapat penggunaan media dalam talian untuk menjadikan font America lagi hebat?

Donald Trump membawa cap dagang misi ke media dalam talian (pada dasarnya ke Twitter), menggunakan hashtag #makeamericagreatagain dan singkatannya #maga . Mengingat analisis berkenaan dengan penggunaan media berbasis web yang tidak henti-hentinya dan tidak tradisional, Trump melindungi dirinya dengan tweet "Penggunaan media dalam talian saya bukan Presiden - ini adalah PRESIDEN HARI MODERN. Jadikan Amerika Lagi Hebat! " pada 1 Julai 2017.

4. Apakah topi yang hebat?

Trump dapat dilihat memakai topi 'Make America Great Again' yang berwibawa, dalam jenis huruf alternatif sekali lagi, dan tanpa tanda seruan. Teori saya adalah bahawa dengan Trump memakai topi, tanda suntikan sangat disimpulkan, sepanjang garis ini menjadikannya komponen tipografi yang berlebihan.

5. Berapa jenis fon yang ada?

5 Jenis Font dan Cara Menggunakannya Dalam Reka Bentuk Grafik [2021] Beberapa jenis fon yang paling terkenal merangkumi serif, sans serif, chunk serif, script dan hiasan. Dalam pembantu ini, kami akan membedah jenis fon yang paling ketara juga untuk menjelaskan bagaimana anda dapat menggunakannya dalam rancangan anda. Bagaimana kita masuk ke dalamnya.

6. Apakah fon yang paling luar biasa?

20 Fon Percuma yang Jarang dan Unik

  • Empat puluh tujuh. 47 adalah jenis huruf percuma yang dibuat pada bulan Jun 2012 dan memandangkan gaya vintaj juga.

  • MAGNA. MAGNA adalah jenis huruf percuma yang dibuat pada bulan April 2012 dan mengikut gaya vintaj.

  • QUARZ 974. Quarz 974 adalah fon percuma baru yang luar biasa dengan huruf gaya matematik. …

  • Figa.

  • Bioweapon.

  • Biji ek.

  • ORI.

  • Plastik.

7. Apakah 4 jenis fon yang ketara?

Apakah empat jenis fon asas?

  • Fon serif.

  • Fon Sans serif.

  • Fon kandungan.

  • Tunjukkan fon.

8. Apakah fon yang paling berpengalaman?

Mengapa Trajan, Huruf Jenis Tertua di Dunia, Masih Penting. "Cap peringatan Palang Merah ke-90, 1957.

9. Font apa yang paling menarik?

Font Terindah untuk Pereka Web. Petua Konfigurasi.

  • Bermain adil. Beberapa jam tangan tidak pernah meninggalkan reka bentuk.

  • Roboto. Roboto adalah fon sans serif - matematik dengan selekoh yang boleh diterima dan terbuka.

10. Atas sebab apa Helvetica begitu mahal?

Fon penjelasan seperti Helvetica sangat mahal adalah kerana ia dirancang secara mahir dan banyak pemikiran dan pemikiran masuk ke dalam setiap langkah. Di samping itu terdapat segelintir jenis, seperti Intens, Ringan, Pekat, Italic.

Kesimpulannya

Perbezaan yang tidak ketara, namun ia menjadikan pemisahan, permukaan , dan irama jauh lebih dipercayai . Dalam istilah tipografi, ia mempunyai warna yang lebih baik (penyebaran gelap pada kawasan kosong).

Make America Great Again adalah ucapan popular yang disempurnakan oleh Donald Trump. Kita dapat melihat banyak pencapaian yang telah dia capai untuk Amerika Syarikat. Pada pandangan saya sendiri, Donald Trump juga merupakan salah satu Presiden yang efektif yang sangat luar biasa dengan masyarakat Amerika, dengan kemampuan untuk menjalankan negara untuk menegaskan, di samping strategi antarabangsa yang berbeza, halus, yang disatukan. planet ini .

Dalam gambar Presiden Trump, anda lihat di bawah, dia kelihatan ramah dengan penampilan yang lurus dan senang. Apatah lagi dengan topi dengan kata-katanya yang terkenal: "Jadikan Amerika Lagi Hebat". Dan lebih jauh lagi dari gambar ini, banyak pencipta sangat terinspirasi oleh fon yang digunakan untuk membuat kalimat terkenal ini. Font Make America Great Again, ini menyerupai font serif biasa, bagaimanapun dengan penonjolan dunia dengan mengatakan: "Make America Great Again". Banyak individu perlu menyedari apa fon asli yang digunakan pada topi Mr Trump.

artikel berkaitan