Apa itu Mandingo?

Mandingo boleh menjadi gambar dramatisasi asli yank tahun 1975 yang dikoordinasikan oleh Richard Fleischer dan Mandingo adalah yang merangkumi histrion, Susan George, Perry King, dan penghibur pejuang Ken Norton. Mandingo disampaikan dengan mengambil gambar terlebih dahulu.

Butiran Pantas Mandingo

Imgur

1. Perincian Asas

Negara: Amerika Syarikat Bahasa: Inggeris | Tarikh Tayangan Perancis : 25 bulan kalendar Gregorian 1975 (AS) Lokasi Penggambaran: Ashland-Belle Helene Plantation - lebuh raya tujuh puluh lima, Geismer, Louisiana, Amerika Syarikat

2. Kredit Syarikat

Production Co: Dino First State Laurentiis Company, menyusun foto

3. Spesifikasi Teknikal

Masa Jalan: dua unit masa tujuh min (127 min) Bancuhan Suara: Mono | Warna Stereo 4-Track : Warna (Technicolor) Nisbah Aspek: 1.85: 1 Makmal: kaedah (warna) Format Negatif: 35 mm Proses Sinematografi: Format Filem Bercetak Sfera : 35 mm

Mengenai Mandingo

Dalam novel ringan Mandingo tahun 1957 oleh Kyle Onstott dan lakonan Mandingo tahun 1961 oleh Jack Kirkland (yang diambil dari novel), Mandingo mendapat tinjauan bercampur semasa pembuangan, namun ia menjadi hit perdagangan filem. itu ditelusuri oleh kesinambungan pada tahun 1976, bernama Drum, yang juga menampilkan Norton. Sylvester Stallone adalah AN yang tidak dikreditkan lebih jauh.

Baca Artikel Ini Juga: 1. F2Movies 2. Jailbreak Firestick

Petak Mandingo

Imgur

Filem ini adalah mengenai wilayah geografi kita sebelum perang yank. Falconhurst adalah harta tanah ringkasan yang dituntut oleh lelaki bujang Warren Maxwell dan pada tahap yang sangat baik dilalui oleh anaknya, Hammond. Hammond dan sepupunya-Jerman, Charles, mengunjungi ladang AN di mana sahaja kawasan seluas 2 lelaki itu diberikan orang-orang yang tidak mempunyai tempat tinggal. Hammond memilih Ellen, agensi PBB boleh menjadi perawan. setiap dia dan Hammond memerhatikan ketika Charles menyalahgunakan dan menyerang gadis yang berlawanan, dengan Charles menyatakan bahawa dia lebih suka. Hammond bertanya sama ada betul atau tidak, dan dia mengatakan tidak. Hammond pada waktu itu berbaring dengan Ellen. Warren Maxwell memaksanya untuk menikah, oleh itu Hammond memilih sepupunya-Jerman, Blanche, agensi PBB panik untuk meninggalkan rumahnya untuk mendorong jauh dari hubungannya Charles. disimpulkan bahawa Charles memperkosanya ketika dia berusia tiga belas tahun. ketika malam mereka, Hammond pasti bahawa dia tidak diragukan lagi sebagai perawan — kes yang ditolak oleh Blanche. Dengan kaedah mereka kembali dari percutian mereka, Hammond kembali ke ladang di mana sahaja Ellen tidak putus dan membelinya sebagai hamba seksnya. dalam jangka masa yang lama, dia melibatkan benar-benar pakar dalam dirinya. Diberhentikan oleh Hammond, Blanche berubah menjadi agensi PBB alkoholik yang ceroboh tidak akan menjadi hari yang lengkap. sedangkan Hammond hanya bersiar-siar, Blanche mendapati Ellen sedang hamil. Dengan tepat mengharapkan anak itu adalah Hammond's, Blanche mengalahkan Ellen. Ellen melarikan diri, namun jatuh ke tangga terikat, dan kalah. Hammond (yang telah mengikat Ellen bahawa anaknya akan dibebaskan), kembali ke Falconhurst dan mendapati Ellen kehilangan anak itu. Dikompromikan dengan kecederaan besar oleh Warren, Ellen tidak terbuka kepadanya namun dia melahirkan secara tiba-tiba. Hammond menyediakan Ellen satu atau dua gelang ruby, yang dipakainya semasa melayani perayaan malam. Hammond memberikan koordinasi dengan perhiasan kepada Blanche, agensi PBB menjadi marah apabila mendapati Ellen kurang ajar oleh Hammond.

Baca Artikel Ini Juga: 1. Tayangan Tayangan Tayangan 2. Berapa lama ukuran Pratonton pic?

Mandingo — Versi Alternatif

Imgur

Varian global filem (dihantar pada ruang PAL dua DVD) mengandungi potongan filem alternatif yang berjalan lebih kurang. lima minit tambahan dibatasi daripada pelepasan AS tetapi juga mempunyai pelbagai adegan yang diperkenalkan dalam pengganti berpakaian pengganti. Dalam setiap dua belas adegan itu dikendalikan atau diubah semula dengan tembakan / mata pengganti / ambil:

⦁ Tempat kejadian di mana budak itu berpusing dan dinilai untuk buasir dipotong.

Scene Adegan di mana kecapi sedang dipersiapkan untuk wanita cantiknya diperkenalkan di lokasi lain di mana sahaja perutnya tidak terbongkar.

⦁ Adegan dengan harpa hamil ditembak dengan titik pengganti untuk menggelapkan keperitan. Ketelanjangan menghadap depan Perry King dipotong dan diganti dengan tembakan yang lebih dekat yang menunjukkan bahawa dia memakai seluar pendek setelah dia menunduk ke bawah untuk mengangkat (Ini menyerupai curang - hanya sedikit tali pinggang sering dilihat pada aspek selongsong).

Takes Pengganti mengambil budak yang dihiasi untuk menjadi ukuran persegi yang besar digunakan untuk awan langka, dan tembakan yang beragam dia dipukul dan ditinggalkan potongan persegi yang tidak masuk akal.

⦁ Beberapa saat di mana sepupu-perry King Jerman melepaskan gaun vixen dan melengkungnya untuk mula memukulnya dihiris untuk menghilangkan ketelanjangan. Pukulan dibiarkan tanpa cacat.

Scene Adegan pasar diubah untuk menghilangkan vixens topless dalam bacaan biasa, dan oleh itu tembakan ke mana sahaja janda Jerman melekapkan tangannya ke celana pendek Ken Norton dan "menilai" dia dihentikan. Pukulan kedua bersama tangannya dan kemudian menghapuskannya tetap tidak sempurna.

Takes Pengganti pengganti digunakan dengan pelacur berpakaian dan bukannya telanjang di rumah warna.

⦁ Beberapa saat pelacuran pelacur di pangkal paha Perry King dipotong.

Takes Pengganti pengganti digunakan sepanjang pertempuran di rumah luar warna dengan tujuan agar pelacur dilihat memeluknya ketika dia bersorak selama dia membenarkannya jatuh dan ukuran pangkalnya terbuka.

Scene Seluruh pemandangan antara Perry King dan Brenda Sykes di mana dia bertanya apakah dia akan melepaskan goreng mereka diperkenalkan dalam pengganti berpakaian pengganti. dalam filem awal, mereka semua telanjang. Malah, walaupun titik kamera dan susunannya berukuran sama, hanya dengan pakaian di dunia.

⦁ Di tempat kejadian di mana sahaja Ken Norton memerangi seseorang hingga mati, satu kemungkinan terpencil di mana sahaja orang yang bertentangan mencakar punggungnya dipotong. untuk boot boot sebaik sahaja Ken mengepal leher pahlawan yang bertentangan, disedari, dan kemudian memukul lehernya lagi. Semua potongan ukuran hampir naik.

Story Kisah cinta Mandingo sungguh mengagumi. Kelenturan Ken Norton dipotong, dan kemudian, adegan ditutup di tempat lain kecuali setelah kedua-duanya pergi dari garis ke tempat tidur. adegan pertama berlanjutan hingga ke tahap lebih jauh dan menemui bahagian bawah Ken Norton dan dada Susan George. Jenis dramatis Jerman tidak mengetengahkan perubahan ini dan tidak dapat dibezakan dengan pemecatan AS.

Adaptasi filem kerajaan pertama dipotong oleh BBFC dengan perubahan yang besar untuk pertempuran antara Mede dan Topaz, pemukulan budak perempuan dewasa dan dengan demikian menggantung budak itu semata-mata lelaki, sehingga tembakan Mede didorong dengan garpu rumput oleh aspek Hammond Maxwell. keseluruhan cetakan diserahkan lagi ke BBFC pada tahun 1987 untuk penyampaian video CIC dan pelbagai pemotongan dibuat semula, dengan empat puluh tujuh saat masih diubah dari dua adegan mencambuk.

Perkembangan Dan Penulisan Mandingo

Novel pertama melampaui langganan lebih daripada empat.5 juta pendua. Hak filem akhirnya dibeli oleh negara Amerika Dino, Laurentiis.

Pembuat Ralph Serpe menyatakan sepanjang penggambaran bahawa filem ini adalah:

"Kisah sains yang dapat menyebarkan produk dan pemahaman yang unggul di antara pertandingan. Kami sangat berminat dengan buku ini namun sayangnya tidak dengan jiwa. maksudnya, kerja buku itu, bukan? Ia sangat mengerikan. banyak individu telah memahaminya, namun mereka menjelajahinya dengan beberapa alasan yang tidak dapat diterima. Ini benar-benar mengaitkan perasaan. kami yakin kandungannya akan diperbaharui berkali-kali. ... Saya membenci menyelesaikannya dengan buku di mana orang itu mengurangkan hamba dan menuangkan sup ke atas kubur orang lain yang penting. maksudnya, hamba kita menggelegak sama seperti kita membungkuk untuk memotong 0,5 di mana dia menuangkan sup di kuburnya. Dia hanya ... menarik diri. apa yang banyak, kami ingin tahu bahawa esok akan ada keadaan yang hebat. Ini benar-benar pengakhiran yang indah. "

Charlton Heston menolak wilayah ayah dan dengan demikian tugas anaknya dilunaskan oleh Timothy Bottoms, Jan malaikat Vincent, Jeff Bridges, dan Beau Bridges. Fighter Ken Norton menolak pintu $ 250,000 untuk memerangi Hun Quarry untuk membuat filem itu.

Baca Artikel Ini Juga: 1. MyFlixer .com 2. Filem Marvel Dalam Urutan Rakaman

Penerimaan Mandingo

Imgur

Reaksi asas terhadap Mandingo

Roger Ebert tidak menyukai filem ini, melariskannya "sampah fanatik", dan memberikannya penilaian "bintang sifar". Richard Schickel dari majalah lambatnya mendapati filem itu meletihkan dan penuh kata kunci. pelajar gambar Robin Wood sangat bersemangat untuk filem ini, tulisnya sebagai "filem terbaik mengenai perlumbaan dengan tujuan apa pun yang dibuat di Hollywood." bermasalah Elmore Leonard | Elmore John Leonard | Leonard Belanda | penulis | pengarang} Penyebaran Maltin yang dikendalikan setiap tahun atas panduan pic legenda Leonard Maltin, filem Mandingo disusun dengan kaedah yang sangat "BOMB" dan dikecualikan dengan "Stinko! " Ketua penerbit filem telah memastikan Mandingo mengaitkan Showgirls sebagai akibat dari satu kes tunggal "selama dua puluh tahun terakhir bahawa sebuah studio gergasi membuat sebuah filem penyalahgunaan tayangan Brobdingnagian yang lengkap dan luar biasa". Di Django yang tidak terikat, pembuat filem Quentin Hieronymus mengambil pilihan kata-kata "Mandingo bertarung" dari penggunaan "a Mandingo" menjadi budak yang baik untuk membesarkan filem pada selang waktu. Di laman web individu survei Rotten Tomatoes, filem ini mempunyai penilaian sokongan dua puluh enam asas yang terobsesi dengan sembilan belas audit dan mengandungi skor standard 4.63 / 10.

Critisim Kaum Mandingo

Imgur

Pada abad ke-21, filem ini dianggap sebagai pemanfaatan generalisasi yang tidak bertoleransi, yang diciptakan sepanjang ketinggian badan pertukaran budak air dan digunakan untuk membantu mengkomodifikasi individu warna dan menghalalkan perbudakan. Filem ini mesti dijadikan topik analisis perkauman. Pelajar filem Roger Ebert menyebutnya "sampah fanatik, penghalau dalam pengelolaan orang dan emosinya, dan penyeksaan untuk bertahan di sekelompok orang yang diciptakan hingga sebilangan besar anak-anak muda, seperti yang saya lakukan pada petang hari minggu lalu".

Baca Artikel Ini Juga: 1. Berapa unit Episod di Fairy Tail? 2. Definisi Komunisme

Pepejal Mandingo

Imgur

Di sini, unit pentadbiran pelakon bertindak secara berkala Mandingo dan membuat gambar ini sangat istimewa kerana lakonan mereka yang bagus. mereka menyampaikan pelbagai nuansa dramatik dan romantis pada gambar ini, Mari kita beralih ke pengetahuan penuh mengenai pepejal Mandingo. Unit pentadbiran pelakon bekerja di unit Mandingo seperti berikut:

  • Pemain peranan sebagai Warren Maxwell

James Neville Mason (15 Mei 1909 - dua puluh tujuh bulan kalendar Gaya Baru 1984) adalah orang Inggeris yang bersekutu. Dia mencipta kemajuan yang luar biasa dalam filem Inggeris sebelum berubah menjadi bintang di Hollywood. Dia adalah daya tarikan industri terbaik pada selang waktu penguasaan pada tahun 1944 dan 1945; filem Inggerisnya menggabungkan The Seventh Veil (1945) dan dengan itu wanita Jahat (1945). Dia tampil dalam Odd Man Out (1947), penerima utama Anugerah BAFTA untuk Filem British Terbaik. Dia tampil dalam berbagai filem Inggeris dan yank yang berkesan dari tahun lima puluhan hingga pertengahan 1980-an, di samping The Erwin Rommel, A Star Is Born, 20,000 Liga di bawah lautan, Lolita, North by Northwest, Perjalanan ke pusat bumi, lebih besar daripada Kehidupan, umum, wanita Georgy, Heaven can Wait, The Boys dari Brazil dan dengan demikian penemuannya. Bricklayer dipilih untuk tiga Anugerah Akademi, tiga Golden Globes (memenangi Golden Globe pada tahun 1955 untuk A Star is Born), dan sepasang Anugerah BAFTA dalam tempoh profesionnya. Setelah pemergiannya pada tahun 1984, jenazahnya dimakamkan di ambang ruang temannya yang mahal, pembuat filem Sir individu yang fana Inggeris.

Tahun formatif, keluarga, dan bimbingan

Bricklayer dibawa ke dunia pada lima belas Mei 1909, di Huddersfield, dalam West Riding kawasan geografi, anak muda paling utama dari 3 anak John Mason dan Mabel Hattersley, wanita J. Shaw Gaunt. SEORANG peniaga bulu yang kaya seperti ayahnya sendiri di hadapannya, John Mason melakukan urusan perniagaan yang baik, di Perancis dan Belgium; Mabel - Agensi PBB "sangat berpengetahuan" dan pernah tinggal di London untuk memeriksa dan mulai tampil sebagai tukang sebelum kembali ke kawasan geografi untuk benar-benar menargetkan ayahnya - "berhati-hati dan memuja" dalam menyebut anak-anaknya. Orang-orang Mason tinggal di sebuah rumah yang sangat banyak dengan alasan sendiri di ladang House Lane in Marsh, yang diganti sepanjang tahun tujuh puluhan oleh pad yang dikenali sebagai Arncliffe Court. kemajuan yang sedikit bukan awam di mana sahaja kediaman itu dulu dikenali sebagai Mahkamah. Artisan bersekolah di fakultas Marlborough dan memperoleh desain utama di Peterhouse, Cambridge, di mana sahaja dia mempunyai kaitan dengan organisasi pusat prestasi saham di luar waktu biasa. Dia tidak mempunyai persiapan yang tepat dalam bidang lakonan dan pada mulanya, dia membiarkannya hanya untuk pengalihan.

  • Susan penaung suci sebagai Blanche Maxwell

Orang suci pelindung Susan Melody adalah ANAL filem dan televisyen Inggeris. Dia dibawa ke dunia di Surbiton, Surrey (sekarang London), dan telah meninjau berbagai kesempatan di taman pasukan di Font-y-Gary di South Wales ketika masih bayi. Dia bersedia di kolej Stage, kolej Corona Theatre, dan telah bertindak sejak usia 4 tahun.

Lakonan

Dia paling disukai untuk menjadi sorotan dalam filem seperti Straw Dogs (1971) dengan pemain peranan, Dirty Mary, Crazy Larry (1974) dengan Peter Fonda, dan Mandingo (1975) dengan Ken Norton. Pada tujuan itu mendapat beberapa maklumat mengenai operasi dengan Hoffman dan peluru berpandu permukaan-ke-udara Peckinpah di Straw Dogs, santo pelindung berkata: Saya mempunyai hubungan penghinaan dengan peluru berpandu permukaan-ke-udara, namun dia adalah ketua yang hebat dan virtuoso pada masanya. Dustin adalah makhluk liberal yang dapat dipahami, agensi PBB mungkin luar biasa jarang, namun mempunyai watak yang belum pernah terjadi sebelumnya dan mempunyai kesedaran yang sangat nakal tentang apa yang benar-benar lucu. mencipta filem ini adalah pertemuan yang luar biasa dan sangat saya hargai hingga kini.

Kehidupan individu

Orang suci pelindung Susan dihantarkan ke kematian manusia Simon Simon MacCorkindale dari lima Oktober 1984 hingga kematiannya pada empat belas Oktober 2010. Mereka tidak mempunyai anak. Sebelum perkahwinannya, dia mempunyai hubungan empat tahun dengan pemuzik yankee Jack Jones dan kemudian menjalani empat tahun tambahan kerana penyokong pentadbir kelab Derek Webster.

  • Perry King sebagai Hammond Maxwell

Perry Firestone King (dikandung tiga puluh April 1948) adalah manusia yankee. dia paling disukai untuk pekerjaannya dalam rancangan TV Riptide (1984–1986). Lord mendapat sebutan Golden Globe untuk setengahnya dalam filem TV The Hasty Heart (1983), yang boleh menjadi pengulangan filem 1949 dengan nama yang serupa.

tahun-tahun formatif

Lord dibawa ke dunia di Alliance, Ohio; ayahnya seorang doktor. Kakek dari ibu kandungnya adalah Maxwell Perkins, seorang wartawan terkenal untuk rumah pengedar Charles Scribner's Sons. Melalui Perkins, King adalah cucu luar biasa yang luar biasa dari Presiden Kongres AS, William M. Evarts dan oleh itu cucu Sherman yang luar biasa yang luar biasa, yang merupakan salah satu penyokong Deklarasi kemerdekaan. King mendapat ijazah dalam persembahan dari Universiti Yale dan apa yang lebih banyak dipelajari di Juilliard.

Profesion

Penguasa membuat debut filemnya, matang sekitar dua puluh tiga, dalam filem 1972 Slaughterhouse-Five. Pada tahun 1975, dia menggambarkan Hammond Maxwell dalam filem penyalahgunaan Mandingo. Sejak tahun tujuh puluhan, dia telah tampil dalam beberapa filem, susunan TV, dan gambar bergerak televisyen. Dia mencuba bahagian Han Solo dalam Star Wars, namun akhirnya pekerjaan itu mengunjungi Harrison Ford. semua sama, dia menandingi watak dalam variasi radio Star Wars dan oleh itu 2 dari sekuelnya.

Kehidupan individu

Diikat dan dipisahkan dua kali ganda, King mempunyai 2 wanita yang sangat kecil dan seorang cucu. Pengembara yang gemar, King diketengahkan di Huell Howser's California's Gold di mana sahaja dia bercakap mengenai pelbagai jenis kapal penjelajah dan kereta sorongnya. Pada bulan kalendar Gregorian 2008, Persatuan pengembara yankee (AMA) memilih Raja untuk Lembaga pentadbirnya.

  • Richard Ward sebagai makhluk mitos

Richard Ward (lima belas Mac 1915 - 1 Juli 1979) adalah manusia yankee Afrika yang bersuara rock di panggung, TV, dan dalam filem, dari tahun 1949 hingga kematiannya. yang paling disukai melalui tayangan TV-nya lewat sepanjang gaya hidup, masing-masing dalam sitkom dan prosedur polis, Ward juga meneruskan filem yang luas dan panggilan pentas yang diakui, salah satu pilihan yang terakhir adalah penggambaran Willy Loman pada tahun 1972 penciptaan Death of a jurujual, yang diatur di Baltimore's Center Stage (penciptaan yankee Afrika utama ciptaan khas Arthur Miller, disampaikan dengan restu penulis). Pilihan tinggi Ward di antara kenderaan dramatiknya adalah Upacara di Dark terkini Men.

Kehidupan dan profesion

Ward dibawa ke dunia di Glenside, Pennsylvania. Dia berfungsi sebagai penyiasat polis bandar kerajaan pengganti untuk sementara waktu sebelum memulakan karier lakonannya. SEORANG cendekiawan Actors Studio, Ward terlambat membuat debutnya di TV pada tahun 1950 di Perry Como Show, kemudian menjadi tumpuan pada pengaturan perbendaharaan emosi seperti bermain sembilan puluh, Studio One, dan Hallmark Hall of Fame, sebelum berubah menjadi wajah yang dikenali pada tujuh puluhan sitkom seperti Madonna Hartman , Madonna Hartman, mengalahkan Keluarga dan oleh itu Jeffersons. Ward menunjukkan Times yang diberitahu sebagai bapa James, Henry (nama yang terkenal oleh Maude oleh James), agensi PBB telah meninggalkan ibu dan saudara James ketika dia masih muda. dalam adegan utama yang ditunjukkannya, Henry ditemui oleh Thelma di pelabuhan pengangkutan di mana sahaja dia beroperasi dan dia atau dia membawanya pulang untuk mengejutkan James untuk ulang tahunnya. Sejak awal, James tidak suka melihatnya, bagaimanapun, ketika perbincangan mendalam, Henry diundang oleh anaknya untuk mengadakan pertandingan. James mahu dia mempunyai seratus tahun tambahan bersama ayahnya.

  • Brenda Sykes sebagai Ellen

Brenda Sykes (bulan kalendar Gregorian yang lahir dua puluh lima, 1949) adalah sebuah agensi PBB yankee fana yang mencipta pelbagai filem dan muncul dalam rancangan TV dalam tahun tujuh puluhan. Dia ditemui di Game analisis kimia.

butiran akaun

Sykes dibawa ke dunia di metropolis, Louisiana, wanita kecil pembawa surat. Dia bersemangat dari sekolah menengah Dorsey pada tahun 1967. Sykes bersaing dengan minat lembut Jim Brown terhadap Black Gunn. Menurut Brown, dia harus disalahkan kerana dia diproyeksikan dalam pekerjaan itu, minyak siku yang diciptakannya dengan alasan bahawa dia memaksanya dalam kehidupan nyata. Dari tahun 1973-74, dia bersama-sama menampilkan wanita Ozzie sebagai budak lelaki kolej yang bersama Ozzie dan Harriet Admiral Nelson. Dia menyaingi watak Mandy, salah satu dari kekasih Jimmie Walker di program Seventies, Good Times, yang menunjukkan jumlah utama The Streets of the entry point, dan sebagai Summer Johnson mengenai pengaturan CBS, Suite pemerintah. Sykes dihubungkan dengan orang kreatif Gil Scott-Heron dari tahun 1978 hingga 1987 dan merupakan ibu kepada orang kreatif GIA Scott-Heron. Dia dihubungkan dengan Paul C. Hudson, yang dia nikahi pada sembilan belas tahun 1995.

  • Ken Norton sebagai Mede

Kenneth Howard Norton Sr. (9 Ogos 1943 - Kalendar Gregorian bulan lapan belas, 2013) adalah sebuah agensi pejuang PBB berpengetahuan Yankee yang bertanding dari tahun 1967 hingga 1981 dan mengendalikan gelaran kelas berat fagosit percuma pada tahun 1978. dia paling disukai untuk pertempuran dengan Muhammad Ali, di mana Norton memenangi pilihan utama dengan pemisahan perpecahan, kalah yang kedua dengan pemilihan perpecahan, dan kalah yang terakhir dengan pemilihan yang konsisten yang dapat dipertikaikan. Norton juga bertempur dengan Larry Holmes pada tahun 1978, nyaris kalah dalam pilihan perpecahan. Unit-unit kawasan ini semuanya dilihat sebagai pertempuran yang luar biasa, dan bagi yang paling awal setengah meragukan, pasti orang merasakan bahawa Norton memenangi pertempuran. Norton mengundurkan diri dari kepungan 1981 dan tidak dimasukkan ke Dewan Kemasyhuran Tinju Antarabangsa pada tahun 1992.

tahun-tahun formatif

Norton adalah pertandingan yang luar biasa di sekolah menengah pusat bandar di pusat bandar, Illinois. Dia dipilih untuk kru bola sepak seluruh negeri yang berjaga-jaga sebagai senior pada tahun 1960. Mentor treknya memasukkannya pada lapan kali, dan Norton menduduki tempat awal dalam tujuh. Oleh itu, "Ken Norton Rule", yang membatasi minat pertandingan hingga 4 kali acara gaya Olimpik, telah disokong dalam sukan lycee Illinois. Setelah berjaya bergerak dari lycee, Norton mengunjungi Universiti Negeri Missouri Timur Laut (sekarang Truman State University) dengan bantuan bola sepak dan merenungkan pendidikan dasar. dalam pertemuan dengan ESPN Fitness Magazine pada tahun 1985, Norton menyatakan bahawa dia akan menjadi pensyarah atau pegawai undang-undang sekiranya dia tidak sibuk bertinju.

  • Sylvester Stallone sebagai Saksi pelaksanaan

Sylvester Enzio Stallone (dikandung Michael Sylvester Gardenzio Stallone, 6 Julai 1946) adalah seorang manusia yankee, penulis filem, ketua, dan penerbit. ketika permulaannya sebagai manusia usaha selama bertahun-tahun ketika menjadi tumpuan di kota ny pada tahun 1969 dan kemudian Hollywood pada tahun 1974, dia memenangi pujian asas awalnya sebagai makhluk fana untuk penampilan bersama setengahnya sebagai Stanley Rosiello di dalam Lords of Flatbush. Oleh itu, Stallone menemui karya progresif sebagai watak tambahan atau watak dalam filem dengan penggambaran yang cukup besar sehingga dia mencapai prestasi perniagaan AND asasnya yang paling luar biasa sebagai manusia, bermula pada tahun 1976 bersama dengan separuh kejayaannya sebagai pejuang Rocky Balboa, dalam filem utama pengaturan Rocky yang berkesan (1976 – sekarang). dalam filem-filem itu, Rocky digambarkan sebagai agensi pejuang foto PBB bertarung dengan saingan sengit dan memenangi gelaran kelas berat dunia dua kali ganda. Pada tahun 1977, Stallone adalah makhluk ketiga dalam filem yang ditugaskan untuk 2 Anugerah Akademi untuk buku Asli Terbaik dan Pelakon Terbaik. Filem Stallone Rocky ditulis ke dalam akaun bertulis Filem Nasional dan alat peragaannya disusun dalam repositori Smithsonian. Pemanfaatan Stallone dari akses depan ke gedung seni pusat bandar dalam pengaturan Rocky mendorong wilayah tersebut dijuluki Rocky Steps. pusat bandar mempunyai patung wataknya Rocky tempat sepanjang masa dekat dengan galeri, dan dia telah memberikan undi ke Dewan Kemasyhuran Tinju Antarabangsa. Sehingga tahun 1982, filem-filem Stallone bukanlah kemenangan industri monumental kecuali jika filem itu adalah Rocky spin-off, dan tidak ada yang mendapat persetujuan penting yang dicapai dengan Rocky pertama. Ini diubah suai dengan filem aktiviti efektif Blood awal di mana dia menggambarkan pegawai PTSD yang diseksa John Rambo. Dia akan mengambil bahagian dalam gabungan AN dari 5 filem Rambo (1982-2019). Dari pertengahan tahun 1980-an hingga yang terakhir pada tahun Sembilan belas tahun sembilan puluhan, Stallone akan mendorong {salah satu dari | satu di antara | satu di antara | satu di antara | satu di antara | satu di setiap} penghibur Hollywood yang paling banyak mendapat gaji sebanyak itu menjadi tumpuan dalam pelbagai jenis filem aktiviti yang membuahkan hasil, tetapi oleh dan sangat disemak oleh pakar. Ini termasuk ular elapid, Tango dan wang, Cliffhanger, Demolition Man, dan oleh itu Pakar.

Baca Artikel-Artikel Ini Juga: 1. Filem Animasi dengan Jualan Tertinggi 2. Casting

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

Q1. Sebab apa filem unit 70-an sangat bagus? Dibangkitkan oleh filem kerajinan dan autonomi Eropah, tujuh puluhan filem mempunyai AN yang sama sekali berbeza rasa yang membuatnya hampir sama dengan sesuatu yang mendahului mereka. Mereka kasar, naratif tidak dapat diramalkan, biadab, dan, jarang, canggung dan tegas. … Tujuh puluhan sebenarnya adalah dekad terbaik untuk filem.

S2. Atas sebab apa filem 70-an nampaknya unik? Gambar bergerak menunjukkan stok yang difikirkan di seluruh unit kawasan Seventies pada kebiasaannya kurang digunakan hari ini untuk pelbagai alasan — perkara kewangan (perubahan nilai dalam setiap bahan mentah dan membuat filem siap), rasa para sinematografer (individu yang bertanggungjawab memilih filem apa yang diharapkan agar dapat diselaraskan dengan kisah ketua ...

Q3. Adakah terdapat ciri berasaskan web untuk gambar bergerak sebelumnya? Saluran Kriteria, Kanopy, dan alternatif yang sama sekali berbeza memberi anda peluang untuk menayangkan filem-filem teladan, tidak dikenali, dan luar kotak.

Q4. Adakah Hulu mempunyai filem teladan sebelumnya? Tonton Tayangan Filem Klasik standard dalam talian | Hulu (Percubaan Percuma) Tonton pelbagai tayangan dan filem, dengan rancangan bermula dari $ 5.99 / bulan. Penyokong baru kerana memang begitu.

Q5. Bagaimana saya boleh membeli TCM tanpa apa-apa?

Tonton TCM secara percuma

  1. Sling TV - menawarkan permulaan percuma selama 1 minggu.
  2. Hulu Live TV - menawarkan permulaan percuma selama 1 minggu.
  3. YouTube TV - menawarkan permulaan percuma selama 1 minggu.

S6. Siapa yang menyampaikan Filem Turner Classic? Anda dapat menonton TCM secara langsung seperti yang anda lakukan dengan pautan. Pentadbiran, misalnya, Sling TV, PlayStation Vue, dan DIRECTV pada masa ini membekalkan TCM, dan bukan hanya anda dapat memperoleh TCM namun anda juga akan mendapat tiga puluh hingga empat puluh saluran yang sama sekali berbeza yang dilampirkan dengan setiap kemudahan. separuh paling mudah adalah bahawa mereka semua menyediakan pendahuluan percuma.

Q7. Apa yang dilihat kerana filem terbaik yang pernah ada? The Shawshank Redemption The Shawshank Redemption (1994) dibuat sebuah film undi yang paling sederhana yang pernah dilakukan oleh para pelaku Empire dalam tinjauan "The 201 Greatest Movies of All Time" yang diadopsi pada bulan Mac 2006. besar (1997) dipalsukan sebuah suara yang paling populer dalam sebuah tinjauan terhadap vi, 000 diod semikonduktor penggemar filem oleh kertas berbahasa Inggeris China Daily pada bulan Mac 2008.

Q8. Adakah Netflix mempunyai filem dari tahun 40-an dan 50-an? Apa jenis filem dari unit kawasan Forties di Netflix? Terdapat luas filem sifar dari tahun empat puluhan seperti pada Netflix.

Q9. Di manakah saya bersedia untuk menonton filem penuh yang bebas dari caj? Walau apa pun, ada unit area sejumlah laman web, aplikasi, dan pilihan berdasarkan web yang hanya akan Anda gunakan untuk melihat filem dan rancangan televisyen secara sah dan bebas sepenuhnya. Antaranya unit kawasan Crackle, The Roku Channel, IMDb TV, Tubi, Vudu dan itu hanyalah permulaan.

Q10. Adakah anda bersedia untuk mengepalai penjara yang tegas untuk streaming filem? Tuduhan jenayah belum didokumentasikan terhadap pemerhati yang adil kerana hanya melihat penyampaian kandungan streaming yang tidak diakui dengan alasan bahawa melakukannya adalah luar biasa, mungkin tidak salah.

Kesimpulannya

Imgur

Ia adalah negara Pelican abad kesembilan belas. Falconhurst, harta tanah pemeriksaan, dimiliki oleh Warren Maxwell, dan biasanya melewati anaknya, Hammond Maxwell, WHO berjalan-jalan dengan lemas yang disebabkan oleh kecelakaan remaja. Hammond merasakan tekanan untuk mendorong keluar dan mendapatkan waris lelaki untuk meneruskan warisan Maxwell sebelum Warren meneruskan. Tanpa kepakaran mengikuti seorang gadis yang berpotensi - pertemuan seksualnya yang tidak terputus dengan budak dan pelacur - Hammond, akhirnya, memilih sepupu penuhnya Blanche untuk isterinya dalam apa yang tidak akan dianggap sebagai percintaan dalam arti sebenarnya. Oleh itu, Blanche memberi persetujuan untuk perkahwinan itu biasanya untuk menjauhkan diri dari domain kerabatnya, Charles. Seperti yang dinasihatkan oleh papa untuknya adalah kebiasaan, Hammond, sedangkan dalam perjalanan pernikahannya dan Blanche sebagai titik masuk, selain memperoleh seorang budak sebagai perunding seksual, dia mendapatkan Ellen, WHO yang dia temui setelah dia diberikan kepadanya dalam keramahan pernah mengunjungi WHO ketika itu tuannya. pada masa yang sama, Hammond juga membeli Mede, seorang Mandingo, sebagai hamba.

Baca Artikel Ini Juga: 1. Wikibuy 2. Pesanan pic Lord of the rings 3. One Piece Manga