Nilai Bersih Marc Anthony

Adakah Marc Anthony Cuba?

| Pemuzik Marc Anthony dilahirkan sebagai Marco Antonio Muniz pada 16 September 1968 di New York City. Ibu bapanya, Guillermina dan Felipe Muniz, adalah Puerto Rican dan dinamakan sempena Marco Antonio Muniz, penyanyi Mexico yang popular di Puerto Rico.

By the way, apa kewarganegaraan Marc Anthony?

Kita juga boleh bertanya kepada diri kita sendiri, berapa harga Marc Anthony?

Marc Anthony Nilai Bersih: Marc Anthony adalah pelakon, penyanyi, usahawan, dan pengeluar Amerika dengan nilai bersih $ 80 juta. Marc Anthony mungkin terkenal dengan kerjaya muziknya.

Jadi persoalannya adalah: adakah Marc Anthony Puerto Rican?

Marco Antonio Muñiz (lahir 16 September 1968), lebih dikenali sebagai Marc Anthony, adalah penyanyi, penulis lagu, pelakon, penerbit dan dermawan kelahiran Puerto Rico. Anthony juga merupakan artis salsa tropika terlaris sepanjang masa.

Apakah nama sebenarnya Marc Anthony?

Marco Antonio Muniz

Apakah nama belakang Marc Anthony?

Marco Antonio Muñiz

Siapa yang Membawa Bayi JLO?

Lopez berkongsi dua anak lelakinya dengan Marc Anthony.

Berapakah umur teman wanita Marc Anthony?

Marc Anthony dan pasangannya yang berusia 21 tahun secara rasmi berada di karpet merah. Model berusia 48 tahun, Mariana Downing membuat penampilan sulung di…

Di mana Marc Anthony tinggal sekarang?

Marc Anthony, penyanyi salsa terlaris sepanjang masa, membeli rumah besar 12 bilik tidur di Coral Gables, Florida dari pewaris Rom, Hilda Maria Bacardi awal bulan ini. Anthony adalah isteri kepada penyanyi Jennifer Lopez yang tinggal di Miami.

Berapa lama Marc Anthony dan JLO bersama?

Penyanyi Latino itu mungkin berpisah dari Lopez pada tahun 2011 setelah tujuh tahun berkahwin, tetapi Anthony sekali lagi membuktikan tidak ada darah buruk ketika dia menjelajah Planet Hollywood di Las Vegas untuk kediaman Lopez's All I Have pada bulan September. 2017 - Tonton rancangan untuk ditahan.

Adakah Marc Anthony mempunyai teman wanita?

Raffaella Modugno, rakan Marc Anthony, mempunyai perbezaan usia yang besar antara mereka. Pada masa ini Marc Anthony berumur 50 tahun dan Raffaella 31 tahun.

Berapa umur Jennifer Lopez?

50 (24 Julai 1969)

Lagu apa yang terkenal Marc Anthony?

10 lagu Marc Anthony terbaik sepanjang masa

Mengapa Marc Anthony terkenal?

Marco Antonio Muñiz (lahir 16 September 1968) adalah penyanyi, penulis lagu dan pelakon Amerika. Dia lebih dikenali dengan nama pentasnya Marc Anthony. Anthony adalah artis salsa tropika terlaris sepanjang masa. Dia kebanyakan terkenal dengan lagu dan balada salsa Amerika Latin.

Dengan siapa Marc Anthony berkahwin?

Shannon De Lima M. 2014-2017

Siapa yang berkenalan dengan Marc Anthony?

Marc Anthony menjalin hubungan dengan Debbie Rosado (1993 1995), Claudette Lali (1996 1998), Mira Sorvino (1998) dan Chloe Green (2013 2014).

Berapa tinggi Marc Anthony?

1,73 m

Bahasa apa yang digunakan oleh Marc Antoine?

Jennifer Lopez dan Marc Anthony Lopez fasih berbahasa Sepanyol dan Inggeris dan membesarkan anak-anak dwibahasa dalam kedua-dua bahasa dengan suaminya Marc Anthony, yang juga berbicara kedua-dua bahasa.

Berapakah berat Marc Antoine?

122 buku

Siapa yang memberi inspirasi kepada Marc Anthony?

Anthony telah bersentuhan dengan muzik jibaro dan salsa pada usia muda. Ayahnya berpindah dari Puerto Rico pada tahun 1950-an dan bermain gitar, dan dia juga senang mendengar Ruben Blades, Hector Lavoe dan Willie Colon. Anthony berjalan ke meja dapur dan menyanyi semasa sesi jam ayah.

Berapakah nilai bersih Beyoncé?

Nilai bersih Beyoncé bernilai $ 400 juta, menurut Forbes, menjadikannya salah satu selebriti dengan bayaran tertinggi di dunia.

Apakah Nilai Bersih Sam Smith?

Dia juga dicalonkan untuk enam Anugerah Grammy dan memenangi empat. Nilai bersih Sam Smith adalah $ 25 juta pada tahun 2019.

Berapakah nilai bersih Alex Rodriguez?

Dia kemudian meneruskan kerjaya besbolnya. Dan hari ini dia terkenal sebagai salah satu pemain besbol terhebat sepanjang masa, dia banyak mempengaruhi dia. Nilai bersih Alex Rodriguez dianggarkan berjumlah $ 300 juta pada tahun 2020.

Berapakah bilangan suami yang dimiliki JLo?

Jennifer Lopez
aktiviti Pelakon wanita pengilang pereka tarian pelakon wanita
tahun aktif 1986 - hari ini
Nilai bersih $ 400 juta (anggaran 2019)
Pasangan (kata nama) Ojani Noa (m. Jabatan 1997 1998) Cris Judd (2001 jabatan 2003) Marc Anthony (jabatan 2004 2004)

Nilai Bersih Marc Anthony

Nilai bersih Marc Anthony adalah $ 80 juta pada tahun 2021. Marc Anthony adalah penyanyi, pelakon, dan penerbit Amerika yang dilahirkan di New York. Anthony telah menerima dua Anugerah Grammy dan enam Grammy Latin untuk penjualan albumnya melebihi 12 juta. Kerjaya Anthony bermula ketika dia menjadi ahli kumpulan muzik rumah gaya bebas dan Underground New York.

Siapa Marc Anthony?

Marc Anthony adalah pelakon, penyanyi, usahawan, dan pengeluar Amerika. Dia adalah anak kepada ibu rumah tangga Guillermina dan pekerja kantin hospital dan pemuzik Felipe. Kedua ibu bapanya berasal dari Puerto Rico. East Harlem adalah kawasan tempat Anthony dibesarkan, dan dia dibesarkan sebagai seorang Katolik Roma . Anak bongsu dari lapan adik-beradiknya hanya satu tahun lebih tua daripadanya.

Nilai bersih $ 80 Juta
Umur: 52
Dilahirkan Amerika Syarikat
Sumber Kekayaan Penyanyi / Pelakon Profesional

Kerjaya Muzik

Ayahnya telah mengajarnya bagaimana menyanyi dalam bahasa Sepanyol dan Inggeris, dan pada ketika inilah dia mula belajar muzik. Nama sebenarnya ialah Marco Antonio Muiz, penyanyi Mexico. Sebagai vokalis, karier Anthony bermula ketika menjadi ahli kumpulan muzik rumah gaya bebas dan Underground New York .

Ketika pertama kali bermula, dia bekerja sebagai pemuzik sesi dan di pelbagai projek muzik bawah tanah New York, termasuk muzik gaya bebas dan adegan kelab bawah tanah New York, dan kemudian mula menulis dan melakukan vokal sandaran untuk kumpulan pop seperti Menudo dan Latin Rascals .

Dia telah tampil dengan beberapa aksi tingkat rendah seperti 'Menudo' dan 'Latin Rascals' untuk beberapa waktu sekarang . Album pertamanya, sebuah rakaman muzik gaya bebas yang disebut "Rebel" (yang keluar pada tahun 1988 di Bluedog Records), adalah tanda kejayaan Anthony di masa depan dalam industri muzik.

Dia mengusahakan pelbagai projek pada akhir 1980-an dan awal 1990-an. Single Sa-third Fire, "Boy I Have Told," ditulis dan dihasilkan oleh Stuart , dan penulisan dan produksi lagu ini juga bertanggungjawab untuk karya terbarunya di Sa-Fire, "You Should Know By Now," yang menampilkan Chrissy I-eece.

Selain berpartisipasi dalam beberapa hits kelab gaya bebas, dia juga muncul dalam lagu-lagu seperti "Ride on the Rhythm" dan "Time." Kerana kejayaan besar Ricky Martin dan Enrique Iglesias, Anthony mencari penonton berbahasa Inggeris yang lebih besar dengan Album 1999 "Marc Anthony".

Rekor memuncak di No. 8 di Billboard 200, dan terjual lebih dari satu juta salinan dalam masa enam minggu.

Kerjaya lakonan

Sebagai nikmat isterinya, Jennifer Anthony, yang sudah menyelesaikan tugas utamanya (1996). Dia termasuk dalam produksi teater The Capeman pada tahun 1998, bersama rakan artis Ruben Blades dan artis muzik Ednita Nazario.

Acara ini berlangsung selama 68 persembahan di atas pentas. El Cantante (2006), dan "Kesempatan Kedua" (2009). (2007). Kemudian, dia dilantik sebagai pengeluar muzik eksekutif "Hawthorne". Selain itu, pada tahun 2011, Anthony memasuki dunia televisyen realiti dengan siri Q'Viva! The Chosen, yang ditayangkan di Telemundo.

Ini dikandung oleh Simon Fuller, dan meminta Anthony pergi ke 21 negara bersama isterinya Jennifer Lopez untuk mencari bakat baru . Seterusnya, Anthony muncul sebagai mentor pada musim kedua "The X Factor" pada tahun 2012.

Kehidupan peribadi

Anthony mempunyai anak perempuan dengan Debbie Rosado pada tahun 1994. Mereka juga membawa pulang seorang anak lelaki. Pada tahun 1996, Anthony mula berkencan dengan pelakon Claudette Lali, dan akhirnya dia melamarnya. Anthony mengikat hubungan dengan Shannon de Lima di Republik Dominika pada November 2014. Prosiding perceraian berakhir pada November 2016, dan selesai pada tahun 2017.

Ringkasan

Perniagaan muzik Latin telah membayar Anthony paling banyak wang dalam karier muzik profesionalnya. Kerjayanya bermula dalam muzik tarian salsa, yang memungkinkannya untuk bergerak dalam hiburan dan usaha komersial yang lain.

Soalan Lazim

Orang ramai bertanya banyak mengenai nilai bersih Marc Anthony. Kami membincangkan beberapa perkara di bawah:

:one: Dia pastinya Mark Anthony Rich.

Nilai bersih Marc Anthony adalah sekitar $ 50 juta. Marc Anthony adalah pelakon, penyanyi, usahawan, dan pengeluar Amerika yang nilai bersihnya $ 80 juta. Kerana kerjaya muziknya, dia paling dikenali. Sehingga kini, Marc telah menjual lebih dari 30 juta rekod, dan dia telah menjual album paling banyak sepanjang masa.

:two: Wanita kaya di dunia: Siapa yang terkaya?

Pada Mac 2021, anak perempuan Francoise Bettencourt Meyers adalah wanita terkaya di dunia. Dia dan keluarganya dianggarkan bernilai lebih dari $ 73.6 bilion AS Alice Walton, anak perempuan pengasas Walmart, bernilai $ 61.8 bilion USD, menjadikannya orang kedua terkaya di Amerika Syarikat.

:three: Apa yang ditunjukkan oleh tatu pada badan Marc Anthony?

Tatu terbaru di leher Marc terdiri daripada tiga salib. Ini adalah salah satu simbol keagamaan terawal yang diketahui oleh manusia. Selain mewakili sifat ayah dan ibu, garis menegak dan mendatar pada reka bentuk menggambarkan Kristus di salib, dan pemakaian tiga salib melambangkan penyaliban Yesus Kristus pada hari Jumat Agung.

:four: Adakah J-Lo mengharapkan anak kembar?

Untuk membantu meraikan Hari Ibu, Jennifer Lopez dan keluarganya hadir bersama. Penyanyi yang bernama "On the Floor" itu pergi ke laman Facebooknya semalam untuk menerbitkan sekumpulan foto yang dibintangi oleh kembarnya yang berusia 13 tahun, Max dan Emme Muiz, dan ibunya, Guadalupe Rodriguez, ketika mereka keluar untuk Makan tengah hari Hari Ibu.

:five: Adakah kita mempunyai pengesahan bahawa JLo dan Marc Anthony kembali bersama?

Pasangan ini pada mulanya bertemu pada tahun 1998 ketika Jennifer Lopez membuat persembahan di konsert salsa Latin Marc Anthony. Mereka berkahwin dalam upacara peribadi yang sederhana pada tahun 2004, dan kemudian melahirkan anak kembar pada tahun 2008. Akhirnya, mereka berpisah pada tahun 2011. Pada tahun 2014, Lopez mengatakan bahawa mereka tetap berkawan setelah perceraian mereka.

Kesimpulannya

Nilai bersih Marc Anthony adalah $ 80 juta, kerana kejayaannya dalam industri hiburan telah membiayai pencapaian ini. Walaupun konsentrasi asalnya adalah pada industri muzik Latin , dia berjaya dengan baik, akhirnya mengumpulkan banyak kekayaan.

Dia terlibat dalam perniagaan kedua yang berjaya, membeli sekeping kelab bola sepak NFL, dan dapat tampil bersama pelakon yang cemerlang dalam filem. Kemudian, dia mengasaskan syarikat media sendiri dan berada di belakang kamera sebagai pengeluar. Mengingat usianya, Marc sangat berjaya, tetapi dia mempunyai masa yang lama di hadapannya untuk terus mengembangkan kekayaannya.

artikel berkaitan

Nilai bersih Marc Anthony ialah $ 80 Juta. Kerjaya menyanyi tidak diragukan lagi adalah aspek yang paling terkenal dalam hidupnya. Marc adalah artis salsa terlaris sepanjang masa, dengan lebih daripada 30 juta CD terjual di seluruh dunia.

Marc Anthony

Marc Anthony Bernilai Bersih 2021

Dia mempunyai nilai bersih $ 80 juta. Dia adalah pelakon, penyanyi, usahawan , dan penerbit di Amerika Syarikat. Dia mungkin paling terkenal dengan muziknya. Setakat ini, Marc telah menjual lebih dari 30 juta CD di seluruh dunia, menjadikannya pemain salsa paling berjaya dalam sejarah.

Nilai Bersih Marc Anthony $ 80 Juta
Tarikh lahir 16 September 1968
Jantina Lelaki
Ketinggian 5'6 "
Profesion Artis penyanyi-lakonan-rakaman-penerbitan televisyen
Kewarganegaraan USA
Umur Berusia 52 Tahun

Mengenai Marc Anthony

Sebagai Marco Antonio Muiz (lahir pada tahun 1968 dari orang tua Puerto Rico), dia terkenal dengan muzik Salsa, tetapi dia juga seorang pelakon, penulis, dan ahli perniagaan dalam industri media audiovisual. Rekod Dunia Guinness kerana menjual album Salsa terbanyak dalam sejarah telah diberikan kepada Marc Anthony, yang merupakan artis muzik Salsa paling laris sepanjang masa.

Dia juga telah memenangi beberapa hadiah berprestij sepanjang kariernya, termasuk:

  • Sebanyak dua Grammy

  • Saya telah memenangi enam Grammy Latin!

  • Tiga anugerah dari Billboard Magazine

  • Terdapat 12 Anugerah Muzik Latin Billboard secara keseluruhan.

  • 29 Premis Muzik Latin

  • Hit terhebat sepanjang masa di Papan Iklan

Dia ditunjuk sebagai salah satu daripada Sepuluh Orang New York yang Paling Berpengaruh oleh majalah New York. Kegiatan kebajikannya merangkumi penubuhan pelbagai yayasan yang melayani anak-anak dan remaja di Amerika Latin.

Kerjaya Muzik Marc Anthony

Album pertamanya, "Rebel", sebuah rekod muzik gaya bebas, dirilis oleh Bluedog Records pada tahun 1988. Sebagai seorang pemuda, dia mengerjakan beberapa projek pada akhir 1980-an dan awal 1990-an.

Little Louie Vega dan Todd Terry menulis dan menghasilkan lagu "Boy I Have Told" untuk Sa-Fire, dan Chrissy I-Reece dan Todd Terry membuat duet berjudul "You Should Know By Now." "Ride On The Rhythm" dan "Time" adalah dua lagu kelab gaya bebasnya.

Yang mengejutkannya, setelah awalnya menolak idea untuk bekerjasama dengan RMM Records untuk merilis "Otra Nota" pada tahun 1993, dia memutuskan untuk mencobanya. "Todo a Su Tiempo", album keduanya, dinominasikan untuk dua Grammy dan memenangkannya penghargaan Billboard untuk Artis Terbaik Tropika Terbaik.

Telah terjual lebih dari 800.000 salinan album, dan telah diperakui Emas di Amerika Serikat dan juga Puerto Rico. Pada tahun 1997, dia merilis "Contra La Corriente." Ini adalah single pertama di chart Hot Latin Tracks Billboard dan yang pertama oleh pemuzik salsa.

Mengikuti jejak Ricky Martin dan Enrique Iglesias, Marc Anthony merilis album berbahasa Inggerisnya "Marc Anthony" pada tahun 1999. Hanya enam minggu setelah dilancarkan, ia disahkan platinum.

Akibatnya, itu dinyatakan tiga platinum, dan lagu "Saya Perlu Tahu" dinominasikan untuk Anugerah Grammy dalam kategori Persembahan Pop Vokal Lelaki Terbaik. El Cantata (2007), Iconos (2010), 3.0 (2013), dan akhirnya Opus (2014) diikuti setelah "Libre" (2001). (2019).

Nilai bersih anthony MArc

Marc Anthony Isteri dan Anak-anak

Marc Anthony, salah satu penyanyi pop paling popular di dunia, memasuki muzik Latin pada tahun 1993 dengan "Otra Nota" dan sejak itu tidak menoleh ke belakang.

Tetapi bagaimana dengan hubungannya sebelum ini? Berapakah bilangan anaknya?

Rasa kemasyhuran pertama Marc Anthony muncul pada tahun 1992, ketika ia membuka Tito Puente, "The Musical Pope." Hasil daripada perkembangan ini, kehidupan romantisnya juga berubah.

A Puerto Rican-Amerika pegawai polis dipanggil Debbie Rosado menjadi teman wanitanya pada tahun 1993. Ariana Anthony (juga dikenali sebagai Arianna Muiz) dilahirkan kepada mereka pada tahun 1994. Mereka juga mengambil anak, Chase, dari angkat sistem penjagaan.

Satu dekad kemudian, percintaan mereka berakhir. Hasilnya, Marc Anthony memulakan hubungan dengan Dayanara Torres, alumni Miss Universe 1993 yang merupakan seorang pelakon , model, dan penyanyi. Rabu di Las Vegas pada 9 Mei 2000, Cristian Marcus, anak pertama mereka, dilahirkan pada 5 Februari 2001.

Untuk menghormati ibu bapa Marc Anthony, yang memanggilnya Marco Antonio Muiz, Cristian dinamakan sempena ikon muzik Mexico Cristian Castro.

Walaupun Dayanara dan Marc Anthony mengumumkan perpisahan mereka pada bulan Julai 2002, mereka berdamai beberapa bulan kemudian. Di San Juan, Puerto Rico, pada 7 Disember 2002, mereka menegaskan kembali janji mereka. Ryan Adrian dilahirkan pada 16 Ogos 2003.

Kali ini Marc Anthony dan Dayanara mengalami perpisahan terakhir pada musim gugur 2003. Dayanara mengajukan perceraian pada Januari 2004, dan perceraian itu dimuktamadkan pada Februari 2004. Perceraian itu diformalkan pada 1 Jun 2004, menurut laporan tersebut.

Jeannette Torres-Alvarez dan Dayanara bersama-sama menulis sebuah buku pada tahun 2008 berjudul Married to Me: How Committing to Myself Menuju Kemenangan Selepas Perceraian, yang menceritakan proses pembangunan semula Dayanara.

Di rumah Jennifer Lopez di Beverly Hills pada 5 Jun 2004, Marc Anthony dan Jennifer Lopez mengikat tali. Pada bulan Februari 2008, mereka menyambut Emme Maribel dan Maximilian David, kembar.

Marc Anthony dan J.Lo, salah satu pasangan tenaga paling terkenal, telah bekerjasama dalam pelbagai projek sepanjang hubungan mereka. Contohnya, "Por Arriesgarnos" atau "Olvdame y Pega la Vuelta," sebuah persembahan lagu hit Pimpinela, dirilis oleh grup tersebut. Menurut MTV, J.Lo juga mengundang anak perempuan tertua Marc Anthony Ariana untuk tampil dalam video untuk "Get Right."

Walaupun hubungan pasangan itu berakhir pada bulan Julai 2011, proses perceraian memerlukan masa yang lama untuk diselesaikan. Selama ini, Marc Anthony mula berpacaran dengan jutawan Britain Chloe Green, namun kedua-duanya berpisah sebelum perceraiannya dengan J.Lo diformalkan pada bulan Jun 2014.

Shannon De Lima, seorang wanita kelahiran Venezuela, dan Marc Anthony berkahwin semula pada bulan November 2014. Ketika J.Lo mula melihatnya sebagai bekas kekasihnya, Alex Rodriguez, pada tahun 2017, mereka bercerai pada tahun yang sama.

Ringkasan:

Bersama-sama, Anthony dan Debbie Rosado mempunyai anak perempuan bersama pada tahun 1994. Sebagai pasangan, mereka juga mengambil anak lelaki. Anthony bertarikh dan bertunang dengan pelakon Claudette Lali dari tahun 1996 hingga 1998. Dia berkahwin dengan bekas Miss Universe Dayanara Torres pada tahun 2000 setelah pasangan itu berpisah. Mereka mempunyai dua anak lelaki bersama. Pasangan ini berpisah pada Januari 2004 setelah perpisahan dan perdamaian singkat pada tahun 2002.

Marc Anthony Mengajar pelajaran yang hebat

  • Lebih sedikit lebih banyak ketika menjana idea yang luar biasa.

  • "Buku adalah ubat sukar pilihan saya," kata petikan terkenal.

  • Setiap hari, baca sesuatu untuk memperluas cakrawala anda. Tidak kira berapa lama.

  • Setiap hari, tuliskan matlamat anda. Keluarkan jurnal anda dan catat apa yang ingin anda capai.

  • Mampu mengekspresikan diri kepada orang lain dengan jelas dan ringkas adalah salah satu kemahiran paling berharga yang boleh anda perolehi.

  • Penting untuk dapat mengekspresikan diri secara lisan dan bertulis.

Soalan Lazim

1. JLO atau Marc Anthony, siapa yang lebih kaya?

Selebriti Bersih Bernilai menganggarkan nilai bersih Lopez pada $ 400 juta dan Anthony pada $ 80 juta pada penulisan ini. Pada tahun biasa, Lopez memperoleh sekitar $ 40 juta.

2. Mengapa Marc Anthony begitu kaya?

Sebagai penyanyi Latino, dia mempunyai banyak kejayaan. Gaya salsa Anthony telah menjadikannya artis terlaris di bidang industri muzik Latino ini, dari segi album yang dijual seunit. Dengan penjualan album lebih dari 30 juta, dia telah mengumpulkan banyak kekayaan.

3. Siapa yang terbunuh dalam rusuhan O Jays dan mengapa?

Seorang ahli kumpulan R & B terkemuka di O'Jays, Bill Isles, telah meninggal dunia di kediamannya di California Selatan. Dia berusia 78 tahun ketika itu. Son Duane Isles memberitahu The San Diego Union-Tribune bahawa Isles meninggal dunia akibat barah bulan ini di rumahnya di Oceanside, di utara San Diego.

4. Berapa banyak wang yang dimiliki Britney Spears di akaun banknya sekarang?

Forbes menganggarkan bahawa nilai bersih Spears adalah sekitar $ 60 juta. Lebih dari $ 56 juta asetnya dianggarkan dalam bentuk pelaburan dan harta tanah , dengan wang tunai kurang dari $ 3 juta.

5. Berapakah nilai bersih Justin Bieber?

Walaupun Justin Bieber telah menerima banyak kritikan sepanjang karier muziknya, dia kini merupakan salah satu pemuzik terkaya di dunia. Apa prestasi, tidak kira apa yang dikatakan oleh sesiapa. Nilai bersih Justin Bieber dijangka $ 285 juta pada tahun 2021, menurut Forbes.

6. Apa yang berlaku kepada Sammy Strain?

Ketika dia tidak menceritakan anekdot tentang masa-masa awal, Strain akan bersara. Dokumentari Streetlight Harmonies baru, yang mengkaji era doo-wop dan R&B awal, melakukan hal itu.

7. Dalam Little Anthony and the Imperials, berapa umur Anthony anak kecil dari filem itu?

'Little Anthony' Little Anthony and the Imperials, Jerome Gourdine, berusia 80 tahun hari ini! 'Little Anthony' Little Anthony and the Imperials, Jerome Gourdine, berusia 80 tahun hari ini!

8. Berapakah nilai bersih Beyonce?

Menurut Business Insider, Beyoncé bernilai $ 400 juta. Namun, walaupun terkenal sebagai artis solo, dia juga pernah bekerjasama dengan jenama seperti Pepsi dan Adidas.

9. Berapa banyak wang yang dimiliki oleh Kim Kardashian dalam akaun banknya?

Forbes menganggarkan bahawa Kim akan bernilai $ 1 bilion pada April 2021. Menurut majalah itu, sebahagian besar wangnya diperoleh dari jenama pakaian KKW Beauty dan SKIMS miliknya, serta pendapatan, sokongan TV realiti, dan pelaburan yang lebih kecil.

10. "Adakah O'Jays masih ada?"

Pada tahun 2005, O'Jays dimasukkan ke Rock and Roll Hall of Fame setelah 61 tahun dan 15 album emas dan platinum . Menurut CBS News, kuartet itu mengumumkan pengunduran dirinya pada "Sunday Morning." Ini disahkan oleh penerbit mereka. The Last Word adalah nama album yang akan datang, yang akan dikeluarkan pada bulan April.

Kesimpulannya

Selain menjadi penyanyi, penulis lagu, dan pelakon, Marc Anthony juga merupakan penerbit rakaman dan rancangan televisyen. Terdapat banyak pemuzik salsa tropika, tetapi dia antara yang paling popular sepanjang masa. Untuk albumnya Contra La Corriente dan Amar Sin Mentiras, dia telah dicalonkan enam kali untuk Grammys.