Nama penuh Raja Marieangela
Ketinggian 5 kaki, 5 inci
Berat 55Kg
Nilai bersih $ 1.5 juta
Umur 33 tahun
Warna mata mata coklat gelap
Warna rambut berambut perang
Saiz kasut 5 (AS)
Etnik Etnik Jerman dan Inggeris
Kewarganegaraan dua kerakyatan Jerman dan Britain
Nama ayah Michael Jaffray King
Nama ibu Raja Irmgard
Saudara lelaki 2 bersaudara (Trillion King dan David Lucious King)
Saudara lelaki 4 saudara perempuan (Jazzy King, Ruby King, Michelle King, dan Jemima King)
Bintang Kanser
Hari Lahir 16 Julai 1987,
Negara Lahir Mumbai, India
Profesion Pemuzik Amerika dan ahli raja kumpulan pop
Status perkahwinan Berkahwin
Pasangan suami isteri Elia Biru Allman

Marieangela King adalah pemuzik terkenal Amerika yang mendapat kemasyhuran luas sebagai ahli kumpulan pop keluarga KING. Dia berkahwin dengan pemuzik terkenal, Blue Blue Allmann.

Raja Marieangela:

Marieangela adalah penyanyi berbakat Jerman-Britain yang terkenal di dunia yang sangat terkenal kerana menjadi ahli kumpulan pop KING yang merupakan kumpulan keluarganya dan dianggotai oleh dia dan adik-beradiknya. Selain itu, namanya juga mendapat banyak kemasyhuran ketika dia menikah dengan pemuzik terkenal Amerika, Elia Allmann, nama yang memikat dalam dunia muzik. Marieangela kelihatan cantik seperti selebriti Gina Carano .

Beberapa fakta mengenai Marieangela King adalah seperti berikut.

Kelahiran:

Marieangela menangis buat pertama kalinya pada 16 Julai 1987 di Mumbai, India

Umur:

Setakat ini, dia berusia 33 tahun.

Tanda zodiak:

Orang yang dilahirkan pada 16 Julai mempunyai tanda kanser zodiak , angela adalah salah satunya.

Ukuran badan:

King adalah penyanyi cantik berusia 33 tahun yang mempunyai keperibadian yang menawan dan struktur badan yang langsing.

  • Tinggi: Ketinggian Angela adalah sekitar 5 kaki, kurang 5 inci daripada Amber Serrano
  • Berat: Angela beratnya sekitar 55 kg.
  • Warna mata: Angela mempunyai mata coklat gelap.
  • Warna rambut: Warna rambut Angela adalah Berambut perang.
  • Saiz kasut: Ukuran kasut Angela adalah 5 (AS).

Kewarganegaraan:

Marieangela bersama dengan adik-beradiknya memiliki kewarganegaraan berkembar dari Jerman dan Britain kerana ayah mereka adalah warganegara Britain dan ibu mereka adalah warganegara Jerman.

Etnik:

Dia mempunyai Etnik Jerman dan Inggeris.

Pendidikan:

King, bersama dengan adik-beradiknya, dibesarkan di bandar-bandar yang berlainan di 30 negara di seluruh dunia, itulah sebabnya dia dan adik-beradiknya di rumah oleh ibu bapa mereka.

Profesion:

Marieangela adalah pemuzik terkenal dengan profesion . Dia juga pekerja sosial yang hebat.

Pelbagai bahasa:

Marieangela King adalah pemuzik terkenal yang bercakap lebih daripada 4 bahasa ketika dia dewasa mengembara ke pelbagai tempat di dunia.

Status perkahwinan:

Marie King adalah wanita yang sudah berkahwin.

Kanak-kanak:

Dia belum mempunyai anak.

Ibu bapa:

Nama ibu bapanya ialah Michael Jaffray King (Bapa), dan Irmgard King (Ibu).

Adik beradik:

Dia mempunyai 6 orang adik beradik. 2 saudara lelaki dan 4 saudara perempuannya adalah nama adiknya Trillion King dan David Lucious King. Saudara perempuannya adalah Raja Jazzy, Raja Ruby, Raja Michelle, dan Raja Jemima.

Tiga adik-beradiknya dilahirkan di India dan dua yang lebih muda, Jemima dan Michelle, dilahirkan di Ukraine.

Media Sosial Marieangela:

Media sosial adalah sumber hubungan peminat yang hebat dengan selebriti dan bintang kegemaran mereka. Terdapat berjuta-juta peminat yang mengikuti setiap akaun media sosial selebriti itu.

Media sosial Marieangela King

Namun, Marie tidak terlalu aktif di akaun media sosialnya seperti Facebook dan Twitter. Dia sangat aktif di akaun Instagramnya di mana dia mempunyai banyak pengikut. Dia kerap berkongsi catatan dan videonya dengan peminatnya.

Instagram Marieangela di mana anda boleh mengikutinya di: Instagram: https://www.instagram.com/iamqueenyking/?hl=en

Nilai bersih Marieangela:

Marie bekerja di banyak bidang tetapi sumber pendapatan utamanya adalah kerjayanya sebagai pemuzik. Nilai bersihnya dianggarkan sekitar $ 1.5 juta. Juga, dia telah memperoleh sekitar $ 100K dari pelbagai konsert dan pertunjukan pentasnya.

Dia juga mendapat banyak wang dari penampilan tetamunya di pelbagai rancangan TV dan program yang banyak menyumbang kepada kekayaannya. Sebaliknya, suaminya mempunyai nilai bersih sekitar $ 15 juta. Mereka memiliki sebuah rumah yang indah dan mewah di Beverly Hills California.

Kehidupan / Kerjaya profesional Marieangela King:

Marieangela King selalu dilihat sangat bersemangat dan penuh perhatian dalam menjayakan karier muziknya. Pada tahun 1997, dia, bersama dengan adik-beradiknya, mendirikan kumpulannya sendiri bernama "King Family".

Kumpulan mereka menghasilkan muzik termasuk lagu elektronik, paduan suara merdu dan gaya fesyen yang unik. Kumpulan ini segera memperoleh kejayaan besar ketika mereka memulakan dengan membuat persembahan di rancangan radio.

Pada tahun 1998, mereka ditawari kontrak rakaman lagu bernilai $ 4 juta oleh "Word Records / Warner Music Group", yang ditolak oleh ibu bapa mereka kerana mereka menganggap bahawa anak-anak mereka terlalu muda untuk mengambil kerjaya muzik mereka sebagai perniagaan. Setelah sekian lama, pada tahun 2007 dia memulakan kerjaya dengan adik-beradiknya secara formal.

Kumpulan mereka secara perlahan dan perlahan mendapat populariti dan disukai oleh orang ramai. Kumpulan mereka terdiri daripada 6 orang ahli. Mereka biasa menulis lagu mereka sendiri dan menghasilkan muzik mereka sendiri.

Tidak lama kemudian band ini diserahkan kepada EMI Capital Records di Jerman. Kumpulan ini melancarkan single pertama "Carry Me Home" pada Januari 2008. Ini adalah langkah untuk memasuki carta single Jerman. Mereka melancarkan debut dengan nama yang sama "Carry Me Home" bersama dengan single kedua mereka "Perfect Day" selepas 3 bulan.Pada tahun 2009, mereka terputus dengan EMI dan juga menukar nama kumpulan mereka yang menjadi "KING".

Di bawah ini anda dapat melihat penyanyi kumpulan raja "membawa saya pulang" bersama dengan Marieangela King.

Mereka memutuskan untuk meninggalkan Jerman dan berpindah ke AS untuk membina kerjaya tinggi dalam bidang muzik. Perjalanan mereka dari Jerman ke AS dikendalikan oleh Doc Mcghee yang merupakan pengurus kumpulan terkenal "KISS". Perjalanan mereka didokumentasikan oleh saluran VOX dan termasuk dalam siri "Selamat tinggal Duetschland! Die Auswanderer ”.

Selain itu, mereka juga pernah bersaudara dengan Mitch Allan, Glenn Ballard, John Ingoldsby, Bonny Mickee dan Justin Trugman. Pada masa ini, mereka merakam album studio kedua mereka dan sedang mengerjakan pelbagai Projek Televisyen.

Kumpulan ini melancarkan video muzik "BOMB" pada bulan Disember 2013. Video ini diarahkan oleh Nicholas Goosen.

Dua daripada adik-beradik Marieangela Jazzy dan Ruby telah meninggalkan kumpulan ini dan kini bekerja sebagai duo pop Inggeris yang terkenal, Blonde Electra. Jadi, setakat ini, hanya ada 4 anggota kumpulan termasuk ahli baru Jemima. Kesemuanya mempunyai kediaman di Hollywood, California, dan di Mayfair, London.

Karya sosial Marieangela King:

Selain menjadi pemuzik terkenal Marieangela juga merupakan pekerja sosial yang hebat yang banyak berjasa dalam kegiatan amal dan acara sosial yang lain. Walaupun mempunyai jadual yang sibuk, dia selalu mengatur waktunya untuk mengambil bahagian dalam pelbagai kerja sosial dan fungsi amal. Dia bekerja dengan banyak yayasan yang tidak menguntungkan seperti Jawatankuasa Antarabangsa Palang Merah (ICRC), Caritas, dan banyak lagi.

Kehidupan perkahwinan Marieangela King:

Marieangela King berkahwin dengan pemuzik dan penyanyi terkenal di dunia, Elijah Blue Allmann. Dia terkenal di seluruh dunia kerana kerjanya sebagai penyanyi dan gitaris. Mereka berkahwin satu sama lain pada tahun 2013. Dia adalah anak kepada Cher Allmann dan Greg Allmann. Pasangan ini memulakan hubungan cinta mereka pada awal 2013 setelah mereka bertemu pada tarikh buta.

Mereka akhirnya saling jatuh cinta dan cinta pada pandangan pertama mereka berdua. Mereka tidak memanjangkan hubungan cinta mereka selama bertahun-tahun dan tidak lama kemudian memutuskan untuk berkahwin. Pada 25 November 2013, pasangan ini bertunang.

Mereka diiktiraf sebagai suami-isteri untuk pertama kalinya pada 1 Disember 2013 di rumah mereka di Beverly Hills dengan para jemputan peribadi rakan dan keluarga. Perlu juga diperhatikan bahawa Elijah adalah cinta pertama Marieangela sementara Elijah telah terlibat dalam banyak hubungan cinta dengan Nichole Richie, Bijou Philips, Kate Hudson, Paris Hilton, dan Heather Graham. Pada saat istimewa, Elia menyatakan kebahagiaannya dengan membagikan kata-kata berikut:

Kata pepatah Elia, “Kami kawin dengan gaya Romeo dan Juliet yang sebenarnya pada awal Disember. Kami berkahwin di hadapan rumah api di rumah baru saya, kami membaptiskannya. Hanya beberapa rakan yang datang salah satunya adalah rakan saya, rapper Mickey Avalon ”.

Pasangan ini menjalani kehidupan yang sangat bahagia dan sejahtera antara satu sama lain hingga kini. Namun, khabar angin tertentu mengatakan bahawa pasangan itu tidak diterima sepenuhnya oleh keluarga Elijah. Mereka tidak ditutup untuk ibu Elia, Cher. Dia tidak mengucapkan tahniah atas perkahwinan mereka dan tidak menghadiri upacara perkahwinan mereka. Lebih-lebih lagi, pasangan itu tidak dijemput oleh ibu Elia dalam perjumpaan keluarga.

Suami Raja Marieangela:

Suami Marieangela, Elijah Allmann, adalah penyanyi dan pemuzik Amerika yang terkenal di dunia yang sangat terkenal dengan lagu-lagunya yang terkenal seperti "The Key To Grammarcy Park" dan "Razor Love". Dia membuat persembahan untuk kumpulan terkenal bernama Deadsy.

Kumpulannya telah melancarkan 2 album "Commencement" dan "Phantasmagore" pada 26 Ogos 2006. Dia juga pernah bekerja dengan "Thirty Seconds To Mars" dan juga dengan kumpulan lain seperti "Orgy", "Coal Chamber" dan "Sugar Ray" dengan menyediakan vokal tetamu untuk lagu mereka.

Ringkasan: :writing_hand: Marieangela King terkenal di seluruh dunia sebagai ahli kumpulan muzik terkenal "KING". Dia memulakan kerjayanya bersama adik-beradiknya dengan mengasaskan band ini. Dia juga seorang pekerja sosial. Dia juga terkenal sebagai isteri seorang pemuzik terkenal, Allia Allmann. Mereka mengikat tali pada 1 Disember 2013. Dia mempunyai nilai bersih sekitar 1.5 juta dolar. Dia tidak banyak aktif di akaun media sosialnya.

Soalan Lazim: :question:

Berikut adalah soalan yang sering diajukan oleh peminat Marieangela King dan ia adalah seperti berikut.

1. Berapa nilai Elijah Blue Allman?

Elijah Blue Allman adalah pemuzik Amerika yang terkenal dan artis moden yang terkini. Elijah mempunyai nilai bersih $ 15 juta.

2. Apa itu band pop raja?

Inilah band yang dibuat oleh mereka dan kumpulan mereka terdiri daripada 5 beradik kemudian 2 adik beradik pergi kemudian adik Jemima bergabung dengan "keluarga Raja" adalah nama band yang mereka buat pada tahun 2007 setelah itu mereka mula menghasilkan lagu mereka sendiri dan kemudian ditandatangani ke EMI Capitol Records .

Pada bulan Januari 2008 single debut mereka dirilis dengan "Carry Me Home" setelah 3 bulan album mereka dirilis tanpa "Perfect Day".

3. Adakah Marieangela King mempunyai anak?

Tidak ada penampilan umum seperti itu yang dilihat bahawa pasangan itu tidak membincangkan tentang anak-anak namun mungkin mereka dengan senang hati berjaya dalam hidup mereka dan belum merancang untuk mempunyai bayi lagi.

Kesimpulan::books:

Marieangela King adalah penyanyi dan pemuzik yang berbakat. Ketenarannya mendapat titik tinggi ketika dia menjadi isteri kepada Elia Allmann. Dia adalah penyanyi dan gitaris Amerika yang terkenal dan berjaya. Marieangela juga merupakan pekerja sosial yang hebat. Dia biasa menderma di banyak badan amal dan yayasan.

Artikel berkaitan:

1. Rakan David Bromstad

2. Ivy Ray Hatch

3. Angela Victoria Johnson

MARIEANGELA RAJA

Marieangela King adalah Penyanyi Inggeris yang terkenal dan dikenali sebagai Queen . Dia tergolong dalam kumpulan KING. Dia adalah adik perempuan Ruby dan Jazzy yang tergolong dalam duet pop Inggeris Blonde Electra. Dia berkahwin dengan pemuzik Amerika Syarikat, Elijah Allman. Dia adalah penyanyi terkenal dan terkenal dengan karyanya di 'The Key to Gramercy Park' dan 'Razor Love'. Dia juga mempunyai keahlian kumpulan rock. Dia adalah anak kepada penyanyi Amerika yang hebat Cher dan suaminya Gregg Allman. Ini adalah perkahwinan kedua Cher. Band Marieangela King dibuat dengan bantuan 4 orang adik-beradiknya . Kumpulannya selalu dalam lawatan dan sangat terkenal di televisyen dan radio . Dia mendapat lebih popular ketika mula berkenalan dengan Elijah Allman. Pada tahun 2013, dia memulakan hubungannya dengannya, dan dalam seminggu; mereka berdua berkahwin meninggalkan Cher, ibu mertuanya kesal. Cher adalah seorang Philanthropist dan dia sangat menyokong International Palang Merah di seluruh dunia.

Zaman Raja Marieangela;

Penyanyi yang dilahirkan pada 16 Julai 1987 di India, bandar Mumbai . Kini dia berumur 33 tahun. Dia mempunyai kewarganegaraan Jerman tetapi dia mengandungi ungkapan dan pengenalan budaya yang berbeza. Ini kerana ayahnya Michael King adalah orang Amerika dan ibunya Irmgard King dalam bahasa Jerman. Dia banyak bepergian dan dia tahu banyak bahasa.

Keluarga raja Marieangela;

Nama ayah raja Marieangela adalah Michael Jeffery dan nama ibunya adalah Irmgard King. Dia juga mempunyai adik beradik. Dia mempunyai enam adik-beradik. Dia mempunyai empat saudara perempuan bernama Jazzy King, Ruby King, Michelle King, dan Jemima King. Dua bersaudara bernama Trillion King dan David Lucius King. Sejauh pendidikannya, penyanyi itu berpendidikan tinggi.

Tinggi dan berat badan Marieangela;

tingginya 5 kaki atau 1.65m atau 165cm. berat badannya hampir 55kb atau 121 Ibs. Warna matanya berwarna coklat tua dan rambutnya berwarna terang . Tanda kelahirannya adalah barah. dia beragama Kristian. Tubuhnya lebih kurang 34-28-39 inci. Ukuran kasutnya ialah 5 (AS). Dia tidak mempunyai anak.

Suami;

dia berkahwin dengan Elijah Allman pada 1 Disember 2013. Kedua-duanya saling berkenalan pada tahun 2013. Pertama mereka bertemu secara rawak dan kemudian mereka mula saling mencintai. Pada masa lalu, Elijah Allman juga pernah berkencan dengan Bijou Philips, Nicole Richie, Paris Hilton, Kate Hudson, dan Heather Graham.

Nilai bersih Raja Marieangela;

Oleh kerana dia adalah penyanyi, nyanyian adalah sumber utama pendapatannya. Pendapatan bersihnya adalah $ 2,3 juta (USD). Pendapatannya dari setiap konsert adalah sekitar $ 100k. Pendapatan bersih suaminya ialah 15 juta dolar (USD). Pasangan itu mempunyai mahal rumah kerana pendapatan mereka adalah sangat baik.

Fakta mengenai Marieangela King;

Marieangela King selalu meminati nyanyiannya sejak kecil. Dia memulakan kerjaya muziknya pada tahun 2007. Saudara-saudaranya juga berkaitan dengan muzik dari usia yang sangat muda. Adik-beradiknya dan dia bersama-sama membuat kumpulan mereka sendiri, King FAmil. Mereka menggubah lagu mereka sendiri dan membentuk muzik. Dengan pantas, kumpulan mereka ditandatangani ke EMI iaitu rekod besar di Jerman. Sebagai permulaan, kumpulan mereka hanya mempunyai enam anggota, Lucius, Queenie, Jemima, Ruby, dan Trillion. Mereka melancarkan lagu sulung mereka 'Carry Me Home' pada tahun 2008 yang merupakan single-nya. Dia juga ada di Instagram dan peminat haiwan kesayangan. Lagu ini menjadi sangat terkenal dan menjadi carta Tunggal Jerman. Selepas 3 bulan pembebasan 'Carry Me Home', mereka melancarkan single lain 'Perfect Day. Selepas dua lagu yang berjaya dikeluarkan, kumpulan ini mula mengadakan lawatan ke seluruh Jerman. Pada bulan Jun 2009, kumpulan ini berpisah dari EMI dan mereka juga menukar nama mereka menjadi 'KING'. Kemudian mereka berpindah ke AS. Pengurus kumpulan 'Kiss' yang namanya Doc McGhee menyokong mereka untuk berpindah dari Jerman ke AS, sebab itulah mereka membuat keputusan ini. Dalam siri 'Selamat tinggal' saluran VOZ menunjukkan perjalanan mereka sepanjang. Mereka juga pernah bekerjasama dengan Mitch Allman, Glen Ballard, Jon Ingoldsby, Bonnie McKee, dan Justin Trudman. Video muzik yang dibuat oleh band ini bernama BOMB dikeluarkan pada bulan Disember 2013.

Dia bersekolah di rumah;

Ibu bapa Marieangela iaitu Michael dan Irmgard tidak mahu anak-anak mereka pergi ke sekolah-sekolah tempatan di kawasan tersebut. Mereka selalu mengatur tutor di rumah dan semua adik-beradik dididik di rumah. Anak-anak mempunyai jadual yang sangat sukar kerana mereka juga bekerja untuk kumpulan mereka. Oleh itu, mereka harus menggabungkan masa untuk belajar dan kumpulan kedua-duanya. Pada masa yang sama, mereka semua melakukan perjalanan ke seluruh dunia., Jadi ini sukar bagi ibu bapa dan anak-anak.

Dia bertemu dengan Elia melalui kencan buta;

Pada tahun 2013, Marieangela pergi berkencan secara rawak dengan memikirkan bahawa dia akan membuangnya bernama Elijah Allman. Dia juga seorang pemuzik terkenal tetapi lebih terkenal hanya kerana ibunya 'Cher' iaitu 'Dewi Pop'. Marieangela dan Elijah, ketika mereka bertemu pertama kali, getaran mereka sangat baik dan mereka jatuh cinta dengan sangat pantas. Pada tahun yang sama, mereka berdua bertunang pada 25 November 2013. Tetapi yang mengejutkan, pasangan ini berkahwin satu sama lain setelah 5 hari bertunang, meninggalkan seluruh dunia dalam keadaan terkejut. Cinta mereka belum selesai hingga sekarang dan semakin bertambah dari hari ke hari.

Dia terkenal sebagai penyebab keretakan antara suami dan ibunya;

Penyanyi Elijah Allman selalu bermasalah dengan ibunya kerana beberapa alasan peribadi tetapi merupakan berita biasa bahawa Cher tidak pernah memberikan restu kepada anaknya dan isterinya. Ketika kedua-duanya menikah dalam upacara yang sangat peribadi, Elijah tidak mengundang ibunya ke majlis itu dan itu semakin membuat Cher semakin marah. Ayah Marieangela hadir di sana ketika mereka bertukar cincin. Terdapat juga laporan bahawa ketika ibu Elia tidak menyetujui perkahwinan itu, mereka berdua kawin lari dan menikah. Oleh kerana dia sangat marah kerana ini, jadi dia tidak mengundang pasangan yang baru berkahwin ke pesta Krismas.

Untuk menjelaskan keadaan ini, Elia mengatakan bahawa;

"Saya tidak memerlukan persetujuan dan ucapan tahniah daripada sesiapa kerana perkahwinan saya. Saya melakukan ini sama seperti saya melakukan banyak perkara dalam hidup saya. Saya tidak tahu strategi lain untuk ini dan kami berdua tahu bahawa ini adalah masa yang tepat '

Dia juga mengatakan bahawa; 'Saya dan ibu saya mempunyai mentaliti yang berbeza. Saya selalu menjadi penyangak dalam keluarga saya.

Marieangela juga mengatakan bahawa saya dan Elijah kawin bersama dalam gaya Romeo dan Juliet dan dia juga mengatakan bahawa perkahwinan mereka adalah upacara persendirian. Hanya beberapa rakan di sana, kami berkahwin di hadapan api. Salah seorang kawan baik saya, Mickey Avalon juga ada di sana.

Dalam wawancara baru-baru ini, dia mengatakan bahawa dia ingin mempunyai cucu dari perkahwinan anaknya dan kami berusaha untuk menjadikan hubungan ibu dan anak kami lebih baik.

Kumpulan Raja;

Pada tahun 1997, 5 anak King memutuskan untuk membentuk kumpulan muzik hip hop, dan nama itu terdiri daripada nama panggilan Michael Trillion, nama panggilan Jasmina Jazzy, nama panggilan Marieangela Queenie, nama panggilan Natalia Ruby dan nama panggilan David Lucius. Setelah setahun, sebuah syarikat menawarkan mereka $ 4 juta tetapi ibu bapa mereka tidak yakin kerana mereka masih muda kerana komitmen pemuzik sepanjang masa. Oleh itu, mereka menolak tawaran itu. Kesemua mereka tampil di banyak rancangan televisyen dan radio.

Mereka mengeluarkan lagu sulung mereka Carry Me Home dan ia berada di kedudukan # 1 di tangga lagu Jerman. Lagu kedua mereka juga berjaya di tangga lagu. Kumpulan ini telah bersama selama bertahun-tahun kecuali Jazzy dan Ruby, yang telah membuat kumpulan mereka sendiri bernama Blonde Electra, Jemima telah bergabung dengan kumpulan King kerana menggantikan saudara perempuannya.

Adik beradik Marieangela King;

Kerana dia mempunyai enam adik-beradik, 2 saudara lelaki, dan 4 saudara perempuan. Dia adalah anak kedua keluarga. Nama kakaknya adalah Michael Philips yang dilahirkan pada tahun 1985. Kemudian selepas itu, ada Jasmina dia dilahirkan pada tahun 1990, kemudian Natalia dilahirkan pada tahun 1992, David Lucius dilahirkan pada tahun 1995, Jemima dan Michele adalah yang termuda dalam keluarga Raja .

Dia tahu berbilang bahasa dan berbilang budaya;

Marieangela adalah seorang pemuzik yang dapat kita katakan sebagai warganegara sejati di seluruh dunia kerana dia telah banyak mengembara di seluruh dunia, dia telah mengembara di sekitar 30 negara dan mengetahui banyak bahasa termasuk bahasa Belanda , yang telah dia pelajari dari ibunya sisi. Bahasa Hindi adalah bahasa yang dia pelajari dari tempat dia dilahirkan. Bahasa Inggeris dia belajar dari ayahnya kerana dia orang Inggeris.

Ringkasan

Marieangela adalah penyanyi terkenal. Dia berbilang bahasa dan berbilang budaya kerana ayahnya berbangsa Inggeris dan ibunya tergolong dalam keluarga Jerman. Dalam hidupnya, dia banyak bepergian dan dia tahu banyak bahasa. Dia mempunyai kumpulannya sendiri bernama King. Dia membentuk kumpulan itu dengan bantuan 5 orang adik-beradiknya. Kini dua saudara perempuannya berpisah untuk membuat kumpulan mereka sendiri bernama Blonde Electric. Sekarang salah seorang saudaranya telah menggantikan mereka.

Pada tahun 2013 Marieangela bertemu dengan Elijah melalui tarikh buta 2013. Dia mendapat populariti ketika dia berkencan dengan Elijah. Orang mula mengenalinya sebagai teman wanita Elia. Mereka berdua berhubung dalam waktu yang sangat singkat dan pada tahun yang sama mereka bertunang pada 25 November 2013, dan setelah 5 hari pertunangan mereka, mereka lari dari rumah untuk menikah. Ibu Elia tidak senang dengan hubungan mereka sehingga mereka kawin kawin dan berkahwin dalam upacara yang sangat peribadi dan mereka tidak mengundang Cher. Selepas itu Cher tidak menjemput mereka ke pesta Krismas. Kedua-duanya sangat berjaya dalam karier mereka kerana Elijah memperoleh $ 15 juta sebagai nilai bersih dan Marieangela juga memperoleh $ 100k untuk satu pertunjukan atau konsert.

Soalan lazim

1. Siapakah anak-anak Cher dan Gregg Allman?

Elijah Blue Allman adalah anak Cher dan Gregg. Dia dilahirkan pada 10 Julai 1976. Dia tidak mempunyai hubungan baik dengan ibu bapanya. Oleh kerana pemikiran mereka tidak sesuai dan mereka selalu berada di tiang yang bertentangan. Ketika dia memutuskan untuk berkahwin dengan Marieangela, ibunya tidak senang dengan keputusannya. Oleh itu, dia dan Marieangela lari dari rumah dan berkahwin dalam upacara yang sangat peribadi dan mereka tidak mengundang Cher. Selepas itu kerana marah, Cher tidak mengundang mereka ke pesta Krismas.

2. Adakah Marieangela minat menyanyi?

Sejak kecil, dia sangat meminati nyanyiannya. Ketika dia baru bersekolah di rumahnya sendiri, dia dan adiknya juga membuat sebuah band bernama King. Dengan pelajarannya, dia tidak membenarkan siapa pun untuk mematahkan impiannya, dia bekerja sangat keras sejak usia muda untuk meneruskan kerjaya menyanyi. Selepas dia dan adik-beradik melepaskan single pertama mereka, ia berada pada # 1 pada carta muzik Jerman.

3. Bagaimana hubungannya dengan ibu bapanya?

Ibu bapa Mariangela sedikit tegas kerana mereka tidak membenarkan anak-anak mereka pergi ke sekolah tempatan. Semua adik-beradiknya dan dia bersekolah di rumah semasa kecilnya. Ketika mereka masih muda, mereka mendapat tawaran dari sebuah syarikat dengan harga $ 4 juta, tetapi ibu bapa mereka menolak untuk melakukan ini kerana mereka menyangka bahawa anak-anak mereka terlalu muda untuk komitmen tersebut. Dari usia yang sangat muda, mereka mula membuat persembahan di televisyen dan radio. Tetapi ketika dia dan tunangnya lari dari rumah, ayahnya ada di sana untuk menolong puterinya. Ketika mereka berdua bertukar cincin di majlis perkahwinan mereka, ayahnya memberinya restu.

4. Adakah dia mempunyai anak?

Sepertinya pasangan itu tidak mempunyai anak kerana mereka tidak bercakap tentang mempunyai anak dan tidak membuat penampilan dengan anak-anak.