Nicole Avant adalah aktris, auditor lagu, dan duta besar AS, dan separuh dari duet Hollywood, jadi dia wanita yang selalu bergerak. Dia dilantik oleh Presiden Barrack Obama, dan Senat yang Dipilih secara sempit menyetujuinya. Dia dilantik pada 9 September 2009 oleh Menteri Luar Negeri Hillary Clinton sebagai Utusan AS ke-13 ke Bahama, dan menjadi wanita Afrika Amerika pertama yang mengambil pekerjaan itu, dan juga yang termuda. Bahkan sebelum pemilihannya, dari 1998M2008, dia adalah Naib Presiden Label Rekod Dalaman.

nicole Avant

Kehidupan awal Nicole Avant

Nicole Avant adalah anak perempuan The Black Godfather "dan pemimpin Motown Records, Clarence Avant. Jimmy Carter, Tom Bradley, Gray Davis, dan Jerry Brown sering menjadi tetamu di perkarangan keluarga di Hollywood pada masa mudanya. Dia berkelulusan BA dari California State University, Northridge, pada tahun 1984. Dan di media dia memulakan kerjayanya bekerja di bahagian pemasaran A&M Records di Los Angeles.

Dia dilantik sebagai naib ketua syarikat muzik ayahnya, Interior Music Publishing. Pada tahun 2006, sebelum menjadi pengerusi bersama pembiayaan California Selatan untuk pemilihan presiden Barrack Obama 2008 (bersama dengan Charles Rivkin), Nicole membantu melancarkan Kabinet Kebudayaan, dan menguruskan acara penggalangan dana untuk Harold Ford Jr di Tennessee, ketika ayahnya membiayai untuk Hillary Clinton.

Nicole Avant berkahwin dengan Ketua Pegawai Kreatif untuk Netflix, Ted Sarandos. Pasangan ini membeli sebuah rumah Hollywood bernilai $ 5,4 juta dari Max Azria pada tahun 2010 dan menjualnya dengan harga $ 8,825 juta pada tahun 2017. Kedua-duanya juga membeli harta tanah tepi pantai David Spade di Malibu dengan harga $ 10.2 juta pada tahun 2010.

Kemudian sebagai akibat dari hubungannya dengan film, musik, dan telepresence, dia berubah menjadi juru kampanye Pantai Barat yang penting untuk pemilihan presiden Barrack Obama 2008. Suatu petang, dia mengumpulkan hampir $ 500,000 untuk pentadbir Obama bersama pasangannya, presiden Netflix, Ted Sarandos. Pada asalnya, dia telah memainkan fungsi penggalangan dana yang serupa untuk Anggota Kongres Tennessee, Harold Ford, Jr.

Ringkasan : Nicole adalah anak perempuan pemimpin Motown Records, Clarence Avant. Jimmy Carter, Tom Bradley, Gray Davis, dan Jerry Brown sering menjadi tetamu di perkarangan keluarga di Hollywood. Dia berkahwin dengan Ketua Pegawai Kreatif untuk Netflix, Ted Sarandos. Avant adalah ketua bersama pembiayaan untuk pemilihan presiden Barrack Obama 2008.

Nicole sebagai duta besar ke Bahama:

Dia dilantik sebagai duta AS oleh Obama Pada 16 Jun 2009, dan pada 22 Oktober 2009, dia terpilih dan berkhidmat hingga 21 November 2011. Dia adalah Duta Besar AS termuda di Bahama pada usia 41 tahun semasa berkhidmat .

Duta Besar Avant dicadangkan untuk Anugerah Sue M. Cobb untuk Perkhidmatan Awam Cemerlang oleh Jabatan Negara dan dianggap sebagai salah seorang Diplomat paling berjaya untuk diwakili. Bagi orang kurang upaya, Nicole telah bekerjasama dengan kumpulan aktivis tempatan. Untuk meningkatkan kesedaran untuk Sukan Olimpik-Bahama, dia menyambut Eunice dan Francesca Shriver. Dia juga membawa Michael Jordan ke Jabatan Perindustrian Maldives untuk berunding mengenai pertukaran dengan AS.

avic nicole

Komuniti Bahamas menerima Utusan dan Konsulat, dengan menyatakan bahawa kumpulan penguatkuasa undang-undang yang mendalam di Mission Bahamas berfungsi dengan baik untuk mengatasi ancaman terhadap keselamatan negara Amerika Syarikat di bawah bimbingan Duta Besar.

Laporan itu juga menyatakan bahawa Utusan dan wakil ketua misi yang baru, yang dia rekrut, "mulai muncul dengan jayanya dari masa ketidakstabilan. Jabatan peradilan mendapati bahawa dia kebanyakannya jauh dari misi, sering berulang-alik ke dan dari dia Rumah Los Angeles.Dia sering bertugas dari pejabatnya di rumah ketika dia berada di Bahama daripada beroperasi di konsulat.

Selama 670 hari dari 19 November 2009 hingga 19 September 2011, Nicole tidak hadir dalam jawatan selama 276 hari, sekurang-kurangnya 12 hari sebulan. 276 hari tersebut merangkumi 102 hari cuti peribadi.

Dia juga pindah ke Amerika Syarikat mengenai apa yang dia definisikan sebagai perniagaan selama 77 hari kerja, dengan 23 hari mengenai pesanan perjalanan yang nampaknya rasmi. "Analisis menunjukkan bahawa dia tidak pernah melakukan hubungan biasa dengan Departemen Luar Negeri dan jabatan Washington yang lain pada skala negeri.

Dia sangat bergantung pada mantan wakilnya dalam upaya untuk mengadakan kontak berkala dengan Departemen Kehakiman. "Laporan itu menunjukkan sokongan untuk tahap perkhidmatan dari transduser, mencatat bahagian urusan pemerintah yang" bertenaga "dan menyatakan bahawa" dia (Avant) dan kakitangannya telah meningkatkan imej kedutaan di kalangan orang Bahama.

Pada gilirannya, ini telah memupuk suasana baik bilateral yang baik untuk komunikasi yang dapat difahami dalam hubungan penguatkuasaan undang-undang. Untuk menjawab, Avant mengatakan bagaimana dia memperoleh kedutaan yang rusak, dan juga bahawa pasukan eksekutif yang dia pilih sekarang telah memperbaiki keadaan.

Namun, Avant juga mendapat kritikan atas perancangan buruk pejabatnya. Kajian Deputi Negara yang diterbitkan pada 2012 sering dilewatkan oleh Avant dan pejabatnya tidak efektif dalam menyelesaikan masalah peneutralan, jenayah, penyeludupan dadah, dan kota perlindungan.

Walaupun terdapat laporan tersebut, Avant disyorkan untuk mendapat Anugerah Perkhidmatan Luar Negara untuk Anugerah Kecemerlangan Jabatan Negara Sue M. Cobb. Pada bulan November 2011, Avant mengundurkan diri dan bekerja secara tidak rasmi pada percubaan pemilihan semula Barrack Obama pada tahun 2012, seperti penggalangan dana.

Ringkasan : Nicole dilantik sebagai duta Amerika Syarikat oleh Obama pada 16 Jun 2009. Pada 22 Oktober 2009, dia dipilih dan berkhidmat hingga 21 November 2011. Dia dicadangkan untuk Anugerah Sue M. Cobb untuk Perkhidmatan Awam Cemerlang oleh Negara Jabatan. Dia dianggap sebagai salah seorang Diplomat paling berjaya untuk mewakili AS di Bahama. Jabatan kehakiman mendapati bahawa dia jauh dari misi, sering berulang-alik ke dan dari rumahnya di Los Angeles.

Nicole untuk Godfather Hitam dan Membentuk reformasi radikal:

Nicole tidak semestinya senang berkongsi kisah ayahnya, Clarence Avant, dalam The Black Best man; dengan dunia, dia jarang terlepas makan dengan ayahnya pada hari Jumaat.

Diakses di Netflix, filem 2019 menceritakan kisah pekerja muzik, yang melancarkan label rakaman, rangkaian radio, dan menjadi penasihat dan ahli terbaik dalam muzik, filem, TV, dan ekonomi di belakang tabirnya. Salah satu prinsip syarikat yang paling menggembirakan, Clarence pasti dapat mendorong budaya Black Western.

Reginald Hudlin's The Black Godfather mempamerkan perbincangan dengan, antara lain, Snoop Dogg, Jamie Foxx, Ludacris, dan Presiden masa lalu Barrack Obama dan Bill Clinton. Antara lain, naratifnya dipaparkan dalam penyusunan filem hitam, siri, dan filem dokumentari oleh Netflix untuk membantu individu memperkasakan diri mereka pada persamaan.

Nicole adalah penerbit dokumentari itu idea utama adalah mengenai perkauman yang ditunjukkan. Keunikan filem ini adalah bahawa banyak pasukan juga telah ada. Terdapat begitu banyak orang yang bekerjasama untuk kebaikan bersama dan juga untuk kebaikan seluruh Amerika.

Terdapat begitu banyak orang yang datang untuk kesejahteraan banyak orang di Amerika Syarikat. Orang hanya memerhatikan Obama dan Clinton, jika presiden, atau Hank Aaron atau Andrew Young. Mereka telah melakukan perkara yang sama, bahkan mungkin tidak mengetahui berapa banyak jarum bergerak.

Ringkasan : Clarence Avant adalah bapa pekerja muzik yang melancarkan label rakaman, rangkaian radio, dan menjadi penasihat dan ahli terbaik dalam muzik, filem, TV, dan ekonomi. The Black Godfather mempamerkan perbincangan dengan, antara lain, Snoop Dogg, Jamie Foxx, Ludacris, dan Presiden masa lalu Barrack Obama dan Bill Clinton.

## Mengapa Nicole Avant membuat dokumentari sebagai penerbit?

Ayahnya, Clarence Avant, adalah antara media media Afrika Amerika yang paling berpengaruh dan popular dalam perniagaan muzik ketika Avant lebih muda di Beverly Hills pada tahun 1970-an dan 80-an.

Dia menubuhkan syarikat rakaman, memiliki stesen radio, dan menjadi tokoh penting dalam gerakan hak asasi dan pilihan raya. Dokumentari itu, berisi wawancara dengan Barack Obama, Bill Clinton, Jesse Jackson, David Geffen, Jamie Foxx, Sean 'Diddy' Combs, atau mendiang Bill Withers, yang Avant rakamkan ke Sussex Records ketika penyanyi itu masih beroperasi sebagai penyusun pesawat , membawa pulang mesej.

Dia hanya mahu orang mengambil nilai mempunyai rasa diri yang kuat. Penting untuk terus maju. Membayar balik adalah mustahak. Menggulung jarum sangat penting. Juga, mengambil peluang dalam hidup adalah penting. Anda akan berjuang beberapa ketika. Orang akan mengatakan tidak selalu.

avic nicole

Jadi apa? Itu adalah kenyataan hidup. Pastikan anda sibuk. Sekali lagi, pilih anda segera. Ini diabaikan betapa kasarnya masa kecilnya dan betapa kejamnya, memerhatikan ayah tiri, benar-benar menganiaya nenek saya di hadapannya dan di hadapan anak-anak muda yang lain. Ayah saya tidak mempunyai masa kecil, dan dia menjaga tujuh anak kerana mereka semua beroperasi dan mereka sangat memerlukan.

Ringkasan ; Ayah Nicole, Clarence Avant adalah antara orang-orang media Afrika Amerika yang paling berpengaruh di Beverly Hills pada tahun 1970-an dan 80-an. Dia menubuhkan syarikat rakaman, memiliki stesen radio, dan menjadi tokoh utama dalam gerakan hak sivil. Dokumentari itu merangkumi wawancara dengan Barack Obama, Bill Clinton, Jesse Jackson, David Geffen, dan Jamie Foxx. Tujuannya membuat dokumentari adalah untuk mempamerkan kehidupan ayahnya yang bertungkus lumus setelah penderitaan hidupnya dan membesarkan adik-beradiknya ketika keadaan buruk bagi mereka.

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

Mari cari beberapa fakta menarik mengenai Nicole Avant melalui soalan-soalan yang sering ditanya berikut.

Siapa suami Nicole Avant ??

Suami Nicole Avant adalah Ted Sarandos. Seorang Yunani-Amerika yang keluarganya berasal dari pulau Yunani Samos dikreditkan sebagai eksekutif berwawasan yang membentuk kembali bagaimana, kapan, dan di mana kita menonton hiburan.

Siapakah bapa Avant?

Clarence Alexander Avant adalah bapa kepada Nicole, yang juga digelar dengan nama panggilan The Black Godfather "sebagai pengeluar pop Amerika, ahli perniagaan, dan pembuat filem dokumentari. Jurnal sepanduk besar menghormati ulang tahun ke-75 Avant dalam kisah Februari 2006 **. **

Kesimpulannya

Kandungan terperinci di atas mengenai Nicole Avant banyak menjelaskan aspek kehidupannya. Dia adalah anak perempuan Clarence Avant yang merupakan pengarah muzik. Dia menjadikan dirinya produser kerana dia membuat filem mengenai perspektif ayahnya mengenai perkauman dan dia juga tidak dapat menanggung kata-kata yang dia dengar tentang ayahnya ketika sebelumnya ketika dia menyara keluarganya.

Itulah tajuk utama yang dia terima kerana projek yang dilancarkan oleh Netflix dan suaminya adalah peneraju utama Netflix. Dia dipilih sebagai duta besar oleh Barrack Obama untuk Bahama. Di sana dia menghadapi kontroversi kerana bekerja dari rumah. Avant bukan sahaja berkhidmat sebagai duta besar tetapi juga membantu dalam kempen penggalangan dana di mana dia bekerja paling baik dengan suaminya.